s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אפשרות ממשית לשלום בר-קיימא
מאת: דודו אלהרר  |  06/08/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני בשוק..אני בהלם..אני המומה.
  אנוכי (זמנית)   6/08/10 13:14
אז כל השנים האלה בהן כיניתי בנימה שלילית את הערבים:"בני דודים", עולות וטופחות על פני? האם אחוש בעתיד אחרת כשאקרא להם כך???תמהתני...
כתוב תגובה ל- אנוכי (זמנית)
2
דודו ישר כח
  מקס פאואר   6/08/10 13:18
הארת את עניינו בנקודת מבט חדשה ומעניינת
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
3
גם אם זה נכון,ואניבספק רב
  אלישמע   6/08/10 14:10
אין בכך כל תרומה לפתרון הסכסוך. עמים מתערבבים בכל מקום,אם נקח למשל את בריטניה, רוב הבריטים הם במקורם גרמנים,איטלקים וסקנדינבים ומה עושים עם זה? כלום. עמים ולאומים מתגבשים למה שהם בהווה ולא בעבר. בקיצור ידידי,חבל"ז.
כתוב תגובה ל- אלישמע
4
אז מה?
  חמורו של משיח   6/08/10 16:26
הקרבה הגנטית בינינו לבין הפלשתינאים אינה דבר חדש וכך גם ההשערה שהיהודים והפלשתינאים התפצלו מאותו עם אבל זה לא פותר שום בעיה. הרי גם אלמלא נערך המחקר הגנטי היה ידוע לכל שאנחנו קרובים – לפחות במידה שכל בני האדם קרובים זה לזה וכולם צאצאיו של אותו קוף קדמון (לפי המדע) או של אדם וחווה (לפי השטויות). הקרבה הזאת עדיין לא גרמה לאף אדם דתי להתייחס ל"כופרים" בצורה שפויה. למעשה – ההפך הוא הנכון – הן הדתיים היהודים והן אלה הערבים שונאים יותר את בני עמם שהמירו את דתם מאשר את אלה שהאמינו בדת אחרת מלכתחילה. בקיצור – הבעיה היא דבקותם של אנשים בדתם. לאורך כל ההיסטוריה חרחרו הדתות מלחמות בין בני אדם ואף מלחמה כזאת לא נמנעה בעקבות התגלית (המרעישה?) שכולנו אחים. הפתרון האמיתי היחיד הוא מיגור השיגעון הקולקטיבי שנקרא דת.
כתוב תגובה ל- חמורו של משיח
היטלר וסטאלין היו כופרי דת .
  נבו   7/08/10 17:21
כתוב תגובה ל- נבו
5
אחוז מסוים בלבד מערביי א"י
  ורובם מהגרים מסור   6/08/10 18:48
אינני יודע איזה אחוז מערביי ישראל הם אכן צאצאי יהודים שלא גלו, נשארו בארץ והתאסלמו.
עדיין, אחוז גדול מאוד מערביי הארץ הם צאצאי מהגרים שבאו במהלך המאה ה-19 והמה ה-20, וממשיכים לבוא היום מסודאן ואריתריאה.
כתוב תגובה ל- ורובם מהגרים מסור
6
גם אנחנו ערכנו מחקר.בדוק!!!!
  סמי וסוסו   6/08/10 21:48
יהדות מרוקו ברובם שבטים ברברים שגוירו.
יהדות תימן צאצאי המלך חמיר שגוירו.
האשכנזים שבטים כוזרים וטטרים שגוירו.
מקסימום 10 % מתושבי פלשתין מהים ועד הנהר הינם צאצאים ישירים של העברים ורובם פלסטינאים ערבים שהתאסלמו.
אברהם אבינו עירקי כמו סדאם, מספיק להסתכל על כל הפרצופים של האספסוף היהודי שנתקבץ כאן:טטארים ברברים,כוזרים,סקנדינבים, כושים עם קעקועי צלב על המצח. רבאק תסתכלו במראה ותראו מי אתם .דודו אלהרר נראה כמו מוסלמי איברי,בנימין נתניהו כמו אציל פולני,אהוד ברק קוזאק רוסי,המתנחלים , כוזרים צמאי דם תכולי עיניים ובלונדינים.
היחיד שנראה ומתנהג כיהודי שמקורו בא"י לפי הליכותיו ומראה פניו,הינו השחור מגרמניה, גדעון לוי והוא היחיד מכל החבורה שמנינו בעל דם יהודי, על פי תווי פניו והתנהגותו.
הגיע הזמן שהערב רב שפלש לפה יחזור לדתו המקורית איסלאם או האל תור.
אנו נחקור את מוצא הברברים והכוזרים ונשכנעם לחזור לדתם המקורית ואז יבוא השלום הנכסף.
ברברים ,כוזרים וקוזאקים פולשים , תסתכלו במראה ותיזהרו שלא תקיא עליכם , חיזרו לג'הנם שבאתם ממנו ותקימו שם משטר אפרטהייד זיוני.
כתוב תגובה ל- סמי וסוסו
רכבת על הסוסו הלא נכון,והכל
  פלא יועץ   9/08/10 00:18
בגלל ה-סמי הזיה שממלאים את קודקודך הקודח.הרחקת נדוד אַל מרחבי האופל והינך כממשש חושך בצהרי היום.לך תשתה קצת מים ותירגע מהחום והלחות..
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
7
דודו זה לא חדש ,רק האשכנזים
  נבו   7/08/10 02:29
הם לא מבני ישראל ,יהודי מזרח אירופה קבלו את הדת היהודית במאה 7 עד 10 ,מדובר על יהודי מזרח אירופה ולא מערב{רשי}.

