s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ארבל ייחסה בטעות את פרויקט קרקעות בן-שמן לאפל-שרון
מאת: יואב יצחק  |  25/06/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ארבל לא קוראת חומר והיא שטחית
  המשפטנים   25/06/04 11:19
ככה זה שארבל שלא מתאימה לעליון, אינה קוראת חומר ומקבלת החלטות חפוזות ושגויות.
כתוב תגובה ל- המשפטנים
ארבל צודקת , וכולנו יודעים איפה
  חוות השחיתות   26/06/04 00:21
נמצא שורש הרע
כתוב תגובה ל- חוות השחיתות
כ מ ו י ד ל כ פ פ ה
  דורון טל   26/06/04 14:13
בידי הוכחות לטענה כי כב' נשיא בית המשפט העליון, אהרון ברק, לא קרא חומר ביותר מתיק אחד, כאשר היה ראש ההרכב שישב בדין.

ואם ברק נהג כך (לפחות בעבר) מדוע שהוא לא יקבל למועדון המשפח את (מי שהינה כיום כב' הש') עדנה ארבל?

_________________________________


הערה: אם כב' השופט אהרון ברק תמיד קורא את כל החומר המוגש לו כדין לצורך מתן פסק דין, אזי המסקנה המתבקשת ממספר לא מבוטל של פסקי דין שנתן:

אהרון ברק נוהג לבחור מתוך החומר שלפניו רק מה שנח לו.

ואם כך הוא עושה, הרי שאין מנוס כי "השיטה" שלו היתה ועודנה,
להחליט לפי רצון השליט.

וזו כמובן גם "השיטה" של רבים מהעוסקים במלאכת השחיטה
וזו גם "השיטה" בה נקטה כב' השוחטת החדשה.
כתוב תגובה ל- דורון טל
2
אם כך מתנהלים הענינים בפרקליטות
  ישראלי מן השורה   25/06/04 11:20
רצוי ואולי חובה לבדוק את כל ההרשעות
מאז עדנה ארבל היתה פרקליטתת המדינה.
אוי לבית ישראל שחפיפניקית כזאת
מונתה לבית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
ארבל צודקת במליון אחוז
  לבור ועם הארץ   26/06/04 00:22
אתה שטחי , בור ועם הארץ
כתוב תגובה ל- לבור ועם הארץ
3
GREAT REVELATION
  yanivn   25/06/04 11:47
This, again, seems like another faiy tale that can take place only in Israel ....
Sorry, but I don't 100% believe you untill the other papers print it too. They still seem too sure Sharon is to blame. If you say it's mearly technical mistake, every second that passes by makes them a bigger fool.
Dogs biting the mail mans leg.
כתוב תגובה ל- yanivn
4
מזכיר לי משפטים של ימי הביניים
  שרית   25/06/04 11:48
פשוט מזעזע אותי שכך עובדית מערכת השלטון
אם שאלתי על גינתון וענית על לוד סימן שאתה משקר???
רק אם אני יוצאת מנקודת הנחה שאתה משקר!
למעשה זה מזכיר גם את הבדיחה על 3 הרוסים בכלא:
אחד הגיע מאוחר לעבודה-מחבל במהפכה הומוניסטית
אחד הגיע מוקדם לעבודה-מרגל
והשלישי הגיע בזמן-חייב להיות בעל שעון אמריקאי!
אם זה לא היה כ"כ עצוב,הייתי צוחקת
כתוב תגובה ל- שרית
5
קלות-דעת, פזיזות ורשלנות
  עידן סובול   25/06/04 11:51
חשיפת 'חדשות מחלקה ראשונה'
על דבר קיומה של מחלוקת עובדתית דרמטית
בין ראש התביעה הכללית לבין פרקליטת המדינה לשעבר, מחלוקת שביסודה טעות עובדתית של הפרקליטה, טעות אשר הייתה עלולה להפיל ראש ממשלה מכהן - מעידה יותר מאלף עדים על קלות דעת, נמהרות, פזיזות ורשלנות בהתנהלותה של הפרקליטות.

מקרהו של שרון אינו הראשון, ואולי סוף-סוף יהיה האחרון שבו סימנה הפרקליטות מראש מאן דהוא מפורסם יותר או מפורסם פחות - כמטרה להפלילו ויהי מה.

לא כאן המקום להיכנס לקנוניות השונות, אלה שכבר נודעו ואלה הסמויות עדיין, בתוך המערכת המשפטית.


כתוב תגובה ל- עידן סובול
6
איך יתכן להטיל ספק בשופטת עליונה ??
  אריק באך   25/06/04 11:52
מה כבר קרה?

אז עובדת ציבור ישרה ומוכשרת טעתה. אז היו צריכים להגיש כתב אישום, הממשלה הייתה צריכה להתפרק, ואחרי חמש שנים בית המשפט היה מזכה, והיו שולחים את הזיכוי להר הרצל, שם בטח יהיה קבור בינתיים שרון.

ביג דיל. בגלל דבר כזה פעוט לטעון שארבל לא ראויה להיות שופטת בבית המשפט העליון?

לא יאה להטיל ספק. חזקה עלינו שארבל היא עילוי משפטי, סמל הטוהר, חפה מכל קבלת שוחד ממוזס וחבורתו, ונגמלה מהתמכרותה לתפור תיקים.

כתוב תגובה ל- אריק באך
לטפס גבוה
  אראסמוס   25/06/04 13:34
קיימות שתי דרכים לטיפוס, על מנת להגיע גבוה:

א. כישורים של מטפס הרים, בין מולדים ובין נרכשים.

ב. היכולת לייצר גל אשפה עליו נוח לטפס. כאן אין צורך בכישורים, למעט היכולת ליצר הרבה דומן...(ואולי גם זה כישרון..)

וכבר שנו חכמי רומי ז"ל: "התרנגול על גל אשפתו נאפד עוז" וגם התרנגולת
כתוב תגובה ל- אראסמוס
עכשיו יש דופי גם במי שמינה אותה
  ברק ולפיד   25/06/04 13:45
כתוב תגובה ל- ברק ולפיד
זה באשר להיבט האישי ומה על הציבורי
  יגאל כהן   25/06/04 14:53
מהומה מבוכה ומבולקה היא היתה גורמת לפוליטיקה הישראלית ואולי אפילו מפילה
ממשלה חוקית בישראל ואולי אפילו מכתירה את נתניהו כראש ממשלה !!!!!
אללה ייסתור ממנה וממנו!!!!!!!!!!!!!!
על זה ייאמר:"טיפש זורק אבן לבאר, מאה חכמים לא יוציאו אתה!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
האם התכוונת בדבריך לתכמניהו ?
  תומר , י   26/06/04 00:29
צודק
כתוב תגובה ל- תומר , י
אריק באך היקר, חבל על הקלוריות
  ברוריה מקרית חיים   25/06/04 16:22
שאתה מבזבז על התגובה הסקרסטית שלך,כפי שאתה רואה מהתגובות - לא הבינו את הסרקזם שבתגובתך...והתגובות בהתאם..
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
gam understood.
  we understood   25/06/04 22:43
כתוב תגובה ל- we understood
לא נכון ! ההוא צודק !
  ז זין   26/06/04 00:25
כתוב תגובה ל- ז זין
@@@@@אתה צודק לגמרי@@@@@
  ארבל גאונית   26/06/04 00:23
כתוב תגובה ל- ארבל גאונית
7
טעות או הטעיה?
  הדר1   25/06/04 11:55
כל כך הרבה שנים עוסקת בפרשה, כל כך הרבה חקירות והאזנות, וטעתה?

