s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבלון של ויקי קנפו
מאת: עומר כרמון  |  12/01/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וזה אינו השקר היחיד שלה
  חושם   12/01/04 13:42
קנפו הוכיחה את התאמתה להיות פוליטיקאית במסכת השקרים, שטוותה מאז שפרצה לחיינו.
בין השאר:
- היא לא הלכה ברגל לירושלים כל הדרך
- היא לא שבתה רעב
- מלכתחילה היא הייתה בלון, שטופח ונופח על-ידי שמאלנים
אין בה מ"מ אחד של אמת. היא ראויה להיות חברת כנסת - לפחות כמו דליה איציק וזהבה גלאון.
כתוב תגובה ל- חושם
2
תגובה
  דקש   12/01/04 13:43
ועל כך יקרא-גנבה
כתוב תגובה ל- דקש
3
ויקי כנפו - האם ההשמצות בדוקות?
  חניתה   12/01/04 13:45
כתוב תגובה ל- חניתה
4
אם לא בדרך של כבוד אז....
  התומכת   12/01/04 13:47
כל הכבוד לה!
אם בלתי ניתן להוציא כסף מהמדינה בכבוד, אז ניתן להוציא בדרכים אחרות. היא עדיין נחשבת ל"לא נשואה".
שנית, בגלל היותה "שקרנית" כדבר הכותב, כל הכבוד לה על מאבקה ועל כך שחודשיים ביזבזה מחוץ לביתה ורחוק מילדיה.
עדיין היא נאבקה ואילו הכותב לא.
ממש צרות עין
כתוב תגובה ל- התומכת
גניבה
  אלי קקון   12/01/04 13:54
אם ככה אש אותו יחס מגיע לכל מי שגונב מהמדינה וממס הכנסה. מתי תבינו שהדינה זה אנחנו ומי שגונב מהמדינה גונב לכל אחד מאיתנו מהכיס.
כתוב תגובה ל- אלי קקון
ל-"התומכת", גם את גונבת מהמדינה?
  יוסי10   12/01/04 14:04
תספרי לנו בבקשה כמו כנפו הגדולה. נראה אם יש לך יכולת כזו, ואז המדינה תעמיד את שתיכן למשפט. תחזירו את הכסף! תתנו למי שבאמת צריך? איפה העסק של כנפו "הגרושה" ובעלה?
כתוב תגובה ל- יוסי10
ויקי עשקה גם את הכסף שלי
  איש עובד   12/01/04 14:05
מה זה להוציא כסף מהמדינה
זה כסף שלנו שהיא עושקת
ואנשי הרוח שלא יודעים לעשות חשבון
אבל ממציאים ערכים לא מבינים שמישהוא עבד בשביל הכסף הזה
כתוב תגובה ל- איש עובד
נראה שגם את אוכלת חינם
  אלכסיי03   12/01/04 14:06
ואני לעומת זאת, מממן מהמסים הגבוהים שלי גם את השקרנית הנלוזה בשם קנפו וגם רבים מאד כמוה, אולי גם אותך. לא עוד. אני מצפה מהמדינה שתרסק את חיים למי שמנצל את משלמי המסים שלה. את קנפו - לדין!
כתוב תגובה ל- אלכסיי03
על אנשים שכמותך
  Amnon   12/01/04 14:07
כך ניראית כל המדינה
ואת בהחלט חתך מייצג,לתמוך במעשה הונאה
זו בושה וחרפה ,כניראה שגם את מעדות המיזרח ומרגישה מנוצלת ועל כן מותר לך לגנוב לשקר ולהותיר את קופת המדינה ריקה.
ועל ריקי קנפו אוכל לאמר שחכמה גדולה היא לא,אבל נוכלת קטנה בהחלט היא כן.
כתוב תגובה ל- Amnon
במקומך הייתי מתבייש !!!
  מיכאל ב   12/01/04 14:43
כמי שגדל במשפחה חד הורית (אבי נפטר בן 47 אני הייתי בן 17 אחי בן 14 ואחותי בת 10. עבדנו מגיל צעיר מאד ואף דחיתי בשנה שרות צבאי כדי לעזור בבית. אני יודע מה זה מחסור. מדוע עלי לממן טפילים ובודאי פליליים. אני מתבייש בך יותר מאשר בויקי כנפו.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
תגובה ל - 4 - התומכת
  איני   12/01/04 14:48
אולי תסבירי מה כוונתך ב - להוציא כסף מהמדינה? האם זו המטרה? לפי התרשמותי אכן זו המטרה - וטוב שחושפים את הרמאים/רמאיות. אם יש להם מספיק אנרגיה בלרמות - שינצלו את אותה אנרגיה בלעבוד ואז לא יצטרכו "להוציא כסף מהמדינה". המדינה לא חייבת לאף אחד שום דבר. המדינה צריכה לתמוך בחלשים - בהחלט - אבל לא בגנבים!!!!!!
כתוב תגובה ל- איני
5
יצא המרצע מן השק
  נל   12/01/04 13:48
זה היה ברור, אדם שהוא כה נואש לא היה עוזב את מטה המאבק כל כך מהר.
עובדה שעדיין נשארו במחנה המאבק מספר אמהות חד הוריות שלא ויתרו סימן שאין להן מה להפסיד אבל לכנפו כנראה יש אלטרנטיבה אחרת ולכן עזבה- ולבסוף גם נוכחנו לדעת מדוע.
היא רצתה לעשות קומבינה על חשבוננו אני הייתי מעניש אותה על התרמית שניסתה לבצע והשיג כספי ציבור במרמה.
ולסיום חבל שבגללה לא יאמינו עכשיו להרבה נשים שבאמת זקוקות לעזרה
כתוב תגובה ל- נל
6
התרמית במערומיה
  אלי קקון   12/01/04 13:52
לאט לאט מסתבר שכל ה"מסע", של החד הוריות היה עובדה בעיניים. החל מהמסע שלא היה - כי הסיעו אותן ברכבים, מאנשי יחסי הציבור של השמאל שליוו אותן ונתנו להן הנחיות כיצד לפעול מול התקשורת, מהנטישה של קנפו את המאהל כאשר קיבלה את מה שרצתה, הנסיעה שלה לאוסלו - אידואוליגית נהייתה לו, המרוץ לבחירות המוניציפליות, ועכשיו כשמסתבר שהיא כלל לא חד הורית. מי יודע בסוף יסתבר שהיא כלל לא הורית ואין לה ילדים.
