|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
jjjjj |
|
31/01/04 20:35
|
|
|
|
אלחנן טננבאום כבר שילם על מעשיו. הוא עבר את הפקולטה הטובה ביותר ע"מ שלא הוא ולא אף אחד אחר ינהג כמו שנהג. הבןאדם שבר כלי ולכן הניחו לו לעת עתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
jjjjj
|
|
|
|
|
|
|
א-ב |
|
31/01/04 21:07
|
|
|
|
אתה מטומטם כמו שרק מטומטם יכול להיות
|
|
כתוב תגובה ל-
א-ב
|
|
|
|
|
|
|
Ilan Kommemi |
|
31/01/04 21:26
|
|
|
|
I understand from your comment that you are a very nice, generous and humane person. Would you be prepared to extend your humane feelings also to Ygal Amir, who serves time in an isolated cell like an animal for the last eight years? Or do your humane feelings stop at the sight of the first sepharadi prisoner you come across? i
|
|
כתוב תגובה ל-
Ilan Kommemi
|
|
|
|
|
|
|
ארז מ. |
|
31/01/04 21:57
|
|
|
|
איך אפשר בכלל להשוות את מה שעשה טננבאום לבין מה שעשה יגאל עמיר,
טוב שיגאל עמיר ינמק בכלא עד סוף חייו,
רוצח ראש ממשלה אין לו זכות קיום כאדם חופשי.
תתבייש, על עצם ההשוואה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ארז מ.
|
|
|
|
|
|
|
Ilan Kommemi |
|
31/01/04 22:25
|
|
|
|
Thank you. Now you have disclosed your true face. I think that you are a hypocrite. On the one hand you claim to be the most generous human being in the world, on the other hand you react like a crual sadist the moment one mentions the name of Ygal Amir. I am not ashamed of comparing Tennenbaum to Amir. I live in democracy and have right of expressing my thoughts. If you are so generous as you claim to be, I expect you to tolerate my thoughts even if you don't agree with them. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Ilan Kommemi
|
|
|
|
|
|
|
animal |
|
31/01/04 23:20
|
|
|
|
אי אפשר להשוות את יגאל לאלחנן- שיגאל ירקב כל ימי חייו- חלאה.
|
|
כתוב תגובה ל-
animal
|
|
|
|
|
|
|
ימיני |
|
31/01/04 21:59
|
|
|
|
גם שאתה כותב בשגיאות
|
|
כתוב תגובה ל-
ימיני
|
|
|
|
|
|
|
Ilan Kommemi |
|
31/01/04 22:29
|
|
|
|
eich kotvim aleinu, im alef o ain? i
|
|
כתוב תגובה ל-
Ilan Kommemi
|
|
|
|
|
|
|
אסי אללוף |
|
31/01/04 22:36
|
|
|
|
|
|
|
|
לא להניח |
|
31/01/04 21:31
|
|
|
|
על מה הוא שילם? בנתיים אנחנו משלמים את המחיר של השטויות שעה!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
לא להניח
|
|
|
|
|
|
|
סתיו |
|
31/01/04 21:44
|
|
|
|
הבן אדם מטורף איך שהוא היה נראה שהחזירו אותו מפחד וממש בחרדה כנראה
שבאמת עשה משהו.ובמטוס תמיד שאל מה יעשו איתי?
|
|
כתוב תגובה ל-
סתיו
|
|
|
|
|
|
|
xhgf |
|
31/01/04 21:47
|
|
|
|
בחייך איזה שבר כלי? הבן אדם חלאה
|
|
כתוב תגובה ל-
xhgf
|
|
|
|
|
|
|
אני מסכימה |
|
31/01/04 22:55
|
|
|
|
|
2 |
|
|
אלמגור נתן |
|
31/01/04 20:55
|
|
|
|
רק מי שהיה אי פעם שבוי בידי אויב מבין כי האיש הוא שבר כלי כעת ויש לנהוג בו בעדינות רבה.
עיקר החקירה צריכה להתמקד בבבקרת נזקים ופחות בצורך להעמיד לדין. האיש כבר נענש מעל ומעבר.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלמגור נתן
|
|
|
|
|
|
|
דג חי |
|
31/01/04 21:00
|
|
|
|
אנחנו חיים בעולם של שמאלנים יפי נפש שונאי יהודים חסרי לב אזי איך אתה רוצה שיתחשבו בו אה!!! איפה ארגון זכויות האדם לעזאזל??? איפה הם כשמדובר ביהודי איפה ?????
|
|
כתוב תגובה ל-
דג חי
|
|
|
|
3 |
|
|
חיים-- |
|
31/01/04 20:56
|
|
|
|
|
|
|
|
Homo Erectus |
|
31/01/04 21:27
|
|
|
|
If we do not stop him, he will continue. He still needs money and has connections to Hisbullah. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Homo Erectus
|
|
|
|
4 |
|
|
מזדהה ברגשותיו |
|
31/01/04 20:56
|
|
|
|
אין ספק שאדם לא ייצא כך סתם לבדו למשימות מסובכות מבלי שיידעו במדינה .
לכן כל ההבל שנעשה עם חוזר שבי מחזיר אותי 30 שנה לאחור . עם כל החקירות שעשו לשבויים שחזרו . הרסו להם את החיים ................
|
|
כתוב תגובה ל-
מזדהה ברגשותיו
|
|
|
|
5 |
|
|
איש עסקים |
|
31/01/04 20:59
|
|
|
|
|
|
|
|
cat |
|
31/01/04 21:33
|
|
|
|
You cannot compare him with a normal businessman. He did not sell normal goods, he sold the life of his family, his friends, his neighbors, and his whole people. i
|
|
כתוב תגובה ל-
cat
|
|
|
|
6 |
|
|
כועסת |
|
31/01/04 21:00
|
|
|
|
|
|
|
|
סתיו |
|
31/01/04 21:38
|
|
|
|
את צריכה להתבייש כשאת אומרת להניח לו,
הבן אדם מטורף והיה מגיע לו להשאר שם הוא סיכן את כל הצבא בושה וחרפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
סתיו
|
|
|
|
7 |
|
|
כועסת |
|
31/01/04 21:02
|
|
|
|
אתה צוחק עלי?
הוא נסע "כדי לעשות לביתו" תוך סיכון עצמו והידע שלו, ומדינת ישראל שילמה מחיר כבד מאוד כדי להחזירו.
אם יובהר כי עבר על חוקי מדינת ישראל עליו לשלם.
אני לא אומרת שלא היה צריך להחזיר אותו, אבל הוא יול להאשים רק את עצמו במה שקרה לו.
|
|
כתוב תגובה ל-
כועסת
|
|
|
|
8 |
|
|
אא |
|
31/01/04 21:03
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
אא
|
|
|
|
9 |
|
|
יוסי,הנגב |
|
31/01/04 21:03
|
|
|
|
טייס המנמק את סירובו בכך שאין ברצונו להפציץ מחבלים רוצחי יהודים המסתתרים בינות לילדים ונשים.הטייס הסרבן מרחם על רוצחים של נשים וילדים יהודים ולא ,טופס כי למי מרודפי 'השלום' הערביים זה לא משנה את מי הם רוצחים,העיקר שיהיה יהודי.
מרבית המגיבים גם מאחלים לטייס הסרבן להגר למדינה בה הוא יוכל לחיות מבלי להסתכן 'בהרג' חפים מפשע ואני קורא לו,ולחביריו לארוז את חפציהם ולהסתלק מארץ ישראל.אין הם ראויים כלל לדרוך על אדמה זו שקברה 23000 חילים,לוחמים ואזרחים במלחמה עם האוייב הערבי 'המסכן' מזה 123 שנה.
שלום ולא להתראות.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי,הנגב
|
|
|
|
|
|
|
עושה טובה |
|
31/01/04 21:12
|
|
|
|
אתה רוצה תגובה נכון, קבל תגובה-FXXX U
|
|
כתוב תגובה ל-
עושה טובה
|
|
|
|
|
|
|
יוסי,הנגב |
|
31/01/04 22:20
|
|
|
|
|
|
|
|
זיו הפזיז |
|
31/01/04 22:58
|
|
|
|
ומה אתה צריך.
וזה ויברציות מטלטלות במקום שנועד לישיבה ולעוד כמה דברים.
וזה אולי יסדר לך גם את הראש, כי השטויות שאתה מחריין בתגובותיך שוות גם הן לתח...
|
|
כתוב תגובה ל-
זיו הפזיז
|
|
|
|
|
|
|
יוסי,הנגב |
|
31/01/04 23:10
|
|
|
|
הדוגלים בחופש הבטוי אך לא משוגלים לראות,מבלי לקלל או לדבר גסויות,דעות של אחרים.
אינך מתבייש בכם,טמבל?
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי,הנגב
|
|
|
|
|
|
|
אורן, הנגב |
|
31/01/04 21:35
|
|
|
|
|
|
|
|
יוסי,הנגב |
|
31/01/04 22:19
|
|
|
|
|
|
|
|
ימיני |
|
31/01/04 21:54
|
|
|
|
יוסי או נגב, תראה , זה שיש חופש דיבור וכתיבה זה טוב , אך אתה מנצלו לרעה ופעמים: פעם בטיפשות שמקומה לא כאן, ופעם שניה בדעה ( שאולי היא לגיטימית ) אך מקומה אינו כאן.
אני מנסה לדמיין מי עומד מאחורי שורותיך ואני מקבל תמונה של איש שסביבתו דוחה אותו ומשום כך הוא כל כולו במלל זול, ממורמר, חסר תוחלת והחשוב , כתיבה איוולת.
