s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הותר לפרסום: טננבאום נחטף באבו דאבי - והועבר לחיזבאללה
מאת: רועי כוכבי  |  22/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על צנעת הפרט-שישלם הפרט.אם הפרט
  השפוי מן ההר   22/10/03 08:37
רוצה כי הצבןר ישלם עבורו-פגה צינעתו וצניעותו.
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
תגיד עברית אתה יודעה?
  מלמד   22/10/03 09:28

מלבד זאת באמת לא היה צורך להמתין
לאישור הבג"ץ זה כבר פורסם באין ספור אתרים ומיילים...

אז באמת תודה לכם הבג"ץ ומדינת ישראל הגאה, ברם אנחנו כבר יודעים את הכל
ואולי כדאי שגם אתם תדעו כי כבר הסתיים העידן בו התקשורת והעיתונות הם היחידים הממונים על פירסום מידע לציבור....
תחי מדינת ישראל המתקדמת שנת 2003
כתוב תגובה ל- מלמד
למלמד... יודע כותבים בלי
  _שב_   22/10/03 09:56
כתוב תגובה ל- _שב_
שתוק !
  למתנחבל מן הטרשים   22/10/03 09:42
כתוב תגובה ל- למתנחבל מן הטרשים
טיפש מטופש.ראשך מלא קש.
  השפוי מן ההר   22/10/03 09:57
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
מסכים עם 1 בכל מילה
  השפוי מהכפר   22/10/03 09:48
כתוב תגובה ל- השפוי מהכפר
2
כל הכבוד לעיתון הארץ!!!!!!!!!!!!!!!
  המפוקח   22/10/03 09:26
כתוב תגובה ל- המפוקח
3
עיתונאים
  ארנון1   22/10/03 09:28
לא יאומן כמה רחוק ילכו העיתונאים בשביל סנסציות - עד סיכון חיי אדם
יופי אז כולם ידעו מה קרה - תהיה התלהבות לבדיוק יומיים אחר כך אף אחד מלבד המשפחה כבר לא יחשוב על זה אפילו כי יהיו מספיק חדשות אחרות שיעסיקו את כולם - והבן אדם ירקב או ימות בכלא של החיזבאלה.....
כתוב תגובה ל- ארנון1
תגובה לתגובתך
  אין שם   22/10/03 10:01
לפי דעתי חובה על הציבור לדעת מדוע נחטף אזרח ישראל ואיש צבא לשעבר.
מתברר שאת כל הסיכונים הכרוכים בעניין העסקים עם גורמים ערביים מר טננבאום לא לקח בחשבון ועוד מה שהוא יוצא צבא ושירות בטחון. על כן אין אני אומרת לא לשחרר אבל בהחלט כרגע את המשאבים להשקיע בשחרור רון ארד ו/או גופתו של רון ארד ואת שלושת החיילים שנחטפו ואין יודעים אם הם בין החיים.
על כן טננבאום הוא קלף מיקוח אכן אך לצערנו "כסף מעוור עיני חכמים". העיתונאים עשו את אשר הם חייבים לעשות ולדווח לציבור.
כתוב תגובה ל- אין שם
שירקב
  המגיבה   22/10/03 11:44
כל הכבוד לעיתונאים, מדובר במחיר שהמדינה כולה תצטרך לשלם עבור שיחרורו.
הוא סיבך את כל המדינה בשל תאוות הבצע שלו.
עדיף שירקב בכלא החיזבאללה ולא שירקבו
ילדינו ברחוב מהסמים שהוא היה מבריח לארץ.
כתוב תגובה ל- המגיבה
4
Teninbaum
  Bono   22/10/03 09:28
Well what can we do to you stupid mother fucker stay there.
כתוב תגובה ל- Bono
5
העיתונות הנדחפת
  natalosh   22/10/03 09:30
מה קרה כל דבר אתם צריכים להידחף תעזבו את המשפחה בשקט זה בן משפחה שלהם לא שלכם אתם לא חייבים לדעת כל דבר אתם העיתונות חרא של אנשים הורסים משפחות והדבר הכי חשוב אתם הורסים ומלכלכים לנו את המדינה
כתוב תגובה ל- natalosh
אשה טפשה
  רק אני   22/10/03 09:53
מה אתם צריכים להכנס לעסקים של הילדים של שרון? אילו הילדים שלו ולא שלכם ואם הם גנבים ושודדים זה רק הבעיה שלו!
כתוב תגובה ל- רק אני
תתפלא
  יערה   22/10/03 10:05
בזכות העיתונות נמנעים הרבה מעשיםמ שלא צריכים להיות במדינה מתוקנת.
כתוב תגובה ל- יערה
אם לטננבאום מותר לסחור בסמים
  אפרת   22/10/03 10:10
אז לעיתונות יש חובה לפרסם זאת !!!
או- שהסמים יגיעו לידיים של הילדים שלך ???
כתוב תגובה ל- אפרת
מי מלכלך את המדינה?
  אזרחית   22/10/03 11:39
כדאי שתחשוב לפני שאתה כותב שטויות או
שזה אצלך בדם לדבר שטויות?
מי מלכלך את המדינה שלנו: טננבאום או העיתונות?
כל הכבוד לעיתונות שהיא מביאה לידיעת הציבור נושאים אשר עניינם הוא ציבורי.
במידה וענין טננבאום היה רק הענין של משפחתו, אז שהמשפחה תדאג לשחרורו.
זה בהחלט ענין לציבור - בסופו של דבר
אנחנו אלו שמשלמים את מחיר פשעיו של
האיש המכוער והמלכלך ששמו טננבאום.
מה קרה - שכחת כבר את רון ארד?
כתוב תגובה ל- אזרחית
6
למה אי אפשר לחכות לעזאזל?
  דבורה   22/10/03 09:31
זה כל כך דחוף עכשיו לפרסם את זה? אי אפשר לחכות עד שישתחרר, או עד שיהיה ברור שהוא לא ישתחרר, אחד מהשניים, בתקווה שהראשון יתקיים.
אני ממש חשה בוז להארץ ולערוץ 10! זכות הציבור לדעת זה משהו אחד, וזכות האדם לחיים (גם כשהוא בשבי) נעלה עוד יותר!!!
בושו לכם !
כתוב תגובה ל- דבורה
תגובה
  יגי   22/10/03 09:54
ואני חשבתי שהאנשים היחידים שיהיה להם
איכפת יהיו משפחתו הקרובה או שאת תמימה מידיי או שאת הבת שלו או שאת צריכה טיפול תרופתי.
כתוב תגובה ל- יגי
זכותו...?!
  יערה   22/10/03 10:10
אם ההית יודעת מה באמת היו מעשיו שם ואיזו עיסקה הוא תתכנן עם אויבנו ,לא ההית מגיבה כך וגם לא ההית חושבת שזכותו לחיות.
(האם כשיש פיגוע ונרצחים אזרחים בו, ונתפס אותו מפגע לדעתך יש לו את הזכות לחיות?)
כתוב תגובה ל- יערה
תגובה לדבורה
  אנחנו   22/10/03 10:17
למה להיות יפי נפש?
הסיפור של טננבאום הסריח מההתחלה, ורק עכשיו התגלה מימדו.
אין בידיעה זו שום מימד רכילותי, ואין לנו במה להתבייש, לא אנו מכרנו את נפשנו בעבור בצע כסף, ועכשיו שנסיבות חטיפתו פורסמו, צריך לשקול מחדש את המחיר שאנו נדרשים לשלם כדי לשחררו, אך לא במחיר הזה!!
כתוב תגובה ל- אנחנו
7
ידיעת הציבור
  הגואל   22/10/03 09:32
הגיע הזמן שהציבור ידע את האמת על נסיבות החטיפה של אזרו ולא של חייל
דבר הנראה מוזר.

רון ארד חי אסור לשחרר את הקשורים לפרשה שלו
כתוב תגובה ל- הגואל
8
מציצנות
  איכפת לי   22/10/03 09:33
איזו מדינה אנחנו .... אין לי כל אינטרס ואני לא מכיר את המשפחה .
פרט למציצנות הישראלית אין כל דבר אחר .
הרי גם אם מר טננבאום עבר עברות שהינן פליליות , חובתינו לדאוג לשיחרורו .....
כתוב תגובה ל- איכפת לי
גם אם היה רוצח עשרות יהודים??
  לא מזגזג   22/10/03 09:59
עדיין היינו חייבים לשחררו??
אם אכן מדובר בעסקת סמים שרקם טננבאום אז מבחינתי מדובר ברוצח המונים, לא פחות מזה.
אדם שביקש ליבא רעל למדינה, למכור אותו לכל אדם, ילד, אישה, תמורת בצע כסף.
בשבילי, אם אכן יש דברים בגו, הוא רוצח המונים ודינו שינמק שם בלבנון.
אישית אני חושב שזה יכול היות עונש די מרתיע למסור סוחרי סמים לחיזבאללה, זה יהרוג את שוק הסמים בארץ תוך שבוע.
כתוב תגובה ל- לא מזגזג
הלו? קודם שבויים אח"כ עבריינים
  אפרת   22/10/03 10:08
כתוב תגובה ל- אפרת
9
בושה
  12haddad   22/10/03 09:33
בושה בושה וחרפה
כתוב תגובה ל- 12haddad
10
מה רוצה להביע מס.1?
  פרנצסקה   22/10/03 09:33
כתוב תגובה ל- פרנצסקה
מצטער שאין לך הבנת הנקרא.אם אדם
  השפוי מן ההר   22/10/03 09:59
רוצה עזרה ציבורית-שלא יסתיר מאומה מנותן העזרה.
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
11
שרון מפקיר בטחון האזרחים לפושע הזה
  עמי א   22/10/03 09:36
כתוב תגובה ל- עמי א
12
אמפטיה
  ניו   22/10/03 09:39
דעתי,שהצורך המיידי שלנו לקבל מידע כזה או אחר ,עניני או לא, בתור ציבור הוא צורך לרכילות ברמות מאוד גבוהות שמסוגל לעוור אותנו מלחוש אמפטיה,הזדהות ולתמוך בערך חיי האדם שנמצא כעת בסיטואציה השרדותית קשה וכואבת כאשר אנחנו בתור משפחה רחבה עסוקים בהתקטננות בשל בעיות קיומיות. בסופו של דבר אחרי יום,שבוע, או חודש נשב לנו בבית קפה וזה יהיה סיפור ישן ולא מענין. לעומת יהודי שיושב בחדר אחר מפוחד למשך 3 שנים.
כתוב תגובה ל- ניו
טננבאום תכנן להביא סמים לילדים שלנו
  אפרת   22/10/03 10:07
הוא בסה"כ אדם שבחר להתעסק עם העולם התחתון, בחר להתחבר עם משפחות אשר לא ממש מסמפטות את מדינת ישראל, רצה לעשות כסף גדול ומהר, נסע למדינה עויינת. מסכן, הוא באמת אדם טיפש. טיפש גדול.
הוא לא שבוי !!! רון ארד שבוי וחיילים נוספים אחרים שבויים. אותם יש להחזיר, לא את טננבאום, שתכנן להביא סמים לילדים שלנו.
נכון. הוא סובל. אבל הוא נהג בטיפשות והוא משלם את המחיר. לו היה רק טננבאום שיש להחזירו לישראל, ממשלת ישראל כבר היתה עושה זאת, אבל הרשימה של האנשים שיש להחזיר לישראל היא ארוכה, לצערנו, ויש לעשות שיקול נכון, או- להצטער.
כתוב תגובה ל- אפרת
*****הגזמת!!! הוא אזרח המדינה -
  **KEREN**   22/10/03 10:25
וצריך לשחררו, (ואין שום עדות לכך שהוא עזק בסמי- וגם אם כן עדיין תריך לשחררו)

צריך לשחררו ללא תלות במה שהוא עשה טבל לא לעשות לצורך זה ויתוירם שיפגעו ברון ארד- שוב- בלי קשר למה שטטנבועם עשה או לא עשה, אלא כי שחרורו לא צריך לבוא על חשבון רון.
כתוב תגובה ל- **KEREN**
יש פרטים נוספים שאת לא יודעת
  אפרת   22/10/03 14:55
קיבלתי מייל שכלל את כל הכתבה הזאת לפני כחודש ובנוסף, היה כתוב על כך שטננבאום נסע בעקבות עסקת סמים. אל דאגה, עם הזמן, גם זה יגיע לתקשורת.
המייל נשלח ע"י אנונימי, כמובן.
כתוב תגובה ל- אפרת
13
בדרכון מזוייף???? לאבו דאבי???
  ניבי   22/10/03 09:41
כמה חוקי יכול להיות הספור הזה?
קשר עם סוחרי סמים בלי לסחור בסמים??
נו, באמת!
ולמסור את דיראני בעבורו??
שרון, ראש ממשלתנו היקר, זהו מחיר רב מידיי ותקדים מסוכן מידיי.
כתוב תגובה ל- ניבי
14
טננבאום
  האשה מהצפון   22/10/03 09:44
למה עבור טננבאום המדינה מתאמצת כל כך
ועבור רון ארד לא
כתוב תגובה ל- האשה מהצפון
15
עכשו עם ישראל יבין את האמת
  אזרח למען רון ארד   22/10/03 09:45
סוף סוף תבינו מה קרה כאן באמת ותדעו שעם כל הצער בנושא אין מר טננבאום טלית שכולה תכלת ההפך הוא הנכון יש כאן סיפור מאוד לא סימפטי ומאוד לא מוסיף לרקורד של טננבאום ובהחלט לא בא בחשבון להפקיר את רון ארד שנשלח בשליחות מדינית בטחונית להגן עלינו לעומת מעשים שכנראה עשה מר טננבאום שיש בהם קלון ואף חריגה ברמות הפליליות חכו וניראה אך על כולכם לאחר האמת שתפורסם לעמוד מאחורי רון ארד ולא לוותר עליו לא להפקירו עם כל הכאב והצער שקשור בטטנבאום על מעשים רעים משלמים !!!
כתוב תגובה ל- אזרח למען רון ארד
16
אם היה מרוויח מהעסקה..
  לימון   22/10/03 09:46
אם הוא היה מרוויח מהעסקה האם היה נותן לי ולשאר אזרחי המדינה חלק מהרווחים???
לאאאא. לכן גם בסיכונים איני רוצה לחלוק עימו.
שישאר שם, איני מוכן לשלם את המחיר לאדם שעשה עסקים עם גורמים עוינים.
כתוב תגובה ל- לימון
אם היה מרוויח
  גוני   22/10/03 09:59
אם זה היה אבא שלך או אדם קרוב גם אז
גישתך היתה זהה
כתוב תגובה ל- גוני
אין זה טבעו של עם ישראל
  את אחיי אנוכי מבקש   22/10/03 10:07
לפדות יהודי מיד שוביו ובמיוחד מברברים שכאלה זו מצווה גדולה
כתוב תגובה ל- את אחיי אנוכי מבקש
17
טננבאום
  יוסי בונד   22/10/03 09:50
במשימה בלתי אפשרית סידרה בטי וי היו
אומרים למפקד באם יגלו אותכם המדינה
תכחיש כל שייכות אולי גם טננבאום ....
כתוב תגובה ל- יוסי בונד
18
שטננבאום ירקב בכלא החזירו את רון!!
  השופט   22/10/03 09:52
כתוב תגובה ל- השופט
19
אם יבוא יחסלו אותו {האפורים}שיישאר
  מובטל 1   22/10/03 09:52
כתוב תגובה ל- מובטל 1
20
כל הכבוד לעיתונות
  אזרח שרשאי לדעת   22/10/03 09:53
כתוב תגובה ל- אזרח שרשאי לדעת
21
תגובות
  איילת   22/10/03 09:55
עוד סיבה טובה לעדיפות שיחרור רון ערד
כתוב תגובה ל- איילת
22
נגד הסדר עם החיזבללה
  עמוס   22/10/03 09:56
למרות כאב המשפחות אסור לבצע הסדר של כניעה לטרור יש לציין שהחיזבללה הוא אירגון טרור והגורמים שאותם הוא דורש לשחרר הנם גורמי טרור כך שנאלץ לשלם מחיר כבד גם בפעילות חוזרת של אותם גורמי טרור שישוחררו וגם בחטיפות רבות והשחתת גופות שיגרמו בעקבות הכניעה לטרור
כתוב תגובה ל- עמוס
23
עסקה עם האראנים עם אל"מ ישראלי
  משה א.   22/10/03 09:57
לא צריך להיות גאון ולדעת באיזו עסקה מדובר כאשר המפגש הוא עם קצין בצה"ל ואיראנים
כתוב תגובה ל- משה א.
ל-29
  סטאס   22/10/03 10:20


