|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
לא צריך לקנות דירה חדשה: כך תוסיפו ממ"ד ומרפסת לדירה קיימת
קבוצת ירדן
לפתוח את הפה ופשוט לדבר: להרגיש בנוח עם השפה האנגלית

בארסה בשמינית הגמר לאחר תיקו עם ליון

אלופות: הקטלונים גם הבטיחו את המקום ה-1 לאחר ה-2:2 המרתק סביליה עלתה לראשות בית 8 לאחר 1:3 על ארסנל רומא הצטרפה למנצ'סטר יונייטד בשלב הבא
28/11/2007  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: ONE  |  sport5.co.il  |  תגובות
[צילום: ONE]

ברצלונה הבטיחה את ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות ואת המקום הראשון בבית 5 לאחר שסיימה בתיקו 2:2 עם ליון בסטאד דה ז'רלאן לאחר משחק מרתק רווי באירועים וכדורגל איכותי.

חניכיו של פרנק רייקארד פתחו היטב את המשחק ועלו ליתרון כבר בדקה ה-3 משער של אינייסטה לאחר מהלך קבוצתי יפהפה של הקטלונים. ליון הגיבה מהר ובשער מוזר של ז'וניניו הברזילאי שכלל לא ניסה לבעות הישוו את התוצאה כבר בדקה ה-7.

לקראת סיום המחצית הראשונה, התפרץ המנג'ר ההולנדי של בארסה, פרנק רייקארד על השופט תוך כדי שהוא משתמש בתנועות ידיים בוטות. השופט החליט שלא להבליג והרחיק את המאמן מהמגרש. בארסה נאצלו להסתדר ללא המנג'ר המוערך שלהם במחצית השניה.

המחצית השניה נפתחה בקצב איטי יותר מהמחצית הראשונה הסוערת, אך בדקה ה-58 זכתה בברצלונה בפנדל לאחר שמסי ספק הופל, ספק זרק את עצמו ברחבה לאחר כדור עומק נפלא שקיבל מכישרון הענק הספרדי, בוז'אן קרקיץ'.

את השיוויון השיגה ליון בדקה ה-80 גם מהנקודה הלבנה. קייטה שעלה למגרש כמחליף הופל ברחבה וז'וניניו לקח את הבעיטה, השלים צמד והעניק נקודה יקרה לליון.

בעקבות ההפסד של גלזגו ריינג'רס לשטוטגרט, ברצלונה הבטיחה את המקום ראשון והמשחק שלה מול שטוטגרט במחזור האחרון, יהיה לפרוטקול שכן גם הגרמנים איבדו סיכוי לעלות לגביע אופ"א.

לליון לעומת זאת מחכה מלחמת עולם מול גלזגו ריינג'ס במחזור הבא. כאשר תהיה חייבת לנצח כדי לעלות לשמינית הגמר, תיקו יעלה את הסקוטים.

מחצית ראשונה

דקה 3 - 0:1 לברצלונה בארסה פתחה בכל הכוח מסי שלח כדור יפה לקרקיץ' הצעיר ששלח כדור רוחב נפלא מצד שמאל לאינייסטה שבעט לפינה הימנית, מהלך קבוצתי יפהפה של בארסה.

דקה 7 - ליון משווה ל-1:1 איזה קצב למשחק, ז'וניניו בכלל לא ניסה לבעוט את הכדור החופשי אך הכדור שהרים לתוך הרחבה הפתיע את ואלדס שהפעיל שיקול דעת מוטעה, יצא אל הכדור והכדור נכנס פנימה, ליון חוזרת למשחק, טעות חמורה של שוער בארסה.

המשחק המשיך בקצב הנפלא, ובדקה העשירית שיגר יא-יא טורה כדור מצוין ממרחק של 20 מטרים שהלך גבוה, ליון ניצלה.

