s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יגאל שוחט - הטייס "שלי"
מאת: יוסי אחימאיר  |  03/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מתאים לו להיות מוביל של קמיקזות
  גדיבו   3/10/03 17:05
כתוב תגובה ל- גדיבו
2
כמה כואב לראות התדרדרות
  הצייר   3/10/03 17:15
עליו רק לזכור שהיושב מעלה לא קיבל
את התירוץ של אדם שהאשים את חווה.
על זה נאמר:
"זיקנתו מביישת את בחרותו"
---
כתבה מצויינת לאחימאיר
כתוב תגובה ל- הצייר
3
היה צורך להוציא מהחוק אירוגנים
  גזור ושמור   3/10/03 17:27
שמלאניים, לא את כולם כדי לא לפגוע בדמוקרטיה אבל היה מקום להוציא אל מחוץ לחוק כמה אירגונים שסימלו המרדה והסתה פרועה כנגד החוק והמדינה. אולי ריקבון שילטוני ואולי הפקרות שיפוטית הביאה לידי כך שאנשים נוטים לשנות את עמדותיהם הפוליטיים או ליצור בכל פעם עמדה חדשה ומקורית יותר מקודמתה.
מי שקבע ששחיתות יש בה כדי לדרדר את המדינה, ידע מה שקבע, במדינה שקמה בידי חלוצים שייבשו ביצות במו ידיהם וסחבו בלוקים לבניה על גבם והריצו מריצות מלאות מהקטיף האחרון במדינה כזו שהגיעה מצד אחד של הארץ לחרפת רעב וחיפוש אוכל בפחי אשפה ומצד שני פירסומים בעיתונים על אנשי ציבור ובעלי תפקידים שמקבלים משכורות עתק, במדינה כזו צריך לעשות בדק בית מידי, התפקרנו מהר מאוד, לא דבר שטוב באמריקה הוא טוב גם בארץ ולא חייבים לייבא כל דבר, ייבאנו גם תרבות רעה לארץ, והדברים הם פרי ביאושים של הפקרות שילטונית בין אם זה מהממשלה ובין אם זה מהשילטון השיפוטי שעשה מכל דאלים גבר ומכל פושע ושודד גיבור לאומי, ואנחנו כבר בדרכנו אל התאום וכל הרע שעברנו זה כלום לעומת המצפה לנו, על כן עלינו להתנער מידית מהפלוגתות במחננו אנחנו חייבים לטפל בכל ניצוץ של המרדה, שנת 48 רשומה בתודעתנו כהשנה של מלחמת השיחרור ואחריה באו רשומות של מלחמות נוספות לפי השנה שבה התרחשה, אבל לענייות דעתי את מלחמת העצמאות טרם סיימנו היא פשוט לא הסתיימה.
כתוב תגובה ל- גזור ושמור
4
יש אנשים שדעתם היא דת, ולכן הם לא..
  האדם החושב   3/10/03 17:41
יתנו לעובדות לבלבל אותם. אין הם שופטים ארועים בודדים כדי לקבע בהם מי טוב ומי רע. אלא עמדתם מוחלטת כך שצד אחד הוא רע תמיד וצד שני הוא טוב תמיד.

