|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ריבלין רומז: אולי בקרוב שוב בחירות
מאת: עידן יוסף  |  26/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כותרת מטעה לחלוטין....
  ארט   26/12/12 13:50
בגוף הכתבה בפירוש מצויין שאופצייה לבחירות קרובות תהיה קיימת רק אם לא תהיה מפלגת שלטון גדולה וקואליצייה יציבה.
כתוב תגובה ל- ארט
2
ביבי יפנה את יו"ש במרץ 2013
  חשדנית   26/12/12 15:24
אחרי שיערוך משאל עם....כל המטרה של חוק משאל עם שחוקק בכנסת הנוכחית היה לקבל אישור רשמי מהעם לתהליך ההתנתקות מיו"ש. אבל, (30%) ו-20% מהיהודים יצביעו בעד (אפילו ש-80% יהיו נגד) וזה יעבור...
כתוב תגובה ל- חשדנית
הנה החשבון מחדש: חוק משאל עם
  חשדנית   26/12/12 19:55
כל ערביי ישראל יצביעו בעד מדינה פלסטינית ופינוי יו"ש, זה ברור. הנה קיבלנו כבר 30% מכלל האזרחים
ואז מספיק שרק 21% מהיהודים יצביעו בעד (אפילו ש-80% יהיו נגדו),כדי שהחוק יעבור !!
ואת זה תכננו ביברק כבר בקדנציה הנוכחית !!! ללמדכם שהעניין כבר חתום וסגור אצל ביבי וברק עוד מתחילת הדרך...

ביברק הולכים לפנות התנחלויות ביו"ש החל ממרץ 2013. 100,000 מתנחלים אמורים להתפנות מביתם !!!
ואין פלא שהצבא מתכונן לתקיפת יהודים ביו"ש...כי פקודה זו פקודה !!! אפילו בנט מסכים (אף על פי שבאופן אישי לא היה מפנה). ו
למי שעוד לא מבין בנט יציר כפיו של ביבי. בנט = פנחס וולרשטיין החדש...
כתוב תגובה ל- חשדנית
האאאא !!! צדקתי !!! ביבי מתכנן
  חשדנית   31/12/12 00:52
מדינה פלסטינית באמצעות משאל עם, מעל הראש של הימין... הנה סקר של מכון דחף שהתפרסם היום (30.12.12)בקשר למשאל העם שביבי מתכנן:
שאלה: "אם ממשלת ישראל תביא למשאל עם הסכם שלום שישים קץ לסכסוך הישראלי-פלסטיני על בסיס עקרונות שנציג בפניך ושביצועו יתממש רק לאחר שהפלסטינים ימלאו את כל חובותיהם תוך דגש על תחום הביטחון והדבר ייבדק ויאושר על ידיד ארה"ב, האם תצביע בעד או נגד ההסכם?

"עקרונות ההסכם הם:
- שתי מדינות: ישראל מדינת העם היהודי ופלשתין מדינת העם הפלסטיני.
- לפליטים הפלשתינאים תהיה זכות לשוב רק למדינת פלשתין.
- המדינה הפלסטינית תהיה מפורזת, ללא צבא.
- הגבולות יהיה על בסיס קווי 67' כולל חילופי שטחים שוויוניים בגודלם, שיתחשבו בצרכי הביטחון של ישראל וישמרו את גושי ההתנחלויות הגדולים בריבונות ישראל.
- השכונות היהודיות בירושלים יהיו תחת ריבונות ישראלית והשכונות הערביות יהיו תחת ריבונות פלסטינית.
- העיר העתיקה שבין החומות תהיה ללא ריבונות ותנוהל במשותף ע"י ארה"ב, ישראל והפלסטינים.המקומות הקדושים יהיו תחת פיקוח דתי כמו שקיים היום (למשל: הכותל יהיה בפיקוח ובאחריות ישראלית)."

