s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לישון עם האויב
מאת: עו"ד יוסי פוקס  |  13/10/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שפוך עוד טיפה דם לכרישים
  שי א   13/10/03 15:31
אם מישהו חושב בצורה שונה משלך ,והולך לעשות שלום עם אוייבים. ולא כמה "רק שרון יביא שלום" או " יש לי אמון בשלום של שרון" .וחושב בצורה שונה ושיש סיכוי שסוף סוף תעצר זרימת הדם על " קידוש עצם קיומנו" , ואולי סוף סוף יחיה אריה עם כבש ולא בתנור ויחד יהיה סיכוי לבנות לנו לבנינו ולבני בנינו עתיד יותר טוב מאשר להביט אחד בשני ברך הכוונות של ה M16.
שבגין היה ראש הממשלה ו פרץ בשלום עם מצרים חשבתי בדיוק כמוך וגם התבטאתי ככה אבל גדלתי והחכמתי ונוכחתי בטעותי ואני מקוה שגם אתה תלמד ותשכיל
אז תנו צ'אנס לשלום ועתיד יותר טוב לבנינו
שי
כתוב תגובה ל- שי א
דמוקרטיה וסמכות לפעול
  ומה עם הדמוקרטיה   13/10/03 17:46
שי שלום,

במשטר דמוקרטי נציגי העם נבחרים ע"י הציבור, ורק הנציגים הנבחרים מוסמכים לייצג את המדינה ולפעול בשם תושביה.
אם היו מספיק אזרחים שחושבים שדרכו של ביילין היא הנכונה, הוא היה מקבל מנדט לפעול. האמת היא שביילין לא קיבל אמון אפילו לא במפלגת העבודה ולכן הוא נאלץ להצטרף למפלגה שקוראים לה "מרץ", וגם שם הוא נכשל יחד עם מפלגתו, בקבלת אמון מטעם הבוחר.
דרכו של ביילין נכשלה ומביאה רק אסון על כולנו - בך לפחות חושב הרוב, ובמדינה דמוקרטית יש לכבד את הכרעת הרוב.
כתוב תגובה ל- ומה עם הדמוקרטיה
כנראה שביילין חושב ששרון כמו רבין
  יצחק מאריאל   13/10/03 18:15
ביילין עשה זאת מאחורי הקלעים והביא את הסכם אוסלו לאחר מכן לפרס לאחר שאש"פ היה כבר על הקרשים בעולם. אך פרס החייה את אש"פ פנה לרבין ראש הממשלה שלא ידע לפני כן על המגעים הלא חוקיים עם האוייב של רון פונדק וביילין סגן שר החוץ. ורבין בתמימותו ולדאוונו השתכנע על ידי שר החוץ שלו פרס והסוף ידוע של רבין ושל הסכם אוסלו היום
כתוב תגובה ל- יצחק מאריאל
מספר מיזהרי של שמאל שנותר לא קובע
  קוטל יטושים   13/10/03 20:42
מזל שהשמאל הולך ונימחק .אין להם מנדט לקבוע דבר במדינה .מקסימום להרוס או להציק.אך גם יתוש שמציק במחי כף הוא מושמד.אז עופו לנו מהפנים סמרטוטים של עראפת.
כתוב תגובה ל- קוטל יטושים
2
תירגע
  אנאליסט   13/10/03 15:38
זכותו של כל אזרח להציע תוכניות לסיום הסכסוך, זאת במיוחד שממשלתו מזה 3 שנים לא מציעה כל פתרון.

את הביקורת מוטב שתפנה לממשלה הנוכחית וראשיה אשר בחוסר המעש שלהם מובילים אותנו למדינה דו לאומית שסופה כדרום אפריקה.
כתוב תגובה ל- אנאליסט
למרות הכל אנסה להיות מנומס...
  תוכי יוסי   13/10/03 17:02
מסיגנונך ניכר כי הינך אדם הגיוני, מהתוכן נראה שהינך מתפתל כדי להתאים את המציאות למה שהינך מאמין בו. הרי ברור לך כשם שברור לכל אזרח שגם אם ממשלה אינה פועלת כראוי לדעתך אינך קם ועושה מעשה אשר יש בו בעייתיות חוקית ומוסרית.
האם הינך מצדיק התנחלות לא חוקית רק משום שמישהו חושב שהממשלה לא פועלת מספיק בנדון ?
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
תשובה לתוכי
  שי א   13/10/03 17:50
אני לא מצדיק את ההתנחלויות כי הן הרעה החולה שלנו.
הילדים שלי ושלך יוצאים בבוקר כדי לשמור על זוג תימהוניים + 20 כבשים ואים יהיה צורך הם יתנו את דמם עבור העז הטיפשה או הסהרורי ששם
הגיע הזמן , כן זה כואב תשלמו להם כופר לאילו שהתנחלו שם ותחזירו את הבנים הביתה .
דיי להתנחלויות הפרועות , די למפירי החוק , הגיע הזמן להיות מדינה נורמלית ושומרת חוק ,הגיע הזמן לאסור את הרבנים ואת ראשי המתיישבים שפשוט שמים פס על חוקי מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- שי א
זו תגובה
  שמאלנית אופיינית   13/10/03 18:00
כל מי שלא מסכים לדעתך הינו "פורע חןק"
איזה חוק בדיוק "פרעו" ראשי המתיישבים והרבנים, אפשר לדעת?
וחוץ מזה, בגליל אין מיצפים של שניים וחצי תושבים, שגם עליהם שומרים? אז נכון שכרגע נהרגים שם הרבה פחות מאשר באיו"ש. אז לשיטתך, החיזבאללה צריכים להגביר את ההריגה בגבול הלבנון כדי שניסוג גם משם (אל תדאג - זה יקרה "בזכות" שמאלנים כמוך).
כתוב תגובה ל- שמאלנית אופיינית
צביעות
  א.ב. הפרוע   13/10/03 17:45
לכל מי שמציע לפנות את עזה ואיו"ש ולהקים מדינה פלשתינאית, באמתלה שבכך הוא מונע מדינה דו-לאומית. יש לי שאלה אחת פשוטה: ומה עם ערביי ישראל?
האם השלב הבא הוא שניסוג מהגליל, מהמשולש, מוואדי-ערה, מנצרת, מחיפה, וכ'ו, כדי "למנוע מדינה דו-לאומית" ?
צבועים!!!
כתוב תגובה ל- א.ב. הפרוע
תמשיך לתרום כסף לבורסה ותיסתום.חח..
  ברוקר   13/10/03 17:59
כתוב תגובה ל- ברוקר
3
בית המשפט העליון לא חצה קווים?
  שאלו את מיכאל איתן   13/10/03 15:44
כתוב תגובה ל- שאלו את מיכאל איתן
4
שוחד
  סבא אמנון   13/10/03 15:53
ח.כ בלומנטל הואשמה במתן שוחד מפני ששלמה הוצאות מלון לחברי מרכז לפני הבחירות שנערכו באופן חשאי.
מי שילם לצוות המשא ומתןואיך השפיעו המממנים על תוצאות המשא ומתן?
כתוב תגובה ל- סבא אמנון
5
אני לא משפטן אבל אני מבין
  דוידקה   13/10/03 17:00
אני לא משפטן אבל אני מבין שיש כאן משהו מסריח עד כדי פשע .הלו, פרקליטות למה לשתוק על מעשה שכזה.
כתוב תגובה ל- דוידקה
6
סלע קיומינו אלק .....יש פתרון אחד
  מציאותי   13/10/03 17:00
להשמיד את כל המקומות ה "קדושים" לפתור את ויכוח המטופש הזה בכך שלא יהיה על מה לריב !
כתוב תגובה ל- מציאותי
אתה לא מציאותי
  ולא ישר עם עצמך   13/10/03 17:40
מה היית אומר אם בעל דיעות ימני היה מציע להרוס את כל המקומות הקדושים לערבים? איך היית מכנה אותו "גזען", "מסיט", או משהו אחר?
כתוב תגובה ל- ולא ישר עם עצמך
7
יש חוק ובעל הרשימה שכח אותו
  שמעוני אליעזר   13/10/03 17:01
השיטה של הטחת אשמות בגידה ישנה מאוד ומתבססת כרגיל על שקרים.
קבוצת האנשים שוחרי השלום מרוב המפלגות, כולל מפלגות שלטון לא חתמה על שום הסכם בשם המדינה.
היא רק הגיעה לידי הבנות עם נציגים פלשתינאים על עקרונות השלום.
הבעיה עם הצורחים הינה שאין להם תשובה מניחה את דעת רוב העם שמאס בשקר "בטחון ושלום" שהביא את שרון ומרעיו לשלטון.
החרדה שאחזה בימין מול ההבנה שיש דרך לשלום ואז יצטרכו להפרד מרוב השטחים מכעיסה אותם.
וכמו שנאמר : יופיטר אתה כועס- כי אינך צודק.
כתוב תגובה ל- שמעוני אליעזר
לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר!
  מישהי מחיפה   13/10/03 17:16
כתוב תגובה ל- מישהי מחיפה
לך תתאסלם!!! נשורת היהדות !
  נביא הזעם   13/10/03 18:24
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
8
מה שעשו ביילין ושאר הליצנים .......
  the lord   13/10/03 17:02
זו בגידה בעם ישראל ובמדינה בה הם חיים..
..... מוטב היה להם לעבור לגור במוקטעה...שם מקומם כחלק ממשלתו של ערםאת....
כתוב תגובה ל- the lord
איך בדיוק?
  לספי האינטיליגנט   13/10/03 17:54
איך נראה לך ששרון מקדם אותך, אותי ואת הילדים שלנו (אם יש לך ילדים)? העובדה שהוא משטה בפלשתינאים היא בדיוק זו שגורמת להם לאבד תקווה לגבי כל סוג של משא ומתן שהיה יכול להוביל באמת לפתרון. מי שהרס את ההודנא היה שרון ומאז (כמו גם לפני כן) אנחנו ממשיכים להתפוצץ על מזבח ה"שלום והבטחון של שרון" ושום פתרון לא נראה באופק. אנחנו אלה ששופכים את הדם של עצמנו בשם כמה קילומטרים מרובעים של אדמה שלא שייכת לנו בכל מקרה!
אני מתביישת להיות שייכת לעם שיש בו אנשים כמוך!
כתוב תגובה ל- לספי האינטיליגנט
9
יש כמה אנשים ששכחו שהובסו בבחירות
  ספי כמראני   13/10/03 17:02
תמשיכו להצית את האש ולגרום לעוד שפיכות דם יהודי...
אתם השמאל כנראה ששכחתם מי ניצח בבחירות ומי הובס בהם....
אולי למשל הליכוד קיבל 40 מדטים בוד שמפלגת העבודה לא קיבלה אפילו חצי מזה..
תפסיקו להשטתות. אתם זורים שנאה ופילוג בעם!! די!!! העם לא רוצה בכם יותר... תשבו באופוזיציה שם מקומכם... לעוד זמן רב!!!!
שרון אתה המלך!!! תמשיך להוליך שולל את הפלסטינאים... העם איתך!!!!
כתוב תגובה ל- ספי כמראני
10
תראה מה עולל הימין למדינה! אתה מסיט
  בן גוריון היה שמאלן   13/10/03 17:03
כתוב תגובה ל- בן גוריון היה שמאלן
תגובה
  הטנקיסט   13/10/03 17:54
אתה ממש "צודק" הממשלה שולחת שהידים להתפוצץ באוטובוסים,בבתי קפה ובמקומות בילוי אחירים.הממשלה שלנו עושה לילדים פלסטינים שטיפת מח בבתי ספר להרוג יהודים.
הממשלה שלנו צריכה לתת את הלחי השניה. איך היא מעיזה להגיב..הממשלה שלנו צריכה אפילו "להתכופף"
כתוב תגובה ל- הטנקיסט
לך תתאסלם!!! נשורת היהדות !
  נביא הזעם   13/10/03 18:25
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
11
כל הכבוד
  בני   13/10/03 17:03
סוף סוף אנו עדים לקיומו של הימין, אשר ישן בזמן שחותרים כנגדו סהרורים מהשמאל.

ישר כח לכותב המאמר (אדם מכובד בפני עצמו) אשר יזם להעיר, אם אפילו במקצת, את ציבור הישנים בארץ.

