|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מישמיש |
|
15/10/03 14:27
|
|
|
|
בבקשה אל תקראו לאורי אבנרי שמאל הם ימין פלשתינאי!
אפשר להעביר ביקורת על הצבא על הממשלה אך לא להעמיד לדין חיילים שקיבלו פקודות
או לבקר טרוריסט קשיש..!
אני מתבייש באורי אבנרי שאותו הערכתי מאוד במשך שנים!
אני מגדיר עצמי כשמאלני מאוד (מרצ והלאה)
אך פעולות כאלה אינן פעולות שמאל אלא פעולות התומכות באלימות שלאלימות אין שום מקום בשמאל הישראלי.!
|
|
כתוב תגובה ל-
מישמיש
|
|
|
|
|
|
|
b.i.g. |
|
15/10/03 15:35
|
|
|
|
מישמיש יקר
בסך הכל אפשר להסכים עם מרבית הדברים שכתבת אך לא להעמיד לדין חיילים שקיבלו פקודות על זה כבר נאמר במשפטי נירנברג
שטענה שקיבלתי פקודה לא עומדת עם הפקודה
היא פקודה בלתי חוקית אנושית בעליל זה הכל בעצם ויש פעמים שחילים ממלאים פקודות שדגל שחור מעליהם ואטותם באמת צריך לשפוט בבית משפט בין לאומי כפושעי מלחמה אתה בואדי מבין גם אנחנו לא תמיד צודקים
|
|
כתוב תגובה ל-
b.i.g.
|
|
|
|
|
|
|
ארנון111 |
|
15/10/03 15:46
|
|
|
|
נכון, לא עשו אותנו רובוטים אבל בוא נפסיק להיות כאלו יפי נפש.
מה שהשמאל שוכח להזכיר כי אנחנו הצבא הכי הומני בעולם ואני אישית טיפלתי בפלשתינאים בחומת מגן לאחר שנפצעו ממטען שהם הכינו!!
בקיצור חלאס בבל"ט
|
|
כתוב תגובה ל-
ארנון111
|
|
|
|
|
|
|
כ אביגדור |
|
15/10/03 17:46
|
|
|
|
בנירינברג נשפטו אנשים שרצחו אזרחים
תמימים.אנשים שיצאו מאידיאולוגיה "גרמניה מעל לכל" רמסו
עמים,והשמידו עמים.
*האוכלוסיה ברפיח ובשטחים,קראה שמד
נגד עם ישראל ומדינת ישראל כבר למעלה
מ100 שנה,תוך שימוש בכל השיטות האסורות
במלחמה כולל הליכה להיטלר לקבל סיוע
לחסל אותנו, ללא "בצלם".
לא ארחיב על החוקה הבינלאומית המצדדת
בנו,אך לערבים יש רוב אוטומאטי באו"ם
להכריז כמעט כל דבר עלינו.
לראיה:הפיגועים,פשע נגד האנושות-אף
פעם לא מגונים באף הצהרה,מכאן הם מהווים
צעד לגיטימי.
לנו היהודים, לא חסר אוייבים שאנחנו
זקוקים לבוגדים.
יש ממשלה נבחרת ואם לא מתאים משהו
הבג"ץ נמצא הישראל ולא במוקטעה או
בסנאט האמריקני.
|
|
כתוב תגובה ל-
כ אביגדור
|
|
|
|
|
|
|
מתי |
|
15/10/03 16:33
|
|
|
|
אם אינך מרוצה מעמדותיהם הקיצוניות והתמהוניות, אנא עבור, כמוני, למרכז הפרגמטי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מתי
|
|
|
|
2 |
|
|
להיות עם חופשי בארץ |
|
15/10/03 14:30
|
|
|
|
|
3 |
|
|
מירו מאילת |
|
15/10/03 14:31
|
|
|
|
די נמאס נמאס נמאס מה הם רוצים שונאיי ישראל והעם היהודי הם עושים לנו נזק לדורות צריך לסלק אותם מהמדינה הזאת אבל אני הכי מתפלל שהילדים של אורי אבנרי יתפצצו בפיגוע
|
|
כתוב תגובה ל-
מירו מאילת
|
|
|
|
4 |
|
|
אוהד פ |
|
15/10/03 14:31
|
|
|
|
איזה אנשים יש לנו פה בארץ !!!
לא מתבישים..
חיילים עושים שם מלאכת קודש !! והם רוצים לתבוע אותם?
מי הם בכלל ?
שיעזבו את המדינה הזאת !!
אין להם זכות להיות פה !
|
|
כתוב תגובה ל-
אוהד פ
|
|
|
|
5 |
|
|
אבי.ע |
|
15/10/03 14:34
|
|
|
|
יש להעמיד לדין את אוהבי אויבינו כבוגדי מדינה בעת מלחמה,מאחר ופרסומיהם גורמים לנזק בלתי הפיך בכל ההיבטים וללמד כי יש סייגים לדמוקרטיה מופקרת.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי.ע
|
|
|
|
6 |
|
|
נחום אביטל |
|
15/10/03 14:34
|
|
|
|
עם חברים כאלה....
ככה זה כשאוכלים טרפות הערב רב הללו
מוחם נודם
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום אביטל
|
|
|
|
7 |
|
|
גלילאו |
|
15/10/03 14:36
|
|
|
|
בגידה בערכי המדינה שלכם,בגידה בערכי הצבא שלכם,בגידה בערכי החזון של מדינת ישראל מאוחדת.
מי אתם חבורת אפסים שתבואו בדרישות כאלה מי?
לכו תתנחלו במוקטעה ותעזבו את מדינת ישראל בשקט,לא מספיק הצרות שיש לנו כאן,גם אותכם צריך על הראש?
גיס חמישי,עוכרי ישראל,שנאה עצמית תביא לאובדנכם מהר.
|
|
כתוב תגובה ל-
גלילאו
|
|
|
|
8 |
|
|
שלום עטיה |
|
15/10/03 14:37
|
|
|
|
שמישהו ילחם נגד הצדיקים הללו
הם אסון למדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום עטיה
|
|
|
|
9 |
|
|
ר.פ. |
|
15/10/03 14:37
|
|
|
|
מר אבנרי היקר -אנשים כמוך, טוב היה לשפוט ולהרשיע בעוון בגידה.
לך, תעבור לגור בעזה או רפיח, הרי אתה שונא ישראל ואוהב מחבלים -אז לך תגור איתם ותכין יחד איתם מטעני חבלה -זה מתאים לאיש "הומני" שכמוך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ר.פ.
|
|
|
|
10 |
|
|
ג הדרום |
|
15/10/03 14:38
|
|
|
|
זה גוש שלום זה ?
אותו גוש גורר אותנו למלחמה אילולו הם מזמן היה שלום כי לא היה מי שיתסיס וישמור על גחלת המלחמה הם כנראה מקבלים כסף מגורמי טרור כדי להמשיך ולבחוש בקלחת
ולהורים השקולים חיזקו ואימצו אתם צודקים ב 100%
|
|
כתוב תגובה ל-
ג הדרום
|
|
|
|
11 |
|
|
אבי... |
|
15/10/03 14:38
|
|
|
|
אני לא מבין כאן כבר מה קורה ?
מי שלא שפוי הם החברה מהשמאל
אני היתי מרכז שמאלה אבל אם גישה כזו אני וגם רבים אחרים יעברו ימינה
אתה הורסים את המדינה
אין לכם שום זכות
לכו לבחירות לכנסת אם תזכו יהיה לכם זכות לכך
זו אינה המדינה שלכם בלבד
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי...
|
|
|
|
12 |
|
|
האל |
|
15/10/03 14:38
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
האל
|
|
|
|
13 |
|
|
המומה |
|
15/10/03 14:39
|
|
|
|
איך הם יכולים לבגוד ככה.
למה הם צריכים לערב את הקהל הבינלאומי??!
בוגדים.
|
|
כתוב תגובה ל-
המומה
|
|
|
|
14 |
|
|
גואל |
|
15/10/03 14:39
|
|
|
|
|
15 |
|
|
ronitl |
|
15/10/03 14:39
|
|
|
|
|
16 |
|
|
ניר, |
|
15/10/03 14:40
|
|
|
|
קודם כל יש להעמיד לדין את אורי אבנרי על בגידה במולדת ושיתוף פעולה עם אוייב בטרם נשפוט את חיילנו היקרים המסכנים את חייהם בהגנה על שלומנו (כולל אורי אבנרי וחבריו הבוגדים)!
|
|
כתוב תגובה ל-
ניר,
|
|
|
|
17 |
|
|
מוץ |
|
15/10/03 14:40
|
|
|
|
מה יהיה אלוהים אדירים?
|
|
כתוב תגובה ל-
מוץ
|
|
|
|
18 |
|
|
משה מירושלים |
|
15/10/03 14:42
|
|
|
|
צריך לשלול לאבנרי את האזרחות הישראלית וכמו כן להעמידו לדין בגין פשע נגד הצבא הישראלי, וכמו- כן פשע נגד העם היהודי...
ועד, כמו עזרה לאויב בזמן מלחמה, המרדה ,וכמובן עזרה לטרור של ערפת.
חלאת אדם.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה מירושלים
|
|
|
|
19 |
|
|
ronitl |
|
15/10/03 14:42
|
|
|
|
ואתחבר מרעיו לדין, במקום להגן עליהם.
