|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

דיווחי תנועה: שוק ההעברות האירופאי בוער

מי כבר נרכש? מי עזב? על מי שילמו יותר ומי עוד על הכוונת? עושים לכם סדר
17/07/2010  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: דניאל שחק  |  ספורט5  |  sport5.co.il
מצאו בית חדש. וייה, סילבה ובניון (GETTYIMAGES)

כמעט שבוע חלף מאז שריקת הסיום של האוורד ווב ביוהנסבורג והנפת הגביע של איקר קסיאס, ושוק ההעברות באירופה בוער. מרוב שמועות, גישושים, מלפפונים וקישואים כולם כבר איבדו כיוון. סוף שבוע, האוכל עדיין רובץ בקיבה וזה הזמן להתרווח מול המסך ולהבין מי נגד מי, מי הולך לאן ומה עוד צפוי לנו.

בפרמייר-ליג, למשל, 119 מיליון ליש"ט כבר עברו ידיים והארנקים עדיין מרשרשים. מועדוני הצמרת בספרד הולכים וצוברים תאוצה, הגדולות של איטליה מפריחות שמועות מטורינו ועד מונטווידאו, בגרמניה נזהרים ובצרפת הולכים על בטוח. אלה החדשות, השמועות והמגמות מחמש הליגות הגדולות של אירופה.

ספרד
ברצלונה: אלופת ספרד הספיקה להרעיש עולמות כבר לפני המונדיאל עם החתמתו של דויד וייה מוולנסיה תמורת 40 מיליון יורו. אליו הצטרף אדריאנו קוראה מסביליה, קשר-מגן שמאלי חזק ומנוסה שנרכש בעבור 10 מיליון יורו. תיירי הנרי עובר לניו יורק רד בולס, יא יא טורה הצטרף לאחיו במנצ'סטר סיטי ודמיטרו צ'יגרינסקי הצעיר חזר לשחטאר דונייצק. ססק פברגאס עדיין על הכוונת, מעמדו של זלאטן איברהימוביץ' עדיין לא ברור. מה שכמעט בטוח, קאסרס, חלב, קייריסון והנריקה ימשיכו להיות מושאלים.

ריאל מדריד: ז'וזה מוריניו הצטרף בחוזה מפלצתי ומיד החל לטרוח על ביצור ההגנה ועל חיזוק הקשיחות. אנחל די מריה, הקיצוני הארגנטיני של בנפיקה, הגיע תמורת כ-25 מיליון יורו, פדרו לאון הצטרף מחטאפה, סמי ח'דירה הגרמני על סף חתימה וסרחיו קנאלס הצעיר סוף סוף יגיע מסנטאנדר. המנג'ר עדיין לא ויתר על שירותיו של מאיקון, כאשר גם מיירלס, אוזיל, אשלי קול ושוויינשטייגר בתמונת הגישושים. בטור הנפרדים, מצלדר עבר לשאלקה ועלול לקחת איתו את ראול, בעוד שגוטי קרוב מאוד לבשיקטאש של ברנד שוסטר.

ולנסיה: אחרי הפרידה המתוקשרת מצמד הדוידים, וייה וסילבה (מנצ'סטר סיטי), במסטאייה החליטו לערוך מהפכה. לחוד הוזנקו רוברטו סולדאדו (חטאפה, 10 מיליון יורו) ואריץ אדוריס (מאיורקה, 4 מיליון יורו), ואליהם הצטרפו מהמט טופאל מגלאטסראיי, טינו קוסטה ממונפלייה, ריקרדו קושטה מליל וסופיאן פגולי מגרנובל.

אתלטיקו מדריד: בעוד שדייגו פורלאן ממשיך לבלות על הכוונת של יובנטוס ומסרב לחזור לאנגליה, בוויסנטה קלדרון מנסים לא לזעזע. פראן מרידה הגיע מארסנל ומריו סוארס נקנה מחדש ממאיורקה.

סביליה: הקבוצה הבכירה באנדלוסיה עדיין בחוסר ודאות, לפחות עד שייוודע עתידו של לואיס פביאנו. בינתיים, אדריאנו קוראה, חוסה אנחל קרספו ומארק וליינטה עזבו, טיבריו גווארנטה (אטאלנטה), מוהמדו דאבו (סנט אטיין) ואלחנדרו אלפארו (טנריפה) הצטרפו.

שאר ירקות: חבייר אריסמנדי עבר מסראגוסה לחטאפה, המאמן ז'סואלדו פריירה עבר מפורטו למלאגה, מיכאל לאודרופ יאמן את מאיורקה, יוסבה יורנטה נדד מוויאריאל לסוסיאדד, גיחון התחמשה באיוסה, אגורן, נאצ'ו נובו וגסטון סאנגוי, בורחה ואלרו בוויאריאל, חסוס דאטולו עבר מנאפולי לאספניול והשוער טוני דובלאס בסראגוסה.

