s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיריית ת"א מצטרפת לעיצומים במשק הנמשכים כבר חודשיים
מאת: אלונה קורן  |  23/11/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סוף סוף התעוררתם ?
  אהרון   24/11/03 07:28
אם מנהלי המשק הציבורי היו לומדים... הכול היה נראה אחרת !!!
שיעור לדוגמא במינהל, חופש ביטוי, ודמוקרטיה מבית מדרשו של ח"כ פרץ. מי שמוביל שביתה, אחראי ל"הישגים", חייב לא פחות על התוצאות והנזקים. כל עוד הנהלות מקומות העבודה בסקטור הציבורי, שמתפקידם האחראיות על ניהול תקין ביחידותיהם, יוזמי השביתות וראשי הוועדים המילטאנטים, לא ישאו (אישית) בתוצאות הנזקים הכלכליים והאחרים, למשק לחבריהם בעבודה ולחברה בישראל, לא תיפסק האנרכיה וההפקרות ביחסי העבודה בארץ. האחראיות על שערים פתוחים במשרדי הממשלה והעבודה הסדירה בהם, היא בראש וראשונה של השר והנהלת משרדו. מי שאינו מסוגל למלא את חובותיו וזכויותיו כמנהל, יוציא נא מסקנות וישאיר את התפקיד לעמיר פרץ ויו"ר ועד העובדים במשרדו. מי שמוביל עובדים לעיצומים ושביתות ולא הצליח לשכנע את בית הדין לעבודה שצעדיו היו בלתי נמנעים ופעילותו הייתה מוצדקת, ישא בתוצאות ויקבל שכרו מח"כ עמיר פרץ ומפלגתו "ההסתדרות החדשה" או מכל מקום עבודה אחר. כיצד עושים זאת "שיעור לדוגמא מבית מדרשו של ח"כ עמיר פרץ. פעילותך, לסגירת שערי מקום עבודתך והוראותיך כיו"ר ועד עובדים לחבריך בעבודה, לנהוג שלא על פי ההנחיות ההנהלה במקום עבודתם (עיצומים השבתה ו\או כד') מנוגדת לתקנון שירות המדינה, חוקי העבודה, ומהווה חתירה תחת אושיות המינהל התקין ומעילה באמון ובתפקיד. מתוקף תפקידך ומעמדך כעובד, הינך חייב לנהוג בנאמנות ובתום לב, כלפי מעסיקתך. פעילותך הנ"ל מהווה מעילה באמון ובתפקיד באופן כזה שאינך ראוי עוד להמשיך ולכהן בתפקידך כעובד. בהתאם ל....הריני להודיעך כי הנך מפוטר לאלתר. ללא זכות להודעה מוקדמת .על החלטה זו תוכל לערער בפני כל סמכות משפטית בתוך שירות המדינה, ו \ או ביה"ד לעבודה.
כתוב תגובה ל- אהרון
2
נשמע מצויין אבל לא אורנג'
  שולמן מפסיק לשלם   24/11/03 07:44
ממש מתאים לי אם חוק כזה היה נחקק. אבל יחד עם זאת ברור לי,ואני מאמין שלרוב קורבנות פרץ ומריעיו, שחקיקה לא תביא ישועה. אולי אפילו להיפך.
שביתה היא זכות דמוקרטית וקשה לסייג אותה בכל מיני מונחים שפירושים מעורפלים. האיסור יתפרש בסופו של דבר כחולשה של השילטונות.
דעת קהל והחלטות נבונות של כל הצדדים הם, עם כל הצער, התרופה היחידה לתחלואים.
כתוב תגובה ל- שולמן מפסיק לשלם
כן חמוד, אין בעיה
  אריה1   24/11/03 11:13
וכשזה יקרה לך - הפקיד בבנק יאמר לך: מצטער, על פי התקנון אני לא יכול לתת לך את הכסף שלך, או כשהמעסיק שלך יחליט שהצורה בה אתה מבטא את האות ש לא מוצאת חן בעיניו ויפטר אותך, למי תפנה אז??

הדמוקרטיה האידאלית היא זו בה הפרט מקבל את החלטותיו על פי האינטרס של הכלל, אבל אין פירושו שבכך יש הרשאה לבטל את הסיבות בשלהן אנו בוחרים לחיות בדמוקרטיה.
האם באמת אתה מצפה מעובד לוותר על עתידו? לוותר על הזכות להביע דעתו? האם רק המעסיק הוא בעל הסמכות - האם הוא יכול לפטר גם כשהוא עצמו טועה.

אני לא מכיר את כל הפרטים הנוגעים לשביתה הזו או לקודמות לה, אבל אני סבור שיש להזהר בביטוי התסכול שאנו חשים היום, שמא יפגעו זכויותינו בעתיד -אלו שעוד נותרו לנו.

לשלטון יש נטייה לצבור כח על האזרח, ואין דבר קל יותר מבחינתו מלחוקק חוקים. על האזרח החובה לעמוד על המשמר מפני שלילת זכויותיו.
האזרח אינו צריך להסביר דבר - הזכויות מוקנות לו בזכות.
כתוב תגובה ל- אריה1
3
אולי תתמקדו?
  כלומניק   24/11/03 07:51
אני חושב שהבנתי.
כבר לא חשוב למה, העיקר לשבות.

מכיוון שהריב העיקרי בין "העובדים" לממשלה, למה להציק את כל המדינה? למה כולנו צריכים לסבול?

לא יותר חכם להתמקד? תתרכזו רק בחברי הכנסת, חברי ממשלה ובני משפחתם:

1. אל תתנו להם שרותי רפואה
2. אל תתנו להם לצאת לחו"ל
3. אל תתנו להם לחזור מחו"ל (הכי טוב!!)
4. אל תמכרו להם מזון
5. אל תאספו להם זבל
6. אל תסיעו אותם
7. אל תתנו להם להיכנס לכנסת
8. אל תתנו להם זמן שידור: לא צריך להזמין אותם לתוכניות טלויזיה: "החדר של חני" יותר ריציני מכל פוליטיקאי!