בקיצור - עבודה בעיניים. והגיע הזמן לחשוף את האמת ולהעניש את השקרנים ואוכלי החינם במלוא חומרת העונש.
כתוב תגובה ל- אלי קקון
הגזמת
  יוני*   12/01/04 21:26
העובדה שויקי קנפו התגלתה כרמאית וקומבינטורית לא אומרת שכל החד הוריות שהשתתפו במאבק הן רמאיות כמוה.

לפני שאתה משמיץ ציבור שלם כדאי שתנשום עמוק ותספור עד שלוש.
כתוב תגובה ל- יוני*
ספרתי עד שלוש, שלוש פעמים
  חושם   19/01/04 14:04
כמו כל המטיפים הגרועים בהיסטוריה, קנפו יודעת היטב לדאוג לעצמה - על חשבון האוכלוסייה, שכביכול היא מייצגת.
גם בהסתדרות חיו היטב (ויפה מאוד) על חשבון הפועלים.
הקיבוצים עשו חיים (ואולי עד היום) על חשבוננו.
יש עוד הרבה דוגמאות, וכואב הלב להזכירן.
הבעיה היא שלרוב הדפוקים יידפקו שוב. זה דין ההיסטוריה.
כתוב תגובה ל- חושם
7
אמת בפרסום
  אזרח שווה חובות   12/01/04 13:52
במידה ומה שפורסם נכון צריך להעניש אותה בכל חומרת הדין ולחייבה להחזיר את כל הכספים שקיבלה שלא כחוק ואף לחייבה בחלקה על הוצאות המדינה שנגרמו ישירות מהתנהגותה
כתוב תגובה ל- אזרח שווה חובות
8
תגובה שבאה ממקום אמיתי
  תגובה אמתית וכנה   12/01/04 13:52
זה רק טיפת מים בתוך ים שלם
אוקיי אז הכותב חושב שויקי כנפו שיקרה ורימתה והוא צודק ,אבל הרי מחר הכל ישכח ויחזור לקדמו
ככה זה בארץ מפותחת ומשגשגת
מישהו אמר ארצות הברית
כתוב תגובה ל- תגובה אמתית וכנה
9
יש לה ילדה שווה
  מהגרוזיני   12/01/04 13:53
כתוב תגובה ל- מהגרוזיני
10
יש לה ילדה שווה מאוד
  מהגרוזיני   12/01/04 13:55
כתוב תגובה ל- מהגרוזיני
11
צדק
  יא   12/01/04 13:55
שתחזיר את כל הכספים שקיבלה ברמאות
כתוב תגובה ל- יא
12
כנראה שביבי צדק בנושא החד הוריות !!
  חד הורית   12/01/04 13:55
כתוב תגובה ל- חד הורית
13
ויקי היא משהו-משהו
  חד הורית   12/01/04 13:56
מאיפה האינפורמציה שלך מר כרמון?בעיני היא אחלה.
כתוב תגובה ל- חד הורית
המדובר בציטוט של ויקי עצמה!
  מימי   12/01/04 14:49
קראי את פסקה 3 - המדובר בציטוט של גב' קנפו עצמה מראיון בידיעות, בו היא מספרת ששבה לגור עם גרושה כדי לקבל סיוע בדיור כאם חד הורית.
כתוב תגובה ל- מימי
14
התשקורת בנתה.התשקורת הורסת,רזי
  יוסי,הנגב   12/01/04 13:57
ברקאי יודע על מה הוא מדבר.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
15
ילדי מקסיקו לא כ"כ עניים
  ליאת- מקסיקו   12/01/04 13:58
לכותב שלום
האם חשבת אולי שבדיוק כמו שמנפחים את העובדות בארץ, ישנה אפשרות כזו גם במקסיקו
נכון הילדים במקסיקו עניים אך לטעון שרובם עדיין לא מחוברים למים וחשמל זוהי השמצה לשמה, האחוז הזה במקסיקו הוא קטן ביותר ונמצא רק בכפרי מקסיקו ודבר זה נעשה מתוך בחירה יש להם שם באזורים האלה פחד איום מקידמה אפילו שמדובר רק מים וחשמל.
הילדים במקסיקו גרים בבקתות עץ ואיך גרים פה חלק גדול מילדי העניים אם לא בקרוואנים או בגנים ציבוריים
כדאי לנו באמת לפתוח את העיניים ולהתפקח ומהר, אולי המציאות מנופחת אך אין עשן בלי אש
כתוב תגובה ל- ליאת- מקסיקו
16
שקרנית שמנצלת את הענייים.
  יוסי10   12/01/04 13:58
שקרנית ואולי נוכלת. מי נכנס לפוליטיקה? ועכשין היא מצטרפת למפלגה כי היא דומה להם לכל אלו שרק עושים דברים שלא בתום לב, מנצלים להיטיב עם עצמם בלבד ודורכים בזלזול בדרך על המנוצלים באמת.
שתחזיר למדינה את כל ההטבות שקיבלה. צריך להעמיד אותה לדין על דיווח שקר.
מנהיגה? כן, כן, כי היא דונה גם לאחרים שגוזלים מאחרים לעצמם, אינטרסנטים.
כתוב תגובה ל- יוסי10
17
גנבת אמיתית
  יפי   12/01/04 13:59
כתוב תגובה ל- יפי
18
תדשדשי בבוץ של עצמך. שיהיה לך רע
  ויקי קנפו את חלאה   12/01/04 13:59
כתוב תגובה ל- ויקי קנפו את חלאה
19
כנפו לא לבד. בארץ זו כבר שיטה ידועה
  נטי   12/01/04 14:01
כתוב תגובה ל- נטי
20
המוטו שלי בחיים:::
  שמוליק123   12/01/04 14:01
הכל רמאות!!

אל תאמינו לאף מילה של אף אחד!
כתוב תגובה ל- שמוליק123
21
...מתבישת בך ויקי כנפו..........
  אם חד הורית   12/01/04 14:02
........תמיד ידעתי שמשהו מפריע לי אצליך ולא ידעתי להצביע עליו.........
