חברת UTI, יוניברסל משאיות ישראל בע"מ, יבואנית משאיות איסוזו לישראל, הציגה הבוקר (יום א', 11.5.03) לראשונה בישראל, את משאיות "איסוזו סומו" - דגמי 2004.
המשאיות ישווקו ב-2 גרסאות עיקריות:
איסוזו סומו פאואר 6200, משאית חלוקה עירונית, רב תכליתית, במשקל כולל של 6.2 טון 'בעלת כושר תמרון של מכונית פרטית'. המשאית מגיעה בשתי גרסאות - תא נהג רגיל או תא צוות המתאים ל-6 נוסעים.
איסוזו סומו פאואר 7500 תא רגיל, משאית חלוקה עירונית, במשקל כולל של 7.5 טון. המשאית מגיעה בגירסה בודדת, בעלת תא נהג רגיל.
האיסוזו סומו פאוור 6200 וה-7500, יוצעו בשנת הדגם 2004 עם אופציה לגיר אוטומטי, וישווקו עם מנועי איסוזו דיזל בנפח 4.8 ליטר. המנוע עומד בתקן אכות הסביבה EURO 3 עם מערכת דלק קונבנציונלית פשוטה, זולה ונוחה לטיפול עם מיכל דלק בנפח 100 ליטר.
התקינה האירופית לא אישרה בשנה שעברה את משאבת הדלק של הגירסה בעלת תיבת ההילוכים האוטומטית, ועתה היא שבה לכבישי ישראל.
מערכת בלמים ABS בארבעת הגלגלים והגה כוח מתכוונן, הועמדו לרשות עיתונאים לנסיעת הכרות קצרה על מסלול ההחלקה ביקום.
תיבת ההילוכים של דגמי 2004 תוצע בשתי אופציות:
- תיבה ידנית מדגם MZZ 6F - תיבת הילוכים בעלת 6 הילוכים קדמיים מסונכרנים במלואם, והילוך אחורי. התיבה בנויה מסגסוגת אלומיניום ומשקלה הופחת לעומת התיבה הקודמת בכ-30 ק"ג. מספר אביזרים הקשורים לתיבה שונו, כמו אורך הכבלים המפעילים, תומכות התיבה ועוד. יחסי העברה בהילוך ראשון 1:6.379, בהילוך חמישי 1:1, ובהילוך שישי 1:0.782.
- תיבת הילוכים אוטומטית מדגם AISIN 450-43LE. תיבה זו הותקנה בעבר בשנת 1999 בכ-100 משאיות העובדות מזה שלוש שנים ללא כל תקלה. עתה הן יהוו אופציה בכל סוגי המשאיות מדגמי 2004.
חידושים נוספים בדגמי 2004 כוללים: בדיקה והוספת שמן מנוע ללא הרמת תא הנהג, שינויים קוסמטיים קלים בחזית תא הנהג, סמל ISUZU בצבע מתכת וכיסוי בצבע מתכת בחזית. פגוש בצבע לבן, טבלת הטיפולים שונתה במקצת והעלות ללקוח תקטן ומקלט רדיו דיסק שבדגמי 2004 יהיה כסטנדרטי.
עשרת הלקוחות הראשונים שירכשו את משאית האיסוזו סומו החדשה דגמי 2004, יוכלו לבחור את השלט שיודבק על מרכב המשאית וזאת מתוך קטלוג המכיל 10 איורים אוטנטיים שונים של מתאבקי סומו.
בנוסף, כל לקוח שיבחר במשאית איסוזו סומו משולטת, יקבל במתנה 3000 ש"ח לטיפולים במוסכי הרשת. זאת במידה והלקוח יתחייב לנסוע עם השילוט למשך שנה.
בנוסף, 50 המזמינים הראשונים יקבלו זיכוי לקורס נהיגה מתקדמת במשטח ההחלקה ביקום בהנהלת אברהם בן-חמו. במסגרת הקורס יתנסו הלקוחות, עם משאיותיהם הפרטיות, במספר תרגילי שליטה על פני משטח חלק ויבש.
מחיר "איסוזו סומו פאואר 6200": החל מ-127,500 ש"ח;
מחיר "איסוזו סומו פאואר 7500": החל מ- 141,500 ש"ח;
מחיר "איסוזו סומו פאואר 6200 תא צוות": החל מ-146,600 ש"ח.
תוספת לתיבת הילוכים אוטומטית: 9,000 ש"ח. המחירים המצויינים אינם כוללים מס ערך מוסף.
UTI יוצאת השבוע בקמפיין קידום מכירות ברדיו להשקת דגמי משאיות איסוזו סומו 2004, בהפקה עצמית בשיתוף שפ"א ותחנות הרדיו האזוריות בהיקף מדווח של כ-40 אלף ש"ח.
קמפיין הקד"מ יפנה לכל נהגי המשאיות בכל פעם באזור שונה בארץ. נהגי משאיות יקראו להגיע לצומת מרכזי באותו אזור, שם יוכלו ליהנות מחגיגת השקה עם משחקים, פרסים, מתנות, הקדשות שירים ומסירת דש"ים בשידור חי. בנוסף, יוכלו הנהגים להירשם לתחרות יומית, נושאת פרסים.
תחנות הרדיו האזורי המשתתפות בקמפיין הן: רדיו אמצע הדרך (90FM), רדיו חיפה (107FM), רדיו קול רגע (96FM) ורדיו דרום (97FM).