|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יוסי,הנגב |
|
29/11/03 21:10
|
|
|
|
מוכן להפיל ממשלתו ,ומדינתו,בעבורו,עם הומלסים?
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי,הנגב
|
|
|
|
2 |
|
|
אא |
|
29/11/03 21:11
|
|
|
|
בגלל הקיצונים שיש בשני הצדדים לא יהיה אף פעם שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
אא
|
|
|
|
3 |
|
|
פונגו |
|
29/11/03 21:14
|
|
|
|
הם לא מעוניינים.הם רוצחים את משתתפי הסכם ז'נבה.עוד מעט,וגם לך לא יהיה עם מי לדבר,כי הם יפחדו לדבר איתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
פונגו
|
|
|
|
|
|
|
חי את המציאות |
|
29/11/03 21:25
|
|
|
|
מה דעתך פונגו על האפשרות שאם אתה צודק אז אין גם לך ולילדך עתיד של שלום במדינת שיראל.
אולי תרים קל תמיכה ביוזמים הפלסטינים המנסים לפתור גם את הבעייה שלך?
|
|
כתוב תגובה ל-
חי את המציאות
|
|
|
|
|
|
|
שוקיק |
|
29/11/03 21:42
|
|
|
|
שלום אף פעם לא היה
אף פעם גם לא יהיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שוקיק
|
|
|
|
4 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:16
|
|
|
|
|
5 |
|
|
מוטי |
|
29/11/03 21:16
|
|
|
|
חייבים לשנות את התוואי, שרון חייב להיות פרגמטי יותר ולהפסיק להיות מובל באף ע"י הימנים הקיצונים. הזמן אינו פועל לטובתינו. גדר טובה ומסיבית עם מספיק סיורים תמנע את הפיגועים, גדר כפי שמתוכננת היום עם תוספת של מאות קילומטרים, תמנע פיקוח נאות על הגדר, ותחמיץ את יעודה. שרון, הגיע הזמן לתת ביטחון לרוב העם ולא להיכנע למתנחלים שלא אכפת להם מבטחון 95% מהעם אלא רק מישום התורה הפוליטית שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי
|
|
|
|
|
|
|
יעקבa |
|
29/11/03 22:16
|
|
|
|
דביל תפסיק לחפש את האשמים אצלינו אולי סוף סוף תבין עם מי יש לך עסק
|
|
כתוב תגובה ל-
יעקבa
|
|
|
|
|
|
|
אמירוס |
|
30/11/03 02:22
|
|
|
|
ליאורה היקרה אנא ממך אל תשלי את עצמך,קודם כל אין לנו להיות חלוקים אחד בשני בכל עניין הזה.
דבר נוסף את תשלי את עצמך ,גברתי בצד הפלסטיני היה דיי ויותר בכדי שתינתן להם ההזדמנות להוכיח! ואני חוזר להוכיח! את רצונם או פעולתם נגד הטרור
ולא... עם כל הכבוד להסכם זה ,אין לסמוך עליו, אז בגלל שהממשלה לא סומכת עליו ובצדק (לא נדבר שהיא בכלל לא מכירה בו ,גם לפי דעתי בצדק) הא עושה את הדברים שהיא עושה כי אין לנו שם עם מי לדבר חוץ מ פקה פקה,את לא רואה מה הם אומרים בחדשות בחו"ל כל הזמן????
תמיד תמיד יינקפו אצבע על ישראל,הם לא יינסו להילחם בתופעה הזאת שניקראת מחבלים אצלהם,לאא!! הם בכלל לא קשורים לזה !,הם מדברים כאילו הם עשו כל דבר אפשרי כנגד הטרור אך למעשה אפילו את הדבר הבסיסי הם לא עושים,למה את חושבת שעראפת עדיין שמה אם יש עם מי לדבר..
אל תשכחי ואל תתני לנאיביות או לתמימות שלנו להרוס את המצב!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אמירוס
|
|
|
|
6 |
|
|
חי את המציאות |
|
29/11/03 21:16
|
|
|
|
לכל אלה שסברו שהפלסטינים "קיבלו הכל" ביוזמת ז'נבה ולא נתנו כלום. בלי ויתורים כואבים לשני הצדדים לא יכון הסדר ביניהם. קיצוניים המאמינים בהכל או לא כלום יש בשני הצדדים. הצבור שלא יתמוך בתהליך ההתפייסות דוגמאת ז'נבה יותיר את הזירה לרצח ההדדי של העמים המונהגים על ידי מוכי הזיות
|
|
כתוב תגובה ל-
חי את המציאות
|
|
|
|
7 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:16
|
|
|
|
|
8 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:17
|
|
|
|
|
9 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:17
|
|
|
|
|
10 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:18
|
|
|
|
|
|
|
|
קורא עברית |
|
29/11/03 21:23
|
|
|
|
גואל ידידי
מציע כי תקרא שוב את המאמר
הוא מיועד לאנשים כמוך שסבורים שיש רק פתרונות קלים ואנשים חלשים. היוזמים הפלסטינים יצטרכו להלחם על ביוזמה בדיוק כמו חבריהם הישראלים. במקום לשאול שאלות קלות תנסה תשובות כואבות
|
|
כתוב תגובה ל-
קורא עברית
|
|
|
|
|
|
|
אילן חטאב |
|
29/11/03 21:44
|
|
|
|
כמו שאצלנו יש את גואל וחביריו מהפיסטנים,אצלם יש את גדודי אל אקצא וחבריהם הקיצוניים
אולי אם תפסיקו להפריע לאמיצים משני הצדדים,יהיה פעם שקט
נו גואל מה אתה אומר?