תוצאות הסקר: לפי הסקר יש רוב להצעה !! וזה יהיה האליבי של ביבי להקמת המדינה הפלסטינית...
כתוב תגובה ל- חשדנית
3
ביבי צריך את בנט לצדו בהתנתקות
  חשדנית   26/12/12 15:31
זוכרים את פנחס וולרשטיין ממועצת יש"ע והסיפור של כפר מימון בהתנתקות מגוש קטיף ? אז זה יהיה גם תפקידו של בנט בהתנקות ביו"ש: להרדים את הימין ולאפשר את הגירוש של מאה אלף יהודים לתוך גושי ההתנחלות, להעביר את ירושלים המזרחית לידי הפלסטינים ולהקים להם מדינה. בשביל זה בדיוק הקים ביבי את מפלגתו של בנט. כזכור, בנט היה ראש המטה של ביבי וגם עזר לו להכשיל את פייגלין בבחירות במרכז הליכוד ב-2007. איילת (מס' 3 במפלגה של בנט) היתה המזכירה הראשית של ביבי.... אז תעשו אחד ועוד אחד ותבינו איזה תרגיל הם עושים עלינו !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
לכל המפלה הזאת אשר שמה
  הגוי..   26/12/12 19:04
ארץ ישראל,"ימין ושטחים", אחראי בגין שיצר מצב פוליטי חדש בו מדינת ישראל נמצאת מאז בנחיתות. הרי בגין היה ימני ולא משהו אחר..מה שמתחולל מאז 1977, כאשר הירח במקומו עמד ונשתבשו המאורות, הוא זה אשר הביא למצב בו נמצאים אנו "היום" בחשך ואם לא בחשך, אז בצל,זה בטח שכן, היינו בצל של ארהב..מתי תכניסו לכם לראש כי ארהב היא זאת הקובעת את אשר יעשה ותעשה ישראל ובישראל וללא כל קשר לאיזו בובה אמריקנית אשר מנהלת או תנהל את המדינה, בין אם זהו נתניהו או כל ביבי אחר..מבחינת ארהב, יש מצב סופי במזרח התיכון בו ישראל בגבולות הקו הירוק, היינו 1967 ולצידה מדינה או אוטונומיה פלסטינית וכל ממשלה בארץ ישראל מחויבת לכך כי כך נחתם עוד בהסכמי "קמפ דייביד" עליהם חתם בגין שהיה ללא ספק איש הימין..כעת עם ישראל בארץ ישראל מתבשל במרק הזה אותו רקחו בגין וצוות מרעיו. התוצאה, עם שהיה מאוחד עד לא לפני זמן רב, נמצא מפולג מקיצוניות אחת לשנייה ולמעשה נתון לשליטה מוחלטת של מי שפילג אותו.היינו ארהב ואנשיהם השולטים במדינה מאז ההסכם הארור שמחייב כל ממשלה וראש ממשלה וזה כולל את נתניהו ו או כל מי שיהיה, גם אם יהיה מוחמד או ישו. תתחילו להפנים..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
4
טחינה וחומוס ומה לא, עושה
  הגוי..   26/12/12 17:27
לכם נתניהו מהמח ואתם מבסוטים עד הגג.נתניהו הולך להשלים את שהחל בגין והמשיך שמיר ורבין,שרון ואולמרט לא סיימו כי נוטרלו כי כך רוצים בארהב ואם נתניהו רוצה להמשיך ולהשאר בשלטון, זאת הדרך היחידה שלו "לחזור" לחייקו של אובמה כי את כל שאר הגשרים הוא שרף כאשר הפגין לכאורה עצמאות..הוא חושב כי גם כך לכאורה, יכפה את דעתו על אובמה ועל ארהב, אם לכאורה יוביל את המהלך..במילים אחרות, הוא לא יחדל לדרוך על אנשים ובני אדם כדי להשיג את מטרתו היחידה והיא השמדת כל זכר מההנהגות הקודמות שכידוע היו הנהגות המערך..הקיצר, הוא מקים מדינה ליכודניקית, כך הוא חושב, על חורבות מדינת ישראל אותה הרס כמעט עד היסוד, בעודו מקים מדינה בתוך מדינה.מזכיר משהו משנות ה 30 של המאה הקודמת???לא שיש בזה משהו רע או טוב חלילה, ההיסטוריה,, אותה הרי לא ניתן למחוק וזה אשר יחזיר את הגלגל לאחור היות ונתניהו כבר גלגל אותו לשם.יש הבדל בין שינוי היסטורי לבין השמדה היסטורית וזהו ההבדל, למרות שההיסטוריה סובלת הכל. לה, להיסטוריה זה לא אכפת. הוא יגרום למלחמת אחים כי בכמה וכמה חוגים פוקעת הסבלנות ולמעשה לא נותרת כבר דרך אחרת כי הוא סותם את הפייות לעל, כולל לאנשיו בדומה להיטלר..חבל ומיותר..תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
מלחמת אזרחים - המטען הגנטי
  חשדנית   26/12/12 19:47
של ארה"ב, חלק בלתי נפרד מהדי.אנ.איי שלה, ומוצר הייצוא מס' 1, שאותו היא מייצאת ב'הצלחה' לכל העולם כולו !