יש לי שאלה לעמדה המוסרית שהרופא מבקש -
אני אלך מוקף בילדים ונשים המחבקים אותי ואזרוק עליו אבנים מה יעשה האל"מ
במילואים
- ישב ויגיד זה לא יפה ויחתוף אבנים
- ילך מהמקום כדי למנוע פגיעות
- ינסה לעצור אותי תוך הפעלת כח כנגד נשים וילדים חפים מפשע.
אין לי כלום נגד העמדה השוללת כיבוש יחד עם זאת הכיבוש אינו יכול להסביר כל עמדה.
כתוב תגובה ל- האדם החושב
5
כל הכבוד ליגאל שוחט
  שלמה ורדי   3/10/03 17:43
בניגוד אליך, הוא לא קפא על השמרים אלא החל להסתכל בצורה ביקורתית על מה שקורה במדינה ובמיוחד על הכיבוש שמשחית והורס אותנו.
כתוב תגובה ל- שלמה ורדי
אני לא יודע איזה רגל קטעו לו אבל
  גזרתי ושמרתי   3/10/03 18:12
אני לא יודע איזה רגל קטעו לו אבל
נראה לי שעם רגלו קטעו גם את נשמתו שחיפשה אוויר שונה בתקווה שזה יסייע לו ליגאל שוחט, כלומר נכה נשאר נכה רק כשהוא חושב שהוא נכה ולכן צעדיו השמלאניים של יגאל שוחט מעידים על ניסיונו להשלמה עם מצב נכותו הנפשית. מעניין מה הוא ראה בחייו האזרחיים שלא ראה בחייו הצבאיים, על אישי כמו יגאל שוחט וכל הטייסים המורדים אי אפשר לסמוך גם אילו ביקשו ממנו לאבטח בנק, שכן ההתעשרות של הבנקים גורמת לשחיתות ומי שבא לשדוד את הבנק עושה זאת בגלל שאין לו מה לאכול בבית ועל כן יש הצדקה במעשיו. יגאל שוחט היה נכה ונשאר נכה בנשמתו
כתוב תגובה ל- גזרתי ושמרתי
לא ברור לי
  שלומיתי   3/10/03 23:38
אם אתה סתם טיפש או פנאט. בעצם, זה אותו דבר.
כתוב תגובה ל- שלומיתי
לשלומיתי, תקראי את הטייסים ששרתו עם
  גזרתי ושמרתי   4/10/03 09:00
יגאל השוחט בתגובה לתגובה 22 ואם בא לך להתנגח עימי על רקע אינטלקטואלי אני מציע שנקבע מועד ומקום ונפתח דיאלוג בעיניינים שברומו של עולם או אם זה יותר מתאים לך אז בדברים בתחתית סולם הערכים שלך. אחת כמוך שלא שרתה בצה"ל ולא עמדה בסכנת חיים אפילו פעם אחת ולא עמדה בפני מחשבה והחלטה של: האם לירות באוייב כדי להרוג אותו או לירות בו כדי להינצל ממות, אחת כמוך שראה בחייה רק חיים ולא מוות מול העיניים לא ראוייה בכלל להגיב בנושאים שהם בבחינת להיות או לחדול, לבגוד בערכי המדינה או לבגוד רק במדינה. ובראה לי שנכות הנפשית שלך ככל הנראה עולה על נכותו הנפשית של הטייס שהחליט לבגוד במדינה
כתוב תגובה ל- גזרתי ושמרתי
הכיבוש הזוחל מ1880?
  שפוי מן ההר   4/10/03 08:18
כתוב תגובה ל- שפוי מן ההר
6
שכחת את החותנת שהחליפה גם היא עורה
  יאיציק   3/10/03 17:44
זמרת כל המלחמות הפכה גם היא בזקנתה לדוברת של אורי אבנרי ומרעיו.
כתוב תגובה ל- יאיציק
7
תודה ליוסי אחימאיר
  אבי גיא   3/10/03 17:47
ושוב הוכחה לחופש הביטוי המלא(למעט דברי בלע וגידופים)הקיים באינטרנט,להבדיל מהתקשורת,כך למדתי את הרקע של הטייס לשעבר ואיש "המוסר" של היום, חביב החמאס וברגותי.תודה לך מר אחימאיר שהארת את עיני.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
בשם חופש הדיבור?
  ח   3/10/03 21:07
אם הכתבה הזו היא לא דברי בלע וגילופים, אז מה כן?
הרי כל הכתבה הזו מלאה ספקןלציות ולשון הרע
כתוב תגובה ל- ח
צריך לקרוא לזה
  גדיבוק   3/10/03 21:33
בשם חופש ההכפשה
כתוב תגובה ל- גדיבוק
מי שרוצה להיות באור הזרקורים בכל..
  ..מחיר שיהיה מוכן ..   3/10/03 21:53
..לשלם את המחיר
כתוב תגובה ל- ..מחיר שיהיה מוכן ..
8
Very good article! jail them all
  dirty pilots 27+2-1   3/10/03 18:04
כתוב תגובה ל- dirty pilots 27+2-1
9
זהירות! זהירות בבקשה
  ראובן מנתניה   3/10/03 18:05
מר אחימאיר נכבדי, אני מציע לבחור במידת הזהירות במקום התלהמות משתלחת. ראינו לאן זה מוליך רק לא מכבר. אפשר להתווכח עם הדיעות אפילו קשות ביותר לפני הקפיצה להטחת מילים קשות מילים שיכולות להרוג. יש מספיק טיעונים ועובדות שניתן להביא בלא ההשתלחות הזו ובודאי שמיותר היה להשתלח באשה שאפילו לא חתמה על העצומה. אגב, אין כל בעיה בגבר שיאמץ עמדות של אשתו - אין הדבר עושה את העמדות פחות דורשות התייחסות עיניינית. כולנו, כולל אתה, מושפעים מעמדות של הקרובים לנו, ואופתע עם תכחיש שעמדותיך לא הושפעו מעולם מעמדות אביך, למשל. הדבר אינו מביא למסקנה שיש לזלזל בעמדותיך או בעמדותיו.

הייתי שמח אם בפרוס השנה החדשה ובערבו של יום כפור נלמד קצת למתן את דברינו אחד כנגד השני. להתווכח - כן וכן, להשתלח - רק אם בדעתינו לשלוח את כולנו לאבדון. בברכת שנה טובה וחתימה טובה.
כתוב תגובה ל- ראובן מנתניה
10
תודה ליוסי אחימאיר על עוד דבר...
  משה ה.   3/10/03 18:44
יוסי
אתה הצלחת לבטא במילים שזורות את רחשי
הלב של אזרחים רבים במדינה.
כל מילה במקומה וכל טיעון חזק מקודמו.
התקווה היחידה שנותרה היא שנצליח להשכיל כעם להבין את המטרה שלשמה אנחנו קיימים וחיים פה, ולא הדרגות, המוצא החיילי או המעמד החברתי הם שיכתיבו זאת.
תודה יוסי