|
|
כתוב תגובה ל-
אילן חטאב
|
|
|
|
|
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:53
|
|
|
|
|
11 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:19
|
|
|
|
|
12 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:20
|
|
|
|
|
13 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:21
|
|
|
|
|
14 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:22
|
|
|
|
|
15 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:23
|
|
|
|
|
16 |
|
|
שושן |
|
29/11/03 21:24
|
|
|
|
ההסכם קשה לשני הצדדים
מי שמקווה להסכם קל לשני הצדדים הוזה
מי שחושב שלאורך זמן יהיה צד אחד מרוויח ושני מפסיד גם הוא הוזה והמחיר להזיות הוא דם רב
|
|
כתוב תגובה ל-
שושן
|
|
|
|
17 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:25
|
|
|
|
שלום
|
|
כתוב תגובה ל-
גואל
|
|
|
|
18 |
|
|
כ.ב.יפונה |
|
29/11/03 21:26
|
|
|
|
אצלנו הם (יוזמי ז'נבה) בוגדים, משתפי פעולה, חתרנים ואצלם (יוזמי ז'נבה שלהם) אותו דבר בוגדים וכו'. הנה סוף סוף יש משהו משותף בינינו לבינם- הקבוצות הקיצוניות שלנו ושלהם (לא קשה לנחש). האם ניתן לקבוצות קיצוניות אלה להכתיב לרוב האוכלסיה את המשך הטרור והאלימות? תראו איך הם מפחדים מהשלום. יש להביא את ההסכם הסופי בין הצדדים למשאלי עם משני הצדדים. העם הוא שיקבע ולא קבוצות קיצוניות. מספיק סבלנו עד היום.
|
|
כתוב תגובה ל-
כ.ב.יפונה
|
|
|
|
19 |
|
|
הפסימיסט |
|
29/11/03 21:27
|
|
|
|
מה שהיה,זה מהשיהיה!!
|
|
כתוב תגובה ל-
הפסימיסט
|
|
|
|
20 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:27
|
|
|
|
התחתונים .
|
|
כתוב תגובה ל-
גואל
|
|
|
|
|
|
|
קאש |
|
29/11/03 22:29
|
|
|
|
זה מהתורה הקדושה? יא קשקשן!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קאש
|
|
|
|
21 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:28
|
|
|
|
כמו שנאמר "ויחזק ה" את לב פרעה "(עראפת)
|
|
כתוב תגובה ל-
גואל
|
|
|
|
22 |
|
|
סמרטוטים |
|
29/11/03 21:33
|
|
|
|
בילין לא נשאר לך פרטנרים לשלום תעשה עם צלי רשף עם אורי אבנרי ועוד כמה סמרטוטים שמאמינים לפלסטינים.תבינו כבר אין עם מי לדבר סופי.
|
|
כתוב תגובה ל-
סמרטוטים
|
|
|
|
23 |
|
|
מגיב |
|
29/11/03 21:34
|
|
|
|
זה מוכיח לכל מי שאין לו עיניים לראות ,שזה עם מקולל שמחפש אבדון,כי מה עוד היה צריך לתת לנבלות כדי שיירגעו,זאת אומרת שהמאבק שלנו איתם הוא על החיים והמוות,זה גזע ארור שרצוי שימחק מהעולם, אם העולם רוצה שקט ,ואתה ביילין שמתיימר להיות ראש ממשלה בישראל כשאפילו הכלב שלי לא בחר בך ,תשכיל מהמציאות ותבין .אלה שכביכול קיצוניים אצלנו הם פשוט אנשים שקוראים נכון את המציאות,רצית לקלל את המדינה הזו בסוף תהיה מברך ,כי אפילו שבשם עצמך ויתרת על רוב המדינה גם זה לא מספק את הנבלות מתי אתה וחביריך תתעוררו,לכן צריך להגיד בריש גלי -זו מדינה שלנו שהורישו לנו אבותינו מזה 3000 שנה ,וגזע המעורב מכל העמים שחנו כאן במשך הדורות כשהיינו בגלות, חונה פה ,ושיגיד תודה אם אנחנו מסכימים שימשיך לגור בסביבה ,הם אינם עם ,כמו הבדווים שהיום משתלטים על הנגב ומחר יטענו שזה ירושה מאבות אבותיהם גם בענין זה צריך לטפל,קשה מאוד המדינה הזו אבל זה גורלנו .אבל, בגלל שאנו עם מיוחד שמסוגל לטפל במצבים קשים ניתן לנו חבל ארץ זה,כל יהודי חייב לשנן את האמונה הזו,ועוד יבואו ימים של אושר.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב
|
|
|
|
24 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 21:34
|
|
|
|
הערבים כולל ערביי ישראל כי כך אומרת התורה שימו לב "והיה כי ירחיב ה" את גבולך והובשת (גירשת) את כל יושביה וכל אשר תותירו מהם וצררו (יעשו לכם צרות) אותכם על הארץ אשר אתם יושבים בה .לא יעזור לא אוסלו ולא מפת הדרכים ולא הסכם ג'נבה התורה תנצח את כולם כי אים לא יתקיים מה שכתבתי אז כל התורה היא שקר אחד גדול בנתיים תורת ישראל מנצחת בגדול.שבוע טוב לכל חיילי צה"ל ולכל עם ישראל ה" ישמור אותכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
גואל
|
|
|
|
25 |
|
|
ראשוני |
|
29/11/03 21:43
|
|
|
|
זה ההבדל ביננו לבינם. אצלנו אפשר להתווכח ועם כל כאב הלב של הטועים החושבים שלום עם הערבים זה עדיין בגדר נורמה של דיבורים.
אצלם הנורמה היא החרב. האם מי מן מנהיגיהם יעיז לצאת חוצץ כנגד המתלהמים?
האם מי מהם ינסה לשנות את דעת הקהל ולהלחם למען שלום על כל הכרוך בכך?
