|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לא ייתכן שכעבור למעלה מ-200 ימים רק אדם אחד נטל אחריות לעובדה המכאיבה והמצמררת של חדירת מאות רוצחים מעזה את גבול ישראל ללא הפרעה הקלה ביותר
[צילום: מרים אלסטר/]פלאש 90]
שירה אדרי
מקרים בהיסטוריה שהאויב הערבי השתמש באונס כנשק מלחמה - הרבה לפני מתקפת ה-7 באוקטובר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הדליפה החמורה בתולדות המודיעין הישראלי"
מאת: איציק וולף  |  29/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האזנה מילא, הבעיה עם השיבוש.
  פועה   29/01/16 09:54
קשה להאמין שמדינות ידידותיות השקיעו מאמץ לפצח את הצפנים, כאשר יש מספיק גורמים במערכת הישראלית שיתנו להם גישה לזה. עכשיו אפשר להבין מדוע מנהל פרויקט ההגנה הישראלית מפני טילים סולק מתפקידו מהיום למחר!...
כתוב תגובה ל- פועה
אבל השמועה אומרת...
  א.ל. רמת-גן   29/01/16 11:57
שמנהל הפרויקט יאיר רמתי סולק מתפקידו לפי דרישה של האמריקנים.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
2
אל תהיו תמימים
  חשדנית   29/01/16 10:14
מישהו העביר להם את הקודים המוצפנים. זה לא שהם הצליחו לפענח אותם לבד. המישהו הזה הוא, כרגיל, בוגד מתוכנו. אני מהמרת על אהוד ברק, שהיה הרמטכ"ל ואחרי כן התמודד לראשות הממשלה ב-1999. לא לחינם קיבל מיליוני דולרים מהאמריקקים ושותפם המרגל המיליארדר האוסטרי מרטין שלאף. הם פשוט קנו את ברק. ולא רק זה, אלא שהוא קיבל מהאמריקקים 2 מדליות הגבוהות ביותר בחשיבותן בצבא ארה"ב, על פעילותו לטובת האינטרסים של ארה"ב.
הנה תקראו כאן:

1. כרמטכ"ל, קיבל את אות לגיון ההצטיינות של צבא ארצות הברית, אות כבוד שמוענק למי שהצטיין מאוד ובאופן יוצא דופן, בשירותיו למען הצבא האמריקאי.
מתוך ויקיפדיה: "העיטור מוענק על ביצוע או שירות מצטיין במשימה צבאית בזמן מלחמה, ובזמן שלום העיטור מוענק על הצטיינות בתפקיד בעל קושי משמעותי או הצטיינות בשורה של תפקידים."
אגב, בוגי יעלון קיבל את העיטור הזה פעמיים! אין פלא שהוא מגרש יהודים מבתיהם ביו"ש. האם גם הוא משת"פ אמריקקי? ימים יגידו...

2. אהוד ברק מקבל מדליית הוקרה ממשרד ההגנה האמריקאי. הוקרה על מעשיו ופעולותיו למען האינטרס האמריקאי. מדובר באות ההוקרה הגבוה ביותר בצבא ארה"ב שניתן על ידי שר ההגנה האמריקאי. גורם רישמי בפנטגון הוסיף: "הוא חבר קרוב של משרד ההגנה האמריקאי זה שנים רבות".
mako.co.il

ועוד משהו, לא מזמן פורסם שבוגי יעלון פיטר את ראש פרוייקט טיל החץ יאיר רמתי בגלל שהעביר למחשב הפרטי שלו את כל הפרטים הסודיים ביותר של פרוייקט החץ. מדוע עשה את זה ? האם בדרך להעביר לאמריקקים ?...בדיוק כפי שקודמו העביר להם את סודות הכטב"מים שלנו ?....הנה תקראו כאן:
ynet.co.il