רוצה להיות צדיק יותר מהאפיפיור, אז
מחבק את האוייב ומכשיל את אחיו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ronitl
|
|
|
|
20 |
|
|
שרית |
|
15/10/03 14:43
|
|
|
|
ואת טוקיו רוז קלר בגין בגידה,פרופגנדה פרו האוייב ודמורליזציה בזמן מלחמה.
כמו כן,
יש לחשוף את מקורות המימון שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרית
|
|
|
|
21 |
|
|
הסנדק |
|
15/10/03 14:44
|
|
|
|
מספיק למחרחרי השנאה נגד צה'ל.תאמרו תודה שבזכותם אתם ישנים בלילה בשקט...ותחשבו על זה,או אולי אתם לא מסוגלים לחשוב על זה,מפני שהמוח שלכם עובד בצורה מעוותת.
|
|
כתוב תגובה ל-
הסנדק
|
|
|
|
22 |
|
|
עת לשלום! |
|
15/10/03 14:45
|
|
|
|
אורי אבנרי היקר!
הינך מתבקש לבנות לפלסטינאים וילות עם מרתפים,כדי להקל עליהם בחפירת המנהרות.
ד"ש מיאסר ביקש להבא שתבוא לביקור תביא חומוס עם מעט שמן שלא תכאב לו הבטן.
|
|
כתוב תגובה ל-
עת לשלום!
|
|
|
|
23 |
|
|
מת לתקוע את אורי |
|
15/10/03 14:45
|
|
|
|
אורי , האם יאסר לא סיפק אותך כששכבת על מזרונו.
מה , הוא אימפוטנט ?
אתה הרי חייב לדעת זאת כאחד שאוהב לחטוף ממנו ועושה זאת ללא הפסקה .
|
|
כתוב תגובה ל-
מת לתקוע את אורי
|
|
|
|
24 |
|
|
הפטריוט |
|
15/10/03 14:46
|
|
|
|
רק שאלה אחד אני שואל למה אבל למה אף פעם אין אצלם מישהו שיבקש ועדת חקירה או לתבוע את האנשים ששולחים את המתאבדים אני יגיד לכם כי אנחנו עם דפוק לכו תגרו בשכם בחברון ואז אולי יש לכם זכות לשאול או לתבוע
|
|
כתוב תגובה ל-
הפטריוט
|
|
|
|
25 |
|
|
mate |
|
15/10/03 14:49
|
|
|
|
גוש שלום יש אירגון כזה שמסרב לקבל את תמותתו, שלא זכה לקבר משלו בשל הויכוח הטיפשי המנהל נגד עצמו. מחציתו מוצא את עצמו תחת שלוחנו של הטרוריסט הדגול מרמאללה,ומתפלל לארכות ימים של הטרוריסט שבמעשיו קטל חיי אזרחים רבים מבני עמנו.והחצי השני מבקש להצטר לארגון הבינלאומי להשמצות המוצאי את צדקתו בבית המשפט הבינלאומי נגד קצני צה"ל המוסרים ביותר בעולם.
מה ניתן לאחל לאירגון כזה אם לא שיזכה לטיפת שכל ויכולת להבין את המציאות!
|
|
כתוב תגובה ל-
mate
|
|
|
|
26 |
|
|
sag |
|
15/10/03 14:51
|
|
|
|
צריך פשוט לתלות את יפי הנפש האלה ששונאים את עצמם וכל בן אדם שהוא יהודי,הם הבוגדים הראשיים וצריך להעמיד אותם לדין ולתת להם עונש מוות, כי זה העונש היחידי לבוגדים כמוהם.
אני לא מבין למה מבזבזים כוח אדם בשב"כ לשמירה על המתנחלים הבודדים שרוצים לפוצץ בתי-ספר של ערבים לא שזה מוצדק אבל אורי אבנרי והחברים שלו מסכנים את ביטחון המדינה הרבה יותר מהמתנחלים.
|
|
כתוב תגובה ל-
sag
|
|
|
|
27 |
|
|
משה איש תמים |
|
15/10/03 14:52
|
|
|
|
במילה אחת רציתי לכתוב "דיייייייייי"
מה שהיה נכון בזמנו לנושא יציאה מלבנון, צריך להיות נכון לענין השתלחות בחיילי צה"ל.
אבנרי וכל היתר, תיכנסו כמה שאתם רוצים במנהיגים ובמתנחלים - זכותכם.
אל תיגעו לי בחיילי צה"ל.
אלה הילדים שלנו.
די.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה איש תמים
|
|
|
|
|
|
|
עידית111 |
|
15/10/03 15:42
|
|
|
|
|
28 |
|
|
מדייקת |
|
15/10/03 14:53
|
|
|
|
השמות של ההורים השכולים הם המופיעים בכתבה ולא של החיילים
|
|
כתוב תגובה ל-
מדייקת
|
|
|
|
29 |
|
|
יוסי,הנגב |
|
15/10/03 14:53
|
|
|
|
ביניהם מי שונא את ישראליותר,מי רץ הראשון ללקק לערפאת ולאו'מ.
אם יהיה שלום,שלום אמיתי ,מה יעשו עסקנקנים קטנים כמו אבנרי ואופנהימר,או צלי ולאור שלא לדבר על שלושת היוסים (שריד ביילין וכץ) גאוני הדור.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי,הנגב
|
|
|
|
30 |
|
|
אורי ב. |
|
15/10/03 14:53
|
|
|
|
ההורים של אבנרי ושות' על זה שהם ילדו בני אדם שמוחם מעוות לחלוטין.
עד כמה טיפש יכול להיות טיפש???
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי ב.
|
|
|
|
|
|
|
נתןב |
|
15/10/03 15:15
|
|
|
|
אורי אבנרי הוא לא טיפש - הוא רשע!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
נתןב
|
|
|
|
31 |
|
|
מדייקת |
|
15/10/03 14:54
|
|
|
|
השמות המופיעם בכתבה הם של ההורים השכולים ולא של הבנים
|
|
כתוב תגובה ל-
מדייקת
|
|
|
|
32 |
|
|
spike |
|
15/10/03 14:56
|
|
|
|
לאנשים מגוש שלום לא מגיע להיקרא אזרחי ישראל, הם פועלים כנגד חיילנו שפועלים על מנת להגן על ארצנו והם תומכים באויב.
צריך לגרשם יחד עם חברם ערפאת
|
|
כתוב תגובה ל-
spike
|
|
|
|
33 |
|
|
יהודי1 |
|
15/10/03 14:59
|
|
|
|
לדעתי יש להגדיר את גוש שלום כמחתרת הפועלת עם האויב נגד המדינה. להאשים אותם בסיוע לאויב בעת מלחמה ולשים אותם בכלא. לאבד את המפתח לא יזיק.
אם הנאצים היו בשלטון אבנרי היה רץ לעזור גם להם. יש לשלול לו את תעודת האזרח. כיצד הוא רץ לבקש סיוע מהחוק נגד הצבא כאשר הוא עצמו אינו מקיים את צחוק ועובר עליו בגלוי.
צביעות לשמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי1
|
|
|
|
34 |
|
|
אולהההההה!!!!! |
|
15/10/03 15:00
|
|
|
|
עכשיו רק הערכאות צריכות להתחיל לפעול ואח"כ יצאו מהשטחים ואולי יהיה טוב במדינה הזו מתישהו בעתיד!
תודה לגוש שלום, מימ"ד, תעאיוש, שלום עכשיו ושאר הארגונים שפועלים להומאניות ולהבאת השלום לאזורנו!
|
|
כתוב תגובה ל-
אולהההההה!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
גוני |
|
15/10/03 15:09
|
|
|
|
|
|
|
|
עם ישראל |
|
15/10/03 16:48
|
|
|
|
עם טפשים כמוך לא פלא שמצבינו כל כך עגום במדינה
לולא צה"ל אתה וחבריך לא הייתם כאן, איך אתה מעז לתמוך בהאשמה כזו כלפי חיילי צה"ל ?
|
|
כתוב תגובה ל-
עם ישראל
|
|
|
|
35 |
|
|
וואזאנה |
|
15/10/03 15:01
|
|
|
|
להרוס לאורי אבנרי את הבית
|
|
כתוב תגובה ל-
וואזאנה
|
|
|
|
36 |
|
|
ישראלי ציוני |
|
15/10/03 15:02
|
|
|
|
צאו מפה .לכו חבורת כלבים שוטים רק ליפגוע במדינה אתם יודעים .חפשו מדינה אחרת אולי אצל אחיכם הפלסטינאים הרוצחים האלה.אנחנו צריכים להיתביש שיש ביננו חולרות שכמוכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלי ציוני
|
|
|
|
37 |
|
|
יעקב-חיפה |
|
15/10/03 15:03
|
|
|
|
|
38 |
|
|
פיסטה |
|
15/10/03 15:03
|
|
|
|
אם זו לא בגידה אני לא יודע על מה וענונו ועוד רבים יושבים בכלא הישראלי!!
הפעולה הזו יותר גרועה מפעולתו של מחבל מתאבד ואני לא יודע מדוע מערכת המשפט בישראל נותנת לאדם כמוהו בכלל להביע את דבריו בפומבי!!!