בדקה ה-14 ליון היתה קרובה להשלים מהפך, פאביו סנטוס שיגר כדור חזק ממרחק של 16 מטר, אך הפעם ואלדס היה במקום וזינק מצוין אל הכדור.

בדקה ה-29 ליון כמעט עלתה שוב ליתרון, ואלדס באחד על אחד מול גובו הדף את הכדור, ז'וניניו היה מול שער ריק, אך הבעיטה שלו נעצרה מהקו ע"י הגנת ברצלונה.

המשחק נרגע קצת מהקצב המהיר ששתי הקבוצות הכתיבו בפתיחתו. ברצלונה החזיקה יותר בכדור ושלטה אך ליון לא נבהלה והצליחה לעצור את ניסיונות ההתקפה שלה.

ניסיון התקפה יפה של בארסה היה בדקה ה-42 כאשר ליונל מסי שלח כדור נפלא לאריק אבידאל בתוך הרחבה הצרפתית, אך אבידאל החליק ואיבד את הכדור להגנת קבוצתו הקודמת.

בדקה ה-45 נרשם אירוע דרמטי, כאשר המאמן ההולנדי של ברצלונה, פרנק רייקארד זעם על החלטת שופט בתנועות יד בוטות. השופט הורה להרחיק את ההולנדי מהמגרש, והוא נאלץ לעזוב.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה בעצלתיים, בטח ובטח לעומת הקצב הרצחני של פתיחת המחצית הקודמת.

דקה 58 - 1:2 לברצלונה ליונל מסי קיבל כדור עומק נפלא מקרקיץ', הופל ברחבה וברצלונה זכתה בפנדל. מסי עצמו לקח את הפנדל, לא טעה וקבע 1:2 לקטלונים.

בדקה ה-67 ניסו גודינסון ומסי להפתיע זה אחרי זה את ורקורט, אך מצאו אותו פעמיים מוכן, בבעיטה השניה של מסי, השוער של הצרפתים הדף רק בקצה האצבעות, אך אנדרסון מנע מברצלונה להגיע לריבאונד.

בדקה ה-71, רונאלדיניו שלא עלה בהרכב למרות חסרונו של הנרי, נכנס למשחק במקומו של גודינסון האיסלנדי.

דקה 80 - ליון משווה ל-2:2 קייטה הופל ברחבה וליון זכתה בצדק בכדור עונשין מהנקודה הלבנה. ז'וניניו הברזילאי שלח כדור חזק למרכז השער שהישווה את התוצאה.

ברצלונה: ואלדס, זמברוטה (מרקס, 82), פויול, מיליטו, אבידאל, יא-יה טורה, צ'אבי, גודינסון (רונאלדיניו, 71), מסי, אינייסטה וקרקיץ'.

ליון: ורקורט, גרוסו, אנדרסון, סקילאצ'י, רווילרה, ז'וניניו, טולאלן, פאביו סנטוס, בן ארפה (רמי, 82), גובו ופרד (קייטה, 60).

שטוטגארט - גלזגו ריינג'רס 2:3

אלופת גרמניה, גילתה ספורטיביות כאשר למרות שכבר איבדה סיכויים לעלות אפילו לגביע אופ"א, הצליחה לנצח את גלזגו ריינג'רס במשחק רווי מהפכים. בעקבות הניצחון כאמור, המשחק המרתק של המחזור הבא יהיה העימות הישיר בין גלזגו ריינגר'ס וליון בקרב על הכרטיס לשמינית הגמר.

דקה 29 - 0:1 לריינג'רס קרן מסובבת של הסקוטים מגיעה לראשו של הבלם הספרדי של שטוטגרט, קרלוס קויילה. הבלם נוגח רע בניסיון להרחיק, אך הכדור מגיע היישר לרגלו של צ'רלי אדאמס. קשר גלאזגו לא התקשה להכניע את השוער הגרמני מ-4 מטרים.