משה
כתוב תגובה ל- משה ה.
דעת מעטים דווקא
  אליקו   3/10/03 21:02
העיתונות והמשיבים כאן בטוקבקים. ושכחנו את הטיפש הלאומי החדש, מופז. וזהו.
כתוב תגובה ל- אליקו
אתה אידיוט המתפרסם רק בקללותיו
  השפוי מן הנגב   4/10/03 08:17
כתוב תגובה ל- השפוי מן הנגב
11
DR.SHOHAT IS A CONE ARTIST
  CHARLIE   3/10/03 19:12
WITH ALL DUE RESPECT TO HIS GREATNESS IN THE SKY,AND A GOOD PERSON I AM SURE,HE TALKED IN SOME GOOD GUYS TO REVOLT AGAINST ISRAEL,HOW COULD THEY BE "CONED" ? THEY ARE SMART, WITH AN HIGH I.Q.BUT THEY "LOOK UP" TO HIM AS AN "HERO" AND HE SIMPLY TOOK ADVANTAGE OF THEM...SO PILOT, DOCTOR,I AM SORRY FOR YOU THAT YOUR MIND IS VERY VONERABLE TO THE "LEFT IDEOLOGY" AND TOO BED THAT YOU TOWED SOME GOOD GUYS AND HAVE THEM SIGN THIER "FUTURE"...YOU FINISHD THEM...
כתוב תגובה ל- CHARLIE
12
הפוסל במומו פוסל
  משה מרון   3/10/03 19:36
מר אחימאיר היקר,
איני מסתיר את העובדה שאני רחוק מדעותיך, אני גם רחוק מדעותיו של יגאל שוחט ידידי אבל מכאן ועד להשתלחות חסרת הרסן המגבירה את הקיטוב בעם המרחק רב.
אני חייב להדגיש שהתנגדתי ואני מתנגד למכתב הטייסים ולדרך בה נקטו, אבל זה מדליק אור אדום מאוד חזק כאשר קבוצת איכות של אנשים שתרמו תרומה עצומה למדינה ובטחונה נוקטת בצעד שכזה.
מן הראוי היה להכנס לעובי הקורה ולברר ברור יסודי מה הביא את אותם אנשים לצעד שכזה, איני בטוח שרק דעותיהם הפוליטיות הביאו אותם לפעולתם הדרסטית.
כתוב תגובה ל- משה מרון
13
יגאל ומכתב הטייסים פרפור אחרון
  אבנר   3/10/03 19:37
יוסי אחי מאיר לא יעזור הם כאלה יהיו והיו כמוהם בהסטוריה היהודית.
מכתב הטייסים הפרפור לפני האחר להסתלקותם מהנוף הפולטי הישראלי.
לדעתי זה התחיל בזחילה של אורי אבנרי וחבורתו המאמנים לדרכו, זחילה למוקטע להגן בגופם על הרוצח הגדול נכולם שקבל פרס נובל לקורבנות השלום ביחד עם נציגהם ח"כ שמעון פרס ויצחק רביןז"ל שמתעקשים לישון מחובקים וחולמים על מזרח תיכון חדש בושה לועדת מחלקי פרס נובל לשלום, העולם ולכל מקבלי פרסי השלום שלא זועקים חמאס.
אבל זה הצביעות של העולם ששלח את העם היהודי לחיסול במחנות הסגורים בגיטו.
היום מחזירים אותנו למחנות פתוחים ונרצחים ברחובות , באוטובוסים ומסעדות וממשיכים להגן על כנופיות הרוצחים .
נתנו חומר הסתה נגד העם היהודי ומתפרש כצודקים במעשה הרצח ושלחת השהידים כלוחמי חופש לשחרור כל פלסטין לדעתי.
הזחילה למוקטע , מכתב הטייסים וזעקת הפרפסורים ומי הבא בתור?.
לכן רוצים לבנות גדר שנחיי בתוכה ולסמל את המחנות הסגורים ומה אחרי הגדר נבנה גג ואחר כך נברח זה מטרת המכתב לדעתי.
כתוב תגובה ל- אבנר
14
גוש שלום לא מעונין שננצח את הטרור
  גדעון לוי   3/10/03 19:38
השמאל הקיצוני מסוכן לדמוקרטיה
כתוב תגובה ל- גדעון לוי
15
כמו בהגדה של פסח: "ושחט לשוחט"
  גדיבו   3/10/03 19:46
כתוב תגובה ל- גדיבו
16
תודה על המאמר והמידע.עכשיו נתקשרו
  יוסי,הנגב   3/10/03 20:42
אצלי קצוות רבים להגיון אחד,מובן וברור.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
17
בהגדה של פסח כתוב "ושחט מלאך המוות
  גדיבו   3/10/03 20:50
לשוחט דשחט לתורא, דשתא למיא..." וגו'. אין חדש תחת השמש.
כתוב תגובה ל- גדיבו
18
מחשבה מלוכלכת
  שאולה   3/10/03 21:00
"חפש את האשה"? מעניין לשוחח עם אשתך, יוסי אחימאיר. האם אין דעותיה כשעותיך? שכן, ליד גישה עקמומית ושתלטנית ודורסנית (ושמא אומר - בריונית...?) כמו זו שאתה מציג פה, השרדותה לצידך מחייבת מן הסתם שתהיה אומרת "הן" בצייתנות אחר דיעותיך.
הבוגד האמיתי, יוסי אחימאיר, הוא זה שמכפיש כאן אדם שתרם את מיטב שנותיו להגנתך, סמל אחימאיר, וקנה בכך זכות מלאה לדיעותיו. לא זכות בריונים ולא זכות אבות, הזויים ככל שיהיו. אלא בעמלו ונפשו ובגופו ובחייו.
כתוב תגובה ל- שאולה
האמת כואבת?
  לפקה   4/10/03 08:18
למה את גסה,עצבנית,אגרסיבית,חמת מזג? ומאשימה אחרים שכתבו בלשון צחה ונעימה כבריונים? את בוודאי שמאלנית קלאסית שתמיד מאשימים אחרים בבריונות.
זה המפלט של השמאל כשנאמרת האמת.

