בפורים תשס"ז יאכל עם ישראל כ-23 מיליון אוזני המן, כ-5% יותר מפורים תשס"ו, מתוכן כ-7 מיליון אוזני המן ממולאות בשוקולד יאכלו בעיקר הילדים. כך נמסר מהתאחדות התעשיינים.
היצרנים מדווחים, כי החידושים הבולטים השנה הם אוזני המן ב"שחור-לבן", במילוי שזיפים, במילוי קפה ו"מיני" אוזני המן במשקל 30-25 גרם (לעומת כ-40 גרם ל"אוזן" רגילה). אוזני המן פרימיום מבצק חמאה ואוזני המן ללא סוכר.
מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים בקרב היצרנים עולה, כי בפורים השנה גדלו מכירות אוזני המן בכ-6%-5% לעומת אשתקד. מדובר בהיקף כספי של כ-31 מליוני שקלים, כאשר השנה החלו המכירות כבר כחודשיים לפני פורים.
התייקרות של 5% במחירים
היצרנים מדווחים, כי מחירי אוזני המן התייקרו השנה בשיעור של עד 5%, זאת בעקבות עליית מחירי חומרי הגלם, בעיקר הקמח והשמנים, וכן העלייה בשכר העבודה. מחירו של קילו אוזני המן נע השנה בממוצע בין 26 שקלים ל-35 שקלים, כאשר רוב המכירות הינן במארזים של 500-400 גרם.
היצרנים מדווחים, כי השנה יוצאו לקהילות היהודיות בעולם (בעיקר לארה"ב), כחצי מיליון אוזני המן.
הטעמים הבולטים הם: פרג, תמרים, אגוזים ושוקולד. כן ישנם אוזני המן בטעמים של תות שדה ושל חלבה.
בין היצרנים המובילים בענף: בונז'ור, גדרון, מאפיית אנג'ל ומאפיית ברמן.