צריך פשוט להעמיד אותו לדין על בגידה במדינה שלו!!!!! וזה באמת לא קשור לחופש הביטוי או לדמוקרטיה כל שהיא צריך גבולות כל שהם ואדון אבנרי המנובל חצה כל גבול אפשרי!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
פיסטה
|
|
|
|
39 |
|
|
דיר בלקום |
|
15/10/03 15:04
|
|
|
|
והוא מצידו מאיים בהלשנה על חיילי צה"ל, יש לעצור אותו בעוון מגע עם האוייב ולהעמידו לדין מיידית ולשלול ממנו כל אפשרות של חופש.
|
|
כתוב תגובה ל-
דיר בלקום
|
|
|
|
40 |
|
|
אזרח מודאג |
|
15/10/03 15:06
|
|
|
|
|
41 |
|
|
ישראלי ציוני. |
|
15/10/03 15:07
|
|
|
|
צאו מחיינו.חבורת כלבים בוגדים.לכו לחיות עם אחיכם הרוצחים הפלסטינאים.אנחנו צריכים להיתביש שיש ביננו זבלים כמוכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלי ציוני.
|
|
|
|
42 |
|
|
gilad,Sydney |
|
15/10/03 15:07
|
|
|
|
הם גורמים לאינטרס הישראלי בעולם. בתור סטודנט ישראלי בסידני, אוסטרליה, ברור לי בוודאות שהגורמים הפרו-פלסטינאים והאנטי ישראלים בקמפוס שבו אני אני לומד בפרט ובאוסטרליה בכלל קיבלו "תחמושת" כבדה מאורי אבנרי וחבריו. מאוד קשה להגן על פעולות צה"ל והמדינה כאשר ישראלים, בשר מבשרנו, מאשימים את צה"ל בהאשמות מחרידות כאלו. אין, ולא היה מקרה דומה בהיסטוריה המודרנית, של גופים אנטי פטריוטים הפועלים בסביבה דמוקרטית שחותרים תחת אושיות המדינה הדמוקרטית המארחת אותם בצורה שכזאת. עליי לציין שעדיין לא נתקלתי בפלסטינאים המוחים בקול רם כנגד הנהגתם הכושלת המובילה אותם לאבדון - בתור מי שמנסה לסייע בהסברה כאן אני מבין את חשיבות תופעה שכזאת להסברה הישראלית. כנראה שאצל הפלסטינאים מבינים היטב שעדיף לשתוק ולהתלונן בחוגים פנימיים, כי הנזק שיגרם להסברה המצוחצחת שלהם יהיה גדול בהרבה מההשפעה על ההנהגה הפלסטינאית. גם פלסטינאים אקדמאיים, בעלי עמדה והשפעה המתגוררים בחו"ל סוכרים פה כאשר הם נשאלים על מדיניות ההוצאה להורג ברשות,הסתה פרועה האדרת תופעת ההתאבדות ושאר עניניים חמורים ביותר שמשום מה לא מטופלים כלל בתקשורת הבינ"ל. הם מבינים היטב שמחאה פומבית כנגד התופעות הללו לא תעזור כלל לעניין הפלסטינאי, אלא להפך. הממשלה חייבת למצוא דרך להדבר עם אבנרי וחבריו, כל דבר עדיף מאשר ההתעללות היום יומית שלהם במדינת ישראל דרך אמצעי התקשורת הבינלאומיים. לא ירחק היום וכל ישראלי יהיה מוקצה מחמת מיאוס בעולם הרחב, בגלל גוש שלום ודומיו. לעומת זאת הפלסטינאים תמיד מוצגים כפליטים אומללים שיש להם אפילו סנגורים ישראלים, אפילו טייסי קרב ישראליים.
|
|
כתוב תגובה ל-
gilad,Sydney
|
|
|
|
|
|
|
יהושע2 |
|
15/10/03 15:51
|
|
|
|
כל הכבוד על התגובה שלך!
תארת בדיוק את השתלשלות העניינים.
ברצוני להוסיף:
אלו אנשים שלא מצליחים להתמודד כראוי, לא זוכים בקולות, לא נכנסים לכנסת/ממשלה. פשוט עלובי נפש מתוסכלים.
והם מסתובבים בחוץ, כמו כלבים שוטים, ומרעילים כל באר מיים שניקרית בדרכם.
פשוט אנשים אומללים.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהושע2
|
|
|
|
|
|
|
orliy |
|
15/10/03 16:10
|
|
|
|
אתה צודק בכל מילה שנאמרה כאן ובמיוחד הגיע הזמן שהממשלה תתן את דעתה על אנשים מהסוג הזה כמו שלום עכשיו או אורי אבנרי על ההתבטאויות הנוראיות אשר רק מזיקות לנו בעולם כולו. בל נשכח את הלחץ בזמנו של מות רבין ז"ל כיצד אנשים דאגו לרסן עצמם ולא להגיד מילים אשר משמעותן הן מרד וזה בדיוק מה שהם עושים אבנרי וחבריו ייפה הנפש אשר חושבים שאנו חיים בגבולות עם בלגים או שווצרים אשר יש עם מי לדבר, על הממשלה לפעול ולהשתיק אותם
|
|
כתוב תגובה ל-
orliy
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
15/10/03 16:42
|
|
|
|
הם יודעים מהו הנזק ופעולתם מכוונת.נגד זדון אי אפשר להלחם ע"י שכנוע אלא רק באמצעים משפטיים,אך לנו אין צדק ואין משפט.
|
|
כתוב תגובה ל-
x
|
|
|
|
43 |
|
|
אלכס |
|
15/10/03 15:09
|
|
|
|
לדעתי כמו שמגרשים ערבים מהגדה לעזה באישור אלוף פיקוד מרכז
יש להגלות את אורי אבנרי גם לעזה מאישור מפכל המשטרה
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכס
|
|
|
|
44 |
|
|
עזרא פאונד |
|
15/10/03 15:09
|
|
|
|
השמאל הרדיקלי כבר ממזמן אינו רציונאלי. הוא מושתת על יסודות אידיאולוגיים-פסיכולוגיים רגשיים לכל דבר. בדיוק כמו הימין הקיצוני. רעיונותיו מערבים מאוויים אישיים, דעות קדומות, חשיבה רווית דימויים אלימים ובעיקר משטמה כלפי האויב - הלא הוא "הימין הפשיסטי".
לפיכך, אין כל הגיון בלדרוש ממנו לשנות את עמדותיו לנוכח שינוי המציאות. השמאל הקיצוני אינו מעוניין בפתרונות פרגמאטיים, אלא באוטופיזם צדקני.
לצערנו, כוח השכנוע של השמאל הרדיקלי, ביחד עם אחיזתו בכלי התקשורת, החדירו את רעיונותיו המופשטים והלא רציונאליים, גם לתוך השיח השמאל-מרכזי. את השמאל המרכזי, הפרגמאטי, יש לשכנע, וניתן לעשות כן.
|
|
כתוב תגובה ל-
עזרא פאונד
|
|
|
|
45 |
|
|
תמיר |
|
15/10/03 15:10
|
|
|
|
למה אנחנו חיבים לסבול אותם ?
עזבו עכשיו משפט עוברים על החוק זה לא משנה עכשיו .
איך אנחנו עם ישראל לא פוגעים בהם איפה שהם חיים !
להרוס אותם להרוס להם את החיים פה לרדוף את המשפחה שלהם,
לצאת למלחמה נגד החמאס השמאלני שבראשו אורי אבנרי .
אני מודע לך אבנרי תהיה מוכן יזבל תהיה מוכן
ואתם גוש שלום אתם תשלמו מחיר של בגידה בישראל
כלבים מסרחים .
|
|
כתוב תגובה ל-
תמיר
|
|
|
|
46 |
|
|
העם |
|
15/10/03 15:10
|
|
|
|
צריך להעמיד את אורי אבנרי לדין באשמת שיתוף פעולה עם האויב ולהתייחס אליו כאל בוגד ומרגל
|
|
כתוב תגובה ל-
העם
|
|
|
|
47 |
|
|
נתןב |
|
15/10/03 15:11
|
|
|
|
לאיזו שיפלות יכול החלאה הזו - אורי אבנרי - לרדת!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
נתןב
|
|
|
|
48 |
|
|
איכפת לי |
|
15/10/03 15:12
|
|
|
|
הגיע הזמן שהשמאל יעשה עם עצמו חשבון נפש ורק אחר כך יפציר באחרים
|
|
כתוב תגובה ל-
איכפת לי
|
|
|
|
49 |
|
|
אירופה וארה"ב |
|
15/10/03 15:14
|
|
|
|
שיהיה לכולם ברור.
האירופאים והאמריקאים בהלם מהשטינקרים הישראלים..זה מחזק אצלהם את הדיעה שהיהודים הם עם של בוגדים כמו "יהודה איש קריות" ומחזק אצלהם את האנטישמיות.
פעם אפילו בסדרה המצויירת סאות'פארק עשו על היהודים סרטון ברוח דומה.שהיהודים מעצמם יקימו שטינקרים שיהרסו את העם היהודי...זהו דימוי נוצרי-אנטישמי. שאנשי השמאל והחילונים מאמצים אל חיקם ונותנים לו ביסוס עובדתי.
מערכת המשפט הישראלי היא הביצה עליה צמחו קוצים אלו.
יש לייבש את הבג"ץ ופרקליטות המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אירופה וארה"ב
|
|
|
|
50 |
|
|
יהודי תמה |
|
15/10/03 15:14
|
|
|
|
אולי הגיע הזמן כבר לשקול העמדה לדין + גירוש על המרדה את אלו התקרים גוש שלום. די כבר נמאס ! כמה אפשר ?