כתוב תגובה ל- לפקה
יוסי אחימאיר נצר לאביו
  כמה בורים יש פה   4/10/03 20:32
מייסד ברית הבריונים.
לכו ללמוד הסטוריה, שתדעו לפחות על מה אתם מגוננים בכזה להט אדיוטי.
כתוב תגובה ל- כמה בורים יש פה
19
אני מצדיע לשוחט
  טייס שחתם   3/10/03 21:03
אדם חכם, עמוק ובעל חשיבה עצמאית, אחריות אישית ולאומית רבה משל כל המלהגים והמשמיצים אותו יחד.
כתוב תגובה ל- טייס שחתם
כטייס בדרגת סרן הוא היה אדם עצבני
  מי שזוכר אותו מהטיסת   4/10/03 06:36
הייתי בצוות קרקע בטייסת שבה יגאל שוחט טס במלחמת ההתשה. זה היה לפני כ 32 שנים. אולי יותר. יש מספר טייסים שאני זוכר. כל אחד בשל איזה אפיזודה או מאפיין אחר באישיותו. יש טייסים שאיני זוכר. עברו שנים רבות. למשל את מפקד חיל האויר מר חלוץ לא זכרתי. לא זכרתי גם כאשר ראיתי את תמונתו כאשר מונה למפקד החיל. בכל זאת אמרתי לעצמי שהוא היה בטייסת שלנו, מדוע? משום שנזכרתי בקסדה שהיה רשום עליה "חלוץ". את יגאל שוחט זכרתי גם זכרתי. מתוך התבוננות מהצד, כאשר היה מגיע לטיסות, אני זוכר אותו כאדם עצבני במיוחד הגוער בקולניות על צוותי הקרקע. ופה אני לא מדבר על אפיזודה אלא כעל תופעה. מידי פעם מטוס מהטייסת שלנו הופל (מלחמת ההתשה). ציינתי לעצמי, הבן אדם פוחד ובכל זאת עולה לטיסות. אני זוכר כאשר חזר קטוע רגל. אני זוכר שמשאיות, עמוסות בחיילי צוות קרקע, נוסעות כדי לתרום לו דם. את הקריירה שלו כטייס קרב סיים מוקדם. לדרגת אל"מ הגיע בתפקיד אחר, רופא (זאת אני יודע מהעיתונות כבר הייתי חייל מילואים ביחידה אחרת). שיהיה בריא. הטייס המהולל.
כתוב תגובה ל- מי שזוכר אותו מהטיסת
אז הוא היה אדם עצבני
  אור111   26/07/09 20:55
אז מה? למה בדיוק זה רלוונטי?
הוא גער בך מידי פעם אז זה אומר שאין לו זכות לדיעות שונות משל מר יוסי אחימאיר? מה הקשר?
תהיה בריא, הכותב המהולל....
כתוב תגובה ל- אור111
אתה גם מצדיע ליאסין ולערפאת,אז מה?
  השפוי מן ההר   4/10/03 08:19
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
תהיו הגיוניים חבר'ה
  נו, מה יהיה   4/10/03 20:34
שמאל ישראלי אינו מצדיע ליאסין ועראפת, הוא מצדיע לקול השפוי שאומר שכולם בני אדם ומלחמה אינה מובילה לכלום.
מי יתן והשמאל הזה יציל אותנו מהטרוף הלאומני ששוטף את הארץ הזו על כל עממיה.
כתוב תגובה ל- נו, מה יהיה
20
ליוסי אחימאיר
  גימלאי   3/10/03 22:10
העיוות הדמגוגי של חלק ניכבד ממבקרי מיכתב הטיסים לא מתאים לעם הספר אלא לעם בשילטון פאשיסטי.
אתה אדם משכיל ואתה יודע בתוך ליבך שאילו ניקראו הטיסים לדגל או יקראו להגן על הדגל הם יעשו זאת הרבה יותר טוב וביותר נאמנות מהרבה חברי מרכז מיפלגות.
תיקרא את התגובות לכתבתך ותלמד מה רמת התגובות וכמה נמוכי מצח הם חלק מהמגיבים
אולי הטיסים הם המצפון וחלקינו מפחדים להיסתכל במראה?
הדרך שמדיניות הממשלה מובילה את עם ישראל מובילה לאסון לאומי ודי עם ניזכור שבעולם מיליארד ורבע מוסלמים ואנחנו כ15 מיליוןיהודים.
וכבר ניכתב שאין להתגרות בגויים.
חזון א"י השלמה מת,ואם לא נימצא דרך לחיות עם שכנינו בכבוד הדדי אנחנו נימחק.
בשלב זה אנחנו החזקים במערכה ועשוים להפסיד במילחמה.אם לא ניהיה נדיבים עם אויבנו אנחנו נפסיד בטוח הארוך, לא נעים,לוגית אנחנו נהיה המפסידים ואני מיסתכל קדימה 50 עד 100 שנה עד כמה שהבנתי מגיעה עם ביכלל הדבר יורשה לי.
אם לא נושיט יד לאויבנו ברוחב לב ובהוגנות סופנו להיות כמוהם ובשלב מיתקדם להעלם מעל במת ההיסטוריה כמדינה יהודית דמוקרטית ולזה התכונו הטיסים.
כתוב תגובה ל- גימלאי
כמה שאתה צודק
  אנטי פשיסט   4/10/03 11:46
אתה צודק,אנחנו בדרך לאבדון. את רבין הרגנו ואת הרוצח המלכנו ואכן אנו מקבלים היום את מה שאנו ראויים לו.
כמה עצוב לראות לאן הגענו,ומי מייצג היום את ה"ציונות הנכונה".
כתוב תגובה ל- אנטי פשיסט
פעור פה
  יניר   4/10/03 15:23
קשה לי להבין כיצד אתה מצליח לנתח את הסיטואציה שבה אנו חיים ולהגיע למסקנות
שלך
האם אתה מבין שרוב העם שחושב בניגוד אליך וכשכמותך נופל בחשיבה לוגית
ורק אתה וכשכמותך קוראים את המפה נכון.
בו נחשוב רגע ברצינות ,
לפני כשנתיים + היה רוב של לפחות 50 אחוז בעם שהאמין בדרך הפשרה הוכיח בגרות שינה דעות שהרי לא תמיד היה רוב כזה ,נתן אימון בפלשתינאים וצ'אנס לשלום
והיום לאחר כול מה שקרה מעדיף לחיות
בתנאי טרור ולא מוכן לתת יד לאנשים כמו ערפת ומבין שיש צורך בחיסולים ממוקדים גם אם יש מצב שבו נהרגים אנשים שאין עלהם דם על הידים .
אולי בכול זאת אתה טועה לוגית שהרי לא יכול להיות שרוב גדול של העם היהודי היושב בציון טועה.
מר גימלאי אנחנו לפני יום כיפור זה זמן טוב להירהורים הרבה אנשים שחשבו כמוך שינו דעתם (ועשו זאת בלי לבגוד בעקרונות שעליהם הם גדלו)ומבינים את טעותם זמנך הגיע ...
גמר חתימה טובה
כתוב תגובה ל- יניר
מה המסקנה
  גימלאי   4/10/03 16:50
היום היה פיגוע בחיפה ולכן גם קשה לחשוב בהיגיון הדם רותח אצלי כמו אצל כל עם ישראל.
בכל זאת מה אתה מציע ליכבוש מהפרת ועד החידקל,לכנס בהם אני איתך. מה הלאה הם לא יעלמו הם פה והלואי שלא, אבל הם פה פיזית לא וירטואלית,זה לא ליבלוע ולא ליפלוט אז מה אנחנו נחנקים?.
יש רק דרך אחת נכונה אין שתי דרכים,נכון אני לא יודע בדיוק מה הדרך הנכונה ומנהיגי העם גם כן לא. דרך טגב רב העם בהתאם לסקרים בעד פרוק ההיתנחליות ולהישאר בגושים גדולים.תבין ידידי אין לנו ברירה המצב הנוכחי יביא להרס המירקם החכרתי אנחנו חיבים דרך למדינה יהודית ודמוקרטית ועכשיו ומיד.
גמר חתימה טובה
כתוב תגובה ל- גימלאי
לקחת דוגמא מצ'רצ'יל
  דיוגנס   4/10/03 19:35
גימלאי יקר
כגימלאי, אתה אולי זוכר את מלחמת העולם השניה וכיצד נהגו אז לטפל באויב הנאצי.
צ'רצ'יל הבין, שאין מה לדבר עם היטלר,
והדרך היחידה להציל את בריטניה ואת העולם היא לחסל אותו. כדי להשיג זאת, הוא לא בחל בהפצצות מסיביות על ערים גרמניות שנהפכו לעיי חורבות, למרות שהתעמולה הנאצית זעקה שפוגעים ב"חפים מפשע" (כל זאת בשעה שהגרמנים רצחו בדם קר מיליוני יהודים ובני עמים אחרים).
צ'רצ'יל אולי הביא למותם של רבבות גרמנים, אך הציל מיליונים אחרים בכך ששבר את רוחם של הנאצים וקירב את סוף המלחמה. טרומן, אשר הטיל פצצת אטום על הירושימה, הציל בכך חייהם של רבע מיליון חיילים אמריקטים.
במילים אחרות, אילו סרבננו היו שולטים אז בחילות אויר של בעלות הברית, היטלר היה מנצח, וגרמניה הנאצית היתה שולטת היום על עולם כולו...
כתוב תגובה ל- דיוגנס
אבו דאבי, מספיק עם השטויות שלך
  תחזור לדיר בקולחוז   4/10/03 19:45
כתוב תגובה ל- תחזור לדיר בקולחוז
גימלאות
  אורי נטע   5/10/03 09:53
יפה שאתה מסתכל לטווח הארוך אך כניראה לטווח הבינוני אתה לא מסתכל. אז ככה תן לי לעדכן אותך בפרטים שאתה לא רואה.

