|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

מרוץ טרקטורונים - סבב 5 לעונת 2010

גרף העניין סביב ליגת הטרקטורונים הישראלית עולה ויורד בזוויות קיצוניות, הפעם רשמנו עוד עלייה באחד המרוצים היותר מעניינים שהיו העונה 31 משתתפים קיפצו על הבאמפים של חולות פלמחים במקצים מפוצלים, היה מעניין
22/04/2010  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: ערן שלמה  |    |  נזימה  |  nazzima.com  |  תגובות
המרוץ הוכתר כהצלחה [צילום: נזימה]

במטה מאבק ההישרדות של ליגת הטרקטורונים הישראלית אפשר להעלות חיוך על הפנים, המרוץ החמישי לעונת 2009-2010 הוכתר כהצלחה. 31 משתתפים קפצו לביקור בחולות פלמחים שליד הבית. מיקום האירוע במרכז הארץ למען נוחיות המתחרים, הוא אחת משתי המסקנות אליהם הגיעו בעמותה על-מנת לקדם ולהגדיל את כמות המשתתפים. המסקנה השנייה הייתה להכניס מעט יותר עניין על-ידי פיצול התחרות לשני חלקים. כך עלו רוכבי המקצה העממי (טרקטורונים כפולי הנעה ורכבי שטח קלים) למקצה ראשון בן 30 דקות ולאחר המקצה הספורטיבי (מתחילים, סניורים, עממית ומקצועית) שהתקיים כ-45 דקות, עלו שוב למקצה נוסף וכך גם המקצה הספורטיבי.

מתחרים בעלי כושר גופני חלש יכלו לטעון מצברים ומי שנתקל בתקלות הספיק לתקן את הטרקטורון ולחזור לשורות הקרב. מרוץ הדיונות בפלמחים נחשב לאחד המרוצים היותר קשים שיש במסלולי הטרקטורונים בארץ ובכל זאת מניין המשתתפים לא נפל ממרוצים שונים שהתקיימו במהלך העונה ואף עלה עליהם ביחס לסבב הרביעי. לפיכך חברי העמותה יכולים להיות רגועים ולקבל את האסמכתא לבחירות הנכונות שהתקבלו. עם זאת הדבר מחייב שכתוב מחדש של התקנון, או לפחות הוספת סעיף לגבי פיצול מרוצים. איחור קליל של מחצית השעה בהזנקת המקצה הראשון, קוצץ ונעלם עם הקדמת המקצים הבאים לאחר מכן, טקס הפודיום נערך בזמן ללא עכבות מיוחדת.

מקצה עממי - כפולי הנעה ורש"ק

ארבעה רוכבים מאיישים את שורות קטגוריית כפולי ההנעה, בהם צמד המתמידים של העונה; אורן נידם ורונן ראובני, חמושים בטרקטורוני רנגייד 800, וצמד הכוכבים חיים אוחנה על טרקטורון אוטלנדר 800 וטל חביב שמתייצב על ארקטיק-קאט 650.

יובל (צ'ופלה) שרון, האיש והרייזר, מספח תלמיד/יריב חדש למערכה ברכבי השטח הקלים (רש"ק), העונה לשם דני פרל, המוכר לכולם על פועלו סביב תחום הספורט המוטורי בארץ. פרל האוחז בהגה ה-RZR800 מציב במושב הסמוך את בנו שלומי.

עופר כוכבא מניף את הדגל והארבעה יוצאים לדרך כשראובני פותח בראש, אך אוחנה ממהר לקחת ממנו את ההובלה, ראובני נותר שני, נידם צמוד אליו במקום השלישי וחביב מגלה שהטרקטורון מקרטע ונשרך מאחור. בהנפת הדגל השנייה, חצי דקה לאחר מכן, שרון פותח מבערים ויוצא לדרך כשבעיניו מטרה אחת לסיים במקום הראשון הכללי את המקצה. דני פרל מצידו לוקח את הזמן, שם כפפות על הידיים, רוכס את הקסדה, מהדק חגורה, מסתכל לימין ולשמאל ורק אז יוצא לדרך.

