הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת
מועדון + / תגיות מחלקה ראשונה
אישים פירמות מגשרים
מוסדות אתרים מושגים
אדריכלים בנקאות/השקעות יועצים
רופאים חברות ביטוח רואי חשבון
שמאים חברות ציבוריות רשויות
עיתונאים ביה"מש/שופטים עורכי דין
שי ג'ינפינג [צילום: מארק שיפלביין/AP]
נשיא סין
שי ג'ינפינג (נולד: 15 ביוני 1953). פוליטיקאי ומדינאי סיני. החל ב-2013 מכהן כנשיא סין.
הדר גולדין ז"ל
חלל צה"ל
הדר גולדין (נולד: 18 בפברואר 1991) קצין בסיירת גבעתי, נהרג באחד מקרבות מבצע צוק איתן.
ניר דבורי [צילום: פלאש 90]
עיתונאי
ניר דבורי (נולד: 30 בינואר 1972), עיתונאי ישראלי ואיש טלוויזיה ישראלי.
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
המידע הוא המטבע החדש
20/11/2018   |   איתמר לוין
 
 
 
פייר פדרסן: מאוסלו לדמשק
20/11/2018   |   איתמר לוין
 
 
 
הרתעה שמרתעה
20/11/2018   |   אפרים הלפרין
 
 
 
בג"ץ לא קבע שבגידת אישה תשלול ממנה את הרכוש
20/11/2018   |   איתמר לוין
 
 
 
פרוזק או לא להיות
20/11/2018   |   ציפי לידר
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להיות חסר דת בישראל
מאת: פרופ' עוזי אורנן   |  24/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נפלאות דרכי השם-יש לברכך על כל
  קורןנאוה טבריה   24/05/11 12:48
אזרח בישראל שמקיא את עצמו מהעם היהודי-הם לא ראויים לכך!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
דברי שקר
  עוזי אורנן   27/05/11 23:01
מעולם לא אמרתי "צריך לתלות חרדים על עמודי חשמל". את השקר הזה טפל עלי איזה ח"כ דמגוג.
בראיון ל"על המשמר" אמרתי שבלי מרד אי אפשר יהיה לסלק את שלטון הכפייה הדתית מישראל. לשאלת הכתבת "מה זאת אומרת מרד?" עניתי, "כמו כל מרד, אפילו עם תליות על עמודי חשמל".
מרד מכוון נגד השלטון, נגד המשטרה, נגד הצבא השש לדכא מי שמתנגד לשלטון - אבל יהודים דתיים חושבים שכל מרד בשלטון פירושו פוגרום ביהודים...
מרד נגד שלטון מדכא המטיל חוקים דתיים על אנשים חופשיים אין לו שום קשר לפוגרום נגד יהודים, והמשפט שהכותבת שמה בפי לא היה ולא נברא. רק בדמיון החולני של מי שחושב בעיקר על פוגרומים שעשו בהם שפטים ביהודים מערבב בין שני הדברים השונים האלה.
כעת אני רואה משפט יפה שכתבה המערכת "להגיב באופן ענייני שיכבד..." מעניין איך הופיעו החרפות המגעילות והמערכת לא שמה לב...
כתוב תגובה ל- עוזי אורנן
2
בואו נראה מי הוא הליברל הזה -
  חנה שרה   24/05/11 13:23
פרופסור עוזי אורנן: "צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל, צריך לדון אותם למות, כי הם מסוכנים".

עוזי אורנן במכתב להצופה (כשבוע אחרי,)30.8.1999) המשפט שאמרתי בהקשר הדיון בבתי הספר של ש"ס ושאר החרדים הוא: " הם נותנים לכם כסף ללא שום צורך. צריך לזרוק אתכם לים, לסגור את בתי הספר שלכם".

האיש הוא כזה, שאסור להשוות אותו לתואמיו, והוא משתמש בשמם כדי להשמיץ את מי שמבקשים לתקן את מה שהם קלקלו.