סור או קלח לך מן האתר כי כבוד אתה לא מביא לאיש, זולתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ימיני
|
|
|
|
|
|
|
יוסי,הנגב |
|
31/01/04 22:19
|
|
|
|
|
|
|
|
Steve Goldberg |
|
31/01/04 22:33
|
|
|
|
Yemini, go and learn some Hebrew. You are full of mistakes. Shame on you. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Steve Goldberg
|
|
|
|
10 |
|
|
מתיויח |
|
31/01/04 21:04
|
|
|
|
האדם הזה צריך להרקב בכלא
|
|
כתוב תגובה ל-
מתיויח
|
|
|
|
11 |
|
|
מינח |
|
31/01/04 21:05
|
|
|
|
הוא זכאי
|
|
כתוב תגובה ל-
מינח
|
|
|
|
|
|
|
Patzak |
|
31/01/04 21:31
|
|
|
|
|
12 |
|
|
ישראלה |
|
31/01/04 21:07
|
|
|
|
ושוב ממשלת ישראל מתגלה במלוא שיפלותה , כאשר שיקרה לנו על מצבו הגופני הירוד, וסחרה בדם חיילינו על מנת להציל סוחר סמים.
3 גופות של חיילים גיבורים שוים אל"מ סוחר סמים, זו הדרך שבו גומלת הממשלה לחיילים, ואחרי זה מתפלאים שיש סרבנות
כנראה שיש זכויות השמורות רק לדרג העליון של הצבא ומקורבי השלטון השפל
למה לא שיחררו את סוחרי הסמים בתיאלנד ובמצרים
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלה
|
|
|
|
|
|
|
sדניאל מאשדוד |
|
31/01/04 21:28
|
|
|
|
מאוד אהבתי מה שכתבת. אני מצדיע לכל מילה שלך .כן ירבו כמוך
|
|
כתוב תגובה ל-
sדניאל מאשדוד
|
|
|
|
|
|
|
Matta Hari |
|
31/01/04 21:30
|
|
|
|
You did not understand Yoav Itzhak's article. Tennenbaum is not a drug dealer. He is suspected of going to Lebanon in order to sell military secrets. In other words, he is a spy and classical traitor. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Matta Hari
|
|
|
|
|
|
|
ג הדרום |
|
31/01/04 21:32
|
|
|
|
או שלא הבנתי מה את רוצה להגיד או שאת לא בקיאה בפרטי העיסקה
לא שילמו ב 3 חילים כדי לשחרר את טננבאום, הם היו מתים לפני זה וגופותיהם נחטפו ללא קשר לטננבאום
טננבאום נחטף אח"כ ולפני יומים שוחרר ביחד עם גופות החילים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ג הדרום
|
|
|
|
|
|
|
יייייי |
|
31/01/04 21:51
|
|
|
|
מכוון שברור לנו שהוא ידע דברים
אז החזירו אותו לדעת איך למזער נזקים
חוץ מזה שגם שלושה משפחות שלא ידעו
אם בניהם בחיים קיבלו את המידע ויכולים
לסגור את הטרגדיה הזו סופית מגיע להם
אי אפשר לשפוט אם זה שווה או לא
בצורה כזו רגשות זה לא נמדד כמו כסף עכשיו צריך להמשיך
ולבדוק את שאר הנעדרים אנשים שנשלחו
להגן עלינו. ואת זה לא נשכח !
|
|
כתוב תגובה ל-
יייייי
|
|
|
|
|
|
|
יייייי |
|
31/01/04 21:51
|
|
|
|
מכוון שברור לנו שהוא ידע דברים
אז החזירו אותו לדעת איך למזער נזקים
חוץ מזה שגם שלושה משפחות שלא ידעו
אם בניהם בחיים קיבלו את המידע ויכולים
לסגור את הטרגדיה הזו סופית מגיע להם
אי אפשר לשפוט אם זה שווה או לא
בצורה כזו רגשות זה לא נמדד כמו כסף עכשיו צריך להמשיך
ולבדוק את שאר הנעדרים אנשים שנשלחו
להגן עלינו. ואת זה לא נשכח !
|
|
כתוב תגובה ל-
יייייי
|
|
|
|
13 |
|
|
יגאל39 |
|
31/01/04 21:07
|
|
|
|
|
14 |
|
|
עיסקה גרועה--------- |
|
31/01/04 21:08
|
|
|
|
אחלה עיסקה............................................................................................
|
|
כתוב תגובה ל-
עיסקה גרועה---------
|
|
|
|
15 |
|
|
huhu |
|
31/01/04 21:09
|
|
|
|
בסרטן שהפקירה משפחת בדואי שהיה עם המרגל אלי כהן שמפקירה את החוקר של דיראני ואת לוחמי דרום לבנון שאישפזה ניצולי שואה על מנת לא לשלם פיצויים מגרמניה. אבל ממהרת להעניש אזרחים על כל חשד קל ולהקיאם מתוכה. תגידו מי מוכן לתת את חייו למקום כל כך זנותי? רק פראיירים
|
|
כתוב תגובה ל-
huhu
|
|
|
|
16 |
|
|
יובב |
|
31/01/04 21:09
|
|
|
|
הניחו לטננבאום. הגהינום שעבר עליו לא ישווה לדבר. האיש עשה טעות איומה שעלתה גם לנו ביוקר אך את העונש על כך הוא קיבל ויותר מזה.
בסך הכל מדובר ביהודי אחד מאיתנו. טוב שטננבאום חזר הביתה גם במחיר הזה. הניחו לטננבאום למען השם.
|
|
כתוב תגובה ל-
יובב
|
|
|
|
|
|
|
דפנהחפ |
|
31/01/04 22:19
|
|
|
|
רבים מאיתנו בדעה שלך! לצערינו , מנסיונינו אנו יודעים מה עבר עליו.
מחזקת ידי ילדיו, להם צריכים לתת עכשיו אויר לנשימה!
|
|
כתוב תגובה ל-
דפנהחפ
|
|
|
|
17 |
|
|
כועסת |
|
31/01/04 21:09
|
|
|
|
הוא היחידי שראה את טננבאום, הוא זה שקשקש על זה שהוא חולה גוסס מת
|
|
כתוב תגובה ל-
כועסת
|
|
|
|
18 |
|
|
רוני לוי |
|
31/01/04 21:12
|
|
|
|
עיסקת החרפה,לשחרר מחבלים תמורת עברין,צריך להעמיד לדין את עושי העסקה.שהביאו למצב שדם יהודי הפקר.
|
|
כתוב תגובה ל-
רוני לוי
|
|
|
|
|
|
|
תפקחו את העיניים |
|
31/01/04 22:16
|
|
|
|
יועצי רה"מ היו בלחץ בחודש האחרון בגלל שנראה שטבעת החנק עליו ועל משפחתו מתהדקת ובסוף עוד יחשפו חלק קטן מהשחיתויות שלהם, שיספיק להפיל אותו.
מה אפשר לעשות? או מלחמה קטנה, או כותרות גדולות כמו במבצע שיחרור שכזה.
תודה לאל שבחרו במבצע ולא במלחמה קטנה (בגין בזמנו בחר להפציץ את הכור וגם פרס מכיר את השיקולים האלו)
אז אל תתרגשו יותר מדי, מנהיגנו לא ישבו לילות ללא שינה לחשוב עד כמה טננבאום אשם או לא וכמה מחבלים ראוי לשחרר עבורו, הם פשוט הבינו שכדאי (להם, לא למדינה) לקדם חילופי השבויים עכשיו וזה כל מה שעניין אותם.
וככה קבלתם את רה"מ, שר הביטחון ועוד כמה ליצנים כגיבורים לאומיים המצילים נפשות יהודיות. פייר - היה שווה להם כל מחבל ששוחרר בשביל זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
תפקחו את העיניים
|
|
|
|
|
|
|
אוביטיבי לגמרי |
|
31/01/04 22:30
|
|
|
|
רוני לוי,פגעת בעיקר,לא טטנבאום ולא משפחות החיילים שלב ליבנו עם כולם,אמורים לדאוג לעתידה של מדינת ישראל,מי שנתן ידו לעיסקה זו מביא עלינו עוד זוועות ועוד הרג ועוד חטיפות,לעשות עיסקה עם השטן שחוטף גופות ,עם השטן שכל הנראה חטף גופות חיילים ועד הרגע האחרון התעלל בסדיסטיות במשפחותיהן,שטן שעד הים לא משחרר ןלו פיסת מידע על גורלו של רון ארד,ואנו נותנים לו ולאויבנו הזמנה להגדיל לעשות ולהעיז הרבה יותר,הרבה חיי אדם תעלה לעם ישראל עיסקה זו,הלוואי וטעיתי,אך על מאשרי העיסקה לעמוד לדין כי מעלו בתפקידם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אוביטיבי לגמרי
|
|
|
|
19 |
|
|
אזרח הארץ |
|
31/01/04 21:13
|
|
|
|
כן הניחו לו את עונשו קיבל הוא כבר לא יהי אותו אדם שהיה. לחקור כן על מנת לצמצם נזקים אבל בגידה? טמטום מוחלט
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח הארץ
|
|
|
|
20 |
|
|
פניני |
|
31/01/04 21:14
|
|
|
|
עכשיו מדינתינו הנהדרת ומערכותיה המופלאות יפילו עליו את כל תיסכוליהם. על כי בגללו שחררו 400 מחבלים בתמורה ל-3 גופות אומללות. אולי גם הרצון לנקום בו מצד הממסד הוא כל כך חזק עד כי אפילו היו מוכנים לשחרר 400 מחבלים מסוכנים. כן אלה שיפגעו ויהרגו בנו בעתיד הקרוב. אולי כל עיניין החזרת גופות החיילים האומללים היה בכלל רק מסווה והטעיית התקשורת והציבור כולו ואף זניח לעומת רצון-הנקם הבלתי נתפס הזה מצד הממסד!
|
|
כתוב תגובה ל-
פניני
|
|
|
|
21 |
|
|
מומו |
|
31/01/04 21:15
|
|
|
|
|
22 |
|
|
מייק |
|
31/01/04 21:18
|
|
|
|
שניהם בתא אחד עד יום מותם.
