חברת החשמל פרסמה (ד' 27.6.07) את הדוח השנתי של נציב תלונות הציבור לשנת 2006, שמתייחס לכ-2,300,000 לקוחותיה. מהדוח עולה, כי בשנת 2006 טיפלה חברת החשמל ב-20,441 תלונות, עלייה של 8% בהשוואה לשנת 2005. 29.6% מן התלונות נמצאו מוצדקות.
מן הדוח עולה עוד כי בשנת 2006 נרשמה עלייה של כ-38% במספר התלונות שעניינן דרישות לפיצוי כספי על נזקים. ירידה נרשמה במספר התלונות על אמינות אספקת החשמל (3.5%), על חיובים בחשבון החשמל (16.7%), על ביצוע עבודות חל"ב ורשת (12.4%), ובנושאים אחרים בתחום הצרכנות (2.2%).
"אנו פועלים על-פי החלטת ועדת הביקורת של הדירקטוריון, ומקפידים על איכות הטיפול בכל תלונה, על-פי מדדים קבועים. העובדה, שרק 1.6% מן התלונות הופנו לגורמי חוץ, מעידה על אמון הציבור בטיפול של חברת החשמל בכל תלונה", אמר מנכ"ל חברת החשמל, אורי בן נון, והוסיף כי למתלוננים, שהחברה דחתה את תלונתם כבלתי צודקת, קיימת אפשרות לערער אצל נציב תלונות הציבור של החברה. "בשנת 2006 סווגו כמוצדקים 244 מתוך 1,287 ערעורים", ציין.