s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אובמה: ישראל מאבדת מאמינותה בגלל נתניהו
מאת: איציק וולף  |  02/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ארה"ב מאבדת מאמינותה !!!
  אובמה הרס את ארהב   3/06/15 00:49
כתוב תגובה ל- אובמה הרס את ארהב
2
היכן שאובמה נוגע לא גודל עשב
  יולו   3/06/15 01:19
עוד לא נולד הגאון שיעצור את הזמן...לסיום כהונתו של הכישלון
כתוב תגובה ל- יולו
3
אובמה ואמינות נתניהו
  מוטי הקרייתי   3/06/15 03:53
הנשיא חוסיין-אובמה נא שמש-לנו דוגמא. הקם מדינה לאינדיינים
הכבושים. למקסיקנים הנדכאים-בארצך. לקובנים האומללים שאצלך
לאפרו-אמריקאים הפזורים שבסביבתך.דאג למהגרים הבלתי-חוקיים
שנמצאים בכל-מדינה ועיר של...ארצות הברית-הגדולה.
שפר בעיקר את-אמינותך במדינתך.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
למה שיקים להם מדינה אם אין
  פפido   3/06/15 09:46
דרישה כזו. ומה עדיף? מחבלים מתאבדים או חרם??
כתוב תגובה ל- פפido
4
OBAMA
  DeanDean   3/06/15 05:51
OBAMA WHO????
כתוב תגובה ל- DeanDean
5
אובאמה הוא הבלתי אמין
  רמי מ.   3/06/15 07:38
נכון, הוא נשיא המדינה הגדולה והחזקה בעולם, אבל ראינו מה הוא גרם לעולם, דאע"ש, רצח אזרחים בסוריה למרות שהוא עשה אבו-עלי ונתן להם להמשיך ולרצוח, עד עצם היום הזה. גרם להתרחקות מדינטת המפרץ הערביות, הפקיר בעלות ברית, התערב בבחירות בישראל בתרומות כספיות, מטפל במשברים עולמיים כאילו הוא נשיא קיגיסטן ולא ארה"ב, בקיצור הביא חורבן על העולם עם תפישת העולם המוזרה שלו. לא נשכח לו את תמיכתו באחים המוסלמים, הכנעותו לקטאר בזמן "מוק איתן", פעולתו השגויה בלוב שגרמה לנפיחלת המימשל של קדאפי, ובכן, נשיא אמין מאוד, שההתעלקות שלו על ישראל בצורות שונות, רק נזכיר שלא שיחרר טילים לצה"ל בזמן צוק איתן, אז מנשיא "אמין" שכזה אסור לקנות אפילו מכונית משומשת. לגבי הכתבה, אילנה דיין התקבלה בלבביות והביאה את דבר נשיא ארה"ב הנוכחי אלינו לקהל הישראלי, בכוונה ברורה לפגוע הנתניהו בכאילו ראיון אישי עם אובאמה, עכשיו שיזמנו את מר נתניהו, לפי תנאיו של נתניהו שיגיב על דברי הנשיא המטורלל הזה. איש החורבן וההרס בעולם, נשיא מוסלמי, תאנרכיסט במהותו, וטפש בפעילותו. אנחנו חזקים ונסבול אותו עוד 1.5 שנים.
כתוב תגובה ל- רמי מ.
6
וקלינטון?וקרטר? וכל הדמוקרטים?
  ממש צדיקים!   3/06/15 07:54

ושמעון פרס? ובוז'י/ציפי? ואנשי הרוח מהשמאל הישראלי הסוציאל דמוקטטורי שמתרפסים בפני אבו מאזן היורש של ערפאת, ודעותיהם מצוטטות אצל האנטישמים הגלויים והנסתרים?
היהודים הללו בהתפלשותם לרגלי הפריץ באשר הוא, שימשו ומשמשים כ'אידיוטים שימושיים' וכעלה תאנה אצל כל מי שחפץ לגמד את מדינת ישראל ולהשפילה.

א-ב-ל - יש מי שנבחר לעמוד בראש מדינת ישראל ושמו:
בן-ימין נתן-יהו.

נ-ק-ו-ד-ה .
כתוב תגובה ל- ממש צדיקים!