יישר כוחך !!!
כתוב תגובה ל- בני
12
"ידידי המלומד"
  rye   13/10/03 17:04
אינני יודע מה כ"כ חשוב בדבריו של העו"ד הנכבד שזכו לפרסום מעל דפי העתון במלואם; אבל ניחא לעורך פתרונים. לגופו של עניין, הנביבות חסרת התוכן של הפטפטנות הכמו משפטית של הכותב רק מלמדת עד כמה "ידידנו המלומד",הוא רק חמור נושא ספרים שדבר אין בינו לבין תוכנם ומהותם. צריך היית כבודך, לברך על כל יוזמה של מי שלא יהיה ליצור הידברות. כי רק בהידברות אפשר יהיה להגיע להבנות ולשלום. בכוח נקבל כוח ועוד טרור עד סוף הדורות. העניין אינו לנצח, כפי שמן הסתם אתה מפרש, אלא לחיות. דבריך ראויים בקושי לאוהד שרוף של קבוצת כדורגל; גם שם הייתי מצפה שהאהדה לספורט תקדים את ההתלהמות. כמה חבל שאיש מלומד כמוך, אחרי כל שנות הלימוד, טרם פתח את הראש לחשוב בכוחות עצמו.
כתוב תגובה ל- rye
לך תתאסלם!!! נשורת היהדות !
  נביא הזעם   13/10/03 18:26
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
13
עו"ד גרוע
  לירז   13/10/03 17:05
עו"ד יקר נוסף על כך שאתה עו"ד גרוע - שטחי יו"ש ועזה אינם מדינת ישראל ולכן לא חל עליהם הדין שהבאתה, ההתלהמות הזו כלפי אלו המנסים להפסיק את שפיכות הדמים, גורמת לחשוב שאתה והקרובים לדעתך גמרת אומר להמשיך את מצב המלחמה בכל מחיר ולתקופה בלתי מוגבלת - עד שרגש הנקמה הנורא או תאוות הכוח והשלטון שלכם תסופק. ברור כי אין הסכמה בינינו אבל אפשר לנהל את הויכוח הזה בלי להעמיד אנשים לקיר - או שלא?
כתוב תגובה ל- לירז
לירז בגלל אנשים כמוך נשפך דם(יהודי)
  רונן הגלילי   13/10/03 17:11
כתוב תגובה ל- רונן הגלילי
עו"ד מצויין - את דווקא, לא משהו..
  חמודי   13/10/03 17:37
יקירתי, אין רלוונטיות אם שטחי יו"ש ועזה הם חלק משטחה של מדינת ישראל אם לאו. העבירה שלכאורה בוצעה היא פגיעה בבטחון המדינה (במידה ולההסכמות האויליות האלה תהיינה השלכות..), וכמובן יש טעם נפגם שאדם עושה דין לעצמו, וחותם "הסכם שלום" בשם כל מדינת ישראל כאשר אף אחד לא בחר בו. מאין הסמכות? מאין הריבונות? האם זו תחילתה של אנארכיה? כולנו חרדים כאשר אדם עושה דין לעצמו ולוקח את החוק לידים, וזה הרי מה שעושים הסהרוריים הללו. חוץ מזה, מיהם שישמשו לי לפה? האם הם יודעים יותר טוב? ההסטוריה מאז הסכמי אוסלו הקצרה והמגואלת בדם שלנו מראה אחרת...האין מדובר באנשים שעושים דין לעצמם משום שהפסידו באורח דמוקרטי את השלטון, ומנסים להשיגו באופן בלתי דמוקרטי בעליל?? בושה וכלימה לך ולכשמותך..
כתוב תגובה ל- חמודי
החוק מדבר על שטח שבריבונות ...
  איתן הצפוני   13/10/03 17:39
לירז, גם אם אינך מסכים לכך שישראל תחזיק בשטח כזה, או, אחר, עדין ישנם שטחים ביו"ש שהם תחת ריבונות חוקית ישראלית, ולכן החוק המובא להלן כן נוגע לעצם העניין של אזרח ישראלי הפוגע בריבונות מדינתו.
כתוב תגובה ל- איתן הצפוני
מס' 16 גם בור וגם שוטה
  צפונית ציונית וגאה   13/10/03 17:52
בחרת להתקיף את כותב הכתבה, לפחות למד את העובדות,
שטחי יש"ע ניתנו לעם היהודי לא רק אחרי הכיבוש שנגרם ממלחמה שנכפתה עלינו, אלא על פי החלטת האו"ם שאשררה את החלטות חבר הלאומים (שהיה לפני הקמת האו"ם) בועידת סן רמו של חבר הלאומים ב-1920 נמסרה המדינה על חלקיה הכוללים גם את ישע לידי הבריטים כמנדט עד אשר יוכל להעם היהודי להקים לו מדינה. בסעיף 6 של אותה החלטה (24/04/1920) הוטלה על הבריטים החובה לישם התיישבות יהודית בכל חלקי שטח המנדט הכולל גם את יש"ע.
חבירך בשמאל הסהרורי והבוגדני, הם הגורמים להרס המדינה היהודית הציונית.
והחמור בכך, שישנם אנשים הוזים שלא רק מאמינים לחלום ההזוי הזה אלא גם תומכים בו, רק לפני ימים מספר רואיין אחד משליחי המרצחים הנתעבים מן החמאס, בטלויזיה ולו רק הקשבתם הייתם שומעים בקולו הרם והברור שאים להם לערבים כל כוונה להסתפק בפירור אלא כל שטחי מדינה ישראל וכל היהודים, החוצה.
אולי תתעוררו כבר לפני שתמיכתכם בבוגדנות זו תביא על כולנו כליה.
כתוב תגובה ל- צפונית ציונית וגאה
אלירז, אתה אנרכיסט מעודד אנרכיה.
  מוטי   13/10/03 18:52
אנרכיה שלוקחת לעצמה את החופש לחתור תחת אושיות הדמוקרטיה במדינה, דמוקרטיה שכאשר השמאל עומד בראשה, אוי לו למי שמטיל ספק בלגיטימיות שלו, אתם מיד זועקים ומאשימים כל מי שלא מסכים איתכם בהסתה לאלימות, לרצח ומה לא. והנה בא יפה נפש כזה (בשם אלירז) ומצדיק ומטיף לאנרכיה ולחבירה עם הגרועים באוייבי ישראל, להתעלמות מממשלה ומשלטון חוקי ולגיטימי שנבחר בבחירות חוקיות ע"י רוב מסיבי של אזרחי ישראל, ואותו מטיף, כועס ומטיל דופי במתריע בשער, משום שלדעתו קיימת אקסיומה, אם אתה לא מסכים איתי ואתה עו"ד, חזקה עליך שאתה עו"ד גרוע. טול קורה מבין עיניך, אתה ממש עיוור, אך אם זה עיוורון מרצון, אתה הרי שותף מלא למעשה הנבלה שנעשה כאן ושאין לו תקדים בשום מדינה דמוקרטית בעולם. מעשה בגידה לשמו.
כתוב תגובה ל- מוטי
14
מדינת חוק
  א.א   13/10/03 17:06
אמרת את האמת כמו שצריך בפנים רק חבל שלא כולם חושבים והחכימו לחשוב ככה.
כל אותם אלו שחושבים שקבוצה שהיא לא מנבחרי העם יכולה לעשות ככל העולה על רוחה אם זה שמאל או ימין פשוט נותנת לגיטמצה לכל מני כאלו שחושבים שהם יודעים מה טוב לכולם לפעול על סמך שיפוטם ודעתם האישיים ,לכן אין כל הבדל בין "מחתרת בת עין" או ה"מחתרת היהודית" לבין ביילין וחבריו שניהם פועלים לפי השקפת עולמם וכל אחד חושב שהוא צודק .
מה הסוף ?????
כתוב תגובה ל- א.א
מדינת חוק - המשך.
  אריאל ע.   13/10/03 17:41
הסוף ברור.
לפני 2000 שנה היו גם "חכמים" דומים
רבו/עשו הסכם עם הרומאים.
התוצאה גלות בית שני.
התוצאה של יוסי ביליין או הקיצונים
מהצד השני תהיה גלות בית שלישי.
דרך אגב ביליין שמע זאת ממני כבר לפני מספר שנים שהתמודד על רשות מפלגת העבודה
בעת שלטון הליכוד ולא היתה לו תשובה.
כתוב תגובה ל- אריאל ע.
15
אם בילין כל כך כלום מה זה מפריע לך?
  מיתה לאבא שלך פשישט!   13/10/03 17:07
כתוב תגובה ל- מיתה לאבא שלך פשישט!
מה זה פשיסט? כל אידיוט מחליט על זה?
  mec   13/10/03 17:34
כל טמבל מחלק ציונים ותארים. מה זה כאן אוניברסיטת לטביה?
כתוב תגובה ל- mec
16
לישון עם האויב
  שפיות זמנית   13/10/03 17:08
צודק מילה במילה...
ואף יותר מזה...
מחינתי עדיף שישנו עם האויב אבל שלא יחזרו לישון איתנו...
עם "חברים" כאלה מי צריך אויבים
כתוב תגובה ל- שפיות זמנית
17
כנראה רציני. הימינאוננים בהיסטריה
  שלוימלה   13/10/03 17:08
"חוצים קוים אל האויב" (היכן בן גוריון אמר?)....
"עונש מוות" .....

כולו מ ד ב ר י ם שלום.

יוסי מי?
כתוב תגובה ל- שלוימלה
18
הדרך היחידה...
  Moradita   13/10/03 17:09
הדרך היחידה להימנע מניסיונות הולכים וחוזרים של השמאל הישראלי להיכנס להיסטוריה על חשבוננו היא להעמיד לדין את כל כנופיית פושעי האוסלו, החל מאדריכליו, כמו פרס ופונדק ועד אחרון מבצעיו, כמו ביילין, אלוני, רז, שריד, ברק וכו'. למרות שהם סופגים תבוסה אחר תבוסה, הם מסרבים להשלים עם זה וממנים כל מהלך, שיכול להוביל לקריסת המערכת הקיימת, תוך היווצרות סיכוי לקאמבק. רק לאחר טיהור כולל יהיה אפשר לחיות בשקט במדינה הזאת.
כתוב תגובה ל- Moradita
19
הזוי-אם אני היתי כותב לא היה מפורסם
  ציון123   13/10/03 17:09
כתוב תגובה ל- ציון123
20
רק לימין מותר??????
  b.i.g.   13/10/03 17:10
על מה אתה מדבר
הרי שהשמאל היה בשלטון
הימין יצא מגדרו לקלקל ולהרוס
כולל רצח ראש הממשלה אז עכשו
שהימין ישתוק
כתוב תגובה ל- b.i.g.
21
חבלה במדינה
  הרב שץ   13/10/03 17:12
הלא יוצלח שהרס את מפלגת העבודה והפודל
של פרס יחד עם חבר מרעיהם החליטו לעזור
לטרור של ערפת והחמס ושאר הטרוריסטים
לחסל את מדינת ישראל ולתת כתף לאנטישמים
האירופים לבסיס להתערבותם נגדנו.
בושה וחרפה.
הרי רק עוורים הם לא לראות שזו התחלה
מעולה לרצון אויבנו להשליכנו לים.
חייבים להעמידם לדין על יוזמה ארורה
זו.
כתוב תגובה ל- הרב שץ
22
כל הכבוד לכתב
  ארתור   13/10/03 17:13
ממש מדהים שקם אדם וכתב את זה- מאוד חזק ולא מצוי הרבה, כל הכבוד !!!
כתוב תגובה ל- ארתור
23
מי זה ביילין?
  klm   13/10/03 17:14
בקיצור בוגד ....
איך בזמן מלחמה הוא מסוגל לשבת (לישון) עם האוייב סוכן של ערפאת ועוד לנפנף עם זה. הם לא רוצים אותנו פה והם גם אומרים את זה אז תאמינו להם לא לי ולא לביילין.
כתוב תגובה ל- klm
24
עכשו ברור
  ראובן מנתניה   13/10/03 17:20
למי שלא הבין הרי שברור שעו"ד פוקס תומך במדינה פלשתינאית. הוא הגדיר את המצב כמלחמה וזו ניתן להגדיר, כחוק, רק נגד מדינה אחרת ואני די משוכנע שהעו"ד מודע לכך. זה מעניין כי הממשלות כולן, שמאל וימין העדיפו לא לעשות זאת בגלל המשמעות הלא פשוטה - אבל מה לעשות? כשמוכרחים להטיח מילים קשות ולאיים בגזר דין מוות אז כפי הנראה הכל כשר.

שימו לב אגב לציטוט שמדבר על שטחי המדינה אך ככל שידוע לי ביהודה ושומרון סופחו לישראל רק שטחים בירושלים. ומעניין שדווקא אנשים מן הימין טוענים שאיבדנו מזמן איזשהו סממן של ריבונות בהר הבית (אגב ריבונות שלא הוכרה ולו ע"י מדינה אחרת אחת ולכן טענת הריבונות עדיין לא נבדקה משפטית היטב ואני לא בטוח שהייתי מעודד נסיון זה).

