s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עדות אדלסון מסייעת לנתניהו
מאת: יואב יצחק  |  01/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז איזו. דלפה. כונה?
  אורי פ   1/07/17 10:35
ישנה. דלפה. נתון. בארץ בדיוק להפך. מעניין מי כותב fake news אני מהמר על נתון הארץ
כתוב תגובה ל- אורי פ
{{נתניהו ראש ממשלה מבטיח למוזס
  לצמצם ישראל היום   1/07/17 14:19
נתניהו שוחח עם מוזס והבטיח לו לצמצם פעילות ישראל היום מה זה אם לא שיחת מאפיונרים?
אידלסון יכול להגיד מהיום עד קץ הימים שנתניהו לא מוסמך.
בעיני לא ראוי שראש ממשלה נכנס לקטעים כאלה.
כתוב תגובה ל- לצמצם ישראל היום
שמאלנים נוכלים ורמאים
  זוועה גלונסקי   1/07/17 19:14
נתניהו לא הבטיח כלום, הכול המצאות של השמאלנים, הם מומחים בהשתלת ידיעות מזויפות, כול חייהם שקר והונאה.
כתוב תגובה ל- זוועה גלונסקי
2
זה כל כך ברור כמו שהשמש זורחת
  הבעיה שרוב   1/07/17 11:02
כלי התקשורת מחפשים רייטניג, ומייצרים מידע שהוא חלקי כדי לעורר מתח וציפיות שווא בעיקר בשמאל. כמו שהבטיחו מהפך בבחירות 2015, עכשיו אותם עיתונאים מתנבאים כמו אז, על בסיס משאלות הלב שלהם. הCNN כבר הודה שהם מוכנים לרמות עבור רייטניג, ליצור פייק ניוז. כך גם בישראל. הסיפר הזה מזכיר את אראל מרגלית שרץ למשטרה כדי לקבל כותרות ושלחו אותו הביתה אחרי שעתיים, כי הבינו שאין לו כלום. וכנראה שזו האמת! כמו שנתניהו אומר. "אין כלום כי לא היה כלום".
כתוב תגובה ל- הבעיה שרוב
מי בדיוק נתן רשות ויזם חלוקת
  אין גבול לתאווה!   1/07/17 11:50
עיתון חינמי מאיזה תושב חוץ? מה הוא עושה כאן בכלל.!
כתוב תגובה ל- אין גבול לתאווה!
אי יה אי אדלסון לא נטל רשות
  צורי   1/07/17 17:46
מתת כלום כמוך להוציא כאן עיתון. אני בעיתונים שאתה קורא אפילו דגים מסריחים לא עוטף הבנת גמד.
כתוב תגובה ל- צורי
היה צריך לראות את קרקובסקי
  ראש ממשלה נתניהו   1/07/17 12:14
מראיין את בנט הסמרטוט האדום של השמאל, כל תכליתם של בנט ושקד זה היינו הך לחבל בעבודת ראש הממשלה בנימין נתניהו, זה הבנט מקבל מהציבור רק 5% כמתאים לראשות ממשלה, שיספר לעם ישראל איך שידרג את שקד המשודרגת והמשומשת ביחד עם רונצקי, זאת עם האנגלית העילגת שלה חה חה חה מתאימה להיות ראש ממשלה, איזו בדיחה מנהלת את המשרד הקטן במדינה ומדליפה ללא הרף לרביב דרוקר ברוך קרא לערוץ 2 וידיעות אחרונות, חתיכת אפס מאופסת, מישהו שאל איך התעשרה תוך כמה שנים? ובנט שלא נתן תשובות למבקר שהתמודד מול עצמו בפריימרייס השניים ינואר 2015 לפני הבחירות לכנסת ה 20 היכן מעל מיליון