וכן דודו לבני עדות המזרח יש קשר גנטי עם ערבים וזה לא סוד אנחנו השבטים השמים שחיו כאן בעבר .והעצוב דודו שגם הפלסטינים וגם המזרחים עברו שואה מצד יהודי מזרח אירופה שהם לא מבני ישראל ,אתה קולט עם ישראל עבר שואה על ידי עם שהוא טוען שהוא העם היהודי .זה עצוב שאחינו הפלסטינים {חלקם ]סובלים גם מהאשכנזים כמו המזרחים .

הפולש היחיד שכאן זה האשכנזים איןלהם שום זכות לחיות בארץ ישראל .דודו תסתכל סביב כולם כאן שחומים ושמים אתה לא שואל שאלות מה הקשר לבנים אשכנזים לארץ ישראל .

ועוד דבר דודו מי שרוצה לחלק את הארץ זה האשכנזים כי הם להם באמתמרגישים שום קשר לעם ישראל וארץ ישראל .
כתוב תגובה ל- נבו
מטורף ?
  קורא   12/08/10 18:10
בכל מקרה מוכה הבל ורוח תעתועים.
כתוב תגובה ל- קורא
8
דודו עוד משהו
  נבו   7/08/10 02:58
המדינה האשכנזית מעדיפה לעלות מאות אלפי סלאבים גויים
רק שלא יהיה כאן רוב יהודי אמיתי מבני ישראל השמי.

דודו אתה אדם שאני מחבב ,במכון יצחק בן צבי למורשת ישראל יש מידע רב שמוסתר מהצבור לגבי יהדות מזרח אירופה שהיא מעל 80 אחוז בעולם כיום ,שם יש חומר מוצק שיהדות מזרח אירופה אינה קשורה לעם ישראל גנטית ,תקרא את חומר של אדם ענק בשם דוקוטר יצחקי אהרון הוא עשה מחקר לגבי זה .