אגב, למרות שאני חושב שיש צורך בפתרון, איני חושב שזה רעיון טוב שאזרחים כלשהם, בין בימין ובין בשמאל, ינהלו סוג כזה של מו"מ. למרות זאת, נראה לי שההתלהמות שמסביב גם היא מיותרת ומזיקה. יש אנשים שיבינו את עו"ד פוקס שלא כפי שהוא חושב ואז יבקשו מכולנו, כרגיל, להכות על חטא. אז נא לדייק, להרגע, ולתקוף את הנושא ולא את האנשים - ראינו לאן זה מוליך.
כתוב תגובה ל- ראובן מנתניה
25
בנתיים שרון הוא זה שמשחרר רוצחים
  אלחנן טננבאום שרון   13/10/03 17:22
אולי השמאל בוגד אבל
בנתיים שרון הוא זה שמשחרר רוצחים עבור סוחר סמים ומפקיר את רון ארד.
כתוב תגובה ל- אלחנן טננבאום שרון
26
האם לא נמאס לך לשנוא???
  איליין   13/10/03 17:23
מילים כמו "שלום", "פשרה", "דו-שיח", "הבנה" כנראה לא קיימים במילון הימני.

מה קרה? ממה אתה מפחד?? האם אתה מפחד שיוסי ביילין סוף סוף יתקן את הנזק שעשה אריק שרון עם כניסתו לתפקיד?
הרי כל העם יודע שאריק שרון התחיל את האינתיפאדה עם העליה הפרובקטיבית שלו להר הבית....

הדבר היחידי שהימין מבין זה שנאה ושליטה. האם אתה מפחד מזה שלא יהיה לך את מי לשנוא יותר?

כתוב תגובה ל- איליין
27
לנשום עמוק
  יול   13/10/03 17:24
אמרת "ביילין! אתה אפילו לא אופוזיציה, אתה כלום! אתה לא ח"כ, לא שר, לא נושא באף תפקיד רשמי במדינת ישראל, אז באיזו זכות או רשות אתה מנהל מגעים עם האויב בעת מלחמה" ובכן ידידי, רק בגלל זה חייב אדם להודיע (בקול רם אם אפשר) שהוא קיים, שאם לא כן מהיכן יביא פרנסה לביתו?
אנא, בסלחנות בבקשה.
גם אני נזעקתי, אך בטרם כתבתי משהו מהיר חימה, חשבתי עוד קצת, נרגעתי, לבסוף החלטתי: לא שווה תגובה.
כתוב תגובה ל- יול
28
סוף-סוף דעה נורמלית...
  נמאס מהשמאל הבוגדני   13/10/03 17:25
משום מה נורא טרנדי לפרסם דעות אנטי ישראליות, וכל המסרב ומסית הרי זה משובח...
טוב שיש מישהו שמעמיד את כל האנשים האיומים והמיותרים הללו על מקומם, שהם פחותים ונילוזים אפילו יותר מיאסר ערפאת! ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- נמאס מהשמאל הבוגדני
29
למה אתה צועק?
  יוגי   13/10/03 17:26
כתוב תגובה ל- יוגי
30
וגר זאב עם כבש...
  אנחנו   13/10/03 17:26
הפתגם נכון כל זמן שאנחנו הזאב.
עצתי לכל השמאלניים להתחיל להסתובב עם כלב הנחייה לבראדור כי אתם עוורים אפילו במחשבותיכם ,בגללכם המדינה נראית במצב ביטחוני כזה ,בזמנו הזהירו ממתן נשק לפלסט' וכעבור שבועות בלבד הנשק הופנה נגדנו ,רבין היה נוסע לכל מני מקומות לעשות הסכמים משונים וכאן היו מתפוצצים אוטו' ועוד ועוד.על זאת נאמר כל דמי אחיך צועקים אלי מהאדמה...
כתוב תגובה ל- אנחנו
31
הסתה לרצח - תחת ציטוטים "מלומדים"
  מ.כ.   13/10/03 17:27
לצערי, גם אני אינני מאמין בהצלחת היוזמה הנוכחית,אולם אינני מאחל "דין מיתה" לאף פוליטיקאי.

תחת הסוואה של ציטוטים לא רלוונטים כתבת פרופגנדה מסוכנת שאינני מבין כיצד התפרסמה באתר זה.

סע' 97(ב) מרשיע גם את שר האוצר שלך שמסר שטחים לפלסטינאים. אני מאד מקווה שלשכת עורכי הדין תוציא אותך משורותיה.
כתוב תגובה ל- מ.כ.
עדיין לא בחירות אז לבכות על הסתה
  השמאל מסית בהאג   13/10/03 17:58
את דמעות התנין תשאירו לבחירות שירחמו עליכם אולי תקבלו 5 מנדטים אתם נזכרים ברבין רק לפני הבחירות ממש מסכנים
כתוב תגובה ל- השמאל מסית בהאג
גם המפלגה הנציונאל סוציאליסטית...
  המתאבל   14/10/03 23:48
השיגה רוב מוחץ על המפלגה ה"שמאלנית", הסוציאל-דמוקרטים...
כתוב תגובה ל- המתאבל
32
BRING HOPE NOT DEATH
  ODED   13/10/03 17:27
THE RIGHT WING DOES NOT HAVE SOLUTION.TEN YEARS FROM NOW WE WILL CONTINUE TO COUNT THE DEATH, THE ECONOMY WILL BE DISASTER BUT THE HONOURABLE LAWYER WILL CONTINUE TO BLAME THE LEFT.
THE RIGHT WING IS RESPONSIBLE FOR 1000 VICTIMS OF THE STUPID SETTELMENTS
כתוב תגובה ל- ODED
33
חזרה לעבר המפחיד
  ירון 45   13/10/03 17:28
מאמר זה הכולל השמצה שאף עיתון גרמני בתקופת השלטון האפל שם לא היה בוש בה.אינו עיניני ומראה שלא כל עורך דין או שופט נכונו בכושר שיפוט וכי הרגש גובר על השכל. יסביר לי הכותב מה הוא עשה למען המדינה יותר מכל איש שמאל. הימין עתה בשלטון ואנו רואים את הצלחותיו בכל שטח בטחון כלכלה חינוך .רק בגניבה הם מצטיינים להבדיל מיוסי ביילין
או כל פעיל שמאל.בושה לתת במה למאמר פשיסטי כזה.
כתוב תגובה ל- ירון 45
34
ידידי המלומד (ובלי מרכאות) צודק
  חמודי   13/10/03 17:30
ישר כוח על התבונה שרבים מן המגיבים כאן חסרים אותה.
ולכל הסהרורים: יש בישראל ממשלה נבחרת, אשר קיבלה סמכויותיה וריבונותה מן העם. על כן, מהיכן הסמכות לעקוף את סמכויותיה? זוהי חוצפה שאין כדוגמתה, והיא אופיינית כל כך לאנשי שמאל..מסתבר, אם כן, שפורעי חוק יש משני צידי הקשת הפוליטית.
כתוב תגובה ל- חמודי
35
People like him
  Shocked   13/10/03 17:30
People Like Beilin, Mitzna and the rest of the gang should be incarcerated for a long time, there should be a limit to what democracy allows to its citizens. This is a betray in the country and its population and they should be ashamed and locked!!!!
כתוב תגובה ל- Shocked
36
מצנע רק מחפש דרך להמשיך לשרוד
  סתוונית   13/10/03 17:31
אחרי שהיה ראש עיר מושחת בחיפה, והשתלט על ראשות מפלגת העבודה, נעלם מצנע באותה מהירות בה הגיע. עכשיו הוא רק מחפש דרך שמישהו בכלל יזכור את שמו.
כתוב תגובה ל- סתוונית
37
אנא קראו זאת כולל העו"ד המכובד
  בן   13/10/03 17:33
הלוואי והפרטנר היה אמיתי. כעת זה לא כך וכל ההבטחות וההפחדות של השמאל כי הימין מוביל לשאול... נמצאו כמגוחכות וכי הם באמת לא יודעים מי הוא הפרטנר היושב מולם, אדם לא אמין שפל וצמא דם ששאיפתו לא כשלנו.
עצם העלאת נושא ה"הסכם" לדיון כה רב נותן לו כוח. והתקשורת תפקידה להבליט ניגודים וליצור "רעש" תקשורתי ולא משנה אם בימין או בשמאל מדובר.
לכן.... הכי טוב יעשו המנהיגים האמיתיים, שארץ ישראל ועם ישראל באמת! חשוב להם וקוראים נכון את המפה, אם יתעלמו לחלוטין!!! מהנ"ל, יאמרו שזה לא רציני וכי יעיינו בכך גם כן, גם אם ספק בליבם, וכי את הדיונים האמיתיים יעשו עם מי שצריך לעשות, בגלוי או מאחורי הקלעים.
פשוט ל-ה-ת-ע-ל-ם זה הכי מעצבן, ותאמינו לי שירד מהר מאוד מסדר היום הציבורי והעולמי (כעת רק משקים בשמן את המדורה)
תחשבו על זה, וכל מי שמסכים בכך שישיכנע אחרים ויפיץ בכל כיוון
הבה ננשך שפתיים ולא "נצעק" אלא פשוט נ-ת-ע-ל-ם
כתוב תגובה ל- בן
מסכים לכל מילה שלך.
  יצחק מאריאל.   13/10/03 18:24
כתוב תגובה ל- יצחק מאריאל.
38
בגלל ביקורת מהסוג הנ"ל נירצח רבין.
  פולי   13/10/03 17:34
כתוב תגובה ל- פולי
ובגלל אנשים שכמותך
  צפונית ציונית וגאה   13/10/03 18:02
נרצחים יהודים רבים אחרים.
כיון שאתם בשמאל הסהרורי תומכי ביילין ושכמותו, נותנים לגיטימציה לרצח יהודים בהצדיקכם את מעשי ארגוני המרצחים המחפשים כל דרך להשמידינו.

