|
האלופה ממשיכה להחזיק באליפות [צילום: דורי מדיה]
|
|
|
|
|
ולה-לולה תשודר במדינות נוספות
|
|
|
|
|
חברת דורי מדיה גרופ, מכרה טלנובלות ב-2.6 מיליון דולר, כולל ההפקות לה-לולה, פאטיטו, חיים שלי, המורדים, חואניטה והאלופה. הרוכשים - חברות שידור בארה"ב, רוסיה, בולגריה, סלובניה, איטליה, בוסניה, פולין וקפריסין. העסקות סוכמו ביריד הטלוויזיה מיפקום שנערך בקאן.
העסקות האלה הן בנוסף למכירות של 3.7 מיליון דולר שסוכמו במיפקום ואשר עליהן הודיעה דורי מדיה בנובמבר. הטלנובלות והפורמאטים עוסקים במגוון רחב של סיפורים ונושאים, והן עוררו עניין בקרב קנייני תוכניות טלוויזיה ומפיקים מהעולם. לדברי הנהלת החברה "באמצעות החוזים החדשים, דורי מדיה מחזקת את מעמדה כמפיקה ומפיצה עיקרית לערוצי טלוויזיה המבקשים לשדר טלנובלות ולהשתמש בפורמאטים לתוכניות ברשתות הטלוויזיה שלהם".
העסקות האחרונות בוצעו באמצעות החברות-הבנות השווייצריות שבבעלותה המלאה של דורי מדיה גרופ - דורי מדיה אינטרנשיונל ודורי מדיה דיסטריביושן. נמכרו 1,806 שעות שידור, והיקף המכירות עשוי להגיע ל-3.3 מיליון דולר, אם ימומשו אופציות.
מיפקום הוא אחד מירידי הטלוויזיה הגדולים בעולם, וכתוצאה ישירה מהשתתפותה ביריד האחרון חתמה דורי מדיה על חוזים בהיקף כולל של 6.3 מיליון דולר במכירת תוכניות, ו-3.6 מיליון דולר באופציות.