ש"ח לפי דו"ח המבקר,רק 30 אלף מתפקדים לבית היהודי איזה יהודי ואיזה בטיח, מתוכם הצביעו רק 12 אלף וואו איזה וכותבים שם באתר בשבע וסרוגים על ניצחן בנט על ברנסקי שניהם ביחד קיבלו קצת יותר מ 2000 קולות, בטוח שבנט רימה בגדול, וזאת רק לפי הרכב האוכלויסיה, נו איזה עיתון בודק את הנוכלים הללו בנט ושקד, יש לסמרטוטים האדומים בנט ושקד מה זה הישגיים עולמיים, החינוך בישראל מה זה בפריחה שאין כדוגמתה, אוי לנו, שני אלה הלכו עם השמאל והצביעו נגד ישראל היום בכנסת, בלי ראש הממשלה בנימין נתניהו ובלי הליכוד בנט ושקד שני סמרטוטים מחוסלים פוליטית, בבחירות הבאות פחות מ 8 מנדטים שני חילונים שגנבו מפלגה, אז מה אם יש לבנט הזה איזו כפויילה על הקרחת שלו הדומה להפליא לאחוריים המסריחים שלו,בנט אתה יכול להיות מלך אצל הדביל הזה מערוץ 2 מגיש היומן שישי, אדלסון אצל קרקובסקי שחושב שהוא מבין הכל בפוליטיקה, ובאתר בשבע וסרוגים רק שם יהיה ראש ממשלה ואצל המשודרגת המשומשת שלו עם האנגלית העילגת שלה, הופעה מלכותית עם נתוח פלסטי באף וטונות של טונות מייק אף להסתיר את הפרצוף המחורטט שלה. הזוג אדלסון תמיד יעדיפו את נתניהו על פני שני הנוכלים בנט ושקד שהצביעו נגדם בכנסזת למי ששכח.
כתוב תגובה ל- ראש ממשלה נתניהו
מי המתחזה המטומטם
  עוז   1/07/17 23:47
אין שום סיכוי שהטקסט המטופש ורווי שגיאות כתיב יצא מהמקלדת של ראש הממשלה. איני מאוהדיו של נתניהו, אבל אני לא מזלזל באינטליגנציה שלו ובהשכלה שלו - לא מתאים לו לכתוב דברים כאלה ולהתפלמס עם שניים מהשרים בממשלתו.
כתוב תגובה ל- עוז
ומי זה עוז המתחזה המטומטם
  החושב שיודע הכל   2/07/17 05:20
מי זה, אה עם כל הסיפורים שב בשקט עוז המטומטם
כתוב תגובה ל- החושב שיודע הכל
3
ביבי נפל מן הפח אל הפחת
  מיכאל 11   1/07/17 11:50
אדלסון מודה בעדותו שהיה מוכן להשקיע כסף ככל שיידרש כדי לממן את העיתון מסיבות אידאולוגיות- משמע, נחשף תפקידו האמתי של 'ישראל היום' - לא עסק שבא להרוויח כסף, אלא שופר התעמולה של נתניהו שביודעין מפסיד כסף. וכך אכן העיתון נראה במשך עשר שנות קיומו. הודאתו של אדלסון מפלילה אותו ואת ביבי במימון תעמולת בחירות אסורה, במהלך שלוש מערכות בחירות. חקירה בנושא חייבת להיפתח, ואני מאמין שאכן תיפתח בקרוב, אם כך אכן אמר אדלסון בעדותו.
כתוב תגובה ל- מיכאל 11
בניגוד לבעלי העיתונים לעטיפת
  צורי   1/07/17 17:52
דגים מצחינים "הארץ וידיעות" האיש בא ואומר את האמת זאת האידיולוגיה שלי וזאת החלטתי. אך מי אתה כלום ושום דבר שתטיח בו האשמות בלתי מבוססות נו כך זה עם שמאלנים סהרורים מוכי ירח.