כתוב תגובה ל- צפונית ציונית וגאה
בגלל ביקורת השב"כ נרצח רבין?
  שמלאנים מסכנים   13/10/03 18:20
כתוב תגובה ל- שמלאנים מסכנים
ההיסטוריה תענה לשאלתך...
  נביא הזעם   13/10/03 18:45
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
39
את האמת רצוי לומר-השמאל הוא ערום
  ג.ג   13/10/03 17:36
כתוב תגובה ל- ג.ג
40
שכחת? שלום עושים עם אויבים!
  גבריאל   13/10/03 17:38
ומה זה משנה מי יעשה אותו - מימין או משמאל או מלמטה או מלמעלה. ואל תשכחו את מה שג'ורג' אורוול כתב: הכיבוש הוא הצד השני של המטבע - שהוא השליטה בשכבות החלשות בעם.
כתוב תגובה ל- גבריאל
41
ליוסי פוקס היקר, מי שלא תהיה
  שמאלני שורד   13/10/03 17:38
קודם כל אני רואה הרבה אנשים שכותבים שהשמאל "הועף" מהשלטון. השמאל לא הועף הוא פשוט לא נבחר, ולהזכירכם שגם את בנימין נתניהו "העיפו" מהשלטון.
חוץ מזה, האנשים שחתמו על ההסכם הזה הם האנשים הכי שפויים במדינה המתפוררת הזו. יש עוד הרבה אנשים שמאמינים כי יש רוב פלסטיני דומם שאינו תומך במלחמה הזו, ואני אישית פגשתי כמה מהם, כאזרח וכחייל בשטחים.
ואני מבקש לא לכלול את אורי אבנרי עם האנשים האלו. אפילו שמאלני קיצוני שכמוני חושב שהוא הגזים.
כתוב תגובה ל- שמאלני שורד
המדינה לא מתפוררת אלא רק מאנשים
  יצחק מאריאל   13/10/03 18:34
כמוך. כך שאם המדינה לא נראת לך אתה יכול להצטרף לביילין וחבורתו מבחינתי ומבחינת רוב העם אתם גייס חמישי ותמשיכו לישון עם עראפאת ולשמור עליו. מבחינתי אתם לא שייכם לעם היהודי ואם אתם רוצים להפרד מהפלסטינים כדי לשמור על ציוויון יהודי אנחנו מזמן מיעוט יהודי במרחב הזה כולל אותך לא יהודי וכולל ביילין ושכמותו. המלחמה שלי היום לא על רוב או מיעוט יהודי בארץ ישראל הבעיה היא מי ישלוט כאן ואולי אם נשנה את הכללים ונהיה פחות דמוקרטים ויותר לאומנים נהיה אולי רוב יהודי וכל הארץ תהיה באמת בשליטתינו.
כתוב תגובה ל- יצחק מאריאל
42
אנשים שהסיתו לרצח רבין שוב מסיתים
  איל הצפון   13/10/03 17:39
כשהימין היה באופוזיציה הם ארגנו הפגנות אלימות והסתה רצחנית. אבל כשהם בשלטון כל מי שפועל באופן דמוקרטי ולא אלים למען השלום הוא שוב בוגד. אולי לא איכפת להם שיהיה רצח פוליטי נוסף?
כתוב תגובה ל- איל הצפון
43
שאלת השאלות מי שמכם
  סשא   13/10/03 17:39
כתוב תגובה ל- סשא
44
פודל ללא הפסקה
  השריונר   13/10/03 17:40
ביילין איך אתה מעיז לאחר הסכמי אוסלו?תראה לאיזה 3 שנים הובלת אותנו?וזה לפני שהחזרנו את כל השטח.
ביילין אתה פודל ללא הפסקה אתה והחברים שלך חבורה של לוזרים:
אתה הפסדת בפריימריס ולא נכנסת לכנסת
בורג הפסיד לפואד בעבודה
מצנע הפסיד לשרון בבחירות
נחמה הפסידה בפריימריס בליכוד...
אל תגרמו לנו להפסיד את מה שנשאר!
כתוב תגובה ל- השריונר
כל מילה בול
  וועד הבית של בילין   13/10/03 18:05
רק חסר ביילין הפסיד גם בוועד הבית.סתם לוזר
כתוב תגובה ל- וועד הבית של בילין
45
GIVE PEACE A CHANCE
  חוצפן!   13/10/03 17:40
ללא אנשים כיוסי ביילין, אין תקווה לחיים נורמלים במדינה הזאת. שום הסכם שייחתם בז'נבה לא יהיה תקף ממילא, ובטח שללא אישור הכנסת.
אז נא להירגע עם ההשמצות השטניות.
GIVE PEACE A CHANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- חוצפן!
A lefty we gave peace a100 chances
  VOTE RIGHT WING   13/10/03 18:31
why dont you wake up and read history. look around sniff some coffee. dont you get it yet they want all of Israel even the house your typing this from. so pack up your bags as of now and call your country Israel paieroch for thats there goal
כתוב תגובה ל- VOTE RIGHT WING
46
עו"ד? לא נראה לי
  המתאבל   13/10/03 17:40
כעורך דין, מר פוקס, אני מצפה שתוכל להגן על עצמך במשפט, כאשר יוסי ביילין,
וכל שמאלני אחר בארץ, יתבע אותך על הוצאת דיבה.
כתוב תגובה ל- המתאבל
אל תיתלהם ותפסיק להסית. קצת תרבות
  השמאל ניכחד   13/10/03 18:27
כתוב תגובה ל- השמאל ניכחד
47
מגיע לנו
  איש עצוב   13/10/03 17:42
מגיע לנו שאנשים כאלו יצאו מתוכנו
מגיע לנו על האדישות שאנו מגלים כאשר האנשים האלה בשם השלום, משמיטים את הקרקע עליה אנו עומדים.
מגיע לנו לראותם חונפים לאכזריים שבאויבנו בשם הסובלנות.
מגיע לנו על שאנו מטפחים תקשורת כזאת שנותנת להם במה והם בסך הכל מיעוט שבמיעוט.
פשוט מגיע לנו!
כתוב תגובה ל- איש עצוב
48
אדם כמוך ירצח שוב את אחד מאנשי השלו
  צדקיהו הצפתי   13/10/03 17:44
עו"ד שלא יודע מה זו דמוקראטיה.
כותב מטורף.
או ימני צר מוחין.
מפחיד אותך שנותרו במדינה, שהיא לא רק שלך, אנשים שפויים.
אתה פוחד מהדמוקראטיה.
אתה חושש לאבד את הרב, הכנראה זמני שיש כיום לימין.
שלום לך איש קטן, לא יהייה זה פלא בעייני אם אדם כמוך ירצח שוב את אחד מאנשי השלום!!!
כתוב תגובה ל- צדקיהו הצפתי
בוגד! לך תתאסלם, נשורת היהדות !!!
  נביא הזעם   13/10/03 18:21
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
49
אולי מספיק?
  נמאאאאאס   13/10/03 17:48
הגיעה הזמן ששני המחנות הפוליטיים בישראל יפסיקו להתנהג כמו ילדים בגן ולזרוק בוץ אחד על השני, השמאלנים יפסיקו (ובייחוד מר ביילין) עם הפעולות החתרנות המטופשות הבלתי פוסקות תחת כל ממשלה מכהנת, והימין יפסיק להאשים את השמאל בכל מה שרע במדינה. תפסיקו כבר לזיין ת'שכל ותעשו משהו חיובי.
הדרך של השמאל כשלה, ראינו את זה בבחירות.
אם אין עם מי לדבר תבנו גדר כבר או תעברו עם D9 על כל השטח, אבל תעשו משהו. כל היום מאוננים במטרה לכסות על התחת (הגדול מאוד) של דון שרון ובניו בזמן שהם בוזזים את המדינה כמו שדיין בזז עתיקות.......
נמאאאאאאסתםםםםםםםם......
כתוב תגובה ל- נמאאאאאס
50
ימני לאומני קטן
  יאיר כידן   13/10/03 17:49
הימין יכול לצעוק,
הימין יכול לקלל,
להכפיש.. כמו תמיד...
ורק לשכוח שהשמאל..
לא מסית.
לא ביילין ניתק רמקולים לראש ממשלה.
לא שריד קרא לרצח ראש ממשלה
ולו
ולא ולא
אין לימין מה לתת
הוא "ממגר".. מה?
התשתיות.. מה?
למה לימור שותקת?
ועוזי נסיך העוולה?
אני כבר מיתגעגע לאהבל התמוי בנימין זאב.. וואטס נאיים..?
כתוב תגובה ל- יאיר כידן
תפסיק להיתלהם ההסתה מובילה לרצח
  השמאל לא למד   13/10/03 18:03
השמאל מתלהם ומסית חבל שלא למדתם כלום מרצח רבין ואתם ממשיכים להסית
כתוב תגובה ל- השמאל לא למד
51
זה לא חדש תמיד השמאל חתרנים
  השמאל העדר העיוור   13/10/03 17:52
כתוב תגובה ל- השמאל העדר העיוור
52
תגובה לאנשי השמאל
  ניר ל   13/10/03 17:52
שמאלנים יקרים,

נכון הוא שלכל אחד יש זכות לדעה משלו וכולנו רוצים שלום, אך הדרך לעשות זאת היא לא דרך "בגידה" במדינה אלא בצורה דמוקרטית של הורדת השלטון הקיים (ולא חתירה תחתיו) וקבלת אמון הציבור בבחירות חדשות.
מה היה קורה אילו כאשר שלטון השמאל היו מנהלים שיחות שלום ואנשי ימין קיצוני היו פותחים במלחמה אם ארגונים קיצוניים פלסטינים ???
כתוב תגובה ל- ניר ל
השמאל הקיצוני לא יבין תכתוב בערבית
  עדר השמאל לא ילמד   13/10/03 18:02
כתוב תגובה ל- עדר השמאל לא ילמד
תוספת קטנה
  המתאבל   13/10/03 18:18
או רוצחים את הראש-הממשלה הקיים
כתוב תגובה ל- המתאבל
53
אמת
  א57   13/10/03 17:54
בין אם מסכימים לדעתך ובין אם לא, דרך כתיבה כזו לא היתה עוברת אפילו רשם מתחיל ביומו הראשון בבית משפט.אתה נוטה שלא להבחין בין אמיתות הסטוריות (בן-גוריון היה ימני?), בין דעות, לגבי ארץ ישראל השלמה ובכל מחיר, לדוגמא. ואיך מסוגל להפריד ביניהם לבין טעונים כמו משפטיים. האם כבודו יכול להגדיר איזה חוק חל ביהודה ושומרון? האם הישובים (התנחלויות לא מאושרות-ראה הכרזות ר"מ ישראל שרון)הוקמו על פי אותו חוק? האם החוק הזה תופס גם לגבי היהודים שלא באיו"ש, קרי, לא עלינו, ישראל ? ואולי בטעות גם על הערבים שהישובים נצמדו לבתיהם ולשדותיהם? האם מבחינת האמנות שהמדינה חתומה עליהן עומדים החוקים היחודיים לתושבי השטחים?
ועוד לא דברנו על הסילוף הגדול, שאין כאן, בהבנה הנרקמת דבר וחצי דבר המחייב את מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- א57
54
ידידי טעות חמורה בידך
  צער בעלי חיים   13/10/03 17:55
מר בילין הוא לא סתם אדם.ביילין זה סוג של "פודל" שמאפשרים לו לנבוח ולינבוח.ולפעמים גם לנשוך .לדעתי סוג של כלב מסוכן זה צריך להיות בהסגר.עד אשר בעליו התחיבו שהוא ישאר קשור עם מחסום לפה.כלב כזה אני לא יודע עם יהיה משהו שיוציאו מההסגר.
כתוב תגובה ל- צער בעלי חיים
55
לעו"ד פקה פקה
  מפיסטו   13/10/03 17:55
מה אתה רוצה עוד מאה שנות טרור ומלחמה?
הא?
חבורת יוסי ביילין ושות' ניסו להציג אלטרנטיבה למציאות המבועתת שבה אנו נמצאים,ולדעתי שפויה יותר מהיעדר חזון ותקווה.

אם יש לך חזון אחר,שישנה את המציאות המדכאת הזו פרט אותו בבקשה.

ולגבי הפרשנות המשפטית שלך , מבלי להיות משפטן אני חושב שקצת נסחפת
כתוב תגובה ל- מפיסטו
ביילין סיים את הסיכסוך? איזו קלות
  די לחלומות   13/10/03 18:00
כתוב תגובה ל- די לחלומות
56
*******כל הכבוד!!!! צודק!!!!!******
  אא   13/10/03 17:56
כתוב תגובה ל- אא
57
שלום עושים כשנגמרת המלחמה ולא כסכין
  הריאליסט   13/10/03 17:56
בגב האומה
כתוב תגובה ל- הריאליסט
58
מהיכן מגיע מימון ההסכם?
  דודו5   13/10/03 17:56
אילו ביילין הייה חי בגרמניה הנאצית,אני מניח שהיה מקים מפלגה בשם "יהודים למען היטלר".
לדעתי אין כל הבדל בין ערפאת ימ"ש, לבין היטלר ימ"ש וזיכרו.
כתוב תגובה ל- דודו5
59
בילין
  גיל1   13/10/03 17:57
גם אני נימנה לשמואל, ואני חושב שכל החבורת השמולנים צריחים לחקות לחזור לשילטון, או לנסות לשכנע את הממשלה הנוחחית שהיא תבצעה את המעלכים שהתם
רוצים לבצע. מה שאתם גרתם למדינה להראות
רא מעוד. ולידע בן היתר עים תירצו או לא
לצערי אנחנו במילחמה.
כתוב תגובה ל- גיל1
60
!KOL HAKAVOD TO THE WRITER
  29DIRTY PILOTS   13/10/03 17:58
But although you are right, I think part of the problem is that the currant government doing nothing against treason as we sow in the past with Peres meeting with the PLO leader Arafat. Avnery then and now. the 29 Dirty Pilots, yes what has been done to make and show justice to the citizens of Israel?! and now Beylin, Why would the government will treat him any worse?! but if you consider to be on the right its another story as we all know and can see a real proof to it every day, everything is against you even if you are not on the right as we have seen with Va'adat Or which put the blame on our good police and others which all tried to do is to protect the Citizens of Israel! so Can we blame the left or the right government that just with no apperant leadership and helpless with no aim to internal justice! Where is the Minister for Internal Security?! and Where is the Minister for Justice?! Whee is teh Prime Minister?! and Where are all the rest of the people under them and the right wings to begin with to open thier mouth and do something real concrete about it to put these TRAITORS IN JAIL! IF WE WILL NOT SEEK JUSTICE FOR OURSELVES WHO WILL? IS THE LEFT WINGS AND THE TRAITORS AMONG THEM WILL?! THINK
כתוב תגובה ל- 29DIRTY PILOTS
61
אותם לכלא על בגידה
  צודק צריכים להכניס   13/10/03 17:58
כתוב תגובה ל- צודק צריכים להכניס
62
חופש דעות מול הפחדה
  דמוקרטיה?   13/10/03 18:01
האם יכול להיות שהדמוקרטיה פועלת רק לטובתם של אנשי השמאל?
לביילין מותר לדבר ולחתום עם כל מי שמוכן להפגש איתו ולכותב אין זכות לכתוב את דעתו?
לקרוא לו "הרוצח הבא" זה יותר טוב או שיש רק דמוקרטיה חד כיוונית ולשמאל יש את "ההגמוניה" הבלעדית עליה.
מוטב לכולם שיקחו נשימה ארוכה ויכבדו זא את דעתו של זה. לא יזיק לנו..
כתוב תגובה ל- דמוקרטיה?
63
Great artical we need more like you
  Finally the truth   13/10/03 18:02
כתוב תגובה ל- Finally the truth
64
Stop loving terrorists and love jew
  Too all the left   13/10/03 18:03
כתוב תגובה ל- Too all the left
65
Dont let the left shut U up
  to Yossi Fox   13/10/03 18:04
כתוב תגובה ל- to Yossi Fox
66
ומה עם מאמר מאזן, של השמאל?
  מיקי, להחרים כביש6   13/10/03 18:05
נראה שהכתבה נכנסה על דעת העורך, שכן זה מה שהוא חושב. עורך הדין השחוק הזה לעס שוב ושוב את המלים הממוחזרות, אבל לא אמר כלום. אבל אני מצפה שתתנו עכשיו מאמר בזכות הנסיעה, שמסביר מה באמת היה שם, על מה ולמה, ולו רק כדי שנחשוב שהמדובר בעיתונאות מאוזנת וטובה. אינני איש שמאל או ימין, אבל ראוי לשמוע את כל הצדדים, ועורך הדין הכוחני שמנסה להוכיח ליוסי ביילין שהוא כלום, מדבר בעצם על עצמו. רק להזכיר, היו דעות בדיוק כאלה כשברק החליט להחזיר את רצועת הבטחון בלבנון, וראה זה פלא.. מאז שקטה הארץ.
כתוב תגובה ל- מיקי, להחרים כביש6
תגובת השמאל נמצאת יום יום בתקשורת .
  דודי 3   13/10/03 18:36
כתוב תגובה ל- דודי 3
67
איך זה שכוכב (???) אחד מעז?
  דורון-ג   13/10/03 18:09
מר פוקס, כבודך לא מצא לו לנכון לכתוב על הרעבים ללחם וחסרי הבית שיצר הימין הנאור (אולי כדי לחסוך לאנשי שלומו כמוך?), ואפילו לא מצאת לנכון לכתוב על המונה של ליטרות הבשר הנגבות במדינה הזו מעשה שבוע בשבוע (זה לא ממש חשוב הדמורקטיה) ואפילו קצרה היריעה שלך להציע מה עושים (כמה ימני מצדך), וגם לא ניסית לכתוב ולהלהים כנגד ההאחזויות הבלתי חוקיות שצצות על כל גבעה באיו"ש ואין חוק ואין אפילו צפצוף ימני צרוד. מעניין שבענינו של ח"כ בשרה לא פתחת פה גדול כשעשה מה שעשה בסוריה, וכנראה שאינך כה מלומד אם לא מצאת לנכון לתהות האם יש איזה מסמך חתום או מחייב (ומי כאן העו"ד?). האם גם אתה בין אלו שממתינים שהמשיח יבנה את גדר ההפרדה? או אולי הגדר לטעמך חוצה את הירדן לכוון עמאן?
ובכן מר פוקס, בפוקס פרסמו את דברי הבלע שלך אבל זה לא אומר שהציבור החושב מסכים אתך. נראה אותך ואת אותם נבחרים דמוקרטיים מסתכלים בעיניהן של המשפחות ממסעדת מקסים? לא, אתם מסתתרים בין הכסאות ומחכים כנראה למשיח.
לפני שאתה מהלל כל כך את השיטה הדמוקרטית שלנו, יש לך משהו קונקרטי להציע?
כתוב תגובה ל- דורון-ג
אתה מסית לא למדת כלום מרצח רבין
  יוסי פוקס צודק!!!   13/10/03 18:30
כתוב תגובה ל- יוסי פוקס צודק!!!
68
הם צודקים
  איש נורמלי   13/10/03 18:10
כזה יהיה בסופו של דבר ההסכם הסופי.

