הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת
מועדון + / תגיות מחלקה ראשונה
אישים פירמות מגשרים
מוסדות אתרים מושגים
אדריכלים בנקאות/השקעות יועצים
רופאים חברות ביטוח רואי חשבון
שמאים חברות ציבוריות רשויות
עיתונאים ביה"מש/שופטים עורכי דין
שי ג'ינפינג [צילום: מארק שיפלביין/AP]
נשיא סין
שי ג'ינפינג (נולד: 15 ביוני 1953). פוליטיקאי ומדינאי סיני. החל ב-2013 מכהן כנשיא סין.
הדר גולדין ז"ל
חלל צה"ל
הדר גולדין (נולד: 18 בפברואר 1991) קצין בסיירת גבעתי, נהרג באחד מקרבות מבצע צוק איתן.
ניר דבורי [צילום: פלאש 90]
עיתונאי
ניר דבורי (נולד: 30 בינואר 1972), עיתונאי ישראלי ואיש טלוויזיה ישראלי.
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
הנפש הכואבת
23/09/2018   |   חגי קמרט
 
 
 
ספר חדש לזאב זיוון - "נגבולוג, סיפורים מן הדרך"
23/09/2018   |   חנינא פורת
 
 
 
מכתב גלוי לסרן יוליה ויינשנקר
23/09/2018   |   איתן קלינסקי
 
 
 
תן לצבי לרוץ
23/09/2018   |   אסתר שניאורסון גרי
 
 
 
