אלה קריבורוצקי מחיפה היתה אמורה לשוב ארצה מפריז בחודש אוגוסט אשתקד בטיסה של חברת קרוס אייר. כשהתייצבה עם בתה בשדה התעופה, לאחר שהטיסה אושרה, התברר שהטיסה בוטלה מבלי שניתן הסבר מדוע. בירור טלפוני העלה שהשובר שברשותה אינו בתוקף ועליה לרכוש כרטיסי טיסה חדשים. בהתערבות הקונסול בפריז רכשה כרטיסים במחיר מיוחד לטיסה שיצאה למחרת. האישה תבעה את פאלקס תור-חברת נסיעות ותיירות בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה וביקשה פיצוי בגין הנזקים הממוניים שנגרמו לה בתוספת עוגמת נפש. לדבריה, שילמה עבור כרטיסים חלופיים 400 אירו, 86 אירו למלון, 150 אירו למוניות, 50 אירו עלות שיחות טלפון ועוגמת נפש אותה אמדה בסך 700 אירו.
בכתב ההגנה טענה חברת הנסיעות כי שימשה מתווכת בין התובעת לספק, מילאה אחר כל התחייבויותיה לתובעת, ואחריותה מצומצמת. היא הגישה תביעה צד ג' נגד חברת התעופה אייר קרוס, האשימה אותה במחדל וביקשה לדחות את התביעה.
בפסק הדין שניתן לפני שבועיים קיבל השופט גד אנגל את התביעה ואת הודעת צד ג'. "אני מאמין לגרסתה של התובעת ולהוצאות שנגרמו לה. אין מקום לחייב את הנתבעת כי אם את ספק הטיסה האווירי". השופט חייב את חברת אייר קרוס לשלם לתובעת 766 אירו בשקלים על-פי השער היציג ביום התשלום. "שאר הנזקים לא אישרתי ולא הוכחו כדבעי". חברת התעופה חויבה לשלם גם הוצאות משפט בסך 500 שקל שישאו הפרשי הצמדה וריבית מיום מתן פסק הדין ועד התשלום בפועל.
"התובעת קיבלה לידיה כרטיסי טיסה מאושרים, שילמה את מלוא תמורתם מראש, התייצבה בשדה התעופה במועד ועשתה כל שניתן על-מנת לעלות על טיסת חזור מפריז, וקרוס אייר היא זו שהפרה את ההסכם עמה". ת.ק: 3326/06.