רק שנעם רוצה עוד דם.


כולכם איבדתם את השכל.

מצער.
כתוב תגובה ל- איש נורמלי
69
העמדה לדין
  צביד   13/10/03 18:11
את ביילין וחבורת אוסלו[כולל פרס] היה צריך להעמיד לדין על בגידה. בחוק העונשין יש סעיפים ספציפיים לכך.

הם היו צריכים להרקב בכלא לכל ימי חייהם בדיוק כמו ועננו, אמיר ודומיהם.
כתוב תגובה ל- צביד
70
במקום לבלבל במח- לך לבג"ץ
  כתבה פחדנית   13/10/03 18:16
ממי אתה מפחד?
ואם אתה כל כך צודק אני בטוח שהבג"ץ יקבל את תביעתך נגדם על בגידה


לך לבג"ץ מר פנקס הפחדן
כתוב תגובה ל- כתבה פחדנית
71
בן גוריון צדק
  החלילן מהמלין   13/10/03 18:16
נבואתו של בן גוריון מתגשמת בגדול בימים אלה. מחנה השמאל עבר לשרת את האויב. למי שזוכר השמאל תמיד התנגד למדינה וגם התנגד בזמנו להכרזת המדינה. תמיד חשב על מה יקרה לערבים. כלם זוכרים את הסרט "לישון עם זאבים" ששם חייל אמריקאי החליט בוקר אחד שהאינדיאנים צודקים ועבר לצד השני לעזור להם. אם היו עוד הרבה כמוהו האינדיאנים היו מקרקפים את כלם ולא היתה אמריקה. שם זה לא הצליח כי היה רק משוגע אחד. השמאל היהודי יותר עקשן ולמרות ההפסדים שלו הוא לא נישבר. מעשה החצתרנות והגידה של ביילין ומרעיו לא צריכים להשאר ללא תגובה מצד החוק בישראל.
כתוב תגובה ל- החלילן מהמלין
72
you whinne about Rabin & kill Gandi
  Avraham zaevi Z.V   13/10/03 18:17
you lefties are all the same crying about Rabin the great lefty and forget about how his Oslo killed 1200 Israelis with that kind of number under his belt he is turning in his grave now. If Rabin was alive today he would be the one shooting belin in the head for brain washing his head with OSLO bs. Belin is nothing more then a terrorist out to distroy Israel. Because of people like him great men of Israeli society died. Such as GANDI from MOLEDET belin bad mouthing and buddy buddy with his killers murdderd him on that dark day 17/10/2003
But dont be too happy lefties about Gandi's death for his spirt is still alive and his truth is only now coming to light. More people care for the word of Gandi then the lies of Rabin this is why you lefties got kicked out of office. Let the public run the country not your lefty Wannabees whom want too get power with selling out the jews of Israel
כתוב תגובה ל- Avraham zaevi Z.V
73
השמאל ממשיך להסית לא למד כלום
  עז השמאל העיוור   13/10/03 18:18
כתוב תגובה ל- עז השמאל העיוור
74
שיר של צ'סלב מילוש
  סקוטי   13/10/03 18:19
עם

הטהור בעמי תבל כאשר אור הברקים חורץ את דינו
קל דעת אך ערום בעמל יום החולין.

לא יחמול יתום ואלמנה, לא יחמול על זקן,
ינצח בבכי יתומים ונשים את האויב.

את השלטון יתן ביד אנשים להם עיניים של סוחרי זהב
מרומם אנשים להם מצפון של מנהלי בית בושת

הטובים בבניו נותרים אלמונים
רק פעם אחת מתגלים כדי למות על בריקדות

דמעותיו המרות של העם הזה מפסיקות את השיר באמצע
וכשדומם השיר, מספרים הלצה בקול רם.

בפינות החדרים שוהה הצל ומצביע על הלב
כלב מיבב מעבר לחלון אל כוכב לא נראה.

עם גדול, עם לא מנוצח, עם אירוני
יודע להכיר באמת, אך שומר את הדבר בסוד

מתרוצץ בשווקים, בניו מבינים זה את זה בהלצה
סוחר במנעולים ישנים שנגנבו מההריסות

עם בכובעים מקומטים, כל רכושו על גבו
הולך אל מערב ואל דרום, מבקש לו מקום מושב

לא ערים לו ולא אנדררטאות,לא פיסול אף לא ציור
רק מילה הנמסרת מדור לדור ונבואת המשוררים.

הגבר בן העם הזה, כשהוא רוכן על ערש בנו
חוזר על מלות התקווה אשר היו עד כה לשוא

קרקוב 1945
כתוב תגובה ל- סקוטי
75
כל הכבוד לנביא בן גוריון
  הגדעוני   13/10/03 18:19
אמר בן גוריון בזמנו ששלום בישראל יהיה כאשר הערבים יכבשו אותה, והיום אנו רואים את אלו שעוזרים להם ביילין ושות'
מי היה מאמין שמתוך ארצינו יצאו מפוררינו אבל כנראה שזו דרכך ביילין ואולי תקבל תפקיד, "קורח ועדתו"
רק חבל ש/משה איננו.
כתוב תגובה ל- הגדעוני
76
מר פוקס היקר
  אלי שרון   13/10/03 18:21
זו מחירה של הדמוקרטיה, אינך חייב להסכים למה שקרוי הסכם ג'נבה,אך לא בהכרח אלו שלא מסכימים אתך הם משת"פים של האויב.
אני עדיין מחכה בכליון עניים לבטחון והשלום של אריק ! הרי הוא נבחר והעמיד מנגנון מנופח ושבע שלא רואה מעבר לכתף שלו לצערי.

מה שלא יהיה בא נשאר בפרופורציות.
כתוב תגובה ל- אלי שרון
77
יוסי פוקס חזק ואמץ. כן ירבו כמוך
  האמת היחידה   13/10/03 18:22
כתוב תגובה ל- האמת היחידה
78
ניתן היה לומר ולנמק את הדברים אחרת
  סתם קראתי   13/10/03 18:23
ללא ספק הדבר המרכזי במאמר נכון. אם כי צריך היה לומר את הדברים ולנמקם באופן אחר.
ראשית אני מניח שהדברים הבאים מוסכמים כולם:
א. אין איש בישראל שאינו רוצה בשלום ובסיום הקטל המיותר בשני הצדדים.
ב. מי שמוסמך ובידו המנדט לנהל את ענייני המדינה לרבות יחסי החוץ, הביטחון וכל מו"מ לשלום הוא הממשלה על שריה, תחת עינה הפקוחה של הכנסת.
זו מהותה של הדמוקרטיה.

האמת היא שלכאורה, יוזמה "אזרחית" שכזו, כשלעצמה, אין בה כל רע. ובתנאים אחרים יתכן שהיה בה כדי לתרום או לכפות על השלטון את "רצונו האמיתי של העם". אבל מצב הדברים אינו כה פשוט. ברור הוא כפי שאמרתי לכתחילה שכולנו רוצים בהסכם שלום.
הבעיה היא, בין ישראל ובין הרשות הפלסטינית, לצערנו, אין סימטריה בהרבה מאוד עניינים. חופש הביטוי בישראל אשר איפשר לקבוצה הזו לעשות את שעשתה ועושה, אינו קיים אצל הפלסטינים. מכאן כי אין לצפות שדעת הקהל הפלסטינית ביחס לסיום הסכסוך - גם אם נניח כי היא זהה לזו שבישראל אין לה כל משקל אפקטיבי על השכבה השלטת לא מדינית ובודאי לא הצבאית. לכן אין כל סיכוי שהיוזמה הזו תזיז משהו לטובת העניין בצד הפלסטיני והיום כבר התפרסמו תגובות שליליות של החמאס וכו'.

בתנאים נתונים ברורים אלה, היוזמה הזו אין לה כל תוחלת אמיתית.
לעומת זאת, היא מסבה נזק מדיני ובטחוני אדיר לישראל. מדיני, משום שבצד השני מבינים ש"העם" בישראל מוכן לעשות ויתורים נוספים, שאגב כלל לא ברור שהעם בישראל אכן מוכן להם, כפי שנטען.

ברובד הבטחוני: היום כבר ברור כי אנו מצויים במצב של לוחמה ממושכת ולא משנה אם קוראים לזה מלחמה או מתקפת טרור או איך שלא תרצו.
הטרור משמש בידי הפלסטינים, כלי להשגת יעדים פוליטיים ומדיניים. היוזמה הזו מעמידה לנגד עיני הפלסטינים, אפשרות ל"שפר עמדות" כאשר הם סבורים שהדרך היחידה העומדת בידיהם אל מול עוצמתה הצבאית של ישראל היא הטרור, הדבר יגרור להמשך הטרור.

מילה אחרונה, לענין זהותם של חברי הקבוצה. לעניות דעתי, העובדה כי המדובר בחברי כנסת היא חמורה שבעתיים וכאן צודק לחלוטין, כותב המאמר. לכל מי שמחזיק בעמדה שונה מזו של השלטון או ביקורת, יש לו כלים דמוקרטיים ולחברי הכנסת עומדים כלים פרלמנטריים ונגישות גבוהה לאמצעי התקשורת להביע את עמדתם ואת ביקורתם. חברי הכנסת אינם יכולים לקחת לעצמם את החופש לדבר בשם עם ישראל או מדינת ישראל גם לא בסימולציה ו"כאילו". לדעתי הדבר מהווה מעשה בלתי דמוקרטי ואף הפרת חוק.