7
ארה"ב תסתדר לבד. אבל אנחנו....
  ביבי ההרפתקן   3/06/15 08:16
גם אם אובמה אינו נראה לנו כנשיא אמריקאי טוב או אידיאלי - הוא עניינם של תושבי ארה"ב. הבעיה שלנו היא ביבי, לא רק מול אובמה אלא גם מול כל מנהיג אירופאי אחר וכלפי כל אזרחי ותשובי העולם, הרואים מולם טיפוס לא אמין, ולדבר תוצאות בכל התחומים - מהחרמת מוצרים ישראלים, אי אימון בצעדי ישראל, חרם תיירות ועוד. עד לאן ביבי רוצה לדרדר אותנו ?
כתוב תגובה ל- ביבי ההרפתקן
אספסוף אשר בקרבנו שונא נתניהו
  ש"י אלידע   3/06/15 11:30
מאז יציאת מצריים נלווה אלינו אספסוף שהטריד את משה רבנו והמשיך להילחם במנהיגות הציונית!! היום הם טסו לאירופה להכפיש את צה"ל ולקבל שכ"ט מאת האנטישמיים מעסיקיהם האמיתיים! זה האריך את מסלול יציאתנו למולדתנו "עד תום כל הדור ההוא ..."
כתוב תגובה ל- ש"י אלידע
8
אובמה נהנה למלא את תפקיד הרצוג
  פועה   3/06/15 08:18
והוא עושה זאת בכשרון נחישות ובחכמה רבה משל הרצוג. תודות לקוצר הראיה המדינית והפוליטית של נתניהו נפתחה בפני אובמה הדלת לדבר ישירות אל עם ישראל ולדרדר את הימין הפוליטי הישראלי אל התמודדות ישירה עם מימוש החלומות שלו ולשאת בתוצאות של האספמיה הספרדית המתנפצת שלו. אובמה נחוש להציג בפנינו את נתניהו במערומיו, ככלי פוליטי ריק.
כתוב תגובה ל- פועה
9
בבוניאדה.
  בבון זה קוף   3/06/15 08:26
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
10
עדיף לאבד אמינות ולא מולדת !!
  מ.אלקרייאף   3/06/15 08:35
על פי תפיסתו ההזויה והפרו איסלאמיסטית של אובמה ..כל עוד ולא נפקיר חבלי מולדת לארגוני המרצחים המתקראים פלשתינים..ישראל מאבדת אמינות...והיה ונפקיר את מולדתינו משפחותינו בטחוננו ישותינו..אזי אובמה יתרצה ויצהיר שישראל לא מאבדת אמינות...אדון אובמה!! אנו מעדיפים לאבד אמינות על פי תפיסתך .. ולא לאבד מולדת...מסביבינו מלחמת האיסלאם הכל בכל מכל כל אחד עורף לשני את הראש.. כל יום נערפים מאות ראשים..יש מאות אלפי הרוגים.. מאות אלפי פליטים.. מיליונים נטשו את בתיהם ..ילדים ונערום נמכרים לעבדות .או לשפחות מין.. קהילות שלמות מושמדות..כנסיות בתי כנסת אתרים היסטוריים מנופצים ומושמדים..ובמה עסוק אדון אובמה ?? במדינת ישראל ביהודים ובנתניהו!! להוסיף בהקמת מדינת פלשתינית על שטחי מדינת ישראל לעם המלאכותי שקם רק על מנת לזנב ביהודים ובישראל כדרכו של האיסלאם מזה מאות בשנים... אדון אובמה!! הידעתה כי 70 אחוז מאדמתה של מדינת היהודים נגזלה על ידי הבריטים וניתנה כמתנה לאיסלאם להקים לשם הקמת ממלכה מלאכותית ללא עבר ללא היסטוריה אלא גזל לשם גזל ...אדון אובמה !! שטחה של ירדן גדול פי 3 ממדינת ישראל ..המדינה ריקה שטחי ארץ רחבי ידיים שוממים..מדוע לא תפנה למלך ירדן שיקצה מחצית ממלכתו לשם הקמת מדינה לפליטי 48 ולערבים התגוררים בשטיחם המשוחררים..והי ויסרב תכריז עליו שהוא מאבד אמינות..