לאחר אלפיים שנות רדיפה על ידי מפלצות אדם בני "אחוות העמים", יש ליהודים הזכות המינימאלית, לדאוג לעצמם! זו לא רק זכותם, זו חובתם! אנשים כמו עוזי אורנן וחברים, צריך להעיף לכל הרוחות, כפרסונה נון גראטא, ואת הגויים להעיף יחד אתם. שהגוייםם יקבלו את המומרים ואת שלהם, אנו איננו חייבים לאיש דבר.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
3
שיתאבד, הוא מפריע לי לישון.
  קוקוריקו   24/05/11 16:27
כתוב תגובה ל- קוקוריקו
4
אל תאמר חסר-דת, אמור אנטישמי
  אליק א.   24/05/11 16:32
האם זה מקרה שחומסקי, ריינהארט ואורנן - שונאי עמם מובהקים, נמשכו לבלשנות, או שיש משהו במקצוע ההופך את לומדו לאנטישמי?

אולי זה אחד המקצועות שסוכני האויב הסובייטי הונחו ללמוד?

מכל מקום, יש הבדל בין חסר-דת לאנטי-דתי - על משרד הפנים להתיר לאורנן וקניוק לשנות הגדרת דתם, אך לא לחסר-דת כי אם לאנטישמי.
כתוב תגובה ל- אליק א.
5
טשטוש
  אהרן מיטל   24/05/11 16:44
הוויכוח על הישראליות הכנענית הוא עתיק יומין ואפשר להביא הנמקות רבות לכאן ולכאן, אלא שאין מסגרת הטוק-בק המקום המתאים לכך. עם זה, יש הבדל רב בין הישראליות הכנענית לבין התפיסות ששוללות את הציונות ואת זכותם של … היהודים רחמנא ליצלן, לבוא לארץ ישראל. אפשר שבלי כוונה פרופסור אורנן וחבריו לשיטתו גורמים לטשטוש מטעה.
כתוב תגובה ל- אהרן מיטל
עוזי אונן
  מורידהמיםעלרעטוש   14/05/12 05:42
זוהמה בן זוהמה גם על פי האקדמיה ללשון
אולי אורנן זה כמו באנגלית נאן כלומר אין
לכן זה מתאים אורנאןאין אור
אבל עדיף אונן
לפחות אח שלו נרצח כי חשבו שהוא יהודי וזה זכות לעולם הבא כנראה רחמו על זרע ההורים של רע טוש שיצא מהם משהו,אבל עוזי אונן הוא סתם זרע לבטלה יצור נאלח שונא אדם שגוזל מהערבים את ארצם שיחזור לפולניה יאגזלן! אתה קורא לעצמך כנעני אתה בכלל באת מפולניה אשכנז יאג"יפה
כנעני אלק כמו הכנענים הזבלה הסוטים שהיו פה בארץ עובדי כוכבים זה מה שהאונן הזה שואף או מה?
כפיה דתית אלק. אתם כולכם כפיה ובלי דת יפסבדו כנעני אין זכות למדינת בגץ את שמאלנים שום זכות
כתוב תגובה ל- מורידהמיםעלרעטוש
6
למען ההגינות
  מיכאל ב   24/05/11 23:06
פרופסור עוזי אורנן רשאי להלחם על דעותיו כרצונו, אבל:
1. הוא לא פובליציסט סתם הוא כנעני בדעותיו וזה לגיטימי אבל צריך להיות כתוב ברור!
2. מה קשור זת לגזע? למה בכל טעון צריך לשרבב את המונח גזענות?
חבל.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
7
למען ההגינות
  מיכאל ב   24/05/11 23:13
פרופסור עוזי אורנן רשאי להלחם על דעותיו כרצונו, אבל:
1. הוא לא פובליציסט סתם הוא כנעני בדעותיו וזה לגיטימי אבל צריך להיות כתוב ברור!
2. מה קשור זת לגזע? למה בכל טעון צריך לשרבב את המונח גזענות?
חבל.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
8
שיבקש לרשום בסעיף: "תגרן"
  אותיות פורחות   25/05/11 02:11
מגדלים באויר ואותיות פורחות כדמגוג הכנסת מיד צירוף של מדינה באירופה, גזענות ושאר ערימות שטות הסעיף הבא שראוי לכתוב בתעודה זה אופי: תגרן במקרה הזה או טמבל בדרך הפשטות
כתוב תגובה ל- אותיות פורחות
9
תגובה
  יוסי פלס   28/05/11 00:56
תגוביות 1-4 הן ההוכחה החותכת לצידקת דבריו של הכותב. מה עניין התבטאויותיו האישיות או השקפת עולמו לתביעתו המוצדקת, המובנת מאליה (רק בדמוקרטיה אמיתית, כמובן!) - לאפשר לאדם להגדיר את עצמו כרצונו?
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
קלאב הוטל
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  חדשות |  סדרות |  ספורט