אם זו טעות אנוש - אזי שתסיק מסקנות לבד.
אם אינה טעות אלא הטעיה - שתסיר את אחיזתה מקרנות המזבח.
כתוב תגובה ל- הדר1
8
VAADAT CHAKIRA OSLO ARBEL AND SABRA
  VAADAT CHAKIRA   25/06/04 11:59
AND SHATILA.

WHO CREATED SABRA AND SHATILA TO MAKE SHARON OUT OF OFFICE.

PERES BOMS LEBANONIS VILLAGES AND KILL WITH ISRAELIS GUNS MORE THAN THE
ARABS KILL IN SABRA AND SHATILA.

WHAT IS GOING IN THE SMALL PRACLITIT AND POLICE
כתוב תגובה ל- VAADAT CHAKIRA
9
ארבל מתקשה בהבנת הנקרא
  ה פ ר ק ל י ט   25/06/04 12:02
כתוב תגובה ל- ה פ ר ק ל י ט
מספיק טוב בשביל "תיכון חדש"
  אתה צודק   25/06/04 14:52
כתוב תגובה ל- אתה צודק
10
לא יעזור לכם - מי שנכשל זה מזוז
  קורא-בוחן   25/06/04 12:26
כל התרגילים לא ישנו את העובדה שמזוז בתשובתו לבג"ץ מתרחק שוב מכל אצבע מאשימה לעבר ארבל - אפילו נזהר ממצב זה כמפני אש אוכלת, ובודאי שאין שם אפילו שמץ מהרמז העבה שלו בהופעתו "הלאומית" כאילו היא ואנשי פרקליטות אחרים "סימנו את ראש הממשלה ותפרו לו תיק". מזוז בא לתפקידו לנקות שולחן. הוא ניקה אותו וקבר אותנו. אז שיואב יצחק ימשיך להפציץ אותנו ב"גילוייו" שמקורם ידוע, מפני שזה מזכיר מצב של מישהו שהרג מישהו אבל ממשיך לבעוט בגופתו.
כתוב תגובה ל- קורא-בוחן
ודאי. איזו שאלה? להעלות...
  נחום שחף   25/06/04 12:45
ספק בכוונותיה הטהורות של ארבל?
"העובדות לא מענינות אותי".
אנחנו רוצים את דמו של מזוז כאן ועכשיו.
ואלוהי הטפשות והשחיתות, שני הצדדים של אותה המטבע, יהיה בעזרנו.

תראה קורא-בוחן.
לא מספיק לך שאתה מניח שכולם עיוורים אלא שאתה מתהדר בשם נפוח משהו.
פחות מ"קורא-בוחן" לא יתאים?
נסה. אולי תשנה במשהו את התיחסותך למציאות.
מה כבר יש לך להפסיד?

תלמד לדעת שאתה טועה?
נו טוב. גם אתה בן אדם.
לא?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ארבל חשפה שחיתות הסנדק והעדר
  אנטי מושחת   26/06/04 00:27
עדיין בשלו ?
עד מתי נגונן על מושחתים בגנים ?
כתוב תגובה ל- אנטי מושחת
קורא בוחן, אתה לא תתן לעובדות
  לבלבל אותך   25/06/04 12:51
נכון, מזוז קצת נרתע מלחץ האוליגרכיה הסמולנית השולטת בתקשורת, באקדמיה ובמכונים לכאילו דמוקרטיה וערכים למיניהם. העניין הוא שהאוליגרכיה הסמולנית הזאת שולטת גם בעליון שלטון ללא מצרים.
כתוב תגובה ל- לבלבל אותך
אתה מוזמן לאכול את הכובע...אהבל
  ץ   25/06/04 13:42
כתוב תגובה ל- ץ
method.repeating the same mantra
  this is the small   25/06/04 19:24
over and over until they belive in it.

go argue with them.

like speaking with a wall.
כתוב תגובה ל- this is the small
צוווווווווווווווווווווווווווווווודק
  יבגני   26/06/04 00:15
כתוב תגובה ל- יבגני
צודק , נכון , אמת ויציב
  אריאל נ   26/06/04 00:24
כתוב תגובה ל- אריאל נ
11
די
  אהוד דקל   25/06/04 12:27
מר יואב יצחק היקר
אני מאד מאריך את יכולתך העתונאית המוכחת.
העלית לדיון נושא חשוב מאין כמוהו.
האובססביות שלך בענין מעלה חשד של פניה אישית מצדך.
עבור לנושא אחר אנחנו ראויים לכך.
כתוב תגובה ל- אהוד דקל
צודק. שחיתות צריך להחביא היטב.
  מסוכן לבריאות   25/06/04 12:47
כתוב תגובה ל- מסוכן לבריאות
תשובה ל-ד
  יהודי גאה   25/06/04 13:26
האמת שראיתי את האות ד',הייתי חייב לקרא
אך מהר מאוד הבנתי כי מדובר "בדביל"

