חברת אמדוקס, ענקית תוכנות הבילינג העולמית, ו- DirecTV, הספקית הגדולה בעולם של שידורי טלוויזיה בלוויין, הודיעו היום (יום ד', 18.10.06) על הרחבת קשריהן ועל הארכת ההסכם ביניהן עד לשנת 2012.
על-פי תנאי ההסכם, אמדוקס תמשיך לספק ל- DirecTV האמריקנית, לה 15.5 מיליון מנויים, מערכות תמיכה עסקיות (BSS) לשירות לקוחות (בילינג וניהול לקוחות). בנוסף, אמדוקס תספק ל- DirecTV שירותי ייעוץ ושתי החברות יפתחו מפת דרכים שתאפשר ל- DirecTV לשפר את מערכות התמיכה התפעוליות (OSS) ולשלבם עם מערכות ה-BSS. כתוצאה מהשילוב תוכל DirecTV לספק שירותים חדשניים עוד יותר, ביניהם טלוויזיה אינטראקטיבית ושירותי פס רחב מתקדמים. שילוב מערכות OSS ו-BSS מקל על ספקי שירותים להעניק ולתחזק שירותים חדשים תוך שיפור דרמטי בחוויית הלקוח הכוללת.
יצוין כי במקביל לצמיחה המרשימה של DirecTV, סייעה לה אמדוקס להסתגל לשינויים בטכנולוגיה, בתהליכים העסקיים ולדינמיקה של התעשיה. "אמדוקס היא שותפה נאמנה מהלקוח הראשון של DirecTV. מוצרי אמדוקס ימשיכו להוות חלק בלתי נפרד ממעמדנו המוביל בשוק", אמר מייק בנסון, סמנכ"ל בכיר ומנהל המידע הראשי ב- DirecTV.
"התחרות בתעשיית ספקי השירותים לטלוויזיה בלוויין מתעצמת והולכת, והמנצחים בה יהיו הספקים המסוגלים לספק שירותים חדשניים, וליצור חוויית לקוח טובה יותר", אמר מייקל מתיוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "מחויבותה של DirecTV לאספקת חווית לקוח מכוונת ולשימור מנהיגותה הטכנולוגית יסייעו להבטיח את המשך הצלחתה וצמיחתה של החברה".