גלה עם אתה יודע?
כתוב תגובה ל- סטאס
24
***לחטוף את נסראללה תמורת טננבוים**
  **פיתרון יצירתי*****   22/10/03 09:57
כתוב תגובה ל- **פיתרון יצירתי*****
***למה לחטוף ?**לחסל באופן ממוקד***
  גם את עראפת בממוקד   22/10/03 11:29
כתוב תגובה ל- גם את עראפת בממוקד
המשך לפתרון היצירתי
  רעיון   22/10/03 11:50
אהבתי את הרעיון שלך ואני חושבת שזה באמת פתרון טוב לבעיה שאליה הפיל אותנו
האדון טננבאום.
רק שכחת דבר אחד:
לא לסכן חיילים עבור חטיפת נסראללה, כי במקרה של תקלה כלשהי, לא בטוח שמדינת ישראל תתאמץ להחזיר אותם (לדוגמה - רון ארד).
משפחתו של טננבאום צריכה לבצע את החטיפה.
הם מספיק חכמים לתכנן זאת בדיוק כשם שתכננו איך מורחים את האזרחים עם צווי מניעת פירסום וערעורים שהגישו.
הם בטוח יודעים להסתיר דברים, אז ידעו גם לתכנן את חטיפת נסראללה.
כתוב תגובה ל- רעיון
25
שחרור מחבלים תמורת אי החזרתו ארצה
  האיש מהדרום   22/10/03 09:57
כתוב תגובה ל- האיש מהדרום
26
באיזו עיסקה מדובר?
  לא מבין   22/10/03 09:58
האם משהו לגיטימי או
עסקת סמים כפי שפורסם באינטרנט
כתוב תגובה ל- לא מבין
27
איך אתם מעיזים לעשות זאת !!!
  אזרח ישראלי למען רון   22/10/03 10:00
הנה האמת פושע מול מגן מדינה אני בטוח שיש עוד הרבה פרטים שיפורסמו כגון עיסקת סמים ועוד עוד ועוד ואני שואל עם כל הכאב איך מפקירים אדם כמו רון ארד איך הדעת לא מקבלת דבר שכזה ולהורי 3 החטופים עם כל הכאב והצער אין אני חושב שכדאי לכם לערבב את יקירכם ובינכם היקרים שהגנו על המדינה כמו רון ערד יחד עם פושע קרימינל שרצה להשיג כסף על חשבון רון ארד ואוליי גם להרוג מספר צעירים עם יתברר שסמים היו מעורבים כאן על כל עםפ ישראל להתיישר מול רון ערד ולא ולא לתת לממשלה הזאת המפקירה את מיטב בניה כגון עאזם עאזם פולראק והנה רון ארד מה קורה פה חברים האם הממשלה הולכת רק עם עבריינים סוחרי סמים
כתוב תגובה ל- אזרח ישראלי למען רון
28
כישראלי ,להביאו ולשופטו
  אילתית   22/10/03 10:00
עשה מה שעשה אך כיהודי קודם לחלצו משם ולהביאו לארצנו.כאן כבר יטפלו בו.את חשבון הנפש שלו כלפינו כבר יעשה בכלא שנים רבות.שטננבאום לא יצפה לאהדה מאיתנו.
כתוב תגובה ל- אילתית
29
לא בלי רון ארד
  אורלי   22/10/03 10:01
אין שום קשר בין רכילות ומציצנות לרצון לדעת את נסיבות חטיפתו של טננבאום כל עוד יש לנו את רון ארד בשבי כבר 17 שנה
הציבור חייב לדעת למה אנחנו ממהרים לשחרר את טננבאום ונותנים לרון ארד להינמק בכלא כבר 17 שנה מה שטננבאום עבר במשך 3 שנים רון ארד עובר כבר 17 שנה מספיק עם הצביעות פספסנו מספיק הזדמנויות לשחרר את רון הגיע הזמן להחזיר אותו הביתה
כתוב תגובה ל- אורלי
30
להחזירת את שייך עוביד בארון מתים***
  רון ארד לחופש נולד**   22/10/03 10:01
כתוב תגובה ל- רון ארד לחופש נולד**
31
עלינו להתעקש לשחרור רון ארד
  ידענו   22/10/03 10:01
הרי היו כל מיני שמועות בדבר חטיפתו של טננבאום שעכשיו אומתו.
אנו חייבים לדאוג לשחרורו של רון ארד ושאר החטופים שנפלו בשבי במסגרת הגנתם על מדינת ישראל ואל לנו להפקיר אותם.
אח"כ - בסוף - אולי לדאוג ל"אזרח" ישראלי ששיתף פעולה עם האויב - מצידי שישאר שם
כתוב תגובה ל- ידענו
הידד לשחרור רון ארד !!!
  טל   22/10/03 10:17
כתוב תגובה ל- טל
32
מה ההתלהמות
  ספי בן יוסף   22/10/03 10:01
צאו קצת מההתלהמות. אכן גם אני מרחם על המשפחה אולם יש לבחון את העיסקה המוצעת.
מדוע מדינת ישראל צריכה לשחרר מאות מחבלים עבור אדם פלילי.
למרות שהנסיבות כואבות. ישנם עשרות ואולי מאות ישראלים שיושבים בבתי כלא במזרח ובמדינות אחרות על עבירות סמים ועבירות אחרות. האם מדינת ישראל הציע להם פעם משהו תמורת שיחרורם של הללו. האם מדינת ישראל פנתה בכלל לאותה מדינה? ברי שלא.
כל אחד אוכל מה שהוא מבשל
כתוב תגובה ל- ספי בן יוסף
תגובה עניינית וממצה
  שילה   22/10/03 11:23
כתוב תגובה ל- שילה
33
גזר דין מוות?
  haifa guy   22/10/03 10:01
למרות הנסיבות, לא אנחנו צריכים לגזור על טננבאום גזר דין מוות, או מאסר ועינויים. עונש זה אינו ניתן לאף מחבל או רוצח אכזרי שגזל חיי אדם, על אחת כמה וכמה שמדובר במקרים אחרים, כדוגמת עסקאות סמים, למשל.
עלינו להביאו לישראל, על אף הבעיה המוסרית בעניין ואז לחקור ולהעמידו לדין, במידת הצורך.
ולכל יפי הנפש, עליכם לדעת, כפי שפורסם בעבר בעניינו של נחום מנבר, שגם גורמים רשמיים בישראל, חברות למיניהן, אף בטחוניות, מנהלות קשרים עסקיים, לפחות באופן עקיף, עם "גורמים עויינים" כדוגמת איראן.
אותי מטריד איך יתפתח השיח הציבורי, במידה וטננבאום לא יוחזר ואף ימות בשבי החיזבאללה..
כתוב תגובה ל- haifa guy
כן, להחזיר את ט', אבל קודם רון ארד
  אפרת   22/10/03 10:19
מה לעשות, סדרי עדיפויות.
קודם להחזיר את מי שפעל לטובת המדינה ואח"כ את מי שמנסה להכניס סמים לישראל.
כתוב תגובה ל- אפרת
כמעט נכון
  יערה   22/10/03 10:27
אנחנו בהחלט לא צריכים לגזור עליו
שום גזר דין (אין זה מתפקידנו או ביכולתנו).
אבל אם יש לנו האופציה לשחרר אסירים (רוצחים בפוטנציה) תמורת לוחם למען המדינה שנפל בשבי או אזרח המבצע עיסקות עם אויבנו לטובתו האישית ולרעת המדינה שלנו, אזי...ברור במי נבחר.
כתוב תגובה ל- יערה
עונש מוות כן נגזר על מחבלים
  NITSAN_7   22/10/03 10:36
תיקון קטן, עונשי מוות כן נגזרים על מחבלים. נכון שמעט מידי ומאוחר מידי.

לצערינו עונשי המוות לא נגזרים על ידי בתי המשפט המסמורטטים של מדינת ישראל העלובה אלא על ידי צה"ל.
כתוב תגובה ל- NITSAN_7
שישאר שם למות כשהוא נסע הוא היה
  יעליי   22/10/03 10:59
מודע לסיכון
כתוב תגובה ל- יעליי
34
ומה עם רון ארד
  אזרחית דואגת   22/10/03 10:02
כתוב תגובה ל- אזרחית דואגת
35
שישאר שם
  יערה   22/10/03 10:03
שישאר שם !
שידאגו לשחרר מהשבי את אותם לוחמים
שנפלו בשבי בזמן פעולה צבאית .
בעיני הם חשובים יותר!!
כתוב תגובה ל- יערה
36
אני מבין ת
  אבי1   22/10/03 10:05
למה הם לא רצו לפרסם זה ברור.
אנשים כמוהו שרצו לעשות עסקה נגד המדינה
זו ב ג י ד ה.
דבר ראשון שמשחררים זה את החיליים שאותום צריכים לשחרר ואת רון ערד
כתוב תגובה ל- אבי1
37
לא צריך
  רחל   22/10/03 10:05
אם הידיעות אכן נכונות
יש להשאיר אותו בחסות החיזבבאלה
המחיר הנדרש עבורו לא מצדיק את שחרורו.
אנשים שנשלחו בשם המדינה הם קודמים.
כתוב תגובה ל- רחל
38
שישאר שם אנחנו לא צריכים לשחרר
  יעליי   22/10/03 10:06
465 מחבלים בשביל מניאק שהלך למכור סודות מדינה ולהביא סמים לילדים שלנו שישרף עם קרן אורי אסתר ותמר זבל שישאר שם חולה נפש לא לשחרר אותו תמורת רון ארד אם הוא ישתחרר כל המחבלים שישוחררו יפגעו בנו ראו הוזהרתם החיים שלנו שוים יותר משל זבל כזה .
כתוב תגובה ל- יעליי
39
למה שרון כל כך משתדל?
  חנוך מהנגב   22/10/03 10:07
ייתכנו מספר אפשרויות:
1. שרון רואה חובה מוסרית עליונה בפדיון שבויים.
2. שרון או אחד מבניו (האילמים?!) מחוייב לשותפיו או בעלי חובו של טננבאום.
3. אחד או יותר מתומכיו (הפיננסיים) של שרון ו/או בניו מחוייב לאלה המוזכרים ב- 2.
כתוב תגובה ל- חנוך מהנגב
מה יכול להיות....?
  יערה   22/10/03 10:16
ואני בוחרת באפשרות באפשרות 2 או 3
כתוב תגובה ל- יערה
יפה אמרת, חנוך
  ניבי   22/10/03 12:33
כתוב תגובה ל- ניבי
40
לא לשחרר את עוביד ודיראני תמורתו
  מוטי   22/10/03 10:09
אסור לשחרר את עוביד ודיראני תמורת טננבאום אלא לשמור אותם ככלי מיקוח רק לצורך שיחרורו של רון ארד ועם הם לא רוצים לשחרר את רון ארד אז שירקבו בכלא הישראלי
כתוב תגובה ל- מוטי
41
טננבאום
  שלמה-חולון   22/10/03 10:10
הגיע הזמן שהאזרחים במדינה הזאת יפסיקו להתחייחס למדינה כאילו היא ביבי סיטר של כולם שתמיד בשעת צרה המדינה חייבת להם משהו כך גם בכשלון משפחתי כך גם בכשלון כלכלי אף אחד אבל אף אחד לא עושה טובה למישהו שהוא חי פה נמאס לשמוע כל הזמן שהמדינה צריכה לפתור לאזרחים את כל הבעיות שלהם
כתוב תגובה ל- שלמה-חולון
42
עסקה עם הערבים
  יקיר   22/10/03 10:11
רב הסיכויים כי העסקה היתה אמורה להיות נגד מדינת ישראל - לא צריך לשחרר אותו ולגרום לנזק נוסף הבנאדם בישל את מה שהוא אוכל עכשיו - אולי זה ילמד אחרים שלא בכל מצב מדינת ישראל עומדת מאחורי אזרחיה .
כתוב תגובה ל- יקיר
43
רון ארד - לחופש נולד
  יוניק   22/10/03 10:11
אחרי שכולכם קוראים את נסיבות חטיפתו
נראה לכם סאמת שיש מן הצורך לשחרר 400 מחבלים תמורתו.
הבן אדם הלך לעשות עסקים על דעת עצמו ועצמו בלבד, שיישא באחריות הוא ומשפחתו.

ישל לנו נווט שנלחם למען המדינה, למעננו! הגיע הזמן שנילחם או לפחות ננסה להילחם גם בשבילו ולא בשביל אנשים שמנסים לכסות חובות שלהם מהימורים, סמים וכדו.
** תקדישו דקת מחשבה... !
כתוב תגובה ל- יוניק
צודק 100%
  אפרת   22/10/03 10:16
אתה הוא זה שהפיץ במייל את הסיפור האמיתי לפני כחודש ???
כתוב תגובה ל- אפרת
תגובה
  יוניק   22/10/03 12:20
נתחיל מזה שאני את, ולא, לא הפצתי שום סיפור פשוט זוהי דעתי, אני לא חושבת שאנחנו צריכים לרחם על אילו שהולכים על דעת עצמם לעושים עסקים עם האויבים שלנו, בלשון המעטה, ועל אחת כמה וכמה על מנת לייבא סמים לארץ.
מצידי, הם יכולים להירקב שם.
ולחשוב שרוצים לשחרר עבורו 400 מחבלים
שהרי ברור לכולנו ששבוע אחרי כן יהיו מעורבים בעוד פיגוע.
כתוב תגובה ל- יוניק
תגובה ליוניק (60)
  מרינה   23/10/03 05:10
ואם לא יחזירו את טנבאופ האם רון יחזור? הלואי ורון ארד היקר יחזור, אבל זה לא תלוי בהחזרתו של טננבאום. אנחנו צריכים להתאמץ להחזיר את רון ויחד עם זה לא להפקיר את טננבאום, האזרח שטעה ותעה אבל עדיין אזרח וזכאי.
כתוב תגובה ל- מרינה
44
להשאיר את טננבאום
  מירי   22/10/03 10:11
טננבאום הראה את צדדיו המכערים בהיותו מבצע עיסקאות מפוקפקות שכאלה ולכן אין הוא ראוי לחזורוליהיות אזרח מדינת ישראל מן השורה.
ובניגוד אליו לרון ארד מגיע ואף יותר!!!
כתוב תגובה ל- מירי
תגובה למירי
  אושרת   22/10/03 10:46
מירי- האם את באמת מאמינה שלמישהו שהסתבך אין זכות קיום בארץ? אולי כדאי שלא לחוס ולדאוג לשום פושע ויש כאן הרבה אני מציעה לך לחשוב שוב על הדברים שכתבת
כתוב תגובה ל- אושרת
45
מה הפלא?
  י.ש.   22/10/03 10:14
הסיפור הזה הוא סיפור קלאסי של היהודי. מחפש ''קומבינה'' בכל מקום ללא התחשבות.
אל תתפלאו אם נגלה שטילי קאסם מתוכננים על ידי ישראלי כלי מלחמה מפותחים ונמכרים לאויבי המדינה על ידי ישאלים ועוד.
כאילו אנחנו ואולי בגלל זה לא ממש אוהבים אתנו.
לגבי המקרה הזה- צריך לעזור לו להשתחרר אבל לא בתמורת אסירים אחרים שבהם יהיה שימוש לשחרור חילים.
בנוסף ברגע שהוא יגיע לארץ יש להעמידו לדין ולהכניסו לכלא.
כתוב תגובה ל- י.ש.
46
הפרטים האלה רצו במייל כבר לפני חודש
  אפרת   22/10/03 10:15
בוקר טוב לעיתונות.
הציבור יודע את האמת כבר מזמן, אבל טוב שגם אתם פרסמתם.
טננבאום עשה סדרה של טעויות. הוא משלם על טעויותיו. אחרי שנחזיר את השבויים (וטננבאום אינו שבוי...), על מדינת ישראל לשקול גם את החזרתו.
יש סדרי עדיפויות.
כתוב תגובה ל- אפרת
47
ישראלים בטוח ירצחו בגלל שחרור 400
  מחפש צדק   22/10/03 10:15
האם זה מוסרי לסכן חיי ישראלים בגלל אדם שנפל בחיים והלך לדרך הפשע, בנסיון להביא סמים ולסמם את אזרחי ישראל (ולהרוס לעוד את החיים גם כן).

מה אם היה מדובר בעבריין מוכר שהלך לייבא סמים ונתפס על ידי החיזבלה גם צריך לסכן חיי ישראלים בגללו? (מבחן בוזאגלו)

אדם חייב לדעת שברגע שהוא פונה נגד החברה ופועל ממניעים פליליים נגד המדינה לא יקבל סיוע.
כתוב תגובה ל- מחפש צדק
48
לשחרר את רון
  יורם   22/10/03 10:16
יש לשחרר את רון ארד הכוונה קודם כל את מי שיוצא להילחם עבור המדינה ולא אחד כזה שיוצא לעסקות פלליות אחד כזה מרעיל את החברה שלנו ולא מוסיף לה דבר
כתוב תגובה ל- יורם
49
לא צריכים בוגדים
  אלמונימוס   22/10/03 10:16
אם טננבאום התכוון למכור מידע או כל דבר בטחוני אחר דהיינו - בוגד.
ואם אכן עסקיו היו עסקי סמים דהינו - בוגד.

אין אנו זקוקים לאנשים כמותו בקירבנו
וכמובן לא לשחרר רוצח בתמורה לבוגד.

אף אדם שרוצה להרוס את חיי ילדינו (סמים) אין לו זכות קיום במדינתנו.

חיזבאללה - תרויחו ותהנו מהשלל...

אזרח שאוהב את החיים.
כתוב תגובה ל- אלמונימוס
50
ישוחרר גם טחן ממצרים והכלואים בתאיל
  חיפושית   22/10/03 10:19
למה לא לשחרר גם את כל מבריחי הסמים הכלואים בתאילנד, יפן ,מצרים וגרמניה באותה הזדמנות?
מי שמיסתכן בפשעים שידע שעלול להיתפס ולהענש, מדינת ישראל לא צריכה להשקיע משאבים בשחרור פושעים.
כתוב תגובה ל- חיפושית
51
*לשחרר את טננבוים- לא על חשבון ארד
  ******KEREN*******   22/10/03 10:20
כתוב תגובה ל- ******KEREN*******
52
טננבאום צדיק גמור
  דבל א   22/10/03 10:20
כתוב תגובה ל- דבל א
53
החיזבאלה יודעים עליו הכל
  NITSAN_7   22/10/03 10:20
מה זה הקשקושים האלה שהמידע יזיק לשחרורו. המשפחה חוששת שהנזק לשיחרורו יבוא מצד אזרחי המדינה שגורל מהמר כפיתי וסוחר סמים במקרה הטוב, ומוכר נשק לאויבי ישראל במקרה הגרוע, חשוב להם פחות מגורל רון ארד.

החיזבאללה יודעים עליו הכל. בשלוש השנים שהוא אצלהם הוא כבר סיפר להם את כל מה ששאלו וגם את מה שלא שאלו. הם יודעים עליו יותר ממה שהוא יודע על עצמו.

היו לו חברים ערבים והוא סיפר להם סיפורים על עצמו בלי סוף. אחרת לא היו חוטפים אותו.

טענות המשפחה שאיזה מידע חדש יכול להיות לחיזבאללה הם שטויות. איך בית המשפט קונה את השטויות האלה.
כתוב תגובה ל- NITSAN_7
54
ישוחררו מחבלים גם תמורתנו
  אתי ועופר   22/10/03 10:22
אכן, יש להתחשב במהמרים כבדים שהסתבכו ולהציל אותם בכל מחיר. מהמר יותר חשוב מטייס ! מהמר יותר חושב מגופת חייל ! אנו דורשים שישוחררו מחבלים גם תמורת שחרורנו מהכלא.
כתוב תגובה ל- אתי ועופר
חוצפה - טננבאום מעולם לא הורשע
  סבא של מיקי   22/10/03 10:43
מה אתם מתבדחים על נושא כזה? טננבאום לא עמד לדין ולא הורשע ואתם משווים אותו לעופר מקסימוב?!
כתוב תגובה ל- סבא של מיקי
תגובה לסבא של מיקי
  א.ח.   22/10/03 12:46
טננבאום מעולם לא הורשע הואיל וטרם נתפס.
אבל, כמו אצל העכברים שבסופו של דבר הם נופלים למלכודת, אך היה עם טננבאום:
היום הוא נפל למלכודת ושישלם את המחיר.
גם עבריינים אחרים לא הורשעו טרם שנתפסו
בביצוע העבירה.
כתוב תגובה ל- א.ח.
55
צריך להעמיד דברים במקומם
  נוסטרדמוס הצעיר   22/10/03 10:23
צריך לדאוג לשחרור עזאם עזאם וג'ונתן פולרד ורון ארד.כל אלה פעלו לטובת המדינה ולפי הפרסומים האחרונים שלושתם עדיין חיים.
לאחר מכן יש לדאוג להחזרת גופות שלושת החיילים.
לבסוף יש לדאוג להחזיר את כל אזרחי ישראל הכלואים בכל העולם.
שלושת החיילים מתים וזה ידוע,עזאם עזאם ופולארד חיים וזה גם ידוע.
על רון ארד יש שמועות ודוחות שהוא עדיין בחיים ולכן אחרי 17 שנה יש לברר מה מצבו ולהחזירו.
כנראה שהסיבה שהממשל כל כך רוצה להחזיר את טננבאום היא שהוא בעצם כן פעל לטובת המדינה או שהוא אמור להכניס כסף למישהו מהבכירים או להכניס מישהו מהבכירים לכלא.
בכל מקרה כל אזרחי ישראל צריכים לחזור לארץ.
קשה לי לתפוש למה נלחמים כל כך קשה להחזיר גופות ולא נלחמים להחזיר אנשים חיים.
כתוב תגובה ל- נוסטרדמוס הצעיר
תגובה נוסטרדמוס הצעיר
  צדק   22/10/03 11:38
אני נדהמת שאתה לא מבין את החשיבות שלהחזיר את הגופות של החיילים שלוחמים עבורנו, אצלנו ביהדות יש ערך עליון לגוף של אדם אפילו אם הוא מת. איזה מן מסר כפוי טובה לחיילים שלנו שמשרתים ומגנים עלנו שכך אנו מוכנים להתייחס לגופותיהם של אמיצים וגיבורים!!!
כתוב תגובה ל- צדק
56
טננבאום הפקיר אותנו
  מיכל*   22/10/03 10:23
כולנו יודעים מהי המשמעות של שחרור עוביד ודיראני- מוות בטוח בטוח ליהודים ישראלים.
האם שחרורו של אדם שלא חשב לרגע על משמעויות מעשיו הנלוזים שווה נפש בישראל?!
כתוב תגובה ל- מיכל*
57
טננבאום צדיק הדור
  אלי אל   22/10/03 10:26
טננבאום הוא "צדיק גמור" פעל למען "בטחון"
המ..... חלאס עם השטויות הבנאדם נוכל פושע רמאי שהחיזבאלה יעניש אותו במקומינו.
אם זה היה בוזגלו ולא טטנבאום לא היו מתעסקים איתו בכלל בממשללה,מספיק עם הצביעות במדינה הגיזענית הזו.
כתוב תגובה ל- אלי אל
58
הוא לא שבוי, בסך הכל חטוף בן ערובה
  Free Ron   22/10/03 10:27
... כאשר ישוחרר, יעשה מיליונים ממכירת זכויות הפירסום.
יש לבדוק אם המו"ל העתידי (נניח "ידיעות אחרונות", ג'ודי ניר-מוזס-שלום, מ-110 המשפיעים) אינו בין התומכים בעיסקת חילופי השבויים.