אנגליה
צ'לסי: הגעתו של יוסי בניון מליברפול (כ-6 מיליון יורו) היא למעשה החדשה הרשמית היחידה בכל הקשור לסגל של קרלו אנצ'לוטי. באיטליה מדווחים שהמאמן המנוסה היה רוצה לצרף את מריו באלוטלי הבעייתי מאינטר, אנחנו מסופקים.

מנצ'סטר יונייטד: אלכס פרגוסון עובד ביסודיות ובזהירות, ובינתיים לא הרעיש עולמות. חבייר "צ'יצ'אריטו" הרננדס, החלוץ הצעיר והזריז של נבחרת מקסיקו, כבר הצטרף, גם כריס סמולינג מפולהאם. שמות גדולים כמו ווסלי סניידר וסרחיו אגוארו על הכוונת, בינתיים זה לא הולך לשום מקום.

ליברפול: המאמן החדש רוי הודג'סון עושה הכל על מנת שפרננדו טורס לא יברח לו מהידייים, כמו שקרה עם בניון. הקשר הסרבי מילאן יובאנוביץ' הגיע מסטנדרד ליאז', כמו גם קשר צ'רלטון ג'ונג'ו שלבי. אם סטיבן ג'רארד רוצה לעזוב, הדלת לא נעולה בפניו. לא בטוח שמישהו ירצה לפתוח אותה.

ארסנל: אוהדי התותחנים מרגישים כבר זמן רב שארסן ונגר איבד את הטאץ', אבל הצרפתי עושה את שלו. מרואן שמאח המצוין הגיע מבורדו בחינם, לורן קוסיילי נרכש מלוריין תמורת 12 מיליון יורו.

מנצ'סטר סיטי: הרוכשת הגדולה, כרגיל, בונה העונה על הצלחה בליגה האירופית ובפרמייר-ליג בכדי להגיע בעונה הבאה סוף סוף לצ'מפיונס. דויד סילבה נרכש מוולנסיה תמורת 32 מיליון יורו, יא יא טורה נקנה מברצלונה, ג'רום בואטנג הוצנח מהמבורג, ואפילו אלכס הנשול (מי?) צורף מסווינדון טאון. אלכסנדר קולארוב מלאציו בדרך ויש עוד הרבה מזומנים בקופה. אגב, אטילו לומברדו צורף לצוות האימון של מנצ'יני.

שאר ירקות: סנדרו הברזילאי עבר מאינטרנסיונל לטוטנהאם, פיליפ סנדרוס עבר בחינם מארסנל לפולהאם, אחמד אל-מוחמדי המצרי בסנדרלנד, גבריאל תמאש הרומני נדד מאוקזר לווסט ברומיץ', מאורו בוסלי של אסטודיאנטס הצטרף לוויגאן והפטישים של אברהם גרנט התחמשו בתומאס היצלספרגר, פרדריק פיקיון ופאבלו באררה, כשגם מיודענו טל בן חיים על הכוונת.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/178919.jpg

איטליה
אינטר: עם רפא בניטס על הקווים, נראה שהנהלת אינטר לא ממהרת לסגור את נושא הרכש. ארנאוטוביץ' עבר לברמן, קוואסרמה לבשיקטאש וטולדו הוותיק תלה את הכפפות. ז'ונתן ביאביאני הצרפתי הגיע מפארמה והשוער לוקה קסטלצאי מסמפדוריה ייתן גיבוי מהספסל לז'וליו סזאר. חבייר מסצ'ראנו מת להגיע בעקבות מאמנו מליברפול, כל השאר רק דיבורים. בינתיים.

יובנטוס: על הנייר, הגברת הזקנה הייתה הדמות הכי פעילה בחלון ההעברות הנוכחי. עד כה היא לא עשתה דבר באמת מרעיש. פאביו קנבארו טס אחרי הכסף לדובאי, קימנטי סיים חוזה ומולינארו בשטוטגרט. בצד של הרכישות, לאונרדו בונוצ'י הגיע מבארי תמורת 15.5 מיליון יורו, חורחה מרטינס בא מקטאניה בעבור 12 מיליון יורו, מרקו מוטה וסימונה פפה נחתו בהשאלה מאודינזה והשוער מרקו סטורארי נרכש ממילאן ב-4.5 מיליון יורו. טרזגה עדיין שם, גם מלו ובופון מושבת אחרי ניתוח. דיבורים על פורלאן? אנחנו רוצים מעשים.

