הנשים בפרסומות עדיין צעירות הרבה יותר מהגברים ולבושות הרבה פחות. כך עולה מנתונים שמפרסמת שדולת הנשים לקראת יום האישה הבינלאומי. בשנת 2006, כמו ב-1995, גברים עדיין מהווים את הרוב המכריע בקריינות פרסומות, באחוזים שהולכים ועולים ככל שמחיר המוצר גבוה יותר.
בתוכניות החדשות, רק 23% מהכתבים הם נשים והן מודרות לרוב לתחומי סיקור מוגדרים ומגדריים. בתוכניות אקטואליה, רק 23% מהמרואיינים הן נשים, כשהפער הולך וגדל כשמדובר בתוכניות בנושאי כלכלה, פוליטיקה וביטחון.
9% מהמנכ"לים הם נשים והן מהוות שליש מכלל הדירקטורים בחברות הממשלתיות. עם הנשים המכהנות בתפקיד מנכ"ל נמנות: גליה מאור-מנכ"ל בנק לאומי, יהודית ברוניצקי - מנכ"ל חברת אורמת, יהודית ריכטר- מנכ"ל מדינול, דפנה הרלב-מנכ"ל אוסיף השקעות וסמדר ברבר צדיק, שמונתה למנכ"ל הבנק הבינלאומי במקומו של דוד גרנות.
שיעורי האבטלה בקרב נשים גבוהים מאשר גברים (9.5% לעומת 8.5%) והן מהוות את מרבית מקבלי הקצבאות והחיים מתחת לקו העוני.
מרבית הנשים הינן שכירות (91.8%), מועסקות במקצועות "נשיים", בתחתית סולם השכר (חינוך, רווחה סיעוד ומתן שירותים) ושכרן נמוך משמעותית מזה של הגברים גם כשהן באותו תפקיד, עם אותו ניסיון ועם אותה השכלה, בכל הענפים הכלכליים כמו גם בשירות הציבורי (פער של 84% בשכר ברוטו לשעה בקרב מנהלים ופער של 77% בקרב אקדמאים).
ספר הנשים שהשדולה תפרסם החודש, מציג תמונה לפיה למעלה מ-30% מהמשפחות עם הורה יחיד, שבראש 92% מהן עומדות נשים, חיות מתחת לקו העוני. 38% מהעובדות מסתפקות במשרה חלקית (לעומת 17% מהגברים), ומערכת המס הקיימת, שאינה מכירה בהוצאות טיפול בילדים, אינה מעניקה הטבות לאמהות עובדות.