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי תמה
|
|
|
|
51 |
|
|
מונדי |
|
15/10/03 15:14
|
|
|
|
יש להעמיד לדין את אורי אבנרי וחבר מרעיו על בגידה
|
|
כתוב תגובה ל-
מונדי
|
|
|
|
52 |
|
|
אחד מתוך הרוב המוחלט |
|
15/10/03 15:16
|
|
|
|
|
53 |
|
|
מהתגובות המתלהמות |
|
15/10/03 15:18
|
|
|
|
אז תהיו חכמים ואל תתיחסו אליו.
אם מישהו חושב שהוא בוגד אז נא לפנות לבג"ץ חחחחחחחחחחחחחחח
הבג"ץ בעצמם אנטישמים חחחחחחח
המדינה נשלטת על ידי אנטישמים. תתעוררו!
|
|
כתוב תגובה ל-
מהתגובות המתלהמות
|
|
|
|
54 |
|
|
ימני |
|
15/10/03 15:19
|
|
|
|
להגדיר את 'גוש שלום' ו'שלום עכשיו' כאירגוני טרור בדיוק כמו החמאס, הם עושים לא פחות נזק
|
|
כתוב תגובה ל-
ימני
|
|
|
|
55 |
|
|
רחל |
|
15/10/03 15:21
|
|
|
|
הצעה למשפחות ההרוגים ופצועי פעולות האיבה:
לכל אירוע זכרון ומעקבי השיקום, שילחו הזמנה אישית לאדון אבנרי ונציג נוסף מהגוש השואף לשלום.כך אולי יצליחו הם לקרא את המפה האיזורית ולהגיב בצורה המתאימה למקום והזמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
רחל
|
|
|
|
56 |
|
|
BAMBY |
|
15/10/03 15:21
|
|
|
|
אורי אבנרי הנו עוד אזרח אמיץ
הלוחם בשלטון הרפובלקני - צבאי שלנו .
די לשלטון הגנרלים מימין ומשמאל
לאורך השנים ומטעטעים בנו ,
די לאטימות שהובילה לאסונות :יום כיפור,
שלום הגליל,אוסלו,אינתיפאדות .
הקונספציה הישראלית - ציונית צריכה
להיות: מי שרוצה לחיות כאן = משרת
בצבא,עובד ומשלם מיסים,מכיר בביטחון
מדינתנו ונאמן לדגלה מי שאינו מוכן
שיצא למקום אחר !
אנו העם הישראלי כאן כדי לחיות בארצנו
ולא עוד למות בה .
הציבור האזרחי הוא בעל השלטון במדינה
ולא מיעוט הקצינים והגנרלים
לדורותיהם גם לא אנשי הדת למיניהם
לכן יופרדו הדתות והצבא מהמדינה
לאלתר !
החפץ חיים
|
|
כתוב תגובה ל-
BAMBY
|
|
|
|
|
|
|
חמודי |
|
15/10/03 15:51
|
|
|
|
לקרוא את תגובתו ולא להאמין...
|
|
כתוב תגובה ל-
חמודי
|
|
|
|
|
|
|
נלילי |
|
15/10/03 16:38
|
|
|
|
כך נוכל להתרענן מעמדותיך הבנליות והחקייניות גרידא.
|
|
כתוב תגובה ל-
נלילי
|
|
|
|
|
|
|
תומר ע. |
|
15/10/03 16:52
|
|
|
|
אם את\ה כל כך בטוח בעצמך למה אתה לא רושם את שמך האמיתי? אני מאמין שאתה לא שלם\מתבייש בעמדתך ה בוגדנית!!
תומר
|
|
כתוב תגובה ל-
תומר ע.
|
|
|
|
|
|
|
ציפורי |
|
15/10/03 18:03
|
|
|
|
אורי אבנרי אמיץ?????? איזו טמטום. הוא בוגד והרבה יותר גרוע מזה. בכלל כל הפרוזה(?????)שלך מטומטם בדיוק כמו קביעתך שאבנרי אמיץ. אני מניח שאת יודעת מה זה BAMBY חיה נחמדה וחבל שאימצת את השם הזה לעצמך. לכי עם האמיץ שלך לגור המוקעתה עם ערפאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציפורי
|
|
|
|
57 |
|
|
ירון.ק |
|
15/10/03 15:24
|
|
|
|
על גילויי האינטשמיות.
על שנאת העם היהודי.
על תמיכה ברוצחי יהודים.
על פגיעה בדמוקרטיה תוך ניצול שפל של חופש דיבור.
על הטרדת חיילים במילוי תפקידם ושיבוש יכולתם להגן לע אזרחי המדינה.
יועמד מר אבנרי לדין בבית המשפט!
|
|
כתוב תגובה ל-
ירון.ק
|
|
|
|
58 |
|
|
דני מהצפון |
|
15/10/03 15:27
|
|
|
|
אתם אנשים אמיתיים שהמדינה מסכנת אתם ללא צורך בין השאר בגלל נוולים כמו אבנרי. מה שהיה צריך לעשות זה להחריב בפצצות מן האוויר ובאש ארטילרית את האזורים בהם מסתתרים טרוריסטים ותומכיהם.
לאבנרי ושאר חלאות, לכו לסנאט כדי ששם יראו וישמעו את התומכים באלה שרוצחים גם אמריקאים. הלואי ויימצאו שם מי שיכריזו עליכם תומכי טרור ואויבים של האנושות ושל העם האמריקאי ויטפלו בכם כמו שהם יודעים ועל פי חוקי המדינות בהן נהוג עונש מוות לפושעים - מה שנקרא יתנו לכם משפט צדק לפני שישגרו אתכם להתאחד עם השהידים אשר בעולם האחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
דני מהצפון
|
|
|
|
59 |
|
|
חלמאי |
|
15/10/03 15:29
|
|
|
|
|
60 |
|
|
עופריקו |
|
15/10/03 15:32
|
|
|
|
בזמן שאנו מנהלים מלחמה אכזרית וקשה כנגד ארגוני טרור ומרצחים שפלים שלא בוחלים לרצוח נשים ילדים וטף ולאחר שכבר קברנו יותר מ 1400 חללים בניהם משפחות שלמות קמים אנשים מהשמאל הקיצוני ומחליטים לפתוח במלחמה כנגד מפקדים וחיילים בצבא ההגנה של ישראל שעושים ימים כלילות כדי למנוע מארגוני הטרור מלבצע את זממם ולאפשר לנו חיים
נורמליים ככל האפשר
מאחר ואנו במצב מלחמה כנגד ארגוני הטרור יש לחוקק חוקים לשעת חירום שבין היתר יכללו העמדה לדין כנגד כל התבטאות כנגד מפקדים וחיילים בצבא שלא לדבר על סיוע מורלי לאוייב
להקפיא את הנכסים שלהם ולהגביל את תנועתם
אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה לא להמתין ולו דקה אחת ןלפעול כנגדם לאלתר
|
|
כתוב תגובה ל-
עופריקו
|
|
|
|
61 |
|
|
lior golan |
|
15/10/03 15:33
|
|
|
|
|
62 |
|
|
גוש ימין |
|
15/10/03 15:35
|
|
|
|
|
63 |
|
|
דורון |
|
15/10/03 15:35
|
|
|
|
זה אירגון שפועל נגד ביטחון המדינה פועל לטובת האינטרסים של האוייב.
אם כך מחוץ לחוק אין שום סיבה גם ששלום עכשיו לא יהיה מחוץ לחוק וכל ראשיו יישלחו לכלא!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
דורון
|
|
|
|
|
|
|
קומפיוטר |
|
16/10/03 09:39
|
|
|
|
|
64 |
|
|
Erez. |
|
15/10/03 15:37
|
|
|
|
I think the time has come to eliminate these 5th column garbage.
It happened in the history of the Jewish people and there is no logical reason why it shouldn't now. The demise of Israel will come from within rather from the outside.
The population needs to decide either they want to live as free in a Jewish state or under Palestinian rule or maybe, simply pack and go back into two thousand years of DIASPORA!
Demn, make up your mind already!
|
|
כתוב תגובה ל-
Erez.
|
|
|
|
65 |
|
|
אמא של לוחם בגבעתי |
|
15/10/03 15:39
|
|
|
|
אין לנו כוונה לעבור בשתיקה על דבריך אלה. עם ישראל כולו מצדיע להם !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אמא של לוחם בגבעתי
|
|
|
|
66 |
|
|
ימין |
|
15/10/03 15:39
|
|
|
|
ומשונאי אשמר בעצמי!
לאורי אבנרי, תמיר את דתך למוסלמי, ואז יוקל לכולנו. לא נצטרך להתמודד עם התסכול שאתה יהודי ישראלי ומתנהג
כאויב המדינה.
הלוואי שצהל יחריב את כל הבתים בכל עיר ממנה יוצאים מרצחים שמפוצצים אצלנו את
ילדינו.
עדיף ילד פלשתינאי ללא קורת גג מאשר ילדים שלנו ללא רוח חיים!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ימין
|
|
|
|
67 |
|
|
דרומי מהנגב |
|
15/10/03 15:39
|
|
|
|
אנחנו עם בריא. השמאלנים חולים. ההתעלמות מהנורמות המקובלות במדינה דמוקרטית היא אחד הביטואים למחלתם.בשל מחלתם הם גם מסוכנים. מה לעשות? יש לרפא אותם. עם ישראל חי (עדיין).
|
|
כתוב תגובה ל-
דרומי מהנגב
|
|
|
|
68 |
|
|
שאלה? |
|
15/10/03 15:40
|
|
|
|
|
|
|
|
השפוי מן ההר |
|
15/10/03 17:25
|
|
|
|
באצ'ל,נפצע במלחמת השחרור וכמעט מאז הוא אנטי ממסדי ועןד יותר אנטי ישראלי.דבקותו בערפאת 'ראויה לציון' בגין נאמנותו החולנית לרוצח.
|
|
כתוב תגובה ל-
השפוי מן ההר
|
|
|
|
69 |
|
|
אלון22 |
|
15/10/03 15:40
|
|
|
|
ממש לא מעניין אותי מה השמאל הקיצוני
חושב!!!!