ללא אפשרות חנינה לעולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מייק
|
|
|
|
|
|
|
דניאלוש |
|
31/01/04 21:58
|
|
|
|
מה קשור יגאל עמיר לאלחנן טננבאום? אמנם לשניהם מגיע לשבת בכלא אבל ליגאל עמיר מגיעה חנינה בכ"ז הוא לא עשה שום דבר לאף אחד(להוכחות- הספר של ברי חמיש על רצח רבין)!!!!!!!!!!!!!!!1
|
|
כתוב תגובה ל-
דניאלוש
|
|
|
|
|
|
|
אין יותר נורמלים פה? |
|
31/01/04 22:23
|
|
|
|
דניאלוש, ליבי ליבי עליך, על מי שגידל אותך ועל כולנו שצריכים לחיות עם אנשים כמוך.
להטיל ספקות שהוא רצח - ניחא
אבל לקבוע חד משמעית שאיזה טמבל כתב ספר וזה יותר נכון מפסיקה של בית משפט בארץ, אבוי לטימטום ולעזות המצח שלך.
כמה סהרורים כמוך עוד הולכים חופשי פה (או בשטחים) והורסים את המדינה בשם האידיאולגיות ההזויות שלהם?
|
|
כתוב תגובה ל-
אין יותר נורמלים פה?
|
|
|
|
|
|
|
ahr |
|
31/01/04 23:05
|
|
|
|
באמת לא יאומן איזה אנשים סתומים יש במדינה הזאת- הכוונה אליך- דניאלוש. תתביישי לך!
|
|
כתוב תגובה ל-
ahr
|
|
|
|
|
|
|
Ita Zemely |
|
1/02/04 08:55
|
|
|
|
Dear ahr, I read the book I am not sure anymore that Ygal Amir shot the deadly bullets. I therefore recommend that you read the book, and then decide if Danielush is so foolish as you think. Gathering evidence is always better than pure intuition. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Ita Zemely
|
|
|
|
|
|
|
חיה |
|
31/01/04 22:01
|
|
|
|
אתה כנראה היית צריך לשבת עם יגאל עמיר אחרי הדברים הדבילים שאתה כותב
|
|
כתוב תגובה ל-
חיה
|
|
|
|
|
|
|
Smolany Lesheavar |
|
31/01/04 22:02
|
|
|
|
|
|
|
|
תגובה לנעה |
|
31/01/04 23:22
|
|
|
|
המדינה גם יודעת להיות גדולה מאד ומתנערת מהסוכנים שנתפסים. להביא דוגמאות? יש את אלי כהן, את ג'ונתן פולרד, עזאם עזאם ועוד שמות שהמדינה בעטה בהם כשניתפסו
תפנימו, הוא נסע לחפש את רון ארד. לאיזה אל"מ יש ביצים להיות בקשר עם ערבושים 20 שנה ולדבר על רון ארד כשהוא כבר בתוכם?
הפשלה בפני עצמה נעשתה בהפקרת רון ארד, וזה סיפור אחר
|
|
כתוב תגובה ל-
תגובה לנעה
|
|
|
|
|
|
|
אלונה ארצי |
|
31/01/04 22:13
|
|
|
|
לפני שאתה קופץ כחמור בראש ואומר דברים חמורים, כדאי שתעשה חושבים. ילד חצוף.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלונה ארצי
|
|
|
|
|
|
|
Sigmund Freud |
|
1/02/04 00:06
|
|
|
|
|
23 |
|
|
עבדו עלינו |
|
31/01/04 21:19
|
|
|
|
|
24 |
|
|
מגיב |
|
31/01/04 21:19
|
|
|
|
|
25 |
|
|
משה, חיפה |
|
31/01/04 21:19
|
|
|
|
למה אי אפשר להניח למסכן הזה כמה ימים לפני שמתחילים לאכול את בשרו בעודו חי כנהוג במדינתנו?
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, חיפה
|
|
|
|
26 |
|
|
ציפי מהדרום |
|
31/01/04 21:20
|
|
|
|
טננבאום, קצין בצבא לבטח ידע מהן ההשלכות של להיות בארץ אוייב, מה הוא חשב לעצמו כאשר עשה מה שעשה ???
מי יודע כמה ישראלים ישלמו את מחיר הרפתקנותו , או ע"י עשרות מחבלים שיצאו בזכותו לחופשי או בגלל סודות מדינה שהאיש נאלץ לחשוף, נכון הוא נענש אבל גם למדינה יש זכות וחובה לומר את דברה נוכח מעשה הבגידה של האיש.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציפי מהדרום
|
|
|
|
27 |
|
|
חיים-- |
|
31/01/04 21:20
|
|
|
|
|
28 |
|
|
טטנבוים מטומטם |
|
31/01/04 21:21
|
|
|
|
|
|
|
|
wiseman |
|
31/01/04 22:14
|
|
|
|
חבל שבגלל אדם כזה שילמנו מחיר כה יקר
אבל אל תיטפלו בבקשה למשפחה שלו זה לא הוגן.
|
|
כתוב תגובה ל-
wiseman
|
|
|
|
29 |
|
|
ר |
|
31/01/04 21:22
|
|
|
|
חייבים להעניש במידה ונכון הסיפור בצורה חמורה כל כך עברו כל נותני החסות למפלצות שמסתתרות במרצ חדש וכל אותם גופים שלא מעניין אותם ודם ל מהביחתצ שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ר
|
|
|
|
30 |
|
|
תלניר |
|
31/01/04 21:22
|
|
|
|
בשביל חארה כזה ?! איפה השכל שרון ?!
למה שלא יינמק אצל נסראללה ?
נשבר מצעדי הממשלה הזאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
תלניר
|
|
|
|
31 |
|
|
ענק |
|
31/01/04 21:24
|
|
|
|
במדינת ישראל יש הרבה דברים לא ברורים
אחד מהם הוא הרצון לשחרר לא יודע איך תקראו להם פושעים סוכנים מסוכנים ,במחיר
גבוה מאד של תחתית המין האנושי ששוחררו
לחופשי אבל עם המדינה ידעה מראש שטננבאום הוא עבריין סמים וסוחר גדול
למה לא השאירו אותו שם שהחיזבאללה יחקרו אותו,אבל עם הבאתם אותו לארץ מה
הוא יעשה עם תיתנו לו איזה רגילה{חופש}
הוא ראה מספיק חוקרים ולא יקרה שום דבר
עם הוא יראה אותם עוד שבוע
|
|
כתוב תגובה ל-
ענק
|
|
|
|
32 |
|
|
im |
|
31/01/04 21:30
|
|
|
|
הוא אדם מיסכן
|
|
כתוב תגובה ל-
im
|
|
|
|
33 |
|
|
בעתיד |
|
31/01/04 21:30
|
|
|
|
מי שחשב איי פעם בעתיד לעשות שטויות בכל מחיר .יראה את מצבוומראהו של אלחנן טננבויים ויחשוב אם כדאי לעשות שטויות כל אלה שנוסעים לתאילנד וחושבים לעשות מכה תחשבו איך תיראו אם תתפסו כל סוחרי הסמים ומוכריי סודות מדינה תחשבו פעמיים עכשיו איך תיראו אוליי מקרה אלחנן טננבויים יגרום לאנשים להרוויח בדרך היושר תחשבו על זה
|
|
כתוב תגובה ל-
בעתיד
|
|
|
|
34 |
|
|
r |
|
31/01/04 21:31
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
r
|
|
|
|
35 |
|
|
fays |
|
31/01/04 21:31
|
|
|
|
אתם באמת חושבים שישראל החזירה סוחר סמים זה בסך הכל כיסוי תחת
אלחנן טננבאום נשלח ע"י המדינה
|
|
כתוב תגובה ל-
fays
|
|
|
|
|
|
|
עד מתי? |
|
31/01/04 22:18
|
|
|
|
שמע, אם אזרחים כמוך לא צריך אפילו להקים ועדות חקירה או לטייח פאשלות בצבא ובמשרד הביטחון.
אתה האזרח המושלם לשילטון בישראל.