מילאן: דידה סגר את הבאסטה בין הקורות ולכן צורף מרקו אמליה בהשאלה מגנואה. מריו יפס עבר בחינם מקייבו והחדשה המשמעותית ביותר עד כה היא הגעתו של האיש והשם הארוך והמתיש ביותר בכדורגל האירופאי, סוקרטיס פאפאסטאטופולוס היווני (גנואה, 5 מיליון יורו). העסקאות הגדולות עוד בדרך. רונאלדיניו קרוב מאוד למעבר לפלאמנגו, ובכיוון השני אדין דז'קו, זלאטן איברהימוביץ' ולואיס פביאנו על הכוונת. ייצא מזה משהו? לדון סילביו הפתרונים.

רומא: אדריאנו עבר בחינם מפלאמנגו וכבר הספיק להבריז מאימון הפתיחה. הקשר הברזילאי פאביו סימפליסיו הצטרף מפאלרמו וסיסיניו אמור לחזור מסאו פאולו. מה יהיה עם לוקה טוני? זה ייסגר בקרוב. מה יהיה עם קלאודיו ראניירי? כנראה ששוב יפסיד בפוטו פיניש.

שאר ירקות: אדינסון קבאני האורוגוואי עבר מפאלרמו לנאפולי, שוער נבחרת פורטוגל אדוארדו נדד מבראגה לגנואה, סרחיו אלמירון נפלט מיובנטוס לבארי, קרלוס קאלבו טס מחרס לאודינזה, שוער סלטיק הפולני ארתור בורוץ' סגר בפיורנטינה, עבד אל-קאדר ע'זאל נמכר מסיינה לבארי, מארק ברשיאנו האוסטרלי עבר מפאלרמו ללאציו, מאסימו מקארונה הצטרף מסיינה לפאלרמו, ואלרי בוז'ינוב עזב את מנצ'סטר סיטי סופית לפארמה ושוער סיינה ג'יאלוקה קורצ'י יעמוד בשער סמפדוריה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/178923.jpg

גרמניה
באיירן מינכן:
אם זה לא מקולקל, למה לתקן? טוני קרוס הצעיר הוחזר מהשאלה ללברקוזן, וזהו.

שאלקה: כריסטוף מצלדר הגיע מריאל מדריד, קיריאקוס פאפאדופולוס מאולימפיאקוס, אצוטו אוצ'ידה נרכש מקאשימה, טים הוגלנד ממיינץ, אריק ידרישק הסלובקי מקייזרסלאוטרן וכולם מחכים לראות אם ראול אכן יגיע.

וולפסבורג: הזאבים לקחו קשה את אובדן האליפות והחליטו להתחזק. סימון קייאר הדני נרכש ב-10 מיליון יורו מפאלרמו, החלוץ הקרואטי מריו מנדז'וקיץ' תמורת 9 מיליון יורו מדינמו זאגרב, הבלם הבינ"ל ארנה פרידריך בא מהרטה ונסין בן חליפה מגראסהופרס. 

שאר ירקות: החלוץ האוסטרי מרקו ארנאוטוביץ' עבר מטוונטה לברמן, כריסטיאן מולינארו מיובנטוס וכריסטיאן גנטנר מוולפסבורג נדדו לשטוטגרט, הארונה בבנגידה הניגרי סגר במיינץ, יאן סימונק הצ'כי עבר מוולספבוג לקייזרסלאוטרן, עמנואל פוגטץ ממידלסברו הצטרף להאנובר, פרנקפורט רכשה את תאופאניס גקאס מלברקוזן, שינג'י קגאווה ורוברט לבנדובסקי בדורטמונד, איגור דה קמארגו יחליף את רוברטו קולאוטי בחוד מנשנגלדבאך וכמובן שמיכאל באלאק חזר ללברקוזן.


צרפת
מארסיי: ההעברה היקרה ביותר עד כה הקיץ בצרפת שייכת לאלופה, ששילמה 7 מיליון יורו לאוסאסונה תמורת ססאר אספיליקואטה, חבר הסגל המורחב של נבחרת ספרד. אנדרה אייוו הגאני, בנו של עבדי פלה, חזר מהשאלה וכך גם מהמדו סמאסה. בקארי קונה, כזכור, עבר לחצי האי ערב.

ליון: הקבוצה של קלוד פואל שפכה 6 מיליון יורו על ג'ימי בריאן מראן, ועדיין לא ידוע אם תשמור אצלה את ג'ון מנסה הגנאי, שסיים תקופת השאלה בסנדרלנד. פיקיון נמכר לווסטהאם, סידני גובו עבר לפנאתינאייקוס ומתיו בודמר נדד לבירה.