תמיד משהו מנע ממני מלהאמין ב"מנהיגות" שלך. בסוף הכל מתגלה לא ידעת ויקי כנפו??????? א ת????????לקחת מהאמהות החד הוריות????????לצרכים שלך???????אני מתביישת בך!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אם חד הורית
את ממש צודקת
  55555555555555   12/01/04 14:17
כתוב תגובה ל- 55555555555555
22
כל הכבוד לאנשים כמוך שאומרים אמת
  ביל   12/01/04 14:04
כל הכבוד לך עומר !
מי שמשקר צריך לצאת נגדו גם אם הוא מהשמאל .
כתוב תגובה ל- ביל
23
חברה של קומבינות
  אחד שעוד קצת איכפת ל   12/01/04 14:07
מבלי להתייחס ישירות לעניין הגב' ויקי כנפו, וכל עוד לא יוכח שאכן נכונים הדברים, אין ספק שאנו חיים במדינת הקומבינות.
לא פלא שכולם מנסים לרמות את כולם. בעיקר את השלטון, המוטיב של "סחוט ככול שתוכל" הולך ומעמיק ופוגע בכל חלקה טובה.
עד מתי ?
כתוב תגובה ל- אחד שעוד קצת איכפת ל
אתה צודק ב100 אחוז
  גם לי אכפת...   12/01/04 15:32
החברה שלנו מושחתת וחייבים לחוקק חוקים שימנעו או לפחות יצמצמו את השחיתות לכל חוק יש פרצה ואפשר לגנוב ואפילו לרצוח ולצאת במינימום עונש ואפילו חפים מפשע..
והכי גרוע שהאנשים שבאמת חפים מפשע כל
עבריין יכול להפיל עליהם תיק ענק והכל
חוקי!!!! יצא מצב שחוק לא שווה צדק!!!
אנשים יכולים להיות עבריינים אמיתיים בלי לעבור על החוק אם הם נעזרים בעו"ד הנכון ... בושה וחרפה... אם זה ימשיך
ככה תיהיה פה אנרכיה!!!!!!
כתוב תגובה ל- גם לי אכפת...
24
כן יש יותר ילדים עניים בארץ כי עוני
  לימון   12/01/04 14:12
עוני הוא מדד יחסי. יש יותר עניים בארץ מכיוון שיש פער גדול בארץ בין העשיר והעני.
על מדד ג'יני שמעת?
כתוב תגובה ל- לימון
25
ויקי
  3333333333333   12/01/04 14:15
מה היא מתלוננת היא בכלל לא חד הורית מסתבר, היא אומרת שאין לה כסף לאוכל אבל נותנת את הכסף שלה לבן שלה שיקנה סמים. ויש עוד הרבה שקרים שהיא לא אמרה והיא חושבת שמגיע לה משהו?!
כתוב תגובה ל- 3333333333333
26
את השמאל לא מעניין האמת!
  שרץ=מרץ+שחר   12/01/04 14:17
כתוב תגובה ל- שרץ=מרץ+שחר
27
בעניין הגדרת קו העוני
  אורי בן-סירא   12/01/04 14:23
קו העוני הוא קו סטטיסטי דימיוני
והוא משתנה מזמן לזמן כ'ממוצע יחסי לשכר ממומצע' - קו העוני בשנת 2000
אינו דומה לשנת 1950 וקו העוני של
ישראל אינו דומה לזה של מכסיקו או של
הודו. לכן ,לדעתי, אין מקום להשוואה
שהוצגה בכתבה.
אין באמור כדי להפחית מההחמרה של בעיית
גדילת מעגל העוני לאור המצב הכלכלי בו
נתון המשק .
באשר לרמאות או גניבת הדעת שתוארה-
ראוי להוקעה ולגינוי - חד משמעית.
כתוב תגובה ל- אורי בן-סירא
28
דודו טופז צדק!!
  יאירי   12/01/04 14:27
עובדה ,כל אשר טען יצא כנכון,מדובר בגירושים פיקטיבים,של משפחה עבריינית.
הבן נרקומן,האם מערימה על שלטונות המדינה.
לא פלא שהיא וחברותיה,חברות "ליכוד".
מי שבאמת חסר לו לא רץ לתקשורת,אלא מנסה לפתור בעיות בדרכים חוקיות.
כתוב תגובה ל- יאירי
29
מה ההפתעה ?
  שראל-1   12/01/04 14:30
הריי אחוז לא מבוטל מהחד הוריות הם על הנייר בלבד והיא בכלל רצתה פרסום נו באמת חבל שמזכירים אותה בכלל
מה שכן הגרושות האמיתיות סובלות בגלל נשים כאלו והלוואי שבתנאים שהם עושקים את המדינה לחינם שיהיה להם העושק רק לתרופות
כתוב תגובה ל- שראל-1
30
צודק צודק צודק !
  משה כ.   12/01/04 14:32
כתוב תגובה ל- משה כ.
31
ביבי צדק וצודק
  שמעון אבינועם   12/01/04 14:32
בגלל אנשים כמוך שחיים על קצבאות מפוברקות , ישנם אנשים בחברה שבאמת זקוקים ולא מקבלים ו/או שהכספים לא מגיעים ליעדם האמיתי לקידום החברה וכלכלה אני מתבייש שיש סוג של אנשים שחיים על קצבאות מפוברקות. ולביבי שר האוצר נותר להגיד כל הכבוד ומשך בצידקת דרכך .
כתוב תגובה ל- שמעון אבינועם
32
עוף בלי כנפיים
  יקי   12/01/04 14:32
עוד קודם לכן סברתי שמדובר בעוף בלי כנפיים שהכל היה הצגה וגימיק תקשורתי ותו לא.. ואכן מסתבר שצדקתי לדעתי צריך לבחון אפשרות להעמדה לדין על קבלת דבר במירמה והונאה ציבורית.. לצערי הכישרון היחיד שלה זה להיות נוכלת פתולוגית שאלוהים ישלם לה אמן.
כתוב תגובה ל- יקי
33
מה הפלא?
  אזרחית   12/01/04 14:33
אני לא מתפלאת. כאחת שעובדת עם אוכלוסיה מובטלת וחד הוריות. התנגדתי למאבק החד הוריות. הגיע הזמן שהן יצאו לשוק העבודה והילדים יפסיקו להיות תירוץ לעצלנות. באשר לויקי כנפו, צר לי להגיד אבל ניכר על הקנקן שאין בו כלום ושהמאבק הזה היה יותר משחק תקשורתי.
