רשת אופנת TNT לצעירים, יוצאת השבוע במסע פרסום חדש, להשקת קולקצית אביב-קיץ 2003, בתקציב המסתכם ב-4 מיליון ש"ח.
הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס וכולל סרטון פרסומת שיעלה החל ממחצית אפריל למשך חודש ימים, בערוץ 2 ובערוץ 10. זוהי הפעם הראשונה שאופנת TNT עולה לטלוויזיה מאז פתחה חברת הוניגמן את הרשת בשנת 1999. בקמפיין יככבו ליהי אלון ועומר ברנע.
בנוסף לסרט הפרסומת, יכלול הקמפיין שלטי חוצות, מודעות צבע וקטלוג שיופץ ב-1.5 מיליון עותקים. מיכה הוניגמן, מבעלי רשת TNT מסר, כי "הקמפיין יחדד את המסר של הרשת וימצב אותה - חצופה, בועטת, אחרת והכי נחשבת בקרב הצעירים". עוד מסר הוניגמן, כי "הקמפיין יבליט בנוסף לפרטי האופנה את ההלבשה התחתונה של המותג, אשר הושק לפני מספר חודשים".
רשת אופנת TNT לצעירים נמצאת בבעלות חברת הוניגמן. הרשת מונה 46 סניפים ברחבי הארץ ומהווה כ- 35% משוק אופנת הצעירים.