אדון אובמה!! לא בזכותך קמה מדינת היהודים ולא עקב גחמותיך הפרו מוסלמיים נאבד את מדינתינו היחדיה בעולם..בשונה לאיסלאם המונה יותר מ60 מדינות בעולם..מיסטר אובמה !! ישראל זה לא מצריים ונתניהו זה לא מובארק..אשר זרקתה לכלבים בשיסוי חבריך לאמונה ולדרך של האחים המובסמים...אשר להם אתה סוגד ואותם אתה מבכה עד עצם היום הזה את עצם היעלמותם מהשלטון במצריים..בקיצור מיסטר אובמבה !! לא אתה האיש הראוי לתת לנו ציונים...טפל קודם בתבערה היום יומית במדינות ערב סביבינו..והנח למדינת ישראל המקום הכי שקט והכי בטוח ואשר אין בו טבח אתני בכל הבמזרח התיכון עם הסרונות והיתרונות..אנא הנח לנו וטפל בקורבנות מדיניותיך הרופסת אשר הביאה רק אסונות מלחמה חורבן והרס..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
11
אילנה דיין בשרות השמאל
  א.ל. רמת-גן   3/06/15 08:44
דיין לא התנהגה כעתונאית אמינה ולא ביושרה שמצפים מעתונאי.יחצני אובמה גייסו אותה והיא יצגה בשאלותיה את השמאל בלבד.היא התענגה על כל מילה ומשפט של אובמה המנגח את נתניהו,והובילה אותו בדיוק למקומות שהוא רצה.היא ניסתה בכל הכח להצית את היריבות האישית עם נתניהו.אובמה עשה שרות מצויין לנתניהו כשומר האינטרסים של עמו.בראיון נראה נשיא מנותק שלא מבין את המציאות הבוערת באיזורנו.קשה היה לא להבחין בשאלות מוזמנות פה ושם. בסה"כ הראיון הזה חיזק את התמיכה וההערכה לנתניהו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
אם אילנה היתה מעזה לשאול שאלות
  שלא סוכמו מראש -   3/06/15 09:53

שאלות שכל יהודי לאומי היה שואל את אובמה ואילנה דיין לא העזה לשאול - אזי כל הראיון היה מתבטל, או מצונזר.
כתוב תגובה ל- שלא סוכמו מראש -
ישבה כמו חייזרית מעולם אחר
  החייזרית והשועל!   3/06/15 12:27
ונתנה לו לקשקש במילים של ישו וצדיקי עולם ,על מדיניותו הצודקת שחותרת להשמיד את ישראל. זה לא ראיון כלל. זו אזהרה של אובמה כלפי אזרחי ישראל . לא תעשו כדברי? תיראו מה יקרה לכם!
כתוב תגובה ל- החייזרית והשועל!
12
מאז 'האביב הערבי' איבד חוסיין
  קורןנאוה טבריה   3/06/15 08:57
אובאמה מאמינות ורוב האמריקאים יודעים את זה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
ישראל היא אי של יציבות במזה"ת
  דן ה   3/06/15 09:21
ארה"ב בראשות אובאמה מנהיג העולם החופשי מנהיג את העולם מאחור - כל מה שקורה במזרח התיכון הוא תוצאה של המדיניות הרופסת של אובאמה שהשאיר חלל ריק שהתמלא ברוע
כתוב תגובה ל- דן ה
14
העולם מאבד מכוחו נוכח המזה"ת
  מיכל מירושלים   3/06/15 09:30
אז איך בכל זאת יראה "הישגים" - על גבינו.

במקום לבוא ולומר את האמת: מה שמתרחש במזרח התיכון הוא קטסטרופה וכמעט "אחרית הימים" של המזה"ת - סוף לבלוף ולאבסורד של סייקס-פיקו לא חזינו זאת כי אנחנו מתעסקים איך לומר ב"מה שנוח לנו" - ומה נוח לנו - ללחוץ על מדינת ישראל הדמוקרטית והנורמלית - וכך נראה את גודל כוחנו.