שוב ויקי הוכיחה את מה שאני טענתי ואחרים. הכל בלוף הן מנצלות את המערכת
כתוב תגובה ל- אזרחית
34
לא פלא
  123g   12/01/04 14:35
לא פלא שויקי התקבלה בחמימות רבה במפלגת העבודה. מתאים לה ומתאי למפלגה
כתוב תגובה ל- 123g
35
ויקי כנפו העלימה עוד....
  שראל-1   12/01/04 14:35
ויקי גם העלימה שבנה היה בכלא מי יודע עוד איזה תכמנית היא ימים יגידו
רצתה ללכת למועצת מצפה רמון עוד מי יודע אם היתה נבחרת מה היה מתגלה עוד עליה
כל תושביי מיצפה רמון בטח כבר הוקיעו אותה ולכן ברחה לעפולה
גם היתה בתוכנית לשנות את המראה שלה לא פלא אוליי גם הבת מתביישת עכשיו
כתוב תגובה ל- שראל-1
36
אישה=תאוות בצע!!!!!!!! כמה עצוב )-:
  שוביניסט   12/01/04 14:37
כתוב תגובה ל- שוביניסט
37
כתבה פוליטית מגמתית ושקרית
  רוחמה   12/01/04 14:37
תקראו טוב את הכתבה, ותראו את התפרים הגסים. ברור לחלוטין שויקי לא אמרה את הדברים שמיוחסים לה בכתבה, וברור שהיא גם לא מגיבה אליהם כי היא גם לא יודעת אותם. ברור גם שזה שהיא חוזרת מפעם לפעם לישון עם בעלה לשעבר,עדיין לא הופך אותה לאם שאינה חד הורית, כי היא מחזיקה לבדה את כל הבית. הכתבה נועדה להשחיר את ויקי כשהיא נכנסת לפוליטיקה, והגיעה לא מטעם ביבי דווקא אלא מטעם מפלגה דתית מסויימת שויקה דיברה עליה, ואם תקראו בין השורות, תבינו לבד. מה שיפה לראות זה איך אתם, אנשים תמימים, ממש מאמינים תוך שניה לכתבות כאלה, שברור לחלוטין שהן מגמתיות ונועדו להכפיש: אתם באמת חושבים שויקי תגיד שהמדובר בשיטה לסדר אחרים ובלה בלה בלה? גועל נפש של כתבה, ומי שבאמת פתי ומאמין לנסיון ההשחרה הזה, כנראה שגם לא מגיע לו שילחמו בשבילו.
כתוב תגובה ל- רוחמה
היא לא מגיבה כי אולי היא לא יודעת
  מיקי מאוס   12/01/04 15:56
קרוא וכתוב
כתוב תגובה ל- מיקי מאוס
38
האם זה אמת
  צפה   12/01/04 14:43
באם הכל אמת היא מזיקה לכל אותן חד הוריות אשר אינן יודעות איך לעבר את היום ולא רק את חודש וילדיהם כלולים בסטטיסטיקה של ילדים מתחת לקו העוני ובאם גם זה לא נכון מה הסיבה שקמו כה הרבה בתי תמחוי
כתוב תגובה ל- צפה
39
מה לעזאזל הקשר?
  לחושם   12/01/04 14:45
גנבה? רימתה? זה הופך שמאלנים לרמאים וגנבים? ואם אתה כבר רוצה להקפיד רוב פרשיות השחיתות לאחרונה קשורות לאנשי ימין- החל ביחיאל חזן שהצביע פעמיים וכלה באורי אריאל שהבת שלו השתלטה על חלק משמורת טבע והקימה שם בית
כתוב תגובה ל- לחושם
40
ויקי גרושה ולא נשואה בל נשקח
  יוסי , ג   12/01/04 14:45
כתוב תגובה ל- יוסי , ג
41
רעש וצלצולים
  רומי   12/01/04 14:47
ויקי בגלל אחת כמוך אני כאם חד הורית לא מקבלת הטבות נהפוכו עוד גורעים ממני ...בושי והכלמי
כתוב תגובה ל- רומי
42
בושה וחרפה
  פז   12/01/04 14:48
מעניין מה אם בכלל יעשו עם הממצאים הללו
זה נכון שיש בסיס לגזרות של ביבי אבל חבל שלרוב זה בא נגד מי שאין לו ונותנים לנוכלים כמו כנפו
תתעוררו היא נוכלת שקרנית ותאבת בצע
כתוב תגובה ל- פז
43
וואלה ויקי נראת לי גם משתמשת...
  חסויה   12/01/04 14:49
עכשיו רק נשאר לגלות שהנ"ל(ויקי)
מכורה לסמים...
כתוב תגובה ל- חסויה
44
היא לא היחידה
  אזרח/ית   12/01/04 14:49
ויקי קנפו לא לבד !! היא לא היחידה שמשקרת ומתחמנת כדי להשיג טובות מסויימות לעצמה!!
שימו לב מה קורה בבית הנבחרים שלנו ..הכנסת...כל חבריה החל בבכיר וכלה בזוטר מלאה במושחתים , תחמנים , ורמאים שכל מה שהם עושים זה שטיקים ותרגילים על העם . אז אתם באים בטענות לקנפו??? היא אחת מן המניין.
בקיצור אנחנו צריכים להתבייש לאן התדרדרנו!!!!
כתוב תגובה ל- אזרח/ית
45
כל פעם אני כותב ואתם מצנזרים - בצדק
  עומר כרמון = תת רמה   12/01/04 14:50
כתוב תגובה ל- עומר כרמון = תת רמה
46
ויקי היא בורג קטן
  נלי   12/01/04 14:52
הכתבה שיקרית לחלוטין. הסתכלו על כל גדולי האומה המוליכים שולל את כל המדינה. אני בושה ונכלמת להיות תושבת ישראל בימים אלו. אין מקום שאין בו פשע והונאה על חשבון האנשים הקטנים שאני חלק מתוכם ובמקרה גם חד הורית ממצפה רמון.
כתוב תגובה ל- נלי
47
she is not the only one!!!
  go work!   12/01/04 14:53
כתוב תגובה ל- go work!