אין רון - אין דיראני.
כתוב תגובה ל- Free Ron
59
טוב שגילינו בזמן
  רפול   22/10/03 10:27
לאחר הגילוי ברור מעבר לכל ספק שאין לשחרר את דיראני עבור טננבאום ולו עבור סיכוי של אחד לאלף שרון ארד עדיין בחיים וניתן להציל מידע עליו או, במקרה הטוב יותר, לשחררו עבור הפושע המתועב דיראני. צר לי על משפחתו של טננבאום, אך האחריות לחטיפתו מוטלת עליו בלבד.
כתוב תגובה ל- רפול
60
לשחרר גם במחיר עובייד ודיראני
  נדב   22/10/03 10:27
ישראל צריכה לעשות הכל ע"מ להגן על כל אזרחיה.
לא יכול להיות שיתחילו להפעיל שיקולים אם האיש ראוי או לא למאמצים אלו. שיקולים כאלו יגרמו לתסבוכת אדירה.
רק במקרים יוצאים מהכלל, כמו פגיעה בבטחון המדינה - אין לעשות מאמצים עליונים.
כתוב תגובה ל- נדב
מה יהיה עם הילדים שלך
  nimer   22/10/03 10:55
נדב יום אחד הילד שלך ילך ברחוב ויבוא אליו מישהו וימכור לו סמים ואז נראה אם צריך לשחרר את טננבאום או לא
כתוב תגובה ל- nimer
השחרור הוא פגיעה בבטחון המדינה
  שלומית   22/10/03 13:00
בדיוק מהסיבה שישראל צריכה להגן על כ-ל אזרחיה אי אפשר לשחרר את עובייד ודיראני. אנחנו נסכן ככה רבים בשביל אחד. הוא כן סיכן את ביטחון המדינה, עובדה - תראה לכמה בלגן הוא גרם בגלל סיבות אגואיסטיות חלוטין
כתוב תגובה ל- שלומית
61
קודם מחלצים את שלנו
  משלנו   22/10/03 10:28
אני מבינה את כעסם של המגיבים הקודמים. בכל מקרה הוא משלנו וקודם כל עוזרים לו , אחר כך מעבירים ביקורת, שיפוט וכו'. ולא שוחכים את שער היהודים בשבי, אף לא אחד מהם!
מה קרה לכם ?!!! שחכתם את המוסקטרים: אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד!!!
כתוב תגובה ל- משלנו
תגובה ל-86
  אזרחית   22/10/03 11:00
קודם תלמד לכתוב נכון ורק אחר כך אולי
תביע את דעותיך.
מר בענין רון ארד? - חשבת עליו?
גם רון ארד הוא משלנו
כתוב תגובה ל- אזרחית
62
לא להשאיר ולא נעליים !!!
  צביקה צביקה   22/10/03 10:28
באותה מידה אולי גם נשאיר ישראלים שיסתבו בתאילנד או בהודו על עבירות סמים קלות ??

למה שלא יישבו בכלא שם מאה שנים ???

צריל להחזיר אותו הבייתה, ולא משנה מה היה הרקע לחטיפתו !!!
כתוב תגובה ל- צביקה צביקה
סוחרים ומשתמשים
  אלמונימוס   22/10/03 11:09
תבדוק מה ההבדל בין סוחר סמים למשתמש
כנראה אינך יודע מהוא סוחר אבל כשהילד שלך יספר לך שהציעו לו לקנות חומרים "משמחים" בבית הספר או גרוע מכך תגלה שהוא כבר "שמח" אני רוצה לראות אותך מגיב בהתאם.

ולכול המשתמשים שכבר נפלו בפח אנו כחברה מתוקנת צריכים לתת את כל העזרה.
כתוב תגובה ל- אלמונימוס
כשמישהו במשפחה שלך יהיה מסומם...
  לא מזגזג   22/10/03 11:51
תבוא ותדבר איתי.
למזלי אין אף אחד במשפחתי שהוא מסומם אבל השכן שלי כן, ואני רואה איך כל המשפחה נהרסת בגלל זה, הבן מכה את ההורים שלו, הוא כבר עקר את כל השיניים שלו כשהיה באחת מהתקפות הקריז שלו, אין להם בבית כלום כי הוא מכר הכל בשביל הסמים, ההורים חיים בפחד שלא ירצחו, אבא שלו נוסע ללוד כל יום כדי לקנות לו סמים, הוא מכר את האוטו שלו ונוסע באוטובוסים, שלא לדבר על האחים והאחיות שלו שלא יכולים לארח אף אחד בביתם והבושה קוברת אותם כל יום, עכשיו הוא כבר ממש גמור, נשאר להם רק להמשיך ולהזריק לו סמים עד שיום אחד הוא ימות וכנראה בסתר ליבם הם מייחלים ליום הזה.
ועכשיו כדי להבהיר עוד קצת את הסיפור אני אגלה שהאבא היה מפקח במשרד החינוך, איש בעל כבוד וממש אדם שהערצתי ועדיין מעריץ, אבל הלב ממש נצבט כשאני רואה אותו כל בוקר הולך לעבוד, אדם מבולבל, כחוש, ממש עומדות לי דמעות בעיניים כשאני נפגש איתו ברחוב, מה אפשר לומר לאדם כזה?? יהיה טוב?? מתי?? כשהבן שלו ימות??
וזה היה רק סיפור אחד של משפחה אחת, עכשיו מעיסקת סמים שכזו אתה רוצח עשרות אם לא מאות משפחות חדשות כאלו.
אז אולי יש לאלחנן טננבוים ילדים חמודים שיודעים להציג את עצמם ואת הטיעונים שלהם היטב מול המצלמות אבל מה עם הילדים של השכן שלי??
הבנים של אלחנן טננבוים צריכים לדעת שיש להם אבא מפלצת, הם צריכים ללכת למעונות לגמילה מסמים ולהבין מה עובר על משפחות של מסוממים, העונש שהוא מקבל עכשיו בהחלט מגיע לו, שבי בידי החיזבאללה בהחלט ראוי לאדם כזה.
והעונש שמקבל השכן שלי וכל המשפחה שלו כל יום ממש לא מגיע לו, אבל הוא קיבל את העונש הזה בגלל אנשים כדוגמת אלחנן טננבוים.
שוב אני מסייג את הדברים שלי, רק במידה וימצא שאלחנן טננבוים אכן סחר בסמים!!!
כתוב תגובה ל- לא מזגזג
63
לכל יפי הנפש
  מי   22/10/03 10:29
למה להיות יפי נפש כל הזמן? טוב שפורסמו נסיבות חטיפתו, כדי שנדע איזה מחיר משלמת ממשלת ישראל עבור אדם זה שפשע.
אין לנו במה להתבייש, לא אנו פשענו בגלל בצע כסף.
נכון, צריך להחזירו הביתה, אך יש לשקול שנית את המחיר, עם כל הכבוד לכבוד חיי אדם, צריך לדעת למי ועל מה לרכוש את הכבוד (שכידוע, אין לדרוש כבוד, אלא לקבלו - ולטננבאום לא מגיע שום כבוד בעד מעשיו הנלוזים)
כתוב תגובה ל- מי
64
קיבל את עונשו
  ריבי   22/10/03 10:29
יש להשאיר את טננבאום בשבי - חוסך לנו זמן וכסף על משפטים עבור העבירה שעשה וכן עבור כסף שיבזבז לנו כשישב אצלנו בכלא.
את עונשו הוא מרצה בשבי כפי שמגיע לו!!!
וההתלבטות היא בינו לבין רון ארד - קשה לי לכתוב את שמות שניהם בשורה אחת, אין כאן בכלל עניין לתהיות.
רון ארד לחופש נולד!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ריבי
65
פושעים מקומם בכלא חיילים מקומם כאן
  האזרחית החרדה   22/10/03 10:31
כתוב תגובה ל- האזרחית החרדה
66
טננבאום
  אצ   22/10/03 10:31
אם מכר מידע בטחוני, במיוחד לאור עברו הצבאי,מצידי שיישאר שם
כתוב תגובה ל- אצ
67
השמאל
  יעקב שוורץ   22/10/03 10:32
כתוב תגובה ל- יעקב שוורץ
68
הוא בוגד
  יעקב123   22/10/03 10:32
ולכן צריך חהביאו לארץ כדי שיתן את הדין.בכל מקרה המחיר לשחרורו צריך לרדת בגלל שלמרות הסבל שהוא עובר הוא עדיין הגיע לזה אחרי אקט של בגידה במולדת----ולכן שוויו ירד...
כתוב תגובה ל- יעקב123
ההיסטוריה חוזרת הפוך
  בועז מת"א   22/10/03 11:53
מוזר כמה שדבריך דומים עד כדי זהים לדברי האנטישמים לפי מתן האמנסיפציה ליהודים באירופה "הם יתערו בנו, יתברגו למשרות חשובות" וכו'.
כל עם מושפל (כמו שאנו היינו), סופו שיתייאש ויילחם במשפיליו, וכולנו נצא מזה מופסדים ומובסים עד חורבן.
זכור את החורבן שהביאו כל חסידי ה"טיהור האתני" כולל בני עמינו. תקרא את ההיסטוריה ואל תסתפק באגדות בלבד.
בהצלחה.

בועז
כתוב תגובה ל- בועז מת"א
69
טננבאום אינו הבעיה.
  סב-עוז   22/10/03 10:32
הבעיה האמיתית,אליה לצערי לא מתיחסים המגיבים,היא,מי שטמן לו את הפח,ערבי ישראלי,מטירה,נכד של חבר כנסת,בכנסת ישראל,ודאי לא מובטל רעב ללחם.אלא מוסלמי ע"פ דתו ישראלי ע"פ אזרחותו,והגיע העת לחשוב מאין זה בא ולאן זה מוביל,קומו אנשי ז'נבה וראו,הבעיה הדמוגרפית,עד כמה שזה לא נעים,אינה מסתימת בשטחים,הבעיה אצלינו,כן אצלינו עמוק בתוכינו.חכמים התחילו לחשוב קונקרטית,ןלא פילוסופית ובמחשבה ריאלית,לאן אתם חותרים?כל הניסיון להביא את ערביי ישראל לרמה מקבילה ליהודים הייתה הווה ותהיה באוכרינו,כמה שהתערו יותר בתוכינו,יכבשו את מקומות העבודה,יחדרו למקומות מסווגים יותר.ויכרסמו במרקם הלאומי שלנו.לפקוח את העינים,לפתוח את המוח,לחשוב!
כתוב תגובה ל- סב-עוז
70
אלחנן טננבאום
  אזרחית   22/10/03 10:33
כאשר נמאים על כף המאזניים רון ארד מול אלחנן טננבאום המסקנה היא שאסור לשחרר את דירני עבור טננבאום שדאג לאינטרס הפרטי והלא כשר כאשר רון ארד נשבה למען המדינה.
כתוב תגובה ל- אזרחית
71
כל הכבוד לערוץ 10
  בני   22/10/03 10:34
כתוב תגובה ל- בני
72
טננבאום תמורת יוסי ביילין הבוגד
  קוקו   22/10/03 10:34
אני מציע להחליף מנייק במנייק,ביילין המזדיין תמורת טננבאום המנייק .


כתוב תגובה ל- קוקו
קוקו
  רפול   22/10/03 12:10
כשמך כן אתה - קוקו, ולא סתם קוקו, אלא קוקו שמקרקר כמו חבריך הבלתי שפויים האחרים. מאחר שלא חסרים קוקוים בארצנו אני מציע לחיזבאללה שיחטפו אותך ועוד כמה מחבריך בעבור שבויינו ונעדרנו וכך כולנו נרויח.
כתוב תגובה ל- רפול
ביילין?
  א.ד.ש.   22/10/03 21:52
אפשר לשלוח את ביילין לחיזבאלה במתנה.
כתוב תגובה ל- א.ד.ש.
73
רחמים
  סטאס   22/10/03 10:36
לשחרר כל יהודי בכוח,לא לתת לטרוריסטים לצאת לחופשי
כתוב תגובה ל- סטאס
74
שהקזינו יפדה אותו מי צריך סוחרי סמי
  בן צרויה החיטי   22/10/03 10:38
כתוב תגובה ל- בן צרויה החיטי
תיקון טעות
  יואב עפרון   22/10/03 11:08
אפילו את שם העט שלך אינך יודע לכתוב
עפרון או אוריה היו מבני חת
לפיכך אתה בן צרויה החתי
כתוב תגובה ל- יואב עפרון
אהבתי את הרעיון !!!
  הסנדק   22/10/03 16:25
אבל לצערו של טננבאום הקזינו יודע רק להרוויח.....
כתוב תגובה ל- הסנדק
75
להשאיר את טננבאום הבוגד שם.
  הסנדק   22/10/03 10:39
אם כך הוא העניין שישאר היכן שהוא נמצא.ואני לתומי חשבתי שיתכן והוא עבד עם המוסד,טעיתי בגדול.....
כתוב תגובה ל- הסנדק
תגובה לסנדק
  הפטיש   22/10/03 11:22
נכון הוא [טננבאום] לא איש מוסד,והיסתבך בכספים,לדעתי כבר שילם מחיר כבד על כך,עם זה היה קרוב מישפחה שלך שם בלבנון,דעתך היתה מישתנה.
כתוב תגובה ל- הפטיש
תגובה לטבריינית ולפטישון.
  הסנדק   22/10/03 16:18
חברה אתם ואני נשלם על החזקתו בכלא בארץ שישאר שם,חוץ מזה אני מבטיח לכם לא תפסידו כלום,אל לנו לשכוח אנחנו מדברים על אדם שמעל באמון ובגד במדינתו ובסודות המדינה זו עבירה חמורה מאד לכל הדיעות,אין פה שמאל ולא ימין, מגיע לו להרקב אצל הלבנונים.
כתוב תגובה ל- הסנדק
תגובה לסנדק
  טבריינית   22/10/03 13:26
נכון שטננבאום טעה אך מחובתינו כמדינה לשחררו תחילה ועל מעשיו לשפוט ולהעניש בארץ עדיף שיישב בכלא שלנו מאשר בכלא לבנוני...אבל לא במקום שחרור רון ארד או שלושת החטופים במקביל
כתוב תגובה ל- טבריינית
ועוד תגובה....
  הסנדק   22/10/03 16:23
חוץ מזה רון ארד ושאר השבויים בעדיפות ראשונה ועליונה,אלו נפלו בשבי בעת שלחמו במלוי תפקידם למעננוולמען בטחון המדינה,וחובה עלינו להחזירם אל חיק משפחתם בריאים ושלמים,אז אל תבקשו רחמים על עוד וענונו קטן......
כתוב תגובה ל- הסנדק
76
טננבאום
  גיתי   22/10/03 10:40
שיירקב בכלא!!111111
כתוב תגובה ל- גיתי
77
חטיפת אזרחים ישראלים
  עוזי-תפוזי   22/10/03 10:40
קודם לכול אני מזמין את החיזבאללה לחטוף כמה שיותר עבריינים דמוי טננבויים, למרות שלבטח משפחת שרון תצטמצם מאוד.....
שנית החלפת טננבויים בשבויים תעודד גורמים עויינים בחטיפת אזרחים ישראלים ללא עוול בכפם - ולכן אסור!!! להיענות לדרישה זו
כתוב תגובה ל- עוזי-תפוזי
78
כמו שהסתבך כך שיסתדר
  באר-שבעית   22/10/03 10:41
כתוב תגובה ל- באר-שבעית
79
מידת הרחמים
  nortonme   22/10/03 10:41
גם אדם ששגה ראוי למידת הרחמים, לאמפטיה ולהתחשבות.
שחררו אותו, תצילו אותו
ואחר כך יש להעלות את כל
הטענות. לו זה היה הבן או הבת,
האב או האם' הנכד או הנכדה
שלך, ודאי היית מסכים עימי.
כתוב תגובה ל- nortonme
80
תשאירו אותו להינמק שם
  אורית מרמת גן   22/10/03 10:45
כתוב תגובה ל- אורית מרמת גן
81
מעניין איך תגיב לעניין משפחת ארד
  קרן- ת"א   22/10/03 10:46
כתוב תגובה ל- קרן- ת"א
משפחת ארד אינה עוסקת בטננבאום
  חבר לנשק של רון   22/10/03 15:44
משפחת ארד לא אמרה עד כה ולמיטב הבנתי גם לא תגיד אף מילה על עניין טננבאום. הם מייצגים בנאמנות את עניין רון ארד בפני עצמו ומבלי להשוות ולהתייחס לאחרים שכבודם מונח (או שלא...) כל אחד במקומו. משפחת ארד וחבריו של רון דורשים אך ורק שדיראני לא יוחזר בשום עיסקה מבלי לקבל לפחות מידע אמין ומלא על רון.כל עיסקה אחרת אינה ראויה אולי מבחינה ציבורית אך אינה מעינינה של משפחת ארד יותר מכל אזרח אחר.
כתוב תגובה ל- חבר לנשק של רון
82
לא למהר בהחלטות חפוזות
  מאזניים   22/10/03 10:46
עדיין רב הנסתר מהגלוי.הימורים הינו מחלה!!!!
לא צריך להעניש אדם שסובל ממחלה צריך לעזור לו ולרפא אותו.
ובכלל כל הנושא של גזענות פאתטי ומעורר
מפח נפש.
כתוב תגובה ל- מאזניים
מחלה?
  שור   22/10/03 12:41
אין כאן שום ענין של גזענות ואני לא מבינה מאיפה שלפת את השטויות האלו.
בענין המחלה - חובות של מיליונים לא
נוצרים ביום או יומיים, המשפחה היתה צריכה לקלוט מה קורה ובמידה ואכן זו מחלה, לשלוח אותו לרופא.
אנחנו האזרחים לא יכולים לפתור בעיות
בריאותיות של כל אחד.
גם המסחר בסמים והבצע כסף הוא מחלה,
אז לא לשפוט את סוחרי הסמים אלא להפנותם
לרופא?
שטויות במיץ עגבניות.
כתוב תגובה ל- שור
83
שישאר שם אדם לא חיובי
  יוסף מתמיד   22/10/03 10:47
כתוב תגובה ל- יוסף מתמיד
84
טננבאום
  מאיה מתל אביב   22/10/03 10:47
כתוב תגובה ל- מאיה מתל אביב
85
לדעתי... כנסו ותראו
  שונא ערבים   22/10/03 10:48
לדעתי צריך להרוג את כל הערבים
תחשבו זה יפתור לנו את כל הבעיות
כל הבעיות שלנו זה בגללם!!!
כתוב תגובה ל- שונא ערבים
אמן יש כתובת לתרומות ?
  יעליי   22/10/03 12:31
כתוב תגובה ל- יעליי
86
טננבאום
  אשדודית   22/10/03 10:48
צריך לדאוג לשחרר את טננבאום מהחיזבללה להביא אותו לישראל ולשפוט אותו!!
פרס לא צריך לתת לו , אבל חייבים לדאוג להחזיר אותו , כי מה לעשות הוא אחד משלנו,ובית משפט יביא עימו את הדין אפילו בחומרה רבה!
כתוב תגובה ל- אשדודית
87
העיסקה היא שערוריה והפקרות
  מנני   22/10/03 10:50
העיסקה היא שערוריה והפקרות. לגבי טננבאום - מדובר באדם שקשר קשרים עם אנשים שפעלו בשירות האויב, וניסה לבצע עיסקה עם מדינת אויב תוך פגיעה צפויה בבטחון המדינה תמורת בצע כסף. דינו לא שונה ממסוחר סמים. אין מקום לשחרר מאות מחבלים כנגד שיחרורו.
לגבי החיילים שנחטפו - למרבה הצער הם מתים [אין כל סימן שהם בחיים] ותמורת גויות לשחרר מחבלים שמחר מחרתיים ירצחו עוד ועוד אזרחים וחיילים אחרים, זהו מעשה איוולת וחוסר אחריות נורא. כדאי להזכיר לממשלה שיש אחריות כבדה גם לשלומם של אזרחיה וחייליה החיים והעיסקה משמעותה הפקרתם והתעלמות מבטחונם ומשלומם של אלה.
כתוב תגובה ל- מנני
88
טננבאום לא בבית ספרנו
  יוסי מתמיד   22/10/03 10:51
אדם לא חיובי ולא רצוי

לא לעשות מאמצים לשחררו

לשחררו רק אם אין מחיר כבד.