כתוב תגובה ל- צורי
מהיום הראשון
  באום   1/07/17 18:15
אדלסון אמר ש״ישראל היום״ בא להגן על הדמוקרטיה שלא היתה ולייצג את אזרחי ישראל השפויים.הוא מעולם לא אמר ש״ישראל היום״ בא לעשות כסף.מה נזכרת פתאום עכשיו בתגלית המרעישה?גם ״דבר״ לא הרוויח כסף והוא היה שופר תעמולה וזה מותר על פי החוק.״ישראל היום״ לפחות לא משמש כמשרד חקירות לכל דבר ועניין ולא מנסה למצוא איפה אנשי השמאל נוהגים בשחיתות והם נוהגים למרות שזה נראה שלא כי התקשורת השמאלנית לא תחפש אותם מדרך הטבע. ערוצי השמאל,שאין להם אפשרות להשפיע על הציבור כי אין להם שום אידיאולוגיה ושום דבר חשוב להגיד באמת, הפכו למשרדי חקירות שמנסים להשפיע על הציבור דרך חדרי המיטות.אדלסון הוא ממשיכם של רוטשילד,הברון הירש,מונטיפיורי ועוד כמה עשירים יהודים שהחליטו לקדם את הציונות.״ישראל היום״ היה ועדיין בין הגורמים העיקריים שמונעים מפולת ערכית ומדינית במדינת ישראל שהיתה עלולה להחריב את מה שנבנה עד היום.
כתוב תגובה ל- באום
4
האם הפכת לשופר ?
  שאלות לכאורה   1/07/17 13:35
יואב , חאלס .הכתבות האלו שקופות . האם יתכן שיש לכאורה דף מסרים ממשרד עורכי דין ידוע ? אז קח בחשבון כי דווקא בהיותו שר תקשורת לכאורה היה עליו להתרחק כמו מאש מלעסוק לכאורה בענייניו של לכאורה ספק הסיגרים והמתנות שהוא בעל מניות מהותי בערוץ מסחרי ומשתוקק לויזה באמריקה . האם זה לא נראה לך לכאורה כשוחד ? וכמובן בעניין של העיתון של המדינה - הרי כל ברי רב שעיניו בראשו רואה לכאורה את ירידת מינון האנטי בסיקור שמבצע העיתון . כלומר אם לא שוחד אז לפחות לכאורה הפרת אמונים . מה אתה אומר ?
כתוב תגובה ל- שאלות לכאורה
שאלה זו היית מעמיד גם לנחום
  ברנע וכספית?   1/07/17 21:22
זו לא שאלה לכאורה זו שאלה והיה מספיק אמיץ לענות עליה בכנות. השאלה אינה אם כתבה זו יש בה אמת או מצוצה מן האצבע, זה ימים יגידו ואצל מנדלבליט זה עשוי להמשך הרבה ימים.
כתוב תגובה ל- ברנע וכספית?
א.כ.כ.א.כ
  חגית האמיתית   2/07/17 08:15
לכאורה כמה קשקשת אפילו עם עצמך את לא אמיתי. אגב מי שרצה לדעת הקיצור של הנושא הוא; אין כלום ולא יהיה כלום כי א י ן כ ל ו ם חחחחחחחחחחחחחחחחחח איך אמר גוליאני??? רדיפה פוליטית!! ממורמרים נמאסתם צאו לעבוד תפסיקו להעניש אותנו בגלל השעמום שלכם.
כתוב תגובה ל- חגית האמיתית
5
מבלפור וקיסריה : "שמחת זקנתי"
  ליודע 'הכל'   1/07/17 13:37
כתוב תגובה ל- ליודע 'הכל'
6
יואב הפכת לשופרו של ביבי !?
  קיקו   1/07/17 14:08
כתוב תגובה ל- קיקו
עשה שינוי בשמך למצבך הנתון
  צורי   1/07/17 17:57
קוקו.
כתוב תגובה ל- צורי
קל לך לנעץ וקשה לקבל האמת
  alice   6/07/17 16:37
את הדוברים אמת קשה לצבועים ולמתחסדים לקבל. הרוב מעדיפים לשמוע כזבים ולהאמין בהם. חס וחלילה לא לשמוע את האמת על כל שהיה אך הוסתר מאתנו. וכך גדלנו על ילקוט הכזבים שהפך את הכושלים והגורמים לאסונות - לגיבורי הדור. מיתולגיה בגרוש. ואם קם מישהו ישר דרך המעז לכתוב את האמת - האווילים רק יודעים להכפיש אותו. וכי למה לשמוע אמיתות לא נעימות? כל זה רק מעיד על התיבשות השכל של ההמון. חבל שהאינטליגנציה היהודית יורדת למי אפסיים.