צ'ופלה מוכר כאחד שיודע לעמוד באתגרים הקיצוניים אותם הוא מציב לעצמו, לפני המרוץ הוא מחייך אלי ואומר שחבל שלא משלבים את כפולי ההנעה יחד עם הרש"קים כקטגוריה אחידה. אם יש לכם ספקות לגבי העמידה במשימה, אז צ'ופלה סיים את המקצה הראשון עם בולם שבור במקום הראשון הכללי בפער של יותר מארבעים שניות!

אוחנה החזיק בהובלת הקטגוריה כבר מהשניות הראשונות אחרי שעקף את ראובני והמשיך להוביל בבטחה כל הדרך עד לקו הסיום. מי שנתן את ההצגה לקהל לאורך כל מחצית השעה היו ראובני ונידם שהחליפו מיקומים באופן תדיר מספר פעמים והיו צמודים זה לזה עד לחציית קו הסיום בהפרש של שנייה בודדת. בחלק הראשון של המסלול הכולל יותר באמפים רצחניים היה זה נידם שהוביל ואילו בהמשך ראובני לקח את ההובלה, כך התנהלו השניים עד שבקו הסיום ידו של ראובני הייתה על העליונה. אחריהם הזוג פרל עם המקום השני בקטגוריית הרש"ק וטל חביב חותם המקצה הראשון.

המקצה השני היה קצת פחות דרמטי אף על-פי שצ'ופלה עלה למסלול עם בולם שבור, ועדיין ניצח את המקצה הכללי. דני פרל ירד לעמדת התצפית ואילו שלומי שלקח את ההגה לידיים עוד הצליח לזנב אחרי שרון וסיים שני את המקצה הכללי. אוחנה מסיים ראשון בפער של 15 שניות לאחר התהפכות של ראובני, שניסה להשתחל לפניו ממש על קו הסיום והתגלגל מחוץ למסלול למזלו הרע. בכל זאת הוא הספיק לקום על הרגליים ולסיים שני גם את המקצה הנוכחי. נידם שלישי וחביב לא עלה למקצה.

סניורים

שישה רוכבים בקטגוריית זקני השבט: עידן דורון, אייל שטיינר, דודי צמח, ליאור בלאט יניב גזיאל ודורון אוחיון. דורון עידן, כמו אחיו דני, אוהב את הדיונות במיוחד ומרגיש בבית בין גרגרי החולות, הוא מנצח ביד רמה כשבמקצה הראשון הוא מסיים בהקפה אחת על פני חבריו לקטגוריה ובהקפה השנייה הוא מקדים לחצות את קו הסיום ביותר משתי דקות.

אייל שטיינר מציג יכולות מפתיעות בדיונות ותוקע יתד במקום השני. יניב גזיאל מגיע רעב לפודיום וכשהמשפחה צופה מהצד הוא לא מאכזב ונותן את כל הלב על המסלול. הוא מסיים בשני המקצים במקום השלישי. תמונת המסיימים במקצה השני היא תעתיק של המקצה הראשון, כך דודי צמח במקום הרביעי, דורון אוחיון חמישי וליאור בלאט שישי.

קטגוריה מקצועית

חמישה רוכבים בקו האש של הקטגוריה הבכירה; אליקו אוחנה הטוען לכתר האליפות, הדר וינברגר מוליך הטבלה, דני עידן שתמיד נמצא על הפודיום למעט הסבב הרביעי שבו לא הופיע ובסבב השלישי, שאותו לא סיים בעקבות תקלה טכנית. עומרי שהינו הצעיר והמוכשר ויניב אבשלום שחוזר לאחר העדרות של שני מרוצים.