כי רק אדם מהסוג "הזה" מסוגל "לזבל" את
המוח בצורה שכזאת.
כתוב תגובה ל- יהודי גאה
12
קריאת מחשבות, איך יודעים שזאת טעות?
  נחום שחף   25/06/04 12:37
יואב, איך מזוז יודע שזאת טעות?
אולי זאת טעות אולי זאת "טעות" מכוונת.
את קריאת המחשבות כדאי להשאיר ל"מומחים".
כתוב תגובה ל- נחום שחף
13
יואב יצחק מתקרנף - חבל..היה עתונאי
  חתן   25/06/04 12:39
כל כך פאתיטי לראות אותך מתפתל להגן על שני צדיקים כמו שרון ואפל. כנראה שאופי הכתבות של היום נשאב מהחצר בה יושב העתונאי ה"חוקר". קרנפים טלו קורה מבין עיניכם...
כתוב תגובה ל- חתן
14
אהוד דקל, על מי אתה מגונן?
  שיר   25/06/04 12:42
כתוב תגובה ל- שיר
15
האם ארבל ייחסה
  גבי אני   25/06/04 12:43
די להעלמת האמת לכולנו ידוע מי גנב ומי לא גנב אין אש ללא עשן .
כתוב תגובה ל- גבי אני
16
פנייה אישית לשריד וכבל
  זיגי מהגוש   25/06/04 12:47
עד כמה אפשר להתעלם מהטעויות של ארבל וללכת "ראש בקיר" קרי בג"ץ נגד החלטת מזוז. אתם עד כדי כך שונאים את עצמכם ואת הימין האמיתי שהוא המרכז. מדוע לא תגישו בג"ץ נגד השקרים והעוול שגרמה ארבל לשרון? התשובה היא: השמאל בראשות שריד וביילין ינגחו את שרון וממשלתו על כל מה "שזז" מה זה חשוב "נכון או לא נכון"
כתוב תגובה ל- זיגי מהגוש
17
כולכם מושחתים ומשחיתים.
  אמנון לוי   25/06/04 13:01
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
18
לפתוח בחקירה איך זה שארבל הוציאה
  פנחס   25/06/04 13:02
את נוני מוזס בפרשת האזנות הסתר בעסקת טיעון מצחיקה??
כתוב תגובה ל- פנחס
19
ארבל החוצה
  אזרח דוחה ארבל   25/06/04 13:03
אם לא היו בוחרים את ארבל לעליון לא היו מתגלים המשטמה ודרכה הנבזית לנבחרי ציבור שאינה רוצה ביקרם
כעת יש להפוך אותה לאזרחית מן המנין ומהר
כתוב תגובה ל- אזרח דוחה ארבל
20
השטחיות, הנזק הגדול ביותר ואשמת העם
  שימי 1   25/06/04 13:05
כל השלטון במדינה נגוע בשטחיות איומה הממיטה אסון על העם ועל עתידו. השטחיות גורמת לעבריינים מתוחכמים לחגוג ולנצל את "החורים" שנוצרים מרשלנות או פשעים של שלוחינו בשלטון וגורפים הון רב לכיסם כאילו כדין.
הגרוע מכל הוא לדעת שיושבים בבתי סוהר אנשים תמימים, חפים מפשע, אשר רק בגלל השטחיות של החקירות של הפרקליטות ושל השופטים שבדין - שנוטים לתמוך בפרקליטים ושוטרים באופן גורף ואוטומטי (ראה אישורי ציתות גורפים והוצאות פקודות מאסר גורפות ע"י שופטים) - הורשעו ונכלאו.
אנו כאזרחים צריכים להפוך כל אבן כדי למנוע כליאה או הענשת - ולוא ליום אחד- של אדם חף מפשע. דמיהם בראשנו.
כתוב תגובה ל- שימי 1
21
שלטון החוק שלטון החוק שלטון החוק
  שלטון החוק שלטון   25/06/04 13:06
כתוב תגובה ל- שלטון החוק שלטון
22
שלטון האוליגרכיה הסמולנית שלטון
  האוליגרכיה הסמולנית   25/06/04 13:07
כתוב תגובה ל- האוליגרכיה הסמולנית
23
ככה נראת הפרקליטות: עלובה ומטומטמת
  משלם המיסים   25/06/04 13:16
אופייני לארבל. אופייני לפרקליטות כולה.
כהה הם עובדים שם. העט קלה בהאשמות - ואח"כ האזרח ימכור את דירתו בכדי לממן עו"ד שיסבירו לביהמ"ש את העוול שעושים לט.
והפרקליטה הרשלנית (והן כולן כאלה) תקבל בינתיים עוד דרגה ועוד קידום בדרך למשכורת של שופט מחוזי.

שערוריה !!
כתוב תגובה ל- משלם המיסים
בתור מתנחל מבין עניין , ארבל צודקת
  מקבל את כספיך   26/06/04 01:24
כתוב תגובה ל- מקבל את כספיך
24
לא מבין מה קורה לחלק מהעם
  סתם אחד   25/06/04 13:20
מילא הפרקליטה עשתה מה שעשתה, ומילא היועץ המשפטי שאמר מה שאמר, מילא מה שהעיתונאי חשף - מה קורה לעם כאן?

חושפים עובדות - שחור על גבי עיתון - ועדיין יש חלק מהציבור שעוצם עיניו וטוען שזה לא נכון, וארבל היא הצודקת.

מה קורה לכם, אני יכול להבין שיש דעות פוליטיות לכאן או לכאן - אבל גם כאשר מגישים לכם את הכל כתוב ומוכח - אתם עדיין מתווכחים?

לפעמים אני מרגיש שיש אנשים שלא משנה מה יקרה הם יגידו על דבר שחור - יגידו לבן , ועל לבן יגידו שחור - ולא יעזור בית דין.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
אל תבלבל להם את המח עם העובדות
  ישראלי מן השורה   25/06/04 17:25
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
לא כל מה שכתוב בעיתון נכון
  סתם אחד אחר   26/06/04 12:07
"גם כשהכל כתוב..." רק שתדע: לא כל מה שאתה קורא נכון. יש אנשים שכותבים בעיתון שלא יודעים את העובדות שעליהם הם כותבים; ויש אנשים שכותבים בעיתון(ובאינטרנט) שיש להם, או לבוס שלהם, אינטרסים, והם כותבים דברים בהתאם לאינטרסים שלהם ולא בהתאם לאינטרסים שלך. צריך להזכיר לך שיש איש בשם עופר נמרודי שיש לו עיתון ואתר אינטרנט? צריך להזכיר שהאיש הזה הורשע פעמיים בבית המשפט ופעמיים נדון למאסר, ועדנה ארבל עמדה אז בראש הפרקליטות שניהלה נגדו את המשפטים? צריך להזכיר שיואב יצחק עבד או עובד ב"מעריב"? אז אל תאמין לכל מה שכותבים, תבדוק בעין ביקורתית.
כתוב תגובה ל- סתם אחד אחר
25
אמרתי שיתגלה שהאשה לא חכמה.
  יגאל כהן   25/06/04 13:33
אמרתי שאין רשעים חכמים. אמרתי:"אין בור ירא חטא ואין עם הארץ חסיד".
אמרתי שתתגלה עבודה חובבנית ותפרים גסים!
אמרתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
26
והאשה הרעה והטפשה כמעט הפילה ממשלה!
  יגאל כהן   25/06/04 13:35
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
27
ריח של ניגוד ענינים נודף ממאמרך
  אנין ריח   25/06/04 13:43
ליואב יצחק
גם אם מאבקך האישי בארבל הוא לגיטימי, אין הוא משחרר את תוכן מאמרך מחשד לניגוד ענינים .

הרי אינך מצפה שקורא מן השורה יקבל את האינפורמציה הרבה שהעלת בו כדיברי אלהים חיים.

ואם כך הדבר, מאמרך בנסיבות הקימות ואלו שצינתי אינו תורם דבר לפיזור הבילבול והמבוכה בציבור. בסוגית ארבל מזוז.

