נורדיה ולנסי מחיפה הזמינה את בני משפחתה (16 נפשות), להתארח במלון "מג'יק סנרייז", בקיבוץ אילות, בקרבת אילת, וכעבור יומיים המשפחה התבקשה לעזוב. ולנסי תבעה את בעלת המלון, חברת פאן סאנרייז בע"מ, בבית המשפט לתביעות קטנות באילת בסכום של 15,000 שקל. לטענתה, היא ובני משפחתה לא קיבלו שירות הולם, מצוות המלון, והחדרים שנמסרו היו רחוקים זה מזה. ביום השני המשפחה התבקשה לעזוב את בית המלון עד לשעה 16:00 בעוד שהאוטובוס לחיפה יצא בשעה 24:00. המלון סירב לתת למשפחה חדר על-מנת להתארגן או לדחות את היציאה ביום נוסף. המשפחה, לרבות שלושה תינוקות, "נתקעה" בתחנת אוטובוס שהגיע עמוס וולנסי, הסובלת מנכות, עמדה 5 שעות.
בכתב ההגנה טענה החברה שהקצתה למשפחה ארבעה חדרים, בנה של ולנסי הכה את אחד האורחים, והתפתחה מהומה, ובני המשפחה רבו אחד עם השני, ביום השני לחופשה ויצרו מהומה, עד שהיה צורך להזמין משטרה. "בשעה 11:00 בבוקר התבקשה המשפחה לעזוב את בית המלון ועמד לרשותם זמן רב להתארגן". החברה הוסיפה שמלון אינו מחויב לארח לקוחות שמתפרעים, מפריעים לאחרים וגורמים לאלימות והמשפחה סיכנה פיזית את יתר האורחים במלון.
בדיון בפני השופת דפנה בלטמן-קדראי, סגנית נשיא בית המשפט השלום באילת, שהתקיים בתחילת החודש, העידה ולנסי שנכדה הותקף בבית המלון על-ידי ילד אחר ובנה נחקר בעניין במשטרה והתיק נסגר מחוסר אשמה. ביום השני לאירוח נכדתה נעלמה ובתה הגיבה בצעקות. "לא היה מקום לגרש את משפחתי על טפה, מה גם שנסיעתנו חזרה לחיפה לא הוסדרה והיתה כרוכה בתלאות".
נציגת המלון, (עוזרת המנכ"ל), "טענה באופן מתנשא", לדברי השופטת, שבני המשפחה הלכו מכות זה עם זה, רבו עם האורחים ולאחר שהמלון הזעיק, פעמיים, משטרה הוחלט על סילוקה.
בפסק הדין קבעה השופטת שהוכח שמשפחתה של ולנסי, התנהגה באופן קולני, בן זוגה של ולנסי ביקש אלכוהול למרות שהתבקש שלא לעשות כן והתגלעה מחלוקת בין אחד מבני המשפחה לאורח במלון. "התנהלות כאמור אינה רצויה, יש אפילו לגנותה (את כל הקשור למריבות ולקולניות) ויש להניח כי גרמה להכבדה על צוות המלון. אולם, אין בכל אלה בכדי להוות עילה משפטית להפרת הסכם האירוח בין המלון לבין אורחיו, ובוודאי לא לבטל את חובת אירוחם של כל בני המשפחה והתובעת".
השופטת הדגישה שלא הוכח שהתנהגות בני המשפחה סיכנה אורחים אחרים והיתה עלולה לפגוע במתקני המלון ובעובדיו. לדברי השופטת, ראוי שבית מלון ימלא דוח על התנהגות חריגה של אורחיו, שעשויה לגרום לביטול האירוח, וחובה עליו להסדיר הסעה לאורחים, שהתבקשו לעזוב, ולגרום למינימום נזק. "הנתבעת הפרה את ההתקשרות עם התובעת באופן בוטה ועליה לפצותה. התובעת ספגה השפלה נוראה ונזק פיזי ולפיכך מצאתי את התביעה מוצדקת".
החברה חויבה לשלם לולנסי 15,000 שקל. השופטת שכחה לציין שהצדדים רשאים להגיש בקשת רשות ערעור (בר"ע), לבית המשפט המחוזי, בתוך 15 יום ממועד המצאת פסק הדין.