משרד התיירות והתאחדות המלונות באילת משיקים (9.1.07) קמפיין משותף לעידוד התיירות לאילת, תחת הכותרת: "המחירים יורדים לאילת". הקמפיין נועד להכריז על מבצע מיוחד בהשתתפות עשרות מלונות בעיר.
במסגרת המבצע יימכרו לנופשים לינות במחירים נוחים - בין 200 שקלים ללילה ל-400 שקלים בלבד. עלות הקמפיין, שיימשך עד אמצע חודש פברואר, עומדת על 700 אלף שקל.
במשרד התיירות מציינים כי היתרון המרכזי של הקמפיין החדש, שיפורסם בעיתונות היומית, הוא הדגש המכירתי שלו. על המודעות יופיעו מספרי טלפון ישירים למלונות, כך שעם סיום המיזם ניתן יהיה לדעת בדיוק אם הוא היה מוצלח או לא, לפי כמות הלינות שיוזמנו.
מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, שבתאי שי: "אחת ממטרות הקמפיין החדש היא להילחם בתדמית שנוצרה לאילת בשנים האחרונות כאילו היא יקרה מדי. המחירים בעיר הם בהחלט תחרותיים בהשוואה ליעדי נופש אחרים בישראל. בסיום המבצע הנוכחי נמשיך עם מבצעים נוספים, גם בהמשך חודשי השנה".
באילת קיימים 50 בתי מלון ולמעלה מ-10,000 חדרים. על-פי הערכה ראשונית, בשנת 2006 הסתכם מספר האורחים הישראלים בבתי המלון בעיר ביותר מ-2 מיליון איש, עלייה של 3% לעומת 2005. תפוסת המיטות באילת בחודשים ינואר-נובמבר 2006 הגיעה ל-69.2% בממוצע, עלייה של 3.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. סך הלינות המצטברות של ישראלים בבתי המלון באילת באותה התקופה הגיע ל-5.5 מיליון לינות, עלייה של 6% לעומת 2005.