כתוב תגובה ל- אנין ריח
נו, אז?
  דינה, רעננה   25/06/04 14:27
מה התובנה מדבריך?
כתוב תגובה ל- דינה, רעננה
28
טעות?!?!
  מישהו   25/06/04 13:52
נו באמת, אפשר להגיד על ארבל הרבה דברים, אבל מטומטמת היא בטח לא!
כתוב תגובה ל- מישהו
29
לבייניש, אמרי לי מי חברייך ואומר לך
  מי את   25/06/04 14:01
כתוב תגובה ל- מי את
30
על טעות צריך לשלם
  אזרח מודאג   25/06/04 14:24
עוד סיבה שעל ארבל להתפטר.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
31
היא Mrs. Gardiner
  לא מושחתת אבל....   25/06/04 14:44
כתוב תגובה ל- לא מושחתת אבל....
32
מדובר בהערכה למידע חסוי כרגע!
  עידןX   25/06/04 14:56
לא אכפת לי שזה נכתב ע"י יואב יצחק, והגברת ארבל לא זקוקה להגנה שלי. אבל לכתוב משהן כ"ארבל, שסימנה מראש את שרון כמטרה" מראה הבנה עמוקה של יצחק לגבי הרכיב הנפשי מצידה... חאליק ג'נטיל, כמו שאומרים.
אם תפנו ברגע כתיבת שורות אלו, תראו שהמידע שהוא "יודע" אותו עדיין לא נחשף בפני בג"צ, ועל כן הייתי לוקח את כתב האשם הזה בערבון מוגבל.
מה עוד, שיש לציין שחלק לא קטן מעבודת הפרקליטות נעשה בידי מתמחים. זה לא שארבל או מזוז יושבים להם וכותבים את כל חוות הדעת האלו. במשטרה וגם בפרקליטות יש אנישם מוכשרים מספקי לעלות על טעויותעובדתיות בייחוד בש/לבי קריאת הדו"ח הסופיים.
מאמר שטנה, לא יותר. בינתיים.
כתוב תגובה ל- עידןX
שכרון הכוח והמעמד
  שימי   26/06/04 00:14
של יואב יצחק הביאו אותו לתפקידים בכירים מאוד...
גברתי הנכבדה , לא שמת לב שכל מלחמותיו רק מזיקות לו? הוא נלחם באילו שהכוח בידם, ואינו חושש. בזאת גדולתו.
כתוב תגובה ל- שימי
33
בוקר אחד תוסר המסיכה
  אריאלה קרת   25/06/04 15:02
יום יבוא - וכל אחד מחסידיו של יואב יצחק יגלה את האיש האמיתי שמאחורי המסיכה. אז נראה ונשמע את דברי ההבל והגיגי המעריצים החנפים. אני לא מכירה עיתונאי מסוגו של יואב יצחק. זהו זן מסוכן לסביבתו הקרובה והרחוקה. שכרון הכוח והתאווה לעמדה הביאה אותו למצב של יצירת חדשות והעבירה אותו אותו על דעתו.
כתוב תגובה ל- אריאלה קרת
את מתכוונת שלא תהא לנו זכות דיבור
  דן כוכבי   25/06/04 19:36
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
34
ככה זה
  elton   25/06/04 15:12
ככה זה כשהשמאל מנסה בכל דרך
להפיל את שלטון הימין[בבחירות הוא לא
מסוגל]
אז הוא בוחר להסית פרקליטים או יותר
נכון פרקליטות וגורם להן תחת לחץ נוראי
לתפור תיק ומהר כי אין דרך פרלמנטרית!!
והן בלחץ נוראי וברוב טפשותן עושות טעות
קטנה אחת כמו סטאז'רית בתחילת הדרך...
עכשיו עובר הלחץ הזה לעיתונאים שלהם
ולפרשנים שלהם שיודעים הכל..........
כתוב תגובה ל- elton
35
זה לא מדויק
  עפרר   25/06/04 15:17
ארבל מפרטת במדויק את הקרקעות שבבעלות עסקיו של אפל, ולכן אין זה סביר שהיא אינה יודעת שקרקעות בן-שמן לא שייכות לאפל. היא מעלה תאוריית דומינו (ראה עמוד 6 בחוות דעתה) לפיה הפשרת קרקעות בן-שמן תבאנה בהמשך להפשרת קרקעותיו של אפל.
כתוב תגובה ל- עפרר
ועל יסוד תאורית דומינו מגישים כ"א?
  נעם לבנת   25/06/04 16:24
לק"י
מוזר מאוד.
רק על הקרקעות שאינן של אפל, אלא בבן שמן, היה דיון בועדה המחוזית.
שרון לא היה קשור לועדה ישירות, ודמיוני להניח שהוא השפיע על החלטתה.
אפילו היה מקום להניח, אין בדל ראיה לכך.
ממילא ההחלטה היתה הפוכה, שלא לאשר.
אפילו היו מאשרים, אומר מזוז, היה בכך להרחיק, ולא לקרב, את אישור ההפשרה לגנתון.
אך עפ"י תאורית הדומינו של ארבל, אולי היה בכך, לו אושרה תכנית בן שמן, בכדי להועיל בעתיד לאפל.
ועל זה מגישים כתב אישום?
טפשי - או מרושע. ובוודאי בלתי רציני ומאוד בלתי מקצועי.
כתוב תגובה ל- נעם לבנת
זה לא אמרתי
  עפרר   25/06/04 18:13
אני מסכים, כתב האישום זה תאוריית קונספירציה אחת גדולה. אבל ביחס לטענה הספציפית שמובאת בכתבה, יש אי-דיוק, כי ארבל כן ידעה שקרקעות בן-שמן לא שייכות לאפל. זה פשוט לא היה אכפת לה, כי אצלה כל פעילות של שרון בהקשר לקרקעות בסביבת לוד קשורה באופן חתרני לאפל.
כתוב תגובה ל- עפרר
כמו תמיד
  Sarlote   25/06/04 19:04
אכן חכם כמו תמיד.
כתוב תגובה ל- Sarlote
אמור לי מי חבריך
  בולשביק   25/06/04 23:19
אם יש לראש ממשלה חבר שהוא סוחר קרקעות, ראוי להעמידו לדין על מעשיו.

והיה וביו חבריו של ראש הממשלה אין סוחרי קרקעות, הרי אותם מעשים ממש אינם גוררים העמדה לדין.

כתוב תגובה ל- בולשביק
36
600 hjhs
  ה.מ.   25/06/04 15:22
כתוב תגובה ל- ה.מ.
לא מבין את הטיפשות
  אנטוני הופקינס   26/06/04 03:26
בגלל שארבל סימנה את דודו אפל ,אז צריך לגזור כלייה על העיר לוד שבבוא הימים שתהפוך את העיר לוד הראשונה שנופלת לידיים ערביות.
היכן הציונות של שופטת בית המשפט העליון האם ראוי ממניעים אישיים לייבש את העיר לוד?מה צריך להיות אכפת לה כמה מרוויח אפל ? הוא אדם פרטי שממן את עצמו מעבודתו הפרטית לא כמו עדנה ארבל שממומנת על ידך וידי.
הכנסת קרקעות גינתון לתוך תיק האי היווני גובלת בבורות ורשעות של ארבל ,רק כדאי לדפוק את דודי אפל היא מוכנה לייבש את העיר לוד ולהעבירה ליידים ערביות.בושה לציונות שיש לנו ארבל שופטת בעליון.
כתוב תגובה ל- אנטוני הופקינס
37
ארבל לא טעתה....חובה לקרוא!!!
  קורא חרוץ   25/06/04 15:34
מי שיקרא את ס' 18-22 לדוח פרקליטת המדינה ילמד כי מה לעשות.....מחלקה ראשונה טועה בעניין זה.