נתניהו לא זיגזג - מצד אחד אמר שבימיו לא תתרחש מדינה פלסטינית, כי הוא יודע שברגע שהפלסט' יקחו אחריות על איזה שהוא שטח - מיד זה יקרוץ לכל הארגונים מאל-קעידה ועד דעא"ש. כולם יבואו ליטול חלק בביזה. ולנו יהיה "עזה" אחד גדול מול כל רצועת ארצנו.
מצד שני - מי לא רוצה להיפטר מהפלסט'.

אבל - לתת להם מדינה שתיהפך מיידית למדינת טרור זו התאבדות לאומית שלנו - לא התאבדות פוליטית של הימין.

ועכשיו לנושא גירוש יהודים מארצם מיהודה ושומרון: למי יש אפשרות לגרש 350 אלף יהודים ממקומם. הרי התנסינו בנושא זה בגוש קטיף וראינו את התוצאות העגומות - הסכומים האדירים וכו'.
מי שמדבר על השארת הגושים הגדולים הוא שמרמה את כל העולם. הערבים מדברים על חזרה ל-67 ועל ירושלים - על מדינה פלסטינית מזוינת. האם אובאמה רוצה את זה - האמת שהוא בעצמו שבוי במלותיו: STATE SOLUTION 2 והמובן של זה הוא הקמת מדינת טרור בין אם אבו-מאזן רוצה ובין אם אינו רוצה. ולעומת זאת הרס מדינת ישראל.

מי שמביא לנו את האסון הצונאמי הנוכחי הם דווקא אלה שקרויים יהודים ציונים שפויים. הם הם שמרתיחים את כל העולם נגדנו. ושוכחים שסה"כ יש להיזהר בנושא זה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
15
אובמה מתעלם מחלקו של אבו מאזן
  רבקה שפק ליסק   3/06/15 09:38
הזיגזגים של ראש הממשלה אכן אינם תורמים לאמינותה של ישראל.
גם ההסברה הישראלית הכושלת אינה תורמת לאמינותה של ישראל.
אבל, אפילו ליבני אמרה שכשלון השיחות האחרונות הוא באחריותו של אבו מאזן.

הקהילה הבינלאומית נוהגת בסטנדרט כפול לגבי נתניהו ואבו מאזן.

ואני איני מתומכי ביבי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
16
ומה האחריות של אובמה באיזור ?
  רואה נכוחה   3/06/15 10:00
מה האחריות של אובמה במצריים בלוב בסוריה בעירק בסעודיה באיראן ועוד ???
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
17
אובמה,תביט במראה לפעמים
  וילי   3/06/15 10:06
נתניהו מאבד מאמינותו בעיניך,בסדר זכותך לחשוב כך ןלאמר זאת. אבל,על שכמותך נאמר: "אין הגמל רואה את דבשתו". אמינותך בעיני העולם כולו ובעיני האמריקאיים היא אפס, אפס מוחלט. דרדרת את ארצך לשפל חסר תקדים ועל הדרך גם את כל המדינות החופשיות. כל דבר שנגעת בו או אפילו רק דיברת עליו התדרדר ונהרס. כולם מחכים שתלך כבר לדרכך, כל מי שיחליף אותך יהיה טוב ממך אלפי מונים. ההישג היחידי שאותו יהיה קשה מאוד לקחת ממך בעתיד הוא התואר:"הנשיא האמריקאי הגרוע ביותר בכל הזמנים"...לשמחתו של ג'ימי "בוטנים" קארטר- האלוף היוצא.