אז תפסיקו לפרסם כל מיני הצהרות חתרניות של אבנרי ושל חבריו...
|
|
כתוב תגובה ל-
אלון22
|
|
|
|
70 |
|
|
נמאס כבר |
|
15/10/03 15:41
|
|
|
|
|
71 |
|
|
יהושוע |
|
15/10/03 15:41
|
|
|
|
תתייחס להרג שלהם ולא לצבא המוסרי שלנו שנלחם על חיינו כאן ושמור גם ע ל י ך!
|
|
כתוב תגובה ל-
יהושוע
|
|
|
|
72 |
|
|
CLINTON |
|
15/10/03 15:42
|
|
|
|
|
73 |
|
|
מורה למתמטיקה |
|
15/10/03 15:46
|
|
|
|
|
|
|
|
oded |
|
15/10/03 17:01
|
|
|
|
|
74 |
|
|
ד |
|
15/10/03 15:46
|
|
|
|
טוב שקיים ערפאת, אחרת מי היה שומע על אורי אבנרי בימינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ד
|
|
|
|
75 |
|
|
רומח |
|
15/10/03 15:48
|
|
|
|
|
76 |
|
|
mikimr |
|
15/10/03 15:48
|
|
|
|
the suns of beahcesss
i just want to see the traitor once
|
|
כתוב תגובה ל-
mikimr
|
|
|
|
77 |
|
|
רודף הצדק |
|
15/10/03 15:50
|
|
|
|
הם פשוט סובלים מתבוסתנות כרונית, הם אולי חושבים שהם נלחמים למען הצדק ובוחרים בדרך הקשה אך הצודקת, אך למעשה הם בוחרים בדרך הקלה - להצטרף לאויבנו הרבים והם סובלים מתבוסתנות ומתסמין האישה המוכה - כאשר היא חוטפת סטירה היא בודקת מה עשתה שזה מגיע לה ואפילו לא מעלה על דעתה שהאשם הוא בזה שסטר לה.
בכל דור ודור היו לנו כאלה - המתיוונים, הקאפו במחנות הריכוז והיום יש לנו את "גוש שלום" ו"שלום עכשיו" שבוחרים להזיק לנו בארץ ובעולם כי זה הרבה יותר קל נכון להיום- ובכך הם רק מרחיקים את השלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
רודף הצדק
|
|
|
|
78 |
|
|
אץ |
|
15/10/03 15:52
|
|
|
|
פגיעה במדיניות הממשלה בעת מלחמה.
להעמיד לדין גם אותו וגם את שלושת הליצנים מצנע ביילין וכו'.
|
|
כתוב תגובה ל-
אץ
|
|
|
|
79 |
|
|
אלברט |
|
15/10/03 15:57
|
|
|
|
"מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו".
ההסטוריה חוזרת וחבל!
הגיע הזמן שנלמד להביע עמדות בינינו ולא נערב את כל העולם, שם שונאים אותנו מספיק.
אבנרי! מדוע אינך דורש להעמיד את ערפאת וחבר מרצחיו על מעשיהם הברברים?
כרגע יש ממשלה נבחרת בישראל ואם רצונך להחיל את דעותיך, קדימה תתמודד ותנצח. אולם בדרך המאבק ובמעשיך ובמעשי חבריך אתה גורם נזק למדינה ואולי במו ידיכם תביאו קץ לקיומה.
כך לא מנהלים מאבק ואינני יודע אם מעשיכם הינם בגדר בגידה !?
|
|
כתוב תגובה ל-
אלברט
|
|
|
|
80 |
|
|
שוקי123 |
|
15/10/03 16:01
|
|
|
|
בתור אזרח שומר חוק אני לא מבין איך יתכן שאדם כזה שעובר על החוק כול פעם מחדש עדיין מסתובב חופשי
האם הברנש הזה הוא מעל החוק בישראל?
איך יתכן שאנשים בוגדים ממש כך בוגדים במדינה שלהם ועוד ממשיכים להתהלך חופשי ולהמשיך עם מעשה הבגידה ואין עושה
אם היה לי כסף הייתי עותר לבג"ץ בנדון
מדינה של חוק מול החלשים מול שומרי החוק לא מול המטורפים
|
|
כתוב תגובה ל-
שוקי123
|
|
|
|
81 |
|
|
אלמוני |
|
15/10/03 16:02
|
|
|
|
חובה לבדוק עד כמה אורי אבנרי וחבורתו
מסייעים לאוייב המכוער והנבזי ביותר שלנו בדור האחרון, ולהעמידם לדין על סיוע לאוייב בשעת מלחמה. זהו ציבור
שמעודד טרור נגד בני עמם במסווה של "גוש שלום". המשך פעילותם רק מזיק
ומעודד טרור נגד חיילי צה"ל ואזרחי המדינה. חובה לברר מה מניע את אבנרי
לנסוע לעראפת מייד אחרי הפיגוע בחיפה,
ולהצהיר שהוא ישמש מגן חי למניעת גירושו של רב המרצחים מרמאללה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלמוני
|
|
|
|
82 |
|
|
אבנרי |
|
15/10/03 16:06
|
|
|
|
חבל שאורי אבנרי לא נח קצת מפעילתו וישב לאכול במקסים יכל לההנות מפירות ההברחות שכל כך מגן אלהם
|
|
כתוב תגובה ל-
אבנרי
|
|
|
|
83 |
|
|
אבשלום |
|
15/10/03 16:06
|
|
|
|
השמאל המוזר הזה פה בארץ שונא יהודים יותר מכל אומה היום בעולם ומסים להכות בנו שוק על ירך כל יום עם גוק חדש ואני חושב שאנו צריכים לירוק אותם מתוכנו הרי זה בדיוק כמו לירוק על דגל ישראל ואפילו גרוע מזה ואני שואל מדוע הם אוהבים כל גך את האויבים שלנו בצורה כזו עזה ואני משיב הם לא משלנו
|
|
כתוב תגובה ל-
אבשלום
|
|
|
|
84 |
|
|
ישראלי זועם |
|
15/10/03 16:08
|
|
|
|
זה גוש שלום זה? זה גוש חרא ישראלים אנטי שמים! שונאי הציונות! סביר להניח שהם שונאים גם את עצמם, עושים כל כך הרבה מעשים מצחינים, עד שדבקה בהם צחנה שגם הם עצמם לא יכולים לשאת, אבל זה טבעם של חולי שנאה שאינם יכולים להפסיק עד כלות נשמתם,
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלי זועם
|
|
|
|
85 |
|
|
אופירה |
|
15/10/03 16:10
|
|
|
|
אורי אבנרי נותן יד לרוצחים!
הוא בוגד בעם שלו!
הוא נגד יהודים!
ב ו ג ד!!!!!!אני כ"כ בזה לו שאני אפילו לא יכולה לתאק זאת במילים! האיש מעביר בי חלחלה נוראית! גועלנפש! איש דוחה!רע!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אופירה
|
|
|
|
86 |
|
|
אוהב ישראל |
|
15/10/03 16:10
|
|
|
|
אבנרי וכל השמולנים שכמהו צריך לגרש
אותם בגללום ובגלל הדיעות המטומטמות שלהם נהרגים בארץ ישראל השלמה בני אדם חפים מפשע.די נמאסתם
|
|
כתוב תגובה ל-
אוהב ישראל
|
|
|
|
87 |
|
|
שתן |
|
15/10/03 16:12
|
|
|
|
אתם ההוכחה שתורת הגזע נכונה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שתן
|
|
|
|
88 |
|
|
שימו לב שמאלנים! |
|
15/10/03 16:19
|
|
|
|
אולי פעם כל קומץ השמאלנים המסכנים האלו..שמשחקים אותה "יפה נפש" כזה כאילו..יהיו בתוך אוטובוס או מסעדה שמחבל מתאבד יכנס אלייה..
ואז נרוויח 2 דברים: 1. לא ישארו שמאלנים.
2. כולם יבינו מה הערבים חושבים על "האחים" שלהם...
|
|
כתוב תגובה ל-
שימו לב שמאלנים!
|
|
|
|
89 |
|
|
ראובן מנור |
|
15/10/03 16:24
|
|
|
|
כשם שאנו מסכנים יתר על המידה את חיי חיילניו כדי שלא לפגוע באוכלוסיה פלשתינאית תמימה; אותה אוכלוסיה שממנה יוצאים מי שיכבו ברבקריהם בשל מוסריות זו, רוצחיהם - כן אנו מסתכניםבחופש הפעולה הניתןלאבנרי.
כאן לא צרפת הנאורה וכאן לא דנמרק השלווה. אניו חיים במלחמה מתמדת.
האיש המעז לדרו שלהעמיד לדין כפושע מלחמה את מחט גבעתי, הוא פושע מלחמה בעצמו.
יום לאחר שנרצחו 20 חפים במסעדה בחיפה, רץ כמו כלכלב אל עארפאת מנהיג רוצחי המסעדות והאוטובוסים והמחסומים.
רץ הוצטלם אתו כמו היו זכ רונקבה מאוהבים.