ארבל עומדת במפורש בס' 22 לחוות דעתה על כך שבעוד ששרון נשאל על פרשת קרקעות גינתון והפגישה בשנת 97 בה ידע אותו דרכסלר( ראש המנהל)על לחצים שמפעיל עליו אפל בנוגע לגינתון, ענה שרון על מהלכיו לקידום פרוייקט דיור לאוכלוסיה חזקה, 600 יחידות דיור לאנשי צבא, אשר ברור כי הוא פרוייקט רצוי ולכן נוח לשרון לענות על מהלכים שלו לקידום פרוייקט זה בשנת 2002-2003 ולא על פרשת גינתון.
בס' 22 מתייחסת ארבל לחקירת המשטרה בה התחמק כאמור שרון מלענות על גינתון(97) ובחר מטעמים השמורים עימו להכחיש תחילה כי ידע על אינטרס אפל בגינתון 97- למרות שכאמור דרכסלר ידע אותו בכך בסוף שנת 98.
אם כן, לא רק שארבל לא טעתה, היא הדגישה את ההבדל תוך שהמחישה כיצד התחמקות שרון בעניין זה מהווה חלק מהתחמקויותיו וניסיונו להציג את עצמו כמי שלא היה ער לאינטרס אפל.

כולנו טועים לפעמים, אבל , הפעם, דווקא לא היתה זו ארבל.
כתוב תגובה ל- קורא חרוץ
אז דרכסלר יידע אותו. אז מה.
  לא מובן כלל.   25/06/04 16:49
לק"י
נגיד ששרון היה מודע לאינטרס של אפל בקרקעות גינתון: השאלה היא, כמובן, האם היה פה מתן או לקיחת שוחד.
הרי אפל לא לחץ על שרון ישירות. אין טענה כזאת.
ושרון לא עשה מאומה כדי לקדם אינטרס כזה. אין גם טענה כזאת.
שרון רק אישר, כרוה"מ, את הקמת היחידות לכוחות הבטחון - שהוא ידע רק באופן כללי על מיקומן, ולא ידע אפילו אם הן קשורות לגינתון (אפל) או לא - וזאת שש שנים אחרי השיחה עם דרכסלר.
אז על מה המהומה?
האם הטענה של ארבל היא שרוה"מ חשב (בטעות) שבן שמן וגינתון קשורים, ועל כן, כדי להיטיב על אפל, אישר למקסים לוי ז"ל את הפרוייקט?
לא רק שהשערה כזו איננה מצדיקה, ולו בהצטרפות לעניינים אחרים, הגשת כתב אישום, אלא שאף אין לזה רמז בדברי ארבל.
להפך, ניכר שהבלבול הוא שלה: שרון אישר את בן שמן, ועל כן על כך השיב - כי רק בכך פעל, וחשב שהחוקרים מקשרים בין בן שמן לגנתון; אך ארבל פרשה זאת כאילו
הוא מתחמק מתשובה עניינית בעניין קרקעות גינתון - שלגביהן לא פעל מאומה,וממילא אין כל אשמה!
כתוב תגובה ל- לא מובן כלל.
כולם היו מודעים לאינטרס של אפל
  אפל נחלץ מצרות   25/06/04 18:15
ובודאי שרון. אפילו אני ידעתי, ולי מספרים תמיד רק בסוף.
כתוב תגובה ל- אפל נחלץ מצרות
יש לך ראיות להרשעה? לא. אז חבל על ה
  הדר1   26/06/04 03:30
יש לך ראיות להרשעה? ודאי שלא.
אז, חבל לך על הזמן.
כתוב תגובה ל- הדר1
קורא חרוץ, את/ה עובד/ת בפרקליטות?
  לא היתה סולחה?   25/06/04 18:28
כנראה את/ה מנאמני ארבל. מה קרה חושש/ת שמני לא יקדם אתך?
כתוב תגובה ל- לא היתה סולחה?
ואתה עובד כרפתן בחוות השחיתות
  ארבל 100% צודקת   26/06/04 01:23
כתוב תגובה ל- ארבל 100% צודקת
חחח , כן כנראה שכן הוא רפתן בחווה
  טלי4   26/06/04 11:20
כתוב תגובה ל- טלי4
אתה צודק וגם חכם
  בעד כל אות   26/06/04 00:20
כתוב תגובה ל- בעד כל אות
כל אות = זהב ! צודק
  שמיר , א   26/06/04 01:22
כתוב תגובה ל- שמיר , א
תגובה ל 47 - עוד הטעיה? עד תפירה?
  הדר1   26/06/04 03:24
לא לעולם חוסן. די עם כל השחיתות. תקופתכם תמה.

דרך אגב - אין לי כל קשר לפרקליטות, או למע' המשפט. אנחנו - העמך - זקוקים לקודש הקודשים שלנו נקי מכל שרץ ושיקוץ.
כתוב תגובה ל- הדר1
השקץ והשחיתות והכשרת השרץ מקורם
  מזוז קנה את התפקיד   26/06/04 10:25
רק בחוות המן ובניו בדרום הקרוב אליך
כל השאר בבל"ת
כתוב תגובה ל- מזוז קנה את התפקיד
אנחנו יודעים שהיא לא טעתה ! צודק
  שמיר , א   26/06/04 10:23
כתוב תגובה ל- שמיר , א
38
תגובה לכתבה מזוז-ארבל
  מושבניקית   25/06/04 15:41
חוסר הידע וההתמצאות שהופגנו כאן הם חלק ממכלול שלם של אי הבנת הבעלות על הקרקעות. לכאורה הבעלים על הקרקע הם מינהל מקרקעי ישראל. למעשה הקרקע נרכשה בכספי העם היהודי למען העם היהודי. המתישבים במושב קיבלו לרשותם להם לבני בניהם וכן הלאה את הקרקע לעבדה ולשמרה. מדינת ישראל לא השכילה לאפשר להם להתפרנס מחקלאות לא נתנה עיסוקים חלופיים ונוצר המרווח לרווחים לכאורה קלים, שחבר המושב בכלל לא נהנה מהם. מינהל מקרקעי ישראל הפך לחברת הנדלן הכי גדולה במדינה. היא לא מתחשבת במתיישבים היא יותר קרובה לכרישי הנדלן מאשר למתישבים. לגבי בעלי המקצוע כמו עורכי הדין הם לא בדיוק מבדילים בין מושב למושב בכלל לא מענינים אותם המתישבים. וכבר נאמר מי ששוכח את עברו גם עתיד אין לו.
כתוב תגובה ל- מושבניקית
39
ארבל לא טעתה........מומלץ לקרוא
  קורא חרוץ   25/06/04 15:42
מעניין את יכניסו את תגובתי הקודמת אשר מעמידה אתכם על טעותכם(כולנו טועים לפעמים, מי שעושה טועה, כקורא ותיק של האתר, אני מצפה כי תפרסמו את תגובתי הקודמת שתיקנה את הטעות.
מצידי אין צורך בפרסום תגובה זו ובלבד שתגובתי הקודמת אשר מעמידה דברים על דיוקם נכנסת.
תודה
כתוב תגובה ל- קורא חרוץ
40
ארבל
  מוטי   25/06/04 15:44
ארבל היתה שופטת פחות מבינונית, אין שום
הלכות שקבעה בתקופה שהיתה במחוזי בת"א.
כדי להכשיר אותה לעליון תפסה פוזה של
"לוחמת" למען מינהל תקין, ללא התחבות
יתרה בעינוי הדין הנגרם לאנשים חפים.
אוי לנו שאלה שופטינו.
כתוב תגובה ל- מוטי
41
ממש תמימה וטהורה-מושחתת הזאת
  אהרון1   25/06/04 16:14
רצתה להבחר לעליון על ידי הפלת הממשלה בזדון.
כתוב תגובה ל- אהרון1
42
היא גם תכניס אנשים לכלא "בטעות"
  אזרח מן השורה   25/06/04 16:53
בגלל טעויות של שופטים מטומטמים הרבה אנשים ישבו לחינם בכלא.