ותרדו מאיתנו! תן לחיות!
כתוב תגובה ל- כלומניק
4
עולם כמנהגו ינהג
  ישראלי מבוייש   24/11/03 08:01
העניים יעבדו (ללא הפסקה וללא פרנסה)
והעשירים ימשיכו להתעשר.
ביבי מסוכן לדמוקרטיה.
היום זה העובדים, מחר זה אתם כולכם.
מה שלא יתיישר לקו שלו הוא יעביר חוקים ואם לא יצליח אז יבצע בלי חוקים
האם זה לא מזכיר לכם משטרים שחלפו באירופה?
נסו לחשוב עליו כראש ממשלה זה לא מפחיד אתכם?
למטבע שני צדדים ואנו שומעים את הצד החזק ולא את הצד הצודק, שכמה עגום שאין לו הנהגה הולמת!!
כתוב תגובה ל- ישראלי מבוייש
אתה צודק: יש משבר הנהגה
  הקול השפוי   24/11/03 11:46
אילו בראש ההסתדרות היה עומד אדם אחראי שהיה יודע לרסן את הועדים של העובדים שממררים לרוב הציבור את חייו, בלא הצדקה, לא הינו מגיעים עד הלום. אבל מה לעשות, עומד שם אדם לא אחראי, המתנהג בביריונות ולא ראוי לתואר "מנהיג פועלים". הוא אינו מגן על החלשים מבין העובדים, אלא על המדושנים שביניהם, המושכים מהקופה הציבורית משכורות שמנות ע"ח יתר הציבור ועל ח-ן משלם המיסים. זה רכן משבר מנהיגות!
כתוב תגובה ל- הקול השפוי
5
מהוילה בקיסריה יצמח נירון קיסר החדש
  איזופוס   24/11/03 08:04
מדינה שלמה קורבן של מגלומן...
כתוב תגובה ל- איזופוס
6
45% זה לא רוב!
  צביקה101   24/11/03 08:07
"רוב" זה מעל 50%.
כתוב תגובה ל- צביקה101
7
ביבי הופך את המדינה לדיקטטורה
  f   24/11/03 08:08
כתוב תגובה ל- f
8
חייבים לעשות סדר הגיוני בזכות השבית
  משה מ,,,   24/11/03 08:11
כתוב תגובה ל- משה מ,,,
9
הבעיה העיקרית: מי נפגע מהשביתה?
  יוסי.א   24/11/03 08:32
לא יתכן ששביתה נגד גורם מסוים תפגע באלה שאינם צד לסיכסוך.הדבר דומה למצב שבו אחד הדיירים הוכרז כעבריין נמלט,ויעצרו את יתר הדיירים כדי ללחוץ
עליו.
פגיעה בצד אחר ,צריכה להיות מלווה בסנקציות ממשיות על השובת,כולל כיסוי הנזקים.
כתוב תגובה ל- יוסי.א
10
זכות השביתה
  סבא של ליאור   24/11/03 08:38
אינני מתומכי פרץ והועדים הגדולים, אבל התנהלות האוצר מובילה למאורעות ה - 1 במאי בשיקגו, בהם המשטרה האמריקאית פתחה באש על השובתים.
הליכוד מאז ומתמיד שאף לפגוע בהסתדרות, והפעם שר האוצר וחבר נעריו נותני עצות אחיטופל מנסים לעשות זאת.
המומי מוח אלה אינם מבינים שבתקופתנו ניתן להגיע להשגים רק בהדברות, ואפילו פרץ הקיצוני כביכול מוכן להדברות כנה ושינויים. אבל הביביהו אצה לו הדרך, ומנסה בכוח תוך גרימת נזקים עצומים לכלכלה וסבל לאזרחים.
כוח קואליציוני לא תמיד מועיל, צריך גם שכל ו"קומון סנס"
כתוב תגובה ל- סבא של ליאור
11
כל הכבוד ביבי- הגיע הזמן....
  אופטימיסט   24/11/03 08:42
כתוב תגובה ל- אופטימיסט
12
שביתות
  cochabamba   24/11/03 08:42
סוף לדמוקרטיה,ישראל נהפכת למדינה דיקטטורית.
כתוב תגובה ל- cochabamba
13
שמעון מציע המשך לאנרכיה?
  zאיציק   24/11/03 08:45
אם מטרת פרץ ופרס להפיל שלטון דמוקרטי ללא חשש שאיתו הולכת לאבדון מדינה שלמה,הרי שהכיוון הוא נכון.אם יש עוד חשיבות למדינת ישראל ולעם היהודי הרי כל מהלך של נתניהו מול המשחיתים מבית יבורך,גם רוב העובדים יודו לנתניהו.לא כולם שכחו מה קרה בכור ההסתדרותית ולאן הושלכו אלפי עובדיה בלי שום חרטה של המפאיניקים לשעבר שהיום עם משכורות ורווחי עתק בבנק בסולל בונה וביתר המוסדות שנזנחו.
כתוב תגובה ל- zאיציק
14
סוף סוף
  יעל כ   24/11/03 08:49
הגיע הזמן שיהיה חוק אשר יגביל את ההסתדרות וכ"ו מלהשבית את המשק כל יום שני וחמישי לפי מצב הרוח של פרץ ולא לפי רצון העובדים (לא מעט פעמים העובדים אינם רוצים לשבות אך אירגון העובדים כופה עליהם
כתוב תגובה ל- יעל כ
15
ניסיון לדכא כל התארגנות
  שלומית +   24/11/03 08:49
שר האוצר בגיבוי ראש הממשלה מנסה לדכא כל התארגנות אזרחית פעילה ואין זה משנה אם אלה עובדים או אחרים. האידאל שלהם הוא שכולנו נהיה נ ת י נ י ם צייתנים , כמעט חסרי כול, וחסרי השכלה וחינוך.
לכן, פוגעות ממשלות הליכוד שנה אחרי שנה במערכת החינוך עד שישראל ירדה לשולי העולם המפותח, פוגעים בקשישים ובחולים ודרכם במשפחותיהם, ועכשיו גם בהתארגנות היחידה שעוד נותרה לאדם העובד: ניסיון לחיסול בתי הדין לעבודה, העברת קרנות הפנסיה לשליטת פקידי האוצר, צמצום סל הבריאות ואשפוז גריאטרי, ועכשיו הרצון לחסל את ארגוני העובדים.

הם רוצים ע ב ד י ם ולא ע ו ב ד י ם היכולים להתפרנס בכבוד.
כתוב תגובה ל- שלומית +
16
חבל על המדינה
  E D P   24/11/03 08:50
1)ביבי חייב לעזוב את הפוליטיקה הוא לא מתאים הוא רק הורס ,שיעבור לשק הפרטי טוב יהיה גם לו וגם למדינה.

2)הפודל של ביבי שטרית או כל חינם אין לו מושג מה הולך מחוץ לכנסת,הוא סך הכל ממתין לפנסיה שמנה,פוחד לשחות בשוק החופשי כי הוא בטוח יטבע,או יקבץ נדבות בבטוח לאומי.

3)עמיר פרץ על מנת להצליח עליך לסלק קודם כל אתמאפיונרים,והפראזיטים,במפעלי ההסתדרות,ואז לצאת למלחמה נקיה רק כך תצליח.
כתוב תגובה ל- E D P
17
לידיעת כל החכמים
  שלמה-חולון   24/11/03 08:54
כל אלה שחושבים על ביטול זכות השביתה נראה אותכם ואת כולכם חכמים גדולים ביום שבו תסכמו משהו אם בוסים שלכם וכבר במשכורת הראשונה תקבלו משכורת נמוכה בהרבה ממה שסוכם ויגיד לכולכם זאת המשכורת ומי שרוצה יעזוב אתם לא מבינים שהמצב היום הוא שהאוצר בצורה חד צדדית מפר הסכמים חתומים ?והעתיד לא יהיה כל ערך להסכם חתום דרך אגב זה כבר קורה אם חלק מחברות כח אדם שמקבלים עובד דרכו ואומרים לו שהעבודה לחדש ופתאום אחרי שבוע בלי להסתכל בלובן של העינים ובשיחת טלפון מודיעים על הפסקת עבודתו וגם המעסיק וגם חברת כח אדם לא נותנים שום הסבר
כתוב תגובה ל- שלמה-חולון
כתיב
  יש   24/11/03 10:40
אתה לגמרי צודק!
רק דבר אחד פוגע בכתיבתך-אי ידיעת השפה.
נא בדוק במילון את ההבדל בין "אם" ל"עם"


ישראלי דובר עברית
כתוב תגובה ל- יש
18
ייאוש
  מרינה   24/11/03 08:54
זו נבלה וזו טרפה והיחידי שסובל הוא הציבור. ביבי בטח לא צריך לחכות חודשיים לסדר משהו בביטוח לאומי עם או בלי שביתה.
כתוב תגובה ל- מרינה
19
סוף סוף לא יהיו שביתות
  מאירה   24/11/03 08:59
מעניין מה יקרה אם פרץ יהיה בממשלה ולא באופוזיציה?

האם גם אז הוא ישבית את כל המדינה כי הוא רוצה לעשות "דווקא" לשר האוצר?

:))
כתוב תגובה ל- מאירה
תפקחי עניים
  מושיקו   24/11/03 09:29
עד מתי הוא יסנוור אותך, אשף התיקשורת?
הוא עובד עלייך ועל שכמותך ואת ממשיכה לאמין בכוחו לשנות משהו לטובה?
כתוב תגובה ל- מושיקו
20
נסיון להבין
  מירי-12   24/11/03 09:02
מה שקורה הוא שבעיקרון צודקת ההסתדרות כי היא אמורה לייצג את העובדים , אבל בפועל אין אמון במנהיגות הזו הנוכחית ולכן כל הבלבול. כנ"ל לגבי ביבי , ושיטרית עוד פחות משכנע, לא בדיוק ברור מה הוא רוצה.

כך שכולנו נבוכים וסובלים.
כתוב תגובה ל- מירי-12
21
חוק וסדר
  יורם   24/11/03 09:19
למה רק 60 יום אפשר 61 או 62
גם שר האוצר יודיע 60 יום לפני על
כל החלטה של הממשלה ואז זה יהיה הוגן
וכ ו ל ם יהיו מרוצים?
כתוב תגובה ל- יורם
22
כל הכבוד לביבי
  כרמית   24/11/03 09:24
פרץ קם בבוקר ומחליט על שביתה
צריך סוף לשביתות האלה
אנחנו עומדים מאחוריך ביבי!!
כתוב תגובה ל- כרמית
23
למספר 6 - צביקה
  שחר 12345   24/11/03 09:24
צביקוש , טיפה לאמץ את המח ואולי תבין ...

