s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שריד וכבל עתרו נגד החלטת מזוז; מיכאל איתן: לדכא המרד בפרקליטות
מאת: רועי כוכבי  |  19/06/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנחנו דמוקרטיה ????????
  אמיר השמאלני   19/06/04 23:41
ח"כ איתן,

אולי תוציאו להורג את כל הפרקליטות המורדות ? תוסיפו לרשימה גם את עדנה ארבל, שלבטח לא מסכימה לדיעותיך .
ובכלל - תעמיד אל הקיר כל מי שמתנגד לך ואומר אחרת ממך - הרי פעם היה משטר דמוקרטיואתה הרי פועל בלא שאת לבטל אותו .
כתוב תגובה ל- אמיר השמאלני
אמיר "נגץ' לאק גייר ד'ייל ואד'אן"
  יגאל כהן   20/06/04 12:31
בעברית :חסר לך רק זנב ואזניים קצת יותר ארוכות כדי להיות חמור!!!!!!!
אנשים מפעילים טרור על ראש מערכת אכיפת החוק ואתה חושב שמדובר ביור ועד השכונה שלך. עיזבו את היועץ או שנשלח אתכם לבית הסוהר. מי שחושב שהעם מטומטם עלול להיות מופתע. נכון לרגע זה ,רוב מכריע של הציבור לא קונה ולא יקנה את צדקנות המאפיונרים. הלאה הפאשיזם!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
2
מצעד התמהונים
  עפרר   19/06/04 23:54
א) עקרון השוויון? למה מה, שרון הופלה בגלל צבע עורו?

ב) חוסר תום לב ושיקולים זרים? מה זה משנה, הדבר היחיד שקובע זה אם ההחלטה נכונה או לא.

שריד וכבל הכריזו מראש שהם יגישו עתירה, אבל מזוז השאיר אותם ללא מרחב תמרון, אז עכשיו הם יורים מהמותן כדי לצאת ידי חובה. כדי להפוך את ההחלטה הם צריכים להוכיח שאו שתאור העובדות בהחלטת היועץ אין לו קשר למציאות, או שהעובדות אכן נכונות, אבל מבחינה משפטית יש סיכוי סביר להרשעה. כדי לתקוף את העובדות הם צריכים גישה לחומר החקירה בתיק שאין להם, ובג"צ יצטרך לדון בחומר החקירה לעומקו, מה שאינו סביר כלל וכלל. הם יכולים לנסות להסתמך על המלצת ארבל, אבל מכיון שהחלטת מזוז כתובה כתגובה להאשמות ארבל, נראה כי יהיה להם קשה לגלות ראיות המעידות על עובדות שונות לחלוטין ממה שהוצג ע"י מזוז. לגבי הפן המשפטי, נסיון להראות שיש פה אפשרות סבירה להרשעה זה טיפוס במעלה ההר. כל צוותי החקירה והפרקליטות, פרט לעדנה ארבל חשבו שצריך לסגור את התיק. יש שתי נקודות בהחלטת מזוז שיש בהן חולשה מסוימת, ואפשר היה להחליט הפוך, אבל החלטת מזוז אינה בלתי סבירה.

הסיכוי היחיד של העותרים להפוך את ההחלטה זה אם בג"צ יחליט באופן שרירותי לגופו של נאשם במקום על-פי הדין המקובל. מכיון שזה בדיוק מה שבג"צ עשה בעתירות גלעד שרון בענין זכות השתיקה, ובעתירת הארץ לחשיפת המלצת ארבל בענין נתניהו, למעשה הכל פתוח. אני מוכן להמר שהשופטים חשין ובייניש יפסקו נגד שרון בכל מקרה, וכבר ימציאו לכך סיבות.

ג) ההתבטאויות של איתן - נסחף בגדול. מה זה, הפיכה צבאית? אם תיפול שערה משערות ראשו? לדכא ביד חזקה את המרד ולשלוח את ראשי הקושרים הביתה? נו באמת. אין מה לדאוג ומה להתעסק בזה. הסערה הזו תשכח תוך פרק זמן קצר, גם מזוז וגם ארבל ישארו על כנם.
כתוב תגובה ל- עפרר
כותרת נפלאה " מצעד התמהונים" .
  צקלג   20/06/04 01:16
כתוב תגובה ל- צקלג
3
לא תיפול שערה?
  סתם אחד   20/06/04 00:53
בקרחת של איתן לא יהיה הבדל (ועוד לא שכחנו את פולרד). בשערות שותרו לדמוקרטיה יהיה הבדל. לפי הצעת איתן הדמוקרטיה תהיה קרחת לגמרי ותהפול לדיקטטורה, או שמא הדיקטטורה כבר פה, והיועץ מזוז רק משמש ככיסוי לאחוריים?!
כתוב תגובה ל- סתם אחד
4
כבר היינו בסרט הזה
  רחמים   20/06/04 02:10
ההתנפלות על היועץ מזוז, כל כך צפויה עד שנראה לי מיותר להגיב בענין זה.(ראו דברי בפרק "אישים" שבאתר זה, תחת שמו של מני מזוז).

אכן צריך לפטר את כל כלבלביה של גב' ארבל, אשר היו מודעים או שותפים לרדיפה האובססיבית שלה נגד ראש הממשלה, ושאר שרי הימין.
זוהי גם הזדמנות מצויינת לסלק מאמצעי התשקורת את כל אדוניה/מפעיליה/משרתיה/שותפיה לרדיפה.כך גם ניפטר מעונשם של פרופ' קרמשניט או קרמינלצר ודומיהם.שמענו אותם די והותר,ואפילו השתכנענו שאנו רעים במיוחד. אז למה שלא נתנהג כמו אנשים רעים.הגיע הזמן שהם יהיו צודקים פעם אחת, הלא כן?
כתוב תגובה ל- רחמים
5
תראו את השמאל משתולל בידיעות והארץ
  יעקב סילבר   20/06/04 03:38
לא נראה לי שהפעם הן יצליחו להכריח אותנו לאכול את "הלוקשן" שהם דואגים לחוק.....


ארס ושינאת השמאל מבעבע כמעט מכל שורה

כל הכבוד יואב אני משוגע עליך - הרמת להם את לחץ הדם
כתוב תגובה ל- יעקב סילבר
6
שריד מותק, עראפת מת לנשק אותך, שוב.
  אחמד ביילין   20/06/04 03:45
תמשיך חמודי אללה אול אכבר

דש לבן אחי ואהובי יוסי
כתוב תגובה ל- אחמד ביילין
7
And the dunkey opened his mouth
  AMR   20/06/04 04:29
Look who is talking about Innocence?