פשוט ביזיון שמינו מישהי כמוה לשופטת
פשוט בושה למערכת המישפט ולכל המדינה
אין אמון בבתי המשפט
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה
הגם עדר ועוד בא לבקר ולהטיל דופי
  גלית , ד   26/06/04 00:26
בשופטים נאורים???
כתוב תגובה ל- גלית , ד
43
מזוז האציל מנע פרסום המצלות ארבל
  כדי לשמור כבודה.   25/06/04 16:59
כתוב תגובה ל- כדי לשמור כבודה.
טועה ומטעה - מזוז החזיר לשרון תמורת
  $$$$$$$$$   26/06/04 00:20
המינוי הלא מוצדק
כתוב תגובה ל- $$$$$$$$$
אתה צודק ,וזה מובן מאליו
  מבין עניין   26/06/04 10:27
התפקיד לא מגיע לו
כתוב תגובה ל- מבין עניין
44
600 יחידות דיור לאנשי כוחות הבטחון
  מרדכי שגב   25/06/04 17:02
יואב יצחק אנא לא להגרר לזוטות
אם לא קשה לך להגיע לכמה תושבי העיר לוד והם יחכימו אותך מאוד בענין שרון/גינתון גינתון/אפל ואפל/שרון בכל הרכב שתרצה
זה רציני מדי מכדי לשחק את משחק בת היענה
אם אתה מתעקש לייחס לשופט עליון תכונות דביליות - אז לא אחדש לך כלום אם אומר לך שכל הפוליטיקאים שלנו מגדול ועד קטון יצאו מאותו מחזור בשלוותה.
כתוב תגובה ל- מרדכי שגב
45
לזרוק את הבושה(ארבל) מהעליון
  רוני 11   25/06/04 17:35
כתוב תגובה ל- רוני 11
46
אני מצטער רבותי
  sr דוליטל   25/06/04 17:59
אם ארבל עושה כאלה טעיות ועוד מפנה אצבע מאשימה, ומנסה לכסות על טעותה, אין מקומה בשום בין דין בישראל. היא חייבת להגיד שלום, להכנס למחוזי, והעליון כבר יסגור אתה חשבון.
כתוב תגובה ל- sr דוליטל
47
יואב יצחק לא מבין בתכנון
  ציד מכשפות נגד ארבל   25/06/04 17:59
יש הרבה תכניות במערכת וכולן קשורות לכולן. והשאלה איזה תכניות מקדמים ולמי יש אינטרס בקדומן.? סופיה אלדור עושה דברו של שרון. עירית לוד בידים של אפל כבר שנים. ולא דנים על אדמות בן שמן בלי אדמות גינתון הסמוכות.
זה לא חדשות זה פרשנות על דו"ח מזוז.
כתוב תגובה ל- ציד מכשפות נגד ארבל
48
והיא ראויה לשבת בביהמ"ש העליון?
  איפה הנשיא ברק ?   25/06/04 18:18
לא נראה לי שהיא טעתה בתום לב (כי היא מעולם לא נוהגת בתמימות כשמדובר באנשי ימין). נוח היה לה להניח שששרון אשם ולכן היא לא התאמצה להגיע לחקר האמת. היא הרגישה צורך לפעול במהירות להביא להדחתו. יש לה דפוס התנהגות בנוגע לאנשי ימין שחוזר על עצמו. כך היה עם נתניהו, נאמן, ריבלין, אולמרט, הנגבי...
מה שמעניין בכל הבלאגן הזה הוא לאן נעלם הנשיא ברק? לאן נעלם החוש הביקורתי שלו, למה הוא לא מודה שמינויה של ארבל הוא טעות? כולם טועים ואם הוא לפחות יודה, נסלח לו. אבל הוא לא יודה, אלא יעדיף לגונן על החברה בקליקה.
כתוב תגובה ל- איפה הנשיא ברק ?
היא ראויה לפרס ישראל
  כל הכבוד לארבל   26/06/04 10:26
כתוב תגובה ל- כל הכבוד לארבל
49
לה לא היתה בעיה לרמוס את כבודם של..
  מזוז מרחם על אכזרים   25/06/04 18:22
אחרים. להיפך, נראה היה שהיא נהנית להשפילם ולהציג עצמה כמגן האחרון של שלטון החוק. העניין הוא שאין דבר כזה שלטון החוק בדמוקרטיה אלא שלטון העם ומשום מה לארבל הפריעו הבחירות של העם והיא פעלה לסכלם. כך היה בעניין נתניהו וכך כעת בעניין שרון.
כתוב תגובה ל- מזוז מרחם על אכזרים
הנשיא ברק מפחד מארבל כמו כולנו
  דן כוכבי   25/06/04 19:39
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
הוא מינה אותה - כי היא חשפה את
  שוש 444   26/06/04 00:18
השחיתות בחוות השחיתות הבינלאומית , והוא צדק
כתוב תגובה ל- שוש 444
50
וכך פוגעת הפרקליטות בחושפי שחיתויות
  בבתי המשפט   25/06/04 18:33
באמצעות שקרים...............
כתוב תגובה ל- בבתי המשפט
51
תבינו --סוף סוף האי היווני הומצא
  סוקרטס   25/06/04 19:35
בשביל שכלם ירו לעברו.
הינוקא הטיפש היה בסה"כ בלדר להעברת
הכספים לחוות שרון (שהיא על סף פשיטת רגל)התמורה לכסף הרב היתה הפשרה של 1000
יחידות דיור.
כתוב תגובה ל- סוקרטס
נכו מאוד ! צודק
  חחח   26/06/04 00:28
כתוב תגובה ל- חחח
סוקרטס כותב בהגיון.
  שושנהפרידמןו   26/06/04 09:48
האי היווני היה דרך פיקטיבית כדי ששרון יקבל סכומי עתק
כתוב תגובה ל- שושנהפרידמןו
הוא מושחת בגנים !
  יבגני ,   26/06/04 10:27
כתוב תגובה ל- יבגני ,
52
אמרתי לכם שארבל חולה
  דן כוכבי   25/06/04 19:42
כתוב תגובה ל- דן כוכבי
53
יואב יצחק, אתה פתטי
  t   25/06/04 19:58
כל מסע ההסתה וההכפשה נגד ארבל לא יצלח. ניסית להדביק לה כל מיני סיפורים ועלילות זדוניות ולא הצלחת למנוע את מינויה לעליון. ניסית, כלומר, מי שמשתמש בך ככלי תעמולתי תמורת תשלום נאה (נמרודי, אולי?)
כתוב תגובה ל- t
What that has to do with the facts
  AMR   25/06/04 22:20
כתוב תגובה ל- AMR
שקוף שאת מהמאפיה!!!!!!!!
  יגאל כהן   26/06/04 10:32
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
התגובה שלי אמורה להיות כאן
  אנטוני הופקינס   26/06/04 14:51
אם יואב יצחק כותב עליה כל כך הרבה סיפורים מזעזעים,עולה לכנסת לוועדה חוק ומשפט מספר שם את כל הסיפורים שלו.
ומעניין מה קורה? שום דבר.שום שר מישפטים בישראל טוען שיואב יצחק שקרן,שום שופט עליון בישראל אומר שיואב יצחק שקרן,שום עיתונאי מחצרה של ארבל אומר שיואב יצחק שקרן.
ואני אגיד לך למה, אם היה אחד באיזור של עדנה ארבל טוען שיואב יצחק שקרן ,הוא למחרת היה חוטף תביעה להוצאת דיבה מיואב יצחק.
יואב יצחק יכול להמשיך לחגוג עליה כל זמן שהוא רוצה ויכול, הם פשוט לא יכולים לעשות לו מאומה רק להתעלם מהכתבות שלו,אבל בטוח שהם מעולם לא יטענו שהוא שקרן,ואני מבטיח לך הם לא יעשו את זה לעולם שנתיים זה עובד ככה וזה ימשיך עד שהמושחתת תלך הביתה,כי אין לה את האומץ הציבורי להעמיד את יואב יצחק למישפט דיבה.
אתה קולט את העניין על מי אתה מגונן?
על שופטת בית משפט עליון שאין לה את האומץ להגן על שמה הטוב.
תאאז תמשיך להיות טיפש ברשות הרבים.