רוב של 45% משמעותו כדלקמן:
נניח שיש 100 עובדים בחברה והם רוצים לארגן שביתה.
הם מחוייבים לקיים הצבעה.
אבל רק 50 השתתפו בהצבעה ומתוך ה 50 , 40 עובדים תמכו בשביתה. זה 80 אחוז מהמצביעים .... רוב גדול ...
אבל - זה רק 40 אנשים מתוך 100 - אמנם רוב , אבל רק 40 אחוז מכלל בעלי זכות הבחירה ... , רוב של פחות מ45 אחוז .....
כתוב תגובה ל- שחר 12345
24
ימי העבדות עברו ולא ישובו!
  מובטל   24/11/03 09:24
אין ברירה!
צריך לדבר עם העובד. הוא לא חייב לעשות כלום בלי הסכמתו. זה נכון ברמה האישית וכן הקבוצתית. וועדי העובדים הם גופים נבחרים ומכך סמכותם לייצג את העובדים. בדיון בין המעביד לעובד הוא עיניין להסכמה. נסיון לכפות מערכת יחסי עבודה בחוק שאינו מאפשר בעצם קיום שביתות הוא "שבירת כל הכלים" מבחינת עקרונות ההסכמה ויצירת מצב שבו המעסיק הופך עצמו לאויבו (למנצלו?) של העובד. ככה תיראה העבודה במקומות שהיא כן תתבצע בכל זאת, אם בכלל. הרי מאות אלפי המובטלים הם כבר בשביתה הכפויה עליהם.
על הממשלה לנקות בצעדים מנהיגותיים שיובילו ליצירת תנופה ויצירת אוירה חיובית ובסופו של דבר יצירה של מקומות עבודה. זה - מבוסס על אמון = הסכמה!
כתוב תגובה ל- מובטל
25
שביתות של פרזיטים
  נברוצקי חיה   24/11/03 09:26
אלו ששובתים הם בעלי משכורות גבוהות . שכבר הספיקו לגנוב את כספי הפנסיות (בצורה חוקית )
כתוב תגובה ל- נברוצקי חיה
26
קומבינטורים
  איציק משפריציק   24/11/03 09:27
אם אין כסף מדוע יש שני שרים באוצר?
ואולי זה טוב אז למה רק באוצר? אפשר גם
בתחבורה וגם בביטחון ובמשרד הפנים
והדתות >אוי שחכתי אין דתות< וכן הלאה
וכן הלאה ואולי צריך שני ראשי ממשלה?
כתוב תגובה ל- איציק משפריציק
27
ביבי-אדמה חרוכה
  מצפוניסט   24/11/03 09:27
כל מה שמעניין את ביבי הוא הרס ההסתדרות והענקת חסדים למעמד העליון. מעמד הביניים והתחתון אינם קיימים עבורו. הוא לכן יקדם כל הצעת חוק שתטיל את מרות המדינה על מגזר העובדים מבלי לאפשר להם מחאה צודקת. זהו שלב נוסף בדרכו רבת השנים להרוס כל חלקה טובה.
מתי העם הזה יתעורר ויצא לרחובות???
עד מתי אפשר יהיה לסבול את השחצנות הזו???
מתי נבין שביבי טוב לאמריקה אבל לבטח לא לישראל???
כתוב תגובה ל- מצפוניסט
28
אל תתנו לעמיר פרץ לבלבל אתכם!
  דוד של רונית   24/11/03 09:28
כלכלת מדינת ישראל נמצאת בשנים האחרונות במצבה השפל ביותר מאז תקופת הצנע, ביבי ומשרד האוצר יודעים מה שכל מומחה לכלכלה יודע היום, אם לא נעשה עכשיו רפורמות כואבות ונקצץ בבשר החי יקרה לנו מה שקרה בארגנטינה והכסף שלנו לא יהיה שווה יותר כלום, כל תוכניות החיסכון שלנו יהיו שוות לאתם יודעים מה...
אז שלא ינסו אנשי ההסתדרות בעלי הדירות והג'ובים המנופחים לבלבל אותנו, ביבי יודע מה הוא חייב לעשות בשביל שאנחנו נשרוד ואף אחד לא יעצור אותו!
כתוב תגובה ל- דוד של רונית
29
חוסר אחריות מכל חור וסדק
  דני מהצפון   24/11/03 09:28
ההסתדרות מגלה חוסר אחריות בשביתות הפרעיות. האוצר מגלה חוסר אחריות בניסיונות חקיקה אנטי-דמוקרטית. כנראה שלא מבינים שלא ניתן לקיים בכוח ובכוחניות לא מדינה ולא חברה. מה שקורה פה זה התגשמות החלום ההמתוק של משנאי ישראל לדורותיהם, מלחמת יהודים ביהודים והרס כל חלקה טובה - כשכל הכוונות טובות והן סוללות בבטחה את האוטוסטרדה המהירה לגיהנום. השאלה הגדולה והמתבקשת היא איפה הציבור שעבורו ואצלו עובדים המנהיגים למיניהם ושהפכו לנטל ולגורם פוגעני בעם-מעסיקם.
כתוב תגובה ל- דני מהצפון
30
פרס זה הרס הדמוקרטיה
  Sharon   24/11/03 09:50
כתוב תגובה ל- Sharon
31
מוסר עבודה
  זהבה   24/11/03 09:50
לדעתי מוסר העבודה בארץ וההתיחסות למקום העבודה שואף לאפס
אם אנשים היו דואגים למקום העבודה שלהם
הם לא היו גורמים עוול לעשרות אנשים חפים מפשע,
לכן צריך לפטר כל מי ששובת בצורה לא מוסרית, ולהפסיק להסתתר מאחורי ועדים
חזקים שנתמכים עי ההסתדרות(אוכלי חינם)
הגיע הזמן באמת להפריט את כל החברות ולהקים אירגונים מקצועיים ולא פוליטיים.
אולי הם האמת יגנו על כלל העובדים ולא רק על החזקים.
יש לי תחושה שאנחנו עדיין בגונגל החזקים שורדים.
כתוב תגובה ל- זהבה
32
מדינת משטרה
  גבש   24/11/03 09:55
כאשר יגורנו בא.
מה השלב הבא? כל המתנגד לממשלה ילך לכלא? שביתה = התנגדות לממשלה דינה כלא ,דיבור כנגד הממשלה דינו כלא ?
לי משום מה זה מזכיר את המשטרים הקומוניסטיים האפלים ביותר שלא לדבר על מדינה מסויימת באירופה בשנת 1936 .
כתוב תגובה ל- גבש
33
לוגיקה
  אופיר   24/11/03 09:57
האוצר מציע כי העובדים יחליטו על זכות השביתה ולא ניבחריהן במקרה זה ההסתדרות והועדים-
באותו היגיון לוגי על תושבי המדינה לקבל החלטות בכל הנוגע לניהול ענייני המדינה : כלכלה ביטחון וכן הלאה ולא קומץ נבחרים היושבים בממשלה וראה איזה פלא גם הם מונעים משיקולים פוליטים...
כתוב תגובה ל- אופיר
34
זכות השביתה בידי הרוב ?
  אריאל א   24/11/03 09:58
לא ברור לי מדוע "החוק המוצע, שהמגישה המקורית שלו היתה חברת הכנסת רוחמה אברהם מהליכוד, יחייב, בין היתר, רוב של 45% מהעובדים לצורך קיום שביתה."
ממתי 45% זה רוב? מדוע לא 51% או אפילו יותר
כתוב תגובה ל- אריאל א
35
בחקיקה משיגים ה-כ-ל
  מישהו   24/11/03 10:03
היום זה הלאמת קרנות הפנסיה הותיקות של ההסתדרות. מחר אם המצב ימשיך להיות קשה...ביבי יכול בחקיקה להלאים את חשבונות הבנק של כולכם...תתעוררו!!!
כתוב תגובה ל- מישהו
36
ביבי צודק - כל הכבוד !!!
  גדעון ש.   24/11/03 10:09
לבטל את השביתות
לאסור את השובתים
לקצץ את משכורתם
לפרק את המונופולים
להפריט את כל החברות הממשלתיות
כתוב תגובה ל- גדעון ש.
37
גיחוך
  סטלין   24/11/03 10:12
לצערי מערך ההסברה של האוצר מבריק ( לדוגמא עיצומים בנמל התעופה מתורגמים מיד להצעת חוק מיידית של האוצר לשלילת זכות השביתה)ושל ההסתדרות כושל.
חבל שההסתדרות לא מציגה 90 אחוז ממשכורות עובדי המיגזר הציבורי ונותנת לציבור להבין כי לרוב עובדי מגזר זה משכורות הנעות סביב השכר הממוצע במשק ורק לכ 10 אחוז לערך משכורות מנופחות.

לדעתי על ההסתדרות להציע אף היא הצעת חוק נגדית - כל החלטה בממשלה יש צורך בקבלת רוב של 45 אחוז מאזרחי המדינה -

דמוקרטיה ביבי פועלת לשני הכיוונים להזכירך הממשלה ןהכנסת ניבחרים ע"י העם ובשביל להיות פה לעם כנ"ל גם הועדים ובראשם ההסתדרות

הצעתך לעשות משאל עובדים מגוחכת ואינה ישימה במציאות של חיינו.

