חברת בי-קונטקט, ספקית שירותי תוכן סלולרי, אשר החלה להיסחר בבורסה בת"א בחודש יוני האחרון, מדווחת, כי הכנסותיה של החברה בששת החודשים הראשונים של שנת 2006 הסתכמו בכ- 5.547 מיליון ש"ח, המהווים עלייה של כ- 25% לעומת ששת החודשים הראשונים של שנת 2005. נתון זה אינו כולל את הכנסות החברה מפעילותה בברזיל. יצוין, כי הנציגות של בי-קונטקט בברזיל נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת חברת תוכן מקומית, וזאת כחלק מצעדי ההתרחבות שלה במדינה זו.
במגזר השיווק והפרסום הסלולרי הסתכמו ההכנסות בתקופת הדוח בכ- 2.856 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות בסך של כ- 1.805 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 58%. הרווח הנקי גדל ברבעון השני של 2006, והסתכם בכ- 21,000 ש"ח לעומת הפסד של 18,000 ש"ח ברבעון הראשון של השנה.
ערן פפר, מנכ"ל בי-קונטקט, מציין, כי "הגידול בהכנסות נובע מצמיחה בפעילות החברה במגזר העסקי. צמיחה זו מבטאת את הביקושים הגוברים לשירותי ערך מוסף עסקי ושיווקי בסלולר והרחבת תמהיל המוצרים של החברה בתחום זה. כיום, יותר ויותר ארגונים רואים את הסלולר ככלי שיווקי רלוונטי ואפקטיבי בתמהיל השיווק הכולל של ארגון".
במהלך הרבעון השלישי הצטרף לחברה יעקב פרי, אשר מונה ליו"ר פעיל בה. פרי, אשר כיהן בעבר כמנכ"ל ונשיא סלקום וכיום מכהן כיו"ר בנק מזרחי טפחות ויו"ר חברת ליפמן, ציין, כי התוכן הסלולרי הוא ענף שנמצא במגמת צמיחה בארץ ובחו"ל, ולחברת בי-קונטקט יש את הכלים והיכולות להיות שחקן מוביל בו.