רק אצלנו אפשר לדבר על ויתורים כואבים,
ואצלם? ראו את דברי "חביב השמאל" צרג'וב בלונדון, מה הם תנאי הפתיחה שלהם אפילו להפסקת אש !
סומים, פיקחו עיניכם!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ראשוני
|
|
|
|
26 |
|
|
יריב חזן |
|
29/11/03 21:48
|
|
|
|
כאשר הגדודים באמת ישתלטו על הראשות הפלסטינית אז הם ידרשו שיחרור עצורים
אפילו כאלה שיש להם דם על הידיים
ובראשם הם ידרשו כמובן את שיחרורו של
יגאל אמיר כי לא מפקירים חייל בשטח
|
|
כתוב תגובה ל-
יריב חזן
|
|
|
|
27 |
|
|
שפוי מהצפון |
|
29/11/03 21:51
|
|
|
|
מה לא לעשות כבר שמענו מכמוך. אך אי עשיה לא תשנה את המצב ולבטח לא משרת את אזרחי ישראל. יש כאילו שיוזמים ולא מבטיחים הבטחות סרק לציבור כפי ששרון עושה. בסופו של דבר תקום מדינה פלשתינית, אך השאילה היא מתי, כמה אזרחים יהרגו עד קום אותה מדינה, ומה ישאר בידי מדינת ישראל, ומי ישאר.
|
|
כתוב תגובה ל-
שפוי מהצפון
|
|
|
|
|
|
|
מרדכי מהמרכז |
|
29/11/03 22:05
|
|
|
|
אחי, בן דודי או מה שלא יהיה, אתה צודק במאה אחוז.
חבל ששני הצדדים לא יכולים להתפאר בהרבה אנשים כמוך ועם כל הצניעות, כמוני.
סלאם עליכום ושלום עליכם, שתיהן ברכות שטבועות עמוק בבסיס הקיום של שני עמים שהסבל היה מנת חלקם העיקרית במאות השנים האחרונות.
מי יתן ויום השלום יגיע ועדיין יהיה כאן מישהו להנות ממנו...
|
|
כתוב תגובה ל-
מרדכי מהמרכז
|
|
|
|
|
|
|
גואל |
|
29/11/03 22:06
|
|
|
|
|
28 |
|
|
אפיק |
|
29/11/03 22:01
|
|
|
|
ללא יד מלמעלה
|
|
כתוב תגובה ל-
אפיק
|
|
|
|
29 |
|
|
גואל |
|
29/11/03 22:04
|
|
|
|
מה שהשמאל נותן הם לא מוכנים אז תגידו איך זה שהשמאל הצבוע לא קם ומכריז לצאת נגד הפלשתינים מישהו יכול להסביר איך השמאל הצבוע לא נוהג ביושר שאפילו את יוזמת הכניעה שלו הם לא מוכנים לקבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
גואל
|
|
|
|
30 |
|
|
פנחס |
|
29/11/03 22:08
|
|
|
|
סןף הקיצונים לפח האשפה של ההיסטוריה האמת תנצח
|
|
כתוב תגובה ל-
פנחס
|
|
|
|
31 |
|
|
שלומפר פוליטי |
|
29/11/03 22:11
|
|
|
|
אני מריח זיוף, כמו ב"הסכם קורייש" שהתחזה ל"הסכם אוסלו" כך מרמים אותנו
עכשיו עם "הסכם גניבה" המתחזה ל"הסכם- ז'נבה". הנוכלים הפוליטיים אינם מפסיקים
משיטותיהם הנלוזות מפני שזה כל מה שהם יודעים ליעשות: לאחז עיניים המיחלות לשלום. ואינם נמנעים מלסכן את חיינו
במאמציהם לחזור לעמדות שלטוניות מהן הורחקו בבושת-פנים. אולי הם מנסים להפיל אותנו בפח של "הסכם" שכל כולו שקר
כדי לנקום בנו על שסילקנו אותם מהשלטון?
מי יודע נפשם של משתפי"ם ?
|
|
כתוב תגובה ל-
שלומפר פוליטי
|
|
|
|
32 |
|
|
ליאורה |
|
29/11/03 22:11
|
|
|
|
"אין עם מי לדבר! אין עם מי לדבר!". זה בכלל לא נכון אז תפסיקו לצעוק כל מיני ססמאות. עובדה שלהסכם ז'נבה היו שותפים גם פלסטינים. כמו שאצלנו טוענים שאין עם מי לדבר, מהצד שלהם זה נראה בדיוק אותו הדבר- עם אריק שרון אפשר לדבר? בכתבה נכתב על קבוצות קיצוניות ולא על העם הפלסטיני, שבסקרים שנערכו לאחרונה הראו שהם כן רוצים שלום. כשיש קבוצת טרור קיצונית אחת שמבטאת את המדיניות שלה כולם ישר קופצים וצועקים שאין עם מי לדבר, ושוכחים שזו לא קבוצה המייצגת את העם וגם לא נבחרה על ידו.
יש עם מי לדבר, אבל אסור לעצום עיניים ולהתעלם כי ככה לא נגיע לשום מקום חוץ מאבדון.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאורה
|
|
|
|
33 |
|
|
צבי תמרי , רשל"צ |
|
29/11/03 22:33
|
|
|
|
מסויים מאוד מתוך המאמר-עצמו,שאותו
ממש-ממש א-ה-ב-ת-י :
..."מי שיוותר על העקרונות הלאומיים,
מוציא עצמו באופן אוטומטי מהקונצנזוס
הפלסטיני והופך להיות בבחינת חשוד.."
