קונטיננטל איירליינס הודיעה היום (ה', 14.11.02) על השלמת התקנתם של מושבי מחלקת ה-BusinessFirst החדשים, בטיסות לתל אביב וממנה.
קונטיננטל איירליינס מציעה את מחלקת ה-BusinessFirst עטורת הפרסים בכל הטיסות לאירופה ולמזרח התיכון. שירות ה-BusinessFirst מאפשר לנוסעים ליהנות מהמרחב, הנוחות והשירות בתעריף של מחלקת עסקים.
מושבי ה-BusinessFirst החדשים של קונטיננטל איירליינס, שהותקנו במטוסי החברה כוללים כמה שיפורים משמעותיים בהנדסת אנוש המעניקים נוחות מירבית לנוסעים. אלה הם המושבים הרחבים ביותר במחלקות עסקים בעולם, רוחב המושב הינו 56 ס"מ בין משענות הזרוע. המושבים מציעים שיפוע של 170 מעלות מכרית המושב לגב המושב, מידות המאפשרות מרחב שינה באורך של 2 מטרים במצב פתוח לגמרי.
לחיצה בודדת על לחצני הבקרה החדשים, מאפשרת להעביר את המושב למצב זקוף, מצב עריסה או מצב שינה ולחצני בקרה נוספים מאפשרים לכוונן את גב המושב, התמיכה לגב התחתון ואת משענות הרגליים וכפות הרגליים באין ספור צירופים של תנוחות לנוחות מירבית.
כל מושב מצוייד בכיסויים וכנפיים המעניקים פרטיות מרובה יותר לנוסעים, מנורות קריאה אישיות עם שתי רמות של עוצמת אור ושטח אחסון נוסף לחפצים אישיים. כמו-כן, מצוידים המושבים החדשים במשענות ראש מכונפות מתכוונות, שקעי חשמל למחשבים נישאים, מערכת בידור רבת ערוצים וטלפונים לוויינים.
מחלקת ה-BusinessFirst במטוס הבואינג 777, העובד על הקו לתל אביב, מכילה 48 מושבים.
שירותים נוספים במחלקת BusinessFirst כוללים תפריט גורמה עשיר שנוצר ב"קונגרס השפים" של קונטיננטל. "קונגרס השפים", בהנחיית השף הראשי של החברה ומנהל תחום מזון ומשקאות, כולל 22 מטובי השפים בעולם העובדים עבור קונטיננטל או המייעצים לחברה:
התפריט כולל מבחר מנות פתיחה, עגלת מתאבנים, סלטים, מבחר מנות עיקריות, לדוגמה: מדליון עגל בציפוי ירקות מעוטר בפטריות שיטקי ושמפיניון בטיגון קל, מוגש עם תרמילי אפונה ירוקה דקיקה, זוקיני ושרביטוני גזרים מוקפצים בחמאה, כידוני אספרגוס ירוק, שעועית ירוקה, פלפל אדום ופלפל צהוב ואורז צהוב.
לאחר המנה העיקרית: מוגשים פירות, גבינות ומבחר קינוחים, שהמפורסם ביניהם הוא גלידת "האגן-דאז" עם תוספות שונות, משקאות חמים וביניהם "טימותיס", תערובת קפה איטלקי משובח.
מבחר יינות ושמפניה מוגשים כהשלמה לאוכל המצוין המוגש בטיסה.
במהלך כל הטיסה מוגש כיבוד קל, ולפני הנחיתה מוגשת ארוחה קלה.
נוסעים המעדיפים להעביר את זמן הטיסה בעבודה או במנוחה, יכולים לבחור ב-Excutive meal - ארוחה מלאה המוגשת בשלמותה בכל עת.
צוות מאומן של יותר מ-200 עובדים מספק לנוסעי BusinessFirst שירות Concierge לפני ואחרי הטיסה ב-21 שדות תעופה מרכזיים ברחבי העולם. לקוחות הטסים ב-BusinessFirst רשאים להשתמש ב-27 טרקליני האירוח (President Club) של קונטיננטל איירליינס וביותר מ-50 טרקליני אירוח של חברות תעופה הקשורות לקונטיננטל.