הוא עבר עבירה. לעזאזל שיעמוד לדין עליה.
אם הוא שומר חוק - בבקשה שישלם בעצמו כהוא מיפר אותו.
די!!!!!!!
הוא נמאס !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ראובן מנור
|
|
|
|
90 |
|
|
טלטלץ |
|
15/10/03 16:25
|
|
|
|
חבל מאוד שאורי אבנרי משקיע כ"כ בחיפושים אחר דרכים שונות להזיק למדינת ישראל ולשליחיה - חיילי צה"ל בכל הגזרות.
החיילים האלו מסכנים את חייהם ע"מ שנוכל לחיות כאן בשקט, לא מספיק כל הלחץ שמופעל עליהם מצד האוכלוסיה הפלשתינית והלחץ הכבד בו הם שרויים מכיון שהם מסכנים את חייהם הם צריכים לראות את אורי אבנרי מפזר את הרעל שלו נגדם ונגד הפעולות שהם מבצעים.
מניסיון זוהי התחושה הקשה ביותר לחייל.
שנאת החינם הזו לא תביא אותך לשום מקום.
הלוואי ויום אחד מדינת ישראל תתגבר על
הנזק שגרמת לה.
|
|
כתוב תגובה ל-
טלטלץ
|
|
|
|
91 |
|
|
אזרח נאמן |
|
15/10/03 16:25
|
|
|
|
להעמיד לדין את אבנרי על בגידה במדינה בעת מלחמה! ושיתוף פעולה עם האויב! לו היה אבנרי אזרח פלשתיני והיה עושה להם את מה שהוא עושה כאן, היו מעמידים אותו לקיר לא לדין.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח נאמן
|
|
|
|
92 |
|
|
אדם בריא |
|
15/10/03 16:30
|
|
|
|
צר לי מאוד שהאנשים במדינה שלנו הפסיקו לחשוב ואנם מבדלים בכלל בין הטוב לבין הרע וכאשר קם מי שהוא שמדבר אמת ושפוי
מאשמים אותו ומכניים אותו חולה בשוט
חבל מאוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אדם בריא
|
|
|
|
93 |
|
|
ציוני |
|
15/10/03 16:31
|
|
|
|
|
94 |
|
|
אני שונא אותך אורי |
|
15/10/03 16:31
|
|
|
|
|
95 |
|
|
כל הכבוד |
|
15/10/03 16:31
|
|
|
|
|
96 |
|
|
שמוליק2 |
|
15/10/03 16:35
|
|
|
|
כדי שיבין מה הוא עשה ליותר מ 2000 איש חפים מפשע.
3 מנהרות נמצאו ונהרסו מעל ל200 בתים??!!
לא הגיוני !!
|
|
כתוב תגובה ל-
שמוליק2
|
|
|
|
|
|
|
שונא מטומטמיםשמלאנים |
|
15/10/03 17:44
|
|
|
|
הלוואי שדרך המנהרות שלא מצאו עדיין יעבירו רק כדור אחד....
שיפגע בך...
אתה חוצפן המח"ט יכול להיות הציל לך את החיים עם הגילוי של השלוש מנהרות האלה...
איך את לא מתבייש???
|
|
כתוב תגובה ל-
שונא מטומטמיםשמלאנים
|
|
|
|
|
|
|
א.ק |
|
15/10/03 17:47
|
|
|
|
זבל לך לגור גם אתה ברפיח אולי גם אתה תמצא שם את מ....
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ק
|
|
|
|
97 |
|
|
לפעמים ברחוב |
|
15/10/03 16:35
|
|
|
|
|
98 |
|
|
סודוק |
|
15/10/03 16:36
|
|
|
|
אני חדש כאן.
|
|
כתוב תגובה ל-
סודוק
|
|
|
|
99 |
|
|
ציפורי |
|
15/10/03 16:36
|
|
|
|
מיותר לציין שהאבנרי הזה "דואג" אך ורק לאחיו הפלסטינים. כנראה הבנאדם ירד לגמרי מהפסים והוא אחוז חיל ורעדה שמא יהיה טוב פעם בישראל. אבנרי הוא בוגד ב"ה" הידיעה. צריכים לשפוט אותו וכעונש לגרשו מישראל לפלסטין האהוב שלו. שיחיה בין אחיו האהובים ויצא לרחובות להריע ביחד אתם אחרי פיגוע בישראל. אני מניח שחברו ואהוב נפשו ערפאת יתחלק איתו בשללו (הכספים המיועדים ליישות הפלסטינית אבל נמצא בחשבונו הפרטי). לא נראה לי שיתגעגעו לנבזה בשם אבנרי.
לבוגדים הצטרפו רשמית תנועת שלום עכשיו. מה לעשות שגם הם מוצאים שפה משותפת רק עם אויבי ושונאי ישראל. הם מזמן הפכו ללא רלבנטיים וגם הם מחפשים כל דרך להגיע לכותרות. שיבנו בית ליד ביתו של אבנרי בעזה או רמאללה ויעזבו אותנו לשלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציפורי
|
|
|
|
100 |
|
|
ד.ר |
|
15/10/03 16:36
|
|
|
|
אנא הביעו את עמדתכם.
העצומה תיפתח לחתימה בקרוב
|
|
כתוב תגובה ל-
ד.ר
|
|
|
|
101 |
|
|
ג.ג |
|
15/10/03 16:38
|
|
|
|
ולגרש אותם ללבנון.
אגב העדפתי האישית היא להשליך אותם עם גלגל הצלה באמצע האוקייינוס שיארחו חברה לכרישים. אגב אנני מאמין שיש סכנה שהכרישים יתקפו אותם כי גם הם נגעלים מטינופת.
|
|
כתוב תגובה ל-
ג.ג
|
|
|
|
102 |
|
|
בוף |
|
15/10/03 16:39
|
|
|
|
במקום שלום הם זורעים הרס וחורבן. מספיק שלום עכשיו אתם אפילו לא שלום של אחר כך - אנא התאפסו.
|
|
כתוב תגובה ל-
בוף
|
|
|
|
103 |
|
|
עם ישראל |
|
15/10/03 16:42
|
|
|
|
רציתי לחזק את מח"ט גבעתי וחייליו ואת כל חיילי צה"ל ומפקדיהם באשר הם,אני בטוח שכל מה שאני חושב זו גם דעתו של כל העם מלבד חבורה מצומצמת ועלובה כמו החבורה של אורי אבנרי .
אני רוצה שתדעו כמה העם אוהב אתכם ומחבק אתכם בכל רגע וכמה העם מעריך את מעשיכם ומודה לכם על כל ההקרבה למען בטחון ישראל ועם ישראל היושב בתוכה. ושאף אחד מחיילי צהל לא יפקפק אי פעם ולו לרגע בעניין התמיכה והאהבה והערכה של כל העם אליהם, אני מצדיע לכם על חרוף הנפש וההקרבה והמלאכת הקודש שאתם עוסקים בה יום יום ,שעה שעה ובכל מקום שנדרש על מנת לשמור על בטחון האזרחים ולהלחם בטרור האכזרי הקם להורגנו.
עם ישראל היה ויהיה תמיד מאחורי צה"ל ,שהרי הוא צבא העם והמדינה, ושאין מוסרי ממנו מכל צבאות העולם.
חזקו ואימצו .
ואל תתרגשו מחבורת זבל עלובה כמו אורי אבינרי וחבר מרעיו אשר מחפשים לקדם השקפה פוליטית אומללה ופתאטית על חשבון צה"ל .
|
|
כתוב תגובה ל-
עם ישראל
|
|
|
|
104 |
|
|
פ.מהדרום |
|
15/10/03 16:43
|
|
|
|
ביום שהפלסטנים ישלטו בארץ(הרי הנך מאמין בכך)אתה תיתלה ראשון!על ידם.
|
|
כתוב תגובה ל-
פ.מהדרום
|
|
|
|
105 |
|
|
setem |
|
15/10/03 16:44
|
|
|
|
להעמידו לדין על רצח פלסטינאים ב 1948.
|
|
כתוב תגובה ל-
setem
|
|
|
|
106 |
|
|
ד |
|
15/10/03 16:46
|
|
|
|
בתוענה של חתרנות כנגד המשטר הדמוקרטי בישראל וכנגד העם שאמר את דברו בקלפי.
משמע:
העמדה לדין כנגד בגידה1
אנא הביעו דעתכם בנושא1
|
|
כתוב תגובה ל-
ד
|
|
|
|
|
|
|
בן אדם נורמלי |
|
15/10/03 17:47
|
|
|
|
|
|
|
|
שוקי123 |
|
15/10/03 18:36
|
|
|
|
מוכן להצטרף לעמותה וגם לפעול
יש להעמיד אותם לדין או לאשפז אותם במחלקות סגורות
|
|
כתוב תגובה ל-
שוקי123
|
|
|
|
107 |
|
|
משה מ,,, |
|
15/10/03 16:46
|
|
|
|
|
108 |
|
|
ברק הציוני |
|
15/10/03 16:47
|
|
|
|
איך פעילי "גוש שלום" כיהודים וכישראלים חושבים בכלל לעלות על דעתם דבר כמו להעמיד לדין אצ חיילנו על פעולות שנועדו להגן על אזרחי כל המדינה כולל על פעילי התנועה!!!! לא מגיע לכם להיות יהודים!!!!תתבישו!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ברק הציוני
|
|
|
|
109 |
|
|
ד |
|
15/10/03 16:48
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ד
|
|
|
|
110 |
|
|
רומח |
|
15/10/03 16:50
|
|
|
|
בעבר ישבו שם ערבים, היום יהודים
יראון
אביבים
שלומי
טבריה (חלק)
צפת (חלק)
כברי
קרית שמונה
דובב
קרית גת
בית שמש
יהוד
יבנה
מלחה (ירושלים)
יפו
עין הוד
נשר
נירים
אשקלון
ארסוף
לוד
רמלה
לוחמי הגטאות
מגידו
הבונים
...
