גלר-נסיס D’Arcy יוצאת בשני קמפיינים חדשים, ל'נוקיה 3310' ולכלי עבודה 'דרמל', בהיקף כולל של כ-700,000 ש"ח.
לקראת חג הפסח מעלה משרד גלר-נסיס D’Arcy קמפיין אפיקומן מיוחד לטלפון הסלולרי 'נוקיה 3310'.
הקמפיין שיתנהל בעיתונים, וברדיו יזמין את הציבור לרכוש טלפון מסוג נוקיה 3310 בנקודות המכירה של יורוקום ולקבל במתנה את "ערכת המורדים" או כרטיס כניסה חינם למופע המורדים.
ההיקף המוערך של הקמפיין כ-500 אלף ש"ח.
חברת 'לדיקו', משווקת כלי עבודה "בוש" בישראל, עולה בימים אלה, באמצעות גלר-נסיס D’Arcy בקמפיין טלויזיה לכלי עבודה חשמליים מתוצרת 'דרמל'.
כלי העבודה של 'דרמל' מיועדים לקהל הרחב חובב "עשה זאת בעצמך" ומציעים פתרונות לשלל סוגי עבודות בהחלפת אביזר אחד בלבד, כגון: ליטוש, שיוף, קידוח ועוד - והכל עם כלי עבודה אחד.
היקף הקמפיין כ-200,000 ש"ח.