היי! זה רעיון גדול !!! הרעיון הכי טוב
ששמעתי בשנים האחרונות !!! אני מבקש,
מציע,דורש,מתחנן,תובע שהרעיון הזה
יאומץ ויוצא-אל-הפועל לאלתר נגד כל
משתתפי/יוזמי קנוניית-ז'נבה --על-ידי
ראש ממשלתנו שרון,ע"י הקבינט הבטחוני,
ע"י ראש אמ"ן,ראש השב"כ ובמיוחד ע"י
ראש המוסד ! ( כידוע,במסגרת החוק,יש
איסור מוחלט על לוחמי המוסד לפעול
בתוך תחומי ישראל,אך ח-ו-ב-ת-ם לפעול
מחוץ לישראל !)
הנה לכם דרך מצויינת להגיע להידברות
אפילו עם אויביה השנואים ביותר של
ישראל--החמאס וכו',קריא: אתם תטפלו
בבוגדים שלכם כראות-עיניכם,ואנחנו
נטפל באופן החלטי-וסופי בבוגדים
החיים ופועלים בקירבנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צבי תמרי , רשל"צ
|
|
|
|
34 |
|
|
רונן, לא מהנגב |
|
29/11/03 22:39
|
|
|
|
זה עם הרובה השיג מעיל א' של קצינים?בטוח יש לו קומבינות באפסנאות...
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן, לא מהנגב
|
|
|
|
|
|
|
שלום עם רוצחים? |
|
29/11/03 23:26
|
|
|
|
|
35 |
|
|
קצנו בפנאטים |
|
29/11/03 22:48
|
|
|
|
|
36 |
|
|
יהיה בלאגן |
|
29/11/03 22:57
|
|
|
|
הם ירצחו במשתתפי היוזמה מהצד הפלשתינאי וכמובן גם בכולנו כי רק דרך הטרור מוכרת להם
|
|
כתוב תגובה ל-
יהיה בלאגן
|
|
|
|
37 |
|
|
The-odor-KAKIS |
|
29/11/03 23:04
|
|
|
|
THE-ODOR-KAKIS (theodorkakis) and the Israeli left, You all know itif they are doing political and Public Relation big eanough to Israel and the Jews they will get the nobel prize. Europe did not finished the job at the WWII but never stopped trying doing so quietly in different ways. Now they are using the help of New Age KAPOS WHICH SELLS THE JEWS AND ISRAEL FOR MONEY AND OTHER BENEFITS
|
|
כתוב תגובה ל-
The-odor-KAKIS
|
|
|
|
38 |
|
|
ברקת |
|
29/11/03 23:18
|
|
|
|
אז למה אתם כל כך שמחים, לדעתי אתם רוצים בהמשך הכיבוש ולא רוצים שלום
יש לנשות ולברך כל יודמה
|
|
כתוב תגובה ל-
ברקת
|
|
|
|
|
|
|
פ.חיים |
|
29/11/03 23:32
|
|
|
|
לא אצלנו לא תוקפים ההסכם בטיפשות אלא בחוכמה ובראית המציאות.יוזמי ההסכם אלו הוזים שלא למדו כוונת הפלסטינים-גרוש עם ישראל מארצו ע"י השיטה ,הפרד ומשול!
|
|
כתוב תגובה ל-
פ.חיים
|
|
|
|
39 |
|
|
פ.חיים |
|
29/11/03 23:25
|
|
|
|
ראו,למרות שההסכם אינו פורמלי ונטול סמכויות-הפלסטינים דוחים אותו על הסף!כמה פעמים שיכר(שיכור שלום) צריך לקבל סטירה בכדי שיבין שהוא שיכור! ! !-הפלסטינים אינם מעוניינים כלל בשלום,הם רוצים לייצור אנדרלמוסיה בציבור הישראלי! ! !-אנא התעוררו!
|
|
כתוב תגובה ל-
פ.חיים
|
|
|
|
40 |
|
|
מורה למתמטיקה |
|
29/11/03 23:28
|
|
|
|
|
41 |
|
|
So Simple |
|
29/11/03 23:39
|
|
|
|
ניתן להגיע לשלום בקלות, כל מה שצריך זה שלפלסטינים יהיה בג"צ בנוסח ישראלי ושכל החלטותיו יצדיקו את היהודים והישראלים.
|
|
כתוב תגובה ל-
So Simple
|
|
|
|
42 |
|
|
פ.חיים |
|
29/11/03 23:44
|
|
|
|
רק אם עם ישראל יהיה מאוחד "ויחמוד" את כל הארץ יש סיכו שנגיע להסכם פשרה עם הפלסטינים.כל פשרה הנתנת מראש מגבירה את שאיפתם לקבל את כל הארץ-האם הבנתם זאת אנשי השמאל(היהודי)?!
|
|
כתוב תגובה ל-
פ.חיים
|
|
|
|
43 |
|
|
איל |
|
29/11/03 23:47
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
איל
|
|
|
|
44 |
|
|
אני במרכז |
|
29/11/03 23:49
|
|
|
|
גדודי אל אקצה זה לא פלג חסר משמעות זו תנועת גרילה שרוצחת ומחבלת (גם בשלום שחשוב לך כל כך) אז כשהפלסטינים ירצו ויוכלו להשתלט על טרוריסטים שנמצאים בחברה שלהם יהיה על מה לדבר ולתת עד אז נ ד פ ק נ ו איתם ועם השמלאנים והמתנחלים
|
|
כתוב תגובה ל-
אני במרכז
|
|
|
|
45 |
|
|
א.כ. |
|
30/11/03 00:01
|
|
|
|
|
46 |
|
|
ועדת חקירה לאוסלו |
|
30/11/03 00:08
|
|
|
|
על ידי אוהבינו בשוק האירופי ועושי דברם ביילין ושות, כמה עותקים חילקו בקרב הפלשתינים, מי עשה זאת ומתי? הייתי רוצה לקבל תשובה מביילין.
|
|
כתוב תגובה ל-
ועדת חקירה לאוסלו
|
|
|
|
47 |
|
|
Jacob123 |
|
30/11/03 00:23
|
|
|
|
Even who ever apposes this agreement must say that this sort of action shows us that the plastinien people will never be satisfied,even this agreement that is way beyond fair they won't take
so i say fuck'um,the only thing they really want is to kick us out of here so must fight back
|
|
כתוב תגובה ל-
Jacob123
|
|
|
|
48 |
|
|
====האריה השואג==== |
|
30/11/03 00:45
|
|
|
|
יש רק הפסקת אש עד ליכולת להכריע את הלא מוסלמי!!!!!
