|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אישור ETIAS לאירופה בעברית, איך זה עובד בדיוק?
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
רק צה"ל יחזיר חטופים [צילום: דובר צה''ל]
לקראת חודשים מאתגרים

אין ולא תהיה עסקה להחזרת החטופים

התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה מצד גורמים שונים גילה בויום משוחחת עם האסטרולוגית טובה ספרא
21/05/2024  |   טובה ספרא   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

המעבר של כוכב פלוטו בגדי, שהיה על ציר 4 במפת המדינה, מקום המסמל בית, גרם לערעור סדרי החברה והביטחון ויצר חוסר ודאות גם לנוכח כך שחשף אי-סדרים פורמליים במוסדות שזה תפקידם.

המעבר שלו למזל דלי, יביא גם את השינוי בהדרגה. דלי הוא סמל לחברה סוציאלית ודורש צדק חברתי, מה שיביא איתו ניקיון של כל מוסד ושינוי חברתי, יותר עממי.

במציאות הנוכחית, יש מבנה כוכבים שמביא איתו את ההבנה שלמדינת ישראל אין באמת על מי לסמוך. גם מי שהחשבנו כמדינה חברה, ארצות הברית, תאכזב. זו העת ללמוד לסמוך רק על עצמנו, לבנות ולחזק את עצמאותנו. בכל המישורים. "אם אין אני לי מי לי". הקשר עם ארה"ב הוא אשליה, ושיתופי הפעולה ביננו מבוססים רק על אינטרסים וניסיון להשליט עלינו יחסי מרות. נזכיר כמה אבני נגף הכניסה ארה"ב כדי להפריע להקמת המדינה ולפגוע בישראל לאורך השנים.

המצב הפוליטי והחברתי בישראל

תחושת התסכול וחוסר האמון במנהיגים ובממשלה גוברת. הטריגר לכך הוא התקשורת, שמציגה תמונה שלילית היוצרת אווירת דכדוך באמצעו מסרים אינטרסנטיים ומחלישה את המנהיגים.
רוב האנשים מחפשים מקורות מידע אלטרנטיביים ברשתות חברתיות כמו טלגרם, שצברה לאחרונה תאוצה ובערוץ 14.
  • אין ולא תהיה עסקה להחזרת החטופים - רק צה"ל יחזיר אותם.
  • המחאות נחלשות בגלל חוסר אמון במנהיגות של המובילים שלהן.
  • מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה מצד גורמים שונים.
  • מהמחצית השנייה של 2025, הנסיבות החיצוניות יעזרו לנו לבנות מחדש את האחדות והאמון בחברה הישראלית, נתחזק והשקט יחזור לארצנו.
  • העלייה לארץ תצבור תאוצה, בעיקר בגלל האנטישמיות שתלך ותתחזק, לצערנו הרב.

התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים:

מאי-יוני: תקופה קשה ומאתגרת, עם פגיעות גבוהה לטילים ופיגועים.

יוני: חודש של עצב וחוסר ודאות, אך עם תקווה לשינויים חיוביים.

יולי-אוגוסט: מפגש בין מארס ואורנוס עלול להביא להפתעות והסלמה במצב.

יש לצפות לקשיים נוספים במלחמה, אך גם להצלחות ולהתקדמות.

יופיטר במזל תאומים עשוי להביא הזדמנויות חדשות ושיפור במצב המדינה.

תאריך:  21/05/2024   |   עודכן:  21/05/2024
טובה ספרא
+דיווח: מצרים שינתה בחשאי את תנאי העסקה שהוגשה לחמאס
00:40 22/05/24  |  עידן יוסף
המודיעין המצרי שינה את פרטי ההצעה במהלך המשא ומתן לעסקת חטופים - מה שהוביל לפיצוץ השיחות ולסיכול עסקה. על-פי גורם המעורה בפרטים שצוטט ב-CNN, ההצעה שחמאס הסכים לה אינה ההצעה שהאמריקנים והקטרים ידעו עליה.

בכירים אמריקנים, קטרים וישראלים זעמו על המצרים, ואחד הבכירים טען: "כולנו נדפקנו". בנוסף, דווח כי ראש ה-CIA, וילאם בארנס, שהה באזור בזמן התקרית, ו"התמלא כעס", בשל העובדה שלטענתו, "הוא הוצג כחסר תועלת שלא מודע למה שקורה".
+צה"ל תקף ארבעה מרחבים שונים בדרום לבנון
00:14 22/05/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו שורת מטרות של ארגון חיזבאללה בארבעה מרחבים שונים בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו: חוליית מחבלים של חיזבאללה במרחב אל-עדייסא, משגר ששימש את הארגון במרחב חלתא ומבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים יארון, מארון א-ראס ועייתא א-שעב שבדרום לבנון.

