קבוצת טעם וצבע, מהקבוצות המובילות בארץ בתחום המזון והאירוח, הקימה מערך לוגיסטי חדש, ובכלל זה הרחבת צי הרכב, הובלה, קירור ואחסנה בהשקעה כוללת של כמיליון וחצי ש"ח.
המערך הלוגיסטי החדש הוקם בשל התרחבות פעילות הקבוצה השנה ב-15% אחוז. הקבוצה צופה התרחבות נוספת בכ-25% אחוז בשנתיים הבאות.
מוטי בן אהרון, מנכ"ל טעם וצבע, מסר כי "זהו צעד משמעותי במימוש האסטרטגיה העסקית של החברה ומיצובה כחברת האירועים מספר אחת בישראל".
באחרונה עברה הקבוצה מיתוג מחדש בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל. תהליך המיתוג התבצע כחלק מתהליך ההכנה של הקבוצה להרחבת פעילותה באמצעות רכישת גני אירועים וכניסה לתחומים חדשים של מזון ואירוח. תהליך המיתוג כלל לוגו חדש ובניית מעטפת גראפית חדשה בכל נקודות המגע של הלקוח עם החברה, החל בעיצוב האלמנטים הגראפיים של הקבוצה ועד עיצוב האירוע עצמו.
קבוצת טעם וצבע מתמקדת בייזום, פיתוח וניהול אירועים. מחזור המכירות שלה מסתכם ב-80 מיליון שקל בשנה. מותג הדגל של הקבוצה הוא קייטרינג טעם וצבע, המיועד לשוק הפרטי והעסקי. הקבוצה מציעה שירותים למותגיה ושירותים חיצוניים לגני אירועים, לקוחות פרטיים ומפיקים.