כתוב תגובה ל- סטלין
38
החוק חיוני למשק - פרס דמגוג
  "מושחתים נמאסתם!"   24/11/03 10:14
לנוכח האנדרלמוסיה שיוצר פרץ וחבריו מהועדים היותר חזקים והיותר שבעים שבמשק רוב הציבור סבור שהמצב לא יכול להמשך כך.
פרס, אתה דמגוג. אין זה סוף הדמוקרטיה אם קומץ עובדים שבעים, היושבים בנקודה אסטרטגית ורגישה לא יוכלו להשבית את הברז עליו הם ממונים, למורת רוחם של כל האזרחים האחרים! להפך, נוהג זה הוא פסול ומנוגד לעקרונות הדמוקרטיה, אדון פרס, אתה ומפלגתך לא ראויים לקבל את רסן השלטון בשל עמדתך זו. האם זה דמוקרטי שקומץ עובדים שלא מרוצים מאיזה דבר, יגרום נזק לכלכלת המדינה כולה או ישבש את חייו של ציבור גדול אחר? לא ולא אדון פרס! אם זה לא טימטום אז מה זה? אלמלא פרושם המעוות של פרץ וחבריו למה שקרוי "זכות השביתה", לא היתה עולה הצעה כזו. הם הביאו את זה על עצמם ואין להם על מה להלין.
כתוב תגובה ל- "מושחתים נמאסתם!"
39
פרס הגאון - ענה לי על זה
  עמוס   24/11/03 10:21
תגיד לי מר פרס, באיזה מדינה בעולם אתה מכיר שעושים כל כך הרבה שביתות ? אתה בטח יכול לענות על השאלה הזאת, שכן עשית הרבה טיסות לחו"ל על חשבון המדינה.
כתוב תגובה ל- עמוס
40
פרץ מבייש את העובדים
  עובד מדינה   24/11/03 10:24
אני עובד מדינה, ואני מתבייש שפרץ משתמש בכוחו ועריצותו (וגם של הועדים) למטרות פוליטיות, לטובת מפלגתו שלו (והצטרפותו למפלגת העבודה) וקידומו האישי ועסקיו.
פרץ לא המנהיג שלי!
כתוב תגובה ל- עובד מדינה
41
ת'אצריזם
  האנגלי   24/11/03 10:28
כאשר נתניהו לקח על עצמו לבצע רפורמות, הוא לקח את מודל ת'אצר. ת'אצר שברה את האיגודים הבריטים המיליטאנטים ומאז טוב יותר למדינה ולפועלים. אך כהרגלו, ביבי מאמץ את החלק שבו הוא מעונין בתורה וחלק אחר מזניח. החוק בבריטניה קובע כי יש צורך ברוב. אינני מבין מהוא רוב של 45% . זאת גישה הרבה יותר דמוקראטית מהדרך הקיימת כיום בו קבוצה קטנה מחליטה עבור העובדים. זה גם לא מאפשר שביטה כללית אשר תשבית את המדינה אלה שביטה רלונתית של עובדים הנלחמים על זכותם. אבל, בתקופת ת'אצר המשק הבריטי פרח, ואילו המשק הישראלי הוא במצב שונה לגמרי.
כתוב תגובה ל- האנגלי
42
פרס אני מרבה להסכים איתך לאחרונה
  אנו כי   24/11/03 10:37
מליכודניק שניכשל בבחירת השלטון הנכון
מספיק פעמים כדי להפיק לקח בפעם הקרובה
כתוב תגובה ל- אנו כי
43
צריך לכתוב: היו"ר הזמני של מפלגת
  העבודה, היו"ר הזמני   24/11/03 10:41
כתוב תגובה ל- העבודה, היו"ר הזמני
44
או מוטב: היו"ר הזמני של מפלגת
  העבודה הזמנית   24/11/03 10:42
כתוב תגובה ל- העבודה הזמנית
45
דיקטטורה שלטון עריצות
  אנו כי   24/11/03 10:43
הילדים בישראל משוועים לסנדיץ כמו של אבנר נתניהו.
הנשים בישראל החד ורב הוריות מבקשות שכר כמו לגברת שיטרית
והגברים בישראל הרב וחד הורים מבקשים פנסיות כמו ל"נבחרי העם ושותפיהם בקליקה
ליכודניק כבר לא אהיה.
כתוב תגובה ל- אנו כי
46
נסיון לדכוי התנגדות (ראה תגובה 15!)
  ישראלי1   24/11/03 10:44
כתוב תגובה ל- ישראלי1
47
שביתה פוליטית
  משה גר   24/11/03 10:47
הקץ להפקרות.
גם בבריטניה מחייבים הצבעת העובדים לקיים שביתה.
העבודה תומכת בסחטנים.
כתוב תגובה ל- משה גר
48
ביבי רוצה עבדים - לא עובדים
  אורנית   24/11/03 10:47
ביבי והפודל שטרית רוצים שנעבוד בשכר מינינמום, לא נשבות לעולם שהחברים המליונרים שלהם רק ירוויחו ונעשה כל מה שאומרים לנו וכמובן נמשיך להצביע בשבילם.
הבעייה היא שמרבית האזרחים רואים את הרגע- מסכנים לא יכולים להמריא או לנחות- תתעוררו - הפנסיות של כולם נפגעות, מצפים גם מכם שתהיו עבדים...
קומו ותשבתו גם אם, אנחנו מליונים ביביון רק אחד..
ואתה שטרית - עליך נאמר וישמן ישורון ויבעט- שכחת מי אתה ומאיפה באת.
כתוב תגובה ל- אורנית
49
מר פרס
  מרינה   24/11/03 10:48
מר פרס הנכבד, אתה צודק בעיקרון, אבל מה לעשות שאני אזרחית בלי "פנסיה" (כמו עוד המון יוצאי הייטק), סובלת כבר נורא מהשביתה של עובדי הציבור על גבי, אותנו במקומות העבודה הפרטיים לא מפנקים כל כך, לא התרגשו כשפיטרו אותנו, כולם הבינו שזה "צורך כלכלי", אז אנחנו קצת מבולבלים מהצורך להזדהות עם השובתים.
מצד שני אנחנו לא בדיוק מזדהים עם ביבי ומרעיו. אז אולי תציע מה עושים?
כתוב תגובה ל- מרינה
50
חוק דרקוני
  shari   24/11/03 10:52
לא יאומן איזו ממשלת זדון יש לנו. כרגיל נתניהו מוצא אוייב. הפעם האוייב הוא העובדים וכמובן גם המובטלים. בעיניו אנחנו רק נטל שגורם לכלכלה ליפול. הוא אינו מבין שהוא זה שגורם למצב הנורא. הוא מנסה ליצור כאן ארה"ב. שם יש עניים שלאף אחד לא אכפת מהם וזאת גם הסיבה לפשע הרב שיש שם. מה הוא רוצה, שנתאבד? הוא מאשים את האמהות החד הוריות שאינן רוצות לעבוד כשאינו עושה דבר כדי שיהיו עוד משרות ומקומות עבודה. הוא מאשים את העובדים בשביתות כשהוא גוזר גזירות אנטי דמוקרטיות ובלתי אנושיות. והנורא מכל הוא שהוא פוגע בעיקר באלו שבחרו בו ובמפלגתו. הוא יגרום לעלייה בפשע ולאנרכייה.
כתוב תגובה ל- shari
51
ניתן לעם להחליט גם בענינך- ליכודניק
  שיק1   24/11/03 10:55
אדוני השר, אלהים יש רק אחד וזה בטוח לא אתה, האם כל החלטה שלכם, למשל זו שאתם רוצים להעביר תעבירו להחלטת העם ולא למנהיגיהם? זו ממש חוצפה!! את מנהיגים אלו נבחרו על ידי העובדים ליצגם כמו שאתה נבחרת על ידי העם להחליט עבורו, אתה דיקטטור וככזה יזכרו אותך ביום הבחירות הבא
כתוב תגובה ל- שיק1
מילים כדורבנות
  יוסי ש.   24/11/03 12:16
כתוב תגובה ל- יוסי ש.
מה נורא?
  זלמן   24/11/03 12:28
מה "הכי נורא שהוא פוגע בבוחריו"? אם הם היו מספיק "בלתי נבונים" לבחור בו, מגיע להם (אבל לא לנפגעים האחרים).
כתוב תגובה ל- זלמן
52
סוף לאנרכיה!
  קטיף8   24/11/03 10:55
כל הכבוד לביבי.
די עם האנרכיה הבולשביקית!
כתוב תגובה ל- קטיף8
53
שיטרית
  מירי   24/11/03 10:56
מר שיטרית הנכבד,
הפעם נראה לי שככל שתדבר פחות ,יסתדרו עניינים יותר מהר. מה קרה לך? היית פעם אמין ועכשיו, לצערי, לא.
כתוב תגובה ל- מירי
54
60 יום
  מירי-13   24/11/03 11:01
60 יום זה ממש מגוחך, זה כמו שיגידו לחולה , חכה קצת, עוד 60 יום נרפא אותך.
מי המציא את הרעיון המצחיק הזה?
כתוב תגובה ל- מירי-13
55
שטרית - שר המחמד במשרד האוצר
  ארנסט   24/11/03 11:08
כל פעם שאני רואה את השר שטרית מדבר, אני המום מעזות המצח והחוצפה - משלם המסים מממן כל שנה יותר משלושה מליון ש"ח, עלות משרתו הפוליטית של השר שטרית(שר נוסף במשרד האוצר...). והוא עוד מעז להטיף לנו מוסר עבודה !
כתוב תגובה ל- ארנסט
56
חוק נגד שביתה
  נומיס   24/11/03 11:09
זה התחלה של סוף הדמוקרטיה
כתוב תגובה ל- נומיס
57
רוחמה אברהם - המגישה המקורית
  יערית   24/11/03 11:12
מחזיקת הדגל של ביבי - למדה אצלו את המקצוע - איך להתעלל בעם הזה, איך לשלול ממנו גם את האפשרות הלגיטימית בכל מדינה דמוקרטית - למחות על עוול שאנשים כמו הבוס שלה לשעבר (או שמא גם היום...) גורמים לנו.
אז מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה רוחמה? המחליפה של ביבי? ראש הממשלה הבא? הדיקטטור התורן הבא?
אולי כדאי שתחפשי מודלים טובים יותר לחיקוי, כי המודל שבחרת לא הצליח במיוחד בפעם שעברה והוא לא מצליח גם עכשיו. וכשהוא יעוף גם את תעופי, אבל אותך אף אחד לא יזכור.
כתוב תגובה ל- יערית
58
ביבי = סטלין
  ד   24/11/03 11:12
כתוב תגובה ל- ד
59
כל הכבוד לביבי הגיע הזמן
  דמוקרטיה אנרכיה   24/11/03 11:17
ביבי כל הכבוד כחברת הסתדרות עם שלושים שנות וותק הנזסאית מחשבים במקצועי אני משתכרת -כ 5000 ש"ח בחודש כאשר אני שומעת על משכורות של צעירים עם וותק של מעט שנים ומשכורות של 40 ו 50 אלף שקל ויותר מה קרה מהיכן הכסף ולמה שלא יהיו הפסדים וגרעונות הקץ לשחיטות ההסתדרותית. ולכל יפה הנפש הםולטיים והמינויים ההסתדרותיים הפוטיים. שהכל יהפוך להיות פרטי ונראה כמה הם שווים באמת.
כתוב תגובה ל- דמוקרטיה אנרכיה
60
פרץ והואקום
  אריה1   24/11/03 11:21
האם אתם באמת חושבים שפרץ מחליט הכל?
האם הוא חי בואקום.
אי אפשר לטעון מצד אחד שהוא מחליט הכל ומצד שני שהועדים הגדולים מכתיבים לו.
פרץ הוא אמנם המנהיג, וטוב שיש אחד, גם אם הוא מוצא חן בעיני כולם, אבל הוא לא הפוסק היחיד.