אז לכל יפי הנפש השמאלנים המלומדים את אשר אמרתי כדאי שתבדקו ותבדקו את עצמכם
טוב טוב פשוט חבל על האנרגיה כל הכסף שהוצא על החוברת בכחול לבן...צבע של הליכוד ...הייתם תורמים למשפחות הנזקקות לזה...
|
|
כתוב תגובה ל-
====האריה השואג====
|
|
|
|
49 |
|
|
שורר גרשון |
|
30/11/03 00:47
|
|
|
|
באם אתם מטפלים ביוזמי הסכם ז'נבה טפלו
גם בישראלים שבהם.
אל תפלו בין החותמים
|
|
כתוב תגובה ל-
שורר גרשון
|
|
|
|
50 |
|
|
שורר גרשון |
|
30/11/03 00:49
|
|
|
|
עזבו אותנו במנוחה.
מי שמכם לדבר בשם העם?
שניכם אפסים וכך גם התמיכה בכם.
עזבו את הארץ ואותנו במנוחה
|
|
כתוב תגובה ל-
שורר גרשון
|
|
|
|
51 |
|
|
שורר גרשון |
|
30/11/03 00:52
|
|
|
|
בעית מדינת ישראל אינה הפלסטינים ולא הטרוריסטים
הבעיה שלנו היא אנשי השמאל הנבזים הבוגדים.
יש להשליכם לכלא
|
|
כתוב תגובה ל-
שורר גרשון
|
|
|
|
52 |
|
|
ירון.י |
|
30/11/03 01:15
|
|
|
|
|
53 |
|
|
א.מ |
|
30/11/03 01:41
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
א.מ
|
|
|
|
54 |
|
|
C.S. |
|
30/11/03 01:45
|
|
|
|
MR. BALYIN SHOULD BE ASHAMED OF HIMSELF
ISN'T IT ENOUGH ONE THOUSAND AND TWO HUNDRED PEOPLE KILLED BECAUSE OF THE OSLO AGREEMENT?
|
|
כתוב תגובה ל-
C.S.
|
|
|
|
55 |
|
|
אזרח עם ביצים |
|
30/11/03 01:52
|
|
|
|
|
56 |
|
|
מיכה מימון |
|
30/11/03 01:55
|
|
|
|
כן, מצד אחד שולח ערפאת את יאסר עבד רבו וחבריו לשיחות ז'נבה עם ביילין וחבריו. ואותו ערפאת שולח מצד שני את נאמניו מ'גדודי אל-אקצה' לאיים וגם לרצוח אם צריך את נציגיו להבנות ז'נבה.
נשמע אבסורדי וחסר-שחר? אולי... אבל קודם כל הבה נברר מי שולט בגדודי אלאקצה. היש למישהו ספק קל שבקלים שערפאת הוא השליט הכל יכול ב'תנזים' וב'גדודי אל-אקצה' של ה'פתח'?
וכן כך ערפאת עובד. זה המודוס אופורנדי שלו מימים ימימה. עוד מימי המועצה לשלום ישראל-פלשתין בשנות -70 העליזות, כאשר אורי אבנרי, לובה אליאב, מתי פלד ומאיר פעיל, נועדו באירופה עם שלוחי ערפאת - פעילי 'פתח' בכירים כעיסאם סרטאווי ועז אי-דין קלאק ואחרים שאח"כ כולם חוסלו במצוות ערפאת.
כן, זו לא טעות קולמוס ולא פליטת פה מקרית. נציגי ערפאת לשיחות עם אנשי השמאל הישראלים חוסלו בידי פלג מורד כביכול - ארגונו של אבו נידאל - שסר בסתר למרותו של ערפאת ונאמנו האני אל-חסן. אותו האני אל-חסן העושה עד היום מלאכות מלוכלכות עבור היו"ר הפתלתול והרצחני של הארגון לשחרור פלשתין.
הדברים כתובים שחור על גבי לבן ב"אופקים אדומים" יומנו המדהים והמאלף של יון מיחאי פאצ'פה, ראש המודיעין הרומני ויד ימינו של צ'אושסקו ידידו הקרוב ביותר של ערפאת ושותפו למעללים דומים רבים. הספר "אופקים אדומים" יצא בהוצאת מעריב בסוף שנות השמונים.
והשאלה המתבקשת - למה שערפאת ישלח ביד אחת לאיים ולחסל את מי ששלח ביד אחרת לשיחות שלום עם ישראלים, בין אם אלו לובה אליאב וחבריו ובין אם אלו ביילין, מצנע ובורג, האוילים של ימינו?