כתוב תגובה ל- אנטוני הופקינס
54
כמה חצצ עוד נאכל ממנה
  טל המר   25/06/04 20:08
כמה חצץ עוד תאכיל אותנו האשה הרעה הזאת:1. מגישה כתב אישום נגד יעקב נאמן ונזרקת ממדרגות בית המשפט 2. יוזמת חקיה נגד ראובן יבלין. 3. סילקה את רפול וננזפה ע"י בית המשפט. 4. בן יאיר - היועץ המשפטי מאשים אותה ששקראה לעליון. 5. מסדרת "ג'ובים לבעלה " (עדות לימור לבנת) 6. לא מבחינה בין קרקאות גינתון לשטח לבנוי לנשי כוחות הבטחון .7. סוחטת ערמות כסף מהמדינה (ראה דוח מבקר המדינה על פדיון מחלה - עדנה רבל) די די זו ראוייה להיות שופטת ?????
כתוב תגובה ל- טל המר
בטח ראויה רק מושחתים ראויים לעליון
  ולא ללמוד תורה   25/06/04 22:08
כתוב תגובה ל- ולא ללמוד תורה
כל אות = זבל
  מזוזי המשוחד   26/06/04 00:17
כתוב תגובה ל- מזוזי המשוחד
אנו לא אוכלים ! שרון אוכל בדולרים
  ארבל צודקת   26/06/04 00:16
כתוב תגובה ל- ארבל צודקת
צודק במליון דולרים
  צודק מאוד   26/06/04 11:19
כתוב תגובה ל- צודק מאוד
טיפש ברשות הרבים
  אנטוני הופקינס   26/06/04 03:48
אם יואב יצחק כותב עליה כל כך הרבה סיפורים מזעזעים,עולה לכנסת לוועדה חוק ומשפט מספר שם את כל הסיפורים שלו.
ומעניין מה קורה? שום דבר.שום שר מישפטים בישראל טוען שיואב יצחק שקרן,שום שופט עליון בישראל אומר שיואב יצחק שקרן,שום עיתונאי מחצרה של ארבל אומר שיואב יצחק שקרן.
ואני אגיד לך למה, אם היה אחד באיזור של עדנה ארבל טוען שיואב יצחק שקרן ,הוא למחרת היה חוטף תביעה להוצאת דיבה מיואב יצחק.
יואב יצחק יכול להמשיך לחגוג עליה כל זמן שהוא רוצה ויכול, הם פשוט לא יכולים לעשות לו מאומה רק להתעלם מהכתבות שלו,אבל בטוח שהם מעולם לא יטענו שהוא שקרן,ואני מבטיח לך הם לא יעשו את זה לעולם שנתיים זה עובד ככה וזה ימשיך עד שהמושחתת תלך הביתה,כי אין לה את האומץ הציבורי להעמיד את יואב יצחק למישפט דיבה.
אתה קולט את העניין על מי אתה מגונן?
על שופטת בית משפט עליון שאין לה את האומץ להגן על שמה הטוב.
אז תמשיך להיות טיפש ברשות הרבים.
כתוב תגובה ל- אנטוני הופקינס
55
להקים וועדת חקירה לשחיתות בפרקליטות
  ובבתי המשפט   25/06/04 22:02
כתוב תגובה ל- ובבתי המשפט
להקים ועדת חקירה לשחיתות החוואים
  נא לדייק   26/06/04 10:21
שם נמצא שהכל הושג במירמה , תככים , ותמורת טובות הנאה
כתוב תגובה ל- נא לדייק
56
אז מה יש לננו פרקליטות ןב.מש מושחתי
  כן טומי לפיד   25/06/04 22:04
כתוב תגובה ל- כן טומי לפיד
נכון מאוד ! הדג מסריח מהראש
  מושחתים נמאסתם   26/06/04 10:21
כתוב תגובה ל- מושחתים נמאסתם
57
ארבל
  אור השמש   25/06/04 22:06
יש להעמיד את ארבל לדין על לקיחת שוחד מאפל.על זה שנתנה יעוץ לאפל באי היוני בלי שתהיה רשומה באגודת היועצים המדופלמים של המאפיה.על זה שהבן של קיבל מיליונים ולא יודע למה קיבל.על זה שכל הקלטות במיקרה נפלו לו מהיד לזבל ואוי ואבוי דוקא באמצע החקירה נגדו.ויש עוד הרבה סיבות לטפל בארבל ובבן שלה שברוב חוצפתם התחילו לגדל כבשים.מה הם חושבים לעצמם? יש לתלות אותם בתור עונש מרתיע בבהונות הרגלים עם הראש למטה כדי שיתחילו להבין את דרך הראיה של מזוז החמוד.
כתוב תגובה ל- אור השמש
ארבל צודקת לחלוטין
  המן ובניו מהחווה   26/06/04 00:16
כתוב תגובה ל- המן ובניו מהחווה
58
יכול להיות כי שרון גם קבל שוחד מבן
  בר נוי   26/06/04 02:25
שמן ו\או מכוחות הבטחון (אנשי צבא ומשטרה, כל זאת כדי קידום פרויקט עבורם.


ללא ספק עם אישום כפי שהיה בדעתה של ארבל (הינו שרון & אפל), היה מגיעה לדיון בבימ"ש, עד מהרה היה הוא מומר לשוחר כזה בן שרון לכוחות הביטחון ו\או בעל עניין (קבלן שהו, פרוטקטור ועוד), על הדרך שרון היה גם מורשע בזה האישום, גם ללא חקירת עד בודד מטעם "פרויקט בן שנן".

מי צריך אותם (העדים) בכלל אצל "חומתות הגומי" (השופטים), הם שפוטי המאשימה.