כתוב תגובה ל- alice
7
נו באמת
  משה דב   1/07/17 17:13
אם אדלסון היה אומר שהוא העביר למעשה את העיתון לבעלות נתניהו היה מדובר בשוחד בקנה מידה ענק-אז ברור שהוא לא יאמר זאת . השאלה המעניינת היא מה היתה התגובה שלו כששמע על השיחות. האם הופתע?כעס?האם הוכן מראש? הרי לנתניהו חייב היה להיות ברור שמידע כזה עלול לדלוף ולו באופן מגמתי על ידי נוני מוזס ואז מה? לכן כל צעד עם מוזס היה חייב להיות מתואם מראש עם אדלסון אפילו היה מדובר בתרגיל בלבד. אם לא היה תיאום כזה זה סותר את גרסת אדלסון ומלמד שנתניהו נהג מנהג בעלים כי הוא בעצם הבעלים של ישראל היום
כתוב תגובה ל- משה דב
8
Edelson
  החוזה   1/07/17 17:20
לא הייתי קונה מכונית משומשת מהמליארדר אידלסון! אחד שיודע
כתוב תגובה ל- החוזה
9
אין כלום כי לא היה כלום
  אין כלום כל לא ה   1/07/17 19:24
אדלסון נראה אדם שקול נבון חכם ולא פראייר אלאץץ טוב לב
ורצון לתת ולעזור ולקדם מתוך אהבה שלו שהוא כנראה נהנה מזה
רואים שרעייתו מסייעת בנדון והם עושים הכל כפי שהוא רוצה
כל נושא המתנות הוא דיי שולי, כדאי להסתכל על מכלול הדברים
וכמובן על יושר .
חשוב שיהיה לו שיתוף פעולה פורה על כל השרים
ולא תהיה מלחמדת קרדיט על גבם של אוכלוסיות חלשות
חשוב לקדם את מעמד החלשים ומעמד הביניים
חשוב מאוד לתת חינוך טוב לנוער/חינוך שיתחיל בבוקר ויסתיים
כשעה אחרי שהההורים חוזרים מהעבודה. ובזמן הזה כל תלמידי ישראל יהיו במסגרת לימודית תוך שמקבלים ארוחת צהריים בחדר אוכל של בית ספר שהתלמידים בתורנות נוטלים חלק בהפעלתו בתורנויות ובינתיים הם לומדים משהו מכינים שיעורים בבית הספר
ואחרי השיעורים משתתפים על פי עניין בחוגים שבית הספר מאפשר
הן על ידי פנסיונרים מתנדבים והן על ידי אנשי מקצוע בתשלום
וכשההורים חוזרים הביתה כל מה שנותר זה לשבת עם הילדים להקשיב להם לאכול איתם ארוחת ערב וכך לא צריך לדאוג למטפלות ולהפסיד ימי עבודה ויש השגחה חינוכית על הילדים
ולא יצטרכו להיות ילדי מפתח שבשעות שההורים לא בבית אין לדעת למה הם נחשפים.
בריאות-- האם באמת צריך להגיע למצב של שביתת רעב ???
אסור. שמצבים כאלה יקרו. רופא שובת , רופא נוטש, זה דבר
חמור מאוד גם אם הוא מאוד צודק. יש לאפשר לרופאים לטעון
את אשר מפריע להם על מנת לקדם את הרפואה /אך בשום אופן לא משביתים בית חולים ובטח לא חולי סרטן , לא יאומן שזה קורה
מצב הקשישים צריך להשתפר מזמן מזמן מזמן
נכים.. אותו כנ"ל. ויש לחשוב לתת להם משכורת מקסימום ולא משכורת מינימום כי צרכיהם אינם דומים לאנשים בריאים.
אז.... במתנות עסקינן???
כתוב תגובה ל- אין כלום כל לא ה
ומה שצריך זה 'קזינו' ולשחק !