דודו זה עצוב יש כאן שני עמים שונים מבחינה גטנית תרבותית לחלוטין .לא סתם עברנו יהדות המזרח שואה שזה כולל עוני טיפול בגזזת זה היה מתוכנן ליבש את להורים את המוח שלא יהיה להם שליטה על ילדיהם ,ואני לא מדבר על חטיפת ילדי תימן שבוצע על ידי מאפיה אשכנזית כוזרית שנמכרו חלקם לניצולי שואה וחלקם עברו לניסויים רפואיים .

דודו הבעיה היא לא הערבית הפלסטינית הם חלק מעמנו

הבעיה זה הערב רב דודו הם שונאים את עדות המזרח משהו פחד .
ושוב דודו תקרא חומר של דוקוטר אהרון יצחקי הוא מסביר יפה את כל המצב פה .דודו אני אדם מאמין כמעט כמו כל מזרחי גם אם הוא לא דתי זה אצלנו בגנים ,הערבים זה לא הבעיה של עם ישראל רוב רובם אכן יהודים לשעבר ,הבעיה פה זה רוב האשכנזים שהם לא מעם ישראל המקראי וזה ערב רב ,דודו לא סתם כל השמאלנים הם אשכנזים לא סתם כל המרצים שמדברים נגד ישראל הם אשכנזים ,לא סתם התקשורת בית המשפט השלטון הם אשכנזים עוכרי ישראל ,דודו הם ערב רב ,דודו רבי ישמעאל כהן תנא צדיק מלפני 1800 שנה כתב שעם ישראל יחזור לארצו אבל השלטון יהיה שלטון נגד עם ישראל ותורת ישראל ,שלטון זה זה בעצם בגץ התקשורת ,ודודו כן ציונות ועם ישראל זה לא הולך ביחד ,הציונות האשכנזית הביאה לעם ישראל שואה דתית רוחנית תרבותית וכלכלית .דודו לפני 70 שנה כולנו שמרנו מצוות איפה אנחנו היום ,האשכנזים זה ערב רב ,יבוא יום דודו שתבין אותי ,יבוא יום .

ורבותי היהודים מאירופה מדובר על יהודי מזרח אירופה ולא מערבה כמו רשי שהוא יהודי אמיתי .
כתוב תגובה ל- נבו
9
נבו !
  אורה הכפולה   7/08/10 03:52
אתה גזען חסר תקנה שמבלבל את המוח - ללא כל בסיס נכון ועובדתי!!!
טול קורה מבין עיניך וצא ולמד מה הן שושלות יהדות אשכנז - אשר נדדה לא מעט - אך יצאו ממנה מטובי בנינו - אשר בנו ונלחמו ונהרגו על ארץ ישראל - מה אתה מקשקש - מבלבל את ה - - -
בלי כל בושה ומנסה לזרות סכסוך בינינו היהודים! אתה אידיוט שאין כדוגמתך - השפה היידיש היא בעצם תערובת של ארמית של ימי בית שני...וגרמנית כדי להסתיר את יהדותם באירופה אך לשרוד כיהודים, כמה מעשי קידוש השם נעשו באירופה - אתה לא נורמלי - היום ניתן לבדוק הכל עפ"י גנים בבדיקת דם פשוטה - כמה יהודים באו מאירופה - אשר בדמם זורם דם מזרע כהנים - כמוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מאמינה שאתה יהודי בעצמך !!!!!
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
אורה אני לא גזען נגד יהודים
  נבו   7/08/10 16:54
אני נגד ערב רב שקבל את הדת היהודית במאה 7 עד 10 ואין קשר ליהודי בלרוס הונגריה ורוסיה לאנוסי ספרד
יש מעט מגירוש ספרד שבאו למזרח אירופה וזה לא עובר רת האחוז שתים מכלל יהודי מזרח אירופה היהודים החדשים.
רוב רובו של יהדות אירופה מקורה בגיור גדול והתבוללות גדולה.גם יפני שהתגייר עם הזמן הוא יפתח ישבה והיה לרב גדול ,אז מה זה אומר שהוא צאצא אברהם יצחק ויעקב.
אורה נו באמת ככה נראה עם ישראל כמו אשכנזים בעלי עיניים כחולות בהירי שיער ,על מי אנחנו באים לעבוד .
מכל יהדות אירופה מהים בחופי צרפת עד רוסיה במזרח אולי יש רק 5 אחוז יהודים שמים שמקורם מארץ ישראל ,כל השאר זה ערב רב של עמים כוזרים טטרים וסלאבים שקבלו את הדת ,דוגמא קלאסית זה ירון לונדון יש לו פנים של גוי שלא מהעמים השמים ויש עוד מיליונים כמו ירון של גויים מדברים עברית .