זה התחיל במלחמה ב'עולם החדש' בין אמריקאים תומכי בית המלוכה הבריטי לבין האמריקאים שהתנגדו לו,
זה המשיך במלחמת האזרחים בארה"ב כאשר הצפון פלש לדרום בתואנה של 'שחרור השחורים' וזה ממשיך בייצוא הרעיון של 'מלחמת אזרחים' לכל העולם: וויטנאם הצפונית נגד הדרומית, קמבודיה על שני חלקיה, עיראק היום בין הסונים לשיעים, 'המורדים' החדשים במצרים, תוניסיה, לוב, סוריה וכעת ירדן - מלחמת אזרחים פנימית, כל זה במסגרת 'האביב הערבי' שתוכנן והוצא לפועל על ידי מימשל אובאמה.

מלחמת האזרחים הבאה שמתכננת ארה"ב היא בישראל !
בין הימין לבין השמאל, בין הצבא לבין מתיישבי יו"ש, בין הדתיים לבין השמאלנים הקיצוניים, בין עם ישראל לבין ביבי וברק. בין ראשי הצבא (המגוייסים החדשים של ארה"ב) לבין המפקדים הקטנים בשטח שמתנגדים למלחמת אזרחים, בין מערכת המשפט והפרקליטות לבין היהודים שלא שכחו מה זה להיות יהודים.

האמריקאים מחרחרי המלחמה הזוועתיים ביותר בתבל. אין מקום על הגלובוס שלא טינפו בדם, מוויטנאם ועד לוב מעיראק ועד פקיסטאן, מקמבודיה ועד סוריה תנו להם דם דם ועוד דם. עם צמא דמים, שחיסל 20 מיליון אינדיאנים כדי להתיישב במקומם ואחרי זה פצח במלחמת אזרחים כדי שהצפון יוכל להשתלט על הדרום (ותשכחו מהשחורים, הם בכלל לא היו האישו)הדמוקרטיה והחירות על לשונם כל היום אבל החרב בידם מוכנה תמיד להרוג. עם צמא דמים (כסף ודם, דם וכסף). שומר נפשו ירחק....כי אין בהם רחמים ע"ע פולארד, 27 שנים בכלא