Sarid prepared the law suit for the Supreme Court against Mazuz’s decision weeks ahead of time and now he is talking about lack of innocence from Mazuz side?

This guy should go a serious retirement plan a long time ago.
כתוב תגובה ל- AMR
8
שריד וכבל צודקים
  שבתאי עזריאל   20/06/04 06:39
גם מני מזוז צודק. גם ארבל צודקת. גם יואב יצחק צודק וגם קרמניצר. ומה, גלעד שרון לא צודק? ואפל? ואריק שרון? וכמובן גם נאוה בן-אור... במקרים כאלה כמה טוב להיזכר באימרה הניצחית של נשיאנו לשעבר אפרים קציר (כולנו אשמים)...

אותי, הצליחו כולם לשכנע בצדקת דבריהם. המסקנה היא, שמשהו מאד רקוב שם וכל הוויכוח אינו אלא דיון אקדמי בשאלה, מהו שמעלה את הניחוח וממש לא אכפת לי מי צודק, כל עוד ייעשה בירור נוקב.
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
כל הרשויות מושחתות.המחוקק,המבצעת
  השפוי מן ההר   20/06/04 12:01
והשפטוית.אותם האנשים,אותן המשפחות,אותה הפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- השפוי מן ההר
9
אולי
  corleone   20/06/04 07:20
אולי ניתן למני להיות יועץ אצל אפל?

הרי ברור שרק סוג אחד של משפט הוא מכיר.

אז שיעבוד שם.
כתוב תגובה ל- corleone
מר "אולי".מזוז ייטבע אותך על דיבה!!
  יגאל כהן   20/06/04 12:43
נבל, אתה מוציא דיבה רעה, על ראש מערכת אכיפת החוק וחבריך המתלהמים, יגרמו לך להישלח לבית הסוהר.
ארבל פחדה ובצדק, להגן על שמ,ה משום שלא רצתה שיפשפשו במעשיה. לא כן מזוז.
ראו הוזהרתם!!!!
כמה פעמים צריך לאמר: אסור לשום מאפיונר להפעיל טרור מכל סוג שהוא על היועץ. ודעתי לא תישתנה גם אם הרכב של בייניש ארבל חשין(שיש לי הכבוד להכיר אותו)ואפילו האמון בברק תלוי על גידים אחרונים.
היזהרו ! אתם תמוטטו עלינו את הבית השלישי!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
10
מושחטים
  דיקטטורה   20/06/04 07:53
אין כל ספק ששרון ובניו מושחטים ואין כל ספק שמזוז מושחת עוד יותר והצרף למשפחת הפשע ומה מציע איתן לדקות ביד קשה את מרד הפרקליטים אבל המרד הוא גם של האזרחים והציבור שאינו מקבל את החלטת היועץ המשפטי ורואה בו עוד מושחט אחד אולי איתן מציע לירות על כל אדם שפוי שלא מקבל דעה שמובן מאליה שהיא לא נכונה הפוכה מהאמת ונוגדת כל היגיון
לכו לעזזאל כל אלה שיוצאים להגן על מזוז ועל משפחת שרון ומתעלמים מהאזרחים ומהציבור הנורמלי ומהפרקליטות ומבית משפט עליון ומטובת המדינה
כתוב תגובה ל- דיקטטורה
תתבייש כמה שגיעוט קטיב
  המורה ללשון   20/06/04 11:55
כתוב תגובה ל- המורה ללשון
עכשיו בלי שגיאות כתיב(אני מקווה)..
  יגאל כהן   20/06/04 19:41
מי שינסה להפעיל לחץ על שיקול דעתו החפשי של היועץ המשפטי לממשלה ,מקומו עמוק עמוק בבית הסוהר.
לא רק אם הוא איפרגן או אברג'יל אלא גם אם הוא שופט בבית המשפט העליון ומשם מסית נגד היועץ ומפעיל עליו טרור ממש,
וממריד את עובדיו נגדו,במטרה ברורה לגרום לו לשנות את דעתו.(זה מה שקוראים בלשון המשפט: קלין קאט, המשפט יהיה קצר מאד, ההוכחות של ההשתלחות ביועץ הריהם מול עינייך ומול העם כפי שקרה לנו במקרה "פילגש בגבעה".
מקומו עמוק עמוק בתוך האיקסים .
משום שהוא עלול למוטט את החוק והדמוקרטיה.!!!!!!!!!!!!!!!
השתדלתי הפעם יותר מורתי בענין הכתיב!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
רוב העם מאמין למזוז,אך חשוב לאמר..
  יגאל כהן   20/06/04 12:49
כי גם אם המצב היה הפוך, ורוב העם היה מושפע מההסטה נגד היועץ גם אז .
היועץ הוא בעל הסמכות וכל מי שיעז להפעיל עליו טרור או לחץ מכל סוג שהוא מקומו עמוק בבית הסוהר(אפילו אם הוא יושב בכסא שופט עליון!!!!!!!!!!!!
מספיק השחתתם את העם הזה!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
11
למה?
  נסים גבאי   20/06/04 08:38
למרות שהנבואה ניתנה רק לשוטים !!
אני מעדיף להיות שוטה, מטומטם, ניקלה, נבזה, עלוב... ולאמר כבר עתה, שביהמ"ש העליון לא יכנס לעובי הקורה ולהחלטתו של מר מזוז שלא להעמיד לדין את שרון ובנו.
כי ביהמ"ש העליון, בעשרות מקרים בעבר, שגם עבדכם הנאמן היה שותף בחלק מהבקשות לנסות ולהציל את המדינה, לא מוכן להתערב בהחלטות של בכירים בצמרת הפוליטית והציבורית בישראל.
ביהמ"ש העליון ביושבו כבית דין גבוה לצדק, חייב להיות קשוב לכל העוולות הציבוריות ההורסות את שלטון החוק במדינה, ע"י אלה האמונים לשמור עליו - אבל דווקא בימ"ש עליון זה - סוגר עינו, אוטם אוזניו, וסותם פיו...
עם כל הכבוד ליוסי שריד ואיתן כבל, עם כל האהדה הציבורית הרבה אליהם בעתירתם זו (והפעם אין אהדה רק מספסלי השמאל) - חבל"ז...
וכל זאת
עד שתוכיחו לי כי משהו השתנה במדינה הרקובה הזו !!
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
בסוף הצלת את המדינה?
  דד   20/06/04 12:47
כי אם לאו כנראה שהמדינה לא קיימת.
עוד סוג של חולה נפש,שאם דבריו היו נאמרים לפסיכיאטר, ללא ספק הוא היה מאושפז בדחיפות. נסה להציל את עצמך קודם!
כתוב תגובה ל- דד
לגבאי(ווענונו)
  שונא שמאל   20/06/04 13:21
תחזור למרוקו.
כתוב תגובה ל- שונא שמאל
גבאי,בחיאת - ממה אתה מתפרנס?
  פ.ע   20/06/04 18:54
איפה היית בצבא?
כמה מס הכנסה שילמת החודש?
מתי עשית מילואים והיכן?
יש לך איזה מכתב ברכה על מעשה צדיקי שעשית?