שלח את התגובה שלך למשרד ראש הממשלה,
אני בטוח שהם יתנו לך מדליה או איזה פרס ראש הממשלה על ה
|
|
כתוב תגובה ל-
עד מתי?
|
|
|
|
36 |
|
|
uzo |
|
31/01/04 21:31
|
|
|
|
בגלל גחמה אחת של אדם, שיחררנו אסירים עם דם על הידיים
גם עם רון ארד היה חי, הוא בטח מת כששמע על שחרור שאר החטופים והוא מחוץ לתמונה...
|
|
כתוב תגובה ל-
uzo
|
|
|
|
|
|
|
shy |
|
31/01/04 23:01
|
|
|
|
אני איתך במאה אחוז.
|
|
כתוב תגובה ל-
shy
|
|
|
|
37 |
|
|
לל |
|
31/01/04 21:32
|
|
|
|
טטנבאום מספיק סבל בידי המחבלים
תניחו לו
|
|
כתוב תגובה ל-
לל
|
|
|
|
38 |
|
|
דנדי |
|
31/01/04 21:33
|
|
|
|
עיסקת חילופי השבויים היתה צריכה להיתבצע ללא טננבויים שירקב בשבי אין מחילה למניקים בוגדים ונרקומנים אין להם מקום במדינת ישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
דנדי
|
|
|
|
39 |
|
|
אזרחי דוד |
|
31/01/04 21:33
|
|
|
|
|
40 |
|
|
שבייב |
|
31/01/04 21:33
|
|
|
|
זה לא משנה שהוא פושע וכמעט הרעיל חצי מדינה עם כמות ההרואין שכמעט הכניס לכאן וזה גם לא משנה שהוא פיטפט על זה שהוא אל"מ לאנשים הלא נכונים ובגלל זה חטפו אותו. ם הוא צריך לשבת בקלבוש זה צריך להיות פה אצלנו ולא אצל הדברים האלה שמהלכים על שניים שקוראים להם חיזבאללה...
|
|
כתוב תגובה ל-
שבייב
|
|
|
|
|
|
|
סתיו |
|
31/01/04 21:51
|
|
|
|
אתה צודק ב 100 אחוזים
|
|
כתוב תגובה ל-
סתיו
|
|
|
|
|
|
|
Ish Tzedek |
|
1/02/04 00:10
|
|
|
|
He should not be punished. After all, he helped the Palestinians obtain their legitimate rights. He should be rewarded for his positive contribution to justice in our region. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Ish Tzedek
|
|
|
|
41 |
|
|
מייק |
|
31/01/04 21:41
|
|
|
|
|
42 |
|
|
the one |
|
31/01/04 21:45
|
|
|
|
אדם ששירת בצבא ועוד בקבע שאני מאמין
שמכר את מדינתנו אז שיעשה קץ לחייו כי אין לא מה לעשות בין בני האנוש מפלצת רודף בצע!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
the one
|
|
|
|
|
|
|
אתה נאיבי |
|
31/01/04 23:25
|
|
|
|
הרי בזמנו האירנים הציעו להחליפו תמורת חצי מליון דולר. כנראה שההשקעה ברון ארד היתה אפסית לעומת טננבוים? לך תדע את המערכת הצהלית...
|
|
כתוב תגובה ל-
אתה נאיבי
|
|
|
|
43 |
|
|
איש מערכת לשעבר |
|
31/01/04 21:46
|
|
|
|
טננבאום, אל"מ במילואים, ידע שהוא יודע תורות לחימה, הערכויות סד"כ צהליים בכלל והערכויות הארטילריה בפרט.
טננבאום, ידע שכולם ידעו (לשון עתיד) שהוא יודע, כולל, הסורים החיזבאלה ועוד.
טננבאום, רק לא ידע שהמערכת גם בלי שתדע, הינה מערכת יודעת. טטנבאום ועסקיו מעניינים כקליפת השום. אך רצה גורלנו המר, לטעת חינוך וידע וסודות צבאיים בכרסו הלא יודעת שובע של הנ"ל.
היינו חייבים להביא את טננבאום הביתה יותר מכל כדי ללמוד את הנזק אשר נגרם לנו. תקווה אני שכל קורא יביו כמה המערכת, הינה מערכת צודקת, דאגנית ונוקשה. כי בחיינו שלנו לא מהמרים.
(זיכרו את סיפור הבגידה של קצין המודיעין שנישבה בקרב על מוצב החרמון.)
הפסיקו לרחם, כי את הדין איתו חייבים למצות עד תום.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש מערכת לשעבר
|
|
|
|
|
|
|
נתן רונן |
|
31/01/04 22:06
|
|
|
|
אין מה להוסיף אתה צודק במיוחד שטננבוים שחברים סידרו לו 200 ימי מילואיםפ בתנאי קבע ידע מצויין הכך על הפרוייקט המיוחד שיזם אהוד ברק .
הבעייה היא שבמלחמה הבאה אוייבנו ידעו למה אנו מסוגלים תודות לחמור תאב הבצע הזה.
צריך לשפוט אותו עד הסוף והוא יודע בדיוק למה הוא רועד וזה לא בגלל המכות שהוא לא יחטוף אלא הוא מבין את גודל הבגידה באמון.
|
|
כתוב תגובה ל-
נתן רונן
|
|
|
|
|
|
|
ממ |
|
31/01/04 22:26
|
|
|
|
מדויק ועצוב
|
|
כתוב תגובה ל-
ממ
|
|
|
|
|
|
|
Ita Zemely |
|
1/02/04 00:02
|
|
|
|
|
44 |
|
|
Ziv123 |
|
31/01/04 21:53
|
|
|
|
בגלל איזה אופורטיוניסט, אני וכל אחד מאיתנו משלמים את המחיר היום ובעתיד.
לצערי מישהו כבר יוציא אותו נקי וחמור מזה, יש כאלה שלא נרתעים ויעשו כדבר הזה שוב. וכרגיל, אנחנו נשלם את המחיר.
מי שרוצה להתעשר ולעשות עסקים בדרך מטופשת, שייקח אחריות לחייו ולמשפחתו.
|
|
כתוב תגובה ל-
Ziv123
|
|
|
|
45 |
|
|
עליזה |
|
31/01/04 21:53
|
|
|
|
שימו לב היטב מי שפט את טננבוים לפני שהסתיימה החקירה. מדינה שלמה תחת חקירה, ראש ממשלשה ומשפחתו חשודים, שרים חשודים, חברי כנסת חשודים, וכוווולם יש מה להגיד על הבחור שבסך הכל עשה טעות גדולה וגם הוא חשוד. אבל אל להם ל"מנהיגינו" להיות כל כך חסודים, קודם כל שישמשו דוגמא בעמצם.
והמחיר, מישהו כאן שכח שבעיסקת ג'יבריל שוחררו 2991 מחבלים? מה זה כבר 400 עלובים, פחות פיות להאכיל, פחות חרות לפרנס. מישהו חשב פעם כמה עולה לנו להחזיק את כל אלה? למה? לא עדיף שהבנים יחזרו הביתה ולמשפחות יהייה שקט?
|
|
כתוב תגובה ל-
עליזה
|
|
|
|
46 |
|
|
א.ק |
|
31/01/04 21:54
|
|
|
|
שלוש שנים בכלא של החיזבלה
זה לא עונש מספיק טוב?
תחשבו על עינויים ועל התנאים שהוא
עבר בשלושת השנים האחרונות בכלא.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ק
|
|
|
|
|
|
|
רוניתפ |
|
31/01/04 23:46
|
|
|
|
הנהג בכלל לא ידע שהוא מוביל מחבל,
הזמינו אותו לקחת נוסע. עשו ממנו רוצח
עד היום הוא במעצר. כואב הלב המדינה פוגעת כמדינת חושך.
,
|
|
כתוב תגובה ל-
רוניתפ
|
|
|
|
47 |
|
|
גיל-גיל |
|
31/01/04 21:55
|
|
|
|
האזרח טננבוים כבר נענש די והותר
על מה שביצע אם באמת יוכחו הדברים שמייחסים לו.
הוא עבר עינויים קשים שילוו אותו כל חייו
זה רחוק שמים וארץ מישיבה בבית כלא ישראלי.
צריך כמובן לדעת מה באמת קרה ומה הוא סיפר בשבי אבל צריך לאחר מכן להניח לאיש המסכן הזה.
כל הכבוד לראש הממשלה שלנו ששילם מחיר גבוה על מנת להצילו מהתופת הזו.
|
|
כתוב תגובה ל-
גיל-גיל
|
|
|
|
48 |
|
|
mmmmmm |
|
31/01/04 21:56
|
|
|
|
lo magialo leshtahrer
|
|
כתוב תגובה ל-
mmmmmm
|
|
|
|
49 |
|
|
ולד |
|
31/01/04 21:57
|
|
|
|
תעזבו כל הספקולציות-זה ענין פנימי של גורמי מדעין אפילו לא של מישטרה פי כמה לא של כלי תיקשורת.....
|
|
כתוב תגובה ל-
ולד
|
|
|
|
50 |
|
|
אני ורק אני |
|
31/01/04 22:00
|
|
|
|
|
51 |
|
|
ניצן ק. |
|
31/01/04 22:01
|
|
|
|
|
52 |
|
|
נעה 31 |
|
31/01/04 22:03
|
|
|
|
זהו טריק תקשורתי שהממשלה נוקטת בו מאחר ועשתה טעות חמורה שמיד לאחר חטיפתו פורסם שהוא היה אל"מ והיה ברור שחיזבאללה יעשו בזה שימוש ....ולאחר שנפל להם האסימון מה שעשו ....היו חייבים כיסוי תחת ....אז מה נשאר להם לומר שהבחור רודף בצע בן אדם לא מוסרי סוחר סמים בכדי שנסארללה כשצופה בנו אולי יחשוב שאכן מדובר בסוחר סמים ולא באל"מ .
אנא תניחו לו ...הוא היה בשירות מדינת ישראל מי שרוצה לסחור בסמים לא חייב להגיע פיזית ללבנון יש מיליון ואחת דרכים להעביר סמים וכו'....