כתוב תגובה ל- וילי
18
חובה ללמוד מחורבן בית 2
  ראובן גרפיט   3/06/15 10:30
חורבן בית שני התבצע בסדרה ארוכה ומתמשכת של עשרות רבות בשנים. מנהיגי ישראל אשר למדו לחיות עם "הריבון" הרומאי (אירופה + ארה"ב של היום )הצליחו לקיים את החיים בארץ. אך כל מרד, כל מלחמה הקטינה את חופש הפעולה, הביאה לירידה מהארץ, פרוד.כל מלחמה הביאה למותם של רבים ולעוני משווע, תיאורים מסמרים יש בתלמוד הירושלמי ובספריו של יוסף בן מתיתיהו וכן במסמכים רומאים. הסהכ של כל המרידות כולל של התפוצות הביא למותם של בין 2-4 מיליון איש, לגלות,חורבן, עבדות , התבוללות של מיליוני יהודים לנצרות ואחר לאיסלם. ותולדה שלה המשך הפרעות באירופה והשואה שהביאה למותם של מעל 6 מיליון יהודים (אלה שנהרגו במלחמה למשל ברבחי רוסיה לא נספרו). העולם לא הכיר בגבולות 1949 ולא בירושלים המערבית. עתה -גורלינו לטוב ולרע מותנה "בכניעה" לדרישות הגויים (העולם הרומאי של אז) ולאפשר הקמת מדינה פלסטינית מוסלמית לצידה של ישראל בגבולות 1967 המוכרים. הכישלון הנורא של צוק איתן ,סהכ כנגד כ2000 פלסטינים לוחמים הוכיח את מידת התלות שלנו בארה"ב (רומי). הקמת מדינה פלסטינית הינה כולה רווח מכמה סיבות: 1. הישות הזו אינה ברת קיום עצמאי והיא תתקיים כל עוד יוזרמו אליה מיליארדים, כסף שרובו יזלוג אלינו. רווחה כלכלית עבורינו. 2. העולם הנוצרי האנטישמי והמוסלמי יכירו בגבולות 1967 וירושלים המערבית כבירתינו. 3. צה"ל אינו מסוגל, לבטח לא בהנהגת יעלון, להביא הכרעה צבאית. האירנים לחמו 7 שנים לבד מול עירק וניצחו אנו לא מסוגלים חודשים!חובה להפנים את מגבלות הכוח! 4. הנושא הפלסטיני ירד מסדר הדיונים, הכותרות והעיסוקים של האו"ם, של ארצות אירופה ושל מגוון הארגונים האנטישמים כולל של עיתון הארץ. מעמדנו הבינלאומי יעלה דבר שיקל על הסחר הבינלאומי . באם ועת המדינה הפלסטיית תתמוטט מעמדם לא יהיה שונה ממעמדה של סוריה או עירק או אפגניסטאן או לוב. יש לנהוג כבמבוק ולא כעץ אלון שעת שהוא עומד ברוח סערה ברגע שהוא נתלש הוא לא יצמח מחדש. אין מקום לגלות שלישית!
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
מדינת ישראל איננה מדינה כבושה
  ישראל עם חופשי!   3/06/15 12:03
אולי אובמה חושב שהתשלום על מתנותיו הופך את ישראל למדינתו הכבושה. אולי הוא חושב שמחיר מתנותיו הוא התאבדות אזרחי ישראל לצורך מילוי גחמותיו. אולי? ביניים לא ברורה כל האובססיה שלו בנדון.! כן לא ברור מדוע החלטת הגויים להשמיד את ישראל בתאי הגזים וממש לא מיזמן ,ללא התנגדות משמעותית מצידנו, לא לימדה אותך לקח שצריך ובהחלט להילחם ברוע וככל שניתן. אין שום קשר לחורבן הבית ולאובמה. יש קשר לרוע ! שצריך להתנהל מולו בהתאם.
כתוב תגובה ל- ישראל עם חופשי!
19
היה נוח לו שנאבד את עצמינו
  שחקן המאה.   3/06/15 11:07
לדעת העיקר שלאסלם תהיה שליטה בכל המזרח התיכון. הוא זה שחילוקי הדעות שלו עם נתניהו על בסיס התאבדות אזרחי מדינת ישראל לצורך הקמת מדינה פלסטינית לאורך גבולות שמסכנים את קיומה -למעשה בתוך תוכה של ישראל - הוא זה שיצר את האנטישמיות הגואה בעולם! והוא זה שמצד אחד נותן.. ומצד אחר שואף להשמיד את ישראל דרך איראן ודרך מדינה פלסטינית . נשיא כזה דו פרצופי ואויב ,לא היה למדינת ישראל מעולם. חיוך וקסם כמסווה של המן הרשע.
כתוב תגובה ל- שחקן המאה.