אין נפיחה בעולם,שאתה לא מעורב בה?

אם הכל רקוב
ואתה מעיד על עצמך שאתה מה שאתה
אז לך מפה.
אנחנו חלק מרקבון,שלשיטתך אי אפשר לתקן,
אז תחפףף.
לנו טוב כאן.
כתוב תגובה ל- פ.ע
12
ילדי, נכדי וניני תברחו ומהר
  יליד פלשתינא א"י   20/06/04 08:46
לקראת יום הולדתי השמונים אני מסתכל על עברי ובא לי לצעוק, לקלל, להרביץ, להרוס, לנתץ ולהשחית.
האם לשם כך עמיתיי ואני לחמתנו נגד הבריטים והערבים בימי טרום מדינה, נגד הנאצים במלחמת העולם, נגד הפלשתינאים והמדינות השכנות במלחמת התקומה, נגד המצרים בחמשים ושש,ושוב בשבעים ושלוש.
מדוע נתנו לבנינו ונכדינו להיהרג בלבנון על מזבח שאיפותיו של שרון?
ובערבו של יום
יום נורא ואיום
בא לו מין מזוז
ובלי מורא כולו עזוז
הוא חושף את העכוז
ומצהיר בשובה וברוב נחת
לי תוכלו לנשק בתחת
כתוב תגובה ל- יליד פלשתינא א"י
כל הכבוד בן ה 80 תקראו תגובה 15 ח
  שיל   20/06/04 17:04
תגובה 15 קולעת למטרה.
שרון יחשב בהסטוריה כמנהיג בעייתי
כוחני ואלים, אבי ההתישבות בשטחים .
רבים מחיילנו נפלו שם על שמירת המתנחלים ורבים מהצבור התפוצצו באוטובוסים ובמקומות צבוריים
הצבור ממשיך עדיין לבחור ולתמוך בשרון ובגדול,כי אין לנו מנהיג אחר

הפן השני השחיתות. שנים נחשד בשוד
הקופה הצבורית אך תמיד יוצא זכאי.
האיש פשוט טפלון. הלוואי עלי.







כתוב תגובה ל- שיל
תברחו,סבא התחרפן
  פ.ע   20/06/04 18:46
כתוב תגובה ל- פ.ע
13
סוגיה משפטית ולא מחלוקת פוליטית
  מתמחה במשפטים   20/06/04 09:07
מדוע רוב הציבור עושה מכל סוגיה מחלוקת פוליטית שבין הקטבים, שמאל וימין? הפעם (שוב- הדג מסריח מהראש) אין זו באמת סוגיה פוליטית אלא משפטית שניתן ולא רצוי לתבל באלמנטים פוליטים. נושא המריבה הוא על הסקת מסקנות הפוכה מאותו חומר ראיות. מדוע לציבור הישראלי אין דעה משלו ובהכרח אתם (המגיבים)מגיבים בהתאם לדעותיכם הפוליטיות? לא! הפעם זה לא מתאים! ולא יעזור כלום, לכל אלו שמהשמאל והם נגד מזוז או מהימין והם בעד עמדת מזוז- הגיע הזמן שתחשבו שאנשים עצמאיים ותגבשו פעם אחת דעה אובייקטיבית משלכם!!!
כתוב תגובה ל- מתמחה במשפטים
הסוגייה המעניינת היא
  נוריתי   20/06/04 11:56
שעד לפני שבוע, מרבית התגובות של מצביעי הימין כללו קללות ונאצות למני מזוז והיום הוא מלך ויש להגן על "שערות ראשו".

איך מתהפך הגלגל...
כתוב תגובה ל- נוריתי
התשובה פשוטה
  דד   20/06/04 11:56
המחלוקת היא קודם כל פוליטית!! מכיוון שהשמאל בראשות שריד קבע שעוד לפני החלטת מזוז (שהיה ברור מהי) הוא יגיש עתירה לבגץ.
השמאל הסהרורי מחשיב ומכבד את החוק על תנאי...בהתאם להשקפת עולמו.
עוד לא קרה בהסטוריה שיועץ משפטי מקבל החלטה, ולאחר מכן יש עליהום כזה.
בושה וחרפה לשמאל המוהם והמזהם.
כתוב תגובה ל- דד
למתמחה במשפטים
  Dubbi   20/06/04 12:51
הא לך מתמחה יקר עצה ללא תמורה לעתידך בתחום המשפט.
ודאי ידוע לך שהמחשבה המשפטית אינה אחידה, אינה מדויקת ואינה שחור או לבן וע"כ נטולת הכרעה ופסיקה אוביקטיבית.
כל שופט נוטה לפסק עפ"י השקפת עולמו, לכל שופט רקע אישי וציבורי שונה, מתרועע ומעורה בתוך החברה שבה הוא חי, חלקם של השופטים אינם מצניעי לכת ואינם שומרים על פרופיל צנוע ושקט כיאה לחורץ גורלות, וע"כ כל פסיקה בכל תחום תהיה בהשראת השמאל או הימין על פי הרוח השלטת בחברת העוסקים בעולם המשפט.
אין ולא תהיה פסיקה אוביקטיבית אלא עם יורחקו השופטים מן החברה וינותקו ממקורות המידע.
עדנה תהיה למערכת המשפט ביום שבו המורשעים בדין ישבחו את השופטים על עבודתם ואימון הציבור במערכת יעלה על הדירוג הנמוך שממנו סובל תחום זה בימינו אלה.
פוליטיקה לפוליטיקאים ומשפט למשפטנים ואסור לערב אותם זה בעיסוקו של זה.
כתוב תגובה ל- Dubbi
14
עדנה ביזבזה כספים עכשיו תורכם?
  שריד אחרון   20/06/04 09:44
חקירה מגמתית , בזבזנית ,שכל מטרתה הפלת ראש ממשלה ,
עכשיו קמים שני הבטלנים שמקבלים מכספי המיסים שאני משלם משכורת ומבזבזים עוד כסף כדי להתבלט ולקבל עוד כותרת.
די נמאסתם מושחטים .
כבל ושריד , אתם באמת חושבים שאתם מצטיירים כהגונים עם כל העתירות האלה ? וכי מה ? לא מספיקה עתירה אחת?
"התנועה לאיכות השילטון" עכשיו התנועה לבזבוז נוסף של כספי משלם המיסים
אתם פשוט חבורה של אפסים
כתוב תגובה ל- שריד אחרון
15
זה מאבק של האוליגרכיה הסמולנית
  על ההגמוניה שלה   20/06/04 11:26
ואולי יגישו בג"ץנגד סגירת התיק לזהבה גלאון ולאהוד ברק.
הסמול הולך לאבד את אחד ממבצריו המשפיעים ביותר, הפרקליטות.
מבצר שתפר תיקים משפטיים פוליטיים לפוליטיקאים שסכנו את ההגמוניה של הסמול במדינה.
כתוב תגובה ל- על ההגמוניה שלה
16
שריד חושב שיש פה דיקטטורה כמו במרצ
  שריד עידן הקרח   20/06/04 11:50
כתוב תגובה ל- שריד עידן הקרח
17
כל הכבוד!
  התוהה   20/06/04 11:51
הגיע הזמן שמישהו יצעק כבר "המלך עירום"