בתל אביב, מדובר בארבעה אנשי צוות מיומנים, מנוסים ודוברי שפות רבות, המקבלים את הנוסע בדלפקי מחלקת ה-BusinessFirst בשדה התעופה, ומלווים אותו בכל שלבי הבידוק טרם עלייתו למטוס. לאחר מכן, מבקרים בטרקלין האח"מים, ומשם עוברים הנוסעים בהסעה נפרדת, ובליווי צמוד עד למטוס. במטוס, מוודאים אנשי צוות ה- Concierge שהלקוח שבע רצון, מציגים אותו בפני צוות הטיסה ועוזבים עם סגירת הדלתות.
טלפון צ'ק אין - לנוסעי מחלקת העסקים מתל אביב, יש אפשרות לבצע בידוק טלפוני מ-24 ועד 4 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. שירות זה מאפשר לנוסעים להגיע לנמל התעופה עד 55 דקות לפני מועד ההמראה.
LUXURY REWARD - תוכנית הטבות בלעדית לחברי מועדון OnePass, מועדון הנוסע המתמיד של קונטיננטל איירליינס, הטסים במחלקת עסקים בכרטיס משלם ב-Class fare J or D.
מגוון הטבות הכוללות נופשים באתרים מובחרים - יערות הכרמל, מלון רויאל ביץ', פונדק רמון, שוברי רכישת ספרים, מופעי מולטימדיה ועוד.
לאחרונה, זכתה קונטיננטל איירליינס בפרסים ובציונים לשבח על שירותיה לנוסעים במחלקת BusinessFirst באירופה ובמזרח התיכון:
- מחלקת העסקים/מנהלים הטובה ביותר לקוי טיסה קצרים (ינואר 2001 OAG Airline of the year Awards);
- מחלקת העסקים/מנהלים הטובה ביותר לקוי טיסה ארוכים (ינואר 2001 OAG Airline of the year Awards);
- מחלקת BusinessFirst של קונטיננטל נבחרה כ"מחלקת העסקים הטרנסאטלנטית והטרנס-פאסיפיק הטובה ביותר" מבין חברות התעופה בארצות-הברית' על-ידי כתב העת Conde Nast Traveler (אוקטובר 2001);
- מחלקת העסקים הטובה ביותר מבין חברות התעופה האמריקניות, עם תנועת המטוסים הדייקנית ביותר בנמל הבית ועם מיעוט נוסעים מפגעים, מטעם כתב העת SmartMoney (פברואר 2000);
- Wall Street Journal דירג את מחלקת BusinessFirst כמחלקת העסקים הטובה ביותר בחברות התעופה בארצות הברית - ובמקום השני אחרי בת בריתה להסכם קוד-שרינג וירג'ין אטלנטיק מבין חברות התעופה הבינלאומיות. קני המידה לזכייה בתואר כוללים את נוחות המושבים, המזון, בידור ושירות (נובמבר 1998).
קונטיננטל איירליינס (continental.com), חברת התעופה השישית בגודלה בעולם, מפעילה מדי יום יותר מ-2,100 טיסות ל-122 יעדים בתוך ארצות-הברית ול-90 יעדים בינלאומיים - יותר ערים בינלאומיות מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת. באירופה ובמזרח התיכון משרתת קונטיננטל איירליינס 16 שדות תעופה ב-11 מדינות, ומפעילה עד 161 המראות בשבוע למרכזיה שבשדות התעופה ניוארק ליברטי, יוסטון וקליבלנד עם טיסות המשך לערים ברחבי צפון אמריקה, אמריקה הלטינית והאיים הקריביים.
כתב העת Air Transport World הכתיר את קונטיננטל איירליינס כחברת התעופה של השנה ל-2001, ובזה הפכה קונטיננטל לחברת התעופה היחידה שזכתה בתואר נכבד זה פעמיים תוך חמש שנים. בנות בריתה של קונטיננטל איירליינס באירופה הן אייר אירופה, British European (flybe),KLM נתיבי אוויר מלכותיים של הולנד ו-Virgin Atlantic Airways.