20
אובמה שקרן, עשרות פעמים אמר
  פנינית   3/06/15 11:09
לו נתניהו בפומבי שאם הלחץ עזר, אזי הפעלת יותר לחץ כלכלי, היא האלטרנטיבה. אך לאובמה קל יותר לשקר ולהגיד שהסכם עדיף על מתקפה. שנית, מה אכפת לאובמה מאיומי איראן ודעאש והיתר כשהוא יושב במגדלי השין השאננים וכאשר כל עניינו לדאוג לעמו הפלסטיני (שם שהומצא ואינו מקורי). על חשבון בטחוננו הוא מעוניין בהישג מדיני ועיתונאית מנוולת בשם אילנה נותנת לו במה עולמית לנגח את מדינתנו ואת ראש ממשלתנו. עתה תבינו איזה שנים קשות ואכזריות עברו על נתניהו עם הרשע הזה ואילו נתניהו בגופו מנע את דרישותיו הכה מסוכנות לנו. עם עיתונאית שפלה כזו מי צריך ג׳יבריל את רגווב וחבריו ?
כתוב תגובה ל- פנינית
21
כאשר אמינותו של אובמה
  אינה עומדת בספק   3/06/15 12:16
וכבר אין כל ספק ביכולתה של איראן לייצר בומבית אטומית לצרכי שלום ולדעתו על ארהב להפציץ את סוריה כי אסעד חבר לדאעש ולאופוזיצית השלום הסורית בראשות ארהב שגרמה ורצחה כבר לעלה מ 130000 אזרחים רק בסוריה ותמיכתו של אובמה באחים המוסלמים במצרים אשר גם בזאת אין ספק,,,,,אז מה נותר לכל ממזר לעשות אם לא להיות למלך? ישו מלך העולם, חי חי עד שמת. כי מתים אינם משיבים מלחמה..תודה..
כתוב תגובה ל- אינה עומדת בספק
22
אצל אובמה אין כל חדש
  צורי   3/06/15 15:47
מייד בתחילת כהונתו חשנו ברוח העוינת והצוננת הנושבת מכיוונו. סימן ראשון לכל היה כבר בנאומו במצרים ב2009 בשארם א שייח. מה שמדאיג אותי זאת אסופת היהודונים העוטפת אותו "באהבה אין קץ" כמו העיתונאים פרידמן וגולדברג ועוזריו היהודונים כאמור לשעבר והיום אקסלרוד, סול, מרטין אינדיק, רם עמנואל חיים סבן ועוד חורשי המזימות מן הנבלים השמאלניים "במחננו".
כתוב תגובה ל- צורי
אכן "יהודונים" עלובי נפש!
  א. וינשטיין   4/06/15 02:22
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
23
אובמה ממשיך להזות
  רפי לאופרט   5/06/15 08:49
ישראל מאבדת מאמינותה בעיקר בזכותו של אובמה שאינו מבין שישראל אינה יכולה לנהל באזור זה את אותה מדיניות שמנהלת ארה"ב שנמצאת במרחק של 10,000 ק"מ ממנו.
שטחה של ישראל הוא 25,000 קמ"ר לעומת כ- 8.5 מיליון!!! קמ"ר של ארה"ב. זו מציאות אסטרטגית שלא ניתן כלל להתחיל ולהשוות בין שתי המדינות.
כשאובמה מדבר על כך שאם איראן תפר את הסכם הגרעין ניתו יהיה לחזור ולהטיל עליה סנקציות, הוא הוזה. עד שסנקציות יעבדו תוכל איראן לייצר באמצעות ציוד משופר שהיא מפתחת ממילא, 50 פצצות אטום. ואז לסנקציות לא יהיה שום ערך והאיום על ישראל יהיה בלתי נסבל.
ישראל אינה יכולה לסמוך על ארה"ב בשאלות קיומיות שלביטחון לאומי. ארה"ב של אובמה חוזרת ומוכיחה זאת פעם אחר פעם. אם מדיניות החוץ נקבעת ע"י כל נשיא בנפרד ויהיה בארה"ב ביום פקודה נשיא שחושב אחרת מאתנו וגם אחרת מאובמה, על מי תסמוך ישראל אז? על הניירת שמציע לנו אובמה?
