פתרון מקורי מצאה בזק בינלאומי לשפר את השירות - הוספת לקוחות חדשים לשורות החברה, בכל מחיר.
תחת הכותרת "משתחררים מהתחייבות ועוברים בקלות" פונה
בזק בינלאומי ללקוחות כל החברות ומציעה להם להצטרף אליה, גם אם הם בהתחייבות לחברה אחרת.
לרובם המכריע של הלקוחות המעוניינים לעבור ספקית אינטרנט, יתרת התחייבות של 6-3 חודשים ולכן, בחרה החברה לפתות לקוחות הגולשים בחבילה של 1.5 מגה ומעלה באמצעות "פיצוי" גלישה ללא תשלום של חודש עד ארבעה חודשים, בהתאם להתחייבות בה הם נמצאים.
המהלך מלווה בקמפיין טלוויזיה ורדיו בהיקף של כ-2 מיליון שקלים, שיימשך כשבועיים בערוצים 2, 10 ו-24.