המיתון פוגע בשוק הרכב אבל 'לא כצעקתה'. דלק רכב שבשליטת איש העסקים יצחק תשובה, סיימה את שנת 2002 עם רווחים של 132 מיליון שקל, ירידה של 12% לעומת הרווחים בשנת 2001 שהסתכמו ב-150 מיליון שקל.
בשנה החולפת רשמה החברה, המחזיקה ברשיונות היבוא הבלעדיים של כלי רכב מתוצרת פורד ומאזדה, הכנסות של 2.35 מיליארד שקל, ירידה מתונה של כ-5% לעומת היקף ההכנסות בשנת 2001 שהסתכמו בכ-2.47 מיליארד שקל.
ברבעון הרביעי של השנה רשמה החברה עלייה של 2.3% בהיקף ההכנסות שהסתכמו ב-597.6 מיליון שקל, כשרווחי הרבעון החולף עלו בשיעור חד של 48% לרמה של 42.2 מיליון שקל לעומת רווחים של 28.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
למרות המיתון הכבד בשווקים הכלכלים, הצליחה החברה להגדיל את חלקה בשוק הרכב המקומי וחלקה בשוק זה עומד, נכון לסוף 2002, ב-18%. חלקה של החברה בשוק הרכב המקומי עלה בשנת 2002 ב-2% בעוד שוק הרכב המקומי התכווץ בשנה החולפת.
דלק רכב מכרה בשנה החולפת כ-23,400 כלי רכב, בעיקר כלי רכב המאופיינים בקטגוריית ה"משפחתיות".
מנתוני הדוחות של החברה עולה עוד, כי שיעור הרווח הגולמי של החברה מכלל המכירות שלה ירד בשנה החולפת לרמה של 11% לעומת רמה של 13.7% בשנת 2001. בחברה מסבירים את הנתון בפיחות החד בשער השקל מול המטבעות המובילים - פיחות שחלקו ניספג על-ידי החברה וחלקו "גולגל" ללקוחות.
עם פרסום הדוחות הכספיים של החברה הודיעו מנהליה על חלוקת דיבידנד בשיעור של 2 שקל למניה, כשיום האקס נקבע ל-17.3.03 ויום התשלום ב-31.3.03.