...מוזמנים להמשיך
|
|
כתוב תגובה ל-
רומח
|
|
|
|
111 |
|
|
רם פרס |
|
15/10/03 16:52
|
|
|
|
במדינה מתוקנת כבר מזמן היו מאשפזים אותו במוסד לחולי רוח לשם הוא שייך...
אני חושב שעם טיפול תרופתי ופיזי ממושך אפשר לעזור לו. :-)
|
|
כתוב תגובה ל-
רם פרס
|
|
|
|
|
|
|
נתןב |
|
15/10/03 17:49
|
|
|
|
שיפעילו עליו לחץ פיזי מאוד לא מתון - זה מגיע לו, לחלאה!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
נתןב
|
|
|
|
112 |
|
|
דובויז |
|
15/10/03 16:53
|
|
|
|
לא יאומן השינאה העצמית שלהם
|
|
כתוב תגובה ל-
דובויז
|
|
|
|
113 |
|
|
angry |
|
15/10/03 16:55
|
|
|
|
is left totally crazy, they worry about destroyed houses while they arabs take away lives of jews
|
|
כתוב תגובה ל-
angry
|
|
|
|
114 |
|
|
מרקסיסט לשעבר |
|
15/10/03 16:56
|
|
|
|
הפך לשוטף ב-MSN ישראל לפרסם חומרי שמול ושמול הקיצוני בפרטים ובגהווה וכל דבר אחר - בקטן ואירוניה מסויימת.
כמו כן, לפעמים בולטות סימפטיות לפלשטינאים ולא ליהודים ולישראלים.
הייתי רוצה לראות גישה שקולה יותר.
|
|
כתוב תגובה ל-
מרקסיסט לשעבר
|
|
|
|
115 |
|
|
אא |
|
15/10/03 16:58
|
|
|
|
על תגובות מעין אלה ועל נסיונות של הרס עצמי נכתב כבר לפני מאות שנים.
האוייבים הגדולים והמסוכנים שלנו באים מתוך עמנו. צריך למגר את התופעות הנ"ל ולהעניש באופן חמור את כל אלה שפוגעים בשלומה של המדינה ובטוהר הנשק של החיילים.
אא
|
|
כתוב תגובה ל-
אא
|
|
|
|
116 |
|
|
בלי ואזלין |
|
15/10/03 16:58
|
|
|
|
|
117 |
|
|
חמור ערבי |
|
15/10/03 17:00
|
|
|
|
העונש על בגידה במולדת ידוע בעולם החופשי ! מוות או מאסר עולם כפי שמתנהגים למרגלים המסוכנים ביותר!
|
|
כתוב תגובה ל-
חמור ערבי
|
|
|
|
118 |
|
|
ronikado |
|
15/10/03 17:01
|
|
|
|
המנהיגות הערבים הצליחה להסית את העם הערבי \ מוסלמי נגד היהודים, הם שונאים אותנו מיום היולדם, בגלל שטיפת מח בלתי פוסקת.
הם גם הצליחו לעורר את כל האנטישמים ברחבי העולם,
והכי גרוע, שוב גרמו לקרע עמוק בתוך העם היהודי . יהודים שונאים יהודים
יהודים נגד יהודים
השמאל מוכן לשלוח כל יהודי לבית הכלא, לבית משפט בארץ ובחו"ל, הם לא בוחלים באמצעים
אז אל תיפלו בפח
תעצרו -- ותחשבו פעמיים לפני שאתם זורקים יהודים לבית הכלא ולבית המשפט בלי להניד עפעף
|
|
כתוב תגובה ל-
ronikado
|
|
|
|
119 |
|
|
אבי הגדול |
|
15/10/03 17:04
|
|
|
|
אולי תתחילו לדאוג לציבור היהודי
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי הגדול
|
|
|
|
120 |
|
|
עוד אחד |
|
15/10/03 17:04
|
|
|
|
לחיילי צהל ולמח"ט המסכנים עצמם עבורנו
ואשר בזכותם אנו כאן ובזכותם אנשים כמו אבנרי יכולים להביע באופן חופשי את דעתם -
לחיילי לצהל - תודה גדולה
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד אחד
|
|
|
|
121 |
|
|
m3520 |
|
15/10/03 17:05
|
|
|
|
מה לא תעשה עבור כותרת אומללה?
שלמעשה אין לה אחיזה במציאות.
רצוי שתעשה לך בדיקות דם,אולי תגלה
שיש לכם סוג דם זהה.
|
|
כתוב תגובה ל-
m3520
|
|
|
|
122 |
|
|
נסים ירשלמי |
|
15/10/03 17:05
|
|
|
|
הגיע הזמן להעמיד לדין את אבנרי וחבר מרעיו באשמת בגידה בעת מלחמה
|
|
כתוב תגובה ל-
נסים ירשלמי
|
|
|
|
123 |
|
|
בני |
|
15/10/03 17:06
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
בני
|
|
|
|
124 |
|
|
אוהב ישראל |
|
15/10/03 17:15
|
|
|
|
האלו לדין על בגידה , עזרה לאויב במלחמה , וריגול נגד מדינת ישראל!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אוהב ישראל
|
|
|
|
125 |
|
|
ישעיהו |
|
15/10/03 17:25
|
|
|
|
|
126 |
|
|
מ.ח |
|
15/10/03 17:27
|
|
|
|
צריך להיות דיון נוקב עד כמה בשם חופש הפרט יכול אדם פרטי להזיק לעמו ולמולדתו אפילו להוסיף חוק מוגדר.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.ח
|
|
|
|
127 |
|
|
קטיף8 |
|
15/10/03 17:28
|
|
|
|
כן, צריך להרוס את הבתים של אבנרי וקלר.
בדיוק כמו שעושים למחבלים!
כל הכבוד להורים!צהל באמת מסכן את חייליו מתוך דאגה למחבלים!
אין חפים מפשע מבין "הפלסטינים"!
|
|
כתוב תגובה ל-
קטיף8
|
|
|
|
128 |
|
|
מלכה |
|
15/10/03 17:31
|
|
|
|
אני מבינה שאורי מעדיף שנשתמש בשיטות ההןמניות והחוקעות של הפלשתינים הכוללות פיצוץ אןטןבןסים ומסעדות על יושביהם
|
|
כתוב תגובה ל-
מלכה
|
|
|
|
129 |
|
|
החכם |
|
15/10/03 17:32
|
|
|
|
אבנרי מעורב בטרור...
הוא מנסה להגן על טרוריסטים(ערפאת)....
הוא מנסה לפגוע במדינת ישראל....
הוא רוצה כאן מדינה פלשטינית אחת שכוללת את כל ארץ ישראל.....
הוא רוצה מוות ליהודים(כמו הנאצים)...
לפי דעתי יש מספיק ראיות וסיבות להעמיד אותו לדין ולגזור עליו עונש מוות....
|
|
כתוב תגובה ל-
החכם
|
|
|
|
130 |
|
|
סב-עוז |
|
15/10/03 17:32
|
|
|
|
האיש הזה לא תרם לארצינו מאומה מאז שנפצע במלחמת השיחרור,מעבר לפציעה הגופנית נשרט כנראה שריטה רצינית,למזלינו עיתונו"העולם הזה" מי זוכר?,מפלגתו מי זוכר?סליחה נשארה שולה,
הוא מזמן פסה,חבל להגיב על שטויותיו,אלה הם פירפוריו האחרונים,מי יזכור אותו בעוד כמה שנים,איש רע,ברור גם למה.לא ישאר ממנו כל זכר ו/או זיכרון.
|
|
כתוב תגובה ל-
סב-עוז
|
|
|
|
131 |
|
|
Avram Shalom |
|
15/10/03 17:33
|
|
|
|
The Bgida of Machane Hashalom
The Bogdim of Israel, which call themselves Machne Hashalom are trying to convince the Palestinian terrorist to agree for settling the Arab refugees in the Jewish settlements in Judea and Sameria.
Their objective is not to help the refugees, but to evacuate the Jewish settlers since none of the settlement belongs to the leftist movement. In addition, the Macahne Hashalom wants to capitulate the democratically elected Israeli government so that they can get back to power even if the consequent of their actions is the destruction of the Jewish State.
Let’s not forget the fact that all the Palestinian refugees are from the 1948 war. Many of them came from villages that were destroyed and their land was confiscated by Israeli leftist Kibbutzim; example are Gan Shmuel, Lehavot Chaviva, Maabarot, Givat Chaaim, Givat Brener, etc., etc. This includes the Moshav of Yosi Sarid, Margaleiot.
Many refugees came from the cities like Haifa, the City of Aba Hushi and Amram Mitzna, and from places like Sydney Ali.