כתוב תגובה ל- התוהה
18
שרון זכאי?? אז למה ארבל ביזבזה כסף
  ארבל+שריד=שחיתות   20/06/04 11:52
כתוב תגובה ל- ארבל+שריד=שחיתות
19
מי שלא חושב כמו שריד פושע
  שריד מחפש כותרות   20/06/04 11:53
כתוב תגובה ל- שריד מחפש כותרות
20
כאשר לא העמדו למשפט,חביריו של שריד
  יוסי,הנגב   20/06/04 11:59
דדי צוקר וזהבה גלאון-הוא לא טרח ללכת לבג'צ.
הם חברים.זה בסדר.
כתוב תגובה ל- יוסי,הנגב
21
ואתם באמת מאמינים שאין פה שוחד?..
  יעלון   20/06/04 12:01
מי שמאמין ששרון דיבר אמת בתיק הזה-שיקום.\
מי שמאמין שבנו של שרון קיבל 400.000 דולר על 'יעוץ' עלק, שיקום!
מי שמאמין שידי כל אלה שניסו לקדם את האי היווני בדרכים ישרות ולא מושחתות-שיקום
מי שמאמין שאפל הוא צדיק הדור, ולא ניסה לשחד את שרון דרך בנו ובאמצעים אחרים-שיקום.

אף אחד לא קם? מוזר... אז אולי תבינו סוף סוף שזה לא קשור לשמאל או לימין-אלא ליושר ציבורי?
במדינות אחרות מן הסתם שרון היה כבר עף מזמן על חצי מזה. אצלנו, מדינת הפרוטקציה והקשרים והמאפייה הכוחנית של אנשי הכסף, יוצאים בהתקפה נגדית ונגד אותם אנשים שמנסים להשליט פה בכל זאת שלטון חוק, כמו ברק וארבל.
זה לא ימין או שמאל, צרי מוח: זו המדינה שאתם רוצים לחיות בה. שוחד או אמת? תחליטו אתם.
כי מכאן, הדברים רק ידרדרו כלפי מטה.
ומי שמאמין שמזוז אכן נקי כפיים ולא שליח ציבור של מישהו אחר, שמחפה ומטייח על כל הפשלות הזועקות לעין, חושב כנראה שהנוכלים לא יגיעו גם אליו. והוא טועה: זו המדינה שלנו, והם יגיעו לכולנו. הם כבר עכשיו בצמרת.
תיהנו.
כתוב תגובה ל- יעלון
הנה קמתי לבקשתך-אריק נקי מכל אשמה!
  יגאל כהן   20/06/04 12:56
אנו במדינת חוק ולא במדינת המאפיה .
ובמדינת חוק, אם היועץ(ובפרט שאין לו אותה קופת שרצים כמו לארבל).קבע זאת !הוא הסמכות לקבע זאת!!!!!!!
ואם לא ! אז מה שהוא רקוב בממלכת דנמרק!
הפאשיזם לא יעבור גם אם קוראים לו פאשיזם שמאלני . כבר היה לנו פאשיזם שמאלני זה לא "תרתי דסיטרא".
ברק היזהר לא לשבור את הכלים!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
די לצביעות
  וצדק לכל   20/06/04 13:14
אנשים כמוך אשמים בכל הרעות החולות שבאות עלינו, ראש הממשלה ובניו צריכים לעמוד לדין בזה אין ספק אבל מי שסגר את התיק לאהוד ברק שקיבל קרוב ל100 מליון ש"ח בבחירות זו עדנה ארבל בגיבוי של נשיא בית משפט העליון שהישחית את מערכת המשפט , אוי לא למי שנזקק למערכת בתי המשפט בישראל.
אבל אתה כמו המושחטים הפוליטיים האלה חושב שהחוק חל על אחרים ולא עליך ועל דומים לך.חגיגת השחיטות שלכם תגמר יום אחד , לא לעולם תשלטו בתקשורת ובממסד זה יהיה קשה ויקח זמן אבל זה יקרה גם יקרה.
כתוב תגובה ל- וצדק לכל
22
זה בסדר
  אסף יצחק   20/06/04 12:11
נו, מה חשבתם שהשמאל לא יעתור לבג"צ?
והאם הנחקר היה מהשמאל בוודאי מישהו מהימין היה מגיש עתירה
הרי זו יופיה של הדמוקרטיה, ימין ושמאל.

וכמו השיר הישן:
ימין ושמאל, ימין ושמאל, רק חול וחול.

