ביום שני הקרוב, 12 במאי, תחנוך חברת ארקיע קו טיסות סדיר וחדש לפריס. ארקיע תפעיל את הטיסות בקו במטוסי בואינג 757-300, ותנסה להתחרות באל-על ובאייר-פראנס המבצעות טיסות בקו שהוא מהמרכזיים בתעופה הישראלית.
שר התחבורה וסגן ראש הממשלה, שאול מופז, אישר לארקיע להיות מוביל סדיר ונקוב בקו תל אביב-פריס, כקו מצליח ורווחי בענף. כניסת חברה ישראלית נוספת לקו הסדיר לצרפת התאפשרה בעיקר לאחר שאל-על הסכימה לוותר על הבלעדיות רבת השנים על קוויה הסדירים -בתמורה למימון ממשלתי מורחב להוצאות הביטחון שלה. גם חברות התעופה הישראליות האחרות, ארקיע וישראייר, זוכות עתה למימון המורחב.
בלשכת מופז אמרו כי האישור לארקיע ניתן "לאור הסכמי התעופה בין המדינות, הגידול בביקוש לטיסות בקו וניסיונה רב השנים של החברה בהפעלת טיסות שכר בקו תל אביב-פריס. אישור השר מהווה המשך מדיניות השמיים הפתוחים, שאותה הוא מקדם". מופז הוסיף כי "עתה אנחנו עוברים משלב ההבטחות לשלב היישום. אישרנו מוביל נקוב נוסף לפריס, ואין לי ספק שהצעד יגדיל את התחרות בקו, יוזיל את מחירי הטיסה, ויעודד תיירות נכנסת מצרפת".
משרד התחבורה מתכוון להוסיף מובילים נקובים למדינות שבהן הסכמי התעופה הבילטראליים מאפשרים זאת. בין היעדים המובילים: לונדון, מדריד, ברצלונה ומוסקבה. במקביל נחתם מול האיחוד האירופי הסכם תעופה חדש, המאפשר את המשך פתיחת השמיים. מופז גורס כי השאיפה היא שכבר בעונת הקיץ הקרובה תיפתח תחרות בטיסות ליעדים פופולריים באירופה. נזכיר, כי גם ישראייר הגישה למשרד התחבורה בקשה לקבלת אישור להפעלת קווים סדירים - שהיו בבלעדיות אל-על. כיום מפעילה החברה טיסות סדירות לכמה יעדים זניחים שהרווחיות מהם מוגבלת ביותר, ועתה היא דורשת לאשר לה בהקדם טיסות ל-13 יעדים חדשים מבחינתה. פריס, כאמור, "הוענקה" לארקיע הוותיקה יותר.