מוקדם יותר היום, זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר מספר מרחבים בצפון הארץ, אין נפגעים. חיל-התותחנים תקף בארטילריה את מקורות הירי.


+בעקבות הלחץ מארה"ב: ישראל חוזרת בה מהצעדים נגד AP
00:11 22/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פקחים של משרד התקשורת החרימו מוקדם יותר היום ציוד של סוכנות הידיעות ועצרו את שידורה החי - לאחר שהעבירה חומרים לאל-ג'זירה בניגוד לחוק  ▪  תגובת AP: "שימוש ממשלתי לרעה בחוק השידור הזר החדש"  ▪  הבית הלבן: "לעיתונאים יש היכולת והזכות לעשות את עבודתם"
תפיסת ציוד הצילום של AP בשדרות [צילום: ג'וספט קסיר/AP]
+נתניהו קיים התייעצות ביטחונית דחופה - גלנט "נשכח"
23:40 21/05/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים שיחת התייעצות טלפונית ביטחונית דחופה עם אלופים בצה"ל, תוך מידור שר הביטחון יואב גלנט. בלשכת השר הבינו זאת בזמן אמת והורו לקצינים לסיים את השיחה. לאחר מכן, השיחה תואמה מחדש והפעם התקיימה בנוכחות גלנט, אך גורמים הביעו דאגה מהשפעת האיבה בין השניים על תהליכי העבודה (חדשות 12).

+נחתם הצו לסגירת שטח מירון לציבור
23:05 21/05/24  |  עידן יוסף
בהמשך לחוק להסדרת אירוע הילולת רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון (הוראת שעה), התשפ"ד-2024, ולקראת אירוע הילולת הרשב"י בהר מירון, חתם מפקד פיקוד העורף על צו לסגירת השטח במרחב מירון.

הצו נכנס לתוקפו בשעה 23:00 ויהיה תקף עד ליום ב׳ 27.5.24 בשעה 12:00.

פיקוד העורף מבהיר כי הכניסה למרחב מירון אסורה בהחלט ומבקש מהציבור לגלות עירנות ולא להיכנס למרחב. כל הגעה לשטח הסגור היא בהתאם להיתרים שניתנו מכוח החוק. עוד נמסר כי הגעה לשטח הסגור ללא תיאום ואישור מראש מסכנת את ביטחון הציבור וחיי האדם.
+אירלנד תכיר מחר חד-צדדית במדינה פלשתינית
21:26 21/05/24  |  עידן יוסף
גורמים בישראל אומרים כי אירלנד תודיע בבוקר כי תכיר באופן חד-צדדי במדינה פלשתינית. בד בבד, אירלנד פועלת לתאם את ההחלטה עם מדינות נוספות באירופה (כאן חדשות).
+כ"ץ בפריז: מצפה מצרפת להתנגד בפומבי להחלטתו של התובע הכללי
21:17 21/05/24  |  עידן יוסף
במסגרת ביקורו המדיני בצרפת, שר החוץ ישראל כ"ץ נאם בפריז. הוא פנה לעמיתו הצרפתי סטפן סז’ורנה, וביקש שממשלת צרפת תתנגד בפומבי להחלטתו של התובע הכללי בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג להוציא צווי מעצר נגד ראש הממשלה ושר הביטחון.

"מדובר בהחלטה שערורייתית שמהווה מתקפה חזיתית חסרת מעצורים על קורבנות ה-7 באוקטובר. התובע הכללי הפך אמת לשקר, ושקר לאמת", אמר כ"ץ. "אני פונה מכאן, לידידי שר החוץ הצרפתי להכריז בקול רם וצלול שהחלטתו של התובע הכללי לא מקובלת עליך ועל ממשלת צרפת - בלי קשר לסמכות בית הדין.