כתוב תגובה ל- סתם קראתי
לכן יקום נא היועץ המשפטי לממשלה
  יצחק מאריאל   13/10/03 18:43
וימליץ למשטרה לבדוק אם הנ"ל עברו על ביטחון המדינה ואם יש להעמידם לדין פלילי. ואם לא יעשה זאת היועץ הרי הוא מזמין את הציבור להבין כי הציבור המרומה יקח את החוק לידיו.
כתוב תגובה ל- יצחק מאריאל
79
טענות דמגוגיות ופתטיות
  ברק (לא אהוד)   13/10/03 18:23
אף אחד לא מסר שום חלק של מדינת ישראל לאף אחד (לא שלא צריך לעשות זאת). אף אחד לא הפר שום חוק כאן. פשוט הוכיחו לימין הקיצוני ששולט בנו שאם באמת רוצים אז יש עם מי לדבר - כמובן שיש לזה מחיר ברור ידוע ומקובל על רוב הציבור הישראלי - ויתור על כמעט כל השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים (למעט תיקוני גבול קלים) והקמת מדינה פלשתינאית לצד מדינת ישראל.
אם משהו הפר ומפר את החוק זה הימין הקיצוני בראשות מועצת ישע שמצפצפים כבר שנים על החוק _לצערי בחסות ממשלות פחדניות בטח של הימין אך גם של השמאל).
בגלל אותו לובי ימני קיצוני אין עדיין גדר הפרדה על הקו הירוק דבר שממשיך לעלות בחיי אזרחים רבים. אבל דמם הפקר כי הם בחרו לגור בתוך הקו הירוק!!!
כתוב תגובה ל- ברק (לא אהוד)
80
שלושה מתוסכלים אחד שהיה יו'ר מפלגה
  יוסי,הנגב   13/10/03 18:24
ושנים שרצו,כשלונות אישיים כולם מנסים למכור את מדינת ישראל בחינם,לאישים בדרגה 'ז' כפי שטוען אברהם פורז,שהיה פעם מר'צ והתפכח קמעה.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
81
You got kicked out of office wakeup
  Left wing get lost   13/10/03 18:25
They want to give this give that. LOL you can only give your lefty houses to the enemy but not a square inch of Israel. Get a life already stop acting like you are the only smart jews living in Israel!! There are 5 million jews in Israel which 80% kicked the left out of office the rest could not because they live outside of Israel and cant vote. So dont go talking peace with the enemy behinde our backs because we will not take it. And dont try to shut up any Israeli whom speaks out against your enemy loving action we live in a society that you still dont understand. Its called DEMACROCY. And stop using Rabin excuse to shut us up its pathitic for the guy is turning in his grave because he is in heaven saying oui vay that shmouck belin let me sign OSLO and since then 1200 fellow jews died in Israel oi vey
כתוב תגובה ל- Left wing get lost
82
ביילין! השלב הבא שהיד!
  ימין ימין   13/10/03 18:27
תארגן מנהרה יחד עם עראפת, ותגלה לו איפה כדאי להחביא נשק, ועל מי לירות ומתי.
תשמור חגורות נפץ לכמה מסעדות!
ואנחנו, יהודים, ישראלים טיפשים שחיים פה ומאמינים למנהיגים שלנו שלא עושים מספיק מאמצים לשלום ולבטחון במדינה.

נדבקה לשוננו לחיכנו כי לא העלנו את ירולים של ראש שמחתנו, אלא אידיוט אחד הרים את ירושלים על טיליהם של החמאס והג'יהד.
לך להיות ראש ממשלת פלשתין, אתה היחידי שמסתדר עם עראפת.
כך יבוא קיצנו מהר יותר.
כתוב תגובה ל- ימין ימין
83
כותב המאמר צודק בכל מילה.
  דודי 3   13/10/03 18:29
השמאל הביא לנו :
1. סרבנות טייסים
2. מסירת שמות של קצונה בכירה לבית דין בינלאומי.
3. חתירה תחת שמכות הממשלה הנבחרת לנהל משא ומתן.
4. שמירת האויב ע"י הגנה בגופם כדי למנוע פגיעה בו(אורי אבנרי ישן במקטעה כדי לשמור על ערפאת)
5. איום בתביעה משפטית נגד מפקד חיל האויר בבתי דין בינלאומיים
6.כאשר היה בשלטון הביא לנו את אוסלו . מסר לאויבנו נשק שגרם למותם של מעל אלף יהודים.
7. די עם הבוגדנות של השמאל.
כתוב תגובה ל- דודי 3
84
פניה ליועץ המשפטי / פרקליטות המדינה
  מדינת חוק   13/10/03 18:29
אחד מהשניים, או שהעו"ד הנכבד צודק, ויש כאן עברה לכאורה לפי סעיף 97 של פגיעה בבטחון/רבונות המדינה, ועל הפרקליטות לפעול בהתאם. או שהעו"ד הנכבד מסית לרצח (?) ואז יש לטפל בו בהתאם לחוק. התעלמות מוחלטת מהמצב רק תגרום לפריחתם של עשבים שוטים מסוג אבנרי /ביילין/בורג/אורון/טייסים סרבנים/... שיכולים לגרום לקיצה של המדינה, או במקרה "הטוב" לקיצה של הדמוקרטיה בישראל, דבר שיכול להתפתח למלחמת אחים!!! זו לא פעם הראשונה שהשמאל על גווניו השונים מתעלם מדין הבוחר. אם לא תפעלו מיידית דעו לכם שיגרום הדבר לאנרכיה, כדברי חז"ל "לולא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו"
תפעלו כל עוד לא מאוחר!!! על תתעלמו מהכתובת באדום שעל הקיר!!!
כתוב תגובה ל- מדינת חוק
85
חוצפה ישראלית
  בני   13/10/03 18:31
באיזו סמכות או זכות מנסה החוצפן הראשי ביילין לקבוע ולקבע בחתימה הסכמים הזויים ועוד ליצור את הרושם כאילו מדובר בהסכם המקובל על רוב העם ,הלו שם תתעורר בבחירות האחרונות נזרקת מכל המדרגות ,חבול פצוע ובעיקר מילל ערקת למר"צ אך שם הושלכת שוב הפעם דרך החלון, מתי כבר תחדל.בהיזדמנות זו הייתי מציע לגורמי החוק המוסמכים לבדוק מי מממן את המגלומן הבלתי נלאה.
כתוב תגובה ל- בני
86
NEVER FORGET Gandi 17/10/01
  VOTE RIGHT WING   13/10/03 18:32
כתוב תגובה ל- VOTE RIGHT WING
87
יוסי פוקס אתה צודק השמאל חתרנים
  השמאל נעלם   13/10/03 18:34
כתוב תגובה ל- השמאל נעלם
88
קידוש החיים מעל לדקדוקי עו"ד משועמם
  רותם27   13/10/03 18:34
אדוני, פיקוח נפש דוחה כל דיקדוק קטנוני של עו"ד משועמם שרוצה לעשות לעצמו שם בעזרת פרסום זול ופרובוקטיבי. קידוש החיים מחייב כל פעולה. לפעמים אפילו פעולות שעומדות בניגוד לדעת ממשלה שנכשלה בקידוש חיי אזרחיה, ויש מספיק דוגמאות כאלה בהיסטוריה, בהם היינו אומרים הלוואי והיו נוהגים אחרת. ההיסטוריה תשפוט את אנשי השלום, ולא אתה איש קטן וטרחני.
כתוב תגובה ל- רותם27
89
עו"ד יוסי פוקס
  אבי אלפי מנשה   13/10/03 18:38
אני מצדיע לך,מחבק אותך ומנשק אותך הלוואי וירבו אנשים כמוך.תודה רבה על כתבה/דעה ענקית
כתוב תגובה ל- אבי אלפי מנשה
דפוק בשכל !
  אתה דביל   13/10/03 23:10
אתה דביל כמו כותב הכתבה
כתוב תגובה ל- אתה דביל
90
fix note 17/10/01 on tgovah--119
  Avraham Zaevi ZL   13/10/03 18:39
I was so pissed with the lefties that made a big mistake so instead of 2003 its 2001 for all you lefties whom dont remember the day you killed GANDI
כתוב תגובה ל- Avraham Zaevi ZL
91
לכל הכופרים
  שומר מצוות   13/10/03 18:41
משמאל- קודם כל פה לא יהייה שלום כי דוד המלך אמר בתהילים-" אני שלום וכי אדבר המה למלחמה" דבר שני גם מדינה דו לאומית לא תהייה פה כי הגמרא בברכות אומרת שארץ ישראל נקנית בייסורים והתנחלויות יהייו פה ולא הישמעאלים פראי האדם, ולא לכל הימנים בשביל שזה יתקיים לא מספיק ארץ ישראל צריך גם תורת ישראל כי אי אפשר להגיד מצד אחד אהבת הארץ ומצד שני לטמא אותה בעבירות.
כתוב תגובה ל- שומר מצוות
92
לישון עם האויב?
  ק. שמאלני סהרורי   13/10/03 18:47
כפי שניתן להבין היום,אחרי שהקיצוניים הפלסטינאים הסכימו בפומבי עם "העמיתיהם" הימין המשיחי שלנו, אנחנו יושנים יום יום עם האויב: אויב השלום בדמותו של ממשלת שרון.אני רק מקווה שהסכמה זו בניהם יחסוף בעיני של יותר אזרחי ישראל, שקיים קשר הדוק ומתמשך בין הקיצוניים שלנו ושלהם.כי הסכם שלום מסוכן לאינטרסים שלהם: מה יש לימין להציע בעת שלום? כלום, בעת שלום זכותם לקיום מתערער כי בלי אויב ובלי שנאה אין לימין מה להציע.
באשר לך ידידי המלומד,אולי תנסה לפרוק את תסכולך הימני בבתי משפט ותנסה להיות לפחות עו"ד טוב כי כבן אדם נכשלת.אתה ספוג בשנאה עיוורת לכל מה ולכל מי שלא חושב כמוך או נראה כמוך.
כתוב תגובה ל- ק. שמאלני סהרורי
93
לא העכבר גנב אלא החור גנב.
  שלוש שנים !   13/10/03 18:49
רפיסות הימין בשלטון, חולשתם המופגנת של רשויות אכיפת החוק, מייד בתחילת צעדי הגישוש הראשונים של הבוגדנות התומכת באוייב הרצחני ביותר שקם נגדנו
בתחבולות מירמה - היא שגרמה להאצת התהליך החמור של הבוגדנות השמאלנית.
אם הימין אינו יודע לשלוט, והוא מסרס את עצמו תוך שיתוף-פעולה מוזר, בענין זה עם הימין, שלא יבוא בטענות, אלא,אל עצמו. כך אימץ מר בגין ז"ל את משה דיין
כשר חוץ לממשלת הליכוד הראשונה. וכך אימץ מר שרון לממשלתו הראשונה את שמעון פרס כשר החוץ. חוסר ביטחון שילטוני כל-כך מופגן, היה רק סימן לשרשרת של מישגים שילטוניים חמורים שהצד השווה שבהם הוא: חוסר ביטחון שילטוני. ידיים רועדות על ההגה לא רק מכשילות בטסט, הן מזמינות תאונות חמורות שמאוחר יותר, כולנו משלמים את
מחירן.
כתוב תגובה ל- שלוש שנים !
94
ברברים, בגללכם אנשים עוזבים
  עד מתי   13/10/03 18:50
בגלל אנשים ברברים כמוכם עם תגובות של חיות כמו "אה תכתוב בערבית". נו באמת עם רוב כזה לא נצא מזה עוד 200 שנה, איזו מדינה, הימין הקיצוני מסוכן, מסססוווכן, ואיתם לא נגיע לשום מקום, תראה במקום להתקדם מאז שלטון הימין אנחנו זזים אחורה!!!!!
כתוב תגובה ל- עד מתי
95
יחודש עונש המוות בישראל בתקנות שע
  ישראלי ציוני   13/10/03 18:51
במרבית מדינות העולם מקובל עונש מוות לפושעי מלחמה, ולבוגדים בשעת-חירום.