אוחנה פותח ראשון ומוכיח לכולם כל פעם מחדש שהליגה הזו קטנה עליו והוא נמצא ברמה אחת מעל כולם, הוא מחזיק בהובלה כל הדרך עד לסיום תוך כדי תצוגת יכולת מרהיבה בצליחת באמפים אכזריים. במשך שלוש הקפות וינברגר עמד יפה במטלה עד שהטרקטורון החליט שהתעללות בחולות קשה לו. וינברגר הגיע לקו הסיום בגרירה.

דני עידן מרגיש בבית כשהוא עולה לרכב על החולות, הבחור מתעלם טוטלית מגילו הנקוב בתעודת הזהות ומציג יכולת מרשימה של כושר גופני וטכניקת רכיבה בחולות כשהוא מסיים במקום השני. שהינו מסיים במקום השלישי ואבשלום רביעי כדקה לאחר מכן.

במקצה השני אוחנה נותן לעידן ולאבשלום לצאת קדימה ורק אז משחרר קלאץ'. וינברגר, שעד רגע ההזנקה עבד על הכלי יחד עם ישראל המכונאי נראה כלא עומד להופיע וברגע שהדגל הונף הטרקטורון קם לתחייה והבחור נכנס למסלול. כשאוחנה הבחין ברוכב מאחור המאיים על מיקומו, המצערת נפתחה והבחור חזר לתצוגה שהוא יודע לעשות עד לניצחון. דני עידן נשאר שלו ורגוע וכבר שכח שבבוקר המרוץ טרקטורון הסוזוקי LTR שלו עבר ניתוח לב פתוח על-ידי איציק אוחנה (בץ), הוא מסיים במקום השני. וינברגר שוב נתקל בתקלה טכנית אך למרות הקשיים הצליח לסיים במקום השלישי ולעמוד על המדרגה השלישית בסיכום שני המקצים. אבשלום רביעי ושהינו לא מזנק בעקבות תקלה.

קטגוריה עממית

ניל פלד מוליך את הטבלה בגאון עם מאזן מושלם של ניצחונות עד כה, ניסים בוסקילה ממוקם שני בטבלה ומיקומם של השניים בסיום העונה כבר בטוח. אדיר יצהרי שהופיע מספר פעמיים העונה צפוי לאיים על המיקום אך נכונה לנו הפתעה אחרת לגמרי; אורח מן העבר, לירון חמו, החמוש בטרקטורון KTM, התייאש מהמתנה ממושכת לבן זוגו משכבר הימים, כפיר בז'רנו, והחליט להיכנס חזרה לעניינים. פלד פותח ראשון ושומר על ההובלה עד שחמו מתעורר ופותח מבערים בתצוגת יכולת מרשימה והוא מסיים במקום הראשון את שני המקצים בפער משכנע.

בוסקילה לוחץ את הגאס גאס חזק אך זה האחרון מספח לפילטר האוויר הרי אבק שחונקים אותו ומוציאים אותו מהתמונה. כך פלד, שרוכב מצויין מסיים במקום השני ויצהרי שלישי.

קטגוריית מתחילים

עשרה רוכבים גודשים את הקטגוריה העמוסה, בהם שבעה רוכבים חדשים וטריים שמגיע להם אות כבוד על הכניסה לסצנה דווקא במרוץ חולות. עידן משה, שלו בן הרוש, האחים לי ועדי שלום, אמיר לוגסי, רותם מסס ונעם דהן. שלושת הוותיקים יותר היו מתן אבירם, המועמד לכתר אליפות, זהר ראובני הצעיר שנחשב ללא ספק לתגלית העונה וכרגע הוא מוליך את הטבלה עם סיכוי גבוהה לאליפות הקטגוריה, וגל אזולאי.

ראובני פותח ראשון ומוביל את עדר הרוכבים שאחריו, הוא לא מצליח להחזיק מעמד בהובלה לאורך זמן אך נשאר בתמונת השלישייה המובילה יחד עם מתן אבירם ואמיר לוגסי, שמפתיע את שני הוותיקים הצעירים של הקטגוריה וקוטף את המקום הראשון. אבירם מסיים שני וראובני שלישי.