"הניסיון להשוות בין מדינת ישראל הדמוקרטית, שנלחמת על הגנת תושביה ויש לה מערכת משפט חזקה ועצמאית, לבין ארגון הטרור חמאס שביצע את הפשעים הנוראים ביותר נגד האנושות, כאשר רצח, אנס, חילל גופות ושרף תינוקות רק בגלל שהיו יהודים וחטף למעלה מ-250 אנשים לעזה הוא בושה וחרפה וחייב להידחות על הסף".
[צילום: שגרירות ישראל בצרפת]
+הרמטכ״ל בלב ג'באליה: "אמרנו בהתחלה שהמלחמה תהיה ממושכת"
20:37 21/05/24  |  עידן יוסף
הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי ביקר (ג') בלב ג'באליה, שברצועת עזה, ופגש את המפקדים שהשתתפו במבצע חילוץ גופות החטופים לישראל. "אנחנו במלחמה שאמרנו בהתחלה שהיא תהיה ממושכת", אמר הלוי. "התחפרו כאן שנים להגנה, ולא מפרקים את זה בשבוע וגם לא בחודש. המשימה כפי שמפקד הפיקוד אמר היא להרוג כמה שיותר מפקדים, כמה שיותר מחבלים, להשמיד את התשתיות.

הוא קיים הערכת מצב וסיור עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס ומפקדי החטיבות, ואמר להם: "הלחץ הזה, אנחנו מאוד רוצים, יעזור לנו גם ללחוץ להביא חטופים חיים ואנחנו מוכנים לעשות גם מבצעים מסוכנים ומסובכים כדי להביא גופות של חטופים שלנו חזרה לקבר ישראל. יש לזה ערך גדול מאוד ואני אומר לכם תדברו עם הלוחמים על הדברים האלה. אנחנו מפרקים את הזרוע הצבאית של החמאס, אנחנו רוצים להביא את החטופים שלנו חיים הביתה, ואנחנו רוצים להביא את החטופים שלצערנו אינם בין החיים חזרה לקבר ישראל. אלו משימות מאוד חשובות. המסר הזה שגם אם היה כאן מקום שלא הגענו אליו בפעם הקודמת, ואנחנו עכשיו מגיעים אליו, אין מקום ולא משנה כמה מטענים הוא הכניס בקיר וכמה פירים הוא מלכד - אין מקום שיעמוד בהתקפה של צוות קרב חטיבתי של צה״ל״.
[צילום: דובר צה''ל]
+אושר סופית: עד 30 איש ישתתפו בהילולת ל"ג בעומר במירון
19:08 21/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
9 חברי כנסת הצביעו בעד המתווה שיאפשר שלושה אירועי הדלקה בלבד בל"ג בעומר במתחם רשב"י במירון  ▪  באירועים ישתתפו רק מי שיקבלו היתר שהייה מיוחד מהשר פרוש
עשרות אנשים במקום מאות אלפים בכל שנה [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+חיילי גדוד צבר עצרו מחבלים ואיתרו נשק רב ברפיח
17:35 21/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
כוח של חיילי גבעתי איתר שלושה מחבלים חמושים שיצאו מפיר מנהרה  ▪  המחבלים נעצרו ונלקחו לחקירה ובמבנה נמצאו רובי קלאצ'ניקוב, מטולי RPG ומחסניות
+משרד התקשורת החרים ציוד צילום עבור אל-ג'זירה ממתחם AP בשדרות
15:44 21/05/24  |  עידן יוסף
פקחי משרד התקשורת בליווי משטרת ישראל פשטו (ג') על מתחם סוכנות AP בשדרות, והחרימו ציוד צילום שנותן שירות לערוץ אל-ג׳זירה ומצלם בניגוד לחוק בשידור חי את צפון רצועת עזה ואף את פעילות כוחות צה״ל באופן שלדברי משרד התקשורת מסכן את כוחות צה"ל.
[צילום: משרד התקשורת]
+מבנים ראשונים הונחו בשכונת "קיבוץ בארי הזמני" שנבנית בקיבוץ חצרים
14:59 21/05/24  |  מירב ארד
מבנים ראשונים הונחו בשכונת "קיבוץ בארי הזמני" שנבנית בשטח קיבוץ חצרים.
+משרד החוץ הקטארי: "השיחות לשחרור החטופים קרובות למבוי סתום"
14:27 21/05/24  |  מירב ארד