אם תקשיבו טוב, אפילו תראו שחלק מדבריו הגיוניים, למרות הנטייה המובחנת והברורה שלו לכיוון הנהליסטי.
חשבו - מה הייתם אתם עושים??

האם תרצו שייצג אתם ראש ממשלה חלש, האם עורך הדין שלכם הוא רכיכה חסרת עמוד שדרה?

עמיר פרץ הוא בן אדם, לפחות. דבר שבפירוש אי אפשר לאמר על פוליטיקאים מסויימים.
שביתה, כמו מלחמה, היא כשלון הפוליטיקה, ומטב יבחנו עצמם הפוליטיקאים לפני שייסרו אותנו בשוטים ויגבילו את החרויות שלנו, בגלל כשלונם האישי!!!
כתוב תגובה ל- אריה1
61
סוף לשליטה טוטליטרית של הועדים!
  עובד בתעשיה   24/11/03 11:24
כל מי שעובד בתעשיה יודע כי הועד משליט טרור ואיומים כנגד כל מי שאינו מסכים איתו.ואין פוצה פה.מקום עבודה, בנהגים הקיימים היום כפי שהשתרשו בהנהגת מועצת הפועלים המקומית-קרי ההסתדרות-הוא מקום שבו רשע ועצלן/בטלן וטוב לו, ואילו העובד החיובי בעל המוטיבציה ובעל משמעת עצמית, נאלץ לכפוף את ראשו נוכח אינטרסים אישיים ,של כבוד ונפיחות עצמית של הועד, בגיבוי מלא של ההסתדרות.
כדאי שאיש תקשורת/עיתונאי רציני יעבוד תקופה כפועל במפעל-אנונימית-ואז יהיה לו הרבה מה לדווח על שלטון "הדמוקרטיה".
כתוב תגובה ל- עובד בתעשיה
תגובה לאריה
  דוד קק   24/11/03 12:42
אתה פשוט לא קורא עיתונים עושה הכללות ויש לך טינה היסטורית והיסטרית לועדים. ברור שתוספות שכר שהם השיגו לך חטפתה בשקיקה ואתה לא מוותר, תסתכל מילימטר קדימה ותראה מה עושה לך הדיקטטור הגדול.
לטובתך תחשוב קצת.
כתוב תגובה ל- דוד קק
62
חיסול הדמוקרטיה
  xxx   24/11/03 11:24
לאחר חוק ביבי בנושא השביתות חוק למשטר
צבאי וחיסול כל מתנגדי השלטון.
העם צריך לפתוח עינים פן היה מאוחר
כתוב תגובה ל- xxx
63
אזרחים כבני ערובה של מפיה הסתדרותית
  ליליאנה   24/11/03 11:29
האם זה דמוקרטי שמיעוט קטן בעל זכויות יתר מתעלל בקביעות באזרחי המדינה ושולל מהם שרותים בסיסיים שמגיעים להם בזכות ו לא בחסד? אהם זה דמוקרטי שעובד מדינה שלא כשיר לתפקידו ממשיך לתפוס את המשרה רק משום שהתקבל פעם לפני עשרים שנה לעבודה במשרד ממשלתי? האם זה דמוקרטי
שעסקן אחד בעל אמביציות פוליטיות ברורות
מנצל אותנו לקידום מעמדו בחוגים מסוימים?
כתוב תגובה ל- ליליאנה
מי הדיקטטור
  דוד קק   24/11/03 12:45
תבואי בטענות למי שגרם לשביטה ולא למי שמתגונן
כתוב תגובה ל- דוד קק
64
שטרית
  ארנסט   24/11/03 11:43
משלם המסים הישראלי מממן את עלות משרת הצ'ופר של השר שטרית (שר נוסף במשרד האוצר...), ולו יש את עזות המצח להטיף לנו מוסר עבודה
כתוב תגובה ל- ארנסט
65
השביתות המטופשות ומיותרות במשק
  שעיה זילברמן   24/11/03 11:55
שמעון פרס טוען שזה יהיה הרס הדמוקרטיה.
האם אין משמעות דמוקרטיה שלטון הרוב?

במקרים אלה של השבתות מסיביות ע"י מיעוט קטן של עובדים יחסית למספר תושבי המדינה - והן של ראשי ועדים שהם מיעוט שבמיעוט - האין זה שלטון דיקטטורי במסווה דמוקרטי? האמנם השבתות אלה אינן מובילות לאנרכיה?

כיצד ניתן להצדיק את הסבל הנגרם לכל התושבים והנזק הכלכלי והתדמיתי למדינה בכדי להגן על מגזר צבורי אטום?

יש לנקוט בשובתים באותו אמצעי שהנשיא רייגן השתמש בו בעת שביתת פקחי התעופה לפני כעשרים שנה - פיטורים והצבת פקחים צבאיים. הספור הסתיים תוך מספר ימים!

לא ייתכן שהמגזר העסקי והתעשייתי שעל גביו רוכב המגזר הצבורי השמן - לא יוכל לתבוע אישית את כל המארגנים על הנזקים שהם גורמים!

יש להפסיק לרומם את "זכות השביתה" ובמקומה להציב את זכות התושבים לחיים נורמליים!
כתוב תגובה ל- שעיה זילברמן
66
ביבי=תאצ'ר
  יא-יא   24/11/03 11:58
ביבי רוצה להיות תאצ'ר? אז עד הסוף לא ללמוד רק את החלק הקל ולבצע, אלא את כל השיטה, תן למשק לשגשג כמו בתקופת תאצ'ר באנגליה ולא לינבול ולההרס מרגע לרגע.
כתוב תגובה ל- יא-יא
שעייה כל הכבוד!!!
  חבצלת   24/11/03 12:33
שעייה מיציתה בקצרה ולענין את מה שאנחנו מרגישים וכואבים. צריך להפסיק ולתמיד את השתוללות הוועדים...
כתוב תגובה ל- חבצלת
67
נמאס מהפרזיטים,מוצצי הקופה הציבורית
  שמואל 111   24/11/03 12:02
אינני חייב לפרנס את ועד העובדים של חברת החשמל והנמלים.
כפי שחברות הסלולר הורידו השומן של בזק, כך יורידו את כל העלוקות שנצמדו לעטיני התקציב הציבורי
כתוב תגובה ל- שמואל 111
צודק: קצר וקולע
  שכולם יקראו   24/11/03 12:38
...
כתוב תגובה ל- שכולם יקראו
נמאס
  דודו גכ   24/11/03 12:44
נמאס מהטפשות שלך
כתוב תגובה ל- דודו גכ
68
חוליגנים
  גולדווין   24/11/03 12:09
קבוצה של בריונים השתלטה על רכוש ששייך למדינה, נאבקת בכל דרך אפשרית ורק כדי לא לשחרר זאת מיידהם.
הם השטלתו על "רשות הנמלים", "משרדי ממשלה", "בזק", "בתי הזיקוק", "חברת החשמל" "רשות שדות התעופה" ועוד ועוד...
הם מחליטים על גובה משכורתם, מצרפים בני משפחה וחברים לעבודה ונוהגים כבתוך שלהם, שלא תהיה הפרטה ושהמונופול ההורס ישרוד... מטעים את הציבור בשקרים (כאילו שפוגעים בפנסיה ושרוצים להשקיע חסכונותהם בבורסה...). קבוצת ביריונים זו בהנהגתו של פרץ, שהוא לדעתי "עוכר ישראל" השתמשו באמצעים, אומנם חוקתיים, אבל בציניות רעת לב ובפגיעה קשה וחמורה בכלכלה, בחוסנה ובשמה הטוב של ישראל בשיווקי העולם...
וכל זאת רק שלא להפסיד את כוחם ושליטתם ברכוש המדינה.
הם מנצלים את האפשרות שאף אחד לא יכול לומר להם איך ומה לעשות (הם פשוט שולטים טוטלית...).
אפשר ויכולים לשנות, ורק ע"י חוקים, אחרת הם תמיד יוכלו לנצל בציניות את זכות השביתה.
לא לוותר לביריונים הללו...