בכבוד שאולי
כתוב תגובה ל- בר נוי
הוא מושחת בגנים , והיא נביאת אמת וי
  גלעד מהחווה   26/06/04 10:19
-ושר
כתוב תגובה ל- גלעד מהחווה
i also deserve to get something
  omri sharon   26/06/04 16:54
כתוב תגובה ל- omri sharon
59
הגילוי הוא בלעדי מסיבה פשוטה!
  aaaaaa   26/06/04 03:39
הוא מצוי רק במוחו של יואב יצחק ושם הוא גם יישאר...
כתוב תגובה ל- aaaaaa
60
עניין של זמן - ארבל הולכת לכלא
  יעקב סילבר   26/06/04 09:28
לא יודע עדיין מאיפה זה יבוא אבל האומץ הולך ומיתבשל

האמת תתפשט ותפעיל דין צודק


ארבל = נבלה = מחקה את החוק בשם החוק
עבירת שחיתות זה משחק גולות על-יד זה.

ארבל מוכרחה לשבת בבית-כלא , לא של הצוורון הלבן אלא עם אנסים -




לא יכול להיות שישבה לנו אישה "שטן" ומיררה לנו את המדינה בשם ה"חוק"


במדינה מתורבתת היו נותנים לה את הכיסא(חשמלי).

כתוב תגובה ל- יעקב סילבר
השתכנעתי מדבריך שארבל צודקת
  לפרקליט השטן   26/06/04 10:17
ואתה צריך להיות מאחורי סורג ובריח
כתוב תגובה ל- לפרקליט השטן
61
האופססיה של העתונאי יואב יצחק.
  ברברה   26/06/04 14:48
א. קורה שטועים. רק מי שלא עושה, לא טועה.
ב. האופססיה לקעקע את אמינותה של ארבל
בכל מחיר, משאירה בלבי ספק בכוונותיו הטהורות של יואב יצחק.
ג. ברור לי,שנצחונה יביא למר יצחק- כבומרנג-בעיה לאמינותו וספק בטוהר כוונותיו.
ד. אני מצפה שהנושא של ארבל ירד מסדר היום הציבורי.
מדינת ישראל עומדת כיום בפני אחד המהלכים החשובים בתולדותיה.
מהלך שיכונן את המשך קיומה וקשריה הבן לאומיים עם שאר העולם בכלל ושכניה בפרט.
השלכות העיסוק בפרשיות לעיל,עלולות לגדוע את חלון ההזדמניות שנפתח באמצעות ראש הממשלה אריק שרון.

כתוב תגובה ל- ברברה
_הטעות_של_ברברה_
  דורון טל   26/06/04 16:26
א. נכון ברברה, קורה שטועים.
וגם נכון שרק מי שלא עושה, לא טועה.

אבל, ברברה יקרה, אם תקראי היטב את החלטתו של כב' היועמ"ש מני מזוז,
אם תקראי את פרשנותם של טובי המשפטנים בישראל הכותבים בעיתונות
וכמו-כן אם תקראי את כל המאמרים והכתבות של מר יואב יצחק, תגלי עד מהרה שלגב' ארבל הייתה מטרה והיא (ארבל) הייתה מוכנה לשם השגת המטרה הזאת לעוות את המציאות!

ב. גם אני סבור שיש למר יואב יצחק אובססיה.

זו האובססיה שנועדה בראש וראשונה לקעקע את "השיטה" הנפסדת.

המעשים הנלוזים של גב' ארבל הם רק חלק מסממניה של "השיטה".

כל הכבוד למר יואב יצחק שלא נס ליחו.

הערה: אולי למר יואב יצחק יש כוונות נוספות באג'נדה הפרטית שלו.

אז מה? לך אין כוונות?

את בעצמך מודה שאת "מצפה שהנושא של ארבל ירד מסדר היום הציבורי."

מדוע את מגינה בחירוף נפש על ארבל בלי שאת יודעת את כל העובדות הרלוונטיות?

אם נכונה הטענה שיש כאן "שיטה" נפסדת, אסור לנו להוריד מסדר היום את פרשת ארבל.

דווקא משום שמדינת ישראל עומדת כיום בפני אחד המהלכים החשובים בתולדותיה -
מהלך שיכונן את המשך קיומה וקשריה הבינלאומיים עם שאר העולם בכלל ושכניה בפרט.

דווקא לכן שומה עלינו לא להרפות!

טאטוא מתחת לשטיח של העובדות בפרשיות מעין זו, רק יחזק את "השיטה" הנפסדת" הנהוגה בפרקליטות המדינה ובבתי-המשפט אשר הפכו, לצערי, ל"בתי-משפח".

ויסלחו לי כב' השופטים הטובים והישרים.

עדיין רבים הם אלו שטרם תקלקלו.

הבעייה שלנו היא עם "התפוחים הרקובים" העומדים (בשלב זה) בצמרת השלטון המשפטי - הם, הם המושחתים.

וזאת אני אומר בצער רב.

אני מכבד את העקרון שיש לקיים שלטון חוק.

אני דורש שהחוק יהיה שווה לכל ואני דורש שאמות המידה בלשונו של החוק וברוח החוק ינחו את כב' השר לפיד, את נשיא ביהמ"ש העליון, אהרון ברק ואת כל מי שסר למרותם.
כתוב תגובה ל- דורון טל
לדורון טל הנכבד
  מברברה   26/06/04 20:29
שמך כמעט כמו מטפורה אלגורית לשם יואב יצחק.משום שבתחושתי אני כרגע עונה לכתב עצמו.
נכון שבעמדתי יש סתירה במגמת המטרה הסופית.
נכון גם שלא נכנסתי לעומקן של הכתבות בסוגיית ארבל ולא עמדיתי מספיק על מהותן.
אינני משפטנית,ויתכן ויש דברים או היבטים שאינני קולטת במישור הראשוני.
אינטואטיבית זו יכולת הבנתי כרגע.יכולת המשקפת אדם מן השורה.
מאידך, מקבלת את הערתך ואנסה בזמן הקרוב להעמיק יותר בנושא.
והיה ותשכון עלי השכינה שתשנה את עמדותיי אבטא זאת בהמשך...
כתוב תגובה ל- מברברה
62
מה יאמר על כך פרויד?
  ממי   26/06/04 21:00
ארבל כה להוטה להגיש כתב אישום עד שהיא עוקפת את הממונים וגם מתלהבת מן האישומים. זה היה כנראה פיצוי עצמי על עצב הפרידה מחד ועל החשש שמא לא תבחר לעליון מאידך. אופוריית האישומים שלא תמיד יש עימה אמת. יתכן גם שהשנאה לשרון ולימין פתולוגית ונעוצה עמוק בתוך תת-ההכרה. לא סתם נשים פסולות לעדות.
כתוב תגובה ל- ממי
63
אז למה הטענה הזו לא נשמעת בתקשורת?
  1313   27/06/04 10:18
כתוב תגובה ל- 1313
64
גם מהגילוי הזה תתעלם התישקורת
  דרור 10   27/06/04 12:59
השמאלנית,ותעלים אותו מידיעת הציבור.
כתוב תגובה ל- דרור 10
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il