1. הערבים לא רוצים שלום. אם יצאת לפנסיה אז תלמד לקרוא ערבית ופשוט תקרא מה שהם אומרים.

2. כמו הנאצים גם הערבים "בחרו" בצורה דמוקרטית את מנהיגיהם

3. לידיעתך בתוך הקו הירוק ערביי ישראל, בלי ששמת לב הופכים במהירות למיעוט גדול שעתיד להפוך לרוב כשבניך יגיעו לגילך (עוד 20-30 שנה) ואז ישראל תיהפך למדינה מוסלמית. כן בוודאי תגיד זה לא יכול להיות כמו כל איש אמונה משיחית מהשמאל אך תבקש מילדיך או מנכדיך להיכנס לאתר של הלשכה המרכזזית לסטטיסטיקה ושם וכל לראות מה שעתיד להתרחש בשנים הקרובות, בו אנו נהיה כולנו מרוכזים בפיגוע זה או אחר.

תהיה בריא

כתוב תגובה ל- אורי נטע
21
פעם התביישנו בבוגדים. והיום?
  נחום שחף   3/10/03 22:59
ההגנה על המדינה ועל אזרחיה הפך למעשה נפשע.
טוב למות בעד ארצו של ערפאת!
והפטריוט (אוהב המדינה) מפלטו של הנוכל
(אלא אם מדובר במדינתו של האוייב).

עשרה קבין של טפשות ירדו לעולם, ותשעה מהם לקח העם היהודי.