כתוב תגובה ל- גולדווין
69
Hooligans
  Goldwin   24/11/03 12:12
קבוצה של בריונים (אבן שושן:אדם אלים המשתמש בכח להשיג את מטרתו...)השתלטה על רכוש של המדינה, נאבקת בכל דרך אפשרית ורק כדי לא לשחרר את האוצרות מידהם.
הם השטלתו על "רשות הנמלים", "בנק ישראל", "בנקים", "משרדי ממשלה", "בזק", "בתי הזיקוק", "חברת החשמל" "רשות שדות התעופה" ועוד ועוד...
הם מחליטים על גובה משכורתם, מצרפים בני משפחה וחברים לחברתם ונוהגים כבתוך שלהם, שלא תהיה הפרטה ושהמונופול ההורס ישרוד... מטעים את הציבור בשקרים (כאילו שפוגעים בפנסיה ושרוצים להשקיע חסכונותהם בבורסה...). קבוצת ביריונים זו בהנהגתו של פרץ, שהוא לדעתי "עוכר ישראל" השתמשו באמצעים, אומנם חוקתיים, אבל בציניות רעת לב ובפגיעה קשה וחמורה בכלכלה, בחוסנה ובשמה הטוב של ישראל בשיווקי העולם...
וכל זאת רק שלא להפסיד את כוחם ושליטתם ברכוש המדינה.
הם מנצלים את האפשרות שאף אחד לא יכול לומר להם איך ומה לעשות (הם פשוט שולטים טוטלית...).
אפשר ויכולים לשנות, ורק ע"י חוקים, אחרת הם תמיד יוכלו לנצל בציניות את זכות השביתה.
לא לוותר לביריונים הללו...


כתוב תגובה ל- Goldwin
הנ"ל העמיד את הדברים על דיוקם
  מומלץ לקרוא!!!!!   24/11/03 13:42
....
כתוב תגובה ל- מומלץ לקרוא!!!!!
70
בלוף העיצומים שטרית הודיע כי לא יאו
  הזוטרים שיפוטרו   24/11/03 12:17
נו מה אתם אומרים ?
לא יאוחדו אגפים . ועכשיו יפסקו העיצומים.
200 בכירים באוצר מיותרים שעולים
1000000000 שקל לציבור ימשיכו וכן ירבו.
את הזוטרים כ 2000 ימשיכו לפטר ובא לציון גועל.
כתוב תגובה ל- הזוטרים שיפוטרו
71
רק אנחנו נהרוס את עצמנו............
  55   24/11/03 12:24
כתוב תגובה ל- 55
72
ביבי ושטרית צודקים
  הסובלת מהעיצומים   24/11/03 12:25
אי אפשר לחשוד בי שאני אוהבת את שר האוצר בינימין נתניהו ואת מאיר שטרית אני שייכת למפלגת העבודה מאז שנולדתי אבל הפעם מר פרץ הגזמת. אתה וכל הועדים של עובדי המדינה אשר אינם מתחשבים בסבלו של האזרח הפשוט שזקוק למשרדים אלה ובמיוחד לבטוח הלאומי וללשכות העבודה. די פרץ תרד כבר מהעץ הגבוה שעליו טפסת הוא עוד מעט יקרוס
כתוב תגובה ל- הסובלת מהעיצומים
העיצומים
  דובב   24/11/03 13:02
גם עמיר פרץ סבור כי השביתה הטובה ביותר היא זו שלא יצאה לדרך כמו כן לגבי עיצומים

יחד עם זאת חשוב שתדעי זה אמצעי הלחץ היחיד והאחרון שנותר לעובדים נגד גזרות שבינם ובין צמיחה במשק אין כל קשר

לנתניהו וחברותו נוצרה הזדמנות פז בדמות מיתון במשק המשמש עילה למהלך פוליטי לשבור את העבודה המאורגנת בישראל

עד היום מרבית הציבור הנהנה ממהלכי נתניהו אינו נמנה עם בוחריו ודווקא הציבור שהכי ניזוק הוא דווקא ציבור הבוחרים המסורתי של נתניהו
כתוב תגובה ל- דובב
73
אלוהים , תעשו כבר משהו...
  יוספזון   24/11/03 12:25
אלוהים אדירים שמישהו יעשה כבר משהו במדינה הזאת, תצילו אותנו מידהם של החוליגנים שהשתלטו לנו על המדינה והורסים אותה, בלי שום רגש ומצפון.
תצילו אותנו מיידהם של הועדים, מיידהם של הבריון פרץ ותוציאו אותנו מכל הבירוקרטיה ההורסנית...
כתוב תגובה ל- יוספזון
74
זכות וחובה שווים
  גרי   24/11/03 12:34
גם שר האוצר ועוזרו יתבקשו אם כך לבקש את אישור הרוב של 45% להעביר חוק
כתוב תגובה ל- גרי
75
מה קורא לכם????
  יוסי ש.   24/11/03 12:37
אתם לא רואים מה קורה פה??

בן 1940 ל1960 (לא זוכר במדויק) נלחמו העובדים בארה"ב בכדי שיוקמו ארגונים - כדוגמת ההסתדרות - אשר מטרתם להגן על זכויות העובדים אשר היו נטולי זכויות.

הרבה אנשים מתו במלחמות אילו, אשר גופים אנטרסנטים השתמשו בכל אמצעי לביטולו, לגיטמי ולאו.

כל הזכויות שלכם כעובדים, עולות למשק ולמעסיקים הרבה מאוד כסף, אם זה חפשים, נופשים, פצויים ועוד. הרבה גורמים במשק ישמחו אם תאבדו זכויות אלו, שהרי ברור הוצאות בעבור עובד זהו ההוצאה הגדולה ביותר לכל עסק.

ביבי, למי שלא רואה, משתמש בדיוק באותה השיטה של היטלר. הוא משתמש בדמוקרטיה על מנת לחוקק חוקים בילתי דמוקרטיים. נכון שהיטלר בדרך דמוקרטית הצליח לבטל את הדמוקרטיה כלל, אבל הכל מתחיל בצעדים "קטנים" תוך שכנוע האזרח הקטן כי צעד לא דמוקרטי זה "מוצדק" על מנת להגן עלינו.

נכון שהשביתה פוגעת בנו, אין ספק לגבי זה, מי כמוני הרגיש את זה על בשרו. מאידך, זהו כלי הנשק היחידי שיש לנו כעובדים כנגד גזרות הממשלה.

אני לא מבין משהו אחד, כייצד זה שאתם מעדיפים לבוא בטענות לשביתה כנגד פרץ שליחכם, שמייצג את האנטרסים שלכם כנגד ביבי, ולא לביבי אשר שולח בהתנסאות יתרה את נציגי ההסתדרות בכל פגישה, כלעומת שבאו.