48
היא בשמאל -לכן הכל יטויח ויתמסמס
  חזון אמיתי   12/01/04 14:54
הגברת הנכבדה פשוט שייכת למחנה הפוליטי הנכון:השמאל. בצד הפולטי הזה כל טריפה וכל נבלה מוכשרים לאנ"ש.אין אפילו שמץ של סיכון שינהגו בה כבאנשי ימין.אין סיכון לכותרות מרשיעות מראש.אין סכון לפתיחת חקירה .הכל יטויח וימחק בדיוק כמו כל הפרשיות שהיו קשורות ליקירי השמאל. זה אופיה של התשקורת החוקרת ןזה אופיה של מערכת החוקרת והשופטת במדינה: הכל מעוות שמאלה
כתוב תגובה ל- חזון אמיתי
49
רעיון מעולה!!!
  נשואה   12/01/04 14:54
כתוב תגובה ל- נשואה
50
נטיפי הארס/והרעל זולגים בהנאה
  אריק - ת"א   12/01/04 14:55
מבין שיניהם של מי שבנה את קנאפו
ומי שקובר אותה היום.
המון מוסת ונבער בתגובות כאן, שוב ושוב
בולע בתאבון מטורף את מה שמאכילה אותה
תקשורת שנתנה לה במה על מנת לנגח בה
את השלטון.
ומחר יפיצו שקנאפו יצאנית, וזה שוב ישלהב את נהצרים של האספסוף ואוסף של
ערב-רב המצוי בשפע, יחד עם סוטי המין
מתגובות 9,10 ומצבור של שינאה בשליחות
השטן(קראו רק את כותרות המגיבים).
כתוב תגובה ל- אריק - ת"א
51
ועוד אודות ויקי כנפו
  אבי מהמרכז   12/01/04 14:55
ויקי כנפו לא הלכה את הדרך ברגל. אני עוד לא שמעתי על אשה בגילה, ומעשנת כבדה כמוה ש"הולכת" הרבה יותר מהר מצנחנים במסע.
הכסף למימון פעילותה הגיע מהאיחוד הארופי, מתקציב מיוחד שאמור לזרוע "מורת רוח" בציבור הישראלי ולגרום לו להקיא את ממשלתו ושעל חלוקתו אמון יוסי בילין. מלכתחילא היא סובבה ע"י יועצי תקשורת אשר פתחו בפניה את כל המסכים והמקרופונים הנכונים בפריים טים.
כתוב תגובה ל- אבי מהמרכז
52
ויקי התגרשה כדי לחיות תנו לה קרדיט
  רחל   12/01/04 14:58
איזו בושה אנשים במדינה שלנו צריכים להתגרש ולפרק חיים,למכור כליה, כדי לחיות בכבוד איזו מדינה דפוקה היא אכן התגרשה אף אחד לא יודע אם מה שכתוב בכתבה זו נכון עד שלא הגעת למקומו של אדם אל תשפוט יכול להיות שהייתם נוהגים כמוה
כתוב תגובה ל- רחל
53
כולנו גנבים
  רחל   12/01/04 14:59
כתוב תגובה ל- רחל
54
ואני האמנתי לה - טיפשה שכמותי......
  איליין   12/01/04 15:02
אני באמת האמנתי שהיא אישה קשת-יום שעושה את דרכה ברגל ממצפה רמון עד ירושלים על מנת להתפרנס בכבוד ולכלכל את ילדיה בכבוד....ומה מסתבר? שהכל בלוף ושהיא לא שונה מכל אחד אחר במדינה שמנסה לחיות על חשבון המדינה (שלא בצדק).

היא ישבה באוהל עם האמהות האחרות ובעצם היא זו שהוציאה להם את הלחם מהפה במירמה.

אני כועסת עליה כעס רב - לדעתי היא צריכה להחזיר את כל הכספים שהיא גנבה...נכון...גנבה....

העיקר שנסעה על חשבון המדינה לז'נבה...

כתוב תגובה ל- איליין
55
שיהיה לה רק טוב
  גרושה מהצפון   12/01/04 15:05
אני שמחבה בשבילה למה לא?
כתוב תגובה ל- גרושה מהצפון
מסכים איתך,אבל.....
  סב-עוז   12/01/04 18:10
למה הסיפור שלה צריך להיות אייטם לציבור.שתחיה את החיים שהיא בחרה,עניני המיטה ,מעל מתחת וכ"ו שלה,אינם ענינו של הציבור,שתרד מהבמה,היא אישה אינטיליגנטית,היודעת לנצל נקודות חולשה ציבוריות.
כתוב תגובה ל- סב-עוז
56
"חד הוריות"
  כועסת   12/01/04 15:08
כל הכבוד לויקי !
בזה הרגע גרמת לאנשים להתפכח וסוף סוף להבין למה שר האוצר נקט בשיטותיו. את הוכחה חיה ל"חד הוריות נצלניות, רמאיות שמקימות משפחה על חשבון המדינה"...
מדוע לעזור לאוכלוסיה הזו שמרמה?
מדוע שנשים יביאו לעולם ילדים, כדי לספק את עצמן - על חשבון הציבור?!?!?!?!

כתוב תגובה ל- כועסת
57
חד-הוריות
  שמעון קלר   12/01/04 15:11
זה כבר זמן רב אינו סוד שאלפי- אולי עשרות אלפי זוגות חיים יחג כזוג נשוי,אבל אינם מתחתנים גם לאחר לידת ילדים.
כל זאת כדי לזכות במעמד של " חד-הוריים " עם כל ההטבות שהם נהנים מהם בתור שכאלו.
הגיע הזמן שייעשה סוף סוף סדר במערכת ההונאה הזאת.
כתוב תגובה ל- שמעון קלר
58
לעומר כרמון הדו פרצופי תתביש
  הראשוני   12/01/04 15:11
כרמון היקר,זה עשרות שנים חוזר התרגיל הזה על עצמו,לפני שהסיר מתחיל לרתוח משחררים לחץ, איך עושים זאת?לוקחים "חלוץ"עם קופת שרצים "קטנה" שיהיה בראש המחנה בזמן שהסיר מתחיל לרתוח ומרצים אותו עם כל המסכנים שבאמת סובלים,רק לאחר זמן מסויים,מתחילים לפתןח את "הקופה".
את זה אתה יודע טוב מאוד,וגם משתתף בחגיגה הזאת,וכעט "מצאתה את האמת" ועוד כותב לנו על זה .תתביש לך.
