מיקרוסופט משיקה מחדש את פורטל MSN, כמהלך ראשון במימוש שיתוף הפעולה הנרחב עם הפורטל נענע10, שבבעלות ערוץ 10 ונטוויז'ן. במסגרת ההשקה המחודשת של הפורטל הוא יתמקד בתכני בידור מהארץ ומהעולם, ולראשונה, יספק חדשות ותכני פנאי בטקסט ובווידאו מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10. בנוסף, המהלך מלווה בעיצוב חדש לפורטל, שיאפשר גלישה נעימה יותר, התמצאות טובה יותר בפורטל, והגעה למידע רצוי במהירות רבה יותר.
לטענת מיקרוסופט, לתכני פורטל MSN החדש ייחשפו כ-350-400 אלף משתמשים ייחודיים אותם משרת הפורטל מדי יום, ובנוסף יספק הפורטל החדש תכנים למשתמשים בסביבת שירותי הרשת החינמיים מבית מיקרוסופט Windows Live ובכל ערוצי המדיה שמפעילה מיקרוסופט ברשת. בהם: כשני מיליון משתמשי תוכנת המסרים המידיים מסנג'ר, כמיליון בעלי חשבונות הדואר האלקטרוני הוטמייל, ומאות אלפי משתמשי כונן הרשת "סקיי דרייב". זאת, בנוסף לכ-500-600 אלף משתמשים ייחודיים נוספים שנחשפים לחלון העידכונים MSNToday המלווה את תוכנת המסנג'ר.
שיתוף הפעולה מאפשר לפורטל MSN המחודש לספק לגולשיו "חבילת תכנים" גדולה יותר, ממקורות מובילים, כולל: חדשות בטקסט ובווידאו מחברת החדשות של ערוץ 10, חדשות בידור מתוכניתו של גיא פינס, תמונות ורכילות מנענע10 ומהרשת הגלובלית של פורטלי MSN, מידע כלכלי מכלכליסט וחדשות ספורט מהפורטל ONE. זאת, לצד כתבות, קליפים ותכני לייף-סטייל ממקורות נוספים.
שיתוף הפעולה הרחב בין שני הפורטלים לא יבוא על חשבון זהותם, מדגישים מובילי המהלך ב-MSN ובנענע10. גם בעתיד ימשיכו שני האתרים לפעול בנפרד, ויספקו תכנים שונים לקהלי יעד אחרים.
שיתוף הפעולה בין שני הגופים לא מתמקד רק באספקת התכנים: בימים אלה מתגבש לצדו גוף מסחרי חדש, משותף לנענע10 ול-MSN ומנוהל בידי בכירים משני הגופים, שיציע למפרסמים חבילות פרסום מפולחות, המבוססות על הכלים הטכנולוגיים של מיקרוסופט.