סשה דולגוב מתל אביב התחבר ל"תבל" בחודש אפריל 2003 במסגרת מבצע, עם התחייבות לשנה. בתום המבצע גילה שהחברה העלתה תעריפים והחליט לעבור ל"יס". בחודש יוני 2004 הודיע ל"תבל" שברצונו להתנתק והופתע לגלות שחוייב עבור חודשים יולי אוגוסט, אותה שנה, ללא ידיעתו, בעודו מחובר ל"יס".
בשבוע שעבר תבע דולגוב את חברת "הוט תבל דיגיטל", בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 658 שקל. לדבריו, נציגים של "תבל" ניסו לשכנעו להישאר בחברה והציעו תנאים טובים יותר, משל "יס", אך הוא סירב. מכתב התביעה עולה שדולגוב החזיר את הממיר ל"תבל" באיחור של למעלה משנה, לאחר שלא הצליח ליצור קשר עם הטכנאים. לטענתו, לא חתם על חוזה לשנה נוספת עם "הוט" ולא התחייב להיות לקוח של החברה ובכל זאת חוייב לשלם פעמיים סך של 357 שקל, על לא עוול בכפו.
"בחודש יולי 2004 הייתי מחובר ל-"יס" ולא מובן לי מדוע חייבו אותי. צפיתי בערוצים של "תבל" רק חמישה ימים באותו חודש. אין לי חובות ל"הוט" ועליה להחזיר את כספי שנגבה שלא בצדק בניכוי חמישה ימים". דולגוב התרעם שנציגי "תבל" לא טרחו לצלצל אליו ולתאם מועד להחזרת הממירים, "היה להם את המספר שלי". לדבריו, רק בחודש ספטמבר 2005, לאחר שהספיק להתחתן ולעבור לדירה חדשה טכנאי של "תבל" הגיע, סוף סוף, לביתו ולקח את הממירים. "קיבלתי צלצול מטכנאי של "הוט" והחזרתי את כל הציוד מהכתובת של הדירה הישנה.
דולגוב הוסיף שבכוונת "הוט" להטיל עליו, שלא בצדק, קנס יציאה בסכום של 361 שקל ולחייב אותו עבור ממיר שלא הוחזר בסך של 269 שקל בתוספת ריבית והצמדה בסך 481 שקל.
טרם הוגש כתב הגנה ובית המשפט ידון בתיק בחודש יולי.