תודה
כתוב תגובה ל- יוסי מתמיד
89
טננבאום
  מאיה מתל אביב   22/10/03 10:51
אם יתברר שטננבאום עשה עסקאות עם האירנים אז יש להשאירו שם למען יראו
ויראו.
שלא כמו מנבר שיושב בכלא הישראלי ואוכל
ושותה על חשבון משלם המיסים הישראלי
אבל אם אפשר יהיה להשיג איזו שהיא ידיעה
מהימנה על גורלו של רון ארד תמורת
שיחרורו של טננבאום אז יש לחשוב
על כך חיובית
כתוב תגובה ל- מאיה מתל אביב
90
עוד סיבה טובה לשחרר את רון ערד
  איילת   22/10/03 10:52
כתוב תגובה ל- איילת
91
טננבאום המכוער
  מצביעת הימין לשעבר   22/10/03 10:52
מסתבר כי עוד בעבר הרחוק יצר טננבאום קשרי עסקים שונים עם ערבים, כך שהעבריינות שלו החלה עוד מזמן ולא רק בעצם נסיעתו למדינה ערבית עויינת.
אם הוא לא היה מודאג עוד אז, מדוע שהממשלה תדאג לו היום?
מר שרון, הגיע הזמן שתקשיב מעט לעם שהושיב אותך על כסא ראש הממלה.
לא יתכן שתעשה מה שבא לך, אין לך מונופול על המדינה הזאת, תדאג יותר לרון ארד שאותו אתם, הממשלה דאז, שלחה למבצע, רון ארד אינו פושע ואינו עבריין.
כתוב תגובה ל- מצביעת הימין לשעבר
92
לשחרר אותו מייד !! ובכל מחיר
  רובין-הוד   22/10/03 10:54
בנוסך לאמור בכתבה, טננבאום נחשד גם בסחר בסמים קשים.

למרות כל זאת, יש לשחררו לאלתר - גם במחיר עובייד ודיראני, מאחר וחרותו של אזרח חשובה יותר מחירותו של חייל - גם שמו רון ארד !!
כתוב תגובה ל- רובין-הוד
93
מציצנות ---- כן *******************
  איכפת לי   22/10/03 10:54
חוזר בי..על הרשום בתגובה מספר 9 !!!!
לאחר הפרסום הקצר ... והקשרים שהיו לו אם משפחת עובייד מטייבה ..... שיפעיל קשרים אלה אצל החיזבללה והשליח שלו יכול להיות קייס עובייד הבוגד .....
כתוב תגובה ל- איכפת לי
94
ללמדכם
  חוסה-לואיס   22/10/03 10:56
ללמדכם כמה אפשר לסמוך על ערבים מוסלמים ישראלים או אחרים. יש להציע ערבי ישראלי בדמותו של השייח ראיד תמורת טננבאום ולהשאיר כאן את דיראני עד לשיחרורו של רון ארד.
כתוב תגובה ל- חוסה-לואיס
95
טננבאום
  MORIS   22/10/03 10:58
מדינת ישראל מחויבת לבטחונו של כל אזרחי מדינת ישראל ,יש להשיב אותו ארצה למרות טעותו.
אך אין לישכוח את חיילנו ובעיקר את רון ערד שלנו אשר יצא מטעמנו להגן על בטחוננו.!!!
כתוב תגובה ל- MORIS
96
כדאי לכולכם לקרוא!
  צחי111111111   22/10/03 10:59
אלחנן טננבאום בוגד.נקודה.
גם אתי אלון ועופר מקסימוב הסתבכו בחובות כבדים.האם גם הם בגדו במדינת ישראל ועשו עיסקה עם מדינת אוייב?
הבוגד הזה צריך ליהיות האחרון שייכלל
בעיסקת שבויים כלשהיא.
עניינו של רון ארד ירד מהפרק?
נווט של צבא הגנה לישראל שבוי כבר 17 שנה בידי אויבינו ואתם רצים לשחרר את הבוגד הזה?
שלושת חיילינו : עדי אביטן, עומר סוועאד
ובני אברהם שבויים כבר 3 שנים ושוב, בגלל הבוגד הזה העיסקה נדחתה.
לכל יפי-הנפש : תפתחו את העיניים :
האדם בגד במדינת ישראל!!!
מה אתם רצים להגן עליו???
תתפכחו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
כתוב תגובה ל- צחי111111111
תגובה לצחי
  petarpan   25/01/04 11:35
אתה צודק ב100% צריך להשאיר את טננבאום עם החברים שלו ולהחזיר את רון ארד הנווט הגנת המולדתשנלחם למען מדינת ישראל ויושב בשבי על .. ולכם משפחת ארד חיזקו ואימצו!!!!!!!!!!!!!!1
כתוב תגובה ל- petarpan
97
עוד לא אבדה תיקותינו
  בן-ציון   22/10/03 11:00
אין לשמוט שום קלף מיקוח שיכול להחזיר את רון. דיראני נשאר כאן כל עוד רון לא כאן. אם הרגו אותו רק את ניבלתו של דירני נחזיר.
מנהיגים יקרים:
ז ה מ ש ה ע ם ר ו צ ה.

לעשות עוד ועוד להחזרת רון ארד הביתה.
כתוב תגובה ל- בן-ציון
98
מצטרף להצעה להחליף את בילין בטננבאו
  עובדיה   22/10/03 11:00
כתוב תגובה ל- עובדיה
99
אסור לשחרר בגללו אף אחד
  גב"ש   22/10/03 11:01
לשחררו רק לאחר שכולם יחזרו
כתוב תגובה ל- גב"ש
100
מטומטמים אתם לא קולטים
  המבין עניין   22/10/03 11:03
הוא נסע בשליחות המדינה לנהל מו"מ על שחרור גופות שלושת החיילים החיזבלה שמה עשה תרגיל עוקץ וחטף אותו למה אתם חושבים מוכנים לשחרר בשבילו כל כך הרבה מחבלים.נ.ב. המדינה המציאה אחלה סיםור כיסוי
כתוב תגובה ל- המבין עניין
שטויות במיץ עגבניות
  המבינה   22/10/03 12:34
מאיפה המצאת את הסיפור הדיבילי הזה?
במידה וזה באמת כמו שאתה אומר, למה משפחתו נלחמה שלא לפרסם את הסיבות לחטיפותו?
אתה לגמרי מעופף, רד קצת לקרקע.
כתוב תגובה ל- המבינה
למבינה
  מבין ענין   22/10/03 13:03
הוא נסע ללבנון שבוע אחרי חטיפת החיילים נראה לך שבזמן מלחמה סתם נוסע אל"מ ללבנון לעסות עסקים???????????
הוא לפני היה באירופה עם המתווך הגרמני
כתוב תגובה ל- מבין ענין
למבין ענין
  מבינה   22/10/03 13:26
הרי ידוע שהיו לו קשרים עם אותה משפחה מטייבה כבר מזה 20 שנה.
הוא לא נסע לגרמניה עם שום מתווך אלא עם מקורבו הערבי הישראלי.
ונניח שאתה צודק, למה משפחת טטנבאום
נלחמה כל כך לאסור פירסום, הרי היה לה
יותר קל לשכנע את דעת הקהל בסיפור שלך.
האם נראה לך שבית משפט, בהתירו את פירסום הפרשה, משמש כלי ביד השב"כ?
תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- מבינה
כולם פה מבינים הכל
  כלום אתם לא מבינים   22/10/03 14:27
כתוב תגובה ל- כלום אתם לא מבינים
101
עונש מוות למחבלים
  דוד העברי   22/10/03 11:04
מדינת ישראל לא צריכה להעמיד את עצמה במצב של מו"מ כזה. צריך לתלות את המחבלים במרכז תל אביב לעיני העולם. המחבלים יחשובו פעמיים לפני שיפגעו ביהודים. גם את דרני, עוביד וברגוטי צריך להוציא להורג.
כתוב תגובה ל- דוד העברי
102
תגובה
  שולי   22/10/03 11:04
אם בכל זאת החליטו לחלץ אותו למרות מחדליו יש לעמוד על זה שנקבל פרטים לגבי רון ארד בטרם ישוחררו המחבלים
כתוב תגובה ל- שולי
103
דעה שונה
  דימונאי   22/10/03 11:05
הרי אם המוסד הישראלי היה תופס את
טננבאום בעברות של סחר בנשק או סמים מול האיראנים הוא היה יושב בכלא ישראלי איזה 10 שנים לכן לדעתי הוא מקבל מה שמגיע לו רק בכלא לא ישראלי אלא בכלא של החיזבאללה לדעתי עוד 7 שנים יש על מה לדבר עד אז שירקב שם!!!
כתוב תגובה ל- דימונאי
104
לעצור את החילופים
  ליעד   22/10/03 11:06
לא לבצע עסקה הוא לא ראוי לחופש רון ארד לחופש נולד רון השבוי האמיתי
כתוב תגובה ל- ליעד
105
על איזו עסקה מדובר?
  לא ברור בכלל   22/10/03 11:06
רשום עסקה, איזו עסקה הוא רצה לעשות עם האירנים. מישהו מסתיר מידע!
לא ייתכן שמפרסמים הודעה עליו שאומרת שהוא עשה עסקה עם אירנים ולא כתוב איזו עסקה. אולי הוא מכר להם ציוד השקייה ואולי מידע, ואולי סמים.

ותחשבו על זה
כתוב תגובה ל- לא ברור בכלל
106
זו הצורה שלנו
  א.א   22/10/03 11:09
כל הכבוד למדינה שלנו שמסתירה דברים כאלו אני באמת לא רציתי לדעת על זה אפשר לומר שזה אפילו הרס לי את המצב רוח. רוצה להמר תהמר רוצה סמים לך תיהיה נרקומן אבל עכשיו כשגילו את הסיבה האמיתית לך חפש מי יחפש אותך. ותודה רבה אבל אנחנו מוצפים בנרקומנים ולא צריכים כאלו יותר.אז תמשיך לעשות עיסקאות עם ערבים אלו שהורגים את החברים שלך ואת היקרים לך ולכל העם הזה ותזרוק ז' על החיילים ששומרים עלייך:למרות שלדעתי אתה לא שווה את זה בכלל ומבחינתי אתה בעצמך ערבי העדפת לפנות אליהם בעיסקאות אז אל תתפלא שפראי האדם האלה יתשתו גם את הדם שלך.
כתוב תגובה ל- א.א
107
שישאר שם
  מלך ישראל   22/10/03 11:10
מי יודעה איזה עיסקה עשה אתם וכמה הוא מחר אותנו שיהמר בכלא שירקב אצלם הוא
לא שווה בעד רוצח אחד אם דם יהודי
כתוב תגובה ל- מלך ישראל
108
זה מה שקורה למי שמתחבר עם ערבים...
  עצוב לומר   22/10/03 11:11
עצוב לומר , אבל אלו העובדות - ערבי ישראלי שהיה מקורב אליו שלח אותו לגיהינום הזה...
כתוב תגובה ל- עצוב לומר
109
אין רון - אין דיראני!!!
  לדיראני דם על הידיים   22/10/03 11:13
דיראני יגיע הביתה רק כשרון יחזור (אם בכלל מגיע לו לחזור הביתה...)
כתוב תגובה ל- לדיראני דם על הידיים
110
שיוחזר אחרון
  אזרחית   22/10/03 11:13
נסיבות החטיפה ידועות מזמן. הוא נחטף בנסיבות פליליות. יש לדאוג להחזרת שאר השפויים לפניו ואין להחזיר את דיראני שאשם בסבלו של רון
כתוב תגובה ל- אזרחית
111
טננבאום
  קצין לאון   22/10/03 11:17
לפי הפירסום שהותר, כבר אפשר להבין שמדובר בבנאדם אגואיסט ,שטובת האינטרס שלו היא קודם כל, וזה היה לרעת המדינה .ללא קשר שמיסביב לעיניין טטנבאום שירקב אצל החיזבלה
כתוב תגובה ל- קצין לאון
112
עונש כמו נחום מנבר
  אזרח מודאג   22/10/03 11:19
יכול להיות שאם ירמזו למשפחת טטנבוים שדינו יהיה כדין נחום מנבר, הם יעדיפו להשאיר אותו שם. ביום שהחיזבלה יראה שמדינת ישראל לא מעוניינת בו הם ישחררו אותו.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
113
עכשיו אני מבינה למה המשפחה התנגדה
  גאולה   22/10/03 11:20
המשפחה התנגדה לפרסום פירטי החטיפה עכשיו אני מבינה למה .... עם כל הכבוד למשפחה ולנושא האנושי והמוסרי החייל רון ארד נחטף במילוי תפקידו והוא צריך להיות בראש העניינים חבל שבמדינה שלנו הכל אבל הכל נעשה בדיוק ההיפך ממה שצריך להעשות ואנחנו ניראים כל כך לא טוב חבל....!!!!!!
כתוב תגובה ל- גאולה
114
רון ארד לחופש נולד טננבום מהמר מושח
  בעד החזרת רון ארד   22/10/03 11:20
כתוב תגובה ל- בעד החזרת רון ארד
הערה
  ועדת ביקורת   22/10/03 13:37
האם האמירה הנל שאלחנן טננבאום מושחת אינה נחשבת סגנון החורג את הטעם הטוב?
כתוב תגובה ל- ועדת ביקורת
115
זה לא בסדר!!
  ירדן ואורן!   22/10/03 11:25
זה לא בסדר!!!!


שלא מבאים אותו!!!
כתוב תגובה ל- ירדן ואורן!
116
קזינו יריחו-קזינו ז'נבה
  מהמר   22/10/03 11:25
הימורים הם אסון לאנשים קטנים ולאנשים גדולים. בעבר פורסם כי יוסי גינוסר "המתווך" היה קשור לעסקי קזינו וגם כעת אחד מהמליונרים תומכי הסכם ז'נבה עשה הונו מעסקי קזינו באינטרנט. מתי נלמד להתרחק מהימורים ומהמרים כפייתיים כמו הוזי "השלום החדש" ???
כתוב תגובה ל- מהמר
117
טננבוים
  שרהלה   22/10/03 11:28
בושה למדינה שראש הממשלה רוצה להחזיר בחילופי השבויים עבריין - פושע במקום להחזיר נווט שהמדינה שלחה אותו
כתוב תגובה ל- שרהלה
118
TenenBOOOOM!!!!!
  *******AMINAM*******   22/10/03 11:29
ובהמשך: במדינות מתוקנות מגרשים "אזרחים" שפשעו, בגדו הזיקו למדינה ו/או לאזרחיה (אוסטרליה נבנתה ע"י פושעום שגורשו מבריטניה, למשל) ןאתה כבוד ראש הממשלה משלם מחיר כל כך יקר, למעשה כולנו אמורים לשלם את המחיר היקר ,כדי להביא לכאן פושע???!!! מה עם תאזרחים שנתנו את נשמתם על שירות המדינה ונמקים אי שם???!!! מה עם רון, רון ארד היקר ? מה עם יונתן פולרד ? שלנו כחברה ישראלית ולמדינה ישנה התחייבות מוסרית לשחרר. מספיק היה חתי מהמחיר שהמדינה מוכנה לשלם על שיחרור הפושע, סוחר הסמים ובוגד במדינה ובמשפחה. ומה עם עאזם אעזם ???!!! הוא אינו אזרח שלנו? סיכן את חייו וזהוא???
"הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת ???!!!
כתוב תגובה ל- *******AMINAM*******
119
לא לשכוח שיש גם גופות
  בני   22/10/03 11:30
נכון שלא צודק על אלחנן
אבל לא נשכח את 3 החילים שהם נהרגו
בשביל המדינה
אפילו שהמחיר כבד אני יודע שהמדינה
לא משאירה חילים בשטח (וגם אזרחים)
אז לכן אני חושב שכול עוד יש משא ומתן
אז חבל להפסיד את זה
שיקבל את העונש שלא גם בישראל
למען יראו כל אנשי ההימורים
כתוב תגובה ל- בני
120
לא לשחרר את דיראני
  batman2   22/10/03 11:35
אין לשחרר את דיראני עד שרון יוחזר או יתקבלו פרטים עליו.
כתוב תגובה ל- batman2
121
זה היה ברור כשמש....
  מימית   22/10/03 11:38
ביום שחטפו אותו כבר ידעתי את הסיבה לחטיפה
כתוב תגובה ל- מימית
122
טננבאום
  Luly   22/10/03 11:41
לא נראה לי כרגע עקרוני מדוע נחטף !!!
ישנו בן אדם שנמצא במצב לא טוב ומחובת מדינת ישראל להגן על תושביה .

