|
עלייה בגיל משתמשי פייסבוק [צילום: דותן שמחוביץ]
|
|
|
|
|
התנועה באתר החברתי פייסבוק יותר מהכפילה את עצמה בפברואר בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה. כך דיווח (יום ב', 16.3.09) המגזין הטכנולוגי Information Week.
נתונים שפירסם מרכז הנתונים היטווייז מצא שכמות המבקרים בפייסבוק גדלה ב-149% וכי האתר הוא השני בגודלו אחרי מיי ספייס בין 55 האתרים החברתיים, עם נתח שוק של 36.03%.
לעומת מיי ספייס (הראשונה מבין האתרים עם נתח שוק של 52.21%) שרשמה צניחה של 2% מאז פברואר 2008 בפעילות של בני 35 ומעלה, חלה עלייה של 23% במשתמשי פייסבוק באותה קבוצת גיל. כמו-כן רשמה מיי ספייס ירידה של 28% במהלך השנה במשתמשי כל הגילאים.
בממוצע, מבקרי מיי ספייס שהו באתר יותר זמן מאשר באתרים חברתיים אחרים (29 דקות ו-38 שניות) וכן חלה עלייה של 6% בזמן השהות בפייסבוק. בממוצע, קבוצת הגילאים הצעירה יותר (34-18) היא הפעילה ביותר בכל האתרים - 58.1% במיי ספייס, ו-53.91% בפייסבוק, אם כי יש ירידה בקבוצת גיל זו לעומת אשתקד.