ובכן, הוא עושה זאת בדיוק כדי לקבל חלק מן התגובות שהופיעו פה היום מטעם שוחרי השלום המזויף שקודח לנו ביילין. כדי שיאמרו כולם גם להם לפלשתינאים המסכנים יש אופוזיציה מימין, אופוזיציה סרבנית המתנגדת להבנות ז'נבה. נא במטותא מכם תבינו את קשיו של היו"ר ו/או נציגיו להבנות ז'נבה, או לשיחות לונדון או למפגשי פאריס.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכה מימון
|
|
|
|
|
|
|
מוטי |
|
30/11/03 11:05
|
|
|
|
|
|
|
|
נעה של אפחד |
|
30/11/03 11:11
|
|
|
|
תודה למיכה שדואג להעמיד דברים על דיוקם, ולהבהיר לאנשים את המצב האמיתי, המצער הזה...
|
|
כתוב תגובה ל-
נעה של אפחד
|
|
|
|
57 |
|
|
אלכס |
|
30/11/03 01:57
|
|
|
|
אין מה לדאוג.הערבים עושים את העבודה בשבילנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכס
|
|
|
|
58 |
|
|
הגיוני |
|
30/11/03 03:24
|
|
|
|
תעשו טובה ותתפלו בכמה ציפורים בו זמנית שלנו ושלכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
הגיוני
|
|
|
|
59 |
|
|
לא פראייר |
|
30/11/03 03:31
|
|
|
|
בניסיון להראות שהקיצונים כביכול מונעים את השלום.ככה תיתפס גם דמות הימין הישראלי.
כתבה זו נועדה לשכנע את הקוראים כי יוסי ביילין הוא נורמלי וכל מי שמתנגד לו הוא שותף לטרור האיסלמי.
לא אתפלא אם מידע זה שוחרר מאת יוסי ביילין והאירופאים העומדים מאחריו.בשיתוף פעולה עם הקיצונים האיסלמים.כדי לדחוק את מתנגדי ההסכם המשוגע הזה..אל מעבר לקונצנזוס.
כתבה זו משרתת ויצאה מאת יוסי ביילין וזרועותיו השונות.[אירופה.צרפת.בלגיה.חמאס.והפתח]
|
|
כתוב תגובה ל-
לא פראייר
|
|
|
|
60 |
|
|
ליראואורן |
|
30/11/03 04:26
|
|
|
|
|
61 |
|
|
קטיף8 |
|
30/11/03 05:36
|
|
|
|
אני מקווה שהם יטפלו גם בחותמי הצד שלנו!
|
|
כתוב תגובה ל-
קטיף8
|
|
|
|
62 |
|
|
פודל |
|
30/11/03 05:47
|
|
|
|
|
63 |
|
|
אף-שעל |
|
30/11/03 06:43
|
|
|
|
אני מוחה על ההפלייה!
למה אתם מטפלים רק בחלק מחותמי ההסכם?
אני מבקש לא להפלות את הצד שלנו!
|
|
כתוב תגובה ל-
אף-שעל
|
|
|
|
|
|
|
10101010 |
|
30/11/03 07:21
|
|
|
|
|
64 |
|
|
אחד שנמאס לו |
|
30/11/03 06:58
|
|
|
|
לא מאמין לאף מילה.
נוכלי ז'נבה עובדים עלינו בכל השיטות.
הם לא יפסיקו עד שיחריבו את מדינת ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שנמאס לו
|
|
|
|
65 |
|
|
תלניר |
|
30/11/03 07:00
|
|
|
|
לאחר שהגדר תהיה גמורה .ייפגש כמו בוב'לה אם לא הוא אז יורשוץ
|
|
כתוב תגובה ל-
תלניר
|
|
|
|
66 |
|
|
Hans |
|
30/11/03 07:11
|
|
|
|
על ידי ישראל יפתרו את הבעייה
הניחו לחיות האלה לריב ולהרוג אחד השני רק תנאי אחד:מי שמנסה לחצות את הגדר,יהודי או ערבי אחד דינו:מוות
|
|
כתוב תגובה ל-
Hans
|
|
|
|
67 |
|
|
גורג |
|
30/11/03 07:44
|
|
|
|
כל המהלכים החד צדדיים מוציאום את ראשי השלטון הפלסטיני מכליו. להבנתי המשך פעולות חד צדדיות מצידנו יאלץ אותם לשבת מסביב לשולחן ולנטוש את פעולות הטרור. הם יודעים טוב שהגדר בסופו של דבר תחנוק אותם ולכן התנהגותם היום היא של אדם גוסס.
|
|
כתוב תגובה ל-
גורג
|
|
|
|
68 |
|
|
גואל |
|
30/11/03 07:45
|
|
|
|
|
69 |
|
|
שרית |
|
30/11/03 07:52
|
|
|
|
הפלסטינאים מפרים את כל ההסכמים שנחתמו עימם מרגע הראשון.
צריך לזכור שלפי האמונה שלהם הסכם עם לא מוסלמים לא חייב בכיבוד.
לגבי מי שרוצה הודנה-שיקח בחשבון שמדובר בהפסקת אש טקטית לצרוך רציחת האוייב.-זה ההסבר המוסלמי שלה!
ולאייה-רצח יהודי קידאר ע"י מוחמד.
אז זה לא משנה על מה לחתום.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרית
|
|
|
|
70 |
|
|
ישראלי זועם |
|
30/11/03 08:39
|
|
|
|
חבל להשחית מילים על זוג פוליטקאים מתוסכלים כמו ביילין ובורג,(ויתר חבריהם) שכבר גרמו נזקים כבדים למדינת ישראל, הם מוכנים לכל מעשה גם במחיר פגיעה במדינה! רק כדי להתגבר ולהפיג את כשלונם ותסכולם האישי, לא אכנה אותם בשם המתאים למעשיהם אלה, כי הרי לזה הם מחכים, תשפוט אותם ההיסטוריה, ויזכרו לדראון עולם!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלי זועם
|
|
|
|
|
|
|
דודו9 |
|
30/11/03 11:10
|
|
|
|
הבעייה שלנו אם תשאר לנו מדינה למועד שההיסטוריה תשפוט
|
|
כתוב תגובה ל-
דודו9
|
|
|
|
71 |
|
|
פוקח עיני עוורים |
|
30/11/03 09:15
|
|
|
|
|
72 |
|
|
אנו כי |
|
30/11/03 09:32
|
|
|
|
זה הכל.