אולי אם זה היה קורה למשיהו יותר קרוב לכל אלה שחושבים אחרת היו מבינים כי:
בן אדם זה בן אדם באשר יהיה
והינו עולם ומלואו ולמשפחתו ואהוביו
כתוב תגובה ל- Luly
123
להחזיר- באיזה מחיר?
  אורנית   22/10/03 11:46
גם אם טננבאום פשע- הוא נחטף לא בשל פשעו אלא בשל היותו יהודי וישראלי -לכן יש לשלם מחיר להחזירו ואם יש צורך לשפוט אותו כאן.
השאלה מה המחיר? בטח לא דירני שעינה את רון ארד ומכר אותו לאיראן, דירני ישוחרר רק תמורת רון ארד או שישב כל חייו בכלא על שעינה ומכר את רון ארד.
עם זאת לא נשכח להחזיר את החיילים החטופים חיים או מתים מהשבי בשבילם יש לשלם והרבה אבל דירני שיימק בכלא עד שיחזור רון ארד.
רון ארד לחופש נולד-! לעולם לא נוותר עליו.
כתוב תגובה ל- אורנית
124
שחרור לא ע
  liat   22/10/03 11:47
נראה שהעסקה המתפתחת באה מאוד, אבל מאוד ע"ח שחרורו של רון ארד
לפני מספר שנים לא הובא בחשבון שחרורו של דיראני בכל הנוגע לרון ארד - אז למה דווקא עכשיו ?!?!?!
אומנם איני מקנאה בראש הממשלה, אשר נאלץ להכריע בדבר כה קשה - שכן מעורבים כאן דברים ונושאים רגישים ביותר, שלא נדבר על תחושות מעורבות והחשש ממה שעלול להוביל המהלך לשחרור טננבאום
להערכתי, אין מדובר בעסקת סמים בלבד, אלא בהרבה יותר מכך -אל"מ במיל' ומסתבך בחובות גבוהים ימכור את משפחתו בעבור חופש - כך פועל ומתנהג כל אדם מכור = הוא לא רואה כלום מלבד את טובתו...
מצטערת
איני חושבת שיש לשחרר את דיראני תמורתו. צריך להוסיף לעסקה גם את רון ארד !!!
טננבאום, באשר הוא אדם ולמרות מעשיו כבודו במקומו מונח (בעיקר בכלא !!!), אבל שוב - לא על חשבון רון ארד
עוד יעשו פעילות בשביל לשחרר אותו . ..
מחיר החיילים שלנו יותר יקר !!!
למה לא עלה הנושא כשחטפו את השלושה ?!
כתוב תגובה ל- liat
125
אין לשחרר את טננבאום ללא רון ערד
  אזרח מודאג   22/10/03 11:48
רון חשוב לא פחות מטננבאום ולהפך אין לשחרר אחד ללא השני כפי שמשפחת טננבאום לא היתה רוצה שישחררו את רון ללא אלחנן
לשרון יש יד בנושא לכן הוא רוצה ליסגור את שיחרורו של טיננבאום ללא רון כמה שיותר מהר כדי שמעורבות בניו לא תיחסף.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
126
אלחנן
  אהרון   22/10/03 11:49
אלחנן טננבאום לא נחטף אל ידי מאפיה
בגלל חובות הוא נחטף בגלל היותו יהודי
ישראלי לכן המדינה חייבת לעשות הכול
כדי להחזיר אותו. ותפסיקו לבלבל את המוח.
כתוב תגובה ל- אהרון
127
חובה להחזיר
  שושי שושן   22/10/03 11:51
אזרחים חביבים כולכם צודקים, אבל למה להראות את הפן המכוער שבנו.נכון יש להחזיר קודם כל את החיים. לאלו שמתו כבר אי אפשר לעזור,אלא לעזור למשפחתם לסגור מעגל אימים. אבל טננבאום הוא ישראלי אם נרצה ואם לא. שפל,עבריין אבל ישראלי. התעללות הוא כבר עבר. תנו לו לחזור והמדינה כבר תמצה איתו את הדין על מעשיו.וכמובן יש לכלול בעיםקה את כל אלה שהחיזבאללה מחזיק, חיים או מתים שיחזרו לישראל לחיק משפחתם רווית הסבל.
כתוב תגובה ל- שושי שושן
קישקוש
  mansnail   22/10/03 12:05
אם אזרח ישראלי מבצע פשע בישראל הוא ראוי לגנאי ולעונש, אבל אם הוא מבצע פשע מחוץ לגבולות המדינה אז הוא מסכן ואומלל וצריך לשחרר אותו מייד. זה אבסורד. אדם שהחליט על דעת עצמו לבצע פשע צריך לשאת באחריות למעשיו. המדינה איננה צריכה לשלם על פשעים וקלות דעת של ישראלים בחו"ל, רק בגלל שהם ישראלים. בטח ובטח כשהמחיר הוא כה כבד וההשלכות לעתיד כל כך חמורות, כמו במקרה של עסקת חילופי השבויים הצפויה.
כתוב תגובה ל- mansnail
צודק במליון אחוז
  יעליי   22/10/03 12:30
כתוב תגובה ל- יעליי
ל 177 אל תשחרר אותו תמורת מחבלים
  יעליי   22/10/03 12:13
שיפגעו בנו אח"כ התחרפנת שמשפחתו והוא ישאו בתוצאות זבל
כתוב תגובה ל- יעליי
128
טובת המדינה
  י .   22/10/03 11:52
יש להביא מידית את אלחנן לארץ כדי לדעת
מה המידע שהעביר לאירנים כך המוסד יכול
לסגור פרצות שכיום מזיקות למדינה
וכל זאת לטובת אנו האזרחים מי יודע מה המידע שהעביר ואיזה נזקים יש בשעות
ובימים אלו
כתוב תגובה ל- י .
129
מקווה שיוסי מילמן הגיע על סיפוקו..
  א.   22/10/03 11:56
לא העניין הציבורי הוא שעמד בראש מעייני העיתונאי יוסי מילמן מה"ארץ" אלה העניין הפרטי לסקופ ואולי בזכות כך לרשום על שמו קרדיט תוך כדי דחיפה במעלה הקריירה האישית....יש משהו שחושב לרגע שהצדק החברתי-התקשורתי-העיתונאי היה העילה להגשת הבג"ץ לפירסום הפרשה?? שיקום...או שמה היה הוא שליח ציבור של עצמו??
כתוב תגובה ל- א.
130
מה ההבדל בין טננבאום לבין אסירים
  קישקשתא 25   22/10/03 11:56
שיושבים בכלאים שונים בעולם על עבירות סמים??
האם צעיר שניסה לעשות מכה בהודו בעיסקת סמים פחותה מקבל שיחרור בגלל שהוא ישראלי?
לא
טננבאום הוא לא שבוי הוא אסיר של ארגון טרור ,והוא איננו בר החלפה בפושעים ומחבלים
לדעתי הוא לא מהווה קלף,כי חוץ ממשפחתו אף אחד לא מעוניין בו ...
אדרבא בעוד 18 שנים אפשר לדבר על שיחרורו אחרי שירצה את זמנו בכלא ויענש
כתוב תגובה ל- קישקשתא 25
במאה אחוז צודק!!
  נולי   22/10/03 12:28
אין ספק שעסקת החלפת "אסירים" שכזאת אסור שתתבצע. מר אלחנן נסע על דעת עצמו האישית למען טועלתו הפרטית ואילו רון ארד נשלח מטעם המדינה ולמען ביטחונה. איך אפשר לשתוק לעובדה שדירני ישוחרר תמורת פושע?
כתוב תגובה ל- נולי
131
סמים
  טומי2   22/10/03 12:02
לא פלא שהמישפחה לא רצתה לפרסם בטענה שזה יסכן את חייו ניראה לכם שמישהו הירצה להיתעמץ בישבילן?
כתוב תגובה ל- טומי2
132
פדיון שבויים
  יערה   22/10/03 12:03
לא קראתי תגובות לפרשה זו אך אני מאמינה שהרבה מאד אנשים לא מרחמים עליו ולא אכפת להם אם ישאר בידי החיזבאללה.
לדעתי להוציא אותו מידי החיזבאללה זהו צורך ראשון והכרחי ולא חשוב מה עשה, אסור לנו לתת להם לרצוח אותו בדם קר רק בגלל שעל אף דרגתו הגבוהה בצבא נהג בטפשות.
יש להחזירו הביתה במהרה והלוואי שגם בריא ושלם ופה בארץ יש לשפוט אותו כרוצח עם כי הרי הסמים רוצחים את ילדינו ואם לא רוצחים אז משגעים והופכים אותם לאזרחים שהמדינה היתה מוותרת עליהם בקלות כי הם מזיקים יותר מאשר מועילים וכל זאת בגלל תאוות הבצע של אלחנן.
אני יודעת שאם היה מדובר באזרח ממוצא ספרדי ודרגתו הצבאית לא היתה כה בכירה, לא היו טורחים לאסור פרסום חטיפתו ואולי גם לא היו עושים הכל כדי לשחררו. אינני אומרת שלא היו משחררים אבל לא היו מתאמצים והיו מגנים את כל הספרדים "המזרחים" שהם "תת-תרבות" וכל עניינם הוא כסף, כסף וכסף.
בינתיים גם מסתבר שרב הנסתר על הגלוי בעניין הפרסום... חשבו על כך!
כתוב תגובה ל- יערה
הגזמה
  מישהי   22/10/03 14:26
דיי כבר עם רגשות הנחיתות האלו לגבי ספרדים, לא נמאס לכם להתעסק בשטויות האלו??!! מדברים כאן על נושא רציני ביותר של עסקת שבויים כאשר יש איסור פרסום על חלק נכבד מהדברים כדי להגן על החטוף ,המדינה והעסקה הנרקמת אז בבקשה....דיי עם השטויות!!
כתוב תגובה ל- מישהי
133
תגובה לשמונים ואחד
  אחד מעשרות   22/10/03 12:04
אני מחזיק מאוד בדיעה שלך ואני סמוך ובטוח שיש עוד עשרות או מאות כמוני, ראה דוגמא של עזאם למרות שאני לא דרוזי ולא כל כך מסמפט אותם.
כתוב תגובה ל- אחד מעשרות
134
לא צריך לשחרר אותו
  א ה   22/10/03 12:04
הוא הביא את זה על עצמו !
לא מוסרי לשחרר מחבלים עם דם על הידיים בשביל אחד שהלך לעשות עסקים עם מדינות עוינות.
כתוב תגובה ל- א ה
135
הם יורים גם בסוסים...
  דני מהצפון   22/10/03 12:05
שותפיו של טננבאום "ירו" ב"סוס" שלהם - ללמדנו שוב מי החלאות האלה וללמדנו עם מי חבר ה"סוס" - שהרי טננבאום ידע למי הוא חבר.

אני בעד לנסות לשחרר אותו כי עדיין הוא יהודי וידראלי אבל בוודאי לא במחיר שעליו מדובר. שחרור דיראני ומאות מחבלים אחרים בנסיבות אלה וללא החזרת רון ארד יבזה את ישראל בעיני כל העולם ובצדק.

תמורת שחרורו של טננבאום הייתי מבטיח שלכשיתפס אותו קייס עובייד ויובא לדין לא ירחף מעל לראשו החשש שהתביעה תדרוש עבורו מאסר עולם בלי זכות לבקש חנינה. זה המכסימום לדעתי הבלתי קובעת.
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
136
בעיית הערבים בארץ
  אחד מעשרות   22/10/03 12:09
לדעתי האישית בלבד, יש להבהיר למשפחתו של המחבל בשירות החיזבאלה שאם יאונה לו כל רע הם יתנו את הדין וכל משפחתם וזאת כמובן שלא בצורה חוקית מאחר והחוק בישראל מזמן פשט את הרגל.
כתוב תגובה ל- אחד מעשרות
137
הכותרת לא מתאימה, כי הוא לא פותה
  RONITL   22/10/03 12:11
הוא עשה זאת מרצונו ובשפיות הדעת.
וזה הסיבה שהמשפחה לא רצתה שנדע את פרטי
החטיפה ונסיבותיה, כדי שלא תקום התנגדות
לעסקת השחרור.
כתוב תגובה ל- RONITL
ronitl צודק/ת מאה אחוז
  ר   22/10/03 18:01
אין ספק שלא שיחררו מידע רק כדי לא להכפיש את שמו. זכות הציבור לדעת.
כתוב תגובה ל- ר
138
יואב יצחק, הגזמת עם הפרסומות
  אריק - ת"א   22/10/03 12:12
מעל ומעבר לכל פרופורציה.
מטרד מדהים בתחכום.
לברוח ? להסתלק מהאתר ?
אתר פרסומות ללא הפסקה ?
קנה אותך ואת האתר בנק הפועלים ?
או זהו אתר בנק הפועלים ?
כתוב תגובה ל- אריק - ת"א
139
שישאר שם מתנה
  m.k1   22/10/03 12:12
כול אדם אחראי למעשוי שישאר מתנה לחזבאאלה
כתוב תגובה ל- m.k1
תתבייש לך
  נינה   22/10/03 14:41
תבייש לך, אם היית במקומו וככה היו אומרים לך.בושה.
כתוב תגובה ל- נינה
140
אלחנן
  העולם התחתון   22/10/03 12:15
בכלל לא בטוח שיהיה לו כאן טוב אחרי שיחזור,
תחשבו, הרי הוא חייב מיליונים ולמי? לשוק האפור? לעולם התחתון?
אז בטוח כשהוא יוחזר הוא לא יאריך ימים כי הענושים שלו יסגרו איתו חשבון בין אם הוא יבלה בכלא ובין אם לא.
זיכרו את מלחמת חיסול החשבונות בעולם התחתון, הם לא רחמנים יותר מהחיזבללה ואולי אף פחות !!!!

כך שלסיכום אולי יותר טוב שישאר שם, כך גם נחסוך מחיר יקר ונשמור את כלפי המיקוח עבור רון ארד.

יתכן גם שאם נפסיק לגלות בו עניין שוביו ישחררו אותו מיוזמתם וזאת ברגע שהם יבינו שהוא חסר ערך עבורנו.
כתוב תגובה ל- העולם התחתון
elchannan
  BOLI   22/10/03 18:39

בכלל לא בטוח שיהיה לו כאן טוב אחרי שיחזור,
תחשבו, הרי הוא חייב מיליונים ולמי? לשוק האפור? לעולם התחתון?
אז בטוח כשהוא יוחזר הוא לא יאריך ימים כי הענושים שלו יסגרו איתו חשבון בין אם הוא יבלה בכלא ובין אם לא.
זיכרו את מלחמת חיסול החשבונות בעולם התחתון, הם לא רחמנים יותר מהחיזבללה ואולי אף פחות !!!!

כך שלסיכום אולי יותר טוב שישאר שם, כך גם נחסוך מחיר יקר ונשמור את כלפי המיקוח עבור רון ארד.

יתכן גם שאם נפסיק לגלות בו עניין שוביו ישחררו אותו מיוזמתם וזאת ברגע שהם יבינו שהוא חסר ערך עבורנו. :תוכן

IAM ALL THE WAY WITH YOU







כתוב תגובה ל- BOLI
141
כל ישראל ערבים זה לזה
  יהודון   22/10/03 12:17
לכלול בעסקת השבויים גם את כל הישראלים שיושבים בהודו על עבירות סמים, וגם מארה"ב....
כתוב תגובה ל- יהודון
תגיד...
  הילית   22/10/03 13:33
מדוע קראת לעצמך יהודון? האם אתה מזלזל בעצמך או בלאומך?
האם הדברים שהבאת נכתבו בצורה צינית?
כתוב תגובה ל- הילית
142
חלאס עם הצביעות.כעת נשארת רק הדילמה
  גיל. פשוט גיל   22/10/03 12:17
תגידו, התחרפנתם כולכם? על זה היה כל הסיפור? הכצעקתה??? תירגעו כולם!!!

הבעיה האמיתית שהייתה ועודנה קיימת, גם ובמיוחד כעת לאחר הפרסום, היא איך להביא את כ-ו-ל-ם הבייתה, גם טננבאום, גם רון ארד וגם יתר החטופים והנעדרים. אני אישית סבור כי אסור להזניח את רון ארד ואם ניתן להפעיל לחץ ע"י הותרת דיראני אצלנו - מה טוב.

יחד עם זאת, בכל הקשור לטננבאום -חרושת השמועות שהתגלגלה באינטרנט בשבועות האחרונים דיברה על העברות הקשות ביותר שיכולות להיות - החל ממעורבות טננבאום בעסקאות סמים, דרך עסקאות נשק מפוקפקות וכלה במכירת סודות מדינה לאויב.

היום מסתבר שהכל בבל"ת, לא סמים, לא נשק, לא ריגול ולא בטיח! אז טננבאום השתמש בדרכון מזוייף,אוקיי. אז הוא הסתבך בהלוואות ואפילו בהימורים,ביג דיל

שכ"א מאיתנו יסתכל במראה ישר בעיניים וישאל את עצמו אם באמת אנו, כמדינה, רוצים להגיע למצב שאנחנו מפקירים את אזרחי המדינה לעינויים בארגון חיות אדם ומרצחים, בגלל זה שאותו אזרח עבר כמה עברות. אז כ"א ואחד מאיתנו שעסק בהימורים - דינו חטיפה, עינויים קשים, הפקרה ואולי גם מוות??? ומה לגבי מישהו שהצליח לתחמן את המ"פ שלו ולא עשה שרות מילואים? ובכלל, אולי עברייני מס צריכים גם הם לקבל עונש כזה?

אם נהיה כנים עם עצמנו וניתן תשובה אמיתית לשאלות אלו, נראה שכל אלו לא מצדיקים את מה שעבר על טננבאום, כי אחרת לא יישארו אזרחים במדינה וכמעט כולם ייאלצו לבלות בשבי בידי מרצחי החיזבאללה.

לא מקנא באף אחת ממשפחות החטופים והנעדרים, וכל מה שעובר עליהם, במיוחד כשבעקבות ההפרדה כעת בין רון ארד לאחרים נוצרו סדקים משמעותיים באחדות המשפחות, ובמאבקן להחזרת הבנים הביתה, כשבלית ברירה כל משפחה נלחמת כעת את מלחמתה.

אני תקווה כי כל הבנים ישובו לגבולם ולמשפחותיהם, בהקדם האפשרי
כתוב תגובה ל- גיל. פשוט גיל
בפועל, כל אלטרנטיבה איננה טובה
  אנטון ואן ליוונהוק   22/10/03 14:52
ולכן, לו הממונים על הנושא: שרון או
מופז, היו מופיעים בתקשורת - קבל עם ועדה - ומסבירים את הסיבות לקבלת ההחלטה, אזי הייתי יכול לחשוב ולהבין.
אבל המידע שניתן עד כה הוא מפוזר, לא ממוקד. ובאין מידע, יעשה שרון שגיאה אלקטוראלית אם ישחרר את דיראני ללא ארד.
כמובן, שזוהי זכותו של כל אחד לקבל החלטות לא מקובלות ולשאת בתוצאות.
כתוב תגובה ל- אנטון ואן ליוונהוק
143
לא לשחררו
  רנצה   22/10/03 12:19
לא לשחררו ולהזניח את עיניין רון ארד זה לא פייר ישנם גם ישראלים במיזרח שעצורים על סמים והם סובלים ומדינת ישראל לא נוקפת אצבע לעזרתם
כתוב תגובה ל- רנצה
תומכת ב- 198
  ה.ו.   22/10/03 13:17
אני תומכת בך , שיעשו קודם משהו בשביל רון ארד, זו בעיה שלו שהוא מתעסק עם גורמים עויינים ועושה עסקים מפוקפקים.
כתוב תגובה ל- ה.ו.
144
שרי הריסון
  הפי שרי   22/10/03 12:20
ותגידו לבנק הפועלים שהבנר שלהם קופץ כל הזמן,ששרי הריסון לא תקבל את הכסף שלי!!!
כתוב תגובה ל- הפי שרי
145
הצרעות עטות על הערף, נועצים שיניים
  אריק - ת"א   22/10/03 12:21
תוך טפטוף רעל ארסי, הטרף קל ועדת
הזאבים מריחה את הדם הגורם לגרויים
לפשיטת עורו, טרם יואבד התאבון.....
מי שמכם להיות שופטים בשער ? !!!
אמת ויציב, אין לשחרר 400 מרצחים ובד
בבד ובו זמנית הפכתם לחיות טרף מורעלות
צמאות דם להשתלח ולהתלהם.
ראש הממשלה "נקי יותר ממנו" ? !!!!
שוחד, שחיתות, עבריינות ופלילים !!!
היישר לספר גינס לשיא הצביעות.
כתוב תגובה ל- אריק - ת"א
146
תחזירו אותו
  קבוצת חברים   22/10/03 12:23
תחזירו אותו הביתה. זה מה שחשוב. דיבורים אחר כך. ויפה השתיקה.
כתוב תגובה ל- קבוצת חברים
אל תחזירו אותו אדם שנסע לארץ
  יעליי   22/10/03 12:46
עוינת ישראל ע"מ למכור סודות מדינה ולהביא סמים לילדנו שישאר שם זבל
כתוב תגובה ל- יעליי
אלחנן טעה ושילם בחיו
  סטודנט   22/10/03 12:58
לא ייתכן שחיינו וחיי בננו יסוכנו בשיחרור מחבלים מכלאם בכל פעם שחיזבאללה או ארגון אחר יחטוף מי מאזרחינו.הגיוני שתשקל פעולה לחילוצם או לפגיעה מאסיבית בתורה לאי שחרורם. או במילים אחרות :כניעה לסחטנות ואיומים מביאה רק לדבר אחד... עוד סחטנות ועוד איומים.
אלחנן טעה טעות שעלתה לו בחיו, הוא לא הראשון ולא האחרון!!!
אין זה אומר שאנחנו בתור חברה צריכים לשלם על הטעות שאלחנן עשה ואני באמת משתתף בצער המשפחה שבאמת לא הייתי רוצה להיות במקומם וגם איני שופט את אף אחת מדרכי ההתנהלות שלהם.
רון ארד לעומתו לא טעה כשהחליט להיות טייס ולהגן על מולדמו מהשחקים.
כתוב תגובה ל- סטודנט
תגובה
  מיייק   22/10/03 13:55
תראה בכל זאת מדובר באיש משפחה ויהודי שזה כבר מספיק בשביל שחרורו .זה שהוא עשה טעות זה לא אומר שהוא צריך לשלם בחייו.בשביל משפחתו הוא הכל ובשבילם יש קצה חוט שיצל את חייו אז אפשר לסלוח זה מה שמבדיל אותנו מהערבושים
כתוב תגובה ל- מיייק
על טעויות משלמים
  אזרחית   22/10/03 13:30
עם כל הצער והכאב, על טעויות משלמים
וצריכים לשלם, שאחרת הן תחזורנה על עצמן בדרכים כאלו או אחרות.
כתוב תגובה ל- אזרחית
יש סדרי עדיפויות
  אפרת   22/10/03 14:46
הוא הסתבך מתוך טיפשות ולא מתוך הגנה על מדינת ישראל. לעומת ידידנו- רון
כתוב תגובה ל- אפרת
147
תקראו בין השורות של ח"כ יהלום
  יעליי   22/10/03 12:33
לא לשחרר את הבוגד ובצדק תמורת מאות מחבלים
כתוב תגובה ל- יעליי
148
השוק האפור גרוע יותר
  מלווה אפור   22/10/03 12:36
למען בטחונו כדאי להשאיר אותו בידי החיזבלה . השוק האפור לא ירחם עליו