כתוב תגובה ל- יוסי ש.
76
הגיע הזמן!!
  נתןב   24/11/03 12:38
ולפרס נאמר - אל תהיה פופוליסט כשאתה לא צריך לשאת באחריות לאנרכיה שהחבר שלך עמיר פרץ גורם למשק. יש גבול גם לציניות שלך.
כתוב תגובה ל- נתןב
77
שביתה + אקט לא דמוקרטי בעליל
  ר. לוי, עו"ד   24/11/03 12:41
משום מה, טעות רווחת בציבור, כביכול זכות השביתה אמורה להיות זכות יסוד דמוקרטית. אולם עיון מדוקדק בשימוש בנשק השביתה ובמבנה המדינה הדמוקרטית, מלמד, כי המדובר בצעד אנטי דמוקרטי מובהק ביותר.
נשק השביתה, כפי שמשתמשת בה ההסתדרות מזה שנים רבות במדינת ישראל, נעשה באופן בלתי אחראי, ללא הגבלת זמן, לתקופות ממושכות ותדירות, המשתקות את המשק, וגורמת נזק אדיר ובלתי הפיך לאזרחי המדינה.
לשון אחרת, לא מדובר במחאה גרידא המופנית כלפי צעדי הממשלה, אלא למעשה ב"זכות וטו" שאין לה כל בסיס בחוק ובמבנה הדמוקרטי שנטלו לעצמם ארגוני עובדים, שלא נבחרו מעולם ע"י כלל הציבור לנהל את המדינה, ואף הם נוגעים בדבר.
כל עוד הדברים חורגים מזכות המחאה ו/או חופש הביטוי, שכן לא מדובר בשביתות מוגבלות ו/או קצרות שננקטות בזהירות ובקפידה, אלא מדובר באקט בלתי דמוקרטי לחלוטין, על-פיו "כל דאלים גבר",
בנסיבות אלה בדין ובצדק יש להגביל זזכות השביתה, ככל זכות יסודית וחשובה אשר תהיה, יש לאזנה, להגבילה ולצמצמה, על מנת שלא תפגע בזכויות אחרות של הציבור, חשובות לא פחות, לניהול אורח חיים תקין ודמוקרטי.
אין צריך לומר, גם כי שימוש בנשק השביתה, ככלי ניגוח פוליטי, במיוחד כאשר האדם העומד בראש ההסתדרות ניצב, בצד השני של המתרס הפוליטי, הינו פסול מעיקרו, וגם מסיבה זו, יש להגביל באופן סביר זכות השביתה.
אכן יפה שעה אחת קודם, ויש להצטער על כך, כי הליך חקיקה דומה לא ננקט לפני שנים רבות. ציבורים רבים, עיתונאים וכלי תקשורת, מזה עשורים מתייחסים בטעות כ"מצוות אנשים מלומדה" לזכות השביתה, כאל אחת הזכויות הדמוקרטיות הראשונות במעלה, בלא שיעצרו מס' רגעים לתת את הדעת לעומקה של הסוגיה.
האם מתן זכות וטו דה-פקטו, שניטלת
לא מכח דבר חקיקה כלשהו, אלא פשוט מכח -הכח, ע"י ארגונים נוגעים בדבר, שמעולם לא נבחרו ולא הוסמכו לקבוע מדיניות כלכלית, מתיישבת עם עקרונות הדמוקרטיה???
הייתי עונה על כך- בשלילה רבתי, זכות השביתה צריכה לחזור לממדיה הטבעיים, והיא צריכה להיות שקולה לזכות המחאה, חופש הביטוי וחופש הדיבור.
זכותו של הפרט לבקר ואף לעשות כן בחריפות, התנהגות המדינה, האם הדבר מקנה לו זכות לסכל המדיניות בכח? - ודאי שלא.
ובכן, מה ההבדל בין עובד לכל אזרח, שמתנגד לפעולת הממשלה, מטעמים פוליטיים, עניינם ואחרים?
מעתה אמור, יש לברך על כל יוזמת חקיקה, שלא מחד גיסא, תותיר את זכות השביתה על
כנה, ומאידך גיסא, תדאג, כי היקפה של זכות השביתה, לא יחרוג, מרמה של הפגנת מחאה גרידא, כלפי מדיניות הממשלה, ולא יגלוש למחוזות הפראיים, אותם ידענו ואנו יודעם בימים אלה מזה שנים רבות.
בסופו של יום, לכשתבצע הממשלה הנבחרת את מדיניותה הכלכלית, והציבור ישפוט ויבחן פעולותיה ותוצאותיה, לרבות למחאת הציבור, בין באמצעות כלי-התקשורת, הפגנות, ושביתות מדודות וקצרות, המבטאות איתות ומחאה בלבד, הרי שביום הבוחר, הציבו רהוא שיכריע לשבט ולחסד, באשר למדיניות שננקטה ע"י הממשלה.
כתוב תגובה ל- ר. לוי, עו"ד
כדי שתכתוב מכתב ללקוח או תחתום על
  יוסי,הנגב   24/11/03 15:20
הצהרה,אתה לוקח משכורת שבועית שלו.
על מה אתה מדבר בכלל?
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
78
שטרית
  האופטימיסט   24/11/03 12:43
ואם כל העובדים אכן רוצים לשבות
מה תגיד אחר-כך?
כתוב תגובה ל- האופטימיסט
79
נתניהו
  T,H   24/11/03 12:53
נתניהו מתאים לשילטון של סאדם
כתוב תגובה ל- T,H
80
ביבי רוצה לעשות את מה שעשו בגרמניה
  דב מקרית גת   24/11/03 12:57
בחודש מאי 1933, ביטל אדולף היטלר, במסגרת מדיניותו לביסוס המשטר הטוטליטרי בגרמניה, את האיגודים המקצועיים. נאסר על כל שביתה או הפגנה.
נכון שלפעמים זה מעצבן שאין טיסות או משרד הפנים סגור. אך תחשבו למה זה עלול להוביל. לסתימת פיות.
כתוב תגובה ל- דב מקרית גת
אתה טועה
  didi   24/11/03 13:37
היטלר חיפם את היהודים.
אין מה לשבות.
כתוב תגובה ל- didi
דב מ-92 בדרך כלל התגובות שלי נימוסי
  לכן קבל את   24/11/03 14:45
התגובה המתונה ביותר האפשרית לדבריך -
אם אתה לא מטומטם אז אתה הרבה יותר מסוכן
כתוב תגובה ל- לכן קבל את
81
הגיע זמן
  אלוש   24/11/03 12:59
זו שנה חמישית ששופטים-מאריכים את חופשת ראש השנה ואף אחד לא יודע למה שופטים!
וגם פרס לא שווה כלום
כתוב תגובה ל- אלוש
82
רק ביבי יחסל את המונופולים
  רק ביבי יחסל את המונ   24/11/03 13:01
רק ביבי יחסל את המונופולים
כתוב תגובה ל- רק ביבי יחסל את המונ
83
קדימה מאיר שיטרית היגיע הזמן
  elien   24/11/03 13:04
היה צריך לעשות את זה לפני חמישים שנה כאשר מפאי ההסטורית שלטה במדינה
הקימה את ההיסתדרות. מבחינת הגולם קם על יצרו.
כתוב תגובה ל- elien
84
שביתות של ההסתדרות מזיקות יותר .
  didi   24/11/03 13:08
אנחנו במלחמה אנשים נהרגים המדינה
סובלת .אנשים רעבים ללחם .

אמיר פרץ אינו מתפשר הו דואג רק לחזקים

הו מפיונר הו לא מסתקל קדימה .הו לא דואג לעובדים המסקנים .

כל הכבוד ל ביבי תמשיך בדרך הזו .
יש הרבה אוכלי חינם .....

כתוב תגובה ל- didi
85
חוק
  שבורה   24/11/03 13:22
מה דרקוני מר פרס, מה דרקוני, לא חושב שמספיק כבר עם השטויות שלכם, לא מספיק 55 שנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- שבורה
86
ככה משתוללים בדמוקרטיה???
  אתוש   24/11/03 13:49
לעם, שמנצל דמוקרטיה בצורה פושעת שכזו, בלי שום התחשבות בציבור ובמצב המדינה, שרק הכיס חשוב לו וחשבון הבנק שלו הוא הדרך המובילה, לעם כזה מגיעה דיקטטורה!!!!!!!!!!אם העם לא מבין או שמתחמק מאחריות על הקולקטיב, הוא חייב ברב-חובל, ושמצידי, שיהיה הדיקטטור החזק ביותר, רק שיהיה פה סדר. אולי הגזמתי במעט אך זהו כוון החשיבה שלי.
כתוב תגובה ל- אתוש
87
הדמוקרטיה בסכנה
  ניסןד   24/11/03 13:57
אם ניתן לביבי את האפשרות לחוקק חוק

