רשת מסעדות הכריכים והסלטים העולמיים טרטסטה (Treteste), בחרה במשרד הפרסום פריור לטיפול בתקציב הפרסום שלה. טרטסטה, בבעלות יואל קרול (חבר מועצת העיר כפר-סבא ולשעבר יו"ר דירקטוריון בלו גז) , מנחם קרול וחנן שמיר מסרה, כי התקציב יעמוד על כ-2.5 מיליון שקל בשנה.
הרשת תעלה בקרוב בקמפיין תחת הסיסמה: "סוף סוף אפשר לאכול כמו שכריך". הקמפיין יכלול בשלב זה, מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, דיוור ישיר, פעילות קד"מ ופרסום ברדיו. מהרשת נמסר, כי מנכ"ל משרד הפרסום פריור, יואב חביב, ינהל את תקציב טרטסטה באופן אישי.
טרטסטה מציעה כריכים כשרות, סלטים, קפה, מנות אחרונות ומשקאות ייחודיים. המסעדות מעוצבות בסגנון אירופי ומציעות ארוחות מגוונות לסועדים ליד שולחנות, פינות בילוי מיוחדות לשתיית קפה, פינות למפגשים עסקיים-חברתיים, אפשרות ל-TAKE AWAY וכן להזמנת ארוחות וכריכים לבית, לעסק או למשרד.
לרשת שני סניפים ברעננה ובכפר-סבא שהוקמו בהשקעה של 1.2 מיליון שקל בכל אחד מהם. במקביל הקים קרול מפעל באיזור התעשייה של כפר-סבא, שייצר ויישווק את המזון עבור הרשת ועבור לקוחות נוספים.
קרול מסר, כי בחמש השנים הקרובות, הוא מתכוון לפתוח 20 סניפים, בפריסה ארצית רחבה ובהשקעה כוללת של כ-25 מיליון שקל. הסניפים הקרובים עתידים להיפתח בהרצליה, רמת השרון ובתל-אביב. לדבריו, שוק הכריכים מגלגל בישראל כ-300 מיליון שקל בשנה. מדובר בשוק הכולל מסעדות ובתי קפה, מכונות אוטומטיות ויצרנים עצמאיים המוכרים כריכים לעסקים.
יוצרי הקמפיין: ארט דירקטור - דלית לאוב-סטור. קופי - הדר ניר. ניהול קריאטיבי - צביקה פרל.