כתוב תגובה ל- מלווה אפור
149
מלווי השוק האפור פועלים באין מפריע
  א.ב.   22/10/03 12:56
תוך הפעלת שיטות טרוריסטיות לשם גביית חובם,נוסעים בכלי רכב מפוארים ומשורינים ומטילים חיתתם חבורה של ליצנים, אני קורא למס הכנסה ולמשטרה תלכו לשם יש הרבה כסף בלי פחד.
כתוב תגובה ל- א.ב.
השוק האפור
  א.ח.   22/10/03 13:21
מה ענין שמיטה להר סיני?
מדובר בענין טננבאום ולא בענין השוק האפור.
לאנשים הגונים וישרים יש אלטרנטיבות אחרות במקום השוק האפור וזה הבנקים.
השאלה היא - מי פונה לשוק האפור?
כתוב תגובה ל- א.ח.
reaction to ab
  myself   23/10/03 02:32
decent people go to the grey market because of the dravonoan bank laws in teh state of israel and believ me i know what i am saying. not that i agree with what he did but yes may god bless the police and teh m.a.m if they start checking the grey market in israel you will be surprised hwo much money is rolling there
כתוב תגובה ל- myself
150
ידיעות אחרונות
  אור מזרחי   22/10/03 12:57
עתון הארץ עשה את העבודה - לא שמאל ולא ימין - לעניין !!!
אבל אתם תמשיכו לדבוק בזבל של ידיעות אחרונות
כתוב תגובה ל- אור מזרחי
151
נסיבות חטיפתו של טננבאום
  ירושלמית חרדה   22/10/03 13:02
לאור נסיבות חטיפתו של טטנבאום, אין שום הצדקה לשחררו ללא שחרור רון ארד שיצא בשליחות המדינה.
כתוב תגובה ל- ירושלמית חרדה
152
Did Tennenbaum sell information ?
  nelson   22/10/03 13:03
They all say that he sold neither weapons nor drugs. What can one sell to the Iraninans in one day and get so much money for it. I suppose that he tried to sell information about the State of Israel.
כתוב תגובה ל- nelson
מבין ענין?
  סימן טוב   22/10/03 14:41
לפני שאתה מפרסם כל מיני מכתבים תלמד לכתוב עברית או שרצית לעשות עיסוי?
כתוב תגובה ל- סימן טוב
153
זה מה שקורה למי שעושה איתנו ועים
  חיזבלון   22/10/03 13:05
האירנים עסקים
כתוב תגובה ל- חיזבלון
154
טננבאום - ארד - דיראני - עובייד
  גיא כהן   22/10/03 13:06
אלחנן טננבאום נחטף בשל היותו יהודי ישראלי. זה כל מה שצריך לעניין אותנו. אם הוא פשע - כשיבוא צריך לשפוט אותו ואם צריך, להעניש אותו. אולם דבר אחד יש לזכור - אין עושים משפט בלא לתת לנאשם זכות התגוננות, ובטח ובטח שלא עושים זאת כאשר הוא חטוף פוליטי (ולא פלילי) בארץ עויינת.
לגבי השחרור של עובייד ודיראני - הם נחטפו (למיטב ידיעתי) בכדי להוות קלף מיקוח כנגד רון ארד. כל עוד אין ידיעה שרון ארד איננו עוד בין החיים, יש להחזיק בהם. הם סמל לכל קבוצת טרוריסטים שתצליח לשחררם, ולכן הם ראויים להשתחרר רק למען אותה המטרה שלשמה הם נחטפו - למען רון ארד, סמל השבויים.
כתוב תגובה ל- גיא כהן
155
לקרוא לילד בשמו: עסקת סמים!!!
  אחת   22/10/03 13:07
רצה ליבא סמים לארץ- שיירקב שם!
כתוב תגובה ל- אחת
156
התפתה, לא פותה- תחי העברית
  אחד   22/10/03 13:08
אפשר לחשוב שמדובר בילד קטן.
כתוב תגובה ל- אחד
יש ויש
  אניטה   22/10/03 14:52
אחד, בוא אני אלמד אותך עברית.
יש התפתה ויש פותה:
התפתה זה שהוא התפתה בעצמו
ופותה זה שפיתו אותו
אז שני המקרים והמילים נכונות, למקרה של טננבאום.
אז לפני שאתה לועג, בדוק
כתוב תגובה ל- אניטה
157
לא בלי רון ארד
  רון ארד לחופש נולד-ע   22/10/03 13:09
אני חושבת שכל ישראלי צריך להיות מוגן ע"י מדינת ישראל ללא יוצא מהכלל.
אך ישנה חשיבות עליונה וקודמת להחזיר הביתה את רון ארד, שנפל בשבי בפעולת הגנה על מדינתנו.
יש להתעקש על החזרתו ולעבוד קשה על כך.

רון ארד לחופש נולד
כתוב תגובה ל- רון ארד לחופש נולד-ע
כל ישראל?
  יאבו חיים   22/10/03 14:28
כתוב תגובה ל- יאבו חיים
158
מה עם ג'ונתן פולארד שכבר נענש וחי
  קרנאור   22/10/03 13:10
מה עם ג'ונתן פולארד שכבר נענש ובחיים?
ומה עם עזאם עזאם ? ובוודאי שרון ארד קודם לטננבאום ?
מה כולכם השתגעתם. במדינות אחרות הוא היה נחשב כבוגד ודינו כבוגד. אז שיירקב שם. הוא ממילא לא חשב על המשפחה שלו כשעשה עסקים מפוקפקים.
כתוב תגובה ל- קרנאור
help
  ice man   22/10/03 16:07
אדם בכלא אצל אמא אמריקה על "פשע" בעבור אבא ישראל...מדוע הגיבורים נעלמים ולא מוחזרים? החפים יושבים בכלא? והפושעים מוחזרים במחיר נורא?
כתוב תגובה ל- ice man
159
גיל(197),נתת חומר למחשבה.כדאי לקרוא
  מומלץ לקרוא את 197   22/10/03 13:11
כתוב תגובה ל- מומלץ לקרוא את 197
160
כנסו לאתר החמאס - גל"צ - מכל טוב
  אריק - ת"א   22/10/03 13:15
החמאס הישראלי-שמאל-גל"צ הפך לאתר הבית
של אש"פ ללא כחל וסרק.
יושב-קבע שם צנזור מר"צ, גידי ארשר
המאפשר תגובות השמאל ותגובות לא לעניין
של האחרים, להאדרת החמאס, הג'יהד ויתר
ארגוני הטרור.
כתוב תגובה ל- אריק - ת"א
161
הפרסומת של בנק הפועלים באינטרנט
  בנקאית   22/10/03 13:19
אם עוד פעם היא קופצת לי מול העיניים- אני סוגרת שם את חשבון הבנק שלי. תפסיקו עם זה, זה רק מעצבן ויוצר אנטגוניזם.
כתוב תגובה ל- בנקאית
162
מהיכן היו לו מיליונים להפסיד??
  דפני   22/10/03 13:24
מנין כל המיליונים אותם טוענים כי הפסיד בהימורים? משהו מאוד מסריח כאן....
כתוב תגובה ל- דפני
מעיסקאות סמים קודמות
  דורית   22/10/03 14:38
כתוב תגובה ל- דורית
סמים.
  ד   22/10/03 15:11
מסמים,יקירתי, מסמים.
בשביל מה יש חברים(סוחרי סמים מטייבה, משפ' עובייד)?.
כתוב תגובה ל- ד
לא היו לא ולכן החובות
  ר   22/10/03 17:02
כתוב תגובה ל- ר
163
לשחרר מקסימום מהמרים וסוחרי סמים תמ
  פרץ   22/10/03 13:29
יש לשחרר תמורת טננבאום את כל אלו שעצורים בישראל והורשעו בעברות בהם נחשד טננבאום , בהמלצתי הייתי מוסיף גם כמה סוחרי סמים יהודים .
יש לעמוד על כך שהוא יוחזר לישראל והם יועברו למגורים בלבנון ו או למשפט בסעודיה .
כתוב תגובה ל- פרץ
164
טננבאום
  א.פ.   22/10/03 13:39
כתוב תגובה ל- א.פ.
165
לזנוח את טננבאום ולהתמקד ברון ערד
  ארז טל   22/10/03 13:40
כתוב תגובה ל- ארז טל
243 אתה צודק ב 100 אחוזים
  צדק   22/10/03 14:20
כתוב תגובה ל- צדק
רון ארד
  לדייק   22/10/03 14:48
רון ארד
כתוב תגובה ל- לדייק
חטיפת טננבאום
  רחל   22/10/03 14:54
למרות הרקע לחטיפתו של טננבאום גם הוא יהודי ואין פה שום עניין של עדיפות.
כתוב תגובה ל- רחל
166
טננבאום
  א.פ.   22/10/03 13:42
האבל כבר נעשה ואי אפשר להשיבו את הדין טננבאום צריך לתת אחרי שיחזור ע"י ישיבה בכלא או בכל דרך שבית משפט יפסוק, אך להחזירו צריך אבל מעל לכול אין לשכוח את רון ערד וכל שאר החטופים והנעדרים אותם צריך להעמיד במקום ראשון לגבי שחרור - החלפת שבויים.
כתוב תגובה ל- א.פ.
167
טננבאום
  מימי   22/10/03 13:58
להביא את טננבאום הביתה
כתוב תגובה ל- מימי
התמורה לכך?
  שולמית שולמית   22/10/03 14:28
בכל מחיר ?
אחותי למה?????????????????
כתוב תגובה ל- שולמית שולמית
168
חייבים לשחרר גם אותו
  י.א   22/10/03 14:01
מזה בכלל משנה מה הוא עשה, מה שזה לא היה הוא כבר שילם על זה ביוקר!!

שום שבוי לא שווה יותר ממנו או פחות ממנו!

הוא נחטף בגלל היותו ישראלי לא בגלל היותו איש עסקים, ולכן מדינת ישראל מחוייבת לעשות הכל כדי להחזירו ולא פחות ממה שהיא עושה עבור האחרים.

ואם כל הכבוד רון ארד לא קשור, לאלחנן, אותו הם לא ישחררו עכשיו בכל מקרה, ואם את אלחנן הם מוכנים , צריך לפעול ומהר.
כתוב תגובה ל- י.א
169
תתעוררו
  תפתחו את העיניים   22/10/03 14:08
אתם לא קולטים שיש פה משהו מעבר?
המדינה המציאה סיפור כיסוי הוא נשלח בשרות המדינה.....
נראה לכם שהיו משחררים ככ הרבה מחבלים?
יום אחד הכל יתברר והוא יצא גיבור

ישר ללכלך על בן אדם זה לא לעניין
כתוב תגובה ל- תפתחו את העיניים
170
הבעיתייות שבעסקה
  vanom   22/10/03 14:09
ראשית אני חייב לציין שעקב מה שאכתוב אין ביכולתי להגיע להחלטה בעד או נגד השחרור.
נני,ח שפלוני א (לוחם לשעבר וכו') נסע לקולומביה להבריח סמים נתפש ונרקב בכלא, האם גם אז על ישראל לשחרר מחבלים תמורתו? (להבדיל מעזם שנשפט עקב קרבתו לישראל) ואם אותו פלוני עובר עינויים כן\לא? דעתי -לא. ומה אם נשחרר ומחר יחטפו תיירים (חיילים, הלא כולנו חיילים...) אז שוב נשחרר?
אבל אני מסכים כי ישנה בעייתיות, הלא טננבאום בידי החיזבללה ולא קולומביה. זהו הצד השני של המטבע...
אבל אני מאמין (ואני כותב זאת בצער רב, ומתנצל בפני משפחת ארד) כי אם רון לא בעסקה הזו, הוא לא ישוב עוד לעולם.
חי או מת הוא חייב לחזור!!!
הלא הוא נשלח כחייל. ולכן אין לחסוך במאמצים ובמעשים.
ולסיכום איני מקנה בראש הממשלה אני יכול לאחל לו שבאשר יבחר ויעשה יתברר כי זהו הצעד הנכון.
איני מבין מדוע ישראל אינה קמה ומחריזה כי תמורת רון ארד ישוחררו כל השבויים והכלואים הפלסטינאים כולם כולל כולם!! - לפחות אז מישהו יקום ויציע את ארד ואז נדע מצבו ומיקומו. ואם לאו, נדע אז (ובצער) כי לא ישוב עוד לעולם.
כתוב תגובה ל- vanom
171
איזה עסקים?
  דבורה   22/10/03 14:13
מאוד משנה מאיזה סוג העסקים.אם זה סמים (כמו שחברים פה אמרו) ורק אם זה נכון. אני כאמא של ילד, שנבגע מסמים מרגישה על בשרי. סוחרים גדולים מיבאים. סוחרים קטנים מוכרים לילדים שלנו. לא רוצחים אילו?
כתוב תגובה ל- דבורה
172
תחזירו את רון ערד במקומו
  אמא דואגת   22/10/03 14:18
רון ערד נפל שבוי במלחמה למען המדינה אלחנן נפל שבוי בשביל למכור את המדינה אז אפה הצדק פה?מה שבטוח שהילד שלי לא ילך לצבא למה שיום אחד אם יקרה חלילה משהו ישכחו גם את הילד שלי מדינה ללא צדק
כתוב תגובה ל- אמא דואגת
173
טננבאום
  א.כ   22/10/03 14:20
מי שטרח בערב שבת
אוכל את הדיסה שרקח בשבת
להחזיר אותו כן!
אך לא במקום או סיכון שובו של רון ארד ובטח לא שיחרור של מחבלים שיש סכנה שאחרי כן יכו בנו שוב
כתוב תגובה ל- א.כ
174
רון ארד נווט שאבד ונשכח
  דורון 159   22/10/03 14:24
הכל בשביל העבריין הזה!!!
כתוב תגובה ל- דורון 159
175
עופר מקסימוב קטן
  אתי אלון   22/10/03 14:28
קחו מה שאתם רוצים רק תשאירו את חלאת הקזינו הזה בכלא
כתוב תגובה ל- אתי אלון
176
לחטוף
  מוישה ורבע   22/10/03 14:30
כתוב תגובה ל- מוישה ורבע
177
שחרור דיראני ועובייד כשחרור יאסין
  gnrh   22/10/03 14:31
זוכרים כששחרר ביבי את יאסין תמורת סוכנים שלנו חשבנו שזה צודק (סביר)?
תראו מה קרה לנכה/מסכן/כמעט מת.
אז עכשיו נשחרר אותם ומה נקבל?
מלחמה בצפון כפי שלא חלמנו עליה!
ואז תהיה לנו מלחמה בשלוש גזרות.
המלחמה של האיסלם מולנו לא תפסק עם החזרת השבויים. אסור לנו להגיע למצב שאחרי החזרת השבויים מצבנו יהיה רע יותר.

אם מבחינה מוסרית ישנו קונצנזוס של החזרת שבויי מלחמה והרוגים תמורת כל מחיר (האם פולארד הוא שבוי מלחמה? מה עם עזאם עזאם?)נשאלת השאלה איזה מחיר אנו מוכנים תמורת טננבאום (שכבר גמו לענות אותו) ושאר אזרחי ישראל המפארים את בתי הכלא בעולם כולו.
כתוב תגובה ל- gnrh
178
הו שילם מחיר
  ללא שם   22/10/03 14:32
אני סבורה שדי בכך שהוא שילם מחיר יקר בבריאות גופו ונפשו על הטעות החמורה שעשה למרות שפרסמו למה קרה מה שקרה אי אפשר לדעת האם הוא קיבל אייומים מהנושים עליו ועל בני משפחתו והיה במצוקה ועשה מה שעשה. צריך לפעול להחזרת רון ולהחזיר גם את אלחנן.
כתוב תגובה ל- ללא שם
179
חבל חבל
  מהשרון   22/10/03 14:33
אין שום סיבה בעולם לשחרורו של אלחנן לפני רון ארד הוא עשה טעות והוא צריך לשלם מסכנה המשפחה שסופגת את כל הבושה.
אסור לשחרר תמורתו אסירים!!!
מקוה שלמעלה יבינו זאת ואל יעשו שום עסקה ללא רון
כתוב תגובה ל- מהשרון
180
שחרור רוצחים מביא לשחרור סוחרי סמים
  אזרחית   22/10/03 14:35
כתוב תגובה ל- אזרחית
181
אבני שווא
  שחר1   22/10/03 14:37
מי שגר בבית זכוכית שלא יזרוק אבנים.., מדובר ביהודי שנשבה בשל היותו יהודי בלבד, נראה את כל המבקרים אם חו"ח אחד מכם או ממשפחתכם יישבה, ובשל טעויות שעשה בעברו יחליטו של לשחררו - כיצד תחושו אז?
דעת קהל משפיעה, אך תבדקו עם עצמכם היטב כיצד יש לתמרן אותה..
רק טוב לכל עם ישראל
כתוב תגובה ל- שחר1
182
ומה חושב נסראללה?
  יו   22/10/03 14:39
לטעמי על המשקל לא עומדת רק מחוייבותה של המדינה לאחד מבניה,בעיקר כאשר ברור שה"בן" סרח ,אלא ההתמודדות שלנו כעם וכמדינה עם האיום שמציב החיזבאללה.
לטעמי חיזבאללה עשה כאן ניסוי ע"מ לבדוק עד כמה רחוק אנחנו מוכנים ללכת עבור אזרח שנחטף,במקרה זה אל"מ.
אנחנו אכלנו את הפתיון וכעת מבין הנחש מלבנון,שיש לו זירה חדשה להתמודדות.
אנחנו נילחם בטרוריסטים ,הוא יחטוף אזרחים תמימים או פחות תמימים,ומדינת ישראל תפרע את הציק,במזומן...
מרגע שיעשה התקדים-ואני בכלל לא משוכנע שהוא טרם נעשה-נהיה כולנו קלפים במשחק המטורף הזה.