אורה אולי את יהודיה אמיתית כמו ה5 אחוז אבל השאר הם לא .

וכך מתחיל הבעיה של עם ישראל האמיתי הערב רב של אוכל את עם ישראל מבפנים ואת זה עושים הערב רב שבא מאירופה והוא אינו מעם ישראל .אורה זה לא אישי ואני לא גזען נגד יהודים ,רק נגד גויים שמדברים עברית שנכסו לעצמם את ההסטוריה של עם ישראל בשקר .
כתוב תגובה ל- נבו
דע מהיכן באו האשכנזים
  אחד העמך   8/08/10 13:49
אכן רק אחוזים מעטים הגיעו ממערב אירופה(אשכנז של רש"י) וגירוש ספרד. אך הרוב הינם יהודים כשרים שעלו צפונה מן האגן המזרחי של הים התיכון עם שקיעת אימפריה הביזנטית. בסוף העת העתיקה מנו יהודים שם ( ממצרים ועד יוון ויגוסלביה) כעשירית מן האוכלוסיה - מספר עצום. עם גבור האנטישמיות של הכנסיה הביזנטית ושינויים פוליטיים אחרים, נדדה אוכלוסיה זו צפונה אל האזור הסלבי. לראיה שפע הביטויים ממוצע יווני בלשון היידיש. בקיצור לא כוזרים ולא ערב רב, ומוטב שתחדל לקשקש בענין הזה. בלי קשר לכך, אכן מצער שרבים מיוצאי אירופה בארץ הפכו לשוללי הציונות וזכות העם היהודי לארצו. זו בעיה אך אין צורך לסלף את ההיסטוריה משום כך.
כתוב תגובה ל- אחד העמך
10
בערוץ 1 היתה כתבה בנושא=והיה
  קורןנאוה טבריה   7/08/10 08:44
מדהים=חשוב לדבר על זה=ולשם כך זקוקים היהודים לתקשורת שאין להם=כי מדינת היהודים טרם קמה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
אל ארר גילה את נקודת המשען!
  ג. גזית   7/08/10 20:28
ימות המשיח הגיעו. כארכימדס בשעתו שטען שאם ימציאו נקודה כזאת הוא יוכל להזיז את העולם, אל ארר מצא אותה ועתה הוא יזיז באמצעותה את העולם.
צריך להסביר לו בפשטות שדת האסלם שברא מוחמד הנביא האחרון, מתיימרת להיות טובה ונכונה מהנצרות ובוודאי מן היהדות שקדמה לה, ולכן הגיוני יותר כמותית שכולנו נתאסלם ובא לציון גואל!
ומעבר לכך, החילוניות תנצח בסופו של דבר ויווצר כאן רוב מאסיבי חילוני של רוסים וערבים יהודים "ושאר ירקות", שיהפכו את המדינה הזאת למדינת כל אזרחיה, וזה יקרה הרבה יותר מהר מכל אוטופיה חדשה.
