Google ו-MTV ישתפו פעולה כדי לבחון מודל חדשני להפצת וידאו שישרת לקוחות, בעלי אתרים ומפרסמים. Google תפיץ באתרים ייעודיים תוכן עם פרסומות מרשתות MTV ובין היתר, קליפים מתוכניות מובילות כמו 'ספונג' בוב' של ניקולודיאון ו-'Laguna Beach' של MTV, על-מנת להרחיב את התוכן באתרים אלו.
כהצעה ראשונה מסוגה מצד שתי החברות, המודל החדש יספק לגולשים דרכים חדשות לחוות תוכן ויהווה כלי חדש למפרסמים לשיווק ממוקד. המודל ישמש גם לקידום תוכניות שזמינות כיום בכבלים, בלווין ובכל פלטפורמה אחרת של שידורי Networks MTV. החברות יחלו בבדיקת המודל בהמשך החודש.
יוזמה זו מציינת את הפעם הראשונה בה שילוב של שידורי וידאו ופרסום יהיו זמינים ישירות ברשת AdSense הרחבה של Google, המספקת פרסומות טקסט ותמונות ממוקדות לרשת האתרים והבלוגים השותפים של Google. זוהי גם הפעם הראשונה שקליפים מרשתות MTV לילדים ולמשפחה, הכוללים תכני מוזיקה ובידור, יהיו זמינים ללקוחות לרוחב כל רשת האינטרנט על בסיס תשתית של פרסום מחוץ לאתרים שבבעלות Networks MTV.
"שיתוף הפעולה עם Google מספק לנו הזדמנות להפיץ את התוכן שלנו באופן נרחב עוד יותר ברשת ובדרך ממוקדת", אמר טום פרסטון, נשיא ומנכ"ל Viacom אשר בבעלותה נמצאת רשת MTV. "העסקה מתאימה בדיוק לאסטרטגיה שלנו המאפשרת לנו לספק את התוכן הטוב ביותר לקהלים שלנו בכל מקום בו הם נמצאים. אנו שמחים לעבוד יחד עם Google - חדשנית אמיתית בהפצת תוכן".
אריק שמידט, מנכ"ל Google אמר כי "אנו שמחים לעבוד עם Networks MTV על דרכים חדשות להפצת התכנים שלה לצרכנים באמצעות האינטרנט ובאמצעות Google Video. השילוב בין טכנולוגיית הווידאו שלנו לבין רשת נרחבת של מפרסמים ואתרים, מציב את Google בעמדת יתרון לסייע לבעלי תוכן, אתרי אינטרנט ומפרסמים ביצירת עניין ובהגדלת הזדמנויות לרווח".
"אנו אנשי תוכן המייצרים מוצרים מעולים לכל הפלטפורמות הקיימות", דברי ג'ודי מק גארת', יו"ר ומנכ"ל Networks MTV. "המותגים שלנו הינם כלי ניווט מעולים לקהלי היעד שלנו והעסקה עם Google תאפשר לנו להוביל אותם למקומות חדשים".