לא אלמן ישראל, תמיד יהיו בוגדים בתוכנו. בעע זוכרים את יוספוס פלאביוס שעזר לרומאים נגד היהודים בחורבן בית שני ? אז על אותו משקל. נקווה שיום אחד הבוגדים האלה יישבו על הכסא החשמלי, בדרך לתת דין וחשבון על מעשיהם, לבורא. אמן !
כתוב תגובה ל- חשדנית
הבעיה איננה הבוגדים שתמיד
  אורי מילשטיין   29/01/16 12:51
היו תמיד יהיו. הבעיה היא המערכת שאיננה בנויה ואיננה ערוכה למנוע מידע מבוגדים אפילו כשהם בכירים מאוד. הסובייטים לדוגמא קיבלו מידע על דיוני המטה הכללי בתקופה שקדמה למלחמת ששת הימים. שם נידונה אפשרות של מתקפה עם סוריה מידע זה הוביל אותם להניע מהלך שהסתיים במלחמת ששת הימים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
צודקת ועוד איך
  אניהי   29/01/16 15:11
צודקת ועוד איך. פשוט עושים 1 + 1 + 1 .... ומקבלים את אהוד החמוד הבוגד!!! וכך גם את בוגי יעלון ועוד כמה...
כתוב תגובה ל- אניהי
3
האשכנזים הבוגדנים מוכרים הכל
  וענונו   29/01/16 15:41
כולל אותנו העם היהודי לשחיטה. אין שום צורך לשום מדינה לרגל הקפואים האשכנזים נותנים הכל ולפעמים גם בחינם, וגם עוזרים לערבים לבנות מנהרות כדי שהערבים יכבשו שטחים בהפתעה, את בני הערובה ישחררו כמובן תמורת השטחים שנכבשו ע'י הערבים מהמנהרות, הערבים שילמו להם שטחים תמורת שלמון ואין לצואה האשכנזית הבוגדנית דרך לתת לערבים עבור מה שהם שילמו היהודים לא יתפנו מרצון אז מה שלא הולך בכוח הולך במוח והרבה יותר כוח, זבל אנושי כמו הצואה האשכנזית הבוגדנית אין באף עם בעולם ,יהודים יקרים תמשיכו לדמיין על אדומים צהובים וכל החרטות של הפולנים בינתיים הנאורים מהתנורים נוגסים בנו כל יום ביס קטן עד שלא ישאר איפה לנגוס אז הם יביאו את הפרטנר להתעלל בגופה. זה האמת וזה מה יש כמה שנשחק יותר בנדמה ככה הסוף שלנו יהיה מר יותר.
כתוב תגובה ל- וענונו
נראה לי שאתה זקוק לאישפוז.....
  אשכנזי מבוני המדי   29/01/16 17:57
.....דחוף בבית חולים לחולי נפש, במחלקה הסגורה. עד אז אל תשכח לקחת את הכדורים שהפסיכיאטר רשם לך מידי יום ביומו.
כתוב תגובה ל- אשכנזי מבוני המדי
4
שאלה עתיקה:מי ישמור על השומרים
  ניכוש עשבים מתמיד   29/01/16 16:46
כתוב תגובה ל- ניכוש עשבים מתמיד
5
פולארד ישב 30 שנה על פחות מזה
  דן ה   29/01/16 18:34
כתוב תגובה ל- דן ה
הוצאת לי את המילים מהפה.
  סיישל.   30/01/16 12:44
נו, יש לנו חברים אללה איסטור. ועוד ממשיכים לענות אותו במגבלות הצבועים!!! לתפוס את המרגלים ולהכניס אותם לכלא בדיוק לאותו זמן ובאותם תנאים בדיוק כפי שעשו לפולארד.
כתוב תגובה ל- סיישל.
6
רשמית, ארה"ב הפכה לאויב
  חשדנית   29/01/16 19:23
תחת שלטונו של הנשיא המוסלמי הראשון בבית הלבן, ושל הטייקונה שהעלתה אותו, מתברר כעת סופית - ארה"ב היא אוייבת העם היהודי. ולא מעכשיו.
אין פלא שהמיליארדרים של ארה"ב תמכו בהיטלר והעלו אותו לשלטון לפני מלחמת העולם השנייה. פורד תמך בו בכסף ואפילו קיבל מדליית הוקרה מהיטלר, IBM הכינה את המספרים שנחקקו על ידיהם של הקורבנות היהודיים, נשיא ארה"ב סירב להפציץ את מפעל ההשמדה הנאצי עד היום האחרון למלחמה.