שמעתי פעם ויכוח בו טען ערבי ישראלי טענה פשוטה, הוא היה מצפה שמדינת ישדראל לפחות תנסה לגייר את המיעוטים שסיפחה אליה ובכך לתת להם סיכוי. אבל היא אפילו לא מנסה לעשות את המעט הזה, אז למה היא כבר מצפה?
כתוב תגובה ל- ג. גזית
הרבה הרבה לפני שתהיה כאן
  רפאל1   7/08/10 22:44
"מדינת כל אזרחיה" תהיה מלחמת כל אזרחיה. על פי התבטאויותיך אתה תהיה בצד המוכה והמובס. אם לא הבנת אסביר לך: "אם תרצו" של הרצל הוא רק שלב ראשון בתהליך שיבת ציון, כמו שהנחש משיל את נשלו כך גם אנו נתקלף מהרצל...ונעבור לשב הבא. ויש לי חשש שגורלך יהיה כמו של הערבים כאן, כלומר לא תהיה ולא יהיה לך חלק ונחלה. תתחיל לארוז אידיוט.
כתוב תגובה ל- רפאל1
להיות אידיוט בחברה טובה
  ג. גזית   8/08/10 09:30
יחד עם אל ארר. אבל למזלי אני יכול להיות אידיוט רגוע כשאני יודע שאתה חי קיים ונושם ותביא את הגאולה.
כתוב תגובה ל- ג. גזית
12
הסכמי אוסלו הרסו את הסיכוי
  אבי מ   7/08/10 23:36
כאשר שלטנו בשטחים אפשר היה לדבר איתם היום הם כלכך שטופי מוח וזה קשה יותר, אבל בכל זאת יש כאן פתח חדש לגישה חדשה
כתוב תגובה ל- אבי מ
13
הבירור
  יצחק הכהן   8/08/10 08:15
"וצרפתיך ככסף וכזהב" אנחנו בסוף תהליך הבירור לא של מי הוא יהודי אלא של מי הוא ישר-אל שלם ונאמן. אל לנו לצרף את אשר זוקק. "וכול הנותר בירושלים קדוש יאמר לו"
כתוב תגובה ל- יצחק הכהן
14
לעולם לא יהיה שלום עם הערבים
  ערבים רוצחים יהוד   8/08/10 10:06
כתוב תגובה ל- ערבים רוצחים יהוד
15
תמימות ושנאת חנם
  אבי כהן   8/08/10 11:03
אני מאד מעריך את עמדתך יוצאת הדופן והנכונות שלך לשלם מחיר אישי כבד על דיעות שנחשבות חריגות בציבוריות הישראלית.
בקשר לצבי מסיני - לדעתי לשם גילוי נאות שיתחיל בהבהרת עמדותיו בקשר למצב בארץ על מנת שנדע אם במקרה בטוב הוא סתם חולם או שבמקרה הרע עוד אויב שקם לעם ישראל.