בורדו: ז'אן טיגאנה החליף על הקווים את לורן בלאן, שהחליף את ריימונד דומנק בנבחרת. פלסנטה חזר לארגנטינה, שמאח בארסנל והרכש עוד לא נראה באופק. 

ליל: רוברט ויטק חזר מהשאלה לאנקרגוצ'ו ועוד לא הוחלט אם יוצע לו חוזה חדש או שיימכר. מוסא סוו הגיע מראן.

פ.ס.ז': ננה הגיע ממונאקו, מתיו בודמר מליון וסופיאן האני מנאנט. כנראה שגם הפעם זה לא יספיק.

שאר ירקות: אנתוני לה טאלק עבר מלה מאן לאוקזר, מונפלייה רכשה את מרקו אסטרדה הצ'ילאני וקרלוס בוקנגרה נדד מגרנובל לסנט אטיין.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/178925.jpg

תאריך:  17/07/2010   |   עודכן:  17/07/2010
דניאל שחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

עוד פרק בעלילת לברון ג'יימס נכתב הלילה. מו וויליאמס, גארד הקאבס שהודה כי עזיבת חברו הטוב למיאמי גרמה להרגשה ש"הוציאו את הלב שלי מהמקום", תקף את דוויין ווייד. כזכור, ווייד יצא נגד המתקפה של דן גילברט, בעלי קליבלנד, על לברון וטען כי לא וויתר על הנסיון לנצח עם הקאבס בפלייאוף ולא הרים ידיים.

ווייד טען כי לברון לא היה האכזבה בפלייאוף האחרון אלא הצוות המסייע שלו, לו כמובן שותף וויליאמס. "ד-ווייד, סתום את הפה. קראתי את מה שאמרת", כתב וויליאמס בדף ה"טוויטר" שלו. וויד סירב בשלב זה להגיב לדברים.


17/07/2010  |  אייל גרוסברד  |   חדשות
איש העסקים יגאל זילכה, בעל השליטה בחברה הציבורית קווינקו, מצוי בפאניקה. זילכה מחפש בימים אלה עורך דין, וזאת מחשש שייעצר וייחקר על-ידי רשות המיסים וגורמים נוספים.
17/07/2010  |  יואב יצחק  |   חדשות

המחזור השישי של ליגת קורונה פוצ'יווילי התקיים היום (שישי) בחוף גורדון ולא הביא בשורות חדשות עמו בכל מה שקשור למגמות שראינו עד כה. סאן אנד ניקה עדיין חזק במקום הראשון ואם זה לא מספיק לכם, היא גם צפויה לזכות לחיזוק בקרוב. המשחק בין פגאסוס למועדון הריץ' נדחה ואילו נגב אילת שבה למסלול הניצחונות.

סאן אנד ניקה - קרפצ'יו בר יונייטד 0:2
אלופת ליגת קורונה פוצ'יוולי לא התרגשה גם מנדב זוהר ושלום לנציאנו ולמרות פציעתו של ליאור באום סגרה עניין בשני מערכות חלקות עם 6:18 ו-13:18. שישה ניצחונות בשישה משחקים ואם זה לא מספיק, הקבוצה סגרה השבוע חסות עם חברת הקייטרינג הגדולה לאנצ' טיים ותגייס רכש ברזילאי בשם פראזיניו אשר יצטרף כשחקן גיבוי לקבוצה וישחק עם אמיר זוהר בארבעת המחזורים הבאים עד שליאור באום יסיים את הטיפולים בברך הפגועה.


מערכת "כיפת ברזל", המגובה במימון אמריקני, עומדת ביעדים שנועדו לה כדי להגן על ערי ישראל מפני התקפות טילים מרצועת עזה. כך אמר גורם בכיר במשרד ההגנה האמריקני (יום ו', 16.7.10).
16/07/2010  |  עופר וולפסון  |   חדשות

יממה לאחר שזכה בתואר אלוף אירופה לנוער, יעקב טומרקין ממכבי אשדוד, היה אמור להוסיף לעצמו הערב (שישי) מדלייה באליפות אירופה הנערכת בהלסינקי: ארד במשחה ל-200 מ' מעורב אישי.

הישראלי סיים שלישי את מקצה הגמר אולם רק מאוחר יותר התברר כי הוא נפסל על ידי השופטים בעוון סיבוב לא חוקי בין סגנון הגב לסגנון החזה. טומרקין נשאר, איפוא, עם מדליית הזהב שלו ב-100 מטרים גב.


בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il