|
"תחקיר החתולים" לא פגע [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
11 סניפים חדשים השנה
|
|
|
|
|
חברת טיב טעם הפסידה בשנת 2007 13.7 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ-25.4 מיליון שקל בשנה שקדמה לה. בשנת 2007 הצליחה החברה לצמצם באופן ניכר את ההפסד מפעולות רגילות - מהפסד של כ-13 מיליון שקל ב-2006 לכ-1.3 מיליון שקל.
ההכנסות ברבעון הרביעי גדלו ב-8.2% והסתכמו בכ-240 מיליון שקל. ההפסד הנקי ברבעון הסתכם בכ-15.9 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ-1.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה - מרביתו כתוצאה מהוצאות בעלות אופי חד-פעמי. הכנסות החברה הסתכמו בשנת 2007 בכ-990 מיליון שקל, גידול של 7.7% לעומת 2006. מכירות התחום הקמעונאי הסתכמו בשנת 2007 בכ-770 מיליון שקל, לעומת כ-703 מיליון שקל, גידול של כ-9.5%.
יו"ר טים טעם, קובי טרייביטש, אומר כי "המומנטום החיובי בו מצויה הרשת מתבטא היטב בשיעורי הצמיחה החזקים שלנו לאורך כל השנה. הפחתות חד פעמיות הרחיקו אותנו זמנית מהצגת רווח מפעולות כבר השנה, אך עדיין מביאות אותנו לנקודת פריצה טובה בשנת 2008". המנכ"ל, דובי שנידמן, אומר כי "שנת 2007 היא שנה נוספת המבשילה אל תוך תנופת ההתרחבות וההתפתחות של הרשת, אשר באה לידי ביטוי בשיעורי צמיחה בהכנסות החברה ובמכירות הסניפים הזהים - ובפתיחת סניפים חדשים. אסטרטגיית ההתרחבות היא המפתח להעצמת הרשת. מתחילת שנת 2008 ועד סוף מרס נפתחו עוד 4 סניפים, ולחברה חוזים לפתיחת עוד 7 סניפים".
נציין, כי החברה מוצאת לנכון להתייחס לפעולותיה הכוללות באשר להתמודדותה עם תחקיר התוכנית כלבוטק במהלך הרבעון הרביעי של 2007. "פעולות אלה כללו מהלכים תקשורתיים ושיווקיים במטרה להציג בפני הציבור את הסתייגותה ממימצאי התחקיר והאופן בו נערך, הופק ושודר. בתום הפעולות אותן הפעילה החברה, מכירותיה צמחו ב-8.5% ברבעון הרביעי - הרבעון אשר מכירותיו היו אמורות להיות מושפעות ממימצאי התחקיר".