בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
רשת אלונית יוצאת בקמפיין חדשני
|
אלונית - גיבורת היומיום עם פרזנטורית וירטואלית ● במקביל להעמקת פעילותה בתחום חנויות הנוחות ורכישת רשת AM:PM, מעלה רשת אלונית קמפיין חדשני בתקציב של מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום שטרית גרופ SMG
|
["אי אפשר שלא להתאהב בה"] [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
|
כחלק מהתרחבותה העסקית של קבוצת אלון ורכישת רשת AM:PM, יוצאת רשת אלונית, חלוצת חנויות הנוחות בישראל בקמפיין פרסום חדשני. את הקמפיין מובילה אלונה, הפרזנטורית הווירטואלית החדשה של רשת האלוניות - חנויות הנוחות של דור אלון. הסלוגן המלווה את הקמפיין: "אלונית. כל מה שצריך על הדרך עכשיו". לדברי ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון, מהווה הקמפיין נדבך נוסף בתהליך מינוף שנועד להעלות את מודעות הצרכן הישראלי לגיוון המוצע ברשת אלוניות: "רק השנה פתחנו תשע אלוניות חדשות בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני דולרים. במהלך 2007 נחצה את קו ה-100 חנויות ונעמיק את נוכחותנו בכל רחבי הארץ. אנו מתכננים התרחבות הן במסגרת מתחמי הקמעונות הקיימים והן מחוץ לתחנות במרכזי הערים". לדברי יניב, ארבעת הערכים העיקריים המאפיינים את הרשת: נוחות, שירות, זמינות ומגוון, מקפלים בתוכם את החזון של אלונית. רות שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ המובילה את הקמפיין אמרה כי הבחירה בדמות וירטואלית כפרזנטורית לקמפיין אלונית היא בבחינת שינוי מרענן המאפשר חיבור מתוחכם לערכי המותג על-ידי יצירת אמפתיה עם הדמות המרכזית, אלונה: "רשת אלונית היא מותג מוביל של חנויות נוחות, שהפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מנוף תחנות התדלוק ומהתנהלות חיי היום-יום של הישראלי בדרכים. אלונה היא דמות שאי אפשר שלא להתאהב בה, כל אחד מאיתנו יכול להזדהות עם שגרת יומה ועם הטקסטים שלה, המבטאים את הישראליות במיטבה". לדברי אביטל גינסברג, מנכ"ל פרסום שטרית גרופ: "כשבאנו לטפל במתחם השיווקי של אלונית ובסביבת השוק בה היא פועלת ראינו כי שוק האימפלס על הדרך פורח. בשקט בשקט, בשנה האחרונה - 2006, הושקעו מיליוני שקלים בהפיכת תחנות הנוחות במתחמי תחנות התדלוק למרכולים ובתי קפה. השוק פועל לכיוון חנויות המתחם ועוזב אט אט את הזרקור ממנו צמח - תחנות התדלוק. הוא יוצר חווית קניה מושלמת. סקטור נקסט מוכיחה כי על אף ההשקעה הענקית הקטגוריות הנמכרות ביותר בענף זה הן הייחודיות למוצרי ושירותי אימפלס על הדרך. נוכחנו כי נוכחות "העיזים" במדיה ובשטח ניכרת וכי אנו צריכים ליצור קונטרה חזקה מאוד שתעבוד אמוציונאלית".