כתוב תגובה ל- חשדנית
אילו הייתי יכול,הייתי שר לך,
  הגוי..   27/12/12 00:04
"כולנו יהודים"..אבל, וברגשות כבדים, אני לא. אולי כי זאת ה"גנטיקה" ו או המטען הגנטי בדברייך..אם באירופה היה היטלר אחד, אז בארהב היו כמה עשרות או מאות ואולי אלפים כאלה ואם בגרמניה הוא הצליח לזמבט את העם, בארהב הם הצליחו לזמבט כל מי שהיגר לשם. במלחמת האזרחים בארהב גברו הדמוקרטים על על הנאצים הקדמוניים שם. היינו הצפון על הדרום..האחרונים השתמשו בבני אדם, בעבדים כושים כבהמות..הדמוקרטים, שחררו את הכושים מעבדות והבהמיות של הנאצים הקדמונים והפכו את תושבי ארהב כולה לבהמות ולעבדים. לכן הם צריכים שם כמו כאן, זכויות..בארץ ישראל, מתחולל בדיוק אותו הדבר, רק ההפך, כמעט. זה בחזקת "השבת העטרה ליושנה", כאשר ארץ ישראל היא התירוץ הקדוש בעוד לבן חורין אשר כמוני, השמים הם לא גבול ולכן גם לא הקו הירוק,האדום או הסגול..להיות בוטה יותר,משמע, אני ירשתי את החיים בהם בחרתי ולכן את העולם כולו והיות והייתי הראשון אשר עשה זאת, הרי כולה שלי. ארהב, זה כמו הפריזי והחתי והיבוסי וכן הלאה, ביבשת אמריקה, אם הבינות אותי נכון?? אז ככה אתם בארץ ישראל דהיום..אם כן, כלאמר הבינות אותי נכון, עלייך להיפטר מ"המטען הגנטי" והמחשבות על כך כי זהו קץ ולמעשה בחירה במוות כדרך חיים. דבר שווה ערך למדיניות ארהב אשר עכשיו הם מנסים שם להראות הומניים, משכילים וצדיקים שמשליטים בכח את דעותיהם והמוסר הנוצרי שלהם על העולם ועל היהדות ועל המתנגדים להם וביניהם גם את..להתנגד להם, אינו מצביע על דעה (בגדול), שונה אלה ההפך,אי הסכמה על אותה דעה אשר שני הצדדים רוצים לשלוט בה, כי הרי את מדברת על מטען גנטי ולא אני אמרתי זאת..לא נורא, יקח עוד מעט או יותר זמן כדי להבין וזה יובן בסופו של דבר..תודה.. הגוי..נ.ב, מתחיל לחלחל למה זה, הגוי?..
כתוב תגובה ל- הגוי..
מצטערת לאכזב אותך, כנראה שגם
  חשדנית   31/12/12 01:15
אני שבוייה במטען הגנטי היהודי שלי...ואין לי שום כוונה לוותר עליו. ארץ ישראל זו מורשת מאבותי ואבות אבותי ואבותיהם מקדם...אני אוהבת אותם. ואת המסורת שלי. אני ממשיכה בדרכם. זו הבחירה שלי.
אתה טוען שבחרת להיות בן חורין, אבל אם תהיה כן, תסכים אתי שבן חורין זה אדם תלוש...אין לו עבר וגם אין לו עתיד. נכון שלגביך השמיים פתוחים ואין כל גבולות - אבל אין לך גם שורשים... אני לא רוצה לעמוד במקום שלך !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
נתניהו אתה מטפל בפצצה האירנית
  דידה   27/12/12 07:17
שיכולותיך במעש הם כלום ושום דבר טפל בפצצה המיידית הפצצה חברתית כלכלית, פצצת הדיור, פצצת הטיפול בקשישים,פצצת סל התרופות, פצצת הפריפריה ושריך לא ימנו אנשים שמשפטים תלויים כנגדם רק בגלל ששמשו קבלני קולות בפריימריז. אני אדם המתקרב לשנת שבעים לחייו חבר מפלגת הליכוד חש זעם קבס על כי כמוך מנהלים את חיינו למרות שהוכרזת "כמלך ישראל" ולעולם לא ניסית לעקר את הפארסה המטומטמת הזאת.
כתוב תגובה ל- דידה
6
רחמנות על ריבלין..שטייניץ כנרא
  יחליף אותו ??   27/12/12 17:44
כתוב תגובה ל- יחליף אותו ??
7
ריבלין מתאים לניהול בית'ר י.מ
  האיש הנכון   28/12/12 17:49
כתוב תגובה ל- האיש הנכון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il