ממני הפשרן מהמרכז ( תרתי משמע )
כתוב תגובה ל- אסף יצחק
23
עוד הוכחה שעדנה היתה מינוי פוליטי
  דרג   20/06/04 12:13
נראה, שהם עוד יכבשו את השלטון בדרך הזאת.
כי ציבורית הם לא מסוגלים.
כתוב תגובה ל- דרג
24
השמאל לעולם לא יחזור לשילטון נקודה
  יוסי 101   20/06/04 12:13
ולא משנה התרגילים המסריחים של השמאל בכיסוי כזה ואחר
אז שריד היקר
לך לישון
כתוב תגובה ל- יוסי 101
25
מה רוצים מהיועמ"ש?
  איל מת לאביב   20/06/04 12:14
כתוב תגובה ל- איל מת לאביב
26
מני מזוז
  ירוןן   20/06/04 12:18
כנראה שמני מזוז הוא לא אדם ראוי כל-כך - בכל מקום יש קליקות ומאבקי כוח ומי שעומד בראש המערכת צריך להיות מעל הדברים האלה - גם אם מילכדו אותו ושמו לו בקומבינה תיק שיכול להכשיל אותו בתפקיד הנכסף שאליו הגיע הוא יכול היה לעקוף את המכשול בדרך יותר אצילית ואלגנטית - גם אם רצה להראות מי הבוס לא עושים זאת דרך זריקת בוץ - גם אם בתחכום אולי רצה להסיט את המוקד ממנו שהוא כאילו יועץ חלש ונשלט ולהעביר את המוקד לעדנה ארבל, הוא הראה שהוא לא אצילי מספיק, שהוא מפשוטי העם
כתוב תגובה ל- ירוןן
זה בסדר שיש לך ביקורת על היועץ...
  יגאל כהן   20/06/04 13:02
למרות שהביקורת שלך מצחיקה אותנו ואינה מחמיאה לילד בן עשר!!
העיקר שתזכור שאני ואתה, לא יכולים להוציא פסקי דין אלא השופטים.
ואני ואתה, לא יכולים להחליט, מי יועמד לדין אלא היועץ.
ואסור באיסור חמור, להשתלח ביועץ ,להטיל עליו טרור, או לעשות כל דבר העלול לגרום לו שישנה את דעתו.
ואידך זיל גמור(וכל היתר חזור לבית הספר ותלמד)
הלאה "צדיקי" המאפיה !!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
27
אשרי האיש אשר לא הלך-מיקי הגבר!!!!!
  יגאל כהן   20/06/04 12:23
האמת שיש לעצור עד תום ההליכים כל המנסה להפעיל טרור על היועץ-פשט פשוט, שמדובר בעבירה, מהחמורות ביותר בספר החוקים. לא יעלה על הדעת שהיועץ יחשוש להביע את דעותיו. וזאת גם אם הרכב של ברק, בייניש וארבל ייקבע אחרת!!!!!!!
אין לנו אימון בעליון, של בייניש וארבל, והאימון שלנו בברק, תלוי על גידים אחרונים.
העם לא מטומטם. הוועדה לבחירת שופטים חייבת להתפטר ויש למנות וועדה חדשה!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
למה מבזבזים אנשים כמוך
  אמיר נגד דיקטטורים   20/06/04 22:45
כל הכבוד, יגאל, אתה לפחות צריך להיות ראש ממשלה, או מינימום דיקטטור .

תגיד- מאיפה יצאת כזה דפוק שאתה מוכן להרוג את כל מי שלא מסכים איתך ?
כתוב תגובה ל- אמיר נגד דיקטטורים
28
פרקליט לכל עת
  בני   20/06/04 12:26
סוף סוף מישהוא מעז להטיל דופי במגדל
השן המסווג "לעליתות" בלבד .
הגברת ארבל הגיע הזמן שהמלצותייך
הסיטונאיות להעמיד לדין כל אדם שמסוגל
לכרסם במעמד השמאל הפוליטי בארץ ,
(ממה שנשאר ממנו) יופסקו .
לא נולדת בשנתן הנכון ,מעניין כיצד היית
מתפקדת כפרקליטת המדינה בין השנים
1965 -1975 .
ניתן לעביר אותך במנהרת הזמן
או לחלופין להעביר אותך מתפקידך .
אין מקום לאנשים כמוך בין מאזניי הצדק
בישראל .
כתוב תגובה ל- בני
29
שריד וכבל מחפשים כותרות
  יוסי200   20/06/04 12:29
שריד וכבל יושבים רק על מה שמביא כותרות ופרסום
האם שריד וכבל פנו לבג"ץ בעיניין חוק המזונות? לא כי זה מסוכן להם יכולים להפסיד קולות חמישים אחוז לערך כך שהם מצפצפים על אלפים שיושבים בכלא בגלל חוק מימי אנטיוכוס
האם שריד וכבל פנו לבג"ץ בעיניין עובדי המדינה שלא מקבלים משכורות?
האם שריד וכבל פנו לבג"ץ בעיניין הנכים?
שריד וכבל עלו על הזדמנות לא רגילה לתפוס כותרות גם אם פנייתם צודקת קשה להאמין להם כשהם מצפצפים על מגזרים אחרים
כתוב תגובה ל- יוסי200
30
בהצלחה אבל גם הפרקליטות צריכה טיפול
  דוד555   20/06/04 12:31
כתוב תגובה ל- דוד555
31
שריד הוא בריון שמאלן
  אילןןןןןןןןןןן   20/06/04 12:35
כתוב תגובה ל- אילןןןןןןןןןןן
32
מה רוצים מהיועץ?
  אייל מתל אביב   20/06/04 12:35
אוי ואבוי לו ליועמ"ש אשר יעיז להעביר ביקורת על פרקליטת המדינה הקדושה שמונתה לביהמ"ש העליון. כי הרי הדבר יכול להביא לאובדן האמון המערכת המשפט.
אוי ואבוי למשפטן אשר יעיז להטיל דופי בפרקליטות המדינה ובדרך התנהלותה.
הרי בפרקליטות לא עובדים בני אדם. עובדים שם מכונות ממוחשבות שלא יכולות לטעות.
מה קיבינימט אתם רוצים ממזוז?
הבן אדם אמר את האמת בפנים. מה שהוא ראה וקרא, זה מה שהוא אמר.
מה הייתם מעדיפים? שהוא יעצום עיניים ויגיד אמן על כל דבר שארבל אמרה?
ועכשיו, בגלל שחיווה דעתו מאשימים אותו בכך שהרס את אמון הציבור במערכת המשפט ובקודש הקודשים שלה - ביהמ"ש העליון.
יש הרבה אנשים שהיו מעדיפים שישתוק. שלא יאמר את האמת, שהציבור ימשיך לחשוב שארבל היא פרה קדושה ושהפרקליטות תוכל להמשיך בצייד המכשפות שלה.
את אמון הציבור במערכת המשפט לא הרס מזוז. מי שהרסו הם אותם פוליטיקאים שהתעקשו למנות את ארבל השנוייה במחלוקת לשופטת העליון תוך אמון עיוור ביושרה והגינותה. הם אלה שהתעקשו להאמין שכל הביקורת עליה נובעת מכך שהיא עשתה עבודתה נאמנה.
אבל אף אחד לא טרח לבדוק אותה מעולם.
לשיטתם של הפוליטקאים האלה ותומכיהם, עדיף שהמערכת תישאר נקייה מביקורת אפילו אם הדבר יביא להשחטתה, ובלבד שיישמר אמון הציבור במערכת המשפט.
יש כאלה שמעדיפים מערכת עם שחיתויות שהציבור מאמין בה על פני מערכת שמבקרת את עצמה והציבור לא מאמין בה.
העיקר האמונה - נעשה ונשמע ! הא?