הוא שילם מחיר יקר עד כה....אז למה למה לענות אותו גם פה שבסה"כ הלך להביא מידע על רון ארד ולבטח על עוד נושאים ...מחזקת את ידייך ואת בני משפחתך אשר הם באמת ובתמים יודעים את האמת לכן זה לא מזיז להם גם מה הכתבים מטיחים בפניהם יש להם בלב בתוכם את אמונתם . ובנוסף נראה לכם ששרון המקיווליסט הכי גדול שיש יסכן את מעמדו בגלל סוחר סמים דיייייייייי.זה ברור שהוא עבד בשירות המדינה ...שחררו אותו
|
|
כתוב תגובה ל-
נעה 31
|
|
|
|
|
|
|
אלמוני |
|
31/01/04 22:36
|
|
|
|
ממש יפה איך שאת חושבת לא חשבתי על זה לפני כן ממש יפה!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אלמוני
|
|
|
|
53 |
|
|
אוביטיבי ושקול |
|
31/01/04 22:07
|
|
|
|
והעיקר הוא לא טננבאום,אלא שעיסקה זו לא היתה צריכה להתקיים [ובלי קשר גם אם ימצא שטטנבאום נשלח בשליחות המדינה]אלא בהתאם לשיקול דעת קר [ואני ממש לא כזה] האם איננו מסכנים אנו חיים רבים יותר כאשר אנו מסמנים לאוייבנו עד כמה פגיעים אנו ומזמנים עלינו צרות נוספות וגדולות אף יותר שתעלינה במרוצת הזמן חיי אדם רבים יותר. והאם לא פשע של מנהיגינו, שממהרים בהחלטות פופליסטיות ולא עושים את תפקידן כמנהיגים ולחת את ההחלטות הקשות והכואבות, אשר בסופן רק יחסכו יותר חיי אדם.איני נמצא במקומם ולא הייתי רוצה, אבל אם הם לא מסוגלים או בטח אם עושים זאת לטובתן,שיתפטרו.את טטנבאום צריך לחקור בכל מיקרה כדי לדעת מה אירע ולפחות ללמוד מזה.לגבי ענישה בהתאם לחומרת מעשיו וזה עדין לא ידוע, אין ספק שכשפושע סמים נענש הוא ומשפחתו דיי והותר,ואם התכוון למכור סודות מדינה אינני בטוח שנענש דיו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אוביטיבי ושקול
|
|
|
|
54 |
|
|
הרואה |
|
31/01/04 22:10
|
|
|
|
|
55 |
|
|
yossima |
|
31/01/04 22:13
|
|
|
|
הוא עוד לא עבר כלום לעומת מה שהוא עתיד לעבור
|
|
כתוב תגובה ל-
yossima
|
|
|
|
56 |
|
|
מקור ב |
|
31/01/04 22:16
|
|
|
|
כדאי לחכות עם התגובות הקיצוניות.
אף אחד כרגע לא יודע מה באמת היה, אלא רק מה שמספרים ומעבירים בתקשורת (לרוב שטויות).
לפי דעתי כשיוודע (אם בכלל) מה באמת היה רובכם תופתעו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מקור ב
|
|
|
|
|
|
|
Ilan Kommemi |
|
31/01/04 23:34
|
|
|
|
We shall never know the truth about Tennenbaum. The matter is political. Tennebaum represents Ashkenazi, left-wing establishment. Those who protect him belong to left-wing parties. Those who attack him belong to right-wing parties. In this case we shall get same procedure and same results as investigation of Avishai Raviv. They will investigate Tennenbaum for the next 7 years and at the end close the case without telling the public anything. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Ilan Kommemi
|
|
|
|
|
|
|
א.ד. |
|
1/02/04 10:00
|
|
|
|
האמת היחידה היא שטננבאום שוחרר מארגון הטרור החיזבאללה.
זו האמת היחידה.
מעבר לזה אין להאמין לשום דבר שיפורסם.
כיצד תסביר שמתוך כל תושבי ישראל נתפס
רק האדון טננבאום?
במידה והיתה כאן שליחות כלשהי, המדינה היתה שולחת מישהו קצת יותר מנוסה ואחראי.
תפסיקו לאכול את השטויות שמאכילה אתכם
הממשלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ד.
|
|
|
|
57 |
|
|
jm |
|
31/01/04 22:16
|
|
|
|
i donot think its fair to heng the men not now and not till the fine out what huppen
|
|
כתוב תגובה ל-
jm
|
|
|
|
|
|
|
מה? |
|
31/01/04 22:33
|
|
|
|
אם החלטת לכתוב באנגלית, אז לפחות כמו שצריך-אוי לבושה הזו. אם קשה לך- תכתוב בעברית!.אנגלית בשביל הדאווין?
|
|
כתוב תגובה ל-
מה?
|
|
|
|
58 |
|
|
א א |
|
31/01/04 22:17
|
|
|
|
הכל בגלל כסף . ולכן יראו ויראו כל משרוצה להתעשר. על חש' מדינה שיש בה די בעיות אז צריך להיות מרגל. לא היו צריכים לשחרר אותו כלל.
|
|
כתוב תגובה ל-
א א
|
|
|
|
|
|
|
ענתי |
|
31/01/04 22:29
|
|
|
|
ככה יעשה לאיש סוחר הסמים אשר בגללו ובגלל שכמותו אלפים אם לא עשרות אלפים של האוכלוסייה מכורים לסמים והפכו לשבר כלי- והם חושבים שהחיים זה חרא כי הם לא יכולים לחיות, לפרנס את עצמם, ליצור, לבלות כמו שצריך ואפילו קשה להם לחשוב באופן רגיל, בלי הסמים. ואין הכוונה רק לסמים קשים.
אם טננבוים סוחר סמים- זה העונש שמגיע לו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ענתי
|
|
|
|
|
|
|
אנוכי |
|
31/01/04 22:36
|
|
|
|
אני ממש מסכימה איתך, אני לא חושבת שבכלל היה צריך לשחרר תמורתו מחבלים!!!!!!
אני חושבת שזה היה י טיפשי...
אשמח לתגובות...
|
|
כתוב תגובה ל-
אנוכי
|
|
|
|
59 |
|
|
ויק נתניה |
|
31/01/04 22:20
|
|
|
|
היו צריכים להשאיר אותו בשבי
שישלם על מעשיו
בוגד !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
ויק נתניה
|
|
|
|
60 |
|
|
נועה א. |
|
31/01/04 22:23
|
|
|
|
לא ידעתי שכל החכמים פה הם חוקרים בכירים בשב"כ או במשטרה או בצבא... מעניין מאד.. פשוט כולם פה בטוחים במאה אחוז שהם יודעים במה טננבאום פשע, במה הוא מואשם, מה בדיוק הוא עשה....
תעשו טובה כולכם, אין לכם מושג מה אתם מדברים, אתם הרי לא יודעים כלום, בדיוק כמו כולנו, אז פשוט תסתמו את הפה ותזהרו מלמהר ולשפוט אדם שטרם הוכחה אשמתו. הבנאדם שילם עבור כל מה שעשה. תניחו לו ולמשפחתו.
ואגב, כל האמרות המזוויעות האלה פה, שמשוות אותו ליגאל עמיר, רק מוכיח שהעם הטיפש שלנו לא למד כלום, אבל כלום מטעויות העבר... עצוב...
|
|
כתוב תגובה ל-
נועה א.
|
|
|
|
61 |
|
|
אזרח מודאג |
|
31/01/04 22:23
|
|
|
|
עד כמה שידוע לי עובדי הכור בדימונה מוחזקים בצב איסור יציאה מארצם עד אין קץ הימים, מדוע אותם הגבלות לא חלים על אנשי הצבא בידיהם נמצא חומר סודי
המסכן את ביטחון המדינה.
אם יש קצין שמצפה מאדון טנינבאום אשר לא ידע לשמור על עצמו מפני חיות טרף
ישמור קצת מסודות המדינה הרי הוא בעצמו עלול להיות הטיננבאום הבא
על כל פנים הנזק כבר בלתי הפיך
בכדאי שמערכת הביטחון בראשם השב"כ והמוסד ידעו לפקיח על סודות המדינה
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח מודאג
|
|
|
|
|
|
|
xyz |
|
1/02/04 07:29
|
|
|
|
איסור יציאה לארצותמזרח אירופה,בזמן שהאוייב הקומוניסטי ששלט בהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
xyz
|
|
|
|
62 |
|
|
י.י |
|
31/01/04 22:26
|
|
|
|
כולם יודעים שהאיש הוא בוגד,חבל ששיחררו אותו במקום שבויים אחרים שעדיין לא ידוע מה עלה בגורלם.
טעות נוספת של המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
י.י
|
|
|
|
|
|
|
ז |
|
31/01/04 22:54
|
|
|
|
חבל שאנשים חושבים שהם יודעים הכל בלי לדעת כלום
יהודי צריך להיות בארץ נקודה!!!!!! לא בידי החיזבאלה - לא משנה מה עשה
|
|
כתוב תגובה ל-
ז
|
|
|
|
63 |
|
|
second class |
|
31/01/04 22:35
|
|
|
|
איני מקנא בו משום בחינה. גם עיני אינה צרה בו לראות את הטיפול בכפפות משי מצד ה"שושו". אבל : מכיר מקרים הקלים מבחינת החומרה עשרות מונים מזה שלו - שבהם התעללו שלטונות הבטחון (משטרה, שב"כ, מחב"ש) באנשים, הוציאו אותם מדעתם, מנעו מהם זכויות אנוש אלמנטריות
הרסו את משפחותיהם, קברו אותם בבידוד שנים על גבי שנים ,פירסמו אודותם דיסאינפורמציות ושקרים והוציאו צוי איסור פירסום - ולו כדי שיוכלו לאחוז את תאוותם בידם ולהתענג.כן...כל זאת במדינה "הנאורה", לכאורה....שוחרת "הצדק".אלו הם בני עוולה - דראון לעולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
second class
|
|
|
|
|
|
|
Ilan Kommemi |
|
31/01/04 23:23
|
|
|
|
I have quite a few interesting examples. In the 1980's they tortured a few sepharadi guys which they called "Chavurat Maatz" and after torture they confessed trying to set fire to "Haaretz" budilding. After many years we heard that the charges were false and the confessions were extracted by torture.
|
|
כתוב תגובה ל-
Ilan Kommemi
|
|
|
|
64 |
|
|
ASHER SHUTSBERG |
|
31/01/04 22:39
|
|
|
|
HE ALLREDY PAI'D HIS DETH IN HISBALAS HENDS. SEND HIM FREE BACK TO HIS FAMLY WHER HE BELOGS.
|
|
כתוב תגובה ל-
ASHER SHUTSBERG
|
|
|
|
65 |
|
|
ג |
|
31/01/04 22:41
|
|
|
|
תרדו מזה. הוא עסק בכספים. וכך נפל.