במקצה השני התמונה כבר נראתה שונה כשנועם דהן מפתיע את כולם ומנצח את המקצה, מתן אבירם שומר על אחידות ומסיים שוב שני. במקום השלישי גל אזולאי ואילו ראובני מסיים רביעי.

בסיכום המקצים מתן אבירם על המדרגה העליונה, נועם דהן שני ואמיר לוגסי שלישי.

אוחנה פותח ראשון [צילום: נזימה]
צ'ופלה יודע לעמוד באתגרים קיצוניים [צילום: נזימה]
פורסם במקור: אתר נזימה
תאריך:  22/04/2010   |   עודכן:  22/04/2010
ערן שלמה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרוץ טרקטורונים - סבב 5 לעונת 2010
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניק קלג, מועמד המפלגה הדמוקרטית-ליברלית לראשות הממשלה, מצוי תחת לחץ אדיר, כאשר עיניה הבוחנות של התקשורת הבריטית נישאות אליו. הערב (ה', 22.4.10) עתיד קלג להשתתף בעימות הטלוויזיוני השני בסדרה, כאשר מערכת הבחירות הסוערת ביותר באנגליה בשנים האחרונות מגיעה לשיאה.
22/04/2010  |  תלם יהב  |   חדשות
"לפי הרגשתי, אנחנו לא בוחרים את השופטים הטובים ביותר. דילים שנעשים בין חברי הוועדה לבחירת שופטים מובילים לכך" - כך אמר ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו), יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט החבר בוועדה לבחירת שופטים. רותם אמר את הדברים בפאנל הפתיחה של כינוס ועד מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין באילת. רותם הסביר כי כיום בעת מינוי שופט לבית המשפט העליון שלושת שופטי בית המשפט העליון החברים בוועדה למינוי שופטים יכולים להטיל וטו על מועמד לשיפוט בבית המשפט העליון, ולכן יש צורך לשכנע אותם שלא לעשות כן. נערכים דילים בין חברי הוועדה לצורך בחירה בשופט מוסכם על הרוב, אך לא תמיד לטעמו זהו השופט הטוב ביותר.
22/04/2010  |  הילה רז  |   חדשות
תנועת אומ"ץ פנתה (יום ד', 22.4.10) אל המפכ"ל דודי כהן וביקשה ממנו שמשטרת ישראל תחקור גם את עליזה אולמרט כחשודה בקבלת טובות הנאה.
22/04/2010  |  עופר וולפסון  |   חדשות

שלומי ארבייטמן ואלישע לוי נפגשו היום בארבע עיניים לפני אימון מכבי חיפה, בשיחה שככל הנראה נגעה למעמדו של החלוץ שלא פתח במשחק האחרון מול אשדוד. נכון לעכשיו עדיין לא ברור האם מלך השערים יפתח בהרכב במשחק העונה ביום שני מול הפועל ת"א. ארבייטמן היה שפוף בימים האחרונים ומאוכזב מכך שהודח מההרכב.

בתוך כך, כבר לאחר המשחק מול האדומים צפויים ראשי הקבוצה להגביר הילוך לקראת העונה הבאה. כרגע מתכוננת פגישה בנושא בין אלישע לוי ליעקב שחר ואיתמר צ'יזיק בנוגע לזהות השחקנים שימשיכו וכמו כן יועלו שמות של שחקני רכש פוטנציאליים.


22/04/2010  |  תומר לוי  |   חדשות
"אנחנו בשיאה של האורגזמה התקשורתית סביב פרשות השחיתות. אי-אפשר שלא להתרשם מההנאה הרבה של התקשורת לכסות את הפרשות הללו. השפיטה מראש היא לא רק של אנשים אלא גם בפרשות. כולם החליטו שמדובר באישום מוכח אפילו שלא הוכח דבר".
22/04/2010  |  שירות גלובס  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il