כתוב תגובה ל- אייל מתל אביב
33
בגצ
  דניאל פלג   20/06/04 12:37
במקום לתת רשת ביטחון מפלגת העבודה היתה צריכה להפיל מזמן את שחצני הליכוד
ששלטון החוק נרמס על ידם
כמה סטירות צריך עוד לקבל אדון פרס עד שיבין זאת
כתוב תגובה ל- דניאל פלג
34
שריד
  חלי ב.   20/06/04 12:42
שריד הזה הוא כזה שמאלן שזה לא ייאמן
הוא ינצל כל הזדמנות כדי לפגוע בממשלת
שרון ואו כל ממשלת ימין אחרת,
איש נוראי אין לו מקום בכנסת ישראל
אדם צבוע ביותר.
בזה שהוא הגיש עתירה הוא עשה צחוק מעצמו.
כתוב תגובה ל- חלי ב.
35
שריד גם צודק וגם חכם
  עמרם יעקב   20/06/04 12:44
הסיסמא "אל תהיה צודק תהיה חכם" הביאה הרבה תאונות דרכים. החלטת מזוז מחריבה את תשתיות הצדק והחוק בישראל. מזוז צריך ללמוד לקלוע לסיר. נאום מזוז -מעשה חמור יש להדיחו . אבל העם הזה החליט לא להיות צודק ולא להיות חכם. ממש מעורר תקוה.
כתוב תגובה ל- עמרם יעקב
דברים נכונים ונכוחים
  מבקר תגובות   20/06/04 13:31
מקוה שתזכור ותזכיר דברים אלה בבחירות
הקרובות. ובכלל אני מקוה שהמגיבים הקרובים בהשקפת עולמם ימצאו דרך להארגן ולהשפוע. מה דעתך ?
כתוב תגובה ל- מבקר תגובות
36
אנטי וירוס
  צדק   20/06/04 12:48
עדנה ארבל היא וירוס שהושתל במערכת על ידי השמאל למנוע מינויים בימין- המהומה היא בסך הכל שהוירוס התגלה והולכים להסיר אותו בעזרת אנטי וירוס - מזוז
כתוב תגובה ל- צדק
37
מיקי, נסחפת, אבדת את העשתונות
  אזרח מהשורה   20/06/04 12:48
אין להתבטאות שלך שום הסבר אחר. אני מתערב שעד הערב תוציא הודעה שדבריך הוצאו מהקשרם ועוד מיני תרוצים. פיקח לא היה נקלע למצב זה. אז אתה פיקח אינך... דמגוג ומסית, כן ועוד איך! אדם במעמדך שיתבטא כך? כנראה שהתפקיד גדול עליך.
כתוב תגובה ל- אזרח מהשורה
38
כבל ושריד אכולי קנאה ושינאה
  ספק רב   20/06/04 12:48
אנשים קטנים מחפשי צרות שכאילו .בשם החוק וההגינות הגישו עתירות.אבל את .
האמת למניעים שלהם צריך לחקור
כתוב תגובה ל- ספק רב
39
מדוע מה שחל על שרון לא חל על דרעי?
  זכאי   20/06/04 12:56
אין ספק שהמבחן להעמדה לדין שקבע מזוז הינו מבחן נכון וצודק.למרות כל צעקות השמאל(קרמניצר וחבריו)אין מבחן טוב ממנו.מה שכואב הוא שהיה צריך לחכות למזוז כדי להגיע למסקנה כל כך פשוטה ומובנת מאליה.מפריע לי מאד שהיועצים הקודמים לא ידעו לעמוד בפני השתוללותם של ה"גורמים בפרקליטות",כארבל וחבריה שכל מה שענין אותם זה כוחם וקידום עמדתם הפוליטית.למי שקרא את פסק הדין המפוקפק שהרשיע את דרעי וקורא עכשיו את החלטת היועץ,חייב להשאר טעם רע בפה.
כתוב תגובה ל- זכאי
40
נגע השוחד
  ליכודניק   20/06/04 12:57
כליכודניק אני מאוכזב מאוד מהחלטת היועץ למרות שזה היה צפוי כי אלה החלטות פוליטיות ולא משפטיות. כך זה היה עם אהוד ברק וכך עם רשימה אין סופית של אנשי ציבור וראשי רשיות מקומיות.
השלטון במדינה מושחת והאשמה כולה על נשיא בית משפט העליון , הפרקליטות , וצמרת המשטרה , פעם אחר פעם הם סוגרים תיקים מסיבות מפוקפקות של חוסר ראיות, בעוד שאזרח מהשורה שחסר לו שקל בקופה הרושמת עובר שבעה מדורי גיהנום.
כל המכרזים בראשיות המקומיות בנויים כך שאפשר להפסיק עבודה של קבלן ללא הנמקה , ישלם יעבוד לא ישלם לא יעבוד וכו'.98ֵ אחוז מראשי הרשויות וחברי מועצות הערים לוקחים שוחד כולם יודעים ושותקים זו פשוט הנורמה ומי שלא משלם הוא החריג והטיפש.
אם ראש הממשלה ובניו לא יעמדו לדין אז מה רוצים מאזרח מן השורה?
כתוב תגובה ל- ליכודניק
41
שופטים ללא יראת שמים פסקיהם
  yeshurun   20/06/04 13:09
יהיו מעוותים.