כתוב תגובה ל- הראשוני
59
יש המון כאלה , מה הפליאה.
  דני בוכמיץ   12/01/04 15:22
יש המון כאלו זוגות שחיים במצב הזה
פשוט קל להם לקבל הטבות וכספים מהמדינה ולחיות ככה
אבל החוק מכיר בהן כגרושות והן כאלו באופן חוקי
יש בעייה למגר תתופעה הזו , אפילו חקיקה לא תעזור ותגביל אותם
הם לוקחים ומשתמשים בכספי ציבור
זה מחיר הדמוקרטיה
יש יתרונות ויש חסרונות
שיהיה לה לבריאות אבל שלא תשחק אותה המסכנה וגלמודה
דני.
כתוב תגובה ל- דני בוכמיץ
60
ויקי כנפו - את ממש בקטע!!!!
  ברבי רחל   12/01/04 15:30
איך נפלת גב' כנפו הלוחמת למען הקבוצות החלשות. איך יכולת להמשיך ולנהל את המשחק השקרי הזה כשאת בעצמך מועלת באמון המשרדים שהיום את פונה אליהם על מנת לקבל את ההטבות שניתנות רק למי שמגיע חוקית ? תחזרי לירוחם , לאורח חייך הקודם ותתפללי שישכחו מקיומך אחרת הסיפור האומלל הזה ירדוף אותך בכל מקום. בנתיים תברכי על ההזדמנות שנפלה בחלקך לפגוש את צמרת השלטון שמרוב בלבול נכנסה למלכודת שטמנת לה. אוי לנו ולמנהיגנו שכך נראים וכך פועלים. חבל שקלקלת לאנשים הישרים בחברה שבאמת מגיע להם סיוע ואין מי שיפנה לעברם, יזמין אותם לטיסה לג'נבה, יתן 50.0000 דולר, ויהפוך אותם לסלבריטאים , בעצם הם לא רוצים את כל זה הם רוצים ארוחה חמה לילדם, בגד חם ללבוש, ספר ותיק לבי"ס. אני הייתי מבין אלה שתמכו בך ובושי לך. אני מקוה שהסיפור והחשיפה הזאת לא תשפר את מעמדך בכניסה למערכת השלטון כי אם להפך.
כתוב תגובה ל- ברבי רחל
61
yachad
  luly   12/01/04 15:36
מתפלא עליכם!!!!!
לכמה מפלגות הנ"ל הצתרפה לאחרונה?
לעבודה הלכה אחרי שימון
לעם אחד עם אמירי
וליחד עם הפודלץ
מה מחלקים שם כסף או שהיא מרגישה עם מוליכי השולל בבית???
כתוב תגובה ל- luly
62
הורסת לאחרים את המלחמה שלהם
  אני ורק אני   12/01/04 15:45
ויקי מלחמתך היא שקר על גבם של אחרים שאולי זקוקים למלחמה זו . ואת ללא חשבון נופפת בדגל של האימהות החד הוריות והרסת להם את התדמית והכל בישביל פו פוליטיקה זול כמו של ביבי לכן את והוא אותו דבר לא חשובים לכם האחרים ואולי את באמת יותר גרועה מימנו אצלו יש גם כמה דברים טובים ברקורד
כתוב תגובה ל- אני ורק אני
63
ובנוסף לשוד המסים שלי היא מקבלת מ
  חלמאי מסדום   12/01/04 15:51
אליעזר יערי,מנהל "הקרן החדשה לישראל" הרבה כסף אירופי לעירעור סדרי המדינה התקינים, כלומר, קביעת מדיניות שלא על פי תוצאות הבחירות.בזה היא שותפה לביילין ולפרס שכבר מזמן ירדו לרמתה.אגב, גם הם חזרו כמוה לבנות זוגם?...
כתוב תגובה ל- חלמאי מסדום
64
לא רק היא גונבת
  מוזזל   12/01/04 16:03
הבעיה שכל המדינה הזו גנבים תתחילו מראש הממשלה ותסיימו בשר הכי זוטר במדינה הזאת אז גם לויקי כנפו מותר לגנוב ולא רק לכל המושחתים הגנבים והנוכלים מותר
כתוב תגובה ל- מוזזל
65
איפה העסק של כנפו "הגרושה" ובעלה?
  דוד10   12/01/04 16:07
כתוב תגובה ל- דוד10
בטח מישהו משלם את החובות שלהם
  גדיבו   12/01/04 17:10
כתוב תגובה ל- גדיבו
66
קנפו נסעה לז'נווה כי לא היתה בחו''ל
  הרפגון   12/01/04 16:20
הגברת קנפו נסעה במסגרת היחצנות של השמאל הקיצוני לטקס ההשקה של יוזמת ז'נווה בז'נווה.
כשנשאלה מדוע הצטרפה לנסיעה ומה עניין מאבקה להסכם ז'נווה, ענתה כי מעולם לא היתה בחו''ל ומבחינתה היה בכך ניצול הזדמנות.
אני מאחל לגברת קנפו ולכל עניי ישראל, שיסעו לחו''ל עד שימאס להם. אבל בתור סמל הגברת קנפו גמורה. הכל רמאות.
ולא נשכח את הקיבוצניק בני מרשק, הרמאי הגדול שאירגן את הצעדות המדומות הללו, ובעזרת רכב של התנועה הקיבוצית הסיעה את הצועדים ויצר רושם מוטעה כאילו הם באמת צועדים וסובלים.
ממיטב ההפקות של תיאטרון השקר הבולשביקי.
כתוב תגובה ל- הרפגון
67
לא מסכנה ולא לרחם עליה, סתם בלוף !!
  המצליף   12/01/04 16:26
מי שיוצא להילחם על פת לחם לילדיו, ומעיד עליו עולם ומלואו כי היא רוששה
ולא באשמתה, אינו טס לג'נבה להתחכך עם
פוליטיקאים שאינם בעמדה שלטונית ועקב כך ,גם אינם יכולים לפרנסה, הכל מדיף צחנה פוליטית לא אמיתית. ולא ישרה .
חבל רק שגם אני נפלתי ברשת של צער ורחמים למראה "הצועדת" החד הורית !
כתוב תגובה ל- המצליף
68
גנבת!!!