כך אומר הפירסומאי זמר שחקן בנאי יוסף
בנסיונותיו הנואשים למכור לעם ישראל
שלא הגיע לרמת התבונה של שחקני הבימה ודומיהם.
שיש עוד כמה אוסלוליקים שלא יצאו מהשק
ואולי ניתן למכור אותם לפראירים מזדמנים שבלאו הכי לא מבינים כלום.
אז הנה הם אומרים לך בפירוש שהם לא רוצים רק את כל מדינת היהודים אלה את השמדתם גם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אנו כי
|
|
|
|
73 |
|
|
יוסי,הנגב |
|
30/11/03 11:00
|
|
|
|
בפרצופם של ביילין ,בוק ומצנע,שמהיכרות יגידו כי זה גשם נדבות וישראל,כרגיל,אשמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי,הנגב
|
|
|
|
74 |
|
|
מוטי |
|
30/11/03 11:02
|
|
|
|
שרון, המשך בבנית הגדר, גם כשנותנים להם הכל, הם מדגישים שמטרתם היא למעשה השמדתה של מדינת ישראל, פיזית או דמוגרפית - זה היינו הך. לתת כמה שפחות יתן לנו סיכוי של כמה שיותר לעמוד אל מול כל מתקפה עתידית. בנייה מזורזת של הגדר בתוואי נורמלי שיאפשר גם שמירה עליה, ימנע פיגועים, אז להזדרז, ללא מורא וללא היסוס.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי
|
|
|
|
75 |
|
|
תושב חלם |
|
30/11/03 11:04
|
|
|
|
"מדובר באנשים מהשוליים של העשייה הלאומית הפלשתינית, אשר הוקעו על-ידי המפלגות שלהם. הללו זורעים הרס בזירה הפלשתינית באמצעות יצירת סכסוכים בצל מטבח המזימות הישראלי, וזאת במטרה להעביר את התכניות שלהם, כמי שמכינים עצמם לשלב הבא כהנהגה חלופית"
רק תחליפו את העשייה הלאומית הפלשתינית ב-השוליים של העשייה הלאומית היהודית
וגם בזירה הפלשתינית --> בזירה היהודית.
מטבח המזימות הישראלי --> מטבח המזימות האירופאי.
|
|
כתוב תגובה ל-
תושב חלם
|
|
|
|
76 |
|
|
ניר איש הצנחנים |
|
30/11/03 11:05
|
|
|
|
|
77 |
|
|
גואל |
|
30/11/03 11:06
|
|
|
|
ארצם כבודם ותורתם על זה נאמר "רבות מחשבות בלב איש ועצת ה" היא תקום"
|
|
כתוב תגובה ל-
גואל
|
|
|
|
78 |
|
|
משה מצ,,, |
|
30/11/03 11:07
|
|
|
|
|
79 |
|
|
ע.ב |
|
30/11/03 11:09
|
|
|
|
חותמי אמנת ג'נבה מהצד הפלשתיני הם פחדנים הנכנעים לטרור.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע.ב
|
|
|
|
80 |
|
|
יוסי כגג |
|
30/11/03 11:11
|
|
|
|
כואב לך , מי שחותר תחת ממשלה מקבל אכשיהו מכה
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי כגג
|
|
|
|
81 |
|
|
מוטי גרסבום |
|
30/11/03 11:13
|
|
|
|
היהודי האחרון על אדמת ישראל מדינת העם היהודי
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי גרסבום
|
|
|
|
82 |
|
|
משהב מ,,, |
|
30/11/03 11:14
|
|
|
|
הפרדה בין כל הערבים לבין העם היהודי על קו הירדן כמו שעשו בקפריסין.
|
|
כתוב תגובה ל-
משהב מ,,,
|
|
|
|
83 |
|
|
אזרח שווה חובות |
|
30/11/03 11:15
|
|
|
|
יוסי ביילין, עם כל זה לא היה עצוב היית יכול להבחר כבדיחת השנה
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח שווה חובות
|
|
|
|
84 |
|
|
הכל הצגה |
|
30/11/03 11:17
|
|
|
|
יוסי ביילין פועל בשירות אריק שרון כדי למצוא לשרון אלטרנטיבות לשלום.
אריק שרון ויוסי ביילין עשו יד אחת עם הגרועים שבאוייבי היהודים באירופה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הכל הצגה
|
|
|
|
85 |
|
|
אלכסיי03 |
|
30/11/03 11:21
|
|
|
|
זה הגיוני מאוד שיוזמי ההסכם נתפסים כבוגדים על ידי שני העמים. במלחמות לא קיים תיקו. כל עוד לצד מסוים יש תקווה לנצח, כל מי שמציע לוותר נתפס כבוגד ובצדק. לא צריך להמציא את הגלגל - בטבע קיים מאז ומעולם מנגנון לבוררות בסוגיות כאלה - ושמו מלחמה. אחד הצדדים צריך להיות מובס ומרוסק טוטלית, כמו גרמניה בזמנו. בלי זה לא יכול להיות שלום כי אין בסיס להשלמה עם ויתורים נוראים. ולכן, כל האנרגיה של כל צד צריכה להיות מושקעת בהשגת ההכרעה. וכן, כל מי שפועל בכיוון אחר - בוגד וסכנה לעמו, גם אם לא בזדון.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכסיי03
|
|
|
|
86 |
|
|
ח ח ח ח |
|
30/11/03 11:21
|
|
|
|
|
87 |
|
|
אנו כי |
|
30/11/03 11:27
|
|
|
|
טרור הוא טרור הוא רצח הוא פשע עולמי-בינלאומי הוא מסכן את העולם בין אם נעצום עין או נפקח אותה.