משרד החוץ הקטארי התייחס למגעים להפסקת אש ושחרור חטופים והזהיר כי "המגעים קרובים למבוי סתום". באשר לבקשת התובע בהאג לצווי מעצר נגד נתניהו והשר גלנט נמסר כי "מוקדם מכדי להגיב, אך כל מי שאחראי להרג אזרחים צריך לשאת על כך את הדין".
+השר כהן: מעריך שלא יהיה מנוס ונידרש לפעולה צבאית בגבול הצפוני
14:05 21/05/24  |  מירב ארד
השר אלי כהן, חבר הקבינט המדיני ביטחוני, בראיון לגל"צ: "אני מעריך שלא יהיה מנוס ונידרש לפעולה צבאית בגבול הצפוני על מנת להרחיק את חזבאללה ולהחזיר את התושבים בבטחה".
+סרטון חדש מאשים את "אחים לנשק" במכירת המדינה להאג
13:37 21/05/24  |  עידן יוסף
מי מכר אותנו להאג? - ארגון "טייסים ולוחמים נגד סרבנות" הפיץ סרטון חדש נגד "אחים לנשק", שבו הוא מאשים את ארגון המחאה הישראלי בכך שגרם לתובע הכללי בהאג להטיח בישראל האשמות חמורות. הארגון, שהוקם בעקבות סרבנות טייסים ברקע ההתנגדות לרפורמה המשפטית, מונה כיום כ-300 יוצאי יחידות קרביות, ומוביליו הם אל"ם (בדימוס) מאיר מוסט, לשעבר מפקד טייסת 69 וטייסי הקרב במילואים סא"ל עודד שפירא, סא"ל צביקה ליברמן טייס קרב ורס"ן שי קלך.
+הלחימה בג'באליה: הושמדו טילים ומשגרי רקטות שאותרו במסגד
13:07 21/05/24  |  מירב ארד
לוחמי צוות הקרב של חטיבת השריון 460 מבצעים פשיטות על תשתיות טרור במרחבים החקלאיים בג’באליא. במסגרתם הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים ובניהם ווסטים, רובה מסוג 'מאג', רימוני יד, חומרי נפץ ואמש״ט. במהלך סריקות נרחבות ובהכוונה מודיעינית, הכוחות הגיעו למסגד בו איתרו טילים ומשגרי רקטות, אשר הושמדו.
+עד 300 שקל בחודש: החזר הוצאות רכב למילואימניקים
12:45 21/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה: מינואר 2025 חיילי מילואים יהיו זכאים להחזר הוצאות על שימוש בכבישי אגרה בנסיעה לשירות וממנו  ▪  ראש אגף תכנון מילואים בצה"ל: בקרוב נאפשר להם להגיש בקשה להחזר למפרע מאוקטובר עד אפריל
נסיעות לשירות ובחזרה ממנו [צילום: ענת חרמון/פלאש 90]
+תשובה ציונית הולמת
12:05 21/05/24  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר  ▪  לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
מוסד אנטישמי [צילום: פטר דג'וג/AP]
+הנחה בארנונה למשפחות שכולות והחלפת המילה "נפטר" במילה "נפל"
11:53 21/05/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
כיום, לצד הכיתוב "חלל מערכות ישראל", מופיעה המילה "נפטר"  ▪  שר הפנים קבע כי המילה "נפטר" אינה הולמת את הקשר וכי יש להחליפה במילה "נפל"
מימין: אלי בן שם, יו"ר מיד לבנים, שר הפנים, סגן יו"ר יד לבנים אלי טהר ומנכ"ל יד לבנים גל אברהם [צילום: יח"צ]
+שביבי אור - ברסלר, גלנט, חמו, זוהר
11:44 21/05/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה  ▪  איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
ברסלר. ברוכה השבה [צילום: ענת חרמוני/פלאש 90]
+ישראל נוהגת בניגוד ללקחי ה-7 באוקטובר
11:14 21/05/24  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן  ▪  מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
מלחמה נגררת [צילום: עבדל כרים חנה/AP]
+גלנט על הבקשה לצווי המעצר: "מדינת ישראל לא מכירה בסמכותו של בית הדין בהאג"
11:13 21/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