דקה 45 - שטוטגארט משווה ל-1:1 כדור קרן שנכנס לרחבה, נבעט ע"י הצד האחורי של הנעל של קאקאו לפינת השער, לשוער של ריינג'רס לא היה סיכוי, שטוטגארט משווה ממש לפני שריקת המחצית.

דקה 62 - 1:2 לשטוטגרט שטוטגרט יצאה להתקפה. אנדארס בק קיבל מפארדו מסירה, והחזיר למכסיקני בחזרה. פארדו שלח פצצה מ-18 מטרים. שוער ריינג'רס רק נגע, אך הכדור חדר פנימה, שטוטגרט השלימה מהפך.

דקה 70 - גלזגו ריינג'רס משווה ל-2:2 נייסמית' הצליח לחטוף כדור בחלק המגרש של הגרמנים. הוא פרץ לבדו באגף ימין ושלח בעיטה חזקה, שנהדפה, אך בארי פרגוסון, קפטן הכחולים, לא התבלבל והישווה את התוצאה בדיימלר גוטליב.

דקה 85 - 2:3 לשטוטגרט דקה 85 - לודביק מניאן השוויצרי שלח כדור לרומני סיפריאן מאריצה שהכניע את מקרגור, שוער ריינג'רס.

מנצ'סטר יונייטד - ספורטינג ליסבון 1:2

אלופת אנגליה רשמה ניצחון חמישי ברצף ושמרה על מאזן מושלם בבית 6 של ליגת האלופות. השדים האדומים התאוששו מפיגור מוקדם וניצחו בדרמטיות בתוך תוספת הזמן משער של כריסטיאנו רונאלדו. מנצ'סטר יונייטד הבטיחה סופית את המקום הראשון בבית, בעוד ספורטינג ליסבון תמשיך לגביע אופ"א.

דקה 21 - 0:1 לספורטינג ליסבון שער מדהים לפורטוגלים, כדור של אבל פריירה מאגף ימין מזווית בלתי אפשרית, הצליח להפתיע את השוער של מנצ'סטר יונייטד ולקבוע יתרון מפתיע לספורטינג.

דקה 61 - מנצ'סר יונייטד משווה ל-1:1 אברה שלח כדור מאגף ימין שהגי לכריסטיאנו רונאלדו, הפורטוגלי מסר פנימה כדור שהגיע לקרלוס טבז שעם העקב קבע שיוויון.

דקה 92 - מנצ'סטר יונייטד עולה ליתרון דרמטי 1:2 כריסטיאנו רונאלדו בכדור חופשי אדיר, ניצח את המשחק לשדים האדומים.

דינאמו קייב - רומא 4:1

האיטלקים הביסו בקלות את הקבוצה האוקראינית החלשה והעפילו לשמינית הגמר מהמקום השני בבית 6. דינמו קייב עדיין ללא נקודה והיא תיפרד מהזירה האירופית כבר לאחר המחזור הבא.

דקה 4 - 0:1 לרומא כדור שהוגבה מצד ימין נבעט בבעיטת המשך ע"י פנוצ'י שהעניק יתרון לאיטלקים.

דקה 31 - 0:2 לרומא ג'יולי קיבל כדור נפלא אל תוך הרחבה, פרץ והשאיר גם את השוער מאחוריו בדרך להכפלת היתרון של האיטלקים.

דקה 35 - 0:3 לרומא רומא לא עצרה ומול הגנת קייב המפורקת, קיבל השחקן המונטנגרי מירקו ווצי'ניץ' כדור שהשאיר אותו לבד מול השוער, ווצ'יניץ' לא טעה והבקיע את השלישי של רומא.

דקה 62 - דינמו קייב מצמקת ל-3:1 מקסים שצטיך מאוזבקיסטאן נתן פס לרוחב ה-16 וישמעאל באנגורה בעט היטב לרשת.