ברור ששוביו טיפלו בו כפי שרק הם יודעים...
אנחנו לא הראנו בטלוויזיה את השבויים שלנו כי הם לא היו מוכנים לאמר דברים חיובים עלינו. אלחנן היה חייב לאמר את מה שאמר כי בטח אמרו לו או שתאמר או תחזור לעינויים.
תבינו הבן אדם חשב שאהוד ברק ראש ממשלה.
איזה ניתוק יש לו.
לא עלינו.
אני חושבת ששום פסיכולוג ושום תרופה לא יוציאו אותו מזה.
תחשבו על זה...
ותרדו מההתלהמות.
יש מספיק אסירים שאפשר לשחרר (כמה אלפים) ותוך חודשיים נחזור לכמות שהייתה לפני השחרור.
הבנתם?
|
|
כתוב תגובה ל-
ג
|
|
|
|
|
|
|
ח |
|
31/01/04 23:22
|
|
|
|
הוא וחצי סוחר סמים ובעיה שלו שהוא נחטף אני לא אומרת שלא צריך לשחרר אותו מחוטפיו אבל צריך לזכור שזה בעייתו!! חוץ מזה, למה מה קרה -הוא נחטף באשמתו והמדינה בלחץ המשפחה משחררת אותו תמורת מאות מחבלים(!) מה עם רון ארד,חטופי קרב סולטן יעקב, גיא חבר ועוד רבים שכלל לא מזכירים(עאזם עאזם...)
אז שיחשבו פעמיים ......
|
|
כתוב תגובה ל-
ח
|
|
|
|
66 |
|
|
hit |
|
31/01/04 22:48
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
hit
|
|
|
|
67 |
|
|
arish |
|
31/01/04 22:52
|
|
|
|
ייי לכולם תקשיבו טיפה רחמים כן מצד אחד הוא חרא של בן אדם בוגד אבל זהו אבא למשפחה!!!!! אל תשכחו את זה
|
|
כתוב תגובה ל-
arish
|
|
|
|
|
|
|
אלון1111 |
|
31/01/04 23:05
|
|
|
|
אם זה אבא לילדים- אני לא רוצה לחשוב כיצד חינך את ילדיו.
גם ילדיו נראים בדיוק כמוהו אנוכיים.
כמו למשל בתו שטענה ש"צריך לבקש מאבא שלה סליחה על שלא שיחררו אותו מוקדם".
אם היו שואלים את דעתי: בנאדם שחבר וקיים קשר עם מדינת אויב דינו מאחוריי סורג ובריח אני בטוח שהוא מצטער כעת על מעשיו.הוא פגע במדינה בצורה איומה-עליו להיענש בחומרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלון1111
|
|
|
|
|
|
|
xyz |
|
1/02/04 07:30
|
|
|
|
לא יחזרו הביתה,רק בשל המידע שמסר לחיזבאללה ולאירנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
xyz
|
|
|
|
68 |
|
|
איזו מדינה איומה |
|
31/01/04 22:54
|
|
|
|
איזו מדינה איומה. אני כל כך מתביישת שאני חלק ממנה בימים כאלו.
טננבאום האומלל חזר מתופת של שלוש שנים ובמקום להניח לו לנוח ולהתאושש עם בני משפחתו מעבירים אותו מחקירה לחקירה ומנצלים את החרדה שהוא נמצא בה. כל כך לא אנושיים אנחנו יכולים להיות?? זו בושה וחרפה. זה התחיל כבר באופן המשפיל שבו קיבלו את פניו, וממשיך ... טננבאום היקר כולנו איתך, חזק ואמץ
|
|
כתוב תגובה ל-
איזו מדינה איומה
|
|
|
|
|
|
|
ה |
|
31/01/04 23:05
|
|
|
|
גברת רגשנית האם ידעת שניתן לבצע בשבוי
שטיפת מוח ולהפכו גם באופן שהוא אינו
מודע לסוכן חשאי שתול .
כך שעם שחרורו מכל הבלגן יתחיל להעביר ידיעות וכ"ב
תחשבים גם עם הלב אבל לא רק .
מ
|
|
כתוב תגובה ל-
ה
|
|
|
|
|
|
|
שושנה פרידמןר |
|
31/01/04 23:12
|
|
|
|
היכן האנושיות? הוא עבר מספיק בשבי? הוא קיבל את עונשו.
המדינה הזו בהנהגה זו הביאה אותנו לאבדון.
|
|
כתוב תגובה ל-
שושנה פרידמןר
|
|
|
|
69 |
|
|
נו באמת |
|
31/01/04 22:58
|
|
|
|
|
|
|
|
מורן22 |
|
31/01/04 23:04
|
|
|
|
אתה ממש אדיוט אתה לא מתבייש לכתוב דבר כזה??? רון ארד סוחר סמים אויייש אנשים כמומך צריך לשרוף
|
|
כתוב תגובה ל-
מורן22
|
|
|
|
70 |
|
|
אנונימי |
|
31/01/04 23:02
|
|
|
|
|
|
|
|
booble.com |
|
31/01/04 23:07
|
|
|
|
שטויות. לא היו שולחים אל"מ כאיש שטח!
|
|
כתוב תגובה ל-
booble.com
|
|
|
|
71 |
|
|
ע"י |
|
31/01/04 23:02
|
|
|
|
על פי "דיר שפיגל" הגרמני שהתפרסם בתאריך 17.11.03 (עמוד 160)רצה הנביא טננבאום לבצע עסקת תרופות שפג תוקפן שהיתה צריכה להכניס מאות אלפי דולרים לכיס(אבל בסופו של דבר עלה למדינת ישראל מליוני דולרים). ומקום החטיפה שלו היה בדובאי(ולא בלבנון), ברגע שהותו בדובאי(עם דרכון לבנוני מזויף) הלשין עליו איראני לאנשי חיזבאלה, אז הרדימו אותו והכניסו אותו לתוך ארון והועבר ללבנון ואחרי 12 ימים הודיע חסן נסראלה שחטפו את טננבאום.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע"י
|
|
|
|
|
|
|
רוניתפ |
|
31/01/04 23:10
|
|
|
|
האם בגלל זה מואשם בבגידה ?
|
|
כתוב תגובה ל-
רוניתפ
|
|
|
|
|
|
|
Hans Levy |
|
31/01/04 23:12
|
|
|
|
I also read this article in "Der Spiegel". However, there are many inaccurate news in this magasine, especially on Israel. One can never know if they report the truth, or report what they want us to believe. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Hans Levy
|
|
|
|
|
|
|
מקור ב |
|
1/02/04 09:53
|
|
|
|
זה סיפור אחד מבין רבים. הוא לא אמין יותר למרות שהוא מפורט.
|
|
כתוב תגובה ל-
מקור ב
|
|
|
|
72 |
|
|
Lorenn |
|
31/01/04 23:04
|
|
|
|
Do you really think that a man of his stance would be on his own on such a 'mission' without the authoroties knowing about it? I doubt it. He has too much a prominant military past to risk his life in such a way - most likely knowing the stakes. Likely enough, he worked for the gov't - and all the stories in the press are an initiative of the gov't in order to cover up their own behinds in the face of the world. Obviously they won't shout out : 'yes he was our spy."
guys, get real
|
|
כתוב תגובה ל-
Lorenn
|
|
|
|
|
|
|
Gad Kaufman |
|
31/01/04 23:18
|
|
|
|
We all have no facts and can reflect only our own intuition. Sorry, I don't share your feeling. First of all, he does not have a glorious military past because he was only a Miluimnik. Secondly, my intuition is that he went on his own in order to make private business. He gave information to Hisbullah, and I think that it was his intention to sell this information. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Gad Kaufman
|
|
|
|
|
|
|
ע |
|
1/02/04 09:58
|
|
|
|
הוא היה בתפקיד משמעותי בצבא וגם שירת במוסד.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע
|
|
|
|
73 |
|
|
שושנה פרידמןר |
|
31/01/04 23:04
|
|
|
|
אני מקווה, שילדיו, שנראים חזקים ,לא יתנו לזה לעבור.
כל שבוי מדבר, כי אין לו דרך אחרת.
הפחד מהענויים גדול.
|
|
כתוב תגובה ל-
שושנה פרידמןר
|
|
|
|
74 |
|
|
כפיר |
|
31/01/04 23:06
|
|
|
|
הוא כבר סבל מספיק על השטות שעשה.
לא צריך ליווי משטרתי כבד ולא חוקרי שב"כ מדופלמים.