+צה"ל ממשיך בלחימה ברחבי הרצועה: חוסלה חוליית מחבלים שביצעה ירי לעבר הכוחות
09:41 21/05/24  |  מירב ארד
כוחות אוגדה 98 ממשיכים בלחימה בלב ג'באליה. לוחמי צוותי הקרב של חטיבת הצנחנים ושל חטיבה 460 ממשיכים לפעול במרחב וחיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים. לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 הכווינו כלי טיס של חיל-האוויר שתקף וחיסל חוליית מחבלים שביצעה ירי לעבר הכוחות.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה ברפיח. כוחות חטיבת גבעתי זיהו מחבל שירה פצצות מרגמה לעבר הכוחות, לא היו נפגעים. הכוחות הכווינו כלי טיס שתקף וחיסל את המחבל.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 חיסלו מספר מחבלים, בסגירות מעגל משותפות עם כוחות חיל-האוויר וכן איתרו רקטות וציוד לחימה במרחב.

כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרכז הרצוע. לוחמי צוות הקרב של חטיבה 679 זיהו חוליית מחבלים נעה לעבר הכוחות, בסגירת מעגל מהירה כלי טיס של חיל-האוויר תקף וחיסל את המחבלים.

במהלך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו והשמידו כ-70 מטרות טרור ברחבי הרצועה. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, אתרי ומחסני אמל"ח, משגרי טילים, עמדות תצפית, חוליות מחבלים, ותשתיות צבאיות נוספות.
+לפיד על שאלת היום שאחרי: הרש"פ צריכה להשתתף רק במרכיב האזרחי בעזה
09:29 21/05/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד על שאלת "היום שאחרי" בראיון
לגל"צ: "הרש"פ צריכה להשתתף רק במרכיב האזרחי בעזה. צריך מודל כמו שטחי A ו-B, צה"ל נכנס ופועל שם מתי שהוא רוצה. לא צריך לתת לאבו מאזן לטפל בנושא הביטחוני - אבל מה אכפת לנו שהם ינקו את המדרכות ולא אנחנו?"
+כוחות הביטחון החלו במבצע לסיכול טרור בג'נין שבחטיבת מנשה
09:24 21/05/24  |  מירב ארד
ראשוני: כוחות הביטחון החלו כעת במבצע לסיכול טרור בג'נין שבחטיבת מנשה, זוהו פגיעות בחמושים במרחב.
+חוסל מפקד מערך הרקטות של חיזבאללה בגזרת החוף
09:18 21/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חיל האוויר תקף באזור העיר צור את המחבל קאסם סקלאווי, שפיקד על מערך הרקטות והטילים של חיזבאללה בגזרה המערבית של גבול הצפון
מכוניתו של סקלאווי שניות לפני שהופצצה [צילום: דובר צה"ל]
+האם יש לנו את האומץ לומר "טעינו"
09:11 21/05/24  |  יוסף גערליצקי   |   לרשימה המלאה
"וקול הזעקה מעומק הלבבות בוקע את כל הרקיעים - ריבונו-של-עולם, אם לא נתעשת עכשיו ונכבה את שריפת האיבה והשנאה המכלה כל חלקה טובה, הלוא חלילה כבר לא יישאר מה להציל!"
בחסדי שמיים [צילום: לאו קוראה/AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 20.5.24) פה אחד לקריאה ראשונה את ההצעה של ח"כ חנוך מילביצקי לתקן את חוק כביש אגרה, על-מנת לתת למשרתי מילואים החזר הוצאות על השימוש בכבישי אגרה בעת הנסיעה לשירות וממנו.
21/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
השערורייה שחולל התובע ב"בית הדין" האנטישמי בהאג אינה יכולה להישאר ללא תגובה. בשמחת תורה היה זה החמאס שניצל את הקרע הפנימי בישראל בעד ונגד הרפורמה המשפטית, והיכה אותנו שוק על ירך. ישראל הגיבה בעוצמה, אם כי לא מספקת. עובדה! החמאס עדיין ניצב על רגליו, וחטופים רבים עדיין בידיו. בהאג היה זה מנגנון "בית הדין" האנטישמי בכלל והתובע בפרט שניצלו את המשבר הפוליטי בישראל על-רקע אופן ניהול המלחמה, ומנסים לתקוע טריז בתוכה.
21/05/2024  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
לאחר עבודת מטה ממושכת של ארגון יד לבנים בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הפנים, קיים שר הפנים משה ארבל פגישה בלשכתו עם יושב-ראש ארגון יד לבנים, אלי בן שם, סגן יו"ר הארגון, אלי טהר, ומנכ"ל הארגון, גל אברהם וסוכם על החלטה היסטורית של הנחה בארנונה למשפחות שכולות בשיתוף משרד האוצר וכן החלפת המילה "נפטר" במילה "נפל" בתעודת הזהות.
21/05/2024  |  יפעת גדות  |   חדשות
ניעורו תקוות חדשות:
21/05/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים

21/05/2024  |  צבי גיל  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
עידן יוסף
עידן יוסף
ראש המטה המקצועי לשעבר של שרת התחבורה חושף במשדר "המקור" תמונה של ניהול לא ראוי בלשכת השרה, עם העדפה פסולה לכאורה של יישובים ופעילים על בסיס פוליטי תוך זניחת שיקולים מקצועיים    רגב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il