דקה 77 - רומא עולה ל-1:4 טונטו העביר כדור רוחב נהדר מקו מרכז המגרש. חילופי מסירות בין שחקני רומא מצאו את ווציניץ' חופשי להבקיע את השני שלו.

אינטר - פנרבחצ'ה 0:3

אינטר הבטיחה את המקום הראשון בבית 7 לאחר שהביסה את הטורקים בהפרש של שלושה שערים. פנרבחצ'ה תצטרך לנצח את צסק"א מוסקבה החלשה יחסית במחזור האחרון כדי להצטרף אליה.

דקה 56 - 0:1 לאינטר התקפה מתפרצת של הנראזורי, מצאה את זנאטי פנוי באגף שמאל. הקפטן שלח מסירת רוחב חדה שהגיעה לקו השער. חוליו קרוז לא התקשה לדחוק ממטר פנימה.

דקה 66 - 0:2 לאינטר כדור רוחב שהורם מצד ימין על ידי קיבו הרומני, נעצר על ידי איברהימוביץ' שלקח את הזמן ובקלאסה אמיתית שיגר כדור לחיבורים כדי להעניק למילנאזים יתרון של שני שערים.

דקה 90 - 0:3 לאינטר חימנז נעץ את המסמר האחרון בארון של פנרבחצ'ה וסיים מחצית שניה נפלאה לנראזורי.

צסק"א מוסקבה - פ.ס.וו איינדהובן 1:0

במשחק שנערך עוד לפני יתר המשחקים, רשמה פ.ס.וו איינדהובן שהגיעה בעונה שעברה עד רבע הגמר, ניצחון חוץ חשוב על צסק"א מוסקבה. שמשאיר אותה עם סיכויים לעלות לשמינית הגמר מבית 7.

דקה 39 - 0:1 לפ.ס.וו דירק מרסליס פרץ באגף ימין ושלח כדור רוחב שנהדף לא טוב על ידי איגנשביץ', ג'פרסון פארפן היה הראשון להגיב ומצא את הרשת של צסק"א מוסקבה, 0:1 חשוב לאיינדהובן, שהבטיחה סופית לפחות מקום בגביע אופ"א.

סביליה - ארסנל 1:3

סביליה כבשה את ראשות בית 8, לאחר שניצחה את ארסנל וגמלה לה על התבוסה 3:0 בסיבוב הקודם. ניצחון חוץ במחזור הסיום על סלביה פראג, יבטיח לה את המקום הראשון. ארסנל תצטרך לנצח את סטיאווה בוקרשט בביתה ולקוות למעידה של הספרדים.

דקה 11 - 0:1 לארסנל בנטנדר הדני הכניס כדור רוחב לאדוארדו דה סילבה הקרואטי שנשאר חופשי ביצע הטעיה והכניע את פאלופ, כדי להעניק יתרון חוץ לארסנל.

דקה 24 - סביליה משווה ל-1:1 כדור רוחב מצד ימין הורחק לא טוב ע"י הגנת ארסנל, קייטה הסתער על המתנה ומ-14 מטר בעט לרשת של התותחנים והישווה את התוצאה.

דקה 34 - 1:2 לסביליה כדור חופשי שנבעט מצד ימין, ננגח מצוין ע"י לואיס פאביאנו לפינת השער הימנית של ארסנל, הספרדים השלימו מהפך.

דקה 89 - 1:3 סביליה פרדי קאנוטה החלוץ ממאלי קיבל מסירה מצוינת מרנאטו והוכשל בתוך הרחבה. פרדי עצמו לקח את בעיטת ה-11 ולא התקשה מול אלמוניה.

סטיאווה בוקרשט - סלאביה פראג 1:1

סלאביה פראג הבטיחה את מקומה בגביע אופ"א לאחר התיקו ברומניה, הרומנים מנגד רשמו נקודה ראשונה העונה במפעל.