תפסיקו להתעלל בו !
|
|
כתוב תגובה ל-
כפיר
|
|
|
|
75 |
|
|
אלונה |
|
31/01/04 23:07
|
|
|
|
וזה ידוע יהודי היה אצל החיזבללה ויצא חיי אוייש נו באמת האיש הזה עם כל הכאב עשה משהו נגד המדינה או משהו להרוויח כמה שקלונים בשביל עצמו זה מאוד חשוד ולא הגיוני העיקר שהוא אמור שהוא בא לאסוף מידע על רון ארד נו באמת הוא נראה יש לו פנים של מישהו לא אמין סליחה אה ככה זה נראה הוא לא אמין
|
|
כתוב תגובה ל-
אלונה
|
|
|
|
76 |
|
|
קארין |
|
31/01/04 23:08
|
|
|
|
העונש שהוא קיבל מאלוהים על הבגידה הוא מספיק ואף יותר מזה.הסבל והטראומה שעברו על האיש העניקו לו את העונש הראוי. עכשיו, יהיה אנושי יותר להעניק לו עוד זמן עם משפחתו ולא להעניש אותו בשבי נוסף. האיש בוגד-אך הוא שילם על מעשיו. הצדק הגיע מעצמו.
|
|
כתוב תגובה ל-
קארין
|
|
|
|
|
|
|
א.ד. |
|
1/02/04 10:09
|
|
|
|
מה שטננבאום הביא על עצמו - הוא אחראי לכך ורק הוא.
מעבר לכך יש להעמידו לדין ולא רק בגין בגידה, ישנם עוד סעיפים רבים בחוק המצדיקים את העמדו לדין.
לא יתכן באדם מחליט לעבור עבירות על החוק ולאחר מכן יגידו זהב מספיק.
אחד שפרץ לדירה, נפל מהחלון ונפצע, האם הוא גם פטור מענישה? אדם שרצח את אשתו ונשאר לבד, האם גם הוא פטור מענישה?
ואפשר לתת עוד מאות דוגמאות.
הענישה חייבת לבוא ולדעתי יש מקום לענישה מחמירה ביותר על מעשיו.
כל אחד יודע שאסור לבוא במגע עם מדינה עויינת או עם ארגון טרור, זה האלף בית שאנחנו לומדים.
טננבאום, אם דרגתו הצבאית הגבוהה, לא ידע את זה?
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ד.
|
|
|
|
77 |
|
|
ראשוני |
|
31/01/04 23:08
|
|
|
|
למה אתם ממהרים לשפוט את טננבוים(לטובה או לרעה).אף אחד מאיתנו לא יודע מה הסיפור האמיתי.חכו עד שהכל יתבהר ותוכלו להגיב בצורה עיניינית.
|
|
כתוב תגובה ל-
ראשוני
|
|
|
|
|
|
|
אני. |
|
31/01/04 23:14
|
|
|
|
מה שנכון-מדוייק
|
|
כתוב תגובה ל-
אני.
|
|
|
|
78 |
|
|
עצוב |
|
31/01/04 23:11
|
|
|
|
ברוכים השבים,אלוף משנה במיל'.
בטוחה אני כי סבלת עינויים קשים מנשוא,אך לעזאזל איל הגעת לשם איש עסקים מוכשר שכמותך?!
אלוקים היה בעזרך ושלח אותך חזרה אל ילדיך ומולדתך. אל הארץ שלנו, ממשל שלא מפקיר אף אדם. אף אחד מלבד רון ארד.
|
|
כתוב תגובה ל-
עצוב
|
|
|
|
79 |
|
|
אוראל |
|
31/01/04 23:12
|
|
|
|
בעסקת השבועים לא היו צריכים לשחרר את אלחנן טננבאום. הוא היה צריך להמשיך להשאר בידי החיזבאלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אוראל
|
|
|
|
80 |
|
|
די |
|
31/01/04 23:15
|
|
|
|
זה רהדבר היחידי שיש לכם לעשות באמצע הל
ילה
|
|
כתוב תגובה ל-
די
|
|
|
|
81 |
|
|
asd |
|
31/01/04 23:20
|
|
|
|
דעותיך השמאלניות מביאות אותך לאי השוואה בין השניים
אני מסכים שרצח ראש ממשלה או כל רצח אחר הוא נבזי ויש להענישו בכל חומרת הדין אך האים זה אומר שאין מעשים חמורים יותר?
לידיעתך יש מעשים חמורים יותר כגון בגידה במדינה ומכירת סודות מדינה.
מידע כזה יכול לגרום לנו לאובדן לא קטן של חיי אדם הגרים באותה מדינה שאתה גר אני ממליץ לך לא לחשוב שרצח ראש ממשלה זה המעשה החמור ביותר
|
|
כתוב תגובה ל-
asd
|
|
|
|
|
|
|
רוניתפ |
|
1/02/04 05:40
|
|
|
|
ראינו בערוץ 10 את רשלנות צה"ל.
שהפקיר מסמכים סודיים. נאשים את המפקד בבגידה?
הש"בכ מאשים את הנהג היהודי בהריגה כשרק לקח נוסע מאום אל פחם.
בדרכו לעזור לחבלן. הוא רק היה נהג, ולא היה חייב לבדוק באם
יש לערבי רשיון. הנהג היהודי לא רוצח. קל להאשים את הש.ג.
צריך להקל על טננבאום. רבים מהגולשים כתבו על כך ., ובצדק
.
|
|
כתוב תגובה ל-
רוניתפ
|
|
|
|
|
|
|
קומפיוטר |
|
3/02/04 21:57
|
|
|
|
|
|
|
|
קומפיוטר |
|
3/02/04 21:54
|
|
|
|
הבעיה שפעולות מסוימות של השמאל קרובות ביותר למוסג בגידה במולדת ואין מגיב! ללא קשר יתכן שבילין נתמך ונישלח ע"י שרון ימים יגידו!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קומפיוטר
|
|
|
|
82 |
|
|
הפסדי מיליארדים |
|
31/01/04 23:23
|
|
|
|
טטנבאום הוא סגן אלוף בצה"ל ביחידה קרבית. הבחור קיבל אינפורמציה מסודרת וסודית ביותר על מערכות שמדינת ישראל בונה , בנתה ועל תוכניות לחימה.
סביר להניח שכל האינפורמציה הזו נמסרה שם. בכך ירדו לטמיון השקעות של מיליארדי שקלים רב שנתיים שיצאו ממשלם המיסים. כל מה שישראל הכינה אינו סוד יותר ולכן גם לא אפקטיבי.אזרחי ישראל מוגנים כיום פחות. סביר להניח שילשמו בהרבה יותר דם מאשר היו עד יציאתו. מסיבה זו מערכת הבטחון היתה חייבת להחזירו (ולא מסיבות הומניטריות). כדי לבדוק מה נמסר ומה לא.עד אז אי אפשר לבנות ולתכנן מערך הגנה מערך פיתוח ומערך תקיפה. כלומר צה"ל באוויר.
הוא עצמו בקלות ראש יצא לעשות כסף בנושאים אחרים. אך התגלגל בסוף לחיזבאללה.
אני ממליץ לקורא לקרוא תמיד בין השיטין.
|
|
כתוב תגובה ל-
הפסדי מיליארדים
|
|
|
|
|
|
|
puk |
|
1/02/04 17:50
|
|
|
|
Many of the comments in this site are written by the family and friends of Tennebaum. It seems to me that they have far better connections than the family of Ron Arad. Therefore, he shall never be punished for the great military and financial losses he caused our country. Protektziah is more important than bitachon in this country. i
|
|
כתוב תגובה ל-
puk
|
|
|
|
83 |
|
|
לורד זיו |
|
31/01/04 23:26
|
|
|
|
|
|
|
|
אוסקר |
|
8/02/06 11:09
|
|
|
|
שלום רציתי לשאול למה כינית עצמך לורד זיו ?
האם אתה מקורב למשפחה זו או יודע עליהם פרטים .
אשמח לקבל מידע
אוסקר
oscarf@netvision.net.il
|
|
כתוב תגובה ל-
אוסקר
|
|
|
|
84 |
|
|
המבקר |
|
31/01/04 23:28
|
|
|
|
לדעתי חטיפתו של אלחנן טננבאום היה מבויים ומתוכנן ע"י החיזבאללה ואלחנן טננבאום בעצמו !!
המניעים: חיזבאללה - שחרור אסירים ביטחוניים !!
טננבאום - בצע כסף עקב קשיים כלכליים.
שילך לעזאזאל האלחנן טננבאום הזה . אבל הכי מפחיד הוא שיש עוד רבים שכמותו פה זוהי ארץ של בוגדים, מוסרים, ומיני תחלאות
|
|
כתוב תגובה ל-
המבקר
|
|
|
|
|
|
|
גמאל |
|
1/02/04 00:29
|
|
|
|
להאמין שהבן אדם אמיץ וגבר.
|
|
כתוב תגובה ל-
גמאל
|
|
|
|
85 |
|
|
אחת שאכפת לה |
|
31/01/04 23:29
|
|
|
|
הוא הראש ממשלה היחיד ששוה משהו מול כל האופציות האחרות-ברק,ביבי,פרס....
וכל אלו שמנסים ימים ולילות להשמיצו-אל נא תשכחו שהוא נבחר ברוב מוחץ מול האפסים מהעבודה שקבלו זבנג עצום להזכירכם-האמת תצא לאור,והשמאל הרקוב ישאר עוד זמן רב באופוזיציה-מקומה הראוי.
ותעזבו כבר במנוחה את טננבאום!
|
|
כתוב תגובה ל-
אחת שאכפת לה
|
|
|
|
|
|
|
א.ד. |
|
1/02/04 10:03
|
|
|
|
עפ"י מעשיו של ראש הממשלה, נראה כי איכפת לו מאזרח יחיד ולא מאזרחי המדינה כולה.