אני המום מהשנאה התהומית שיהודים ממוצא ספרדי מגלים כלפי יהודים ממוצא אשכנזי, אני חושב שנושא מספר 1 לטיפול זה השנאת חינם
כתוב תגובה ל- אבי כהן
16
זה נכון כי שבט מחאמארה מהר
  פלא יועץ   9/08/10 00:37
חברון הינם אנוסים יהודים שנתאסלמו.היום יש בינהם את הקשים שבאנשי החמס,מכאן ועד המסכנה כי רוב ערביי א"י הינם צאצאי יהודים המרחק הינו כמה שנות אור.הדברים אינם חדשים ויש עדויות של נוסעים אשר תרו את הארץ כבר לפני מאות שנים אודות כך.יחד עם זאת כל מי שלא חוזר בגלוי ליהדות ולאורח חיים יהודי,מכאן שאינו רוצה בכך,ולכן אין כאן שום מקום לפנטזיות רומנטיות מיותרות אשר אך מחלישות את כח עמידתנו ואמונתנו בצדקת הדרך. כי באדם מישראל יש שלושה סימנים: ביישנים,רחמנים וגומלי חסדים. ולכן ליבנו נמס מרחמנות. אך זה עדיין אינו משנה את תמונת המצב בכללותה,ואיננו רואים מידות אלה אצל הקמים עלינו להורגנו.אז תרטיב את הראש ותצנן אותו מהבילבולים,תשים פוקוס נכון ותתעשת,ועם תרצה עזרה מנגד קרא את הספר:"בן החמאס".ותבין את מבוקשם של אותם האנשים באמת.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
17
לאבי כהן ול"אחד העמך"
  אורה הכפולה   9/08/10 00:55
מסכימה עם שניכם - אכן יש ללמוד את ההסטוריה של היהודים אשר הוגלו מכאן לאחר חורבן בית שני
ואף בתקופה הביזנטית, אכן ישנם ביטויים רבים מן היוונית כמו גם ובעיקר מהארמית...אשר שפת היידיש בנויה ומבוססת עליה..!! מאין ידעו באירופה לבסס את היידיש(כדי להסתיר את יהדותם ולהידמות לאירופים..) על הארמית?? נכון היידיש מעורבת בארמית ובגרמנית אך זה בכדי להסתיר את יהדותם מפאת שנאת הגויים...החשוב הוא שארמית דברו בארץ ישראל בימי חורבן בית שני...כך שלומר שיהדות אשכנז אינה טהורה - זו שטות איוולת ובורות!!!!
וכן אבי כהן - אתה צודק החשוב והעיקר הוא שיפסיקו היהודים לשנוא זה את זה - מאיפה השנאה הזו של נבו ליהדות אשכנז??? זה נורא הכללה גסה ושנאת חינם - אסור - אסור !!!!
נצח ישראל לא יישקר - ורק אהבת חינם !!!!
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
אני מוכן עם כל אשכנזי או כוזרי
  נבו   9/08/10 05:03
לעשות בדיקת דם ותראו שאין קשר בין היהודים מארצות הים התכון ליהודי אירופה החדשים שקבלו את הדת היהודית לפני 1000 שנה .בן גוריון אמר בעצמו וזה נמצא במכון בן צבי שהוא לא יהודי כנעני אלה כוזרי .למה אתם מפחדים מהאמת אשכנזים זה לא בושה להיות יהודי אבל לא מעם ישראל אבל למה לשקר .האם בקיבוצים האוכלי חזיר חיים צאצאי בני ישראל האמיתי ,על מי אנחנו באים לשקר הם ערב רב כחולי עיניים שלא קשורים לעם ישראל וכך מעל 95 אחוז מיהודי אירופה הם אינם שמים בדמם ,ואני חוזר שוב אין לי שום קשר לאשכנזים גנטית תרבותית והיסטורית אנו שני עמים ושונים ואויבים .

אשכנזים מקור כל הבעיות של עם ישראל ,אני מפחד יותר מאשכנזים ולא מערבים .בלי אשכנזים לא היו צרות לעם ישראל .
כל השמאלנים הערב רב הכופרים שונאי דת ורבנים ונלחמים נגד העם היהודי זה אשכנזים .

לעולם אני לא יסלח לאשכנזים מה שעשו ליהודי המזרח שהם מעם ישראל האמיתי הם גרמו להם שואה דתית רוחנית כלכלית ותרבותית ,אבי שעלה מארצות ערב היה אדם דתי והגיע לקיבוץ של כוזרים לא יהודים מרוסיה ומזרח אירופה וחנכו אותו להיות כופר .אשכנזים עשו שואה לעם היהודי האמיתי.

יש כאן עם שהתחפש לעם היהודי ושולט בשקר בעם ישראל .


כתוב תגובה ל- נבו
18
האתגר הבא של הציונות
  אני אני   13/08/10 22:44
האתגר הבא של הציונות ושל המחנה הלאומי-ימני, הוא השבת החלק הנותר של עם ישראל מהגלות הרוחנית-תודעתית.
לא להכנע לדמורליזציה של השמאל, הם מפחדים!
כתוב תגובה ל- אני אני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il