דקה 11 - 0:1 לסטיאווה בוקרשט
בדאה חדר בתוך רחבת פראג וגילגל את הכדור פנימה כשהוא מתעלם מהמגן של הצ'כים שמנסה ללחוץ עליו.

דקה 78 - סלאביה פראג משווה ל-1:1 איבודי כדור טיפשיים של הגנת סטיאוה בוקרשט בתוך הרחבה שלה, מצאו את התקפת פראג מוכנה. זדנק סנקריץ' השתלט על הכדור ובעט חלש - אך מספיק כדי להכניע את שוער סטיאוה, שאם כזו הגנה מתגעגעת בוודאי לקלמי סבן.

תאריך:  28/11/2007   |   עודכן:  28/11/2007
ONE
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בארסה בשמינית הגמר לאחר תיקו עם ליון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנאום שנשא אמש (ג') ב"סשן בי באולם בנקרוט" בירך שר הביטחון, אהוד ברק, את הנוכחים ואת ההזדמנות לקחת חלק בהתכנסות לשם "סיבה טובה של שלום בין ישראל ושכנותיה". השר הזכיר את הפודיום המשותף שחלק בשבוע שעבר עם ראש הממשלה הפלשתיני סלאם פיאד ועם ראש ממשלת בריטניה לשעבר, שליח הקוורטט למזרח התיכון, טוני בלייר, בירושלים, לקראת השקתם של פרויקטים לשיפור כלכלתם ורווחתם של הפלשתינים.
28/11/2007  |  הדר פרבר  |   חדשות
אישה מוסלמית יכולה להגן על עצמה מפני בעלה, אם זה תוקף אותה, כך הודיע בכיר מוסלמי (ג') בפסיקה נדירה בביירות.
28/11/2007  |  הדר פרבר  |   חדשות
חוקרים מדווחים כי קיים קשר ישיר בין התפרצות דלקת בשיניים לבין התחלה של התקרחות מסוג 'אלופציה אראטה' (Alopecia Areata) או אלופציה לוקלית (localised alopecia), סוג של אובדן שיער ללא מקור ברור.
28/11/2007  |  יפעת גדות  |   חדשות
לפחות 3,878 חיילים אמריקנים נהרגו בעירק מאז החלה המלחמה במרס 2003, כך עולה מנתונים נכון ליום ג', 27.11.07, שפרסמה סוכנות הידיעות AP. המספר כולל 8 אזרחים עובדי צבא.
28/11/2007  |  הדר פרבר  |   חדשות
שבועיים בלבד לאחר שערכו ביקור בישראל, החליטו בסוכנות דירוג האשראי S&P להעלות את דירוג האשראי של ישראל מ-A- ל-A. בנוסף, העלתה החברה את דירוג האשראי במטבע מקומי לטווח ארוך מ "A פלוס" ל"AA מינוס". דירוג האשראי במטבע מקומי לטווח קצר הועלה מ-"A-1" ל-"A-1 פלוס", ודירוג האשראי לטווח קצר במט"ח אושרר ברמה של "A-1". תחזית הדירוג במט"ח לטווח ארוך היא "חיובית" ותחזית הדירוג במטבע מקומי לטווח ארוך הינה "יציבה". כמו כן, העלתה חברת S&P את תקרת הדירוג של ישראל מ "AA מינוס" ל-AA.
28/11/2007  |  טל לוי  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
ברק התפטר מכהונתו כשופט אד-הוק בבית המשפט הבינלאומי לצדק (JCJ) בהאג מסיבות אישיות-משפחתיות    מחמת היחס הנבזי והאנטישמי כלפי ישראל, אין צורך למנות מחליף לברק - נגרם מספיק נזק...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
עדיין נותרו כ-77 חטופים חיים בשבי ולצערנו הרב לא נראה שתהא עסקה של שחרורם עד שיחיא סינוואר, מוחמד דף ומרצחיהם יחושו את החרב על צווארם
דרור אידר
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il