לידיעתך, טובת הכלל קודמת לטובת הפרט.
אם למר שרון היה כל כך איכפת מאזרחיו, אזי מדוע יש כל כך רעבים, חסרי בית וילדים בסיכון?
איפה האחריות והאיכפתיות?
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ד.
|
|
|
|
86 |
|
|
אלונה |
|
31/01/04 23:42
|
|
|
|
סקסית יפה ופתוחה תרתי משמע בוא אליי צור קשר
|
|
כתוב תגובה ל-
אלונה
|
|
|
|
87 |
|
|
גדעון |
|
31/01/04 23:53
|
|
|
|
בואו כולנו נסע למדינות אויב ונחכה שהמדינה תקרע את התחת להציל אותנו...
ממש רחמנות . שמת את חייך בסכנה תגיד תודה שמישהו רץ אחריך.
|
|
כתוב תגובה ל-
גדעון
|
|
|
|
88 |
|
|
שלג |
|
1/02/04 00:04
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
שלג
|
|
|
|
89 |
|
|
שלג |
|
1/02/04 00:07
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
שלג
|
|
|
|
90 |
|
|
סימבה |
|
1/02/04 00:32
|
|
|
|
כל עוד הוא בחקירה אין לשפוט אותא לזכות או לחובה!ממש לא הוגן תנו למשטרה ולצהל לעשות את עבודתם ורק לאחר מכן ניתן להגיב לכאן או לכאן!
|
|
כתוב תגובה ל-
סימבה
|
|
|
|
91 |
|
|
תמיר |
|
1/02/04 02:00
|
|
|
|
על המדינה חלה חובה להביא לידיעת הציבור את הפרטים בפרשה זו.
איסור או צנזורה בנושא זה לא תתקבל על הדעת זכות הציבור לדעת.
במידה מסוימת זכות הציבור לשפוט!!!.
אז מה יצא משפחה מאוחדת שגרמה למדינה מפורקת.
המדינה יצרה תקדים!!!
חובתה למסור לאזרחים בדלתיים פתוחות!!!.
|
|
כתוב תגובה ל-
תמיר
|
|
|
|
92 |
|
|
כדאי |
|
1/02/04 08:18
|
|
|
|
לא חשבתי על זה, טוב שהעלית את הנושא
|
|
כתוב תגובה ל-
כדאי
|
|
|
|
93 |
|
|
Nathan Levy |
|
1/02/04 08:58
|
|
|
|
The Tennenbaum family repeats day and night that Elchanan Tennebaum was "only" a drug dealer. According to all the publications, this is one big lie. They want us to believe this, in order to distract our attention from the fact that he was the greatest spy and traitor in Israel's history. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Nathan Levy
|
|
|
|
94 |
|
|
יולה |
|
1/02/04 09:16
|
|
|
|
אנשים כמו רון ארד ויונתן פולראד עדיין בשבי וכאן עושים עיסקה מפוקפקת של החזרת 400 רוצחים לקיניהם בעבור מהמר .
הוא אכן ראוי לרחמים וצריך לפדות אותו אבל המחיר...... כמו שאמר מנהיג צד"ל אנטואן לאחד: למה לא כללתם בעיסקה את רון ארד? הם מתעתעים בכם!
מדינה עקומה...
|
|
כתוב תגובה ל-
יולה
|
|
|
|
95 |
|
|
יהודי מן הארץ |
|
1/02/04 09:50
|
|
|
|
לא נראה לי, ש-אלוף ב-צה"ל - ייסע למדינת אירופאית ל-שם עיסקה כלכלית - ב-מטרה: להיחטף - ולבקש מקלט אצל אויבי-ישראל - כדי: למסור/למכור להם - סודות, שידע ... . אם הוא נסע - זה: בשביל - לעשות כסף, ולא - בשביל: להיחטף או בשביל למסור/למכור סודות - לאויבי מדינת ישראל: זה - לא!!! - ווענונו(_ה'מטומטם') ... . החשד - היה צריך להיות סמוי-בלבד, בשלביה הראשוניים-ביותר של החקירה - ורק אם: הוא - במהלך ובמשך החקירה הממושכת - היה (החשד) הולך ו-מתגבר - רק: אז!!! - היה צריך - ו-מותר: אם ביה"מ היה מרשה זאת - להאשים-בפומבי - אדם, ש-היה - קורבן לחטיפ-ה/-תו ... . בינתיים - אין כל ראיה לכך, ש-הוא - ניסה: לעבור ל-צד האוייב, או - ש-ניסה: לבקש מקלט מדיני - אצל האוייב ... . אז - על-סמך - מה???: ההשארה=החשד, ש-הוא - בוגד ? ... . זה - קישקוש, ש-מצוץ מן האצבע ... . רק - אם: יהיו ראיות, ש-מאוששות את ההשארה, כי - מטרתו היתה: מסירת סודות - ולא: עיסקה כספית-כלכלית - ורק אם יהיו מסקנות, שיסבירו באופן הגיוני - ש-כוונתו של טננבאום - היתה: מסחר - ב-סודות המדינה - ולא: עיסקה כלכלית רגילה כלשהי ... - רק: אז!!! - היה מותר: להאשימו - ב-האשמה חמורה כל-כך ... . לפי תורתו של עמנואל קאנט - הכוונה התחילית: היא - הקובעת, ולא - מה הצליחו להוציא מפיו תוך עינוייו - החוקים שלו ... . מה שקובע - זה: מה הוא התכוון - בטרם נסע, ולא - מה הוציאו מפיו - באמצעות: עינווים קשים ... . בל!!! נעשה עוול משווע - לאדם: רגיל,- בסך-בכל ... .
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי מן הארץ
|
|
|
|
|
|
|
Kathy Cohen |
|
1/02/04 14:54
|
|
|
|
We shall never know the truth about Tennenbaum. Tennenbaum keeps quiet in order not to get into prison. Hisbullah are more intelligent than we and never disclose secrets. If somebody in our government was a hidden partner of Tennenbaum (which I suspect) he would keep quiet in order to stay out of trouble. We can only use our intuition. I think that Tennebaum went to Abu-Dabi in order to sell military information from Pikud Zafon to a Hisbullah representative. This man, together with his friend Keis Ubeid, convinced him to go to Lebanon. Tennebaum made a mistake and agreed. i
|
|
כתוב תגובה ל-
Kathy Cohen
|
|
|
|
96 |
|
|
א.ד. |
|
1/02/04 09:56
|
|
|
|
נמסר כי טננבאום שרוי במצב של חרדה.
להזכירכם, מי כאן בארץ לא שרוי במצב זה?
השוני הוא שטננבאום הביא את החרדה הזו על עצמו ואילו אנחנו נאלצים לחיות בחרדה על אפנו ורצוננו - ובין היתר בגלל
אנשים כמו טננבאום.
מדוע לא מתייחסים לכלל הציבור השרוי בחרדה מחיי היום יום? מי האדם שעומד אחרי טננכאום מצמרת השלטון?
כעת הייתי מצפה מהעתונאים להשתמש בחופש המידע עד תומו ולגלות את האמת.
מהשלטון והקשורים בו - לעולם לא נדע את האמת.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ד.
|
|
|
|
97 |
|
|
שלומית ד. |
|
1/02/04 10:51
|
|
|
|
כשהיא פותחת את הפה אני מתחילה להקיא...
|
|
כתוב תגובה ל-
שלומית ד.
|
|
|
|
|
|
|
נועם נריה |
|
7/02/04 18:47
|
|
|
|
את לא מתביישת ,זה מה שמציק ומפריע לך.
בושה וחרפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נועם נריה
|
|
|
|
98 |
|
|
קצין לאון |
|
1/02/04 11:21
|
|
|
|
אין הנחות לתננבאום כל עוד ולא מיצו את כל העבירות שעבר אותם,הוא צריך להימצה בבית סוהר,כל עוד והוא מואשם בעבירות חמורות,וודאי לא מגיע לא יחס אחר ,מקבל אורחים ,ולא נמצה בבית סוהר.
|
|
כתוב תגובה ל-
קצין לאון
|
|
|
|
99 |
|
|
רומי |
|
1/02/04 11:41
|
|
|
|
כך אומר הפסוק, אך במקרה שלפנינו, אין למהר לדון את האיש ולפסוק עוד בטרם התקיים משפט. האיש ישב בכלא החיזבאללה ונתן את עונשו.
עליו להעביר לגורמים בישראל את כל המידע שהעביר לאוייב כדי שישראל תתקן את הנזקים שנגרמו.
אם אני הייתי במצב שלו, סביר ביותר שהייתי מזמרת את כל סודות המדינה, העינויים הם מעל לכוחות הגוף והנפש, על כן כל מדינה בעלת סודות, עליה למדר את המידע
כך שלאוייב יגיעו פירורי מידע בלתי פטירים.
ולטננבאום ולמשפחתו - כל טוב.
חבל שזה קרה, אך מאחלת לאיש שיהיה בריא וחזק ובעיקר שיכתוב ספר.
|
|
כתוב תגובה ל-
רומי
|
|
|
|
100 |
|
|
Mor |
|
2/02/04 08:28
|
|
|
|
Understand this people - the government would've not paid sucha high price for him if he wasn't worth it !!!! Everyone has motives - especially the Israeli government. Besides, who do you think you people are ??? God???? Never judge a men until you step in his shoes.
Do yourselves a favor and get real!!! Whether he comitted the crime or not he paid for it!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
Mor
|
|
|
|