רפורמה צרכנית נוספת: בימים אלו יוצא משרד התקשורת בהסדרה באמצעות שימוע על-מנת ליישם הסדר חדש בשירות "שיחת חינם למתקשר" (מספרים ירוקים), באמצעות חיוג מספר בקידומת 1-800 או 1-801, בעידן של ריבוי מפעילים.
כיום, מנוי המתקשר מרשת קווית למספר בקידומת 1-800 או 1-801 אינו משלם בעד התקשרות זו, ועלותה מושתת במלואה על האדם או החברה אליהם מתקשרים. לעומת זאת, כאשר המנוי מתקשר מרשת סלולרית לקידומת האמורה, הוא מחויב בחלק מעלות השיחה, למרות שהשיחה מוגדרת כ"שיחת חינם למתקשר".
מטרת השימוע נועדה ליצור שקיפות והבהרה בנושא, ולהסדיר אחידות במצב לפיו התקשרות לקידומות האמורות לא תחויב בתשלום, גם בהתקשרות מטלפון סלולרי.
שר התקשורת, אריאל אטיאס, אמר כי מחד-גיסא הצרכנים אינם אמורים לשלם עבור שיחה המוגדרת "שיחת חינם למתקשר", אך מאידך-גיסא המהלך יגדיל את התחרות בשירות זה, ויאפשר לחברות הסלולריות להתחרות במפעילים הקיימים.
המהלך החדש עשוי להגדיל את מספר המפעילים הרשאים לספק שירות זה, ויאפשר גם למפעילות הסלולר להתחרות בתחום. כיום, קידומות 1-800 ו-1-801 סופקו על-ידי מפעילים נייחים בלבד, דוגמת בזק והוט.