לדעתי מדינת ישראל שגתה קשות בראשית הפרשה.
צריך היה לפרסם מייד את הפרטים המלאים-ללא הרקע הצבאי-ולאחר מכן לטפל בפרשה כאילו מדובר בעבריין שנעצר בטורקיה או בתאילנד,עם כל הצער למר טננבאום,שמה לעשות,האחריות העיקרית רובצת על כתפיו.
גם עכשיו האסטרטגיה חייבת להיות שטננבאום איננו באותה חבילה הכוללת שבויים אחרים.

כתוב תגובה ל- יו
183
הוא קודם כל אזרח ישראל....
  אמנון נגר   22/10/03 14:39
כתוב תגובה ל- אמנון נגר
184
עוד לא שחררתם אותו???
  איילה   22/10/03 14:44
צריך לדאוג לכל אזרחי מדינת ישראל ומיד. אל תתנו לו להינמק שם. מסכן.
כתוב תגובה ל- איילה
תגובה לאיילת
  יגאלש   22/10/03 16:12
מה קשור שיחרורו עם אילוץ לספר לעולם למה ניתפש הבר מינן
כתוב תגובה ל- יגאלש
185
טננבאום
  גליה   22/10/03 14:44
בוגד,בוגד, שירקב איפו שהוא נמצא, הגיע על שכרו.


בוגד

בוגד
כתוב תגובה ל- גליה
186
גאה בעיתונות ובפסיקה. תמה על שרון!
  אנטון ואן ליוונהוק   22/10/03 14:46
אלו הם אותם רכיבים קטנים שמשיבים את
מקצת האמון, שאנו שואפים לו, בדמוקרטיה
בכוחה של העיתונות וברשות השופטת.
על פניה נראית ההחלטה של ראש הממשלה לא לכרוך את שחרורו של דיראני בשחרורו של רון ארד - כהחלטה לא נכונה.
בשלב מסוים סיפר ראש הממשלה כי המפתח לשחרורו כעת של רון ארד מהשבי האיראני
הוא בחילופי שבויים עם שני אישים אירניים שכלואים אצל שתי מדינות באירופה.
אולי זה נכון ואולי זהו עורבא פרח והסתמכות על תקוות ולא על עובדות. דבר אחד בטוח: אם יוחזרו גוויות שלושת חיילי צה"ל החטופים שנרצחו כנראה בזמן החטיפה ואזרח ישראלי שעשה כל שבידו על מנת להתעלם מהוראות מפורשות של כוחות הביטחון לא להתרועע עם בני משפחת עובייד
ונכנס באופן טפשי למכודת פתאים, ואילו רון ארד ישאר בכלא, תהיה זו סיבה נוספת
להמוני המצביעים מקרב הציבור להבין כי
הממשלה והעומד בראשה אינם קשובים לרחשי הציבור. סיבה נוספת מתוך סיבות רבות.
אחת הסיבות תהיה בסופו של דבר "הסיבה ששברה את גב הגמל".
כתוב תגובה ל- אנטון ואן ליוונהוק
187
פעם תותחן - תמיד תותחן
  סימן טוב   22/10/03 14:49
לא שמעתי את כל הקשקשנים כאשר בעסקת ג'יבריל שחררו 1500 חארות תמורת חייל אחד (חזי שי) ועוד 6 נחלאים שנרדמו בשמירה. צריך להחזיר כל ישראלי שניתן להחזיר! גם אם הוא לא מחיל האויר! כל מפיצי השמועות - נמסר במפורש שזאת אינה עסקת סמים! וגם אם כן - כשיחזור לארץ יש שופטים בירושלים.

חוץ מזה כל מה שכתוב ב"הארץ" חשוד בעיני כפירצוץ (קשקוש בתותחנית)!
כתוב תגובה ל- סימן טוב
תגובה לסימן טוב
  מעוז   22/10/03 17:09
שלום ,
להבנתי אם לא מדובר בעסקת סמים , מדובר במשהו הרבה יותר חמור - מסירת מידע בטחוני.
אין חשיבות לשיוך החיילי - מדובר באדם שנמצא בתת תנאים יותר מ-17 שנה.
מאחר ומדובר בקלפי מיקוח שנישבו על מנת לשחרר את רון - החל הויכוח. לא חסרים אסירים שניתן לשחרר במקום ואין שום סיבה להתעקש לשחרר דווקא אותם.
חוץ מזה (וזה דיון נפרד) , אני לא חושב שמדינת ישראל עריבה לכל עבריניה (אני לא בטוח שהכלא התורכי / תאילנדי / הודי טוב מתנאי השבי של החיזבאללה).
כתוב תגובה ל- מעוז
188
כדאי שתשימו לב למה שקרה לו
  אופיר   22/10/03 15:06
מר טננבאום היקר הוא עבריין במלוא מובן המילה מי שמסתבך בחובות עד הצוואר עם השוק האפור ואח"כ עם החיזבאללה-זבש"ו. אבל הוא ריצה את העונש שלו,עקרו לו את כל השיניים מהפה. חרם על הבן אדם אפילו הפשע שהוא עשה לא דורש כזה עונש ברברי
כתוב תגובה ל- אופיר
גם מסוממים בקריז עוקרים שיניים...
  לא מזגזג   22/10/03 16:18
למזלי אין אף אחד במשפחתי שהוא מסומם אבל השכן שלי כן, ואני רואה איך כל המשפחה נהרסת בגלל זה, הבן מכה את ההורים שלו, הוא כבר עקר את כל השיניים שלו כשהיה באחת מהתקפות הקריז שלו, אין להם בבית כלום כי הוא מכר הכל בשביל הסמים, ההורים חיים בפחד שלא ירצחו, אבא שלו נוסע ללוד כל יום כדי לקנות לו סמים, הוא מכר את האוטו שלו ונוסע באוטובוסים, שלא לדבר על האחים והאחיות שלו שלא יכולים לארח אף אחד בביתם והבושה קוברת אותם כל יום, עכשיו הוא כבר ממש גמור, נשאר להם רק להמשיך ולהזריק לו סמים עד שיום אחד הוא ימות וכנראה בסתר ליבם הם מייחלים ליום הזה.
ועכשיו כדי להבהיר עוד קצת את הסיפור אני אגלה שהאבא היה מפקח במשרד החינוך, איש בעל כבוד וממש אדם שהערצתי ועדיין מעריץ, אבל הלב ממש נצבט כשאני רואה אותו כל בוקר הולך לעבוד, אדם מבולבל, כחוש, ממש עומדות לי דמעות בעיניים כשאני נפגש איתו ברחוב, מה אפשר לומר לאדם כזה?? יהיה טוב?? מתי?? כשהבן שלו ימות??
וזה היה רק סיפור אחד של משפחה אחת, עכשיו מעיסקת סמים שכזו אתה רוצח עשרות אם לא מאות משפחות חדשות כאלו.
אז אולי יש לאלחנן טננבוים ילדים חמודים שיודעים להציג את עצמם ואת הטיעונים שלהם היטב מול המצלמות אבל מה עם הילדים של השכן שלי??
הבנים של אלחנן טננבוים צריכים לדעת שיש להם אבא מפלצת, הם צריכים ללכת למעונות לגמילה מסמים ולהבין מה עובר על משפחות של מסוממים, העונש שהוא מקבל עכשיו בהחלט מגיע לו, שבי בידי החיזבאללה בהחלט ראוי לאדם כזה.
והעונש שמקבל השכן שלי וכל המשפחה שלו כל יום ממש לא מגיע לו, אבל הוא קיבל את העונש הזה בגלל אנשים כדוגמת אלחנן טננבוים.
שוב אני מסייג את הדברים שלי, רק במידה וימצא שאלחנן טננבוים אכן סחר בסמים!!!
כתוב תגובה ל- לא מזגזג
189
Bring Ron Arad Home First
  Anon   22/10/03 15:08
Tennenbaum should be released but only after Ron Arad
כתוב תגובה ל- Anon
190
טננבאום
  מאיה2   22/10/03 15:09
אני משתתפת בצער המשפחה ומקווה שהמדינה תעשה הכול כדי לשחררו אבל לא לתת את דיראני בשום פנים ואופן, דיראני הוא לרון ארד ורק הוא אני לא חושבת שמגיע לעשות עיסקה כזו עבור אזרח שקיבל אזהרות וידע כי מסוכן ובכל זאת בשביל בצע כספי סיכן את חייו, אם הוא סיכן את חיין הוא היה מודע לסיכונים ועליו היה לקחת זאת בחשבון.
כתוב תגובה ל- מאיה2
191
אוי ואבוי אם זה לא עסקת סמים..
  חושש   22/10/03 15:14
אין לי מושג איזו עסקה היתה שם.
אבל אם זאת לא עסקת סמים.
אני מאחל רק רע לאנשים שהשמיצו אותו כך.

לדעתי, אם השב"כ ידע לפני כן משהו,
אז זה בטח לא קשור לסמים.
אבל זאת רק דעתי.

מה שאני מנסה לומר, זה ,אנשים שימו לב כאשר את מגיעים למסקנות שאין להן אישור עדיין.מדובר בחיים של בן אדם.ולא באוטו.או דירה.


חיים טובים.
כתוב תגובה ל- חושש
עדיף לו שיצא סוחר סמים מאשר בוגד
  אבי2058   22/10/03 15:41
אתה לא ער לעובדה שעדיף להיות סוחר סמים
מאשר מרגל, בוגד במדינה שזו עסקה יותר
הגיונית (לאור הפרטים שפורסמו) ויותר רווחית מעסקת סמים.
כתוב תגובה ל- אבי2058
192
א-181 כמה שאתה צודק
  צוקית   22/10/03 15:15
יוסי מלמן יעשה הכל על מנת שישמעו אותו ויראו אותו (איש קטן).
חולה "מודיעין" שנהנה מכל הזדמנות להתכתש בבתי משפט.
את כבודו הוא יודע לדרוש בכל תוקף בבתי משפט אך מוכן לדרוס את כבודם של האחרים.
הגיע הזמן שאנו הקוראים נקיא את הגועל הזהת גם במחיר של זכות הציבור לדעת.
כתוב תגובה ל- צוקית
193
עוד מחשבה קטנה - גיל 197
  אריזמר   22/10/03 15:16
אחת הטכניקות להטות את הדיון למקום פינתי היא להשאיר חלקים ממנו ללא התייחסות.

מבלי להתייחס לשאלה מהי חובתה של המדינה במקרהו של טננבאום נשאלת השאלה היותר מסובכת והיא גובהו של המחיר במקרה שהמדינה אכן מחליטה שחובתה היא לדאוג ללא פשרות לחרותו של הנ"ל.

אין מקרה זה דומה למקרה שבו המדינה מחוייבת לדאוג לחרותם של אלו שנפלו בשבי בשמה. [חיילים, אנשי מוסד, שגרירויות וכד']

אם הנחתו של גיל מקובלת, אזי צצה השאלה לגבי חובתה של המדינה כלפי ארבעת השבויים בקולומביה או סוחרי סמים ישראליים בתאילנד או אזרחים ישראליים שעלולים להיחטף ע"י הצ'צניים ? - האם גיל יהיה מוכן לשחרר 400 אסירים באם המחתרת הקולומביאנית תעמיד אותנו בפני הדילמה הזו ? או לחילופין - האם גיל יהיה מוכן לתת יד לשיחרור רוצחי-ילדים פלשתינאיים אם סוחרי סמים תאיילנדיים [אוהדי החמאס] יתנו בזאת את שיחרורום של נוכלים ישראליים בבנקוק ?.

תחשוב על זה גיל.............כמו שאינך רוצה [ובצדק] לעמוד במקומם של המשפחות הסובלות כן אין אני רוצה להעמיד לא אותי ולא אותך במקומם של קרוב ל 1000 הרוגי האינטיפאדות למינהן.
כתוב תגובה ל- אריזמר
הוא שאמרתי. כעת נותרה הדילמה לפתור
  גיל. פשוט גיל   22/10/03 16:13
ידידי, לא נכנסתי בתגובתי הקודמת (197) לשאלות המורכבות שאתה העלית, אך בהחלט ציינתי שכעת הדילמה האמיתית היא כיצד אפשר לעשות את ה"משוואה" כיצד להחזיר את כל הבנים הבייתה ומה המחיר שיש לשלם.

יחד עם זאת, לאחר כל חרושת השמועות על עסקאות הסמים, נשק, בגידה ומה לא, שיוחסו לטננבאום, היה, אולי, קל יותר לרבים מאיתנו להגיד: "שיישאר שם..."

לאחר הפרסום היום, נדמה לי שאין עוד הרבה שחושבים כך, אך בהחלט יש רבים שרוצים לדעת מה יעלה בגורל רון ארד.
כתוב תגובה ל- גיל. פשוט גיל
194
אלחנן טננבאום
  רעננית   22/10/03 15:17
קודם כל הוא אזרח המדינה גם אם הוא סרח אין זה אומר לשפוט אותו כל עוד הוא לא פה. אבל צריך לקחת בחשבון גדול גם את משפחת ארד הרי רון לא סרח הוא בסך הכל ביצע משימה ורצה לחזור הביתה בשלום ואין צורך שאת הקלף של משפחת ארד להוציא על אלחנן טננבאום.
כתוב תגובה ל- רעננית
מסכים איתך
  א.ש   22/10/03 15:34
כתוב תגובה ל- א.ש
תגובה לרעננית !!!
  אילן מהמרכז   22/10/03 15:35
שאלת המפתח שצריך לשאול - הינה :האם דיראני ועובייד ע ד י י ן
מהווים איזשהו קלף מיקוח בעיניינו של רון ארד - או האם יש להם איזשהו ערך מוסף למען שחרורו של רון ארד - שכל מדינת ישראל ממתינה לשובו במהרה הביתה .
כתוב תגובה ל- אילן מהמרכז
195
טננבאום מול רון ארד - ממש בושה
  לילו   22/10/03 15:31
פשוט בושה וחרפה שבכלל חושבים להכניס אותו לעסקה ולהשאיר את רון או מידע על רון מחוץ לזה - אז מה אם הוא אזרח ישראלי? אבל הוא מהמר והוא יכול היה להיות נטל על החברה!
כתוב תגובה ל- לילו
196
אין להחזיר חיים תמורת מתים
  א.ש   22/10/03 15:32
וממש כך. אם העיסקה תתבצע הרי בפעם הבאה השבוים שלנו מיד יהרגו כי הם יודעו שעדין יהיה אפשר להחליף אותם תמורת החולרות
כתוב תגובה ל- א.ש
197
Idiot but steel a human beeing
  Avigail   22/10/03 15:32
כתוב תגובה ל- Avigail
198
רון ארד חי או לא? בידי מי הוא?
  איפה רון ארד?   22/10/03 15:32
כתוב תגובה ל- איפה רון ארד?
199
מה עם רון ארד?????????????
  עדי יהושע   22/10/03 15:33
כתוב תגובה ל- עדי יהושע
200
כל העולם צ' לראות איך עונה טננבאום
  טננבאום הביתה   22/10/03 15:35
כתוב תגובה ל- טננבאום הביתה
201
עוד סיבה טובה לא לסמוך על הערבים
  אסף המתון   22/10/03 15:39
וזאת עוד הוחכה שערבים ישראלים הם אסוננו!!!!!!!!
והם (כרבים ישראלים)
והם קודם כל ערבים!!!!
ואסור אסור אסור לתת להם להיסתובב חופשי
אולי זה נשמע קצת אלים ואגרסיבי אבל זה החיים והמצב
והגיעה הזמן שנפסיק לפחד מהתיקשורת העולמים
אלה מהתיקשורת השמולאנית שלנו להורסת את המדינה!!!!
כתוב תגובה ל- אסף המתון
202
על אזרחים כמו טננבאום אפשר לותר.
  רותימלצר   22/10/03 15:40
אם הפרסום של הנסיבות בו נשבה טננבאום נכונים הרי אדם שמסתבך כך בהימורים וכספים ימכור לא רק את המדינה אלה את כל מה שיש ואין לו לכן קשה להבין איך אפשר בכלל לחשוב להחזיר את דיראני ולהפסיד את הסיכוי אפילו אם הוא קלוש על מנת לשחרר את רון ארד אבל במדינה דפ
וקה כמו שלנו כבר אין להתפלא על כלום
.רותי
כתוב תגובה ל- רותימלצר
203
תראו מה עשו לטננבאום אנשים מעמינים
  איזו דעת זו?   22/10/03 15:42
כתוב תגובה ל- איזו דעת זו?
204
כל העולם צריך לקום נגד הזבאללה
  הראו מה עשו אנשי דעת   22/10/03 15:44
כתוב תגובה ל- הראו מה עשו אנשי דעת
205
כל הכבוד לכלי התשקורת ה"גיס החמישי"
  אביעד ש   22/10/03 15:46
כתוב תגובה ל- אביעד ש
206
לך תידע אם לא גיסו אותו
  יוסיקו   22/10/03 15:53
יכול להיות שכבר החיזבלה שילם לו על מנת לצאת מחובותיו וגגיס אותו לשירותיו.
כתוב תגובה ל- יוסיקו
207
הוא לא גיבור ולא צריכים אותו
  אולג   22/10/03 15:55
אנחנו לא צריכים אותו כאן. הוא לא גיבו לאומי. בסך הכל מהמר ואולי גן סוחר סמים. לך תידע. עדיף שלא לשלם עבורו כל כך יקר.
כתוב תגובה ל- אולג
אולג קשקשן
  סימן טוב   22/10/03 17:54
מאיפה אתה יודע? הכרת אותו? את דרגות האל"מ הוא קנה בשק"מ?
בית המשפט קבע במפורש שהוא אינו סוחר סמים! אבל מה - הוא איננו בחיל האויר! ואז מותר להשמיץ ולחרף ולגדף! רק שאנחנו התותחונים לא "נטווח" את כל הקשקשנים!

כתוב תגובה ל- סימן טוב
208
לא צריך לעשות בשבילו כלום
  שירקב שם   22/10/03 15:59
למרות אזהרות השב"כ יצר טננבאום קשרים עם עובייד ובשביל בצע כסף רצה לעשות עסקה מפוקפקת עם האירנים. אין לעשות בשבילו מאומה כשם שלא עושים מאומה עבר אנשים אחרים שמסתבכים בהימורים ועם השוק האפור. ולדעתי גם אם הוא לא היה אל"מ גם המערכת הבטחונית היתה מתנגדת לפעול עבורו. אבל במדינה שלנו למיוחסים יש עדיפות אחרת ובשביל האדון טננבאום אנו עומדים לשלם מחיר כבד שיתבטא אח"כ בחטיפות נוספות. יש להעביר מסר לנסראללה לפיו טננבאום יכול להשאר אצלו ובמידה ולא יעביר את גופות החיילים יורעו תנאי מאסרם של יקיריו שאצלנו.
כתוב תגובה ל- שירקב שם
209
מה עם רון ארד?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
  טיפש עשרה!   22/10/03 16:00
איך לעזאזל משחררים סוחר סמים ולא נווט בחיל האוויר?!?!
כתוב תגובה ל- טיפש עשרה!
210
אל תהיו פתאיים האויב מנסה לפורר....
  אביעד ש   22/10/03 16:00
אותנו בתוך החברה.הם,שלא כמוכם!מבינים את המערכה התשקורתית של מדינת הפתאים היהודים ופועלים נמרצות לחסל את ישראל מורלית.
אל תתפתו להתיחס לידיעות בעיתון
אף אחד ממכם לא יכול לדעת כלום על הנושא .וראש הממשלה יודע יותר מהעיתונות העויינת וגם יותר אוהב ישראל מכולכם ! הדבר באחריותו המינהלית.