כעת, מימשל ארה"ב חושף את פניו האמיתיות בגלוי - אנטישמי ושונא יהודים. תשאלו - מדוע דווקא היום דווקא עכשיו ?
אני חושדת שהתשובה היא כזאת - כנראה שעברנו לצד של פוטין.
ואיך אני יודעת את זה ?
פשוט מאוד. הנה תקראו:
1. השבוע נחתמה ברית לשיתוף פעולה אסטרטגי בטחוני וכלכלי בין ישראל-קפריסין-יוון.
2. קפריסין ויוון הן אוייבות בנפש של טורקיה.
3. מכאן שישראל אמורה לשתף אתם פעולה נגד טורקיה, מתוקף הברית בין המדינות.
4. מאידך, ארדואן וטורקיה הם הבייבי של אובמה ושל האיחוד האירופי.
5. כלומר, ישראל יוצאת נגד טורקיה, ארה"ב והאיחוד האירופי, ובעד יוון וקפריסין.
6. אבל יש עוד משהו אחד שצריך לזכור - יוון וקפריסין הן בנות הברית של פוטין. רוסיה הקימה שם מחנות צבא ושדה תעופה עבור מטוסיה הצבאיים והצי הימי.
8. מסקנה - הברית ישראל-קפריסין-יוון היא רק חצי מהסיפור. חצי מהמשוואה שהראו לנו. החצי השני הוא - שהמעצמה ששותפה לברית בין שלושת המדינות הקטנות היא - רוסיה של פוטין !

ואם זה נכון, תזכרו שאני כתבתי את זה קודם.

ואם זה נכון - יש גם השלכות ע-נ-ק-י-ו-ת: הגז של ישראל (שדה תמר ולווייתן) ושל קפריסין (שדה אפרודיטה) יעבור לאירופה דרך יוון - בחסות רוסיה !!!!!!!!!!!
רוסיה תמשיך לחנוק את אירופה באמצעות הגז שלה - והפעם דרך בנות הברית שלה באזור הים התיכון, ישראל-קפריסין-יוון.
ואל תשכחו שגם סיסי ממצרים (ושדות הגז שלו) הוא גם בן ברית של רוסיה....פוטין הקים גם שם מחנות צבא לצי הימי ולמטוסים שלו.....
בקיצור, הסוף של ארה"ב כמעצמה כבר נראה באופק.
במיוחד, כשסין החלה לסחור במטבע הבינלאומי החדש שלה רנמינבי, שאמור להחליף את הדולר, וסעודיה החלה לייבש את מפעל הפקת הנפט האמריקאי באמצעות הורדת מחירי הנפט לרצפה, לרמה שלארה"ב כבר לא כדאי להפיק בעצמה.

ועל זה נאמר כבר בתורתנו:
אֵיךְ נָפַלְתָּ מִשָּׁמַיִם, הֵילֵל בֶּן-שָׁחַר; נִגְדַּעְתָּ לָאָרֶץ, חוֹלֵשׁ עַל-גּוֹיִם. וְאַתָּה אָמַרְתָּ בִלְבָבְךָ, הַשָּׁמַיִם אֶעֱלֶה--מִמַּעַל לְכוֹכְבֵי-אֵל, אָרִים כִּסְאִי; וְאֵשֵׁב בְּהַר-מוֹעֵד, בְּיַרְכְּתֵי צָפוֹן. אֶעֱלֶה, עַל-בָּמֳתֵי עָב; אֶדַּמֶּה, לְעֶלְיוֹן. אַךְ אֶל-שְׁאוֹל תּוּרָד, אֶל-יַרְכְּתֵי-בוֹר...כְּפֶגֶר מוּבָס.
כתוב תגובה ל- חשדנית
תוספת לדברי חשדנית:
  יפה כתבה חשדנית   30/01/16 06:07
בימים האלה אישים בארה"ב מנסים להפעיל עוד נשק נגד פוטין, כדי להחלישו. הם טופלים עליו האשמות שהוא מושחת, שהסתיר את הונו, שהוא מיליונר. כל אלה הבלים ומטרתם לערער את שלטונו של פוטין. האמריקקים אחרו את המועד. הם לא יצליחו. בטפשותם הם מינו לשלוט עליהם (2 קדנציות!) מוסלמי שחור שדרדר את אמריקה מטה מטה, וגרם לנוכחות גוברת והולכת של רוסיה בעולם. ואולי הם עומדים "להמליך" את המרשעת הילרי אחריו, שעוד יותר תדרדר את ארה"ב. אף ישראל הקטנה ("ידידה" פחחחחח של ארה"ב) פונה עורף למעצמה מערבית זו. המצער הוא שיהודים עשירים שמאלנים (סורוס, ח. סבן, ב. סטרייסנד ועוד) עומדים מאחרי מהלכים אלה, שהם למעשה נגד ישראל.
כתוב תגובה ל- יפה כתבה חשדנית
נכון, יפה כתבת
  חשדנית   30/01/16 10:31
ארה"ב החלה במסע להשחרתו של פוטין. הבית הלבן ומשרד האוצר טוענים כעת שהוא 'מושחת'. גם אם הוא מושחת, הם לא פחות מושחתים ממנו, פי 1000 יותר !
אגב, לדעתי הילרי קלינטון כבר לא תהיה מועמדת לנשיאות. אתמול פורסם על ידי מחלקת המדינה האמריקאית שקלינטון שלחה 22 אימיילים סודיים ביותר בשרת הפרטי והלא מאובטח שלה, מה שמהווה סיכון ממשי לביטחון הלאומי האמריקאי. לדעתי, זה הסוף שלה. לפני כמה ימים אובמה כבר הזמין את ברני סנדרס לבית הלבן לעדכונים לקראת הפיכתו הרשמית למועמד המפלגה הדמוקרטית, מה שאומר שהם ידעו את זה כבר אז ! ומחלקת המדינה פירסמה את זה אתמול...
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
ארה"ב VS סעודיה
  חשדנית   30/01/16 13:53
צעד נוסף בשורה של מהלכים בהם נחשפת המגמה החדשה של ארה"ב לפעול נגד בת הברית הוותיקה שלה במזרח התיכון - סעודיה, נתגלה במשא ומתן בז'נבה בעניין סוריה שהחל אתמול 29.1.16. ארה"ב מפנה עורף לבת הברית הוותיקה שלה ואולי אפילו רואה בה אויב עתידי, זאת לצד הבחירה של ארה"ב באיראן, כבת הברית החדשה שלה באזור. הנה תקראו:

"בפגישתו של מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, עם בכירים [נציגי סעודיה וטורקיה] ברשות העליונה של המו"מ ובמשלחת האופוזיציה בריאד בירת סעודיה ב-23.1.16, הוא הפגין "נסיגה מפחידה" בעמדת האמריקאית כאשר לחץ עליהם להיכנע לתכתיבי המשטר הסורי ורוסיה, ואיים שאם לא יעשו כך הם יאבדו את תמיכת בעלות הברית שלהם...לדבריהם, קרי הבהיר להם כי זכותו של אסד להשתתף בבחירות העתידיות שיתקיימו בסוריה...משמעות הדבר היא השארת המשטר הסורי על כנו."
מקור:
memri.org.il

שימו לב, התכנית 'האביב הערבי' תוכננה בארה"ב בשיתוף פעולה מלא של סעודיה. כעת, ארה"ב פונה עורף לסעודיה ונוטשת את כל התכניות שנקבעו אז...מסקנה - אסור לסמוך על ארה"ב ! משענת קנה רצוץ ! ארה"ב היא המדינה הבוגדנית ביותר עלי אדמות. אף מדינה כבר לא יכולה לסמוך עליה. והתוצאות בוא תבואנה.... נפילתה המהדהדת מתקרבת בצעדי ענק.

כתוב תגובה ל- חשדנית
8
סעודיה VS ארה"ב
  חשדנית   30/01/16 14:17
כצעד נגדי לארה"ב, החליטו סעודיה וטורקיה לא להשתתף בכלל במו"מ בז'נווה. מי שבכל זאת יגיע לשיחות יהיו נציגי אסד והאו"ם בלבד, מה שמעקר את המעמד מכל תוכן. מכה מתחת לחגורה. שוב מתברר כי ארה"ב הופכת להיות יותר ויותר לא-רלבנטית במזרח התיכון....אפילו בת הברית החדשה שלה איראן חושדת בה !
הצעד של ארה"ב להינצל מההיחלשות שלה - על ידי ייזום תכניות כמו 'האביב הערבי' במזרח התיכון ו'האביב האירופי' באיחוד האירופי - מתחיל להראות את חוסר ההבנה שלו והיעדר האקטואליות שלו. ארה"ב נחלשת עוד יותר.
כתוב תגובה ל- חשדנית
אי אפשר לומר על אירן שהיא
  לחשדנית   30/01/16 15:43
"חושדת" במישהו. זו אומה שאין כלל לסמוך עליך, שמילה שלה היא לא מילה, שהערמומיות שלה תופסת מקום ראשון בין מדינות העולם, אזי אין לה כלל זכות לחשוד במישהו......
כתוב תגובה ל- לחשדנית
9
השאלה היא האם ישראל יכולה
  לעשות כן לארהב ול   30/01/16 18:52
כתוב תגובה ל- לעשות כן לארהב ול
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il