ynet.co.il
שריד וכבל גם הם מושחתים
כי הם פועלים לפי אינטרסים פוליטיים מפלגתיים ולא טובת המדינה לנגד עיניהם.
בג"צ גם מושחת, כשמנהל את מדיניותו לפי אמות מידה של משפט ברוח השמאל,ולכן בג" צ
מעוניין בקבלת העתירה כדי לתת מכה למזוז, ולהציל יוקרתה של גברת השמאל מרת ארבל המושחתת, בזה שלא מחזירה את הכסף שלקחה בתום לב ( כביכול) בדיוק כמו הנשיא ויצמן לקח בתום לב אבל הכסף נשאר בכיס.
לו היו מתנהגים כך גם בתיק דרעי היה יוצא זכאי.
אבל הוא לא זהבה גלאון ממר"צ.
ולפיד לא מושחת וגזען?! ועוד הוא דואג לשרון כדי שהוא ישאר שר משפטים וש"ס בחוץ, מגונן על ארבל מפחד בג"צ, מגונן על מזוז שהשתמש בידיו של לפיד.
עם כל זאת מזוז צודק גם על פי ההלכה היהודית, ולכן הרב עובדיה טען שדרעי זכאי.
כי לפי השיטה שמסמנים ולאחר מכן מביאים ראיות, וכל כסף שמקורו אינו ידוע נכנס בגדר של שוחד, אז הדין יהיה לפי השייכות הפוליטית או התנגדות אישית.
מדוע לא חושבים שריד וכבל שארבל מושחתת?! שיגישו עתירה נגד כולם!.
צדק דרעי כשאמר אם ישימו כלפי במשרד המשפטים והפרקליטות יהיה רוב מוחץ לשמאל.
כתוב תגובה ל- yeshurun
42
אם אתה טוען שאני חולה נפש
  נסים גבאי   20/06/04 13:14
אז קודם כל תבורך על זה שאני עונה לך.
שנית, אנשים קטנים כמוך, שאין להם טיעוני נגד לדברים נכוחים שאני מביא - מקומם לא יהיה בין כותבים שהציבור קורא הודעותיהם.
אם הכניסו גברי בלע אלה שלך כלפיי, יתנו דעתם אנשי האתר כאן אם לא חרגו מחוקי מדינת ישראל.
נו מה רצית, שאתבע אחד כמוך על הוצאת דיבה?
האם אחד כמוך שווה את הנייר לכתב התביעה?
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
43
קודם ל.א ואחר כך קללות?
  נסים גבאי   20/06/04 13:17
האם יש כאן עורך לאתר הזה?
מי קילל?
מי שלח לעזעזל?
וכעת מכניסים "מישהי" שמקללת אותי?
אתם בסדר כאן באתר?
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
44
פניקה!
  שונא שמאל   20/06/04 13:18
הם בפניקה.פתאום יש מזוז שהוא לא שמאל.
כתוב תגובה ל- שונא שמאל
השחיתות במדינה מרקיעה שחקים
  מבקר תגובות   20/06/04 14:09
ואתה בצרות המוח שלך תורם לשחיתות. איכות השלטון אינה נתנת לחלוקה בין ימין ושמאל. החלוקה היא בין המושחתים לוקחי שלמונים כגון שרון ואולמרט לבין אנשים הגונים ברמה האישית הבנת????
כתוב תגובה ל- מבקר תגובות
תמשיך לאכול את הלב.
  שונא שמאל   20/06/04 17:30
ראש הממשלה הבא הוא ביבי ביבי מובן לך? תעברו לסוריה שם אין "שחיתות" שם יש עריפת ראש. מה לעשות וארבל הלכה לכם? היא גם לא תישאר לכם בבית משפט העליון.
כתוב תגובה ל- שונא שמאל
FELT 55 YEARS.
  FEEL NOW WHAT YAMIN   20/06/04 18:44
כתוב תגובה ל- FEEL NOW WHAT YAMIN
45
הגם אתה מיכאל ?
  מיכאל איתן 2   20/06/04 13:23
ושוב פועל הספין המתוחכם של מזוז. על סדר היום התנהלותו המושחתת של מר שרון ולא שום נושא אחר. הלוא גם מר איתן לא חושב שמר שרון נקי ושאינו נגוע בשחיתות.
לא לתת לספינים להסית אותנו משחיתותו של מר שרון. יש לחסלה לפני שתמוטט את אושיות חיינו הציבוריים.
כתוב תגובה ל- מיכאל איתן 2
מיכאל איתן מעמיד פנים
  עקץ   20/06/04 21:21
מכבר חשבתי שמיכאל איתן משחק בשני מגרשים, באחד הוא נמצא ובשני הוא נמצא. הוא משחק בכל מגרש שנוח לו על-פי הכדאיות. חבר כנסת שחשבתי בעבר כאיש הגון מתגלה כבעל גוון מפוקפק. הוא מתאים להיות בן זוגו של מזוז. אוי לנו מהמזוזים ולא פחות מהצבעוים דוגמת מיכאל איתן.
כתוב תגובה ל- עקץ
סהדי במרומים שאני לא מבין ממך מילה.
  יגאל כהן   24/06/04 02:25
מה אתה רוצה מאיתן חוץ מאשר להשליך עליו בוץ???????
שנית אפילו בוץ צריך אדמה ומים.
הבוץ שלך כולו אוויר וחרפות!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
46
שרון צריך לנשק את המזוזה כל יום
  נ נח נחמ   20/06/04 14:22
שרון צריך לנשק את ה"מזוז"ה כל יום.
כתוב תגובה ל- נ נח נחמ
47
וסי שריד רואה רק צד אחד של המטבע
  מוריה   20/06/04 15:04
כתוב תגובה ל- מוריה
48
  The babysitter   20/06/04 15:43
It is my opinion that the prosecutors are a group of spoiled of children growing up with a golden spoon in their mouth. Someone finally critized them and they are crying !!!

They are incapable of accepting the criticsm they had coming along time ago. They now know, that they too are not above public opinion.