הפיוטים כפנינות ספרותיות
23/09/2018   |   הרצל ובלפור חקק
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משה פייגלין, לך בכוחך זה
מאת: נרי אבנרי  |  11/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נרי אבנרי יורד מהפסים......
  הליכוד בפאניקה   11/05/10 12:06
כתוב תגובה ל- הליכוד בפאניקה
החתום שפתי כהן האידיוט מרחובות
  גםגקך   11/05/10 13:14
כתוב תגובה ל- גםגקך
2
נעזוב את הליכוד ונתמוך בפיגלין
  אחריך נרוצה !   11/05/10 12:21
כתוב תגובה ל- אחריך נרוצה !
3
האם לבני גנבה מהליכוד ?
  אורי גל   11/05/10 13:31
זו לא פעם ראשונה , שנרי אבנרי, מציין את הנתון השיקרי והמסית "לבני גנבה מנדטים מהליכוד ". ובכן, אדון אבנרי,ממועד פילוג הליכוד והקמת קדימה עי אריק שרון וגם אחרי פינוי גוש קטיף, היו שתי מערכות בחירות שבהן זכו אולמרט ואחר כך לבני ב 29-28 מנדטים וגברו על נתניהו, וזאת לאחר "גניבת המנדטים " ולאחר "הגירוש".כלומר, אולמרט , ובודאי ציפי לבני,קיבלו את המנדטים שלהם על ידי העם, בבחירות כלליות חופשיות [ולא במרכז הליכוד ולא עי מתפקדי הליכוד ].אז מי גנב ממי, אדון אבנרי ? אולי אדון נתניהו "גנב " ראשות ממשלה, לאחר שנהיה ראש הממשלה הראשון מאז קום המדינה, שאינו ראש המפלגה שזכתה בבחירות ?
כתוב תגובה ל- אורי גל
תגובה לאורי גל
  נרי אבנרי   11/05/10 16:38
קדימה לעולם לא תהיה לגיטימית.
לעולם.
מפני שיסוד הקמתה הוא גניבה, אפילו שהיו בחירות.
משל למה הדבר דומה?
תחשוב על זה, שאני מקים מסעדה על האדמה שלך.
האם העובדה שאני מנהל את העסק כחוק, עושה את המסעדה ללגיטימית?
לא.
מפני שהוא הוקמה על אדמה גנובה. ככה קדימה. המנדטים הראשונים, כולם גנובים. והם שאפשרו להם את השלטון-
למרות שמעולם לא נבחרו.
להזכירך, שרון כיו"ר קדימה, שלט בזכות 14 מנדטים (גנובים). בדיוק באותו זמן, היו לליכוד 26 מנדטים.
12 מנדטים יותר. אז לא חשבת שהשלטון מגיע למפלגה עם מספר המנדטים הגבוה...
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
נו,ומה בדבר הרצון של העם ?
  אורי גל   11/05/10 17:35
הסיפור עם נסיבות הקמת מפלגת קדימה, אינו רלוונטי בכלל למה שקורה היום בפוליטיקה והדוגמא של המסעדה אינה מתאים לנמשל. העם החליט [ גם אם זה מעצבן את הליכודניקים הותיקים ] פעמיים ברציפות שהוא מעדיף את קדימה על הליכוד והעם קבע זאת מרצון חופשי ולאחר שקדימה הצהירה על "שתי מדינות לשני עמים" ולנסיבות הקמת קדימה [ גם אם נרי צודק ],אין שום קשר או השפעה על רצון העם [זה מה שחשוב,לא רצון אנשי הליכוד ].
כתוב תגובה ל- אורי גל
4
כולם רוצים עכשיו את פגלין
  הולך רחוב   11/05/10 14:17
זה הלך הרחוב אבל ידאגו לתפור לו תיק
כתוב תגובה ל- הולך רחוב
5
נרי אבנרי אתה באמת כסיל!
  רפאל אלקבץ   11/05/10 14:54
שבתי שיש לך שכל מתברר שאתה לא רק שקרן ותככן אתה גם הזוי ושקרן
כתוב תגובה ל- רפאל אלקבץ
6
פייגלין בתוך הליכוד טוב לימין
  מיקי111   11/05/10 14:56
פייגלין בתוך הליכוד =! גוש ימין עם פחות מנדטים, זה שקר
ראה סקרים אחרי הפריימריס!
כתוב תגובה ל- מיקי111
7
סמים, גם קלים, אכן גורמים לנזק
  מאמר מבחיל   11/05/10 16:08
כתוב תגובה ל- מאמר מבחיל
8
לא ידעתי שהקול שלך שווה שני
  מנדטים.   11/05/10 16:08
אדון נרי, פייגלין לא הביא דבר. אפילו חברי מרכז הליכוד מטעמו לא מצביעים ליכוד.
פייגלין וחבריו הם סוס טרויאני בתוך הליכוד, המטרה לכבוש את המלכה מתוך הבית.
נרי אתה יכולללכת איתו בכוחו זה והושעת את פייגלין
כתוב תגובה ל- מנדטים.
9
אתה ממש לטעמי כנסו.......
  חסון=אסון   11/05/10 16:23
כאחד שהצביע לחסון וקיבל אסון,אוי הברוך איך הצבעתי בשביל אחד כזה , אז פייגלין קדימה להצטרף ולהשפיע מבפנים, הגונב מגנב פטור, אוי כמה הקדימאים רצו שתנצח בהצבעה האחרונה את ביבי,איך שהם ראו את התוצאות פתאום נעלמו כאילו בלעה אותם האדמה, אין כמו השמחה לאיד, ואת מה שהם רצו שיקרה בליכוד,תעשה שיהיה להם,יאלה עוף עם כל אנשיך לגנבים מקדימה,שם השפעתך תהיה רבה יותר
כתוב תגובה ל- חסון=אסון
10
נרי-תגלה לביבי האדיאולוגיה שלו
  מטאטא   11/05/10 17:47
בו תספר לנו נרי אבנרי, מהי האידיאולוגייה שלך חוץ ללקק את חור הישבן של נתנייהו. מה בדיוק יוצא לו משם, שאף אחד לא יודע. אולי תספר לנו. מה סוג הבושם המיוחד הזה, שיוצא לו משם. ובכלל אני מציע כי יותר נכון שתגלה לאדונך נתנייהו מהי האידיאולוגיה שלו, כי גם אדונך הנופח אין לו מושג מהי. אין לו מושג מה הוא עושה מחר בבוקר בשום נושא ומהו בכלל עושה בתפקיד הזה, חוץ מאשר לרצות בו, כמו אינפנטיל הרוצה מוצץ.
כתוב תגובה ל- מטאטא
11
שמאל, יש דבר כזה?
  אלטע קאקער   12/05/10 12:58
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
בי פטנט פתרונות מיוחדים
קלאב הוטל
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  חדשות |  סדרות |  ספורט