אני סומך עליו בענין שבוים יותר מעל כל אחד אחר.

כל מה שעשה טטנבוים יוכל ליהיות מונח
לניתוח מבחינה מישפטית ישרה וראויה לדיון ציבורי רק כאשר הוא יתוחקר
ע"י הש"בכ .

מינימום הגינות מקצועית,בבקשה .

כתוב תגובה ל- אביעד ש
211
עונש מוות לסוחרי סמים???
  קוני   22/10/03 16:03
אני מבין שיש לנו אנשים במדינה שהיו מצביעים עבור תיקון חוק ולפיה סוחר סמים צפוי לעונש של מאסר בתנאים תת אנושיים ואפילו עד כדי מוות.
בושה!!!
כתוב תגובה ל- קוני
212
טננבאום למה
  יגאלש   22/10/03 16:06
שימו לב במה אנחנו מתעסקים,רק הטפל מעניין את העיתונות והסובבים אותה,חיי אדם -זה דבר של מה בכך,מדינת ישראל, זה דבר של מה בכך,מה שחשוב - למה טננבאום נתפש.
רבותי-תתחילו להתעסק באמת במה שחשוב,תתחילו לפתוח את העינים מה קורה במדינה,ולא רק מה שקורה לטננבאום.
תפסיקו להיות עדישים לפני שיהייה מאוחר מדי
כתוב תגובה ל- יגאלש
213
פידיון שבויים - ערך נשגב ביהדות
  מוניקה   22/10/03 16:24
בכתובים נאמר: "כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו הציל עולם מלא".- לא נאמר דבר האם יש להציל אותה נפש בתנאים מסוימים; ואם אותה נפש חטאה - אין להצילה.
לא לחינם נאמר על עם ישראל שרחמנים בני רחמנים הם.
אמנם מעשיו של טננבאום לפי הפירסומים היום, ראויים לכל גנאי ואף מקוממים מאד, ויש להעמידו לדין על מעשיו אלו, אבל אך ורק לאחר שיקויים בו פידיון שבויים ולאחר הגעתו לישראל.
כמובן שזוהי דעתי בלבד.
מוני
כתוב תגובה ל- מוניקה
214
מחיר כבד מדי לטעות טיפשית
  אופיר   22/10/03 16:26
כתוב תגובה ל- אופיר
215
אלחנן
  חתמי יונה   22/10/03 16:29
שיישאר בלבנון אצל החברים שלו
לעם לא מעניין סמים והימורים והסתבכויות שלו :
העם רואה בו כבוגד שמכר סודות המדינה לאויבים לא צריך להחזיר אותו בשום מקרה
כתוב תגובה ל- חתמי יונה
216
לא מנהלים משא ומתן עם חוטפים
  morancho   22/10/03 16:34
כנראה ששכחנו משהו מאוד חשוב:
לא מנהלים משא ומתן עם חוטפים.
הצלחנו לשמור על דיראני 9 שנים ועובדייד 14 שנים. לא מדובר בסתם חילופי שבויים-מדובר בקלף מיקוח מאוד חשוב שישראל מוותרת עליהם תמורת בוגד-מדינה. שמכר נשק,סמים או חמור מכך-סודות מדינה לאוייבנו-לאירן תמורת בצע כסף.מן הסתם שטננבאום לקח בחשבון את הסיכון הכרוך בכך.האם גם אנחנו צריכים לקחת את הסיכון על בוגדנותו, בכך שנשחרר 400 פושעים ומרצחים לחופשי, וקל מיקוח תמורתו קיווינו לשחרר את רון ארד-גיבור ישראל אמיתי?

היכן המדינה שידעה לשמור על כבודה,יכולת ההרתעה שלה?
האם צריך לטפח את אויבנו ולפגוע בגיבורנו?
בושה וכלימה.
כתוב תגובה ל- morancho
217
אסור לזנוח את רון ארד בגללו
  בושה לעם ישראל   22/10/03 16:42
כתוב תגובה ל- בושה לעם ישראל
218
האליטה דואגת לאנשיה
  אלכס   22/10/03 16:46
כמו תמיד האליטה שוב דואגת לאנשיה. דואגים לאנשי מרכז מפלגה ולחבר'ה. רון ארד - מה איכפת להם ממנו!!!
כתוב תגובה ל- אלכס
219
רון ארד לחם עבור אזרחי המדינה
  רון קודם לטננבאום   22/10/03 16:48
שרון יהיה פושע אם יבצע עיסקה עבור טננבאום על חשבון רון ארד. רון לחם עבור המדינה כשנפל ולא הלך לעשות מכה כספית מזוהמת עבור עצמו. רון הינו קדוש לעומת אנשים כמו טננבאום ואסור להזניחו ולהעדיף קצין שסרח רק בשל אחוות הקצינים והמגלומניות של שרון.
כתוב תגובה ל- רון קודם לטננבאום
צודק
  קוסוסיפיקה   22/10/03 17:16
ולא נשכח את ה"ידידות המופלאה" למשפחת עובייד מטייבה.
בושה למדינה גנרל כזה (כרטיס ביקור גנרל בדימוס)
לכל תגובה יש תוצאה, אז הנה התוצאה
כתוב תגובה ל- קוסוסיפיקה
220
הוא אזרח ישראלי!
  אזרח ישראלי   22/10/03 16:53
גם רוצחים פלסטינים מובאים כלאחר כבוד לבית המשפט. מחובתה של מדינה ריבונית מתוקנת לדאוג לכל אזרחיה באשר הם! ברור שעניין רון ארד אמור לקבל עדיפות אך מה לעשות אם ממשלות ישראל לדורותיהן שגילו סחבת בענינו ופיספסו את כל ההזדמנויות לשחררו? עם זאת יש להשאיר בידינו כל קלפי מיקוח שיכול להזיז איזה שהוא עניין בסוגיית רון ארד. באשר לאזרח הפושע טננבאום גם אותו יש להביא כלאחר כבוד אל מול בית המשפט שיפסוק בענינו אך אל לנו לפספס את ההזדמנות לשחרר אותו מידיהם של אויבנו כי אני מניח שהלקח נילמד!
כתוב תגובה ל- אזרח ישראלי
221
בושי והכלמי את וטננבאום יחד
  תגובה ל-natalosh   22/10/03 16:54
את, טננבאום ושכמותכם מלכלכים ומזהמים את המדיה בפנים ובחוץ. בושי לך בדברייך וצאי להלחם על החזרת לוחם אמיתי כרון ארד ואל תשמיצי את העתונות שעושה מלאכת קודש בעיקר במקרה הנוכחי שאלמלא העתונות היה השרון עושה עסקה מזוהמת לשחרר קצין שסרח על חשבון לוחם שנתן את נשמתו למענך ולמען המדינה
כתוב תגובה ל- תגובה ל-natalosh
222
קודם רון ארד ורק אחר כך סוחרי סמים
  אלי   22/10/03 16:57
לא יתכן שינתן מחיר כבד כל כך על סוחר סמים ולא ינתן דבר על רון ארד.
ממש בושה ! ! ! ! !
כתוב תגובה ל- אלי
223
ידיד משפחת עובייד מטייבה
  דורי דורי   22/10/03 17:05
מי שמתחבר עם שונאי ישראל, לא צריך לבקש את עזרת ישראל.
זה גם מתייחס לאורי אבנרי, ביילין וכו'
כתוב תגובה ל- דורי דורי
אמת
  יאיר חוגי   22/10/03 17:38
נכון מאוד.
צריך שישמש דוגמא אישית.
ולהבא, שהמשפחה תדאג לפני מעשה ולא אחריו ...
כתוב תגובה ל- יאיר חוגי
224
תגובה
  ענתס   22/10/03 17:15
בושה למדינת ישראל שחילים לשעבר שנלחמו פעם למענה מוכנים לעסות עסקים עם האויב תמורת בצע כסף אפילו אם יש קשיים כלכליים למי אין?ומה עם רון ארד אותו שכחו?בלעדיו לא עושים עסקאות!חוץ מזה קשה להאמין שבני המשפחה לא ידעו!
כתוב תגובה ל- ענתס
225
שבויים
  ריאלית   22/10/03 17:38
טננבאום משמש דוגמה ל"מופת"!!!!
בכל מקרה אין להשאירו בידיהם בשום אופן.
לעומת זאת חשוב לזכור כי יש להשאיר את האיש עם "רון על הידיים" לצורך שחרור רון ארד!!!!!!!!!!!!!!
אנא...............
כתוב תגובה ל- ריאלית
226
רון ארד!!!
  *****!!!!   22/10/03 17:40
אסור שאדם כזה שלא נפל בשירות המדינה, שיחרורו לא צריך לבוא על חשבון רון ארד שכבר נרקב בשבי עוין 17 שנה. הוא צריך להיות הראשון על סדר היום המדיני...
כתוב תגובה ל- *****!!!!
227
יש להשאיר את טננבאום בידי החיזבאללה
  אסי הכועס   22/10/03 18:33
טננבאום יצא לחו"ל לבצע את עסקת חייו. הוא יצא לבצע עסקת סמים כל כך גדולה שהיתה אמורה לכסות את כל חובותיו ועוד להשאיר אותו מיליונר. אנשים, תחשבו על כמות הסמים המדוברת שהייתה אמורה להגיע לכל אחד מהילדים שלכם, ועבור בן אדם כזה אתם חושבים שצריך לשחרר את קלף המיקוח היחיד שיכול להחזיר את רון ארד (נווט שיצא למשימה מבצעית ולא כדי לעשות רווח מסמים על חשבון החיים של הילדים שלכם)?
תחשבו על זה
כתוב תגובה ל- אסי הכועס
228
בעיית ההימורים והביטחון שלנו
  מאירו   22/10/03 19:03
אלחנן טננבאום הוא, ע"פ הערכתי, לא המקרה היחידי שבו האויב מצליח לגייס בוגדים שלחוצים מחובות.
או לנסות ולחטוף אזרחים שמסובכים בסמים או בהימורים
חבל עליהם ועלינו!
כתוב תגובה ל- מאירו
229
שווים = רון ארד
  כלכלן   22/10/03 19:29
בכדי ללחוץ על ישראל לחילופי השבויים דיראני ועובייד, החיזבאללה חטף את 3 החיילים ואת טננבאום. זה מראה שהשניים הללו הינם קלפי מיקוח אמיתיים, שיש להם ערך כלכלי עצום לחילופי שבויים.

אם ה-2 כל כך חשובים להם, שיחזירו לנו את רון ארד. תראו שפתאום יתגלה רון.
הלוואי
כתוב תגובה ל- כלכלן
230
סוחר סמים שירקב אצל החיזבאלה
  עופר קשת   22/10/03 20:35
אם זה נכון.
עדיף שיירקב אצל החיזבאלה מאשר
שיהרוג ילדים באמצעות סמים .
הוא יותר גרוע ממחבל.
כתוב תגובה ל- עופר קשת
231
החזרת טננבאום
  קלמן   22/10/03 21:38
קודם יש לשחררו מהשבי היות והוא אזרח מדינת ישראל, ובמקביל להמשיך בחיפוש אחר רון ארד.
כתוב תגובה ל- קלמן
232
התועלת שבסמים
  אלי אפללו   22/10/03 22:31
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו מי יודע אולי הסמים שטננבוים רצה להביא נועדו למטרות קדושות כמו רפוי חולים או קגיית מזון לעניים ואולי לסימום קטינות כדי שלחרדים יהיה קל לקיים איתן יחסים.כמו שדרש הרב אורי זהר והרב פופיק ארנון אין רע בסמים אלא במשטר .ואולי טננבוים צדיק תמים בדורותיו .המציל נפש אחת וגו. ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- אלי אפללו
סמים וטננבוים
  הרב שלום לרשעים   22/10/03 23:53
כתוב תגובה ל- הרב שלום לרשעים
טננבוים וסמים
  הרב שלום לרשעים   23/10/03 00:00
טננבוים פרושו עץ תמר ככתוב צדיק כתמר יפרח.לכן אני מאמין שהקדוש ברוך הוא לא יתן לתמר לחטא.כנראה שהברחת הסמים הנה כדין מתן בסתר וצדקה רבה.ואתה אדון אלי אפללו ממקום שבתך בכנסת ישראל רואה את הניסים ויודע כי סוף גנב למלכות .ונואף לכנסת. ואין פוצה פה ומצפצף.
כתוב תגובה ל- הרב שלום לרשעים
233
מגיע לא מאסר ארוך
  מליי   22/10/03 22:44
כתוב תגובה ל- מליי
234
עונש כבד
  מלי35   22/10/03 22:46
רון ארד נפל במילוי תפקידו למען מדינת ישראל טננבוים סוחר סמים שרוצא להרוס את ילדינו
כתוב תגובה ל- מלי35
235
אם עסקת הסמים היתה מצליחה?
  עדיף להביא את רון אר   22/10/03 23:31
אם לפי מחשבתו העיסקה היתה מצליחה, הוא היה תוקע לנערים שאנחנו מגדלים את כל העסקה, דרך הנחיריים בהסנפה!
הוא לא יצא מהארץ מתוך מחשבה על הגנה על המדינה מטעם המדינה. הוא יצא מתוך מחשבה להגן על עורו וחשבון הבנק שלו , במטרה לדפוק את המדינה!!!!!
נשמע אכזרי?
כשעוצרים סוחרי סמים בארץ, כולם שמחים שירקבו בכלא! וכשישנם רציחות בעולם התחתון, לא נראים יותר מידי אנשים עצובים מתהלכים סביב, אז פחות פושע!
במקומו שיביאו את רון ארד!!!!!!!!

כתוב תגובה ל- עדיף להביא את רון אר
236
מה שנשאר לדעת האם הפרסום המוקדם
  קוריוז   23/10/03 01:17
בדבר נטישת האישה לטובת מאהבת גם נכון
כתוב תגובה ל- קוריוז
237
במה זכה לחסינות בנושא צנעת הפרט?
  שאולה   23/10/03 01:20
הרי צנעת הפרט מופרת מתחת לכל עץ רענן, אז מה קרה שבית המשפט פתאום התעטף באיצטלה חסודה כך כך?
כתוב תגובה ל- שאולה
צנעת הפרט
  elish   25/01/04 13:00
כבר אין חשיבות לזה. כנראה שהיה מעורב שם עורך דין שקבל הרבה כסף עבור "צנעת הפרט". מה שמענין אותי עכשו, שישב בכלא בכפוף לעברות שעשה.
שלא יביאו אותו הבייתה אפילו. ישר לכלא.
אדם זה הוא סרטן בלב האומה- ועוד קצין בכיר לשעבר. איך יתכן שהשב"ק רק הזהירו אותו ולא מנעו ממנו. הם ידעו בדיוק מה הוא עומד לעשות. קצין בכיר הוא לא אדם פרטי במדינת ישראל, וגם לא כאשר הוא במילואים. מה ההתממות הזו?
כתוב תגובה ל- elish
238
אל תשפטו סתם כך
  מרינה   23/10/03 05:05
צריך להחזיר את טננבאום לארץ ואחר כך לשפוט. מי אמר שיצא לעיסקת סמים? בינתים אין ראיות והמשפחה מכחישה והאיש סובל וחייו בסכנה. שיחזור קודם ואז הכל יוברר ואם יהיה צורך יישפט כאן.
כתוב תגובה ל- מרינה
239
ליוניק - מספר 60
  מרינה   23/10/03 05:14
האם לא שמעת שאזרח הוא זכאי כל עוד לא נמצא אשם? כבר החלטת שטננבאום סוחר סמים? עדיין אין ראיות וגם המשפחה מכחישה. ולכן צריך להחזיר אותו קודם כל.
טננבאום אזרח שתעה וטעה וחייו בסכנה.
אין קשר לרון ארד היקר, הלואי וימצאו אותו או כל מידע אודותיו. אבל זה לא קשור לטנבאום.
כתוב תגובה ל- מרינה
240
התחבר ל"ערבימ טובים"...
  משה מ,,,   23/10/03 07:41
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
241
לא לשחרר את טננבאום
  איציק שיודע מה הוא   24/01/04 19:33
אני לא מבין את המדינה שלי.
למה בכלל להתאמץ לשחרר אדם שבסך הכל לא שם קצוץ על המדינה. עובדה שלא הקשיב לכוחות הביטחון לא להתערבב עים כל מיני נוכלים. תשאירו אותו שמה שכולם אבל כולם גם פה בארץ וגם בחוץ לארץ יבינו שמי שעושה שטויות שישלם עליהם ולא יבוא לבכות למדינה אחר כך כי זה עולה בהמון המון המון לנו
כתוב תגובה ל- איציק שיודע מה הוא
242
ישר לכלא !!
  איכס   24/01/04 19:36
כתוב תגובה ל- איכס
243
עסקת השבויים
  מערד   24/01/04 20:17
לא מקובל עלי, שרון ארד לא מוחזר, בעוד אדם פושע, כאלחנן טננבוים, זוכה בחופש.מה קרה לנו? צדיק טרע לו, רשע וטוב לו?
כתוב תגובה ל- מערד
244
שירקב בכלא הישראלי!!!!
  רומי   25/01/04 10:30
הוא תכנן להביא לילדים שלנו איחס...מוות אז שירקב איזה 10 שנים מינימום! ועל כל פיגוע הוא יקבל צביטה בלב!!!אמן
כתוב תגובה ל- רומי
245
עוד ביזיון
  משה מראשון   25/01/04 10:54
בס"ד
עצוב, עצוב, עצוב!
איזה תעודת עניות!
החגיגה התקשורתית שלנו איך שהצלחנו "לכופף" את נסראללה ואילצנו אותו לוותר על קונטאר מזכירה לי בדיחה עצובה אחרת מימי מלחמת העולם השניה:
מסופר בה על חייל רוסי מהצבא האדום "המשחרר" שמתפרץ עם נשק שלוף לתוך דירה שגרו בה זוג צעיר יהודי. טופס את הבעל, ומצייר לו בגיר עיגול על הרצפה ומצווה עליו לעמוד בתוך העיגול, ומסביר לו שאם יעיז לצאת אפילו פסיעה קטנה מתוך העיגול, יחטוף כדור בראש! אחרי זה הוא לוקח את האישה לחדר השינה, אונס אותה, והולך לדרכו. אחרי שהאישה מתאוששת, היא יוצאת לראות מה קרה לבעלה ומוצאת אותו מתגלגל מצחוק. לשאלתה מה גרם לשמחה הגדולה הזאת, הוא סיפר לה איך שהוא הצליח לסדר את הגוי הטיפש: הוא יצא שתי פסיעות מחוץ לעיגול.
ה"עסקה" הזאת מראה שלא השתנה אצלנו דבר: אנחנו ממשיכים להוכיח לעצמנו ולכל העולם שאנחנו "יהודונים" מפוחדים וחסרי חוט שדרה.
כתוב תגובה ל- משה מראשון
246
מיצוי הדין עם טננבאום כאשר יחזור
  elish   25/01/04 12:55
כאשר ישוחרר מהחיזבאללה, יש למצות אתו את הדין בגין כל עברה ועברה שביצע, על כל המשתמע. לא לתת לו ללכת הבייתה בכלל. אם חולה, יטפלו בו בבית הסוהר. הרופאים מאד טובים שם. גם אם צריך אשפוז, לא תהיה כל בעיה.
לא הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!

כתוב תגובה ל- elish
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il