לאור המצב בו נתונה המדינה במלחמתה בטרור הפלשתינאי, הגיע הזמן להחיל את עונש המוות בישראל כלפי בוגדים, פושעי-מלחמה וטרוריסטים.
כתוב תגובה ל- ישראלי ציוני
96
זה לא לישון עם - זה לשכב עם האויב
  עדין מדי   13/10/03 18:53
כתוב תגובה ל- עדין מדי
97
כל הכבוד ל-92
  עוד שפוי   13/10/03 18:54
כן ירבו כמוך!
כתוב תגובה ל- עוד שפוי
98
כל הכבוד גם ל-130
  והנה עוד שפוי   13/10/03 18:55
כן ירבו כמוך!
כתוב תגובה ל- והנה עוד שפוי
99
הסתה ימנית
  הנטוריסט   13/10/03 18:55
הכל היה בכתבה הזאת חוץ מקריאה מפורשת לרצח. נראה שלא למדנו כלום מלקחי 4 בנובמבר ההוא, ובקצב הזה זה יכול לקרות גם באותו תאריך השנה. די לראות את התגובות פה. מהמגיבים אין לי ציפיות, אבל המערכת חסרת אחריות לחלוטין, ולא אתפלא אם גם יגיבו בסתימת פה כמו אי פרסום תגובה זו.
כתוב תגובה ל- הנטוריסט
UNDERSTAND THAT EVERYTHING HERE IS
  IF YOU DID NOT   14/10/03 23:32
PUBLISHED, HOW CAN YOU EXPECT THAT WE WILL APRECIATE YOUR POLITICAL OPINION.
כתוב תגובה ל- IF YOU DID NOT
100
הלואי ועוד יפצו פיהם כמו ויעוררו את
  נביא הזעם   13/10/03 18:58
כן, צריך לעשות בדיוק מה שכב' עשה. לדבר ולצעוק מעל כל במה אפשרית !
מפני שהעם בישראל הגיע לשפל כה עמוק, עד כי אנשים שוגים במעשים גורליים (כמעשי נושאי הכתה), ואנשים אחרים מעודדים ומגינים על מעשיהם המסוכנים לקיומנו.
עד אנה הגענו ? ה' ירחם !!!
מי שיקרא את כל התגובות הגולשים, ויעשה מדגם סטטיסטי קטן, יופתע ביותר מעוצמת העיוורון והפילוג בעם - אסון אמיתי יותר גרוע מהמצב הכלכלי, מתפקודה חסר האונים של הממשלה, מהאבטלה והרעב בארץ וכיו"ב...
כן, אין מנהיג אמיתי ועז במדינה, מנהיג שיביא לאחדות ויבטל את החופש שמאפשר לאנשים כמו ביילין ואבנרי (איחס!) לבגוד בעם היהודי. אין בממשלת הזדון המכהנת, אנשים מהוגנים ואבק שחיתות אופף את ההנהגה, האנשים המכהנים בה, תאבי שלטון ובצע ולמעשה אינם מוכשרים כלל להיות בעלי תפקידים כה גורליים, מה גם בתקופה כה קשה. לכן, באמת לא נותר לעם היהודי בישראל - אלא רק לסמוך על אבינו שבשמיים, להתפלל ולהתחנן, לבורא העולם שיגאל אותנו.

נו, טוב , עם מליון "ערב-רב" (גויים שמיובאים לארץ ע"י הממשלה), למה ניתן לצפות ?

מועדים לשמחה , ומיצווה גדולה לשבת בסוכה !
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
101
ANY ONE WHO ASK ROBINSHTAIIN OR
  WHY THERE IS NOT   13/10/03 19:01
ASK BAGETZ, TO COMMAND THE POLICE AND THE LAW TO ACT ACCORDINGLY.
כתוב תגובה ל- WHY THERE IS NOT
102
חיזוק ל-8
  ועוד שפוי אחד   13/10/03 19:03
כל כך צודק. לא יכולת לנסח זאת טוב יותר! bravo!
כתוב תגובה ל- ועוד שפוי אחד
103
מה עם קצת דמוקרטיה??
  דמוקרטי   13/10/03 19:03
עצוב מאוד כל הסיפור הזה, החשיבות שנותנים לו והתגובות האומללות בצורת הכתבה הזאת...
כמה אנשי שמאל מתוסכלים ומודחים (גם במחנותיהם) הלכו לדבר עם נציגי הפלשיתנאים וחתמו על כיביכול הסכם - שתקף רק להם - אז מה??? בגלל זה הם ויתרו על סלע הקיום של העם היהודי???
הצחקת אותי...
אני לא תומך באף אחד מהדמויות שחתמו על ההסכם אבל אני מאמין שסלע קיומנו הוא אהבת אחים ודמוקרטייה, שום מלחמה או אויב לא איים, מאיים ויאיים עלינו. רק אנחנו על עצמנו. יש לכל אחד זכות לעשות פה כרצונו עד שהוא פוגע באחרים או במדינה, זה לא המקרה, ועצוב מאוד שעו"ד לא מבין זאת - לא רק עצוב אלא גם זהו איום אמיתי על קיומנו כמדינה דמוקרטית יהודית בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- דמוקרטי
104
צודקים בהחלט
  אלמוני   13/10/03 19:03
כתוב תגובה ל- אלמוני
105
מה עניין? מתחילים להזיע?
  יהודה שלצקי   13/10/03 19:05
ההתלהמות על ההסכם כעקרוני, שלא שואב שום סמכות לא מצד זה ולא מזה, מעוררת את השאלה, למה בעצם כולם מתלהמים על כך?
למה נדמה לי, שלאט לאט, מתפנה מקום בראש, במלא בדרך כלל עודף יהירות ועיוורון מתקדם, שהימין מתחיל להזיע?
סוף סוף מתחיל להבין, שרוחות ההיסטוריה עושות את שלהן. הרי ניסוג לקווי 67 פחות או יותר, וחלק גדול מההתישבות המיותרת ביהודה ושומרון תיעלם ממילא במדינה פלשתינית. אז עכשיו זה חודר, ומתחילים להזיע, ומתחילים להבין שהקץ הבלתי נמנע של עיוורון טפשות וצפייה לחסדי שמיים - לא הועילו בכלום.
כתוב תגובה ל- יהודה שלצקי
106
אשמים לא קטנים אנשי התקשורת
  elien   13/10/03 19:06
התקשורת לא אשמה , יוסי בלין לא אשם.
מי שאשם בבגידה אילו אנשי התקשורת בעלי הדיעות השמאלניות אשר חדרו לתקשורת בעזרת הפוליטיקאים השמאלניים במשך עשרות שנים,. והיום הם משלמים ביד רחבה לעמיתהם מהשמאל, ומוציאים לפועל את מדיניותם של בלין וחבריו הבוגדניים.
כתוב תגובה ל- elien
107
אינדיאנה ביילין וההסכם הקדוש
  ניסים א.   13/10/03 19:10
שוב ושוב המדינה זוכה באנשים מבורכים שעושים מלאכת קודש. האם הם יביאו לנו את ההסכם הקדוש, זה שיחלץ אותנו מהתופת שהם הכניסו אותנו בפעם הקודמת בסרטם "שעיר ועצבני" בכיכבו של אליל ההמונים יאסר.
מעניין מה היה קורה אם הימין היה מפיק את הסרט? האם גם אז הייתה לו לגיטימציה לפעול מאחורי גב העם, הממשלה, הכנסת. או במילותי של המערך מ-77':"העם טעה, צריך להחליף את העם..."