  חושב   12/01/04 16:39
איפה היו עכשיו כל זוללי החרדים אם היא היתה חרדית,

כתוב תגובה ל- חושב
69
רדו מהמסכנה הזו, לטובתינו !!
  נסים גבאי   12/01/04 17:49
לפני הכל, אני רוצה להזכיר לכולנו שויקי קנפו צעדה להחזרת דמי הבטחת ההכנסה שביבי לקח לה, ביבי "לא שם עליה", ואח"כ העניקה לו פרחים במצפה. מפלגת "העבודה" הזמינה אותה לז'נבה, וכעת היא "פעילה" ב"יחד" ותומכת ברן כהן.
יופי. אישית אין לי כלום עם מי שרוצה להרוויח מתקשורת הנדבקת אליה כדבורה לצוף. עיוות שיגרתי, ועליו נכתב ויכתב הרבה.
אבל כל תיליי התילים של טרוניות עמך הקורס מפוליטיקאים לא ראויים, ממש "מזיזים" לעורם העבה של נשואי העניין. אם יש תקווה סמוייה בלב רבים מאיתנו לפיקחון ציבורי (לא העסקנים המחכים בפתחי ביתני הבחירות - מקור לחמם) אזי, באים אותן פיגורות מאוסות היושבות בכנסת, ובחסות תקשורת חסרת נתונים מקצועיים, מנסים בכל כוחם להנציח את הפוליטיקה הישנה והעלובה.
אחרת איך אפשר להסביר את נסיונות הצירוף המוזר הזה של ויקי קנפו, שאין לה עשרה תומכים בכל רחבי המדינה?!
איך אפשר "לבנות מדינה" עם קאדר כזה?!
התשובה היא אחת: עם מטומטם, זכאי לפוליטיקאים כאלה, ולתקשורת "מקצועית" כזו.
וכדי "להתרענן" - הנה שוב מאמרי הקודם בנדון:
אני מתיחס בלית ברירה לידיעה עיתונאית המספרת כי "פעילה חברתית" ממצפה רמון, שוקלת להתחבר למפלגת "העבודה". עד לא מכבר, החליטו מי שהחליטו בתקשורת, כי "הפעילה החברתית" הצטרפה לתנועה הסוציאל דמוקרטית "יחד" של ביילין ושות'.
לפני כן, החליטה התקשורת, או חלק ממנה, כי "הפעילה החברתית" הפסיקה את מחאתה מול משרד האוצר, מאחר והתיאשה מהציבור שלא בא לתת לה תמיכה במאבקה.
עוד קודם לכן, ליוותה התקשורת את "הפעילה החברתית" בתוכניות רדיו וטלוויזיה, במוספי העיתונים, וב"מהפך" מדהים ביופיו הססגוני עם הגב' המשנה תדמיות הלא היא דצה - כאשר גם האם וגם הבת התאפרו, הסתפרו, וקיבלו בגדים חדשים - לאות הוקרה על "פעילותם החברתית" חובקת המוניטין שעשו.
אין כמעט יום ש"הפעילה החברתית" אינה מתוקשרת במסגרת אירוע מקומי או בינלאומי. הדברים מגיעם עד כדי כך שאם שמה אינו מוזכר, מרגישים כמה עיתונאים, שעדיף לא לצאת לאור עם עיתון באותו יום - ללא תמונתה...
למה אני "פוגע" באותה "פעילה חברתית"?!
אז זו בדיוק הבעייה של מי שחושב כך. אני לא פוגע בה, ואפילו לא בעיתונאים החושבים שיש להם קוראים לסיפורי ההבל הללו - אלא רק באותם פוליטיקאים חסרי חוט שידרה, חסרי מסר, חסרי תוחלת, חסרי תקווה, וחסרי כל כוונה לשקם עצמם ממעמדם הנחות שעמלו להגיע אליו, מתחת לקו האדום של האדם הקדמון בתקופת האבן.
אם הפוליטיקאים חושבים כי העלאת המסר החברתי של מפלגתם ע"י הצגת דמות שכביכול "עמלה" לשפר מעמד החד-הוריות, בהחזרת הקיצבה האבודה - אז אבוי לנו ולהם.
דווקא היום, וימים אלה, מוכיחים עד כמה נחותה רמתם של הפוליטיקאים, ועד כמה אין דעתם נתונה לשיפור מהותי בהתנהגותם. כידוע לכל בר בי רב בישראל, אלה הם ימים של דיונים על תקציב המדינה שאמור לתת תשובות לצמיחת המשק, לעידוד העבודה, לבניית כלכלה נכונה ושיוויונית יותר... אבל הס מלהזכיר זאת לאותם פוליטיקאים השקועים בחיפוש דמויות מאשפתות - כדי להביא כביכול קולות למען ישלטו שוב בתקציבים האישיים להם ולמקורביהם.
רמת אינטליגנציה כזו, אינה ראוייה במקומותינו, ואם לא יפקחו עיניהם הפוליטיקאים, יפתחו ראשם, ויתחילו לעבוד ברצינות כדי לשרת את עם ישראל - יתכן כי במו ידיהם והתנהגותם, מביאים הם על כולנו מהפכה אזרחית חסרת רחמים.
ראו - הוזהרנו.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
70
ויקי כנפו
  בן-מנחם   12/01/04 18:21
בעצם ויקי פנפו אינה שונה משאר נושאי דגל הסוציאליזם.
כתוב תגובה ל- בן-מנחם
71
הכל עבודה בעינים
  אביגדור א   12/01/04 18:44
המאמר הזה מצטרף לעובדה שאת ה"מאבק" של ויקי כנפו ניהלה ה"קרן החדשה לישראל", דרך אחת מהעמותות שלה.
הקרן הזו אוספת כספים מיהודים תמימים בארה"ב במסווה של קרן ציוניתץ
אולם היא תומכת בכל ארגון שרוצה לקעקע את היסודות היהודים והציוניים של המדינה.
הם שלפו את ויקי עשו לה יחסי ציבור והכל במטרה לתת תחושה ללציבור בארץ ולעולם כי כאן דופקים את המסכנים.
כתוב תגובה ל- אביגדור א
72
עיתונאות חוקרת למופת יש לנו בארץ!!