כתוב תגובה ל- The babysitter
49
מיכאל איתן צודק ויש להצטרף למאבקו!!
  מדינה חופשית.....   20/06/04 15:58
לא יתכן שיהיה פוטש בפרקליטות. בעצם כן יתכן, כי זה מה שהיה כל השנים האחרונות הלא כן??
איפה בן אהרון שיגיד את דברו על העניין? הרי המדינה שייכת בזכות רק לצד אחד. ממש לא יאמן.
כתוב תגובה ל- מדינה חופשית.....
50
שריד אמר ברדיו שהוא שייך לשוטרים
  ולא לגנבים [גדיבו]   20/06/04 18:32
כתוב תגובה ל- ולא לגנבים [גדיבו]
51
אם היה שייך לשוטרים היה כל הזמן תחת
  חקירת מח"ש [גדיבו]   20/06/04 18:33
כתוב תגובה ל- חקירת מח"ש [גדיבו]
52
ואולי גם היה מפוטר מהמשטרה ונכנס
  לכלא [גדיבו]   20/06/04 18:33
כתוב תגובה ל- לכלא [גדיבו]
53
אולי המאפיה מחזיקה את שריד בביצים??
  יגאל כהן   20/06/04 19:47
אל תכעסו עליו!!!!!!!
שנאמר "אל תדון אדם עד שתגיע למקומו".
אולי הוא נסחט ,כפי שרובי ריבלין ואחרים ניסחטו
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
54
מזוז בדוק בפרקליטות את מגיני ארבל
  יגאל כהן   20/06/04 19:51
בכנסת וגלה על מי מהם יש מידע פלילי מוסתר והוא מוחזק בביצים, כי בנפשנו היא.
אם חלילה יש מקרים כאלה הרי שצריך להחריב הכל ולבנות מחדש!!!!!!!!
עצה מטירון: התחיל בארון הפוליטי של מזרחי. מאז ששמעתי על הארון הזה אני לא ישן טוב בלילה!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
55
במה מבין שריד
  יורם סמואל   20/06/04 20:22
בכלבי אמסטף הוא מבין יותר מאשר במשפטים
כתוב תגובה ל- יורם סמואל
שריד הוא מגדולי הנוכלים בפוליטיקה
  הישראלית אי פעם   20/06/04 23:58
כתוב תגובה ל- הישראלית אי פעם
הוא לא מספר איך סידר לבנו התמחות
  בבית המשפט העליון   20/06/04 23:58
כתוב תגובה ל- בבית המשפט העליון
56
רק בישראל ח"כ עותר במקום לחוקק
  דורון טל   20/06/04 20:38
חברי הכנסת הנכבדים (שריד וכבל) מתעלמים מהבעייה האמיתית.

המבנה הנוכחי של פרקליטות המדינה לקוי מיסודו, משום שיש בפרקליטות ובחוקים הקשורים להקמתה ותיפקודה ניגוד עניינים מובנה.

מחד גיסא קיים בפרקליטות מוסד תביעה שתפקידו להגיש כתבי אישום כנגד (כל) מי שעבר (לכאורה) על החוק.

ומאידך גיסא קיימת באותו גוף עצמו סניגוריה מובניית לכל פעולות השלטון.

היועץ המשפטי לממשלה אמור לשמש כיועץ לממשלה ומחובתו להגן על כל פעולות הממשלה.
וזאת כפי שכל פרקליט הנוטל על עצמו הגנת נאשם אינו צפוי לעשות מעשה שיש בו כדי לפגוע בשולחו.

דע עקא, כיום הסניגור של ראש הממשלה (ושל כל עובדי המדינה) הוא גם זה שקובע בסופו של דבר אם יוגש כתב אישום, ואם לאו.

הדיכוטומיה הנ"ל היא הגורם העיקרי למצב הבלתי נסבל, הגורם בדיעבד לעתירתם של חברי הכנסת.

כעת מגישים חברי הכנסת עתירה לבג"צ, אשר במקרה הטוב יחפה על המחדל הבסיסי
שהחוק בעניין זה לקוי מיסודו.

טוב יעשו חברי הכנסת הנכבדים אם ידאגו לשנות את החוק.

אם וכאשר ישנו את החוק לא יאלצו לבקש את חסדי בית המשפט העליון בשבתו כבג"צ.
_____________________________
המגיב חבר ופעיל בעמותת אומ"ץ - אזרחים למען מינהל תקין וצדק משפטי וחברתי

תגובה זו הינה הבעת דיעה פרטית של המגיב ואיננה מייצגת את כלל חברי אומ"ץ
כתוב תגובה ל- דורון טל
57
עורכי דין
  אזרח חרד   21/06/04 20:53
כל נושא זה של החלטת מזוז ואו המלצות הפרקליטות מהוות סימן שאלה לאופן ניהולה של מערכת המשפט הישראלית.או יותר נכון למערכת חינוך/ לימוד עריכת הדין בישראל והבקרה עליו.
האם המערכת שואפת לצדק ופועלת למענו.
האם מקצוע עריכת הדין צריך לעבור שינוי הן בהסמכתו של העורך דין והן מבחינת הארגון המקצועי של לשכת עורכי הדין.
יותר מידי עורכי דין אשר עוברים על כל כללי האתיקה של הלשכה ואין על מערכת החוק ואין פוצה ואין מצפצף כולל באגוד המקצועי שלהם. יש לפרק את המערכת המשפטית הקיימת ולשנותה מהיסוד.
במצב הנוכחי אין משפט צדק (לא מגיעים לידי משפט) וכנראה הצדק לא בא לידי ביטוי מעשי. כל בעל המאה הוא בעל הדעה כולל שליטה על הצודק במערכת המשפטית הנוכחית. העם גם בוזגלו לא היה מגיע לא להשפט האם היועץ היה מתערב או מעורב לאי הגשת כתב אישום.
כתוב תגובה ל- אזרח חרד
58
הדקטטורה במערכת המשפטית בישראל!
  שופט אלמוני   22/06/04 15:42
למרות היותי שופט, יודע אני מפנים על הדקטטורה של העומד בראשה והן הקליקה "הנכונה" (קרי יוסי שריד וחביריו)
אספתי חומר רב על כך כיצד תיקים נסגרים ונפתחים עם סטטיסיקה מוכחת שלא משנה מי הנשפט אלא משנה לאיזה קליקה הוא שייך!!
לכן מבקש אני מכבוד הח"כ היקר עדיף שתחזור לארונך!!!
בבוא העת ובעיתוי מאתים יפורסם החומר!!!
כתוב תגובה ל- שופט אלמוני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il