ישראל מונה 8 מיליון תושבים, וארה"ב 320 מיליון. לארה"ב אלפי ראשי חץ גרעיניים עם אמצעי שיגור מגוונים ביותר המפוזרים על פני כל הגלובוס. אובמה אינו יכול לחשוב ברצינות שאיום גרעין איראני על ישראל ניתן לשיפוט עפ"י קריטריונים אמריקנים.
גם בשאלה הפשלתינאית טועה אובמה באותם שיקולים בדיוק. לא נתניהו פוגע באמינות הישראלית, אובמה ויועציו הם שעושים זאת. הם עושים זאת משום שהם מנסים לנהל מרחוק את ישראל ו"להאכיל" אותה בשקרים והטעיות שהם עצמם לא היו מוכנים להשלים עימם. קריטריוני הנכונות הישראלית להסדר עם הפלשתינאים הונחו על השולחן בנאום בר-אילן של נתניהו, ב- 2009. מאז בוחר לו אובמה כל מה שנוח לשימוש מבדל אותו מהכלל ועושה בו שימוש מגמתי ומטעה. ובאותה הזדמנות "שוכח" שמדובר בעסקת-חבילה. ישראל לא תוכל להגיע להסדר ולא התכוונה להגיע להסדר בשלבים משום שקריטריון יסודי בכל הסדר חייב להיות הכרה ערבית במדינת לאום יהודית בארץ ישראל, שלום ונורמליזציה עם כל המדינות הערביות גמר הסכסוך והתביעות. ולכך הערבים אינם מוכנים. ולכן כשנתניהו אומר שבזמנו לא תהיינה בארץ ישראל שתי מדינות, זו הערכה מפוכחת. וכאשר אובמה אומר שההוא מזגזג זה שקר והטעיה.
במקום לחלק ציונים לנתניהו, אם רוצה אובמה באמת לקדם הסדר, מוטב יתחיל לטפל בבעיות עם הערבים שללא פתרון שלהם לא יקרה דבר. לא סנקציות ולא החלטות הצהרתיות כאלה ואחרות יביאו שלום. רק פשרה היסטורית אמתית ובה ויתורים ערביים מהותיים מול ויתרים ישראליים מהותיים. הגיע הזמן להבין שפירושה של החלטת האו"ם 242, הוא שטחים (ולא כל השטחים) תמורת שלום (שלום מלא, גבולות ביטחון וגמר הסכסוך על כל היבטיו ותביעותיו ובכללן זכות השיבה).
בינתיים כל מה שעושה אובמה זה כאוס באזור, הכבדה בלתי סבירה על הסיכוי להסדר העמקת הרבנות הערבית וקירוב המלחמה, שבסופו של דבר היא שתכריע לגבי המציאות, משום שהצדדים אינם יכולים או אינם מוכנים והמתווכים אינם מבינים את המציאות ומייצרים כאן כישלון מדיני אחרי כישלון מדיני שרק מדרדר עוד יותר את היחסים בין כולם.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
24
כאשר ערבי מבקר את ישראל
  מדמוני אסף   5/06/15 09:01
אין לכם מחמאה גדולה מזו.
הפגר הנשיאותי מארה"ב, ייזכר לדראון עולם.
את הנקמה בארה"ב יעניק האלוהים, על חטאיו ופשעיו של "היטלר השחור". עברנו גם עברנו יצורים מסוגו.
ולאן הגענו?
מבט קטן או ארוך על מדינת ישראל, והלב מתמלא בגאווה.
רק בקשה אחת מאלוהים, עשה שיהיה צת יותר מוסר בארץ הזו.
תודה
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
25
לנתניהו יש לפחות מה לאבד...
  לאובמה אין אמינות   5/06/15 15:09
אובמה רימה את עמו, ארצו ושאר אזרחי העולם. האמת-- עד כה הצליח לו לא רע. הסתיר את דתו, אנונותיו ותוכניותיו ל'עולם חדש'. לא במקרה צולם כשבידו הספר "העולם שאחרי אמריקה".
כתוב תגובה ל- לאובמה אין אמינות
26
כל כך מזדהה עם תגובה מספר 6
  ronny   5/06/15 17:06
וגם 8, כבר מזמן,ידוע לי, שהשם יתברך, הוא שבחר
בבן-ימין נתן-יהו.
כתוב תגובה ל- ronny
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il