  XMD   12/01/04 18:50
איך זה שעד עכשיו לא עלה על זה שום עיתונאי? או שמא עלו אך לא ספרו לנו את האמת. מסקנה..........תסיקו בעצמיכם
כתוב תגובה ל- XMD
73
ויקי כנפו
  גמאל   12/01/04 19:02
מידע זה מעיד מעבר לכל ספק מיהי כנפו האמיתית אשר יצאה לנסות לסדר לעצמה גוב בכנסת על גב החד הוריות ,וכמובן איך לא אצל מי שיסכים לשלם את האתנן המתאים .
ומכאן מי אם לא "מר"ץ " המוכנה לשלם כל מחיר עבור שחקני רכש חדשים מבלי לבדקם.
כתוב תגובה ל- גמאל
74
זכותה להתגרש - זכותי לא לממן אותה
  משלם מס (מטומטם)   12/01/04 19:43
מענין שאיש לא שאל היכן האבא של הילד - ולמה ויקי קנפו מבקשת ממני לממן (במיסי) את הילד שלה ?

לא אני עשיתי אותו - לא אני צריך לפרנס אותו !
ישונה החוק ויקבע: תמיכה באם חד-הורית, רק בהטבות מס ולא בכסף.
תמיכה - רק במי שבאמת לא יכול (אלמנה, נכה וכד'). יש אבא - שיעשה חובתו !
כתוב תגובה ל- משלם מס (מטומטם)
75
אין פלא שאומצה ע'י השמאל.דומים.
  ויזתא בן המן   12/01/04 21:21
כתוב תגובה ל- ויזתא בן המן
76
ויקי שטיקי
  מ.אסף   12/01/04 22:19

לא לחינם הלך זרזיר אצל העורב אלא שהוא בן מינו .
ויקי שטיקי במפלגת העבודה .
בדיחה עלובה .
הנה לנו עוד ח"ככית שתוריד את המפלגלגה המטופשת מטה מטה .
ראויה מפלגת העבודה לויקי
ראויה ויקי למפלת העבודה .
להתראות עם הח"כ הבודד בכנסת ממפלגת הפאר של בן-גוריון.
כתוב תגובה ל- מ.אסף
77
יש לנו הרבה מאותו דבר
  חוקר לשעבר   12/01/04 23:19
לידיעתכם, יש יותר ממאות גרושות שעובדות בזנות ובליווי ויש להם תומכים פננסיים, והם מרויחות כפל כפליים מכולנו פה וממשיכות לקבל מזונות וקצבאות של אבטחת הכנסה.

כמו כן אלפי גרושות שנתמכות ע"י המדינה עוסקות בעבודות נקיון, מורות פרטיות ועבודות שונות ומזדמנות, אולם המערכת אינה מתאמצת לתפוס אותן, כולנו פראירים!
כתוב תגובה ל- חוקר לשעבר
78
בטלנית , שקרנית והשמאל זה הולך יחד
  רוני11   13/01/04 00:13
בטלנית שקרנית ופעילי השמאל המושחתים שעמדו אחריה . זה תמיד הולך יחד.

פושתקית לכי לעבוד.

נמאס לי לפרנס אותך
כתוב תגובה ל- רוני11
79
בטח שאת שמחה, את עושה את אותו הדבר.
  יניב44444   13/01/04 00:32
yutytu
כתוב תגובה ל- יניב44444
80
ויקי קנפו
  מ.ח   13/01/04 09:09
בגלל ויקי קנפו ודומיה נשים שבאמת זקוקות לא מקבלות כי לא מאמינים!! מסתבר שיש אמת בחוסר האמונה כלפינו. תתביישי לך ויקי לא ששכנעת אותו בזמנו אבל כך?? מה שכן המדינה שלנו לימדה אותנו לשקר כי האמת שאין ברירה!!
כתוב תגובה ל- מ.ח
81
ויקי כנפו:השקר הגדול שצמח בישראל!
  השליח   13/01/04 10:54
אני במקומך הייתי מתבייש להיראות בפומבי אחרי הפדיחות שעוללת לעצמך,וגם כרגע איך שהפולטיקאים פשוט עושים צחוק מימך.מרדכי גילת איש שרק יודע מהי שנאה ובמיוחד הוא מפגין זאת כלפי כל מי שלא חושב כמותו.איש רע מאד האיש הזה גילת,אחד שאוהב לתפוס ולעלות על כותרות כמו"ויקי כנפו\קנפו"רק כדי להשתלח בממשלה שלא חושבת כמותו,אני פשוט מרחם אין על גילת ואין על כנפו\קנפו.על כנפו מפני שהחכמה הוא לא הצד החזק שלה וזאת בהמעטה!יש לי בקשה אחת מקנפו,אנא צאי מחיינו ותעלמי מכאן!ועדיף מוקדם ומהר!זאת אני מציע לטובתך,כי הבושות שגרמת לעצמך,לא תוכלי לתקן אותם המון זמן ואם בכלל!ולכל יפי הנפש שתופסים טרמפ על כנפו בעיקר במהדורות החדשות של 18:00,והמבין יבין במי מדובר\ת טלו קורה מבין עניכן!!!
כתוב תגובה ל- השליח
82
ככה שורדים, ויקי כנפוט השתמשה
  רומי   13/01/04 14:54
בתחבולות לצורך הישרדות.
אנשי האוצר, קבוצות הלחץ האמידות, כולם משתמשים בתחבולות אך לא כדשי לשרוד אלא כדי לחיות ברמת חיים גבוהה עד גבוהה גבוהה.
וקי כנאפו - חזקי ואמצי !!!!
את הבלופים המציאו המנהיגים, מי שנפל בשוליים חייב ללמוד את הפרצות ולשרוד !!! (עדיף מלהתאבד, או להצית עצמו, או לרדת מהארץ, או השד יודע מה)
כתוב תגובה ל- רומי
83
כנפו תחמנית ארורה
  HERETIC   2/07/04 17:25
נו, ברור שהיא תכנס לכנסת, הרי לח"כים מובטחת הכנסה ואסור להם לעבוד, נכון?
כתוב תגובה ל- HERETIC
84
ויקי?
  קארין אוחיון   16/09/04 17:36
ויקי כנפו היא נוראית מה היא מיתפשטת?!אתם יכולים לעגיד לי איפה יש תמונות שלה??..
כתוב תגובה ל- קארין אוחיון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il