אלוהים לטפשות בחרתנו.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
22
This article is right to the point
  Well said   4/10/03 01:37
The quasi intelectuals that talk about lofty ideals forget that ou enemies do not even come close to any thing like peacful coexistance with us. They are still after nothing but the total destruction of the Jewish state of Israel. If the Arabs won even one round of the many we had to endure, all Israeli Jews would end up in concentration camps. This is the most important issue that we have to bear in our minds. Survival comes before ideals. The leftists call the rest of us Facists. Wrong, they are the Facists collaborators!
כתוב תגובה ל- Well said
23
הכיבוש ? המוסר ? ושוחט גם..
  ד"ר מ.   4/10/03 02:07
אין בנמצא תרבות גדולה, למן זו של האתונאים במאה ה-5 לפנה"ס ועד לזו של המערב בימינו שלא נכונה על כיבוש וניצול עמים אחרים. בזיעת אפם של אנשי הארכיפלג היוני כונן פריקלס את תפארת הדמוקרטיה האתונאית. ודמם של מאות מליוני סנגלים, הודים, סינים, פיליפינים, עבדים כושים וקזחסטנים הוקז, על מנת לכונן את הפסאדות וההיכלות המפוארים לאורך השאנז אליזה בפאריס, שדרת ולינגטון בלונדון, שדרת לינקולן בואשינגטון, גורקי במוסקווה ועוד ועוד... השאלה אם טוב הדבר אם לאו. כלומר מה מחיר כינונה של תרבות ומי צריך לשלם אותו - היא שאלה פילוסופית מוסרית לגיטימית. הוא הדין בשאלת כיבוש 'השטחים' ועתידם. (בהערת אגב ראוי כי נזכור כולנו כי כיבוש אינו חייב להיות פיסי. ניצול כח העבודה הזול בעולם השלישי בימינו ביד המערב, אינו נופל הרבה בעוצמתו מן השליטה פיסית שהיתה למעצמות הקולוניאליות באותו מרחב במאה ה-19) ומכל מקום, בשונה מן השאלה הקודמת הלגיטימית, הסרבנות לפעולות חוקיות בעליל, שקיבלו לגיטימציה מבית המשפט העליון שלנו (מן המהוללים והמוסריים שבמוסדות בתבל) אינה לא מוסרית, לא לגיטימית, והיא אנטי דמוקרטית. שכן הנסיון לאכוף על הרוב במדינה דמוקרטית דעת מיעוט שולי שבשולים (חשוב לציין כי אין מדובר במיעוט - שהוא תנאי לקיום דמוקרטיה, אלא באפס קצהו של מיעוט מבוטל וחסר משמעות פוליטית) בכח הסירוב, היא דיקטטורה מוסרית ותו-לוא. גם גבהות הלב של אבירי השחקים הקשורים לעצומה אינה אומרת אלא כי המצפון והמוסר נמצאים ובאופן בלעדי באידאולוגיה זו ולא אחרת ובחלקים מסויימים של המפה הפוליטית. כך אגב סברו מוסוליני, היטלר וסטלין וחסידיהם הנאמנים, לא פחות ולא יותר....
כתוב תגובה ל- ד"ר מ.
נכונים דבריך.רק חבל לבזבזם על שמאל
  יוסי,הנגב   4/10/03 08:21
אטום השונא את עמו ומדינתו.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
הטיסים לא סרבנים
  גימלאי   4/10/03 16:55
כל מי ששמע את הראיון בערב שישי עם ספקטור מבין שהטיסים לא סרבנים ולא היו סרבנים. הם פשוט בעד מדינה יהודית ודמוקרטית ונגד מדינה דו לאומית עם רוב ערבי.
כתוב תגובה ל- גימלאי
24
בני ואחייני נחתכו לגזזרים באוטובוס
  דוד כהן   4/10/03 06:23
כנראה שתרמתי קצת יותר ממר שוחט הנכבד
שמוכן לעשות הכל רק לא לראות מה ניצב בפניו.

ברור לי כי שוחט הינו פגע רע בדיוק כמו
תומכיו הרוצחים מהחמאס
כתוב תגובה ל- דוד כהן
25
מאחורי כל אמירה של "שמאלן" קיצוני
  שמאלנית שחזרה בשאלה   4/10/03 06:50
מסתתרת בדרך כלל הפרעה אישיותית שפוגעת ביכולת שיקול הדעת שלהם, ובהבחנה בין אוייב לידיד, אחרת קשה להבין איך יצורים חפצי חיים מטבעם, מוכנים להעביר את השליטה על גורלם לאלה שרוצים לחסלם.
כתוב תגובה ל- שמאלנית שחזרה בשאלה
יש משהו בדבריך
  יניר   4/10/03 15:08
כן יש משהו בדבריך כמוך וכמו הרוב הגדול בעם גם אני מנסה להבין כיצד אנשי השמאל הקיצוני משיך לדבוק בעקרונותיו מבלי לבחון את משנותיו גם אם בעצם מעשים הם מחזקים את האויב, משאלתי היא שיקום גוף נטרלי ויעשה מחקר אמיתי על דרך החשיבה שלהם ויגיע למסקנות ברורות
שאולי תואמות את מה שאת חושבת ויבוא
גואל לישראל ובשלב ראשון נבין את התופעה ואולי נצליח להתמודד איתה בדרך
שתציל אותנו מהנזק העצום שהיא גורמת לעמנו.
ולסיום גמר חתימה טובה לכולנו !
כתוב תגובה ל- יניר
26
כמה טייסי ריסוס מתחזים עשו רעש גדול
  החוקר   4/10/03 08:24
כתוב תגובה ל- החוקר
27
מנהיג העדר
  שמאלן מסריח   4/10/03 11:38
באיזו קלות עפות כאן המלים "בוגדים" ו"פושעים". הפשיזם ניצח, אכן המדינה מעל לכל,וה"אמת" וה"צדק" שייכים רק לימין כל היתר דינם מוות (רבין אייכה???).
הסתכלו על ההתפתחות בכל המשטרים מסוג זה ואולי תחכימו.
מי יצילנו מעצמנו?
כתוב תגובה ל- שמאלן מסריח
לשמאלני המסריח
  ימני עצוב   4/10/03 16:14
(כך אתה טענת....)
השמאל מתנהג כאילו האמת אצלו ואין בילתה. למה אתה מתגולל על הימין? האם אתם אינכם פשיסטים באותה מידה? אינכם סותמים פיות למתנגדים? האם לא האשמתם את כל הימין ברצח רבין?
פושעים שכמותכם.
כתוב תגובה ל- ימני עצוב
28
בן של ואח של
  ומיהו יוסי אחימאיר   4/10/03 14:00
מה עשית אתה בחייך הארוכים?
יגאל גם לחם וגם ריפא
גם הרג וגם הציל
(מעניין ששכחת להזכיר את פעולותיו בארגוני רופאים מתנדבים - למה ? כי זה עושה את האיש יפה נפש מדי???)
ואתה?
בסה"כ אתה עושה כותרות ממיחזור האידיאולוגיה של אבא. ולמזלך יש מספיק אנשים חסרי מעוף וחסרי תעוזה במדינה שקוראים אחריך אמן, כמו שקראו אמן אחרי שרון ובגין כל הדרך אל סולטן יעקוב העקוב מדם ואל ביירות המעשנת. מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו הוא פסוק נכון - השאלה שתשאל ברבות הימים מי היו המהרסים והמחריבים האמיתיים - אנשים כמו יגאל שוחט או אנשים כמו אריק שרון ודן חלוץ
כתוב תגובה ל- ומיהו יוסי אחימאיר
Aric Sharom
  I love my country   4/10/03 19:33
Ein li madpeset be ivrit lachen ectov be anglit.
when you metion the name AriC sharon you have to thing twice what you say in any ocasion.because Aric and his soldiers was the one that turn around the result of Yom Kipur war.If that did not happened probably you be dead or a slave cleaning the arbs washroom ."
כתוב תגובה ל- I love my country
29
התפוח והעץ
  Moss   4/10/03 18:04
מתברר שהתפוח לא נפל רחוק מן העץ.
בנו של 'הבריון' תוקף את בנו של מפקד סירת הכ"ג.
באופן סימבולי, זהו כל הסיפור של מות הציונות השפויה והאפשרית.
ההיסטוריה מתה מצחוק!
כתוב תגובה ל- Moss
lF all were like Sochat
  Dod1   4/10/03 18:38
Then Hitler were not defeated..
Then the westren civilization would disappear..
Then the Jihad would conqure the world..
Then Scochat will say-maybe my letter was not written well
כתוב תגובה ל- Dod1
השמאל הקיצוני-ערימת תפוחים רקובים
  מלכיצדק   4/10/03 18:58
נכבדי Moss