  שכחת   1/07/17 20:45
כתוב תגובה ל- שכחת
10
האמת ורק האמת תצנח
  מבשרת   1/07/17 21:34
זה כבר לא סוד כי השמאל אינו מסוגל להפיל את ממשלת נתניהו , ולכן הם חותרים בדרכים עקלקלות כדי להפילו כל שבוע ופרשה חדשה, כל שבוע וסיפור חדש איזה מזל שהעם הזה חכם ונבון ואינו מקבל את הסימום שהתקשורת השמאלנית משיטה עלינו כדי לשכנע אותנו כי מר נתניהו אינו ישר והגון. כל פרשה חדשה זה עוד חמש מנדטים בבחירות הבאות כשאך ורק מר נתניהו הוא בראש הרשימה. בבחירות הבאות עלינו לטובה מר נתניהו בראשות הליכוד עם 45 מנדטים אחד לא פחות
כתוב תגובה ל- מבשרת
11
בקבוקים רהיטי גן יין וסיגרים
  יעקב יעקב   1/07/17 21:37
והשיחה בין שני יריבים שלא ייצא ממנה כלום אין בכוחם להפיל ראש ממשלה נבחר בבחירות חופשיות --אומר --"גוליאני" ראש עריית "נויורק"-- ועוד הוסיף --ציד המכשפות הנערך נגד ראש הממשלה הוא דבר מסוכן מאד לחוזקה ועוצמתה של המדינה- לרדוף ככה ראש ממשלה בטיפשות כזו אני מוצא בזה מאד חמור- לחפש כוונה פלילית שתשמח פוליטיקאים אחרים זה חמור שבעתיים-- אני אומר את זה כעורך דין - אומר ראש עריית "נויורק" גוליאני-ישראל ניצבת בפני אתגרים עצומים הדורשים את מלוא תשומעת הלב של ראש הממשלה-"תפסיקו"- עכשיו ומיד אומר גוליאני ראש עריית "נויורק" שבארצות הברית
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
12
נתניהו לא הבעלים של ישראל היום
  דן ה   2/07/17 06:51
הכל מצג השקר של התשקורת ונתניהו השתמש בזה לטובתו כמו שורד אמיתי בים הכרישים
כתוב תגובה ל- דן ה
13
ההבדל בין ישראלי לאמריקאי
  סכין בגב   2/07/17 07:43
ההבדל שישראלי לא יבין! אמריקאי לא תוקע סכין בגב!! ישראלי וערבי כן! אז קוו המחשבה הוא לגמרי אחר. לא מדובר פה באנשים עם ראש פשוט. (ישראלים/ערבים) SORRY אבל זאת האמת וכול האמת!
כתוב תגובה ל- סכין בגב
הצעירים אינם אוהבים את עולה...
  לסכין בגב   2/07/17 10:59
בירושלים הצעירים אינם אוהבים את אותם עולים שהגיעו מארצות הברית של אמריקה, אבל כן אוהבים את עולה צרפת , רוסיה, ואתיופיה. וזאת משום שהעולים מארצות הברית מתייחסים בחוסר כבוד לאזרחיה הוותקיים של העיר ונוהגים בהם כמנהג בעלות . הם השתלטו על כל השכונות היוקרתיות בירושלים עם הכסף הרב שיש להם וגרמו לכך שבתים בירושלים הם היקרים ביותר בישראל . הם חסרים יושרה אבל כל הזמן מדברים על יושרה . ולכן תעשה לי טובה על תלמד אותי מי הוא האזרח האמרקאי המצוי כל אזרח ירושלמי יכול לומר לך זאת מתוך שינה ומתוך נסיון רע ומר עם הזן הזה
כתוב תגובה ל- לסכין בגב
14
זה כל כך ברור מי הבעלים האמיתי
  אופיר   3/07/17 03:51
אדלסון הוא בעל העיתון ועל פיו ישק דבר. נתניהו איננו מורשה ואיננו מסוגל לעשות איזה שהוא שינוי בקשר לעיתון הזה. כך שכל דיבור עם מוזס איננו רלוונתי.אולי משאלת לב..... וחץ מזה העיתון הזה שכל כך מפרגן לנתניהו. זה ישמע מופרך שנתניהו יתן יד להגביל את תפוצת העיתון מה עוד שאילו באמת הדבר היה קורה. זה היה גורם לקרע בידידות בין אדלסון לנתניהו.
כתוב תגובה ל- אופיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il