חברת "ג.יל.ס קפה" משווקת קפה 'לוואצה' בישראל, הודיעה היום (ג', 11.3.03), כי לראשונה מזה למעלה מ-20 שנה, חברת 'לוואצה' האיטלקית ממתגת מחדש את אריזות הקפה ומשווה להן מראה אחיד בצבע כחול. בנוסף, במסגרת המיתוג המחודש, מרעננת החברה את הלוגו שמעתה יופיע בתוך ריבוע כחול ותחתיו הסיסמא: "ITALY`S FAVOURITE COFFEE". היקף ההשקעה הכולל בהטמעת הזהות המותגית החדשה שנקבעה לאחר מחקרים מקיפים בקרב קבוצות מיקוד, עומד על כ-2 מיליון דולר.
גיל שגיא, מנכ"ל חברת "ג.יל.ס קפה" מסר, כי: "האסטרטגיה המלווה את המהלך מחזקת את מטרת חברת להבליט ולהטמיע את המראה האחיד של אריזות הקפה שלנו הנמכר בכל העולם, כך שכל צרכן יוכל לזהותו בכל זמן ובכל מקום".
"החשיבה היא גלובליצזיה של המותג 'לוואצה' תחת קפה אספרסו - "לוואצה - זה אספרסו". הצבע הכחול עמוק מסמל גלובוליזציה של האוקיינוס המקשר בין כל יבשות העולם", הוסיף שגיא.
באריזות החדשות ניתן יהיה להבדיל בין סוגי תערובות קפה 'לוואצה' המונות שבע תערובות שונות, באמצעות עיגול בצבע מסוים בחזית האריזה, שיסמל את סוג התערובת. כך יוכל הצרכן לשייך את הצבע לתערובת המועדפת עליו.
ל'לוואצה' 8 סוגי תערובות קפה ביניהם: סופר, קרמה, סופר גוסטו, אורו זהב, סופר אורו, פיין ארומה, טופ קלאס ועוד. קפה לוואצה נמכר בכ-48 מדינות בעולם.
__________
'לוואצה איטליה' נחשבת לחברת הקפה השישית בגודלה בעולם, ונחשבת במקום הראשון בעולם כחברת אספרסו.
חברת "ג.יל.ס קפה" הוקמה על-ידי אנשי העסקים גיל וגילי שגיא, בשנת 1985 עם קבלת הזיכיון לייבוא ושיווק בלעדי של 'קפה לוווצה'. החברה משווקת תערובות קפה וציוד קפה לשוק הקמעונאי לבתי קפה ולמעדניות, לאחרונה נכנסה החברה לתחום המזון והחלה לשווק בישראל, פסטות "דה צ'קו" רטבי "צ'יריו" ועוד.