|
רשת אלונית - ה'לוק' העכשווי
|
|
אלונה היא תוצר של שיתוף פעולה יצירתי בין יואב שומכר - הארט, פיני מזרחי - הקריאייטיב דירקטור שלנו ואמן האנימציה נעם משולם - שעובדים על פיתוח ועיצוב הדמות כבר שישה חודשים בורסיות שונות. את אלונה יצרנו מתוך הקביעה כי אישיותה של אלונה היא אישיות המותג - אלונית: בעלת לוק מרשים ועכשווי של דמות ירוקת שיער, היא כנה, דעתנית, מתוחכמת, חכמה ויודעת מה היא רוצה. היא נוסעת לצימר בצפון, עוברת סדנאות למודעות עצמית, וחווה כל מה שכל אישה צעירה וישראלית בגילה מכירה מחיי היומיום". לדברי גינסברג, אחרי שמכירים את אלונה, מכירים את אלונית ומיד מבינים שהיא למעשה הרבה יותר מסתם בחורה: היא אמיתית. הטקסטים שלה משקפים את המציאות היומיומית הישראלית. אלונה, גיבורת היומיום, תמיד מוצאת כל מה שהיא צריכה בקפיצה קטנה לאלונית הקרובה, תוך כדי סינון טקסטים שנונים על חוויותיה האישיות ועל החיים בארץ באופן כללי. רשת אלונית החלה לפעול לפני כ-13 שנה עם הקמת תחנת התדלוק הראשונה של אלון בצפון הארץ. מאז, התעצמה הרשת והיא מונה כיום 91 סניפים בפריסה גיאוגרפית רחבה במיוחד. לקבוצת אלון ניסיון עצום בענף מעצם היותה הזכיינית הגדולה ביותר של רשת seven-eleven בארה"ב (באמצעות החברה הבת אלון USA), רשת חנויות הנוחות הגדולה בעולם. במסגרת רשת אלונית, פועלות גם רשת בתי הקפה האיטלקי "סגה פרדו", עמדות מזון מהיר של וילי פוד. הנהגים העוצרים באלונית נהנים גם: מקפה איכותי של סגה פרדו, מאפיות איכותיות על בסיס אפיה במקום, מגוון רחב של סוגי שתייה וחטיפים ושירותים נקיים במתחם אסתטי מעוצב. הקמפיין יכלול: טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, אינטרנט, פעילות בנקודת המכירה.
|
|
תאריך:
|
29/03/2007
|
|
|
עודכן:
|
29/03/2007
|
|
מחלקה ראשונה
|
רשת אלונית יוצאת בקמפיין חדשני
|
|
אילנה דיין היא עיתונאית רצינית, יסודית ובעיקר סקרנית. אבל על-פי התוכנית "עובדה", ששודרה אתמול (ד', 28.3.2007), והתמקדה בנשיא המדינה הנבצר, משה קצב, היא גם קשקשנית. יותר מזה, מי שהקשיב בדריכות למה שנאמר אצל דיין בתוכנית, יכול לחלוטין לקבל את הגירסה הטוענת שמשה קצב זכאי. שהוא מעולם לא הטריד מינית ומעולם לא קיים יחסים בכפייה עם מי מפקידותיו.
|
|
|
פסטיבל ימי הפלמנקו ה-13 שיתקיים בסוף השבוע (29-31 במרס) במרכז סוזן דלל בתל אביב, מבטיח לנו סוף שבוע ארוך של הריקוד הספרדי החושני. בהפנינג, שאורגן על-ידי קרן עדי (ע"ש עדי אגמון), ייטלו חלק וירקעו כהוגן רקדני פלמנקו מספרד ומישראל.
|
|
|
סופרים, אנשי רוח ואקדמיה שיגרו (יום ה', 29.3.07) מכתב לשר הביטחון, עמיר פרץ, בדרישה כי יפעל באופן מיידי לפינוי המתנחלים ופעילי הימין אשר נכנסו למבנה מגורים בחברון. בימין טוענים כי הבניין נרכש כחוק מבעליו הפלשתינים.
|
|
|
רן וולף, 33, אשר שימש בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל חברת אוצר מפעלי ים, מנהלת נמל תל אביב, מונה על-ידי הרשות לפיתוח כלכלי של עיריית תל אביב יפו למנכ"ל מנהלת נמל יפו.
|
|
|
רמות כולסטרול גבוהות בדם מעמידות אתכם בסיכון למחלות עורקים כליליים. לכן נמוך יותר הוא גם טוב יותר, אך בכל זאת - לא תמיד.
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
|
|
|
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
|
|
|
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|