אם חפצי חיים אנו שומא עלינו למגר אותו אם כשלנו בעיתוי אף לא לא מאוחר .
כל שניה קודם תחסוך דמים למכביר.
|
|
כתוב תגובה ל-
אנו כי
|
|
|
|
88 |
|
|
יוחאי.-א |
|
30/11/03 11:27
|
|
|
|
אנחנו פשוט סתומים!
הפעילות של ביילין ושל בורג כבר לא נופלת בגבולות הדמוקרטיה אלא פוגעת באושיותיה של הדמוקרטיה. כל הבסיס של הדמוקרטיה זה שלטון שנבחר ע"י העם ומייצג אותו. איפה נשמע שאנשים יכתירו עצמם כנציגי העם (למרות שלא קיבלו שום מנדט לכך) יכלו ויכרתו הסכמים עם האוייבים של העם ? הדבר הזה מחליש את עמדתה של הממשלה הנבחרת בישראל בעמידתה מול העולם.כמו שנאמר בתנ"ך "ומחרביך ממך יצאו" .אפילו הפלסטינאים מבינים שיש שלטון (ערפאת) וזה לא יתכן שילכו ויעקפו אותו.אני קורא לשירותי הבטחון להגיב בצורה נחרצת כלפי ביילין וחבריו באשמת התחזות והפרעה לעובד ציבור במילוי תפקידו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוחאי.-א
|
|
|
|
89 |
|
|
אנו כי |
|
30/11/03 11:31
|
|
|
|
באופן חריג מהנורמה המשתרשת לעשות רק משמכתיבים לנו הגוים(האנטישמים).
אולי?
|
|
כתוב תגובה ל-
אנו כי
|
|
|
|
90 |
|
|
משה שם עצם |
|
30/11/03 11:39
|
|
|
|
מה יותר ברור ובהיר מהתגובה הצפויה של הפלשתינים.
תגובה שהגיעה מוקדם מהצפוי.
אבל, הוא שאמרנו, העמים לא בשלים ולא הקיזו מספיק דם.
וחוצמיזה, גם הערבים זה לא מה שהיה פעם.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה שם עצם
|
|
|
|
|
|
|
אנו כי |
|
30/11/03 13:55
|
|
|
|
כמה פעמים עוד אפשר לשמוע את הבדיחה העצובה פיתרון סוף סוף המלחמה המטופשת
הגדר אסון.
הגיע הזמן להסביר לך ולמורי הדרך שבחרת ללכת לאורם.
מעבדת הניסויים בבני-אדם חיים ממש נסגרה לחלוטין ואין סיכוי להכניס בה חכמולוגים משועממים שישתעשעו להם בגחמות ורעיונות שלא הועילו ולו לשניה אחת ולא חסכו טיפת דם בודדה
אך ביזבזו לעם האומלל בציון שנים חשובות שהלכו לאיבוד בנסיונות נואשים לרעיונות התואמות את המעלים אותם ורמת הממציאים.
די לכפיה של מיעוט שנושל מהשילטון ואינו סר למרות הדמוקרטיה.
די לאנרכיה ולשלוח אותם לעבודה כי הבטלה היא אם כל חטאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
אנו כי
|
|
|
|
91 |
|
|
ציוני אמיתי |
|
30/11/03 11:42
|
|
|
|
הסכם ז'נבה הוא ברכה לישראל. סוף סוף הצעה לפתרון שיביא לסוף ל המחלמה המטופשת הזאת. יתכן שזוהי ההזדמנות האחרונה שלנו לפשרה הגיונית על ביס שתי מדינות. חלון ההזדמנויות הולך ונסגר לרעתנו, ולא ירחק היום בו נצטרך להשלים עם קיומה של מדינה אחת בלבד מהירדן לים- וזו תהיה סופה הרשמי של מדינת ישראל כמדינה יהודית, וקריסתו של החלום הציוני (דמוגרפיה, ידידיי, דמוגרפיה). הגיע הזמן שנכיר בכך שארץ ישראל השלמה בריבונות ישראלית תהיה המסמר האחרון בארון קבורתה של התנועה הנפלאה שקמה לפני מעט יותר ממאה שנים, כמו גם איבוד זכותנו לשבת בארצנו, תחת שלטון יהודי- חלומנו זה 2000 שנה.
זה הזמן להתעלות מעל השנאה האטומה (אך המובנת) ולהביס את הקיצוניים צמאי הדם, ישראלים ופלשתינאים כאחד, ולהוכיח כי שני העמים רוצים לחיות בשלום.
זוהי התקותינו היחידה, וכנראה האחרונה.
נ.ב.
גדר ההפרדה במטווה הקיים היא אסון ופשע. כל תכליתה היא ליבוי שנאתם כלפינו, ללא כל תועלת בטחונית.
חזקו ואמצו! עם ישראל חי (רק אם תחפצו בכך).
|
|
כתוב תגובה ל-
ציוני אמיתי
|
|
|
|
92 |
|
|
יוסי את יוסי |
|
30/11/03 11:43
|
|
|
|
שיוסקה ויוסי יחתמו כל אחד על ה ההסכם
בכאילו יקבלו פרס נובל לשלום בכאילו + מיליון דולר בכאילו ושיעזבו אותנו בשקט.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי את יוסי
|
|
|
|
93 |
|
|
טיבריוס |
|
30/11/03 13:25
|
|
|
|
|
94 |
|
|
מגיב |
|
30/11/03 15:06
|
|
|
|
גדודי חללי אל אקצה הם הזרוע הצבאית של הפת"ח.
אנשי הפתח מונהגים ע"י ערפאת
אנשי ג'נבה הפלשתינאים הם מהפת"ח
האם הראש מזיז את יד ימין כדי להרביץ ליד שמאל?
או שפשוט אין עם מי לדבר?!
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב
|
|
|
|