נגד השביתות.נגיע כאן" לאנרכיה " נלחמנו ובנינו מדינה,לא עבור כמה "משפחות"ונושאי דברם ביבי ושותפיו, שמשאת נפשם להפוך אותנו ל"ארגנטינה" זכרו,אין לו מה להפסיד...הוא יקח את ה"פקלאות"שלו ,וימשיך לתת הרצאות ב50000 דולר.
כתוב תגובה ל- ניסןד
88
נתניהו
  יהודית חיה   24/11/03 14:02
נתניהו לך הביתה.
כתוב תגובה ל- יהודית חיה
89
למי מותר להחריז על שביתה ? מה החוק?
  האם יכול אחד לקבוע?   24/11/03 14:40
שלא אדם אחד יחליט ? אולי כשם שיש חוק צינון יש גם להגדיר את תהליך קבלת ההחלטה בדבר יציאה לשביתה? ואולי ראוי יהיה שמי שיעבור על החוק יהיה צפוי לתת את הדין?
שכות השביתה אינה זכות ליצירת אנרכיה .
יש לבדוק האם העובדים אכן מבינים את נושא השביתה והאם הם תומכים בה. אי אפשר שהועדים יתעלמו מדעתם של העובדים כאילו אין הם בעלי דעה והבנה .
ואולי הגיע הזמן להגביל את משך כהונתם של יו"רים של ועדי עובדים כשם שמוגבלת כהונתם של נושאי משרות ציבוריות אחרות?
כתוב תגובה ל- האם יכול אחד לקבוע?
90
BIBI IS 100% RIGHT
  charlie   24/11/03 14:48
WHAT ABOUT US, WE TAKE ALL THE STUYIOT FROM PERETZ,ENOUGH IS ENOUGH
כתוב תגובה ל- charlie
91
הרסתם את המדינה לפחות יהיה חניה!!!
  אבי ס.   24/11/03 14:52
הרסתם את המדינה כולכם מושחתים
מתנחמים בזה שחניה תיהיה כמו שצריך בימים הקרובים
כתוב תגובה ל- אבי ס.
92
גם בבריטניה היה מצב דומה
  הוא צודק   24/11/03 14:56
ודווקא תחתשלטון הלייבור בשנות השבעים.
כשהשמרנים עלו לשלטון הם חוקקו חוקים שמנעו שביתות פראיות, שביתות הזדהות וכות . כעת כשהלייבור חזר לשלטון הם גילו שהחוקים האלה רק עזרו למדינה ולכלכלה, העובדים בבריטניה חיים יפה. החוקים האלה נחקקו בתגובה למצב דומה מאד למה שקורה היום בישראל. אם האגודים המקצועיים היו מגלים אחריות החוקים האלה היו מיותרים.
כתוב תגובה ל- הוא צודק
93
ביבי גמר את הקריירה
  נל   24/11/03 14:57
ביבי בקצב הזה אין סיכוי שנבחר בך שוב לראשות הממשלה
כתוב תגובה ל- נל
94
הסתדרות
  מייק   24/11/03 15:00
מדינת ישראל נוסדה על פי דפוסים קומוניסטיים וההסתדרות שיקפה את השקפת העולם דאז. עצם קיומו של גוף ארכאי כמו ההסתדרות מצביע על חוסר התפתחות של המדינה ומצד שני גורם לאי התפתחות בעתיד של כלכלת המדינה. חייבים להפריט את ההסתדרות. לפרק אותה מנכסיה ןמכוחה וזאת על פי חוק מדינה שיחוקק לשם כך.שיתוף פעולה בין גורמים פרטיים לעובדים (לא עם ועדי העובדים) יכול להוביל את המשק קדימה.
כתוב תגובה ל- מייק
95
גם בחירות כל 4 שנים זה מוגזם
  חסיד של שר האוצר   24/11/03 15:04
לא רק השביתות הפראיות מפריעות לחיים התקינים פה. גם חופש הביטוי המוגזם וכל קרנבל הבחירות המטופש הזה פעם ב - 4 שנים. לדעתי צריך לתת לשר האוצר לקבוע מה יהיו החדשות ומי תהיה הממשלה פעם בכמה שנים או מתי שיתחשק לו.
כתוב תגובה ל- חסיד של שר האוצר
96
נמאס משלטון המערך המושחת
  מושפל   24/11/03 15:07
ביבי צודק. נמאס ממשלת המערך המושחתת ומשלטון ההסתדרות ההורס את כלכלת המדינה. יאללה, להפיל אותם. הליכוד לשלטון.
כתוב תגובה ל- מושפל
97
האם יש הצדקה לשביתה?
  אדם מהישוב   24/11/03 15:16
אני יכול להבין את השביתה בחלקה
זאת אומרת השביתה מתחלקת למס' נושאים
שבחלקם ביבי צודק ובחלקם הוא עושה נזק אדיר
את העינין של המונופולים והמשכורות הגבוהות צריך להוקיע מהשורש ובזה אין ספק שביבי צודק
אבל השביתה היא לא רק בגלל הרצון של ביבי להפריט היא גם בגלל עוד גזירות שביבי מטיל עלינו ופה אני חושב שהשביתה
מוצדקת כי הם הכוח של האזרחים לעצור כל מיני גזירות כלכליות אם כל אחד ישב עם עצמו ויבחן את המצב יראה כמה ביבי לא רואה את התמונה תיסתכלו כמה עסקים ניזגרים כמו לחמניות אחד אחרי השני ולמה כי אנחנו עובדים למען המדינה ולא למעננו כל הכסף הולך למדינה על כל מיני מיסים מפוקפקים
שיקצצו קודם בממשלה אחרי זה יבואו לעם
הביזבוז בממשלה חוגג על ימין ועל שמאל
יש כסף לממשלה רק הוא לא מנוטב למקומות הנחונים לכן אנחנו העם נושאים בנטל האם זה ניראה לכם צודק אנחנו ניהינו עם שכל אחד דואג לעצמו בילבד ורק מיתלונן על האחרים אם כל העם יתאחד (כמו שקרה בהרבה מדינות בעולם) נגד כל הגזירות הכלכליות אני בטוח שהדברים ישתנו אבל אם זה רק קומץ" של אנשים בהיסתדרות שמנסים לשנות גזירות ברב המיקרים זה נדון לכישלון לצערי הרב
ותחשבו על זה
כתוב תגובה ל- אדם מהישוב
98
נראה את ביבי,שטרית וחכמי האוצר
  יוסי,הנגב   24/11/03 15:18
מפנים את הזבל בעצמם,סוחבים מזוודות ומנקים רחובות,ובשכר מינימום.
אז נראה את גבורתם.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
99
נתניהו יישר כוחך
  zיצחק   24/11/03 17:24
כמה שלא ישמיצו וכמה שלא ירדו לעלבונות אישיים לא יעזור להם.חברים יקרים ברית המועצות נפלה וגם אתם תיפלו.העם נקעה נפשו מהציניות של ההתעללות בו.פרץ (המובל כנראה על ידי החתרן הבלתי נלאה של רבין)זמנך עבר!
כתוב תגובה ל- zיצחק
100
נא להכיר את "הדמוקרטיה " בבית- פרץ
  אהרון   24/11/03 18:48
מכתב גלוי לראש הממשלה, שרים ומנכ"לים בשרות המדינה והשירות הציבורי".
מכובדים,. בהמשך קטע ממכתב (שיעור במינהל הסתדרותי) מבית מדרשו של ח"כ עמיר פרץ ועושי דבורו. (תוכנו מדבר בעד עצמו) מה – שהיה "לגיטימי" בהסתדרות "החדשה", לדעתי "בהחלט רלבנטי וללא ספק אקטואלי, כ(מעילה באמון)לגבי כל אחד מראשי ועדי העובדים העומדים מול החלטות, הכנסת והממשלה. פוגעים בציבור הרחב ממנו הם מקבלים שכרם, ומונעים מחבריהם לעבודה לתת את מלוא השירותים המגיעים מהם בדין. כמופקדים להנהיג ולנהל את השירות הציבורי, אני סבור שזכותכם ואפילו חובתם, לפעול באותה דרך, סגנון, תוכן וסמכות.
(מכתב פיטורין המתייחס לנבחר ציבור (ועובד), ששירת בנאמנות כ 26 שנים בתפקידים שונים בהסתדרות הכללית, לפני שגורש ממשרתו בבושת פנים בשל הצעות החלטה של נבחר ציבור לחבריו במוסד הלגיטימי . "ציטוט הסעיפים החושפים את השיטה . "הנדון : מכתבך לחברי מרכז הסתדרות עובדי המדינה, מיום ...מתוקף תפקידי כנציב כוח אדם בהסתדרות ,הריני לפנות אליך בעניין מכתבך שבנידון כדלקמן: *הובא לידיעתנו מכתבך שבנידון, הכולל הצעת החלטה לישיבת מרכז הסתדרות עובדי המדינה. בהתאם לחוות דעת משפטית שקיבלתי, הצעת ההחלטה המפורטת במכתבך וקריאתך למזכ"ל וכו'לדרוש מהמעסיק להעביר את כספי הניכויים בגין דמי חבר, ישירות להסתדרות עובדי המדינה ולא להסתדרות, מנוגדת לחוקת העבודה, חותרת תחת אושיות ההסתדרות ומהווה מעילה באמון ובתפקיד. מתוקף תפקידך ומעמדך וכעובד הינך חייב לנהוג בנאמנות ובתום לב כלפי מעסיקתך.ההסתדרות. הצעת ההחלטה שנוסחה על ידך מהווה מעילה באמון ובתפקיד באופן כזה שאינך ראוי עוד להמשיך ולכהן בתפקידך. בהתאם ל....הריני להודיעך כי הנך מפוטר לאלתר. ללא זכות להודעה מוקדמת .
כתוב תגובה ל- אהרון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il