תעירו אותי כשהמערך יתפכח ויקבל את דין הנבחרים
כתוב תגובה ל- ניסים א.
108
דיון על הסכם שלום
  ש"ץ   13/10/03 19:12
פגישות סודיות עם נציגי הפלשתינים הטרויסטים ניהלו לראשונה השר אביגדור ליברמןועומרי שרון , בנו של ראש הממשלה, כאשר ברק היה ראש הממשלה. הם אפילו הציעו לפלסטינים לא לחתום הסכם שלום עם ממשלת ברק, כי כאשר הליכוד יגיע לשלטון הם יקבלו תנאים טובים יותר.
אז מה ההתפרצות הזאת של ראש הממשלה ושל שריו, ביניהם שקרנים ומושחתים בראש חוצות. זועקים על 1,100 משפחות שכולות של האינטיפדה והלב מדמם בשל כך, אבל שיכו על חטא כל אלה מישע ומהליכוד שהתנגדו נמרצות להקמת גדר הפרדה עם השטחים, גם עכשיו מדברים ונואמים כאילו שזו המצאה שלהם ועושים הכל להקימה בדחיפות ולמעשה לא עושים כמעט כלום עד שלא נהרגים ישראלים נוספים ואנשי המקום בישע מקימים זעקות. עד היום הקמת הגדר אינה מתוקצבת וכשאין כסף לא עובדים , למרות " הידיאולוגים הדמגוגים " בתקשורת. טוב להם כנראה עם המצב הזה, אחרת לא יוכלו להוביל באף ולסנוור את עיני אזרחי ישראל עם הכשלונות בכלכלה ובחברה של המדינה המנוהלת על ידם. טוב שקמים אנשים היכולים לשנות מצב עגום מאוד שהממשלה נכשלת בהם. ראוי לממשלה אחראית לאמץ מהלכים שיכולים להוציא אותנו מהבוץ בו אנו שוקעים. קשה להפרד מכסאות השרים,עוזריהם ויועציהם למיניהם אבל טובת אזרחי המדינה חשובה יותר.
כתוב תגובה ל- ש"ץ
109
אולי עורך דין
  הרצליאני   13/10/03 19:14
אבל קשקשן ממדרגה ראשונה. יוסי פוקס, נמאסת!
כתוב תגובה ל- הרצליאני
110
חבורת החולמים
  ימני חושב   13/10/03 19:16
זו מדינה דמוקרטית אבל השמאל חושב שדמוקרטיה זה אנרכיה. להזכירכם יש ממשלה נבחרת במדינה!!!!!
כתוב תגובה ל- ימני חושב
111
השמאל המציא דמוקרטיה חדשה
  הצייר   13/10/03 19:19
העם באופן מופגן הביע את דעתו בבחירות
דמוקרטיות שביילין וחבורתו אינם רצויים.
אולם ביילין ושות' החליטו שהם
מוסמכים לנהל מדיניות עצמאית חתרנית
מטעם המיעוט הקובע.
מבחינתם הבחירות אינם קובעות והם יכתיבו עבורינו מה שהם רוצים.
חייבת להיות דרך משפטית אשר תגן על
הדמוקרטיה ועל רצון הבוחר כנגד האנרכיה
אשר מתחוללת לנגד עיננו.
כתבה מצויינת אשר מאירה נכוחה את המצב
האבסורדי שאנו נקלענו אליו ואין צועק
בשער, כן ירבו כמותך עו"ד פוקס.
כתוב תגובה ל- הצייר
112
הוכח שיש אלטרנטיבה למדיניות הממשלה
  ישראלי גאה   13/10/03 19:21
כל עוד השמאל לא התיימר לייצג את הממשלה, מותר לו לדון עם מי שירצה. מטרת הסכם זה היתה להוכיח שיש אלטרנטיבה למדיניות הממשלה - לא ליישם את האלטרנטיבה, אלא להוכיח את קיומה, ולכן היא לגיטימית.
כתוב תגובה ל- ישראלי גאה
113
למי שמתקרא עו''ד וכותב כתבה מגמתית
  לפטי   13/10/03 19:24
צדק המגיב שקרא לך פקה פקה ויותר נכון לקרוא למה שכתבת קקה קקה.לא מספיק הארס שניתז מצד הימין לכיוון השמאל אז אתה בכתבה המגמתית שלך מלבה מלחמת אחים.כדאי
תזהר ששנאתך לשמאל לא תעביר אותך על דעתך.
כתוב תגובה ל- לפטי
114
שלושת המתוסכלים
  נועם ק.   13/10/03 19:26
שלושתיכם , הגזמתם : לפגוש את האויב
בלי אשור מהממשלה החוקית ,ועוד לחתום
עמו על הסכם "שלום" !?
השתגעתם לגמרי ,זה מרוב שעמום שאין
לכם תעסוקה .
ביילין , הפוליטיקה גדולה עליך , העם
נתן לך את תשובתו בבחירות, אז , מה
אתה נדחף !? לך לעבוד , יהיה לך יותר
טוב , אתה בפוליטיקה רק מזיק , ורוצה
רק רע לעמינו היקר .
שוב ושוב , ביילין עזוב את הפוליטיקה
ולך לעבוד...אולי בעבודה תצליח יותר .
באשר ליתר המתוסכלים , שבו בכנסת ותהיו
אופוזיה לוחמת , זה לגיטימי , וכאנשים
איטליגנטים , אל תסחבו אחרי לדברים
שהעם רואה כבוז , ואני לא לבד בדעה זו .
גם אני ומקורבי אנשי שמאל , אך המעשה
שעשיתם מרחיק אותכם מתומככם עד כה ,
ובודאי גם מהשלטון שאתם כל כך חולמים
עליו....
כתוב תגובה ל- נועם ק.
115
"השליכום היאורה"
  O.K   13/10/03 19:27
הציבור בחר באופן דמוקרטי להוציא את השמאל מהשילטון ושזה קורה חלקם בהיסטריה שמה לא ירשמו מעל דפי ההיסטוריה כמובילם ומנהיגים ראויים על כן מפחד זה מאבדים את הראש לדעת והולכים לישון עם האויב אני מציע כפי שכתוב במקורות "השליכום היאורה" אם הם עוד נמצאים נמצאים שם.
עד כמה נלעגים הם ואני בז להם שהרי הם אלו שמגרים את התרסה בם יוצרים קרעי מחלוקת בעם עד כידי כך שהציבור פשוט שונא אותם ומזכיר דין של מיתה.
תארו לעצמכם שבטיסה אזרחית נכנס טייס לשעבר ומנסה לחטוף מיידי הקברניט את הפיקוד עד לאן הגענו. זהו במפורש פשע. יש להוקיע אותם בחוק לתמיד ושלא נראה אותם הם פשוט לא ראויים להיות נבחרים.
כתוב תגובה ל- O.K
116
תופעה היסטורית של אי למידת לקח.
  מניב   13/10/03 19:27
יש אצלנו תופעה היסטורית של אי למידת לקח. ב1970 היתה לנו הזדמנות לעשות שלום עם ירדן. גלילי וגולדה לא האמינו לאיש, גם לא לסאדת מאוחר יותר. ב1973 גם כן לא האמנו לאיש מאלה שמסרו לנו מידע. מאז נהרגו רק כמה אלפי ישראלים ועשרות אלפי ערבים. מאחר ואנחנו שבויים בקונספציות, איננו מאמינים לאיש החורג, או אינו מתאים לקונספציה שלנו. בינתיים הארץ הופכת לארץ אוכלת יושביה. נורמת הרצח עולה ופורחת. שואלים מישהו למה אחר להגיע ומוצאים עצמם מתים. מתווכחים ברמזור ונהרגים. צעירים בוחרים להסתלק מהמדינה המציעה להם לחיות על חרבנו ולשלוט בעם אחר.
לא למדנו כי מה שנקדים לעשות ביוזמתנו, יעלה לנו הרבה יותר בזול ממה שנאלץ לעשות מאוחר יותר. מי שלא מאמין שישאל את שארם ואת ימית ואת כל שאר היישובים שפרחו בסיני. בעניין זה אין הבדל בין שמאל לימין. אנחנו נשבים בקונספציה וחרדים לזוז ממנה ואוכלים אותה בגדול כל הזמן.
כתוב תגובה ל- מניב
117
מרוב עין תחת עין הפכנו לעיוורים
  תחשבו על זה !!!   13/10/03 19:37
כתוב תגובה ל- תחשבו על זה !!!
118
הבעיה
  קימבו   13/10/03 19:50
הבעיה שלנו היא שהחוקים אצלנו נחקקים על ידי מטומטמים שאין להם ידע מינימלי בחקיקה...וחושבים רק על התחת שלהם...וההוצאה לפועל של החוקים הללו (הממשלה) מורכבת מפוליטיקאים קטנים ועוורים שחושבים רק על התחת והכיס שלהם...והעם הבוחר את אלה ואת אלה עוד יותר מטומטם ודפוק מהם...בקיצור,מגיע לנו כל מה שקורה לנו כי אנחנו עם קשה עורף שחושב שיודע יותר מהכל - אבל בעצם לא מסוגל להבין אפילו את קצה האף שלו!
כתוב תגובה ל- קימבו
119
לישון עם האויב או בגידה?
  שמואל-לא"שמאל"   13/10/03 19:51
במדינות שיש בהן חוקה...ההגדרה היא "בגידה" במדינה,ויש אונשים קבועיים,בדרך כלל מעסר עולם ללא אפשרות חנינה.אבל מי זה יוסי ביילין?אני זוכר שהיה "פודל" של מישהו,עז למה להתאמץ ולדבר עליו?בכל אופן המדינה צריכה להרחיק אותו מהחברה,כלומר לגלות אותו כמו ערפת(ביחד)ולהמשיך בחיינו כרגיל.דרך הגב,אנני בעל דעות פוליטיות מזוהות עם מפלגה או זרם כלשהו,פשוט אזרח שלא מבין את התפשוט.
כתוב תגובה ל- שמואל-לא"שמאל"
120
מסכים אתך במה שנאמר אבל לא בצורה!
  comy   13/10/03 19:52
כתוב תגובה ל- comy
121
דמוקרטיה
  ציוני דמוקרטי   13/10/03 19:52
למזלנו אנו חיים במדינה דמוקרטית בה לאנשים יש זכות לקדם רעיונות. זה מה שעושים ארבעת ה"סמרטוטים" בלשונו ה"עדינה" של עו"ד (?) יוסי פוקס. מקדמים רעיון. אז מה קרה? אין להם זכות (מנדט) לחתום בשם המדינה! היכן הנזק?
מי שהרבה יותר מסוכן לעצם קיומנו בארצנו הדמוקרטית הם אנשים כמו עו"ד פוקס שמנסה לסתום פיות, להסיט ולזרוע רעל. אדון פוקס אנו צריכים לעשות הכל בכדי למצוא את הדרך לשלום ולחיים נורמלים במדינתנו וה"סמרטוטים" מחפשים אותה.
והערה לעורכים: לשם שקיפות נאותה יש צורך חשוב להודיע לקוראים שהכותב אינו עיתונאי או פרשן ושהוא כותב את מאמרו כאיש ימין רדיקלי.
כתוב תגובה ל- ציוני דמוקרטי
תרגע- אתם לא בשלטון
  פועל נקיון   13/10/03 21:26
אין לכם מנדט לכלום
תעבדו בבחירות הבאות.
במדינה נורמלית היתם בכלא על מגע עם אוייב- יש כאן מלחמה עם לא שמת לב
ועם האוייב רק השלטון מדבר , ומי שלא אזי נחשב לבוגד במדינה מתוקנת,
לילה טוב
כתוב תגובה ל- פועל נקיון
122
i just hope the rest of israel will
  asafl   13/10/03 20:01
c this... i appologiza 4 writing in english, but im now trveling in argentina...
as a person from the right wing, i totaly agree with what is writen here in this article. as someone who longs for pease i beseach every other person in this country to lift up his eyes and c the horror of our situation. as if harbouring terrorist in our own parlament is not enough )bashara, tibi, daraushe), here comes someone from our own home and tries to work against the government...
כתוב תגובה ל- asafl
123
ה"ציבור"
  משה מהצפון   13/10/03 20:03
איך זה שכל פעם שהשמאל עושה משהו שלא נראה לימין, אז הוא "בוגד" ו"נגד החוק" וכל הזמן שהימין מצפצף על החוק - זה פטריוטיזם?? לא שחכנו את כל המאחזים הבלתי חוקיים שממשיכים לצוץ בשטח כל הזמן, ולא משנה מי בשלטון וצ\מי לא. כשהציבור זרק את הליכוד והימין מהשלטון (אם שכחת, עו"ד פוקס, זה היה רק לפני ארבע שנים) זה לא הפריע לאף מתנחל להמשיך ולעשות כרצונו, ואף אחד לא קרא להם בוגדים, כי הם הרי "פטריוטים", זה שהם מסבכים את המדינה ומונעים כל אפשרות להסדר כלשהוא בעתיד (וגם ראש הממשלה כשרצה להיבחר דיבר על "ויתורים כואבים") - זה סבבה, זה לא נגד החוק. למה מי שמונע כל אפשרות להסדר עתידי, ומסבך את ישראל קשות לא נחשב ל"בוגד" , הרי במו ידיו הוא חורץ גורלות של ישראלים שירצחו בטרור. ולגבי פינוי עשרות אלפי שיראלים - גם אתה וגם "רוב הציבור" שאתה מתיימר לייצג במאמרך יודעים טוב טוב שהפינוי הזה בוא יבוא, אולי לא היום, אולי לא בגלל ביילין - אבל הוא יבוא, ורוב הישראלים יודעים זאת, גם אלו שמצביעים לימין. להתנחלויות אין תוחלת, גם אם תתעקשו. חוץ מזה ביילין הוא אדם פרטי כיום, כפי שציינת במאמרך, הוא לא הציג עצמו כנציג הממשלה או משהו דומה - אזש איפה פה החתרנות תחת ריבונות הממשלה. כשאריק שלח את עומרי (לפני שנבחר לחבר כנסת) לדבר עם פלסטינים - אף אחד לא דיבר, מה בדיוק היה התואר שלו אז "בנו של ראש הממשלה"? - בקיצור, אל תבלבלו לי את המוח עם חתרנות ובוגדים, כל מה שנעשה כדי לקדם הסכם שדורש החזרת שטחים הוא בגידה בעיניכם, אז אל תציגו עצמכם כדמוקרטים גדולים, או כמי שרוממות החוק בפיהם. כשזה נוח לכם ולמתנחלים, אתם לא מכירים שום חוק.
כתוב תגובה ל- משה מהצפון
124
שומר הדמוקרטיה
  אוהב ישראל   13/10/03 20:08
בראיון שנתן הבוקר אברהם בורג בתוכניתו של אמנון נדב,הוא סיפר שכדי להגיע להסכם ג'נבה,הם ניהלו מו"מ במשך שנתיים.שימו לב לעזות המצח,יו"ר הכנסת שמפלגתו שותפה בממשלה מנהל בסתר מו"מ עם הגרועים שבאויבנו,הוא לא היה אדם פרטי שיכול לעשות ככל שיעלה בדעתו,הוא היה יו"ר הכנסת,אחד מסימלי הדמוקרטיה החשובים ביותר.המאכזב ביותר הוא שאותו אברהם בורג לא מחמיץ שום היזדמנות להלל ולשבח את הדמוקרטיה אבל כשזה נוגע לאגו שלו אין לו בעיה לרמוס אותה ברגל גסה. אין ספק,"שומר הדמוקרטיה".
כתוב תגובה ל- אוהב ישראל
125
חתרני הדמוקרטיה לאן?
  אוהב ישראל   13/10/03 21:25
האם לא מספיק למדנו, והתנסינו מהסכמי אוסלו האומללים, שגבה מעם ישראל מחיר יקר של 1100 בני אדם, בניהם משפחות שלמות שנמחקו על נשיהם וטפם. במדינה דמוקרטית מתוקנת היו מעמידים את האחראים לדין שחותרים נגד ממשלה נבחרת
אותם אנשים כמו בייליןפונדק ,שחק,נוספו אליהם עוד 2 מוסקטרים רודפי פרסום, מצנע ובורג, שנזרקו ממפלגותיהם בבושת פנים עתה הם מוזכרים לרוב בכל כתבה ותגובה לגנאי.החתירה שלהם נגד הממשלה
היא בבחינת בגידה במדינה ובעם.אם מדינת
ישראל חפצה חיים היא, חייבת להעמיד את
הבוגדים האלה לדין כדי לשמור על הדמוקרטיה שאותם בוגדים מדברים בשמה
כתוב תגובה ל- אוהב ישראל
126
זה מה שקורה כאשר לא מעמידים את
  פושעי אוסלו לדין   13/10/03 22:32
כתוב תגובה ל- פושעי אוסלו לדין
127
נגד המשתמשים בשיטות בולשביקיות,
  גדיבו   13/10/03 23:10
יש להשתמש בשיטות בולשביקיות (לוביאנקה מקומית, למשל).
כתוב תגובה ל- גדיבו
128
צנזורה במיטבה - ל.א
  ישראלי55   13/10/03 23:47
כתוב תגובה ל- ישראלי55
דפק בייצור .
  זה לא צנזורה   14/10/03 14:26
זה לא צנזורה , זו שריטה בדיסק .
דפק בייצור .
כתוב תגובה ל- זה לא צנזורה
129
DEAR MR FOX
  SOLOMON   14/10/03 03:11
IF YOU LIKE WHAT SHARON AND MUFAZ ARE DOING YOU ARE A PRTNER TO CRIMINALS.ONE DAY YOU WILL SLEP WITH THE PALESTINIAN.AND YOU WILL LIKE IT.
כתוב תגובה ל- SOLOMON
130
בוגדי ג'נבה
  יעקב לאומי   14/10/03 13:47
שמח לתרום להגשת תביעה נגד הבוגדים
כתוב תגובה ל- יעקב לאומי
131
עוד נפוח
  אוהב עמו   14/10/03 22:09
לפני שהוא מתגולל על ביילין שיספור כמה הרוגים תרם שלטון שרון.
כתוב תגובה ל- אוהב עמו
132
בגידה
  אמיתי   14/10/03 22:25
זו בגידה לשמה ויש להעמידו לדין.
כתוב תגובה ל- אמיתי
133
ביילין הבוגד הסידרתי
  אלון ממצפה רמון   15/10/03 21:45
בכל הערכים עליהם נדלנו והתחנכנו,

מקומו מחוץ לגבולות המדינה .

חתרן סידרתי תחת אושיות הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אלון ממצפה רמון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il