הטייסים הסרבנים ותומכיהם קיבלו היום בחיפה תשובת תודה רועמת מארגוני המרצחים הפלשטינאים. וכי למה יכולנו לצפות מהם, לאחר שקיבלו מכתב חסינות חתום ע"י אלה שמתחזים כ"מיטב בנינו"? לפי משנתם של הסרבנים, כל מה שהמחבלים צריכים לעשות אחרי בצוע של מעשה טבח ביהודים, הוא להקיף עצמם בחגורה אנושית של "חפים מפשע". אף שערה לא תיפול מראשם והם יוכלו בשקט גמור לתכנן את הרצח ההמוני הבא, כי כל פקודה לפגוע בהם תהיה "בלתי חוקית".
לכן, אם אתה רוצה להשתמש באנאלוגיה של התפוחים, כדאי שתחשוב על התפוחים הרקובים בשמאל הקיצוני, אשר מישנתם היא מרשם התאבדות למדינת ישראל ולתושביה היהודים (אשר יוכלו להתנחם בכך שהם נטבחו תוך שמירה קנאית על ה"מוסר", כפי שהשמאל רואה אותו).


כתוב תגובה ל- מלכיצדק
30
תוספת ליוסי אחימאיר
  ס. ש.ל.   4/10/03 18:47
1.בפעולה בה נאלץ שוחט לינטוש את המטוס הוא היה הנוט וחייב חייו למפקדו ז"ל.
2. מעניין מה היה אומר שייקה על בתו?
כתוב תגובה ל- ס. ש.ל.
31
ckcik
  c   4/10/03 18:48
מה אתה מבלבל את המוח אחימארי?אתה פשוט נודניק מוטל והולך בטל מתוסכל
כתוב תגובה ל- c
32
תגובה ל 52 Moss
  ס.ש.ל.   4/10/03 18:53
אם מפקד הכג היה חושב כבנו לא היה יוצא לפעולה. הסיבה שבנו מגיב בצורה זאת שלצערי וצער רבים התיתם מאביו בטרם זכה
ללמוד ממנו.
כתוב תגובה ל- ס.ש.ל.
33
חשובה ליוסי אחימאיר יגאל שוחט חשוב
  שושנה פרידמן   4/10/03 19:17
יוסי אחימאיר אני חולקת על דבריך. יגאל שוחט ,טייס מצטיין, שהגן בגופו על המדינה. היה
מנהיג אכפתי שחזר מהשבי פצוע ונכה. דעותיו האישיות לא חשובות לי. הוא הוכיח שהוא נאמן למדינה.
יש לי שכן בבנין, שמצהיר בפומבי שהוא מפלגת "התחיה" דיבר על טרנספר.קיצוני בדיעותיו.
שלושת ילדיו לא שרתו בצה"ל בסביבות 20 25 הצליחו להתחמק. והאמינו לי הם בריאים.
יוסי אחימאיר, אני חוזרת:הדיעות לא חשובות רק המעשים. אשמח לתגובה
כתוב תגובה ל- שושנה פרידמן
34
והשוחט שחט
  לוי   4/10/03 19:36
אני לא מתפלא שכל מיני פייטרים הפכו בוגדים . החינוך החילוני במדינת ישראל הורק מכל תוכן יהודי . בעקבות זאת יהודים איבדו את זיקתם לעם ישראל ולארץ ישראל והתחילו לשאול עצמם מה לי פה מי לי פה . אבדה האמונה בצדקת הדרך . כתוצאה מכך מתברר שהסיכונים אשר לקחו על עצמה היו יותר משום הרפתקנות ולא מסירות נפש למען אידיאל .באין חזון יפרע עם .
כתוב תגובה ל- לוי
35
זו לא כתבה!, זו רכילות ספקולטיבית
  אין לך מה להגיד   4/10/03 21:21
אין ידיעות, אין דעות, אין נתוח, רק רכילות אישית. (ועל זה מקבלים שכר סופרים?)
כתוב תגובה ל- אין לך מה להגיד
36
לגימלאי
  אזרח ששמע וראה   4/10/03 22:06
כנראה אתה חי על פלנטה אחרת.
לו שמעתה (ברדיו) לו ראיתה (בטלויזיה)
את אשר הערבים מחנכים את ילדיהם והקדשתה
מעט מזעיר מחשבה אולי דעתך היתה משתנה.
לא משנה מה תתן להם הם רוצים ה כ ל .
כעניהם אתה זר כאן אתה כובש כאן.
או שאוזניך אטומות, למשמע דרישות הצד
השני גם בך רואים כובש. אתה וכמותך מזכירים
את יהודי ארופה לפני השואה שאמרו שהיטלר מדבר כך רק בכדי לקבל אהדה לא יגיע לידי מעשה.
כדאי לך להסתכל-להאזין על\ל כמה תחנות
ערביות אזאולי תתפקח מהאשליה.
שתהיה לך שנה טובה בלי פיצוצים
כתוב תגובה ל- אזרח ששמע וראה
37
מסיתים
  gingy   5/10/03 09:28
אני קורא לכל מי שמסית נגד המדינה והעם להעמיד לדין ולגרשו מהמדינה.
כדי שיראה מרחוק כמה טוב לנו בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- gingy
38
אני מצטרף לסרבנים ומסרב להפציץ בעזה
  אורי נטע   5/10/03 12:49
כן לאט לאט נחשף פרצופו האמיתי של הפלג האנטי ציוני הקיצוני ושורשיו. טייס שמזמן כבר לא יושב על מושב הטייס וטייס שמעולם לא הטיס מטוסי הפצצה או מסוק קרב חוברים לשניים שכן ושמותיהם ודרגותיהם מהווים מנוף לא מוסרי לקידום עמדותיהם הפסולות.

