|
לקוחות 'אמיתיים' [צילום: בצפר]
|
|
|
|
|
[צילום: בצפר]
|
|
|
|
[צילום: בצפר]
|
|
|
|
|
בישראל קיימים אתרים אטרקטיביים רבים המהווים מקור לגאווה ויופי, ועידוד מטיילים ישראלים לבקר באתרים אלו הוא חלק מהביסוס לקיומם.
השמירה על האתרים הינה ערך עליון של הגופים המתחזקים אותם. לא פעם אנשים פוגעים באתרים כאלו בכוונה או לא בכוונה, ולכן קיים צורך בשיפור וגיוון מתמיד של מקומות אלו כדי לעודד אנשים לחזור לשם בשנית ויותר.
את התפקיד ניסו הפעם לקחת על עצמם סטודנטים מקורס פלנינג של "הבצפר", במסגרת פרויקט הגמר שלהם. הרעיון של הפרויקט היה ליצור תהליך אותנטי של עבודת הפרסום, ולצורך כך גוייסו שלושה לקוחות; רשות הטבע והגנים באילת, המצפה התת ימי באילת, וקייקי כפר בלום.
הקבוצה המצטיינת בפרויקט נרתמה למען הפסקת הדיג במפרץ אילת כשהמטרה הייתה לייצר קמפיין הסברתי למען הפסקת הדיג.
הדיג במפרץ הוא מהגורמים העיקריים שפוגעים בשונית האלמוגים, והקבוצה המצטיינת גיבשה אסטרטגיה של נורמות התנהגות - כך מתנהגים וכך לא מתנהגים באילת.
קבוצה אחרת בחרה ב"קייקי כפר בלום", מטרת הפרויקט הייתה לבדל ולמצב את האתר כאטרקטיבי ומעניין ביחס לאחרים עקב ריבוי אטרקציות דומות באזור.
קבוצה נוספת בחרה במצפה התת ימי, אף הוא באילת, במטרה לעודד את התיירות החוזרת באתר.
ורד בטש מנהלת "הבצפר": "כחלק מהאסטרטגיה של הבצפר, אנו מקפידים לתת לסטודנטים שלנו לעבוד מול לקוחות אמיתיים עם אתגרים לא פשוטים. כדי לאפשר להם התנסות עם העולם האמיתי טרם היציאה אליו. במהלך המפגש עם הלקוח הם עוברים תהליך אמיתי של עבודה. שיתוף הפעולה בין מסלולי הלימוד מאפשר לתלמידים לעבוד בצוות ממש כמו בעולם האמיתי, ולעבור תהליך הוליסטי מקבלת הבריף של הלקוח, ביצוע הצדדים הקריאטיביים, בחירת כיוונים והצגת הקמפיינים ללקוחות. הפרויקט הספציפי הזה נעשה בשיתוף שלושה מסלולים: ניהול לקוחות, תקציבאות, פלנינג וקופירייטינג".