On the other hand, the hitiashvut of Judea and Sameria are new settlement that were built without evacuation any Arabs
In summary, If the so-called Machane Hashlom wants to settle the Arab refugees they should let the refugees come back to their original land.
|
|
כתוב תגובה ל-
Avram Shalom
|
|
|
|
132 |
|
|
ארנון1 |
|
15/10/03 17:33
|
|
|
|
זה די מתסכל לראות שרובינו רואים באבנרי וחבר מרעיו בוגדים שיש להעמידם לדין
זה שאנחנו כותבים פה לצערינו לא מקדם אותנו ואת דעותינו לשום מקום
מה שצריך לעשות לדעתיזה משאל עם ולחתום על עצומה הקוראת להעמיד בוגדים לדין
בקיצור להפעיל את הדמוקרטיה
כל השמאלנים שנסעו לירדן לחתום על הסכמים עם הפלסטינאים - הרי הם לא נציגי הממשלה , הם לא נבחרו ליצג את הציבור ובכלל הם מתעלמים מהממשלה שנבחרה עיי רוב העם בתהליך דמוקרטי- גם אותם יש להעמיד לדין
יש עכשיו הרגשה במדינה של אנרכיה בה כל אחד עושה כפי שעולה על נפשו - בין אם ערבים או יהודים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ארנון1
|
|
|
|
133 |
|
|
Uri Avneri is not ex |
|
15/10/03 17:37
|
|
|
|
Israelis in the 70's
when Ashaf was a curse
the writer iof the article is a demagogue in the disguise of a journaluist
|
|
כתוב תגובה ל-
Uri Avneri is not ex
|
|
|
|
134 |
|
|
ohev-tzhal |
|
15/10/03 17:45
|
|
|
|
אתם השתעגתם?? השמאל הזה
רוצה להמיד לדין את כל הצבא!!
אז בוא נתןם להם להמיד לדין את כל בצבא
נעמיד את כל העם בשורה ונטווח בו
כן זה מה שה שמאל מציע!!!!
בוגדים!!!!!!!!!!
למה אנו חיים פה????
בוא נזרוק אטום על עצמנו ו זהו
השמאל יהיה מרוצה!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ohev-tzhal
|
|
|
|
135 |
|
|
ישראל נגר |
|
15/10/03 17:54
|
|
|
|
כל הכבוד לגיבור ישראל אורי אבנרי אשר באומץ ליבו מגן על כבודו של העם היהודי ומוכיח לעולם שלא כולנו רשעים ורוצחים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראל נגר
|
|
|
|
|
|
|
שוקי123 |
|
15/10/03 18:33
|
|
|
|
גבול גם בדמוקרטיה
תתביישו לכם בוגדים
|
|
כתוב תגובה ל-
שוקי123
|
|
|
|
|
|
|
מ.ח |
|
15/10/03 20:17
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.ח
|
|
|
|
|
|
|
nura |
|
15/10/03 21:56
|
|
|
|
ישראל נגר . ע"פ תגובתך אתה שבוי בבועה של השמאל ההלום וההזוי. אתה זקוק לאישפוז דחוף ע"מ להחזיר אותך למחנה השפוי החפץ חיים. אם אתה מתנגד לאישפוז וחושב שאתה בריא . די מהר יתברר לך שמחלתך סופנית.
|
|
כתוב תגובה ל-
nura
|
|
|
|
136 |
|
|
גדיבו |
|
15/10/03 18:09
|
|
|
|
|
137 |
|
|
עם ישראל |
|
15/10/03 18:37
|
|
|
|
מעניין בעתיד ,ולא משנה איך הפרשה הזו תיגמר. כאשר אורי אבנרי וחבורת הבוגדים שלו ,יצטרכו באיזה שהם נסיבות ,את שירותו של מישהו מחיילי צה"ל ואני מקווה שאף חייל צה"ל לא ישכח להם את זה ,(אם במילואים ואם בסדיר) ומקרה זה ישמש להם כאות קין לעד ,מעניין איך הם ירגישו עם הבוגדנות שלהם במצב כזה .
לא יתכן שמישהו אשר נחשב ליהודי(בספק לגבי אבנרי וחבריו) ,יקרא תיגר ויבוז לחיילי צה"ל בצורה כזו זהו כתם שלא ימחה
נ.ב
הטייסים יפי הנפש גם נמצאים באותה קטגורייה של אבנרי .
|
|
כתוב תגובה ל-
עם ישראל
|
|
|
|
138 |
|
|
גדיבו |
|
15/10/03 18:38
|
|
|
|
|
139 |
|
|
גדיבו |
|
15/10/03 18:39
|
|
|
|
|
140 |
|
|
גדיבו |
|
15/10/03 18:40
|
|
|
|
|
141 |
|
|
דני סילבר |
|
15/10/03 22:24
|
|
|
|
אין ברירה
המדינה בסכנה על ידי הנהגת האיחוד האירופי והשמאל הקיצוני המונהג במשרד החוץ האמריקאי
השולט השלום עכשיו ומממנו
עונש מוות יעצור מן הסחף הפופולרי הזה
היום - אין זמן לחקות עד לרצח היהודים בסיבוב הקרוב
|
|
כתוב תגובה ל-
דני סילבר
|
|
|
|
142 |
|
|
sailor |
|
15/10/03 23:28
|
|
|
|
באם חוקים הקיימים אינם יכולים לגונן על דמוקרטיה יש לשנותם! לא נבחרה הממשלה ברוב מכריעה של העם בכדי קומץ נבלים "אידיאולוגיים" יסקנו את חיילינו
או ישחירו פני המדינה. יש חוקים שדמוקרטיות הנאורות מחוקקות נגד אוייבים בבפנים בזמן המלחמה. עורו כבשיו
,קומו מכסאותיכם ותשיבו מלחמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
sailor
|
|
|
|
143 |
|
|
גם אם הוא יהודי |
|
15/10/03 23:47
|
|
|
|
ממה הפחד? מי שלא פושע מלחמה, לא צריך לחשוש. מי שכן, שייענש. גם אם הוא מגבעתי או מגבשמעתי
|
|
כתוב תגובה ל-
גם אם הוא יהודי
|
|
|
|
|
|
|
SOLOMON |
|
16/10/03 03:22
|
|
|
|
WE HAVE TOO MANY CRIMINALS IN OUR ARMY.
|
|
כתוב תגובה ל-
SOLOMON
|
|
|
|
144 |
|
|
ערן כ |
|
16/10/03 00:09
|
|
|
|
כה לחיי על פעולותייך המבורכות בהסברה בגולה. אתה צודק לחלוטין - לצערי דרושים עוד קולות שקולים כשלך כאן, שיסבירו איך בדיוק לתקוף את התופעה. לדעתי רוב הישראלים דוחים את אבנרי והשמאל הקיצוני מחמת מיאוס, אך בעשותם זאת חושפים את המדינה לביקורת בין לאומית חריפה - יש לעשות כל מאמץ להשאיר את הוויכוח בארץ וא לייצא אותו לחו"ל בצורה כזאת, גם אם זה יהיה כרוך במגעים של הממשלה עם השמאל הקיצוני.
|
|
כתוב תגובה ל-
ערן כ
|
|
|
|
145 |
|
|
NITSAN_7 |
|
16/10/03 01:10
|
|
|
|
מי שפונה לבית דין בין לאומי מבהיר שאינו מכיר בבית הדין הישראלי.
האמת שאני מסכים איתם, אבל מסיבות אחרות. בית הדין הגבוה בישראל מאכלס ערב רב של יצורים חסרי חוט שדרה, גאווה לאומית ורקע יהודי.
הנשיא הקודם לעומת זאת, מקבל ממני כבוד מלא והערכה בלתי מוגבלת. פניו פני יהודי גאה ועז רוח ולא כפני הנשיא הנוכחי שמזכיר לי תמיד מוכתה מעורבת בסמרק, שעורבבו במוגלה שתן סוסים ורסק תולעים.
מכל מקום, מכיון שאין אנשי גוש שלום מכירים בבית הדין הישראלי, יומדו לדין בפני בית דין שדה.
|
|
כתוב תגובה ל-
NITSAN_7
|
|
|
|
146 |
|
|
ענישה לא מוגבלות |
|
16/10/03 01:56
|
|
|
|
|
147 |
|
|
בסמכויותיו |
|
16/10/03 01:58
|
|
|
|
|
148 |
|
|
ממ |
|
16/10/03 02:40
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ממ
|
|
|
|
149 |
|
|
מיכאל ב |
|
16/10/03 03:10
|
|
|
|
חבורת (או חבורות) מטורפים מהשמאל הקיצוני איבדו כל רסן או שארית של שפיות. אם מח"ט גבעתי פושע מלחמה יש לנו פה 6 מליון פושעי מלחמה ואני בינהם.
יש לפעול (מעבר לצד החוקי) נגדם בכל הכוח. לא באלימות ! רק בהפגנות המוניות משותפות לכל העם (לדעתי זה משותף ל95 אחוז מהאוכלוסיה) להקיא אותם מתוכנו. די להשתוללות. זה לא דמוקרטי, זה לא הוגן וזה מסכן את שלום חיילנו.
קשה להוסיף מילים כי אז דברי יפסלו.
די די די !!!
(אבא של חייל בגבעתי)
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכאל ב
|
|
|
|
150 |
|
|
קומפיוטר |
|
16/10/03 09:36
|
|
|
|
לפי החוק כל מי שאינו מדווח על פעילות חבלנית הינו עברין ולכן פעילות המחט חוקית ומחויבת המציאות.כיום קציני צהל חייבים להיות השופטים והבודקים בשטח שפסקי הדין שלהם יבוצעו!! זה חלק מתפקידם. כל זאת נבדק ובוצע בשנות ה 50
|
|
כתוב תגובה ל-
קומפיוטר
|
|
|
|