|
בן-דב. הנתונים אינם בהתאם לתחזיות
|
|
|
|
|
הרשת החלה מוקדם במבצע עידוד המכירות
|
|
|
|
|
המנכ"ל המשותף ברשת המשביר לצרכן, אסף בן-דב, התריע היום (ד', 11.6.08) כי ענף האופנה בישראל החל את עונת הקיץ בירידת מכירות לעומת תחילת הקיץ בשנה שעברה, וכי למרות גידול של 5% בקטגוריית האופנה ברשת "הנתונים המספריים אינם לפי תחזית המכירות של הרשת וספקיה". לדבריו, "ענף האופנה עומד בפני מגמת האטה, השוק אינו יציב ועונת הקיץ מקרטעת ומצביעה על ירידה במכירות. המגמה תצבור תאוצה, במידה והצרכן הסופי לא ייהנה ממבצעים אטרקטיביים ומהנחות מוקדמות".
מנכ"ל הרשת הוסיף כי הצרכן שחשוף לעליות המחירים של סל הצריכה הבסיסי ולמגמת ההאטה בשוק העולמי, הפך זהיר יותר בתיכנון הוצאותיו, מה שמסביר את קצב המכירות הנמוך מהמצופה. "גם מזג-האוויר לא שיפר את המצב ולא יצר הנעה מיידית לקנייה. רשתות האופנה מחויבות למותג שלהן ולכן הן לא מתחילות את פעילויות השיווק והמכירות במסגרת מבצעי סוף העונה". בן-דב הוסיף כי הרשת החליטה לנקוט במהלכים שמטרתם הוצאת התחום מהקיפאון היחסי. היא יוצאת השבוע במבצע הנחות מוקדם הכולל הנחה של 50% על מגוון המוצרים במחלקות האופנה. "אנו מקווים שצעד זה יעיר את השוק", אמר.
רשת המשביר לצרכן יוצאת בקמפיין בנושא בהיקף 750 אלף דולר, כולל בטלוויזיה, בשלטי חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות היומית ובמגזינים.