חברת כלל ביטוח העלתה לאוויר את גרסת שולחן העבודה החדש "כלל נט לסוכן" לשימוש עובדי החברה.
האתר החדש בסביבת חלונות יאפשר לכל סוכן או עובד בסוכנות גישה מהירה לכל מערכות כלל ביטוח. במסגרת שולחן העבודה תהיה אפשרות לבצע את כל הפעולות בין הסוכן לחברה: החל מהפקת פוליסה, שאילתות, הגשת תביעות, מילוי טפסים והגשתם המיידית, דרך קבלת מידע על כל הנושאים הביטוחיים, דואר אלקטרוני, מערכות הפצה והורדת קבצים נדרשים מאתר החברה.
לדברי המשנה למנכ"ל כלל ביטוח, דני קהל, "עבור הסוכן מדובר בחיסכון משמעותי של זמו יקר, ייעול ושיפור השירות ללקוח וכלים שיווקים רבי עוצמה. עבור סוכני החברה שכבר הקימו אתרים אישיים בשיתוף החברה, שולחן העבודה החדש מסייע בניהול האתר ומהווה משרד אחורי (Back Office) לניהול הפעולות מול לקוחות הסוכן באינטרנט.
לדברי אבי בר-זכאי, מנהל תחום האינטרנט בכלל ביטוח, "המערכת מקצרת את תהליכי העברת המידע למקבלי ההחלטות ומאפשרת בקרה יעילה על כל הפעילויות".
האתר מאפשר צפייה במידע ותוכן כגון: כתבות, מאמרים, שאלות ותשובות, מצגות וקטלוג מוצרים של כלל ביטוח. במקביל יוכל הסוכן לבצע מגוון פעולות מקוונות און-ליין.
"המתודולוגיה העומדת בבסיס האתר היא שבכל תהליך ובכל מקום באתר בו נמצא הסוכן הוא יודע בדיוק היכן הוא נמצא, באמצעות סרגל ניטוב עליון ורגל ימני", ציין בר-זכאי.
בפורטל החדש ניתן למצוא מצגות ופורמות עם מומחים; הודעות עדכניות לסוכנים על מבצעים, אירועים חשובים וקישורים לאתרים שימושיים.