מתברר שבית המדרש הקיבוצי הוציא אנשים טכניים טובים-טייסים אך אנטי ציוניים.
תא"ל מי"ל יפתח ספקטור - בוגר גבעת ברנר
סא"ל יואל פיטרברג - בוגר רמת הכובש
כנראה שחלק גדול מהטייסים שנרשמו במסמך הסרבנות הם קיבוצניקים.

הילת הטייסים באה בעיקר ממלחמת ששת הימים ומהפצצת הכור בעירק. ביום כיפור מי שהציל את המצב זה עשרות אלפי חיילי שיריון וחי"ר, חלקם בנפשם וחלקם בגופם, ולא טייסי חיל האוויר.

מהעצומה ומתגובות הטייסים נראה שכנראה שהם אנשים מופלאים במכונות מעופפות אך הטסת מטוס כנראה קשורה לכישורים טכניים ולא לראיה פרספקטיבית המאפיינת מדינאים. רדידות תגובותיהם כולל זו של האלוף במי"ל עמוס לפידות מאששת עובדה זו.

השימוש בתואר הצבאי או האקדמי אין לו ולא כלום עם עם תפיסה אסטרטגית מדינית, שבחוגים האנטי ציונים הם רדודים במיוחד, לא שזרמי התנועה הציונית המצב הרבה יותר טוב.

הכותרת "מסרב להפציץ בעזה" נובעת מכך שאני לא טייס ולכאן באופן עקרוני מסרב לטוס, שזה מגוכך ממש כמו חתימת מרבית הטייסים שיכלו גם לחתום שהם לא מוכנים להיות סווארים בנמל כי מביאים משם כדורים שבהם יורים בערבים חפים מפשע.


כתוב תגובה ל- אורי נטע
moshavnik
  GUR-ARYE   5/10/03 14:02
neta ,you are generaly right but do not generalized,as most of the kibutznikim are firs class ,anyway ,shochat born and raised in moshav.
כתוב תגובה ל- GUR-ARYE
שוחט
  אורי נטע   5/10/03 14:34
א. איזה מושב?
ב. הרוב בכל זאת עושה סטטיסטיקה
ג. גמר חתימה טובה
כתוב תגובה ל- אורי נטע
39
השוחט הבכיין
  אבנר בן נר   4/10/12 23:49

אין להתיירא לא מהצדוקים ולא מן הפרושים
כי אם מן הצבועים שעושים מעשה זימרי ומבקשים
שכר כפנחס .
כתוב תגובה ל- אבנר בן נר
40
נראה לי שדוקא אחימאיר קיצוני
  שמאל אמיץ   19/07/14 00:37
אנחנו עוד זוכרים את אביך אבא אחימיאיר במאמרי ההסתה שלו נגד חיים ארלוזורוב ז"ל. ולבך אכול קנאה לנוכח הטייס הקרבי האמיץ שחזר מהשבי. לך נותן רק לזב להקצין עמדות ולקטר כמו זקן טרחן. תתבייש!!! התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
כתוב תגובה ל- שמאל אמיץ
41
נראה לי שדוקא אחימאיר קיצוני
  שמאל אמיץ   19/07/14 00:37
אנחנו עוד זוכרים את אביך אבא אחימיאיר במאמרי ההסתה שלו נגד חיים ארלוזורוב ז"ל. ולבך אכול קנאה לנוכח הטייס הקרבי האמיץ שחזר מהשבי. לך נותן רק לזב להקצין עמדות ולקטר כמו זקן טרחן. תתבייש!!! התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
כתוב תגובה ל- שמאל אמיץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il